themischar
Member
- Μηνύματα
- 490
- Likes
- 4.578
- Επόμενο Ταξίδι
- Έλα (μου) ντε
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κωνσταντινούπολη
- Κωνσταντινούπολη ΙΙ
- Κασταμονή & Σαμψούντα
- Τραπεζούντα - Σουμελά - Μπατούμι
- Batumi - Mestia
- Mestia
- Mestia II
- Mestia - Kutaisi
- Usghuli to Lentekhi
- Kutaisi - Stepantsminda
- Gori
- Kazbegi
- Ananuri - Tbilishi
- Tbilishi
- Μοναστήρι David Careja
- Mtshketa
- Tbilisi II
- Tbilisi III
- Tbilisi - Tsnori
- Sheki (Azerbaijan)
- Sheki
- Στο δρόμο για Baku
- Baku
- Baku ΙΙ
- Baku ΙΙΙ
- Baku ΙV
- Baku V
- Baku VI
- Baku VII
- Ganja
- Ganja II
- Dilinjan (Armenia)
- Προς Yeghegnadoz (Armenia)
- Λίμνη Sevan
- Yeghegnadzor
- Μοναστήρι Tatev
- Μοναστήρι Tatev ΙΙ
- Zorac Karer
- Μοναστήρι Noravank
- Μοναστήρι Khor Virap
- Yerevan
- Yerevan II
- Yerevan III
- Yerevan IV
- Artashavan - Garni - Geghand Monastery
- Yerevan V
- Προς Akhalkalaki (Γεωργία)
- Αkhalkalaki (Γεωργία)
- Σπηλιές Vardzia
- Προς Akhaltalaki
- Erzurum
- Όρος Nemrut
- Karadut Koyu
- Προς Avanos
- Καππαδοκία
- Insparta
- Επιστροφή
Μερική θέα της πόλης από το μπαλκόνι, που χάνεται στις βουνοκορφές της Καππαδοκίας.
Αμολυθήκαμε κυριολεκτικά στην πόλη, που την έχουμε ξανά επισκεφθεί προ 8ετίας, μήπως ανακαλύψουμε κάτι νεώτερο.
Έχουν ξεκινήσει, σχεδόν σε όλα τα τουριστικά μέρη, να δένονται και να χτυπούν καρδιές.
Με ένα καταπραϋντικό τσαγάκι στη βεράντα, του Guest House, απολαμβάνουμε την σιγαλιά της νύχτας με παρέα την άπλετη θέα.
31η μέρα, Avanos - Insparta & 416 χλμ.
https://drive.google.com/open?id=15VCs69CtjVjexb7qCY0uCYm8Tp86YvKM&usp=sharing
Το εγερτήριο, με το χάραμα, έγινε χωρίς τη χρήση κάποιου ξυπνητηριού (εσκεμμένα δεν τραβήξαμε τις κουρτίνες) και στ᾽αυτιά, είχαν μπεί, κανονικά οι ωτοασπίδες να μην ξεχνιόμαστε κιόλας.
Έτσι, με το που ανέτειλε ο ήλιος και έλουσε το δωμάτιο, σηκωθήκαμε και βγήκαμε στην βεράντα για να απολαύσουμε -από μακρυά αυτή την φορά- τα αρεόστατα στο εξωπραγματικό σεληνιακό τοπίο της Καππαδοκίας που βρισκόταν σε απόσταση μικρότερη των 15 χλμ.
Ούτε βαλτή να ήταν η οικοδέσπιοινα.
Πρόσφερε αυτά τα ολίγα, μόνο, για πρωϊνο αν και γνώριζε τι έπαιζε με το διαιτολόγιὀ μου. Με το ζόρι και με την επιμονή της, πως να μη βάλω μπουκιά στο στόμα !
Στην Τουρκία, το γνωστό Booking.com δε λειτουργούσε αφού τ᾽άσπασε με την ηγεσία της χώρας. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μη μπορούμε να βρούμε κατάλυμα, στα μέτρα μας, στα παράλια Αιγαίου που θα φθάναμε ωσονούπω.
Ούτε και με τη βοήθεια της οικοδέσποινας καταφέραμε κάτι πάνω σ᾽αυτό, η οποία στο τέλος μας ξεπροβόδισε παραδοσιακά.
Είναι πρωϊ, χωρίς αγιάζι, και οι αγγειοπλάστες της περιοχής δεν έχουν πιάσει ακόμη δουλειά. Όσοι, βέβαια, απ᾽αυτούς δεν βρίσκονται σε διακοπές (η αγγειοπλαστική και η τέχνη της είναι η κύρια ασχολία των ντόπιων).
Ο δρόμος, περνώντας από τη γέφυρα του κόκκινου ποταμού, δείχνει πως θα συνεχίσει να είναι σχετικά άδειος.
Εδώ να σημειὠσω, πως η σήμανση γενικά σ᾽όλο το Τουρκικό οδικό δύκτιο είναι πάρα πολύ καλή. Αρκετές φορές δε σου χρειάζεται ούτε χάρτης για να κινηθείς, μιας και το GPS -κακά τα ψέματα- το θέλεις αποκλειστικά μέσα στις πόλεις για να ξεμπερδεύεις πιο εύκολα.
Αμολυθήκαμε κυριολεκτικά στην πόλη, που την έχουμε ξανά επισκεφθεί προ 8ετίας, μήπως ανακαλύψουμε κάτι νεώτερο.
Έχουν ξεκινήσει, σχεδόν σε όλα τα τουριστικά μέρη, να δένονται και να χτυπούν καρδιές.
Με ένα καταπραϋντικό τσαγάκι στη βεράντα, του Guest House, απολαμβάνουμε την σιγαλιά της νύχτας με παρέα την άπλετη θέα.
31η μέρα, Avanos - Insparta & 416 χλμ.
https://drive.google.com/open?id=15VCs69CtjVjexb7qCY0uCYm8Tp86YvKM&usp=sharing
Το εγερτήριο, με το χάραμα, έγινε χωρίς τη χρήση κάποιου ξυπνητηριού (εσκεμμένα δεν τραβήξαμε τις κουρτίνες) και στ᾽αυτιά, είχαν μπεί, κανονικά οι ωτοασπίδες να μην ξεχνιόμαστε κιόλας.
Έτσι, με το που ανέτειλε ο ήλιος και έλουσε το δωμάτιο, σηκωθήκαμε και βγήκαμε στην βεράντα για να απολαύσουμε -από μακρυά αυτή την φορά- τα αρεόστατα στο εξωπραγματικό σεληνιακό τοπίο της Καππαδοκίας που βρισκόταν σε απόσταση μικρότερη των 15 χλμ.
Ούτε βαλτή να ήταν η οικοδέσπιοινα.
Πρόσφερε αυτά τα ολίγα, μόνο, για πρωϊνο αν και γνώριζε τι έπαιζε με το διαιτολόγιὀ μου. Με το ζόρι και με την επιμονή της, πως να μη βάλω μπουκιά στο στόμα !
Στην Τουρκία, το γνωστό Booking.com δε λειτουργούσε αφού τ᾽άσπασε με την ηγεσία της χώρας. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μη μπορούμε να βρούμε κατάλυμα, στα μέτρα μας, στα παράλια Αιγαίου που θα φθάναμε ωσονούπω.
Ούτε και με τη βοήθεια της οικοδέσποινας καταφέραμε κάτι πάνω σ᾽αυτό, η οποία στο τέλος μας ξεπροβόδισε παραδοσιακά.
Είναι πρωϊ, χωρίς αγιάζι, και οι αγγειοπλάστες της περιοχής δεν έχουν πιάσει ακόμη δουλειά. Όσοι, βέβαια, απ᾽αυτούς δεν βρίσκονται σε διακοπές (η αγγειοπλαστική και η τέχνη της είναι η κύρια ασχολία των ντόπιων).
Ο δρόμος, περνώντας από τη γέφυρα του κόκκινου ποταμού, δείχνει πως θα συνεχίσει να είναι σχετικά άδειος.
Εδώ να σημειὠσω, πως η σήμανση γενικά σ᾽όλο το Τουρκικό οδικό δύκτιο είναι πάρα πολύ καλή. Αρκετές φορές δε σου χρειάζεται ούτε χάρτης για να κινηθείς, μιας και το GPS -κακά τα ψέματα- το θέλεις αποκλειστικά μέσα στις πόλεις για να ξεμπερδεύεις πιο εύκολα.
Last edited: