St.Adamantidou
Member
- Μηνύματα
- 245
- Likes
- 898
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ιστορική Αναδρομή
- Καναδάς
- Στην Χώρα της Γοητευτικής Ερημιάς
- Tελευταία Σύνορα
- Quebec
- Οttawa
- Toronto - Η πόλη των διάσημων Καταρρακτών
- Ο Νιαγάρας κι'εγώ
- Βανκούβερ - Η ομορφιά του Ειρηνικού κι ενός λιμανιού
- Victoria Island - Ο θρίαμβος της Κυρίας Μπουσάρ!
- Το γραφικό Juneau
- Skagway - Όπως στην επική εποχή της χρυσοθηρίας
- Skagway προς Whitehorse
- Προς Beaver Creek
- Beaver Creek προς Fairbanks
- Fairbanks - Το θαύμα του Pipeline
- Ο Αρκτικός Κύκλος και ο Chena River
- Προς το Denali
- Το πρώτο χιόνι της Αλάσκας!
- Ancorage
- Minneapolis - Μια παράξενη Πολιτεία
- Επίλογος
ΠΡΟΣ BEAVER CREEK
9ωρη διαδρομή
ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΑΣΩΜΕΝΗ ΕΡΗΜΙΑ
Με το PULLMAN-ΣΠΙΤΙ της GREY LINE, αφήνουμε, πρωϊ-πρωϊ, το WHITEHORSE, για να φτάσουμε, με το σούρουπο, στο BEAVER CREEK-το ποταμάκι των καστόρων-δηλαδή.
Ο σκοπός αυτής της πορείας είναι διττός: πρώτον, να πλησιάσουμε-όσο ανετότερα γίνεται-το προορισμό του επομένου 24ωρου που είναι το FAIRBANKS, σε απόσταση 500 χιλιομέτρων και δεύτερον, να χαρούμε για άλλη μια μέρα, τοπία σαν τα χτεσινά που όμως δεν τα χορταίνεις. .
Σου φαίνονται πάντα καινούργια. Ίσως, αν ζούσαμε εδώ σ΄όλη μας τη ζωή, να τα συνηθίζαμε. Να τα θεωρούσαμε δεδομένα. Και να μην μας επηρέαζαν. ΄Όμως τώρα…
Πρώτος σταθμός στο δρομολόγιο μας είναι η φάρμα της BETTY. Διαθέτει όλα τα είδη των ζώων της περιοχής. Η έκταση είναι μεγάλη. Περιλαμβάνει λόφους, βράχους, ρυάκια, αλσύλλια…Είναι τεράστια. Έτσι τα ζώα δεν νοιώθουν περιορισμένα. Χαίρονται, απλώς, τη ζωή τους, προστατευμένα.
Εδώ, έχουμε την άνεση να θαυμάσουμε όλων των ειδών τα ελαφοειδή: από τάρανδο και καριμπού, μέχρι βίσωνα, Τι κέρατο θεέ μου. Αμέτρητο. Υπερμέγεθες. Αλαζονικό. Κλαδωτό. Καμπυλωτό και, συχνά, άβολο(ποτέ το κέρατο δεν θεωρήθηκε βολικό γενικώς). Πως να το κουλαντρίσεις αλήθεια, όταν αποτελεί το 1/3 του σώματος σου; Και είναι τόσο κυρτό, που γύρω στο κεφάλι των ζώων φτιάχνει κύκλο. Κύκλο με κλαδιά. Το τι σπάσιμο αυτών των κερατών λαμβάνει χώραν(!) στις αρσενικές ερωτικές «μάχες» δεν λέγεται. Αφήστε, δά, και τον ξερό κρότο που κάνουν, όταν χτυπιούνται μεταξύ τους. Ανατριχιάζεις. Λές: Αμάν. Τώρα θ΄αδειάσει η κεφαλή τους από τα . . συρματοπλέγματα. Εδώ, βλέπουμε και βίσωνες. Ε αυτωνών τα κέρατα είναι φυσιολογικά. Όμως είναι τόσα άσχημα ζώα. Άχαρα και ασουλούπωτα.
Το φθινόπωρο είναι κι εδώ, πολύ φανερό. Τα χρώματα στις κοιλάδες και τις πλαγιές των οροσειρών, θυμίζουν ουράνια τόξα. Νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε μια υπαίθρια Πινακοθήκη όπου μέσα σε τεράστια κάδρα, οργιάζουν μοναδικοί χρωματικοί συνδυασμοί και εντελώς πρωτότυπα θέματα. Εδώ, η φαντασία έχει τη θεϊκή σφραγίδα και περνά μέσα σου με την ιερότητα της σπάνεως. Της πεμπτουσίας αυτού που αποκαλούμε φυσικό κάλλος. Της έκπαγλης μορφής, αλλά χωρίς ψιμύθια…
Τούτη η διαδρομή γίνεται παράλληλα προς την οροσειρά του ST. ELIAS. Είναι μεγαλύτερη-όχι η υψηλότερη-οροσειρά της Βόρειας Αμερικής, και η δεύτερη στον κόσμο μετά τις ΄Ανδεις. Η ψηλότερη κορφή της φτάνει τα 5. 950 μ. Εδώ, έχουμε και μια νέα διάσταση του τοπίου: βουνά λογιών λογιών. Πολύ ψηλά, λιγότερο ψηλά, λόφους, οροσειρές, απλά υψώματα…΄Όλα μαβιά ή γκριζογάλανα, φαιόχρωμα έως ροδαλά, ανάλογα με το φώς. Με μαλακές συνήθως γραμμές, κι όμορφα σχήματα. ΄Οσα βουνά έχουν οξείες γωνίες, έχουν μορφές θαυμαστές. Και, σχεδόν όλα, είναι στεφανωμένα με αστραφτερούς παγετώνες, που ιριδίζουν χαρούμενα στον ήλιο.
Είμαστε όλοι κολλημένοι στα παράθυρα του αυτοκινήτου και καμαρώνουμε το ασύγκριτο θέαμα. Μονάχα ο Μωρίς-ο σερβιτόρος μας καλέ-καταφέρνει να μας ξεκολλήσει από αυτό. Το άρωμα του καφέ βλέπετε είναι έτσι και αλλιώς ακαταμάχητο…
Κάνουμε μια γρήγορη στάση στο CANYON CREEK, για μια μικρή βόλτα στο δάσος, μέσα στο οποίο υπάρχει ένα μικρό ποτάμι, «τραγουδάει» μαζί με τα πουλιά, που φλυαρούν ακατάσχετα πάνω στα δέντρα, σαν ξαναμμένες…Κατίνες. Ποιούς κουτσομπολεύουν άραγε;
Το μεσημέρι, σταματάμε στις όχθες μιάς λίμνης. Και, μέσα στο δάσος, στη χλιαρή λιακάδα, τρώμε την ξηρά τροφή, που μας προσέφεραν σε χαρτόκουτα. Ήταν σ΄ αυτό το σημείο που χαρήκαμε το συναπάντημα μας με μια παιχνιδιάρα μαγκούστα. Τι χάζι έχουν αυτά τα ζωάκια που, λίγο πολύ, μοιάζουν με τα σκιουράκια. Σηκωνόταν, κάθε τρείς και λίγο, στα πισινά της πόδια τέντωνε, όλο περιέργεια το λαιμό της, και κατώπτευε, παραξενεμένη τα πέριξ, με μάτια τεράστια από έκπληξη. Θεέ μου πόσο χαριτωμένη αλλά και αστεία ήταν. Μάς έκανε να σκάμε στα γέλια με τα καμώματα της, και να την φωτογραφίζουμε σαν παλαβές….
Το απόγεμα με το μούχρωμα και ψιλόβροχο φτάνουμε στο BEAVER CREEK. Είναι μια πόλη, με υψηλό οικιστικό δέκτη-περίεργο έ;-πάνω στην ALCAN HIGHWAY, στα σύνορα Καναδά Αμερικής. Είναι ένας πραγματικός κόμβος που καταλήγουν οι δρόμοι από και προς:SKAGWAY, FAIRBANKS, WHITEHORSE, ANCORAGE. Γι αυτόν τον λόγο δεν ξαφνιαζόμαστε, όταν βρίσκουμε το ξενοδοχείο μας WEST MARK INN, γεμάτο κόσμο. Βρίσκεται στο μπρός μέρος ενός πανέμορφου ελατοδάσους. Είναι ξύλινο διώροφο οικοδόμημα, σε καφεκίτρινα χρώματα, ασορτί με τη φύση. Το ρεστοράν του είναι λίγο καφετέρια και λίγο Σαλούν. Απλό και συμπαθητικό. Το σαλόνι του, σε στυλ Γιούκον-αν υπάρχει δηλαδή τέτοιο-θυμίζει περασμένον αιώνα, και τον περίφημο Πυρετό του Χρυσού.
Το δείπνο μας σερβίρεται μέσα σε μια τεράστια κυκλική αίθουσα, στολισμένη με αμερικανικές σημαίες, και καρώ τραπεζομάνδηλα, θυμίζει παλιά χάνια. Δεν της λείπει ούτε η ταχυδρομική άμαξα-πώ πώ άγρια Δύση-που στέκει περήφανη μπροστά στην είσοδο. Στη μέση του ταβανιού η αίθουσα έχει μια μεγάλη τρύπα. Και, κάτω από αυτήν, μια πελωρίων διαστάσεων, πέτρινη …φουφού. Μέσα καίει λαμπρή φωτιά, της οποίας ο καπνός εξαφανίζεται μέσα από την τρύπια στέγη. Καθώς καθόμαστε, παρακαλώ να μη βρέξει. Για να μην διακοπεί το πρόγραμμα που μας έχουν ετοιμάσει. Και τι πρόγραμμα!Το ετοίμασαν και το παρουσιάζουν τα γκαρσόνια μετά το πέρας του …σερβιρίσματος. Α, μην στραβονμουτσουνιάζετε. Την παράσταση θα την ζήλευαν και επαγγελματίες τραγουδιστές, χορευτές, και ηθοποιοί…Αφού έψησαν και σέρβιραν, χαμογελαστά και με μια ευγενική κουβέντα στον καθένα, τα κρέατα που ψήθηκαν, υπό τα όμματα μας, μέσα στη φουφού, εξαφανίστηκαν για ένα 10λεπτο. Κι όταν επανεμφανίστηκαν, οι μεν άντρες ήταν ντυμένοι σαν χρυσοθήρες, και οι κοπελλιές σαν …καλλιτέχνιδες των SALOON. Καταλαβαίνετε τι εννοώ, και δεν χρειάζεται να το ξεδιαλύνω, έτσι;
Αιφνιδιαζόμαστε.
-Καλέ τι θα μας παρουσιάσουν τα παιδόπουλα, απορούμε.
Ήταν ολόκληρη ιστορία. Η Ιστορία. Από την εποχή του GOLD RUSH, ως τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Μια εποχή γεμάτη περιπέτεια και λογιών αισθήματα άκρως αντιφατικά μεταξύ τους. Ανάλογα με την Τύχη. Χαρά και Απληστία. Ελπίδα κι Απογοήτευση. Μεθύσια με τους τυχοδιώκτες στα σαλούν, και απέραντη μοναξιά στην παγωμένη τέντα. Βιαστικά ερωτικά σμιξίματα, κι απύθμενο κενό, μετά από αυτά…Η μοίρα των τολμηρών, των ρηξικέλευθων. Αυτών που η αρχή τους είναι «΄Όλα ή Τίποτα». Αλλά και των απελπισμένων που δεν έχουν επιλογή. Φοβάμαι, πώς, αυτοί οι τελευταίοι, ήταν και οι μεγάλοι Χαμένοι, της Χρυσής Περιπέτειας. Οι απελπισμένοι δεν καταφέρνουν πάντα να γίνονται σκληροί. Και γι αυτό αποτυγχάνουν. Διότι είναι ιδιαζόντως μαλακοί κι αναποφάσιστοι. Κι η Τύχη τους παραμερίζει…Έτσι απλά…
΄Όλα τούτα τα αισθήματα μας τα παρουσίασαν τα παιδόπουλα, μέσα από νοσταλγικές μελωδίες, φρενήρεις χορούς, συγκινητικά σκέτς, αστείες παρλάτες. . Και στο εντυπωσιακό φινάλε, ένας αεροπόρος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου …προσγειώθηκε με το ανεμόπτερο του(!) πάνω στη στέγη μας…Το ένα φτερό το βλέπαμε από την τρύπα. Και για να θαυμάσει το πνεύμα μας ακόμη περισσότερο, ο πιλότος κατέβηκε μέσα στην αίθουσα γλιστρώντας πάνω σε ένα σκοινί. Για να λάβει και αυτός μέρος στο μεγάλο φινάλε του θιάσου. .
Όλη λοιπόν η ρομαντική ατμόσφαιρα μιάς, έν γένει, ηρωϊκής εποχής που άρχισε στο τέλος του 19ου αιώνα , καιι τελείωσε στο πρώτο τέταρτο του 20ου.
Ομολογουμένως κατεπλάγημεν. Δεν περιμέναμε μια τόσο επιμελημένη παράσταση από ερασιτέχνες, που ήταν και γκαρσόνια. Θαυμάσιες φωνές, δεξιοτεχνία στα χορευτικά, χάρη στην σκηνική παρουσία…
Δυστυχώς, μαζί με τον αλεξιπτωτιστή άρχισε να πέφτει μέσα και βροχή. Χάλασε ο καιρός. Αναγκαστήκαμε να αποσώσουμε άρον άρον το φαϊ μας, και να συμμαζευτούμε στα ζεστά δωμάτια μας. Άλλωστε, λαχταρούμε να οριζοντιωθούμε, επί τέλους, ύστερα από τόσων ωρών ταξίδι, με την ALASKA YUKON EXPLORER φυσούνα.
Καλή νύχτα σας. Αύριο η συνέχεια.
9ωρη διαδρομή
ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΑΣΩΜΕΝΗ ΕΡΗΜΙΑ
Με το PULLMAN-ΣΠΙΤΙ της GREY LINE, αφήνουμε, πρωϊ-πρωϊ, το WHITEHORSE, για να φτάσουμε, με το σούρουπο, στο BEAVER CREEK-το ποταμάκι των καστόρων-δηλαδή.
Ο σκοπός αυτής της πορείας είναι διττός: πρώτον, να πλησιάσουμε-όσο ανετότερα γίνεται-το προορισμό του επομένου 24ωρου που είναι το FAIRBANKS, σε απόσταση 500 χιλιομέτρων και δεύτερον, να χαρούμε για άλλη μια μέρα, τοπία σαν τα χτεσινά που όμως δεν τα χορταίνεις. .
Σου φαίνονται πάντα καινούργια. Ίσως, αν ζούσαμε εδώ σ΄όλη μας τη ζωή, να τα συνηθίζαμε. Να τα θεωρούσαμε δεδομένα. Και να μην μας επηρέαζαν. ΄Όμως τώρα…
Πρώτος σταθμός στο δρομολόγιο μας είναι η φάρμα της BETTY. Διαθέτει όλα τα είδη των ζώων της περιοχής. Η έκταση είναι μεγάλη. Περιλαμβάνει λόφους, βράχους, ρυάκια, αλσύλλια…Είναι τεράστια. Έτσι τα ζώα δεν νοιώθουν περιορισμένα. Χαίρονται, απλώς, τη ζωή τους, προστατευμένα.
Εδώ, έχουμε την άνεση να θαυμάσουμε όλων των ειδών τα ελαφοειδή: από τάρανδο και καριμπού, μέχρι βίσωνα, Τι κέρατο θεέ μου. Αμέτρητο. Υπερμέγεθες. Αλαζονικό. Κλαδωτό. Καμπυλωτό και, συχνά, άβολο(ποτέ το κέρατο δεν θεωρήθηκε βολικό γενικώς). Πως να το κουλαντρίσεις αλήθεια, όταν αποτελεί το 1/3 του σώματος σου; Και είναι τόσο κυρτό, που γύρω στο κεφάλι των ζώων φτιάχνει κύκλο. Κύκλο με κλαδιά. Το τι σπάσιμο αυτών των κερατών λαμβάνει χώραν(!) στις αρσενικές ερωτικές «μάχες» δεν λέγεται. Αφήστε, δά, και τον ξερό κρότο που κάνουν, όταν χτυπιούνται μεταξύ τους. Ανατριχιάζεις. Λές: Αμάν. Τώρα θ΄αδειάσει η κεφαλή τους από τα . . συρματοπλέγματα. Εδώ, βλέπουμε και βίσωνες. Ε αυτωνών τα κέρατα είναι φυσιολογικά. Όμως είναι τόσα άσχημα ζώα. Άχαρα και ασουλούπωτα.
Το φθινόπωρο είναι κι εδώ, πολύ φανερό. Τα χρώματα στις κοιλάδες και τις πλαγιές των οροσειρών, θυμίζουν ουράνια τόξα. Νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε μια υπαίθρια Πινακοθήκη όπου μέσα σε τεράστια κάδρα, οργιάζουν μοναδικοί χρωματικοί συνδυασμοί και εντελώς πρωτότυπα θέματα. Εδώ, η φαντασία έχει τη θεϊκή σφραγίδα και περνά μέσα σου με την ιερότητα της σπάνεως. Της πεμπτουσίας αυτού που αποκαλούμε φυσικό κάλλος. Της έκπαγλης μορφής, αλλά χωρίς ψιμύθια…
Τούτη η διαδρομή γίνεται παράλληλα προς την οροσειρά του ST. ELIAS. Είναι μεγαλύτερη-όχι η υψηλότερη-οροσειρά της Βόρειας Αμερικής, και η δεύτερη στον κόσμο μετά τις ΄Ανδεις. Η ψηλότερη κορφή της φτάνει τα 5. 950 μ. Εδώ, έχουμε και μια νέα διάσταση του τοπίου: βουνά λογιών λογιών. Πολύ ψηλά, λιγότερο ψηλά, λόφους, οροσειρές, απλά υψώματα…΄Όλα μαβιά ή γκριζογάλανα, φαιόχρωμα έως ροδαλά, ανάλογα με το φώς. Με μαλακές συνήθως γραμμές, κι όμορφα σχήματα. ΄Οσα βουνά έχουν οξείες γωνίες, έχουν μορφές θαυμαστές. Και, σχεδόν όλα, είναι στεφανωμένα με αστραφτερούς παγετώνες, που ιριδίζουν χαρούμενα στον ήλιο.
Είμαστε όλοι κολλημένοι στα παράθυρα του αυτοκινήτου και καμαρώνουμε το ασύγκριτο θέαμα. Μονάχα ο Μωρίς-ο σερβιτόρος μας καλέ-καταφέρνει να μας ξεκολλήσει από αυτό. Το άρωμα του καφέ βλέπετε είναι έτσι και αλλιώς ακαταμάχητο…
Κάνουμε μια γρήγορη στάση στο CANYON CREEK, για μια μικρή βόλτα στο δάσος, μέσα στο οποίο υπάρχει ένα μικρό ποτάμι, «τραγουδάει» μαζί με τα πουλιά, που φλυαρούν ακατάσχετα πάνω στα δέντρα, σαν ξαναμμένες…Κατίνες. Ποιούς κουτσομπολεύουν άραγε;
Το μεσημέρι, σταματάμε στις όχθες μιάς λίμνης. Και, μέσα στο δάσος, στη χλιαρή λιακάδα, τρώμε την ξηρά τροφή, που μας προσέφεραν σε χαρτόκουτα. Ήταν σ΄ αυτό το σημείο που χαρήκαμε το συναπάντημα μας με μια παιχνιδιάρα μαγκούστα. Τι χάζι έχουν αυτά τα ζωάκια που, λίγο πολύ, μοιάζουν με τα σκιουράκια. Σηκωνόταν, κάθε τρείς και λίγο, στα πισινά της πόδια τέντωνε, όλο περιέργεια το λαιμό της, και κατώπτευε, παραξενεμένη τα πέριξ, με μάτια τεράστια από έκπληξη. Θεέ μου πόσο χαριτωμένη αλλά και αστεία ήταν. Μάς έκανε να σκάμε στα γέλια με τα καμώματα της, και να την φωτογραφίζουμε σαν παλαβές….
Το απόγεμα με το μούχρωμα και ψιλόβροχο φτάνουμε στο BEAVER CREEK. Είναι μια πόλη, με υψηλό οικιστικό δέκτη-περίεργο έ;-πάνω στην ALCAN HIGHWAY, στα σύνορα Καναδά Αμερικής. Είναι ένας πραγματικός κόμβος που καταλήγουν οι δρόμοι από και προς:SKAGWAY, FAIRBANKS, WHITEHORSE, ANCORAGE. Γι αυτόν τον λόγο δεν ξαφνιαζόμαστε, όταν βρίσκουμε το ξενοδοχείο μας WEST MARK INN, γεμάτο κόσμο. Βρίσκεται στο μπρός μέρος ενός πανέμορφου ελατοδάσους. Είναι ξύλινο διώροφο οικοδόμημα, σε καφεκίτρινα χρώματα, ασορτί με τη φύση. Το ρεστοράν του είναι λίγο καφετέρια και λίγο Σαλούν. Απλό και συμπαθητικό. Το σαλόνι του, σε στυλ Γιούκον-αν υπάρχει δηλαδή τέτοιο-θυμίζει περασμένον αιώνα, και τον περίφημο Πυρετό του Χρυσού.
Το δείπνο μας σερβίρεται μέσα σε μια τεράστια κυκλική αίθουσα, στολισμένη με αμερικανικές σημαίες, και καρώ τραπεζομάνδηλα, θυμίζει παλιά χάνια. Δεν της λείπει ούτε η ταχυδρομική άμαξα-πώ πώ άγρια Δύση-που στέκει περήφανη μπροστά στην είσοδο. Στη μέση του ταβανιού η αίθουσα έχει μια μεγάλη τρύπα. Και, κάτω από αυτήν, μια πελωρίων διαστάσεων, πέτρινη …φουφού. Μέσα καίει λαμπρή φωτιά, της οποίας ο καπνός εξαφανίζεται μέσα από την τρύπια στέγη. Καθώς καθόμαστε, παρακαλώ να μη βρέξει. Για να μην διακοπεί το πρόγραμμα που μας έχουν ετοιμάσει. Και τι πρόγραμμα!Το ετοίμασαν και το παρουσιάζουν τα γκαρσόνια μετά το πέρας του …σερβιρίσματος. Α, μην στραβονμουτσουνιάζετε. Την παράσταση θα την ζήλευαν και επαγγελματίες τραγουδιστές, χορευτές, και ηθοποιοί…Αφού έψησαν και σέρβιραν, χαμογελαστά και με μια ευγενική κουβέντα στον καθένα, τα κρέατα που ψήθηκαν, υπό τα όμματα μας, μέσα στη φουφού, εξαφανίστηκαν για ένα 10λεπτο. Κι όταν επανεμφανίστηκαν, οι μεν άντρες ήταν ντυμένοι σαν χρυσοθήρες, και οι κοπελλιές σαν …καλλιτέχνιδες των SALOON. Καταλαβαίνετε τι εννοώ, και δεν χρειάζεται να το ξεδιαλύνω, έτσι;
Αιφνιδιαζόμαστε.
-Καλέ τι θα μας παρουσιάσουν τα παιδόπουλα, απορούμε.
Ήταν ολόκληρη ιστορία. Η Ιστορία. Από την εποχή του GOLD RUSH, ως τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Μια εποχή γεμάτη περιπέτεια και λογιών αισθήματα άκρως αντιφατικά μεταξύ τους. Ανάλογα με την Τύχη. Χαρά και Απληστία. Ελπίδα κι Απογοήτευση. Μεθύσια με τους τυχοδιώκτες στα σαλούν, και απέραντη μοναξιά στην παγωμένη τέντα. Βιαστικά ερωτικά σμιξίματα, κι απύθμενο κενό, μετά από αυτά…Η μοίρα των τολμηρών, των ρηξικέλευθων. Αυτών που η αρχή τους είναι «΄Όλα ή Τίποτα». Αλλά και των απελπισμένων που δεν έχουν επιλογή. Φοβάμαι, πώς, αυτοί οι τελευταίοι, ήταν και οι μεγάλοι Χαμένοι, της Χρυσής Περιπέτειας. Οι απελπισμένοι δεν καταφέρνουν πάντα να γίνονται σκληροί. Και γι αυτό αποτυγχάνουν. Διότι είναι ιδιαζόντως μαλακοί κι αναποφάσιστοι. Κι η Τύχη τους παραμερίζει…Έτσι απλά…
΄Όλα τούτα τα αισθήματα μας τα παρουσίασαν τα παιδόπουλα, μέσα από νοσταλγικές μελωδίες, φρενήρεις χορούς, συγκινητικά σκέτς, αστείες παρλάτες. . Και στο εντυπωσιακό φινάλε, ένας αεροπόρος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου …προσγειώθηκε με το ανεμόπτερο του(!) πάνω στη στέγη μας…Το ένα φτερό το βλέπαμε από την τρύπα. Και για να θαυμάσει το πνεύμα μας ακόμη περισσότερο, ο πιλότος κατέβηκε μέσα στην αίθουσα γλιστρώντας πάνω σε ένα σκοινί. Για να λάβει και αυτός μέρος στο μεγάλο φινάλε του θιάσου. .
Όλη λοιπόν η ρομαντική ατμόσφαιρα μιάς, έν γένει, ηρωϊκής εποχής που άρχισε στο τέλος του 19ου αιώνα , καιι τελείωσε στο πρώτο τέταρτο του 20ου.
Ομολογουμένως κατεπλάγημεν. Δεν περιμέναμε μια τόσο επιμελημένη παράσταση από ερασιτέχνες, που ήταν και γκαρσόνια. Θαυμάσιες φωνές, δεξιοτεχνία στα χορευτικά, χάρη στην σκηνική παρουσία…
Δυστυχώς, μαζί με τον αλεξιπτωτιστή άρχισε να πέφτει μέσα και βροχή. Χάλασε ο καιρός. Αναγκαστήκαμε να αποσώσουμε άρον άρον το φαϊ μας, και να συμμαζευτούμε στα ζεστά δωμάτια μας. Άλλωστε, λαχταρούμε να οριζοντιωθούμε, επί τέλους, ύστερα από τόσων ωρών ταξίδι, με την ALASKA YUKON EXPLORER φυσούνα.
Καλή νύχτα σας. Αύριο η συνέχεια.
Last edited by a moderator: