themischar
Member
- Μηνύματα
- 490
- Likes
- 4.575
- Επόμενο Ταξίδι
- Έλα (μου) ντε
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κωνσταντινούπολη
- Κωνσταντινούπολη ΙΙ
- Κασταμονή & Σαμψούντα
- Τραπεζούντα - Σουμελά - Μπατούμι
- Batumi - Mestia
- Mestia
- Mestia II
- Mestia - Kutaisi
- Usghuli to Lentekhi
- Kutaisi - Stepantsminda
- Gori
- Kazbegi
- Ananuri - Tbilishi
- Tbilishi
- Μοναστήρι David Careja
- Mtshketa
- Tbilisi II
- Tbilisi III
- Tbilisi - Tsnori
- Sheki (Azerbaijan)
- Sheki
- Στο δρόμο για Baku
- Baku
- Baku ΙΙ
- Baku ΙΙΙ
- Baku ΙV
- Baku V
- Baku VI
- Baku VII
- Ganja
- Ganja II
- Dilinjan (Armenia)
- Προς Yeghegnadoz (Armenia)
- Λίμνη Sevan
- Yeghegnadzor
- Μοναστήρι Tatev
- Μοναστήρι Tatev ΙΙ
- Zorac Karer
- Μοναστήρι Noravank
- Μοναστήρι Khor Virap
- Yerevan
- Yerevan II
- Yerevan III
- Yerevan IV
- Artashavan - Garni - Geghand Monastery
- Yerevan V
- Προς Akhalkalaki (Γεωργία)
- Αkhalkalaki (Γεωργία)
- Σπηλιές Vardzia
- Προς Akhaltalaki
- Erzurum
- Όρος Nemrut
- Karadut Koyu
- Προς Avanos
- Καππαδοκία
- Insparta
- Επιστροφή
32η μέρα, Insparta - Bodrum & 470 χλμ.
https://drive.google.com/open?id=17IFlcQNi9XBI5bQ-VoB-LsNoBpaw-ioB&usp=sharing
Από βραδύς αποφασίσαμε πως ήταν η τελευταία μας νύχτα στην Τουρκία και θέλαμε να του δίνουμε μια ώρα αρχύτερα.
Γνωρίζοντας ήδη αρκετά από παλαιότερες επισκέψεις μας στα Τούρκικα παράλια, σταθηκε αδύνατο, να βρούμε κάτι το δελεαστικό και συνάμα στα μέτρα μας αφενός λόγω εποχής και αφετέρου εξ᾽αιτίας του Κουρμπάν Μπαϊράμ.
Επίσης, δεν είμασταν διατεθειμένοι -μόλις φθάσουμε- φερ ειπείν στην Fethiye - Oludeniz να πάμε κουτουρού να . . .
Όχι, ευχαριστούμε αλλά δεν θα το προτιμήσουμε.
Βάζουμε θαρραλέα, τίτλους τέλους, γιατί και το τέλος είναι μέρος του ταξιδιού, και αναχωρούμε με ΑΝΣΚ και αρκετό γινάτι για το σπίτι μας.
Θα κάνουμε, χωρίς κάποιο απρόβλεπτο, μόνο τις υποχρεωτικές - αναπόφευκτες στάσεις.
Ο προτελευταίος καφές, της ημέρας, έλαχε να γίνει στον περίβολο βεζινάδικου κι´ όχι κάπου στη φύση ως συνήθως.
Δοθείσης της ευκαιρίας, φουλάραμε και με τα τελευταία ᾽᾽Τούρκικα᾽᾽ καύσιμα.
Σε όλα τα πρατήρια καυσίμων και λιγοστές είναι οι εξαιρέσεις, ο υπάλληλος δεν πιάνει τη μάνικα να γεμίσει το ρεζερβουάρ αν προηγουμένως δεν πληκτρολογήσει στην αντίστοιχη αντλία τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος -PLAKA NΟ:- και στο τέλος να εκδώσει την απόδειξη πληρωμής (όπως και στην Ελλάδα δηλαδή):
Η παρακάτω photo, είναι και η αποχαιρετιστήρια του διακοπο-moto-ταξιδιού μας.
Σηκώσαμε μπαϊράκι στα πάντα και επικεντρωθήκαμε στο να προλάβουμε την καλοκαιριάτικη ευκαιριακή τσιφούτικη λάντσα, από Bodrum (Τουρκία) για την Κω.
32η & 33η μέρα, Bodrum (Τουρκία) - Κως - Πειραιάς & 10+187 ν.μ.
https://drive.google.com/open?id=1t_wwLFWFwb3L3wvxNherPJ8xqSEQMUJP&usp=sharing
Η όλη φούρια μας δεν πήγε χαράμι.
Αργά το απόγευμα αποβιβαστήκαμε στο, γνώριμο, λιμάνι και τα μεσάνυχτα επιβιβαστήκαμε μπουλούκι καταστρωματσάδα στο πλοίο της γραμμής για Πειραιά.
Και λίγο πριν το μεσημέρι της 33ης ημέρας, ήμασταν πίσω, στο κονάκι μας.
Άλλο ένα διακοπο-moto-τάξιδο, με δόξα και τιμή, τέλειωσε.
Όμως, έχουμε και λέμε ότι, όποιος,α, δεν πήρε χαμπάρι, την ματσαράγκα στο κοντέρ ότι δηλ. δεν γίνεται με 3.000 σ.α.λ να τρέχεις με +200 χλμ/ώρα, δεν πειράζει χαλάλι σας !
Για το λόγο αυτό και η εμφατική ανάρτηση των δύο photo.
Για μας, αυτό, ήταν ένας ακόμη νταμπλάς εντελώς στα ξεκούδουνα. Γιατί στο ρελαντί, το κοντέρ ήδη έδειχνε 150χλμ/ώρα στις περίπου 1.100 σ.α.λ και ανοίγοντας το γκάζι γέμιζε, μετά, από εκεί και πέρα ! ! !
Όπως ῀διαπιστώθηκε῀ κάτι μικρά εξαρτήματα που ονομἀζονται συνήθως ῀παπαράκια῀ έκαναν ένα διάλειμμα εν ώρα της δουλειάς τους, (έγινε κι´αυτό), για καμμιά 30χλμ και εν συνεχεία επανήλθαν ακμαιότατα.
Και βεβαίως, πολλά τα ευχαριστώ μου σε όσους,ες το παρατήρησαν και ξεκαρδίστηκαν αλλά δε λάλησαν για να με κάνουν ῀ρόμπα῀ ! ! !
Να προσθέσω:
Θα παραθέσω και τον στοιχειώδη απολογισμό (πως θα τον απέφευγα άλλωστε) που μπορεί να ενδιαφέρει, αλλά πάλι, μπορεί και όχι :
Θα μπορούσα άνετα να βάλω, ένα σετ ελαστικών Mitas E-07 (που έλαχε παλαιότερα να τα χρησιμοποιήσω καμμιά 5.000χλμ) ή κάτι σε 50-50 που θα' ταν σίγουρα καλύτερα.
Μπορώ επίσης, με βεβαιότητα, να πω ότι το διακοπο-moto-τάξιδο μας βγήκε -αυτή τη φορά- λίγο πιο ῀πιπεράτο῀ απ᾽ότι υπολογίζαμε στο κομμάτι περιπέτεια αλλά από την άλλη θαρρώ πως δε μασήσαμε κιόλας.
Εξ᾽ άλλου, γι´αυτό διατυμπανίζουμε το : << όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται >>.
Από την άλλη, πως αλλιώς μπορεί να είναι ένα διακοπο-moto-τάξιδο αν δεν ρισκάρεις ;
Τώρα :
το
και τους διαχειριστές του, αφενός για τη φιλοξενία και αφετέρου για την συμπαράσταση.
Όλες & όλους, για το χρόνο που διαθέσατε και τον κόπο σας, να διαβάσετε και ελπίζουμε να απολαύσατε το ταξιδιωτικό και κάποιοι να ῀ταξιδέψετε῀ και να φθάσετε έως το ΤΕΛΟΣ μαζί μας.
https://drive.google.com/open?id=17IFlcQNi9XBI5bQ-VoB-LsNoBpaw-ioB&usp=sharing
Από βραδύς αποφασίσαμε πως ήταν η τελευταία μας νύχτα στην Τουρκία και θέλαμε να του δίνουμε μια ώρα αρχύτερα.
Γνωρίζοντας ήδη αρκετά από παλαιότερες επισκέψεις μας στα Τούρκικα παράλια, σταθηκε αδύνατο, να βρούμε κάτι το δελεαστικό και συνάμα στα μέτρα μας αφενός λόγω εποχής και αφετέρου εξ᾽αιτίας του Κουρμπάν Μπαϊράμ.
Επίσης, δεν είμασταν διατεθειμένοι -μόλις φθάσουμε- φερ ειπείν στην Fethiye - Oludeniz να πάμε κουτουρού να . . .
Όχι, ευχαριστούμε αλλά δεν θα το προτιμήσουμε.
Βάζουμε θαρραλέα, τίτλους τέλους, γιατί και το τέλος είναι μέρος του ταξιδιού, και αναχωρούμε με ΑΝΣΚ και αρκετό γινάτι για το σπίτι μας.
Θα κάνουμε, χωρίς κάποιο απρόβλεπτο, μόνο τις υποχρεωτικές - αναπόφευκτες στάσεις.
Ο προτελευταίος καφές, της ημέρας, έλαχε να γίνει στον περίβολο βεζινάδικου κι´ όχι κάπου στη φύση ως συνήθως.
Δοθείσης της ευκαιρίας, φουλάραμε και με τα τελευταία ᾽᾽Τούρκικα᾽᾽ καύσιμα.
Σε όλα τα πρατήρια καυσίμων και λιγοστές είναι οι εξαιρέσεις, ο υπάλληλος δεν πιάνει τη μάνικα να γεμίσει το ρεζερβουάρ αν προηγουμένως δεν πληκτρολογήσει στην αντίστοιχη αντλία τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος -PLAKA NΟ:- και στο τέλος να εκδώσει την απόδειξη πληρωμής (όπως και στην Ελλάδα δηλαδή):
Η παρακάτω photo, είναι και η αποχαιρετιστήρια του διακοπο-moto-ταξιδιού μας.
Σηκώσαμε μπαϊράκι στα πάντα και επικεντρωθήκαμε στο να προλάβουμε την καλοκαιριάτικη ευκαιριακή τσιφούτικη λάντσα, από Bodrum (Τουρκία) για την Κω.
32η & 33η μέρα, Bodrum (Τουρκία) - Κως - Πειραιάς & 10+187 ν.μ.
https://drive.google.com/open?id=1t_wwLFWFwb3L3wvxNherPJ8xqSEQMUJP&usp=sharing
Η όλη φούρια μας δεν πήγε χαράμι.
Αργά το απόγευμα αποβιβαστήκαμε στο, γνώριμο, λιμάνι και τα μεσάνυχτα επιβιβαστήκαμε μπουλούκι καταστρωματσάδα στο πλοίο της γραμμής για Πειραιά.
Και λίγο πριν το μεσημέρι της 33ης ημέρας, ήμασταν πίσω, στο κονάκι μας.
Άλλο ένα διακοπο-moto-τάξιδο, με δόξα και τιμή, τέλειωσε.
Όμως, έχουμε και λέμε ότι, όποιος,α, δεν πήρε χαμπάρι, την ματσαράγκα στο κοντέρ ότι δηλ. δεν γίνεται με 3.000 σ.α.λ να τρέχεις με +200 χλμ/ώρα, δεν πειράζει χαλάλι σας !
Για το λόγο αυτό και η εμφατική ανάρτηση των δύο photo.
Για μας, αυτό, ήταν ένας ακόμη νταμπλάς εντελώς στα ξεκούδουνα. Γιατί στο ρελαντί, το κοντέρ ήδη έδειχνε 150χλμ/ώρα στις περίπου 1.100 σ.α.λ και ανοίγοντας το γκάζι γέμιζε, μετά, από εκεί και πέρα ! ! !
Όπως ῀διαπιστώθηκε῀ κάτι μικρά εξαρτήματα που ονομἀζονται συνήθως ῀παπαράκια῀ έκαναν ένα διάλειμμα εν ώρα της δουλειάς τους, (έγινε κι´αυτό), για καμμιά 30χλμ και εν συνεχεία επανήλθαν ακμαιότατα.
Και βεβαίως, πολλά τα ευχαριστώ μου σε όσους,ες το παρατήρησαν και ξεκαρδίστηκαν αλλά δε λάλησαν για να με κάνουν ῀ρόμπα῀ ! ! !
Να προσθέσω:
- Ούτε που διανοήθηκα να το κάνω (όντας, με παράταιρο πίσω ελαστικό, χωρίς την ποδιά της μηχανής, 3 βάλιτσος και 2 κάβαλος) και ούτε βέβαια αρμόζει κάτι τέτοιο σ᾽ ένα πολυήμερο ταξίδι και δη στο εξωτερικό.
- Επίσης, δεν πας ΠΟΤΕ τάπα για να μην καταλήξεις ΜΑΠΑΣ.
Θα παραθέσω και τον στοιχειώδη απολογισμό (πως θα τον απέφευγα άλλωστε) που μπορεί να ενδιαφέρει, αλλά πάλι, μπορεί και όχι :
- Διανυθέντα Moto-χλμ. : 8.752.
- Διανυθέντα καρατσεκαρισμένα Foot-χλμ. : + 313.
- Διανυθέντα FerryBoat-ν.μ. : 197.
- Καύσιμα (και με την εκάστοτε τρέχουσα τιμή συναλλάγματος) : 450 €
- Λάδια (και με απόθεμα 1L) : 75 €
- Διόδια (όλα στον άξονα ΑΘΝ - ΑΛΞ) : 27,50 €
- Λάντσα & Ferry boat (65 € Τουρκία + 137,50 € Ελλάδα) : 202,50 €
- Οι στραβές (1 ελαστικό, 1 ποδιά μηχανής μτχ, το ίσιωμα της εμπρός ζάντας) : 280 €.
- Επιπλέον ασφάλειες, των δύο χωρών, για την moto : 16 €.
- Visa για το Αζερμαϊτζάν (21,05 € x 2 άτομα) : 42,10 €
- Έξοδα διαμονής : (31 διανυκτερεύσεις x ... €) εκ των οποίων, μόνο οι 5 δεν περιελάμβαναν πρωϊνό : 980 €
- Λοιπά έξοδα : . . . €,
- Και, όλες οι Photo & τα Video, αναρτήθηκαν χωρίς κάποιο retouch.
Θα μπορούσα άνετα να βάλω, ένα σετ ελαστικών Mitas E-07 (που έλαχε παλαιότερα να τα χρησιμοποιήσω καμμιά 5.000χλμ) ή κάτι σε 50-50 που θα' ταν σίγουρα καλύτερα.
Μπορώ επίσης, με βεβαιότητα, να πω ότι το διακοπο-moto-τάξιδο μας βγήκε -αυτή τη φορά- λίγο πιο ῀πιπεράτο῀ απ᾽ότι υπολογίζαμε στο κομμάτι περιπέτεια αλλά από την άλλη θαρρώ πως δε μασήσαμε κιόλας.
Εξ᾽ άλλου, γι´αυτό διατυμπανίζουμε το : << όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται >>.
Από την άλλη, πως αλλιώς μπορεί να είναι ένα διακοπο-moto-τάξιδο αν δεν ρισκάρεις ;
Τώρα :
- Αν άξιζε ? <<Σαφώς άξιζε και πολύ μάλιστα, δεν το συζητώ. Τηρουμένων μάλιστα των αναλογιών, μακράν το φθηνότερο>>.
- Αν θα ξαναπηγαίναμε ? <<Μακάρι να ξαναγίνει (έχουμε αφήσει ουκ ολίγες εκρεμμότητες, πάντα κάτι αφήνεις για να έχεις λόγο να ξανάρθεις όπως π.χ Omalo, ὀχι βρε αθεόφοβοι της Κρήτης, της Γεωργίας λέμε, το φαράγγι Debed στην Αρμενία, που το περάσαμε μεν αλλά μυρωδιἀ δεν πήραμε, το Nagorno Karabach κ.λπ)>>.
- Τι προτείνουμε ? <<Αφού το διαβάσατε, πρέπει ήδη να έχετε τις δικές σας προτιμήσεις. Εμείς, μια επι πλέον βοήθεια θα χαρούμε να την προσφέρουμε>>.
- Τι θα αλλάζαμε ? <<Έχει αρκετά ο κατάλογος, για να πούμε>>.
το
Όλες & όλους, για το χρόνο που διαθέσατε και τον κόπο σας, να διαβάσετε και ελπίζουμε να απολαύσατε το ταξιδιωτικό και κάποιοι να ῀ταξιδέψετε῀ και να φθάσετε έως το ΤΕΛΟΣ μαζί μας.
Last edited: