travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.968
- Likes
- 17.262
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Πρώτη και δεύτερη μέρα, Dushanbe
- Dushanbe-Kalaikhum 350 χιλιόμετρα
- Kalaikhum – Rushan, 180 χιλιόμετρα.
- Rushan, Jizev trekking, Khorong
- Από το Khorogh στο Ishkashim
- Ishkashim – Langar, 135 χλμ. 1ο μέρος
- Ishkashim – Langar, 135 χλμ. 2ο μέρος
- Από το Langar στο Murghab, 240 χλμ. Μέρος 1ο
- Από το Langar στο Murghab, 240 χλμ. Μέρος 2ο
- Επίσκεψη στην λίμνη Καρακούλ. Μέρος 1ο. Δυο μικρές λίμνες.
- Επίσκεψη στην λίμνη Καρακούλ. Μέρος 2ο. Η διαδρομή.
- Επίσκεψη στην λίμνη Καρακούλ. Μέρος 3ο. Η λίμνη και η επιστροφή.
- Από το Murghab, μέσω Modiyan, στο Bulunkul. 250χλμ. Μέρος 1ο
- Από το Murghab, μέσω Modiyan, στο Bulunkul. 250χλμ. Μέρος 2ο
- Από το Murghab, μέσω Modiyan, στο Bulunkul. 250χλμ. Μέρος 3ο
- Από το Bulunkul επιστροφή στο Khorog
- Στο γνωστό δρόμο από το Khorog στο Kalaikhum, 260 χλμ.
- Από το kalaikhum στο Ντουανμπέ, 360 χλμ.
- Από το Ντουσανμπέ στη λίμνη Ισκαντέρ και στο Panjikent
- Στις Επτά Λίμνες
- Επιστροφή στο Ντουσανμπέ.
- Τελευταίες βόλτες στο Ντουσανμπέ.
- Επίλογος.
- Videos
Από το Murghab, μέσω Modiyan, στο Bulunkul. 250χλμ. Μέρος 2ο
Στον επόμενο χάρτη φαίνεται η διαδρομή της ημέρας. Μέναμε στο Murghab, απ’ όπου φύγαμε το πρωί. Πρώτα πήγαμε δυτικά στο χωριό Modiyan, που στο χάρτη είναι κάπου στο σημείο 1. Επιστρέψαμε από την παράκαμψη και μπήκαμε στον Μ41 για να κάνουμε μια νέα παράκαμψη και να καταλήξουμε στο χωριό Bulunkul.
Το πρωί πήραμε το πρωινό μας με τα συνήθη και στις οκτώ και μισή ξεκινήσαμε. Η Ντίνα δεν έφαγε τίποτα και αισθανόταν πάλι χάλια. Εγώ την έβλεπα ελάχιστα καλύτερα από την προηγούμενη μέρα.
Μόλις βγήκαμε από το Murghab στρίψαμε δεξιά, δηλαδή δυτικά σε μία μικρή πεδιάδα. Είχαμε στόχο να φτάσουμε στο χωριό Modiyan. Η απόσταση ήταν σχεδόν πενήντα χιλιόμετρα, αλλά ο δρόμος άσχημος ακόμα και για Τατζικιστάν. Όμως η φύση πανέμορφη. Στη διαδρομή βλέπαμε μικρές ομάδες σπιτιών που είχαν και γιούρτες. Σταματούσαμε για να μιλήσει ο οδηγός μας με γνωστούς του κι εμείς να φωτογραφήσουμε τα παιδιά και τις γιούρτες. Να πω ότι ο Ντανιγιάρ είναι από το Μουργκάμπ.
Το εσωτερικό μιας γιούρτας:
Στο μέσον της διαδρομής σταματήσαμε σε δύο μικρά οικήματα και μία γιούρτα. Αίφνης ο Ντανιγιάρ μας λέει αν η Ντίνα θέλει να τη δει ένας γιατρός. Έτσι κι αλλιώς μετά από την επίσκεψη στο χωριό είχαμε αποφασίσει να πάμε στο νοσοκομείο του Murghab. Όμως να βρούμε γιατρό μέσα στην ερημιά δεν το περιμέναμε ποτέ. Πράγματι τότε ένα από τα μικρά κτήρια έγραφε ότι ήταν medical Centre. Μια κυρία ήταν γιατρός και εξυπηρετούσε τις ανάγκες της περιοχής. Εξέτασε λοιπόν τη Ντίνα και της είπε να βάλει ένα ορό για δύο ώρες για να της φύγει η ναυτία και η τάση για εμετό.
Το ιατρείο:
Έμεινε η Ντίνα με τον ορό κι εμείς φύγαμε για να πάμε την συνέχεια της διαδρομής μας. Ύστερα από δύο ώρες επιστρέψαμε και η Ντίνα ήταν έτοιμη και ελάχιστα καλύτερα. Όμως μέχρι το βράδυ ήταν ξανά στην ίδια κακή κατάσταση. Δυστυχώς και η σημερινή διαμονή μας είναι στα τέσσερις χιλιάδες μέτρα. Περιμένουμε βελτίωση αύριο που θα κατέβουμε κατά δύο χιλιόμετρα. Εδώ είμαστε σε μέρος στυλ Σουδάν. Δηλαδή μένουνε σε ένα μεγάλο και ευπρεπές δωμάτιο αλλά η τουαλέτα είναι στον απέναντι δρόμο σε ένα στενό. Μάλιστα δεν υπάρχει και ρεύμα για φως. Έχουν ηλιακά πάνελ και το ρεύμα είναι λίγο και μόνο δώδεκα βολτ. Βρισκόμαστε στο χωριό Bulunkul δίπλα στην ομώνυμη λίμνη.
Ας επανέλθω στο πρωινό που αφήσαμε την Ντίνα με τη γιατρίνα. Εμείς συνεχίσαμε τον άσχημο δρόμο, αλλά με την ωραία φύση και σταματήσαμε να δούμε γιούρτες μερικές φορές ακόμα. Μάλιστα σε μία μπήκαμε και καθίσαμε. Μας πρόσφεραν κάτι λίγα γαλακτοκομικά που όποιος έφαγε μετά από λίγο έτρεχε στα κατσάβραχα για τουαλέτα. Όμως ήταν ωραία. Όλη η διαδρομή ήταν δίπλα σε ένα ποτάμι με το όνομα του Murghab.
Όταν πήραμε τη Ντίνα συνεχίσαμε το δρόμο μας για το χωριό Bulunkul. Ρωτήσαμε τη γιατρίνα τι χρωστάμε αλλά είπε ότι η παροχή αυτή ήταν δωρεάν. Εγώ της έδωσα εκατό σομόνι τα οποία πήρε ευχαρίστως. Γενικά εδώ οι άνθρωποι δεν ζητάνε λεφτά για κείνο που σου παρέχουν από μόνοι τους. Δε λένε όμως όχι στο φιλοδώρημα. Είναι βέβαια και μερικοί που δεν θέλουν ή το δέχονται δύσκολα.
Παραθέτω πολλές φωτογραφίες, αλλά πραγματικά θέλω να τις μοιραστώ με εκείνους που τους αρέσει αυτό το ταξίδι και ιδιαίτερα εκείνους που θα πείσω να πάνε κι εκείνοι. Ακριβώς έτσι το αποφάσισα κι εγώ: κυρίως από τις φωτογραφίες. Αν αποφασίσει κανείς να κάνει ένα παρόμοιο ταξίδι, αυτή η διαδρομή που μόλις περιέγραψα, βασικά με φωτογραφίες, να τη ζητήσει να την κάνει. Από το Μουργκάμπ θα έχει πάει και θα έχει γυρίσει σε τρεις ώρες.
Στον επόμενο χάρτη φαίνεται η διαδρομή της ημέρας. Μέναμε στο Murghab, απ’ όπου φύγαμε το πρωί. Πρώτα πήγαμε δυτικά στο χωριό Modiyan, που στο χάρτη είναι κάπου στο σημείο 1. Επιστρέψαμε από την παράκαμψη και μπήκαμε στον Μ41 για να κάνουμε μια νέα παράκαμψη και να καταλήξουμε στο χωριό Bulunkul.

Το πρωί πήραμε το πρωινό μας με τα συνήθη και στις οκτώ και μισή ξεκινήσαμε. Η Ντίνα δεν έφαγε τίποτα και αισθανόταν πάλι χάλια. Εγώ την έβλεπα ελάχιστα καλύτερα από την προηγούμενη μέρα.


Μόλις βγήκαμε από το Murghab στρίψαμε δεξιά, δηλαδή δυτικά σε μία μικρή πεδιάδα. Είχαμε στόχο να φτάσουμε στο χωριό Modiyan. Η απόσταση ήταν σχεδόν πενήντα χιλιόμετρα, αλλά ο δρόμος άσχημος ακόμα και για Τατζικιστάν. Όμως η φύση πανέμορφη. Στη διαδρομή βλέπαμε μικρές ομάδες σπιτιών που είχαν και γιούρτες. Σταματούσαμε για να μιλήσει ο οδηγός μας με γνωστούς του κι εμείς να φωτογραφήσουμε τα παιδιά και τις γιούρτες. Να πω ότι ο Ντανιγιάρ είναι από το Μουργκάμπ.

















Το εσωτερικό μιας γιούρτας:

Στο μέσον της διαδρομής σταματήσαμε σε δύο μικρά οικήματα και μία γιούρτα. Αίφνης ο Ντανιγιάρ μας λέει αν η Ντίνα θέλει να τη δει ένας γιατρός. Έτσι κι αλλιώς μετά από την επίσκεψη στο χωριό είχαμε αποφασίσει να πάμε στο νοσοκομείο του Murghab. Όμως να βρούμε γιατρό μέσα στην ερημιά δεν το περιμέναμε ποτέ. Πράγματι τότε ένα από τα μικρά κτήρια έγραφε ότι ήταν medical Centre. Μια κυρία ήταν γιατρός και εξυπηρετούσε τις ανάγκες της περιοχής. Εξέτασε λοιπόν τη Ντίνα και της είπε να βάλει ένα ορό για δύο ώρες για να της φύγει η ναυτία και η τάση για εμετό.
Το ιατρείο:






Έμεινε η Ντίνα με τον ορό κι εμείς φύγαμε για να πάμε την συνέχεια της διαδρομής μας. Ύστερα από δύο ώρες επιστρέψαμε και η Ντίνα ήταν έτοιμη και ελάχιστα καλύτερα. Όμως μέχρι το βράδυ ήταν ξανά στην ίδια κακή κατάσταση. Δυστυχώς και η σημερινή διαμονή μας είναι στα τέσσερις χιλιάδες μέτρα. Περιμένουμε βελτίωση αύριο που θα κατέβουμε κατά δύο χιλιόμετρα. Εδώ είμαστε σε μέρος στυλ Σουδάν. Δηλαδή μένουνε σε ένα μεγάλο και ευπρεπές δωμάτιο αλλά η τουαλέτα είναι στον απέναντι δρόμο σε ένα στενό. Μάλιστα δεν υπάρχει και ρεύμα για φως. Έχουν ηλιακά πάνελ και το ρεύμα είναι λίγο και μόνο δώδεκα βολτ. Βρισκόμαστε στο χωριό Bulunkul δίπλα στην ομώνυμη λίμνη.







Ας επανέλθω στο πρωινό που αφήσαμε την Ντίνα με τη γιατρίνα. Εμείς συνεχίσαμε τον άσχημο δρόμο, αλλά με την ωραία φύση και σταματήσαμε να δούμε γιούρτες μερικές φορές ακόμα. Μάλιστα σε μία μπήκαμε και καθίσαμε. Μας πρόσφεραν κάτι λίγα γαλακτοκομικά που όποιος έφαγε μετά από λίγο έτρεχε στα κατσάβραχα για τουαλέτα. Όμως ήταν ωραία. Όλη η διαδρομή ήταν δίπλα σε ένα ποτάμι με το όνομα του Murghab.








Όταν πήραμε τη Ντίνα συνεχίσαμε το δρόμο μας για το χωριό Bulunkul. Ρωτήσαμε τη γιατρίνα τι χρωστάμε αλλά είπε ότι η παροχή αυτή ήταν δωρεάν. Εγώ της έδωσα εκατό σομόνι τα οποία πήρε ευχαρίστως. Γενικά εδώ οι άνθρωποι δεν ζητάνε λεφτά για κείνο που σου παρέχουν από μόνοι τους. Δε λένε όμως όχι στο φιλοδώρημα. Είναι βέβαια και μερικοί που δεν θέλουν ή το δέχονται δύσκολα.










Παραθέτω πολλές φωτογραφίες, αλλά πραγματικά θέλω να τις μοιραστώ με εκείνους που τους αρέσει αυτό το ταξίδι και ιδιαίτερα εκείνους που θα πείσω να πάνε κι εκείνοι. Ακριβώς έτσι το αποφάσισα κι εγώ: κυρίως από τις φωτογραφίες. Αν αποφασίσει κανείς να κάνει ένα παρόμοιο ταξίδι, αυτή η διαδρομή που μόλις περιέγραψα, βασικά με φωτογραφίες, να τη ζητήσει να την κάνει. Από το Μουργκάμπ θα έχει πάει και θα έχει γυρίσει σε τρεις ώρες.