themischar
Member
- Μηνύματα
- 512
- Likes
- 4.873
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κωνσταντινούπολη
- Κωνσταντινούπολη ΙΙ
- Κασταμονή & Σαμψούντα
- Τραπεζούντα - Σουμελά - Μπατούμι
- Batumi - Mestia
- Mestia
- Mestia II
- Mestia - Kutaisi
- Usghuli to Lentekhi
- Kutaisi - Stepantsminda
- Gori
- Kazbegi
- Ananuri - Tbilishi
- Tbilishi
- Μοναστήρι David Careja
- Mtshketa
- Tbilisi II
- Tbilisi III
- Tbilisi - Tsnori
- Sheki (Azerbaijan)
- Sheki
- Στο δρόμο για Baku
- Baku
- Baku ΙΙ
- Baku ΙΙΙ
- Baku ΙV
- Baku V
- Baku VI
- Baku VII
- Ganja
- Ganja II
- Dilinjan (Armenia)
- Προς Yeghegnadoz (Armenia)
- Λίμνη Sevan
- Yeghegnadzor
- Μοναστήρι Tatev
- Μοναστήρι Tatev ΙΙ
- Zorac Karer
- Μοναστήρι Noravank
- Μοναστήρι Khor Virap
- Yerevan
- Yerevan II
- Yerevan III
- Yerevan IV
- Artashavan - Garni - Geghand Monastery
- Yerevan V
- Προς Akhalkalaki (Γεωργία)
- Αkhalkalaki (Γεωργία)
- Σπηλιές Vardzia
- Προς Akhaltalaki
- Erzurum
- Όρος Nemrut
- Karadut Koyu
- Προς Avanos
- Καππαδοκία
- Insparta
- Επιστροφή
15η μέρα, Tsnori (Γεωργία) - Sheki (Αζερμπαϊτζάν) & 152 χλμ.
https://drive.google.com/open?id=1ch2IDFycvHFWa4aWJGFrczX07EuWDCdE&usp=sharing
Κάποτε, εδέησε και ξημέρωσε.
Πρωϊ ακόμη ο Δαυίδ, όπως είχε πει, έφυγε σβέλτα -πραγματικός λεβέντης- και πήγε στην Τιφλίδα για το ελαστικό και εμείς αναμένοντας την επιστροφή του, περιεργαζόμασταν το εργαλείο της δουλειάς του.
Το καταμέσημερο, επέστρεψε ο Δαυίδ με το καινούργιο ελαστικό παραμάσχαλα (240 χλμ έκανε πηγαινέλα, σε τέσσερις ώρες), με ένα χαμόγελο που φάνταζε νααα, τόσο που το δικό μας ήταν πολύ λίγο.
Ευχαριστήσαμε την οικογένεια που μας καλοδέχτηκε και μας κανάκεψε από το πουθενά με την υπόσχεση να τους υποδεχτούμε κάποτε στην Αθήνα και να τους φιλοξενήσουμε. Όχι για να ανταποδώσουμε, αλλά γιατί έτσι κάνουν οι φίλοι.
Πήραμε και τα πράγματά μας και μας πήγε στο συνεργείο.
Δεν άργησαν, το μόνταραν και αυτός που έκανε το test της καταλληλότητας και του έχειν καλώς ήταν δικαιωματικά ποιος άλλος?
Ο νεαρός, μου είχε ήδη πει, πως είχε κάποτε στην κατοχή του ένα παμπάλαιο KAWA 500 & ήξερε να οδηγεί και εγώ το ρίσκαρα χωρίς δεύτερη σκέψη.
<< Είσαι καλος άνθρωπος>> ακόμα και τώρα ακούω τη φωνή του, όταν μου το έλεγε, ενώ ταυτόχρονα μου το έγραφε για να το μεταφράσω.
Αμ, εγώ?
Τι να πω, εγώ, για σένα?
Καμιά φορά λέμε, δεν υπάρχει συναίσθημα, δεν υπάρχει φιλία, δεν υπάρχει εμπιστοσύνη,
αξίες , φιλότιμο . . .
ΥΠΑΡΧΕΙ, όχι παντού, αλλά ΥΠΑΡΧΕΙ.
David, σ´ευχαριστούμε από τα βάθη της ψυχής μας, για όσα έκανες για μας (και για όσα είμαστε σίγουροι οτι θα ήθελες να κάνεις, αλλά δεν πρόλαβες) από καλοσύνη, από κατανόηση χωρίς υπολογισμό.
Αλήθεια, πως να μην εμπνεὐσουν συναισθήματα τέτοιες συμπεριφορές?
Με λιγοστά λόγια, δημιουργήθηκε μεταξύ μας μια σχέση αληθινής φιλίας.
Νέε και νεαρέ μου φίλε, να είσαι και να περνάς καλά.
Η ώρα είχε πάει 14.30 μ.μ όταν ολοκληρώθηκε η δουλειά στο βουλκανιζατέρ.
Ο μικρός αποχαιρετισμός μας, με ανάμεικτα συναισθήματα και από τις δυο πλευρές έτυχε του χειροκροτήματος των παρευρισκομένων και ξεκινήσαμε.
Μέχρι τα σύνορα, με το Αζερμπαϊτζάν, δεν απαιτήθηκε πολύς χρόνος & κόπος.
Όταν εμφανιστήκαμε στην ουρά, μας έκαναν νόημα να προχωρήσουμε μπροστά. Τους ευχαριστήσαμε με ένα χαμογελαστό <<Thank you Guys + ευχαριστώ.>>
Για την είσοδό μας στο Αζερμπαϊτζάν χρειαζόμασταν, Διαβατήριο και Visa (που την είχαμε βγάλει διαδικτυακά στο: https://evisa.gov.az/en/apply-step2 ) και για την moto την Άδεια κυκλοφορίας και τη γνωστή πράσινη κάρτα (που εδώ ίσχυε, ας είναι καλά η Formula1).
Τα διαδικαστικά περιελάμβαναν, ενδελεχή έλεγχο διαβατηρίων (από αλλού περνάνε οι μη εποχούμενοι και από αλλού ο οδηγός και το όχημά του και στο τέλος η συνάντησή τους γίνεται έξω στο δρόμο). Μετά την ταυτοποίηση είχε και φωτογράφιση προσώπων επίσης τελωνειακή καταγραφή της moto, άνοιγμα με έλεγχο των βαλιτσών (τρεις φορές με ρώτησαν αν κουβαλάω Drone) και άλλες τόσες για τον αν έχω επισκεφθεί το Nagorno Κarabakh, ίσως -ίσως λέω εγώ τώρα- επειδή το διαβατήριό μου ήταν καινούργιο.
Δεν επιτρέπουν την είσοδο σε όσους έχουν ταξιδέψει εκεί, γι´αυτό και ο έλεγχος - σφράγιση του διαβατηρίου από πλευράς του Nagorno Κarabakh γίνεται σε ένα φύλλο Α4, ουσιαστικά το γνωρίζουν και είναι λυμένο.Το όλον κράτησε ένα 45λεπτο για μένα και ένα 20λεπτο για τη Μάτα, πάλι καλά.
Ο συνοριακός δρόμος είναι, να μη λέμε πάλι τα ίδια, ΚΑΛΟΣ ! ! ! περνάει όμως από χωριά και πόλεις με τα καλά του και τα άσχημά του.
Διασχίζοντας εγκάρσια την πρώτη μεγάλη πόλη που συναντάμε, τη Balakan.
Και με το άγρυπνο μάτι του ηγέτη της χώρας Αλίγιεφ που φιγουράρει με γιγαντοαφίσες της μουτσούνας του κάθε τρις και λίγο συνεχίζουμε με ταχύτητα < 60 χλμ/ώρα.
Όσο απομακρυνόμαστε από τα σύνορα, τόσο το οδόστρωμα χάνει την ῀αίγλη῀ του, με το περιβάλλον όμως σε πλήρη οργασμό αν και ήταν Αύγουστος.
Και μια παλιοσειρά μπροστά μας, προσπερνώντας τον, του φώναξα δυνατά <<Eiii salam öpürsən>>
Η διαδρομή μας, περνάει από την ευρύτερη περιοχή της Zagatala (η περιοχή είναι εκτός των άλλων και παραθεριστικό κέντρο).
Ξανάλθε το αυθόρμητο χαμόγελο στα χείλη μας παρέα με τα πανύψηλα δέντρα που αγκάλιαζαν χλμ τώρα το δρόμο και την εναρμονισμένη σκιά μας στο δρόμο.
Μας την πέσανε πάλι και αγρίως μάλιστα.

https://drive.google.com/open?id=1ch2IDFycvHFWa4aWJGFrczX07EuWDCdE&usp=sharing
Κάποτε, εδέησε και ξημέρωσε.
Πρωϊ ακόμη ο Δαυίδ, όπως είχε πει, έφυγε σβέλτα -πραγματικός λεβέντης- και πήγε στην Τιφλίδα για το ελαστικό και εμείς αναμένοντας την επιστροφή του, περιεργαζόμασταν το εργαλείο της δουλειάς του.

Το καταμέσημερο, επέστρεψε ο Δαυίδ με το καινούργιο ελαστικό παραμάσχαλα (240 χλμ έκανε πηγαινέλα, σε τέσσερις ώρες), με ένα χαμόγελο που φάνταζε νααα, τόσο που το δικό μας ήταν πολύ λίγο.
Ευχαριστήσαμε την οικογένεια που μας καλοδέχτηκε και μας κανάκεψε από το πουθενά με την υπόσχεση να τους υποδεχτούμε κάποτε στην Αθήνα και να τους φιλοξενήσουμε. Όχι για να ανταποδώσουμε, αλλά γιατί έτσι κάνουν οι φίλοι.
Πήραμε και τα πράγματά μας και μας πήγε στο συνεργείο.
Δεν άργησαν, το μόνταραν και αυτός που έκανε το test της καταλληλότητας και του έχειν καλώς ήταν δικαιωματικά ποιος άλλος?

Ο νεαρός, μου είχε ήδη πει, πως είχε κάποτε στην κατοχή του ένα παμπάλαιο KAWA 500 & ήξερε να οδηγεί και εγώ το ρίσκαρα χωρίς δεύτερη σκέψη.

<< Είσαι καλος άνθρωπος>> ακόμα και τώρα ακούω τη φωνή του, όταν μου το έλεγε, ενώ ταυτόχρονα μου το έγραφε για να το μεταφράσω.
Αμ, εγώ?
Τι να πω, εγώ, για σένα?
Καμιά φορά λέμε, δεν υπάρχει συναίσθημα, δεν υπάρχει φιλία, δεν υπάρχει εμπιστοσύνη,
αξίες , φιλότιμο . . .
ΥΠΑΡΧΕΙ, όχι παντού, αλλά ΥΠΑΡΧΕΙ.
David, σ´ευχαριστούμε από τα βάθη της ψυχής μας, για όσα έκανες για μας (και για όσα είμαστε σίγουροι οτι θα ήθελες να κάνεις, αλλά δεν πρόλαβες) από καλοσύνη, από κατανόηση χωρίς υπολογισμό.

Αλήθεια, πως να μην εμπνεὐσουν συναισθήματα τέτοιες συμπεριφορές?
Με λιγοστά λόγια, δημιουργήθηκε μεταξύ μας μια σχέση αληθινής φιλίας.
Νέε και νεαρέ μου φίλε, να είσαι και να περνάς καλά.
Η ώρα είχε πάει 14.30 μ.μ όταν ολοκληρώθηκε η δουλειά στο βουλκανιζατέρ.
Ο μικρός αποχαιρετισμός μας, με ανάμεικτα συναισθήματα και από τις δυο πλευρές έτυχε του χειροκροτήματος των παρευρισκομένων και ξεκινήσαμε.
Μέχρι τα σύνορα, με το Αζερμπαϊτζάν, δεν απαιτήθηκε πολύς χρόνος & κόπος.

Όταν εμφανιστήκαμε στην ουρά, μας έκαναν νόημα να προχωρήσουμε μπροστά. Τους ευχαριστήσαμε με ένα χαμογελαστό <<Thank you Guys + ευχαριστώ.>>
Για την είσοδό μας στο Αζερμπαϊτζάν χρειαζόμασταν, Διαβατήριο και Visa (που την είχαμε βγάλει διαδικτυακά στο: https://evisa.gov.az/en/apply-step2 ) και για την moto την Άδεια κυκλοφορίας και τη γνωστή πράσινη κάρτα (που εδώ ίσχυε, ας είναι καλά η Formula1).
Τα διαδικαστικά περιελάμβαναν, ενδελεχή έλεγχο διαβατηρίων (από αλλού περνάνε οι μη εποχούμενοι και από αλλού ο οδηγός και το όχημά του και στο τέλος η συνάντησή τους γίνεται έξω στο δρόμο). Μετά την ταυτοποίηση είχε και φωτογράφιση προσώπων επίσης τελωνειακή καταγραφή της moto, άνοιγμα με έλεγχο των βαλιτσών (τρεις φορές με ρώτησαν αν κουβαλάω Drone) και άλλες τόσες για τον αν έχω επισκεφθεί το Nagorno Κarabakh, ίσως -ίσως λέω εγώ τώρα- επειδή το διαβατήριό μου ήταν καινούργιο.
Δεν επιτρέπουν την είσοδο σε όσους έχουν ταξιδέψει εκεί, γι´αυτό και ο έλεγχος - σφράγιση του διαβατηρίου από πλευράς του Nagorno Κarabakh γίνεται σε ένα φύλλο Α4, ουσιαστικά το γνωρίζουν και είναι λυμένο.Το όλον κράτησε ένα 45λεπτο για μένα και ένα 20λεπτο για τη Μάτα, πάλι καλά.
Ο συνοριακός δρόμος είναι, να μη λέμε πάλι τα ίδια, ΚΑΛΟΣ ! ! ! περνάει όμως από χωριά και πόλεις με τα καλά του και τα άσχημά του.





Διασχίζοντας εγκάρσια την πρώτη μεγάλη πόλη που συναντάμε, τη Balakan.

Και με το άγρυπνο μάτι του ηγέτη της χώρας Αλίγιεφ που φιγουράρει με γιγαντοαφίσες της μουτσούνας του κάθε τρις και λίγο συνεχίζουμε με ταχύτητα < 60 χλμ/ώρα.


Όσο απομακρυνόμαστε από τα σύνορα, τόσο το οδόστρωμα χάνει την ῀αίγλη῀ του, με το περιβάλλον όμως σε πλήρη οργασμό αν και ήταν Αύγουστος.



Και μια παλιοσειρά μπροστά μας, προσπερνώντας τον, του φώναξα δυνατά <<Eiii salam öpürsən>>

Η διαδρομή μας, περνάει από την ευρύτερη περιοχή της Zagatala (η περιοχή είναι εκτός των άλλων και παραθεριστικό κέντρο).

Ξανάλθε το αυθόρμητο χαμόγελο στα χείλη μας παρέα με τα πανύψηλα δέντρα που αγκάλιαζαν χλμ τώρα το δρόμο και την εναρμονισμένη σκιά μας στο δρόμο.

Μας την πέσανε πάλι και αγρίως μάλιστα.

Last edited: