travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.968
- Likes
- 17.262
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Πρώτη και δεύτερη μέρα, Dushanbe
- Dushanbe-Kalaikhum 350 χιλιόμετρα
- Kalaikhum – Rushan, 180 χιλιόμετρα.
- Rushan, Jizev trekking, Khorong
- Από το Khorogh στο Ishkashim
- Ishkashim – Langar, 135 χλμ. 1ο μέρος
- Ishkashim – Langar, 135 χλμ. 2ο μέρος
- Από το Langar στο Murghab, 240 χλμ. Μέρος 1ο
- Από το Langar στο Murghab, 240 χλμ. Μέρος 2ο
- Επίσκεψη στην λίμνη Καρακούλ. Μέρος 1ο. Δυο μικρές λίμνες.
- Επίσκεψη στην λίμνη Καρακούλ. Μέρος 2ο. Η διαδρομή.
- Επίσκεψη στην λίμνη Καρακούλ. Μέρος 3ο. Η λίμνη και η επιστροφή.
- Από το Murghab, μέσω Modiyan, στο Bulunkul. 250χλμ. Μέρος 1ο
- Από το Murghab, μέσω Modiyan, στο Bulunkul. 250χλμ. Μέρος 2ο
- Από το Murghab, μέσω Modiyan, στο Bulunkul. 250χλμ. Μέρος 3ο
- Από το Bulunkul επιστροφή στο Khorog
- Στο γνωστό δρόμο από το Khorog στο Kalaikhum, 260 χλμ.
- Από το kalaikhum στο Ντουανμπέ, 360 χλμ.
- Από το Ντουσανμπέ στη λίμνη Ισκαντέρ και στο Panjikent
- Στις Επτά Λίμνες
- Επιστροφή στο Ντουσανμπέ.
- Τελευταίες βόλτες στο Ντουσανμπέ.
- Επίλογος.
- Videos
Ishkashim – Langar, 135 χλμ. 2ο μέρος
Λίγο πιο πάνω από αυτό το κάστρο βρίσκονται τα θερμά λουτρά Bibi Fatima, και τα επισκεφτήκαμε. Στα δωμάτια των ανδρών δεν υπήρχε κανείς αλλά δεν τα προτιμήσαμε.
Έτσι φύγαμε πολύ σύντομα και από εκεί για να επισκεφτούμε ένα τοπικό μουσείο με παραδοσιακά εκθέματα. Ο τύπος που μας άνοιξε μας έπαιξε και λίγη μουσική.
Έξω από αυτό ήταν και ένα ηλιακό ημερολόγιο πολύ παλιό. Όταν ευθυγραμμίζονταν οι ακτίνες του ήλιου μεταξύ δύο σταθερών σημείων που ήταν εκεί, τότε ήταν οι δύο ισημερίες του έτους.
Ενδιαφέρον πράγματι αυτό, αλλά έπρεπε να δούμε λίγο πιο κάτω στο χωριό Vrang μια παλιά κινεζική βουδιστική τσούπα. Δεν ήταν πολύ το περπάτημα αλλά έπρεπε να ανέβουμε κάποιο ύψος. Μας οδήγησε εκεί ένα παιδάκι που φυσικά μιλούσε λίγα αγγλικά. Μη φανταστεί κανείς ότι η τσούπα έμοιαζε με τις γνωστές. Πολύ λίγο.
Να και η μικρή στούπα:
Χωρίς να έχουμε επίσημη ενημέρωση, θεωρώ ότι αυτά τα κτίσματα στο βουνό είναι κοιμητήριο:
Όμως άξιζε η κουραστική βόλτα αφού στην επιστροφή περάσαμε από το χωριό και είδαμε ωραίες εικόνες. Κυρίως επικοινωνούμε με τα μικρά παιδιά, Δέκα, δώδεκα ετών. Όλα κάθονται και τους αρέσει να βγάζουν φωτογραφίες. Αλλά και οι πιο μεγάλοι δεν αντιδρούν αρνητικά. Καμία σχέση με άλλους μουσουλμάνους και ειδικά τους άραβες.
Συνεχίζοντας την πορεία μας στους κακοτράχαλους δρόμους:
Και πάλι οι Αφγανοί απέναντι:
Λίγο πριν τις τέσσερις φτάσαμε στο σπίτι που θα μέναμε. Εκεί είχε φτάσει και ο Γερμανός, ο Μάικλ, που είχαμε γνωρίσει στο προηγούμενο σπίτι. Ήταν το χωριό Λαγκάρ που είναι μικρό και τα σπίτια σκόρπια. Επειδή ήταν νωρίς βγήκαμε μια βόλτα με τη Ντίνα να δούμε τα πέριξ. Υπάρχουν διάσπαρτα σπίτια ανάμεσα σε δέντρα. Παντού τρέχουν νερά και οι δρόμοι δεν είναι σαφείς. Καλά να είναι το GPS. Και συγκεκριμένα το mapsme, που είναι άριστα ενημερωμένο. Το Google maps στη χώρα δεν τα πήγαινε καθόλου καλά. Το πρώτο έχει ακόμα και μονοπάτια που το Google δεν τα έχει ούτε κατά διάνοια. Πάλι είδαμε και φωτογραφίσαμε ωραίες εικόνες. Τα σπίτια έχουν περίβολο και η συνολική έκταση του καθενός είναι 4, 5 στρέμματα. Στις αυλές έχουν κήπους με διάφορα ζαρζαβατικά. Και στην πιο μακρινή γωνιά η τουαλέτα.
Αυτά τα βλέμματα!
Και αυτά τα βουνά!
Επινοήσεις των ανθρώπων:
Το βράδυ φάγαμε μετριότατο φαγητό, αλλά μετά με την υπόλοιπη παρέα κάναμε τη σχετική κουβέντα.
Λίγο πιο πάνω από αυτό το κάστρο βρίσκονται τα θερμά λουτρά Bibi Fatima, και τα επισκεφτήκαμε. Στα δωμάτια των ανδρών δεν υπήρχε κανείς αλλά δεν τα προτιμήσαμε.






Έτσι φύγαμε πολύ σύντομα και από εκεί για να επισκεφτούμε ένα τοπικό μουσείο με παραδοσιακά εκθέματα. Ο τύπος που μας άνοιξε μας έπαιξε και λίγη μουσική.



Έξω από αυτό ήταν και ένα ηλιακό ημερολόγιο πολύ παλιό. Όταν ευθυγραμμίζονταν οι ακτίνες του ήλιου μεταξύ δύο σταθερών σημείων που ήταν εκεί, τότε ήταν οι δύο ισημερίες του έτους.

Ενδιαφέρον πράγματι αυτό, αλλά έπρεπε να δούμε λίγο πιο κάτω στο χωριό Vrang μια παλιά κινεζική βουδιστική τσούπα. Δεν ήταν πολύ το περπάτημα αλλά έπρεπε να ανέβουμε κάποιο ύψος. Μας οδήγησε εκεί ένα παιδάκι που φυσικά μιλούσε λίγα αγγλικά. Μη φανταστεί κανείς ότι η τσούπα έμοιαζε με τις γνωστές. Πολύ λίγο.

Να και η μικρή στούπα:

Χωρίς να έχουμε επίσημη ενημέρωση, θεωρώ ότι αυτά τα κτίσματα στο βουνό είναι κοιμητήριο:

Όμως άξιζε η κουραστική βόλτα αφού στην επιστροφή περάσαμε από το χωριό και είδαμε ωραίες εικόνες. Κυρίως επικοινωνούμε με τα μικρά παιδιά, Δέκα, δώδεκα ετών. Όλα κάθονται και τους αρέσει να βγάζουν φωτογραφίες. Αλλά και οι πιο μεγάλοι δεν αντιδρούν αρνητικά. Καμία σχέση με άλλους μουσουλμάνους και ειδικά τους άραβες.



Συνεχίζοντας την πορεία μας στους κακοτράχαλους δρόμους:




Και πάλι οι Αφγανοί απέναντι:

Λίγο πριν τις τέσσερις φτάσαμε στο σπίτι που θα μέναμε. Εκεί είχε φτάσει και ο Γερμανός, ο Μάικλ, που είχαμε γνωρίσει στο προηγούμενο σπίτι. Ήταν το χωριό Λαγκάρ που είναι μικρό και τα σπίτια σκόρπια. Επειδή ήταν νωρίς βγήκαμε μια βόλτα με τη Ντίνα να δούμε τα πέριξ. Υπάρχουν διάσπαρτα σπίτια ανάμεσα σε δέντρα. Παντού τρέχουν νερά και οι δρόμοι δεν είναι σαφείς. Καλά να είναι το GPS. Και συγκεκριμένα το mapsme, που είναι άριστα ενημερωμένο. Το Google maps στη χώρα δεν τα πήγαινε καθόλου καλά. Το πρώτο έχει ακόμα και μονοπάτια που το Google δεν τα έχει ούτε κατά διάνοια. Πάλι είδαμε και φωτογραφίσαμε ωραίες εικόνες. Τα σπίτια έχουν περίβολο και η συνολική έκταση του καθενός είναι 4, 5 στρέμματα. Στις αυλές έχουν κήπους με διάφορα ζαρζαβατικά. Και στην πιο μακρινή γωνιά η τουαλέτα.


Αυτά τα βλέμματα!

Και αυτά τα βουνά!



Επινοήσεις των ανθρώπων:





Το βράδυ φάγαμε μετριότατο φαγητό, αλλά μετά με την υπόλοιπη παρέα κάναμε τη σχετική κουβέντα.
