travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.968
- Likes
- 17.262
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Πρώτη και δεύτερη μέρα, Dushanbe
- Dushanbe-Kalaikhum 350 χιλιόμετρα
- Kalaikhum – Rushan, 180 χιλιόμετρα.
- Rushan, Jizev trekking, Khorong
- Από το Khorogh στο Ishkashim
- Ishkashim – Langar, 135 χλμ. 1ο μέρος
- Ishkashim – Langar, 135 χλμ. 2ο μέρος
- Από το Langar στο Murghab, 240 χλμ. Μέρος 1ο
- Από το Langar στο Murghab, 240 χλμ. Μέρος 2ο
- Επίσκεψη στην λίμνη Καρακούλ. Μέρος 1ο. Δυο μικρές λίμνες.
- Επίσκεψη στην λίμνη Καρακούλ. Μέρος 2ο. Η διαδρομή.
- Επίσκεψη στην λίμνη Καρακούλ. Μέρος 3ο. Η λίμνη και η επιστροφή.
- Από το Murghab, μέσω Modiyan, στο Bulunkul. 250χλμ. Μέρος 1ο
- Από το Murghab, μέσω Modiyan, στο Bulunkul. 250χλμ. Μέρος 2ο
- Από το Murghab, μέσω Modiyan, στο Bulunkul. 250χλμ. Μέρος 3ο
- Από το Bulunkul επιστροφή στο Khorog
- Στο γνωστό δρόμο από το Khorog στο Kalaikhum, 260 χλμ.
- Από το kalaikhum στο Ντουανμπέ, 360 χλμ.
- Από το Ντουσανμπέ στη λίμνη Ισκαντέρ και στο Panjikent
- Στις Επτά Λίμνες
- Επιστροφή στο Ντουσανμπέ.
- Τελευταίες βόλτες στο Ντουσανμπέ.
- Επίλογος.
- Videos
Ishkashim – Langar, 135 χλμ. 1ο μέρος
Το πρωί στο Ishkashim φάγαμε ένα μέτριο πρωινό. Ουσιαστικά ήταν δύο τηγανητά αυγά με όσο ψωμί ήθελες. Η Ντίνα δηλαδή δεν έφαγε σχεδόν τίποτα, εκτός από τον καφέ.
Στη διαδρομή μας οι εικόνες βέβαια ήταν πολύ ιδιαίτερες όπως βλέπετε στις επάνω φωτογραφίες.
Φεύγοντας από εκεί είχαμε πρώτη στάση στο φρούριο Khahkha κοντά στο χωριό Namadguti. Ήταν πολύ παλιό και καθόλου συντηρημένο. Ήταν σχετικά μεγάλο και περιπλανηθήκαμε στα διάφορα σημεία του, κυρίως για να δούμε τη θέα. Γενικά σε αυτό το ταξίδι η θέα είναι εκείνη που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Συνεχίζουμε για πέμπτη μέρα να κινούμαστε δίπλα στο σύνορο του Τατζικιστάν με το Αφγανιστάν. Δηλαδή τον ποταμό Παντς. Εννοείται ότι έχουμε τραβήξει πολλές φωτογραφίες από τα βουνά της απέναντι χώρας. Μπορεί και σε ποσοστό 20%. Μάλιστα σήμερα το πρωί βλέπαμε και τα βουνά του Πακιστάν, που δεν συνορεύει με το Τατζικιστάν, αφού μεσολαβεί σε αυτή την περιοχή μια στενή λωρίδα γης του Αφγανιστάν. Τη δημιούργησαν οι Βρετανοί κάποτε για να μην υπάρχει σύνορο ανάμεσα στον σύμμαχό τους το Πακιστάν και το ρωσικό Τατζικιστάν. Ονομάζεται Wakhan Corridor Nature Refuge.
Φυσικά η σκόνη στην ατμόσφαιρα έχει φύγει και έτσι η ορατότητα είναι καλή. Έχει κάθε μέρα λιακάδα και η θερμοκρασία μετά το πρωινό είναι υψηλή. Αν μάλιστα είσαι και υπό τον ήλιο θες να φοράς κοντομάνικο αναγκαστικά. Στη σκιά θα ήθελες και κάτι ακόμα. Το βράδυ θέλει κι ένα μπουφάν. Εμείς όμως το βράδυ ήμασταν μέσα. Βραδινό παίρναμε από τις 7 ως τις 8 και μετά καθόμασταν και λίγο ακόμα για κουβέντα.
Η φωτογραφία είναι αδύνατον να αποτυπώσει την ομορφιά του στενού αυτού φαραγγιού:
Κάποιες φωτογραφίες μοιάζει να απεικονίζουν το ίδιο μέρος, αλλά δεν είναι το ίδιο. Αλλά και αν είναι, αξίζει να το δούμε δυο φορές!
Επόμενος σταθμός μας ένα άλλο πιο επιβλητικό φρούριο, το Yamchun. Αυτό βρίσκεται σε υψόμετρο 3200 μέτρα, και γι αυτό κάναμε μία παράκαμψη μικρότερη από 10 χλμ με μεγάλη ανηφόρα. Πλέον ο κύριος δρόμος μας είναι σε υψόμετρο πάνω από δυόμισι χλμ. Το σημερινό κατάλυμα ήταν στα 2800 μέτρα. Το φρούριο πάλι αυτό δεν είχε καμία σημαντική επισκευή, αλλά έχεις ωραία θέα στα βουνά του Αφγανιστάν. Επειδή η επίσκεψη σε αυτό, αλλά και σε άλλα μέρη, απαιτούν ανάβαση έστω και λίγη, είναι πολύ κουραστικό δεδομένου και του υψομέτρου.
Το πρωί στο Ishkashim φάγαμε ένα μέτριο πρωινό. Ουσιαστικά ήταν δύο τηγανητά αυγά με όσο ψωμί ήθελες. Η Ντίνα δηλαδή δεν έφαγε σχεδόν τίποτα, εκτός από τον καφέ.




Στη διαδρομή μας οι εικόνες βέβαια ήταν πολύ ιδιαίτερες όπως βλέπετε στις επάνω φωτογραφίες.
Φεύγοντας από εκεί είχαμε πρώτη στάση στο φρούριο Khahkha κοντά στο χωριό Namadguti. Ήταν πολύ παλιό και καθόλου συντηρημένο. Ήταν σχετικά μεγάλο και περιπλανηθήκαμε στα διάφορα σημεία του, κυρίως για να δούμε τη θέα. Γενικά σε αυτό το ταξίδι η θέα είναι εκείνη που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.





Συνεχίζουμε για πέμπτη μέρα να κινούμαστε δίπλα στο σύνορο του Τατζικιστάν με το Αφγανιστάν. Δηλαδή τον ποταμό Παντς. Εννοείται ότι έχουμε τραβήξει πολλές φωτογραφίες από τα βουνά της απέναντι χώρας. Μπορεί και σε ποσοστό 20%. Μάλιστα σήμερα το πρωί βλέπαμε και τα βουνά του Πακιστάν, που δεν συνορεύει με το Τατζικιστάν, αφού μεσολαβεί σε αυτή την περιοχή μια στενή λωρίδα γης του Αφγανιστάν. Τη δημιούργησαν οι Βρετανοί κάποτε για να μην υπάρχει σύνορο ανάμεσα στον σύμμαχό τους το Πακιστάν και το ρωσικό Τατζικιστάν. Ονομάζεται Wakhan Corridor Nature Refuge.

Φυσικά η σκόνη στην ατμόσφαιρα έχει φύγει και έτσι η ορατότητα είναι καλή. Έχει κάθε μέρα λιακάδα και η θερμοκρασία μετά το πρωινό είναι υψηλή. Αν μάλιστα είσαι και υπό τον ήλιο θες να φοράς κοντομάνικο αναγκαστικά. Στη σκιά θα ήθελες και κάτι ακόμα. Το βράδυ θέλει κι ένα μπουφάν. Εμείς όμως το βράδυ ήμασταν μέσα. Βραδινό παίρναμε από τις 7 ως τις 8 και μετά καθόμασταν και λίγο ακόμα για κουβέντα.




Η φωτογραφία είναι αδύνατον να αποτυπώσει την ομορφιά του στενού αυτού φαραγγιού:



Κάποιες φωτογραφίες μοιάζει να απεικονίζουν το ίδιο μέρος, αλλά δεν είναι το ίδιο. Αλλά και αν είναι, αξίζει να το δούμε δυο φορές!



Επόμενος σταθμός μας ένα άλλο πιο επιβλητικό φρούριο, το Yamchun. Αυτό βρίσκεται σε υψόμετρο 3200 μέτρα, και γι αυτό κάναμε μία παράκαμψη μικρότερη από 10 χλμ με μεγάλη ανηφόρα. Πλέον ο κύριος δρόμος μας είναι σε υψόμετρο πάνω από δυόμισι χλμ. Το σημερινό κατάλυμα ήταν στα 2800 μέτρα. Το φρούριο πάλι αυτό δεν είχε καμία σημαντική επισκευή, αλλά έχεις ωραία θέα στα βουνά του Αφγανιστάν. Επειδή η επίσκεψη σε αυτό, αλλά και σε άλλα μέρη, απαιτούν ανάβαση έστω και λίγη, είναι πολύ κουραστικό δεδομένου και του υψομέτρου.




