themischar
Member
- Μηνύματα
- 512
- Likes
- 4.873
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κωνσταντινούπολη
- Κωνσταντινούπολη ΙΙ
- Κασταμονή & Σαμψούντα
- Τραπεζούντα - Σουμελά - Μπατούμι
- Batumi - Mestia
- Mestia
- Mestia II
- Mestia - Kutaisi
- Usghuli to Lentekhi
- Kutaisi - Stepantsminda
- Gori
- Kazbegi
- Ananuri - Tbilishi
- Tbilishi
- Μοναστήρι David Careja
- Mtshketa
- Tbilisi II
- Tbilisi III
- Tbilisi - Tsnori
- Sheki (Azerbaijan)
- Sheki
- Στο δρόμο για Baku
- Baku
- Baku ΙΙ
- Baku ΙΙΙ
- Baku ΙV
- Baku V
- Baku VI
- Baku VII
- Ganja
- Ganja II
- Dilinjan (Armenia)
- Προς Yeghegnadoz (Armenia)
- Λίμνη Sevan
- Yeghegnadzor
- Μοναστήρι Tatev
- Μοναστήρι Tatev ΙΙ
- Zorac Karer
- Μοναστήρι Noravank
- Μοναστήρι Khor Virap
- Yerevan
- Yerevan II
- Yerevan III
- Yerevan IV
- Artashavan - Garni - Geghand Monastery
- Yerevan V
- Προς Akhalkalaki (Γεωργία)
- Αkhalkalaki (Γεωργία)
- Σπηλιές Vardzia
- Προς Akhaltalaki
- Erzurum
- Όρος Nemrut
- Karadut Koyu
- Προς Avanos
- Καππαδοκία
- Insparta
- Επιστροφή
Και κάποια ώρα, φτάσαμε και στο σημερινό προορισμό μας, το Batumi (βαθύς λιμήν) που είναι σημαντικό λιμάνι της χώρας, πρωτεύουσα της Αζαρίας και πιστεύεται πως βρίσκεται στην περιοχή της αρχαίας Κολχίδας.
Μαζέψαμε όσο κουράγιο περισσότερο μπορούσαμε και ξαμολυθήκαμε να δούμε την πόλη. Ότι, τέλος πάντων, προλάβουμε.
Η πόλη εκτείνεται κατά μήκος της Μαύρης Θάλασσας με ακτή περίπου τα επτά χλμ. Η εικόνα που αντικρύσαμε στο θαλάσσιο μέτωπο ήταν γύρω από αυτό ονομάζεται υπερβολή του ῀καρακιτς῀, απόκοσμα μοντέρνα κτίρια με πολλές εικαστικές παρεμβάσεις, διπλοί ποδηλατόδρομοι, καταπράσινα πάρκα και μια παραλία με βότσαλα που συγκεντρώνει κάθε καλοκαίρι πλήθος κόσμου από την Γεωργία αλλά και τουρίστες από άλλες χώρες για να κάνουν διακοπές.
Το 1/3 του παρακάτω κτιρίου είναι ξενοδοχείο γνωστής αλυσίδας και τα άλλα 2/3 διαμερίσματα είναι είτε προς πώληση, είτε προς ενοικίαση.
Το κινούμενο άγαλμα ''Ali & Nino'', ενός άντρα και μιας γυναίκας που συμβολίζει την αιώνια αγάπη.
Το τουριστικό κέντρο μαζί με το μικρό ιστορικό κέντρο διατηρείται κάπως του κουτιού και τα φωτισμένα κτίρια είναι εντυπωσιακά το βραδυ.
Η βολτίτσα μας κράτησε ως τα μεσάνυχτα και η ώρα κύλησε ευχάριστα.
8η μέρα, BATUMI – MESTIA & 265 χλμ.
https://drive.google.com/open?id=1YxBKBODqHeNJatTgt0xECyeAA9GX3eeE&usp=sharing
Σήμερα, το πρωϊνό είναι το κάτι άλλο.
Αφήνω την photo να σας μιλήσει, όχι γιατί έχασα τα λόγια μου, αλλά όπως λένε μια φωτογραφία χίλιες λέξεις.
Αλλά μέχρι να φύγουμε, ξάνοιξε. Έέέ, δε ξάνοιξε ;
Με ελπίδα το καλύτερο για την συνέχεια, μπήκαμε δειλά - δειλά στο δρόμο γιατί οι Γεωργιανοί - νές οδηγοί απλά δεν παίζονται και ειδικά μέσα στις πόλεις.
Ένα άλλο παράδοξο είναι πως κυκλοφορούν πολλά αυτοκίνητα με δεξί τιμόνι με ότι αυτό συνεπάγεται.
Τα δεξιοτίμονα, τα παραγγέλνουν μέσω Internet από Ιαπωνία στη μισή τιμή, όπως πληροφορηθήκαμε από έναν κάτοχο ¨που ήξερε πολλά¨.
Το ταυτόχρονο, ουκ ολίγες φορές, προσπέρασμα και από αριστερά και από δεξιά σε κάνουν να αναρωτιέσαι που - πως χώρεσε ρε τούτος ο από δεξιά ?
Και το ωχ, ωχ, ωχ να συνεχίζεται, συχνά - πυκνά γιατί θα δείς τις διάφορες και αδιάφορες αχαμνές αγελάδες στη μέση του δρόμου στη Γεωργία και όχι μόνον ! ! !
Αφήνοντας, σχετικά νωρίς, την πόλη με το εναέριο τελεφερικ,
ταξιδεύουμε πάλι για λίγο παραλιακά σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης με πρώτο προορισμό το Poti.
Ο δρόμος σε καμμιά 20αριά χλμ χώνεται προς την ενδοχώρα, στις παρυφές της νοτιοδυτικής πλευράς της οροσειράς του Καυκάσου.
Όσο πάει το μάτι . . .
. . . και ακόμη παραπέρα.
Και ναι, δεν έχει κίνηση ο δρόμος, αλλά έχει τα χάλια του ! ! !
Δε είσαι σε θέση να τολμήσεις ν´ανοίξεις το γκάζι.
Γιατί, ο αναβάτης της μηχανής βλέπει ολόκληρο δρόμο μπροστά του, κατά βάσιν επίπεδο και ελεύθερο, αλλά πάνω στην λακκούβα την αθέατη θα πάει κατά κανόνα να πέσει.
Και που να᾽ ξερα ο δόλιος, τότενες, πως αυτός ο δρόμος ῀τρωγότανε῀ γιατί αργότερα κυριολεκτικά στενάξαμε ὀλοι μας έμψυχοι και άψυχοι.
Μαζέψαμε όσο κουράγιο περισσότερο μπορούσαμε και ξαμολυθήκαμε να δούμε την πόλη. Ότι, τέλος πάντων, προλάβουμε.


Η πόλη εκτείνεται κατά μήκος της Μαύρης Θάλασσας με ακτή περίπου τα επτά χλμ. Η εικόνα που αντικρύσαμε στο θαλάσσιο μέτωπο ήταν γύρω από αυτό ονομάζεται υπερβολή του ῀καρακιτς῀, απόκοσμα μοντέρνα κτίρια με πολλές εικαστικές παρεμβάσεις, διπλοί ποδηλατόδρομοι, καταπράσινα πάρκα και μια παραλία με βότσαλα που συγκεντρώνει κάθε καλοκαίρι πλήθος κόσμου από την Γεωργία αλλά και τουρίστες από άλλες χώρες για να κάνουν διακοπές.

Το 1/3 του παρακάτω κτιρίου είναι ξενοδοχείο γνωστής αλυσίδας και τα άλλα 2/3 διαμερίσματα είναι είτε προς πώληση, είτε προς ενοικίαση.


Το κινούμενο άγαλμα ''Ali & Nino'', ενός άντρα και μιας γυναίκας που συμβολίζει την αιώνια αγάπη.





Το τουριστικό κέντρο μαζί με το μικρό ιστορικό κέντρο διατηρείται κάπως του κουτιού και τα φωτισμένα κτίρια είναι εντυπωσιακά το βραδυ.



Η βολτίτσα μας κράτησε ως τα μεσάνυχτα και η ώρα κύλησε ευχάριστα.
8η μέρα, BATUMI – MESTIA & 265 χλμ.

https://drive.google.com/open?id=1YxBKBODqHeNJatTgt0xECyeAA9GX3eeE&usp=sharing
Σήμερα, το πρωϊνό είναι το κάτι άλλο.
Αφήνω την photo να σας μιλήσει, όχι γιατί έχασα τα λόγια μου, αλλά όπως λένε μια φωτογραφία χίλιες λέξεις.

Αλλά μέχρι να φύγουμε, ξάνοιξε. Έέέ, δε ξάνοιξε ;

Με ελπίδα το καλύτερο για την συνέχεια, μπήκαμε δειλά - δειλά στο δρόμο γιατί οι Γεωργιανοί - νές οδηγοί απλά δεν παίζονται και ειδικά μέσα στις πόλεις.
Ένα άλλο παράδοξο είναι πως κυκλοφορούν πολλά αυτοκίνητα με δεξί τιμόνι με ότι αυτό συνεπάγεται.
Τα δεξιοτίμονα, τα παραγγέλνουν μέσω Internet από Ιαπωνία στη μισή τιμή, όπως πληροφορηθήκαμε από έναν κάτοχο ¨που ήξερε πολλά¨.
Το ταυτόχρονο, ουκ ολίγες φορές, προσπέρασμα και από αριστερά και από δεξιά σε κάνουν να αναρωτιέσαι που - πως χώρεσε ρε τούτος ο από δεξιά ?
Και το ωχ, ωχ, ωχ να συνεχίζεται, συχνά - πυκνά γιατί θα δείς τις διάφορες και αδιάφορες αχαμνές αγελάδες στη μέση του δρόμου στη Γεωργία και όχι μόνον ! ! !


Αφήνοντας, σχετικά νωρίς, την πόλη με το εναέριο τελεφερικ,

ταξιδεύουμε πάλι για λίγο παραλιακά σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης με πρώτο προορισμό το Poti.

Ο δρόμος σε καμμιά 20αριά χλμ χώνεται προς την ενδοχώρα, στις παρυφές της νοτιοδυτικής πλευράς της οροσειράς του Καυκάσου.

Όσο πάει το μάτι . . .

. . . και ακόμη παραπέρα.

Και ναι, δεν έχει κίνηση ο δρόμος, αλλά έχει τα χάλια του ! ! !
Δε είσαι σε θέση να τολμήσεις ν´ανοίξεις το γκάζι.
Γιατί, ο αναβάτης της μηχανής βλέπει ολόκληρο δρόμο μπροστά του, κατά βάσιν επίπεδο και ελεύθερο, αλλά πάνω στην λακκούβα την αθέατη θα πάει κατά κανόνα να πέσει.
Και που να᾽ ξερα ο δόλιος, τότενες, πως αυτός ο δρόμος ῀τρωγότανε῀ γιατί αργότερα κυριολεκτικά στενάξαμε ὀλοι μας έμψυχοι και άψυχοι.
Last edited: