themischar
Member
- Μηνύματα
- 512
- Likes
- 4.873
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κωνσταντινούπολη
- Κωνσταντινούπολη ΙΙ
- Κασταμονή & Σαμψούντα
- Τραπεζούντα - Σουμελά - Μπατούμι
- Batumi - Mestia
- Mestia
- Mestia II
- Mestia - Kutaisi
- Usghuli to Lentekhi
- Kutaisi - Stepantsminda
- Gori
- Kazbegi
- Ananuri - Tbilishi
- Tbilishi
- Μοναστήρι David Careja
- Mtshketa
- Tbilisi II
- Tbilisi III
- Tbilisi - Tsnori
- Sheki (Azerbaijan)
- Sheki
- Στο δρόμο για Baku
- Baku
- Baku ΙΙ
- Baku ΙΙΙ
- Baku ΙV
- Baku V
- Baku VI
- Baku VII
- Ganja
- Ganja II
- Dilinjan (Armenia)
- Προς Yeghegnadoz (Armenia)
- Λίμνη Sevan
- Yeghegnadzor
- Μοναστήρι Tatev
- Μοναστήρι Tatev ΙΙ
- Zorac Karer
- Μοναστήρι Noravank
- Μοναστήρι Khor Virap
- Yerevan
- Yerevan II
- Yerevan III
- Yerevan IV
- Artashavan - Garni - Geghand Monastery
- Yerevan V
- Προς Akhalkalaki (Γεωργία)
- Αkhalkalaki (Γεωργία)
- Σπηλιές Vardzia
- Προς Akhaltalaki
- Erzurum
- Όρος Nemrut
- Karadut Koyu
- Προς Avanos
- Καππαδοκία
- Insparta
- Επιστροφή
14η μέρα, Tbilisi (Γεωργία) - Sheki (Αζερμπαιτζάν) & 269 χλμ
https://drive.google.com/open?id=15HxF9I39dY1JcPq67SGEtHXTuiJJlQR0&usp=sharing
Τα πρωϊνά μας κέφια τελειωμό δεν είχαν, με αποτέλεσμα να αργήσουμε να ξεκινήσουμε για το νέο μας προορισμό στην άλλη χώρα.
Κάτι που τελικά δεν έμελλε να γίνει σήμερα, αφού ο Θεός γελούσε μαζί μας και είχε άλλα σχέδια για μας.
Η 14η μέρα του ταξιδιού, ενώ όλα φαινόντουσαν καλά, σταμάτησε βάρβαρα στην ευθεία (η καλύτερη ευθεία που απαντήσαμε στην Γεωργία μέχρι εκείνη την στιγμή) λίγο μετά το Tsnori δηλ. έγινε :
14η μέρα, Tbilisi (Γεωργία) - Tsnori (Γεωργία) & 120 χλμ
https://drive.google.com/open?id=1uYP7JuJbfjv_W2d7mMDSWwmzWaE2CaJ5&usp=sharing
Κυριακή πρωί, το λοιπόν, γεμάτοι από τις πανέμορφες εικόνες της Τιφλίδας μπαίνουμε στην ῀auto strata῀ αποχαιρετώντας την.
Ένα φαινόμενο που υπάρχει σχεδόν σε όλες τις χώρες είναι και εδώ παρών, ο δρόμος προς τα σύνορα δείχνει και είναι καλός.
Με εκπληκτικές τις εναλλαγές πρασίνου διασχίζουμε τα τελευταία, νομίζαμε, χλμ στη χώρα.
Αλλοιώνεται το τοπίο μαζί και ο δρόμος, όταν η διαδρομή περνάει μέσα απο χωριά και αμπελώνες.
Οι χαρούλες μας ξανάρθαν στο προσκήνιο όταν μπήκαμε ξανά σε ευθεία που ήταν αφενός άδεια από κίνηση αφετέρου έδειχνε τέλεια.
Τι έμενε?
Μα να ανοίξω γκάζι.
Δε λέω, πως δεν το ευχαριστήθηκα ύστερα από μέρες και απορούσα κιόλας μ´αυτό που μας έλαχε. Το, μ´αυτό που μας έλαχε, πήγε περίπατο όταν μετά από καμιά 10αριά χλμ μας έλαχε να ακούσουμε ένα πλαφφφ και πριν προλάβω να αναρρωτηθώ τι παίζει´ η moto σχεδόν κώλωσε.
Μείναμε απ´το πίσω λάστιχο, φωνάζω και κόβω για να σταματήσω.Φωνάζω, γιατί η επικοινωνία ήταν δια ζώσης, λόγω των μικρών ταχυτήτων που γενικά είχαμε, δεν χρησιμοποιούσαμε συχνά - πυκνά την ενδοεπικοινωνία στα κράνη.
Ξεπεζεύουμε.
Και πριν καλοσκύψω για να δω, με τα γουρλωμένα ματάκια μου, βλέπω τα λινά του πίσω λάστιχου. Τι να επιδιορθώσεις ! ! ! ασάλιωτα πάει στράφι ο κόπος.
Ααα βρε, πως ?
Πως και πως, κατάλαβα πως το᾽ φαγα το λάστιχο τις προάλλες τόσο στη διαδρομή Mestia - Kutaisi όσο και στην διαδρομή Τιφλίδα - Monastery David Gareja και τώρα μόλις ζεστάθηκε -στην ευθεία- για τα καλά, κλάταρε ! ! !
Εντάξει, τι να λέμε. Πέρασαν όλες οι σκέψεις που είχα κάνει για τα λάστιχα, τα ουκ ολίγα γκάπα γκούπα, τα χωμάτινα χλμ, η προχθεσινή τρυπούλα και . . .
Στο 20λεπτο της ῀απελπισίας῀ πέρασαν τρία αυτ/τα που δεν σταμάτησαν, όμως σταμάτησε το τέταρτο με τον μπαμπά και τους δυο πιτσιρικάδες γιους του. Βγαίνουν και γίνεται νοηματική συνεννόηση, έδειξαν πως κατάλαβαν, την κοπανάνε όμως κουνώντας μου το χέρι.
Ωχ, ωχ, τι γίνεται τώρα?
Δεν περνάει κανείς, γμτ, μόνο η ώρα περνάει και ξαφνικά έμφανἰζονται οι ίδιοι με μια ποδό-τρόμπα ποδηλάτου για να μου το φουσκώσουν.
Ρε παιδιά, <<Με την αερότρομπα σε δράση τους δείχνω ότι δεν είναι μια τρύπα αλλά ότι άνοιξε και δεν κρατάει διόλου αέρα.>>
Αναφώνησαν ένα ωωω και δια της νοηματικής, πάλι, κατάλαβα πως σε περίπου 10χλμ -προς τα εμπρός- έχει βουλκανιζατέρ.
Ο μπαμπάς με τους γιους του, φόρτωσαν τα μπαγκάζια μας το ένα πάνω στο άλλο στο αυτ/τό τους, πήραν και την Μάτα μαζί τους κι´εγώ τους ακολούθησα ευλαβικά καβάλα στο τεπόζιτο με -20χλμ., δηλ; όπως κι´εσείς συμπεραίνετε, όταν έφτασα το είχα αποτελειώσει το λάστιχο.
Ευχαρίστησα το τρίο για την προθυμία, την ευγενή προσπάθειά τους και χαρτζιλίκωσα με κάτι τις τους πιτσιρικάδες για το καλό.
Στα δικά μας τώρα, το βουλκανιζατέρ, ήταν πρωτίστως γενικό συνεργείο, όχι πως δεν το περίμενα και με τη βοήθεια ενός ντόπιου που εργάζεται στη Γερμανία (ήταν διακοπές εκεί) έγιναν κουτσά - στραβά στα Αγγλονοηματικά οι συνεννοήσεις.
Το κοίταξε καλά-καλά.
και το ξεμοντάρισε, το κλάμα έφτασε ως τα ματόκλαδα αλλά με μια ύστατη προσπάθεια το κατάπια.
Μετά από λίγο γυρνάει και λέει ο μαστρολαστιχάς,
<< - Λάστιχο καινούργιο ή μεταχειρισμένο, να στο αλλάξω, δεν έχουμε.
- Θα προσπαθήσω να στο μπαλώσω και να του βάλω και σαμπρέλλα ! ! !>>
Εκείνη την στιγμή στο μυαλό μου στριφογυρίζουν κάποια παλιά γραφόμενα του Δημ/φου Αντ. Πανούτσου:
{<<Το συνεργείο είναι τέμενος, ο μάστορας είναι αρχιερέας και τα μαστοράκια καντηλανάφτες. Το συνεργείο έχει θαυματουργές ικανότητες, κάτι σαν της Παναγία της Τήνου.
Πάμε τη μοτοσυκλέτα μας να γίνει καλά. Όπως λοιπόν δε διατάζουμε την Παναγία <<Κάνε το παιδί μου να περπατήσει και θα´ρθω το απόγευμα να το πάρω>>, έτσι δε λέμε στο μάστορα <<Φτιάχτο και θα περάσω αύριο>>}.
Τι είπε, Παναγία μου, τι είπε?
Εν τέλει μου ξεφούρνισε το << - Δεν φτιάχνεται και δε μπορεί να κάνει κάτι . . .>>
Για τον από μηχανής Θεό κάτι είχα ακούσει. αλλά ποτέ δεν μου έτυχε να τον δω, σκάει μπροστά μου ο πιτσιρικάς που από ώρα τον έβλεπα να μιλάει στο τηλ.
και στα μουγγά μου προτείνει το τηλ. του για να μιλήσω.
Τι να κάνω?
Λέω ένα ξερό, παρακαλώ?
Ακούω : <<Φίλε καλημέρα, είμαι ο Chroutsa και ο φίλος μου με το τηλ. είναι ο David. Ξέρει τι σου έχει συμβεί και θέλει και μπορεί να σε βοηθήσει αν το θέλεις κ.τλ, εγώ ξέρω Ελληνικά, γιατί ζούσα και πήγα σχολείο στα Μουδανιά κ.τλ>>
Από εκείνη τη στιγμή, ο Δαυίδ έγινε για μας Γολιάθ.
Μέσω του google-translate και του Chroutsa,άρχισαν να κουμπώνουν τα κομμάτια του παζλ της ημέρας
Η moto παρέμεινε στο βουλκανιζατέρ, εμάς μας πήγε στο πιτς φιτίλι σπίτι του στο Tsnori (που είχαμε μόλις περάσει) και μας φιλοξένησε.
Μέχρι το απόγευμα, ο Δαυίδ, έφαγε αυτό που λέμε όλο τον κόσμο αν και Κυριακή.
Έψαξε, και βρήκε, ένα μεταχειρισμένο ελαστικό στο Lagodekhi και ένα καινούργιο στην Τιφλίδα, κατάλληλα για άλλες moto αλλά στις ίδιες διαστάσεις.
Έ, και, τη δουλειά τους την κάνουν αμφότερα, έτσι κι´αλλιώς λαβωμένη είναι η moto,δεν με απασχολούν οι επιδόσεις και τα άλλα συναφή.
Κατέληξα στο καινούργιο από Τιφλίδα.
Το απογευματάκι, βγήκαμε βόλτα στο αραιοκατοικημένο χωριό, που είναι βυθισμένο στο πράσινο αλλά και παραμελημένο.
Μόλις επιστρέψαμε στο σπίτι, η αρραβωνιάρα του Δαυίδ, κομμώτρια γαρ, μου´ πε πως θέλω ένα κουρεματάκι.
O.K. κάντο, αλλά μόνο αν σε πληρώσω μπορεί να γίνει και τότε μ´ έβαλε κάτω.
Όσο περνούσε η ώρα και με τη βοήθεια του τοπικού κρασιού, δημιουργήθηκε μια εξαιρετική, φιλική και με θαλπωρή ατμόσφαιρα γύρω από το τραπέζι.
Με τη λέξη εξουθενωμένοι στα χείλη μας και την παρηγόρια των οικοδεσποτών μας, πως <<αύριο, όλα θα πάνε καλά>>, τους καληνυχτήσαμε.

https://drive.google.com/open?id=15HxF9I39dY1JcPq67SGEtHXTuiJJlQR0&usp=sharing
Τα πρωϊνά μας κέφια τελειωμό δεν είχαν, με αποτέλεσμα να αργήσουμε να ξεκινήσουμε για το νέο μας προορισμό στην άλλη χώρα.
Κάτι που τελικά δεν έμελλε να γίνει σήμερα, αφού ο Θεός γελούσε μαζί μας και είχε άλλα σχέδια για μας.
Η 14η μέρα του ταξιδιού, ενώ όλα φαινόντουσαν καλά, σταμάτησε βάρβαρα στην ευθεία (η καλύτερη ευθεία που απαντήσαμε στην Γεωργία μέχρι εκείνη την στιγμή) λίγο μετά το Tsnori δηλ. έγινε :
14η μέρα, Tbilisi (Γεωργία) - Tsnori (Γεωργία) & 120 χλμ

https://drive.google.com/open?id=1uYP7JuJbfjv_W2d7mMDSWwmzWaE2CaJ5&usp=sharing
Κυριακή πρωί, το λοιπόν, γεμάτοι από τις πανέμορφες εικόνες της Τιφλίδας μπαίνουμε στην ῀auto strata῀ αποχαιρετώντας την.
Ένα φαινόμενο που υπάρχει σχεδόν σε όλες τις χώρες είναι και εδώ παρών, ο δρόμος προς τα σύνορα δείχνει και είναι καλός.

Με εκπληκτικές τις εναλλαγές πρασίνου διασχίζουμε τα τελευταία, νομίζαμε, χλμ στη χώρα.


Αλλοιώνεται το τοπίο μαζί και ο δρόμος, όταν η διαδρομή περνάει μέσα απο χωριά και αμπελώνες.



Οι χαρούλες μας ξανάρθαν στο προσκήνιο όταν μπήκαμε ξανά σε ευθεία που ήταν αφενός άδεια από κίνηση αφετέρου έδειχνε τέλεια.

Τι έμενε?
Μα να ανοίξω γκάζι.
Δε λέω, πως δεν το ευχαριστήθηκα ύστερα από μέρες και απορούσα κιόλας μ´αυτό που μας έλαχε. Το, μ´αυτό που μας έλαχε, πήγε περίπατο όταν μετά από καμιά 10αριά χλμ μας έλαχε να ακούσουμε ένα πλαφφφ και πριν προλάβω να αναρρωτηθώ τι παίζει´ η moto σχεδόν κώλωσε.
Μείναμε απ´το πίσω λάστιχο, φωνάζω και κόβω για να σταματήσω.Φωνάζω, γιατί η επικοινωνία ήταν δια ζώσης, λόγω των μικρών ταχυτήτων που γενικά είχαμε, δεν χρησιμοποιούσαμε συχνά - πυκνά την ενδοεπικοινωνία στα κράνη.
Ξεπεζεύουμε.
Και πριν καλοσκύψω για να δω, με τα γουρλωμένα ματάκια μου, βλέπω τα λινά του πίσω λάστιχου. Τι να επιδιορθώσεις ! ! ! ασάλιωτα πάει στράφι ο κόπος.
Ααα βρε, πως ?
Πως και πως, κατάλαβα πως το᾽ φαγα το λάστιχο τις προάλλες τόσο στη διαδρομή Mestia - Kutaisi όσο και στην διαδρομή Τιφλίδα - Monastery David Gareja και τώρα μόλις ζεστάθηκε -στην ευθεία- για τα καλά, κλάταρε ! ! !
Εντάξει, τι να λέμε. Πέρασαν όλες οι σκέψεις που είχα κάνει για τα λάστιχα, τα ουκ ολίγα γκάπα γκούπα, τα χωμάτινα χλμ, η προχθεσινή τρυπούλα και . . .
Στο 20λεπτο της ῀απελπισίας῀ πέρασαν τρία αυτ/τα που δεν σταμάτησαν, όμως σταμάτησε το τέταρτο με τον μπαμπά και τους δυο πιτσιρικάδες γιους του. Βγαίνουν και γίνεται νοηματική συνεννόηση, έδειξαν πως κατάλαβαν, την κοπανάνε όμως κουνώντας μου το χέρι.
Ωχ, ωχ, τι γίνεται τώρα?
Δεν περνάει κανείς, γμτ, μόνο η ώρα περνάει και ξαφνικά έμφανἰζονται οι ίδιοι με μια ποδό-τρόμπα ποδηλάτου για να μου το φουσκώσουν.
Ρε παιδιά, <<Με την αερότρομπα σε δράση τους δείχνω ότι δεν είναι μια τρύπα αλλά ότι άνοιξε και δεν κρατάει διόλου αέρα.>>
Αναφώνησαν ένα ωωω και δια της νοηματικής, πάλι, κατάλαβα πως σε περίπου 10χλμ -προς τα εμπρός- έχει βουλκανιζατέρ.
Ο μπαμπάς με τους γιους του, φόρτωσαν τα μπαγκάζια μας το ένα πάνω στο άλλο στο αυτ/τό τους, πήραν και την Μάτα μαζί τους κι´εγώ τους ακολούθησα ευλαβικά καβάλα στο τεπόζιτο με -20χλμ., δηλ; όπως κι´εσείς συμπεραίνετε, όταν έφτασα το είχα αποτελειώσει το λάστιχο.
Ευχαρίστησα το τρίο για την προθυμία, την ευγενή προσπάθειά τους και χαρτζιλίκωσα με κάτι τις τους πιτσιρικάδες για το καλό.
Στα δικά μας τώρα, το βουλκανιζατέρ, ήταν πρωτίστως γενικό συνεργείο, όχι πως δεν το περίμενα και με τη βοήθεια ενός ντόπιου που εργάζεται στη Γερμανία (ήταν διακοπές εκεί) έγιναν κουτσά - στραβά στα Αγγλονοηματικά οι συνεννοήσεις.
Το κοίταξε καλά-καλά.

και το ξεμοντάρισε, το κλάμα έφτασε ως τα ματόκλαδα αλλά με μια ύστατη προσπάθεια το κατάπια.

Μετά από λίγο γυρνάει και λέει ο μαστρολαστιχάς,
<< - Λάστιχο καινούργιο ή μεταχειρισμένο, να στο αλλάξω, δεν έχουμε.
- Θα προσπαθήσω να στο μπαλώσω και να του βάλω και σαμπρέλλα ! ! !>>
Εκείνη την στιγμή στο μυαλό μου στριφογυρίζουν κάποια παλιά γραφόμενα του Δημ/φου Αντ. Πανούτσου:
{<<Το συνεργείο είναι τέμενος, ο μάστορας είναι αρχιερέας και τα μαστοράκια καντηλανάφτες. Το συνεργείο έχει θαυματουργές ικανότητες, κάτι σαν της Παναγία της Τήνου.
Πάμε τη μοτοσυκλέτα μας να γίνει καλά. Όπως λοιπόν δε διατάζουμε την Παναγία <<Κάνε το παιδί μου να περπατήσει και θα´ρθω το απόγευμα να το πάρω>>, έτσι δε λέμε στο μάστορα <<Φτιάχτο και θα περάσω αύριο>>}.
Τι είπε, Παναγία μου, τι είπε?
Εν τέλει μου ξεφούρνισε το << - Δεν φτιάχνεται και δε μπορεί να κάνει κάτι . . .>>
Για τον από μηχανής Θεό κάτι είχα ακούσει. αλλά ποτέ δεν μου έτυχε να τον δω, σκάει μπροστά μου ο πιτσιρικάς που από ώρα τον έβλεπα να μιλάει στο τηλ.

και στα μουγγά μου προτείνει το τηλ. του για να μιλήσω.
Τι να κάνω?
Λέω ένα ξερό, παρακαλώ?
Ακούω : <<Φίλε καλημέρα, είμαι ο Chroutsa και ο φίλος μου με το τηλ. είναι ο David. Ξέρει τι σου έχει συμβεί και θέλει και μπορεί να σε βοηθήσει αν το θέλεις κ.τλ, εγώ ξέρω Ελληνικά, γιατί ζούσα και πήγα σχολείο στα Μουδανιά κ.τλ>>
Από εκείνη τη στιγμή, ο Δαυίδ έγινε για μας Γολιάθ.
Μέσω του google-translate και του Chroutsa,άρχισαν να κουμπώνουν τα κομμάτια του παζλ της ημέρας
Η moto παρέμεινε στο βουλκανιζατέρ, εμάς μας πήγε στο πιτς φιτίλι σπίτι του στο Tsnori (που είχαμε μόλις περάσει) και μας φιλοξένησε.

Μέχρι το απόγευμα, ο Δαυίδ, έφαγε αυτό που λέμε όλο τον κόσμο αν και Κυριακή.
Έψαξε, και βρήκε, ένα μεταχειρισμένο ελαστικό στο Lagodekhi και ένα καινούργιο στην Τιφλίδα, κατάλληλα για άλλες moto αλλά στις ίδιες διαστάσεις.
Έ, και, τη δουλειά τους την κάνουν αμφότερα, έτσι κι´αλλιώς λαβωμένη είναι η moto,δεν με απασχολούν οι επιδόσεις και τα άλλα συναφή.
Κατέληξα στο καινούργιο από Τιφλίδα.
Το απογευματάκι, βγήκαμε βόλτα στο αραιοκατοικημένο χωριό, που είναι βυθισμένο στο πράσινο αλλά και παραμελημένο.








Μόλις επιστρέψαμε στο σπίτι, η αρραβωνιάρα του Δαυίδ, κομμώτρια γαρ, μου´ πε πως θέλω ένα κουρεματάκι.
O.K. κάντο, αλλά μόνο αν σε πληρώσω μπορεί να γίνει και τότε μ´ έβαλε κάτω.

Όσο περνούσε η ώρα και με τη βοήθεια του τοπικού κρασιού, δημιουργήθηκε μια εξαιρετική, φιλική και με θαλπωρή ατμόσφαιρα γύρω από το τραπέζι.

Με τη λέξη εξουθενωμένοι στα χείλη μας και την παρηγόρια των οικοδεσποτών μας, πως <<αύριο, όλα θα πάνε καλά>>, τους καληνυχτήσαμε.
Last edited: