travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.968
- Likes
- 17.262
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Πρώτη και δεύτερη μέρα, Dushanbe
- Dushanbe-Kalaikhum 350 χιλιόμετρα
- Kalaikhum – Rushan, 180 χιλιόμετρα.
- Rushan, Jizev trekking, Khorong
- Από το Khorogh στο Ishkashim
- Ishkashim – Langar, 135 χλμ. 1ο μέρος
- Ishkashim – Langar, 135 χλμ. 2ο μέρος
- Από το Langar στο Murghab, 240 χλμ. Μέρος 1ο
- Από το Langar στο Murghab, 240 χλμ. Μέρος 2ο
- Επίσκεψη στην λίμνη Καρακούλ. Μέρος 1ο. Δυο μικρές λίμνες.
- Επίσκεψη στην λίμνη Καρακούλ. Μέρος 2ο. Η διαδρομή.
- Επίσκεψη στην λίμνη Καρακούλ. Μέρος 3ο. Η λίμνη και η επιστροφή.
- Από το Murghab, μέσω Modiyan, στο Bulunkul. 250χλμ. Μέρος 1ο
- Από το Murghab, μέσω Modiyan, στο Bulunkul. 250χλμ. Μέρος 2ο
- Από το Murghab, μέσω Modiyan, στο Bulunkul. 250χλμ. Μέρος 3ο
- Από το Bulunkul επιστροφή στο Khorog
- Στο γνωστό δρόμο από το Khorog στο Kalaikhum, 260 χλμ.
- Από το kalaikhum στο Ντουανμπέ, 360 χλμ.
- Από το Ντουσανμπέ στη λίμνη Ισκαντέρ και στο Panjikent
- Στις Επτά Λίμνες
- Επιστροφή στο Ντουσανμπέ.
- Τελευταίες βόλτες στο Ντουσανμπέ.
- Επίλογος.
- Videos
Στο γνωστό δρόμο από το Khorog στο Kalaikhum, 260 χλμ.
Η σημερινή μέρα είχε πολύ δρόμο στο νότιο Τατζικιστάν κατά μήκος του ποταμού Πάντς στα σύνορα με το Αφγανιστάν. Από το Κορόνγκ και κάτω για δύο μέρες θα οδηγήσουμε σε δρόμους όμορφους αλλά γνωστούς, αφού πριν μια εβδομάδα τους κάναμε με αντίστροφη κατεύθυνση. Είναι όμως τόσο ενδιαφέροντα αυτά που θα βλέπαμε που δεν είχαμε κανένα πρόβλημα. Ίσα ίσα το περιμέναμε με χαρά. Το μόνο θέμα είναι οι καθυστερήσεις στα σημεία που γίνεται η διαπλάτυνση του δρόμου. Τα έργα που γίνονται δημιουργούν κάποιες αναμονές που μπορεί να φτάσουν και τις δύο ώρες αν είσαι άτυχος, όπως εμείς την περασμένη εβδομάδα. Εννοείται ότι υπάρχουν συχνότατα σημεία ελέγχου του στρατού ή και της αστυνομίας για να ελέγξουν τους τουρίστες που περνούν. Από τους ντόπιους δεν ζητάνε χαρτιά, μόνο από εμάς τις φωτοτυπίες των διαβατηρίων και της βίζας. Καμιά φορά και τα πραγματικά μας διαβατήρια.
Κάπως έτσι έγινε η διαδρομή μέχρι να φτάσουμε στο Kalaikhum. Κάναμε τρεις στάσεις σε σημεία που γίνονταν έργα, εκ των οποίων μόνο η μία ήταν μεγάλη και κράτησε σχεδόν μία ώρα.
Στην απέναντι πλευρά βλέπαμε συνέχεια τους Αφγανούς. Οι εικόνες με τους γείτονες, όπως η επόμενη μας διήγειραν τις αισθήσεις, αλλά και την ικανοποίηση που τους είχαμε τόσο κοντά μας. Κι όμως αυτή η χώρα δε θα καταγραφεί στο χάρτη των χωρών που έχω επισκεφτεί.
Ας ξεκινήσω όμως από το πρωί που πήραμε ένα ευχάριστο πρωινό γεύμα και οι τέσσερις μαζί με τον οδηγό μας και περίπου στις 7:30 φύγαμε (νωρίς) για να έχουμε πολύ χρόνο μπροστά μας μέχρι τον τελικό μας προορισμό. Η απόσταση χιλιομετρικά είναι αρκετά μεγάλη για τέτοιους δρόμους, αλλά φαίνεται ακόμα μεγαλύτερη με τα έργα διαπλάτυνσης των δρόμων που γίνονται. Και να φανταστεί κάποιος ότι αυτός ο δρόμος είναι εκείνος που συνδέει την Κίνα με την πρωτεύουσα του Τατζικιστάν. Σε μερικά σημεία είναι τόσο κακός που δεν παίρνει άλλο. Στο μεγαλύτερο μήκος του δεν χωράνε δύο αυτοκίνητα και αναγκάζεται ο ένας να κάνει όπισθεν. Για να δώσω μια καλύτερη κατανόηση, αναφέρω ότι τη διαδρομή αυτή το maps.me τη δίνει για μέση ταχύτητα είκοσι πέντε χιλιόμετρα την ώρα. Ο Ντανιγιάρ έτρεχε σαφώς πιο γρήγορα από αυτήν. Όμως εμείς κάναμε κάθε τόσο στάσεις για φωτογραφίες, κι ας είχαμε περάσει ξανά από τον ίδιο δρόμο. Ήμασταν ενθουσιασμένοι με την ομορφιά του τοπίου σα να το βλέπαμε πρώτη φορά.
Γενικά πάντως προχωρούσαμε με γρήγορο ρυθμό και θα περνούσαμε από τα σημεία των έργων την ώρα που οι εργαζόμενοι θα έκαναν το μεγάλο τους διάλειμμα. Μας έπιασε όμως λάστιχο και καθυστερήσαμε μισή ώρα τουλάχιστον μέχρι να το φτιάξει ο Ντανιγιάρ. Δεν το άλλαξε αλλά του έβαλε αυτό το φιτίλι για να κλείσει μια τεράστια τρύπα. Έβαλε τέσσερα από αυτά.
Στην επόμενη φωτογραφία, προσέξτε τη μικρή πρασινάδα στο μικρό πλάτωμα, πάνω αριστερά:
Είναι να απορεί κανείς με το πως κόβουν το βουνό για να κάνουν ένα μικρό δρόμο:
Πολύ θα ήθελα, υπό τις κατάλληλες συνθήκες να έκανα αυτό το δρόμο του Αφγανιστάν απέναντι:
Τα βράχια του βουνού σε πρώτο πλάνο, ίσως ήταν τα καλύτερα που συναντήσαμε στο ταξίδι:
Εδώ φαίνεται ένας Αφγανικός δρόμος απέναντι, και το τοίχωμα με τις πέτρες που έκαναν για να τον στηρίξουν:
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα σε μία περιοχή που έκαναν έργα διαπλάτυνσης του δρόμου να αναγκαστούμε να περιμένουμε σχεδόν μία ώρα αφού ήμασταν οι πρώτοι που έφτασαν σε εκείνο το σημείο. Ευτυχώς το σημείο αυτό ήταν πάρα πολύ όμορφο και αν και ήταν μεσημέρι και είχε δυνατό ήλιο μου άρεσε και καθόμουν έξω από το αυτοκίνητο και το θαύμαζα. Έβγαζα αρκετές φωτογραφίες. Λίγο μετά ήρθαν δίπλα μας και δύο μοτοσικλέτες. Από τον αριθμό τους κατάλαβα ότι ήταν από την Τσεχία. Κάθε μοτοσυκλέτα είχε και έναν αναβάτη. Η μια ήταν μάρκα ΚΤΜ, αλλά για την άλλη δεν είδα. Φυσικά πήγα και τους έπιασα την κουβέντα και λέγαμε διάφορα πράγματα για ταξίδια και για το Τατζικιστάν.
Στις επόμενες δυο φωτογραφίες έχουμε την αντίθεση ανάμεσα στις μοτοσυκλέτες των Ευρωπαίων και των Αφγανών:
Νάτοι οι Τσέχοι:
Εκείνοι είχαν στείλει τις μοτοσικλέτες με φορτηγό από την Πράγα στο Μπισκέκ του Κιργιστάν και από κει τις παρέλαβαν για να κάνουν το ταξίδι τους. Έκαναν το γύρο του Κιργιστάν και μετά για να έρθουν στο Τατζικιστάν πέρασαν μέσω Ουζμπεκιστάν. Ξεκίνησαν από το βόρειο Τατζικιστάν και συνέχιζαν να πάνε μέχρι την πρωτεύουσα και από κει να περάσουν στο Ουζμπεκιστάν και να επιστρέψουν στο Κιργιστάν. Εκεί θα έδιναν τις μοτοσυκλέτες σε κάποια εταιρεία μεταφορών για να τις μεταφέρει στην Τσεχία. Το κόστος για κάθε μοτοσυκλέτα ήταν συνολικά λίγο πάνω από τα 1.000 ευρώ και η μεταφορά τους διαρκούσε 8-10 μέρες.
Αφγανοί:
Τελικά αυτοί οι τύποι έκαναν πολλά ταξίδια με αυτό τον τρόπο: δηλαδή έστελναν με κάποιο μέσον τις μοτοσικλέτες τους σε μία πόλη στην οποία αυτοί πήγαιναν αεροπορικώς για να τις παραλάβουν. Από εκείνο το σημείο συνέχιζαν το ταξίδι τους με τα δίτροχά τους. Τους συναντήσαμε μερικές φορές μέχρι να περάσουμε και από το τελευταίο σημείο που γίνονταν έργα.
Η διαδρομή, όπως είπα, μας άρεσε και νομίζαμε ότι ήταν ακόμα καλύτερη από αυτό που είχαμε δει την πρώτη φορά. Στον προορισμό μας, το Κalaikhum, φτάσαμε κάπου στις 5:00 το απόγευμα και μείναμε στο ίδιο ωραίο σπίτι. Υπενθυμίζω ότι αυτό το σπίτι είναι ακριβώς δίπλα σε ένα αρκετά μεγάλο παραπόταμο του Παντς (παντς σημαίνει πέντε). Ο παραπόταμος αυτός έχει πολύ ορμητικά νερά γιατί μέσα στο χωριό είναι πολύ στενός. Συγκεκριμένα έχει μία απόσταση η μία όχθη από την άλλη περίπου στα 15 με 20 μέτρα.
Εμείς για να φάμε το βράδυ καθίσαμε σε ένα τραπέζι ακριβώς πάνω από το νερό και αυτό γιατί πολλά σπίτια έχουν μία προέκταση πάνω από το ποτάμι για να βλέπουν καλύτερα το γύρω χώρο. Φάγαμε τα κλασικά, δηλαδή μία σούπα στην αρχή και μετά ένα ζυμαρικό το οποίο μέσα είχε κιμά. Το καλό είναι ότι μας έφεραν και αρκετά φρούτα τα οποία είναι πολύ νόστιμα. Θυμήθηκα τώρα ότι στη διαδρομή ζηλέψαμε τα βερίκοκα που πουλούσαν κάτι παιδάκια μέσα σε κάποια καλαθάκια και αγοράσαμε από ένα καλαθάκι και εμείς και ο Γιάννης. Εμείς με την Ντίνα τα φάγαμε μέσα στο αυτοκίνητο και ήταν πολύ νόστιμα, αν και μερικά ήταν παραγινωμένα και στο τέλος τα πετάξαμε. Πριν αλλά και μετά το φαγητό κάναμε μία βόλτα στο χωριό, το οποίο ήδη γνωρίζαμε αρκετά καλά και πέσαμε για ύπνο λίγο πριν τις 11:00.
Το Κalaikhum είναι χτισμένο σε τέσσερις όχθες και αν μπορούμε να φανταστούμε σε δύο Γ καθρεφτικά μεταξύ τους. Ή σαν ένα Τ χωρισμένο στη μέση. Το κατακόρυφο διπλό χώρισμα στο Τ είναι ο παραπόταμος με το όνομα Obikhumbou και το οριζόντιο στο Τ είναι ο μεγάλος ποταμός Panj. Έτσι έχουμε τα πιο εμπορικά σπίτια και τα homestay του χωριού να είναι χτισμένα στις δύο όχθες του παραπόταμου και το υπόλοιπο χωριό στις δύο πλευρές της όχθης του Panj. Σε απόσταση εκατό μέτρων από τον Panj υπάρχει το γεφύρι που είναι και ο κεντρικός δρόμος, ο Pamir highway, και στις άκρες του είναι τα πιο πολλά μαγαζιά και μικρά ξενοδοχεία. Μια απεικόνιση φαίνεται στον επόμενο χάρτη.
Το δωμάτιο που μένουμε είναι, όπως είπα πάνω στον παραπόταμο Obikhumbou και συνεχώς ακούγεται η δυνατή βουή από τα γρήγορα νερά του που κατεβαίνουν. Πραγματικά είναι δύσκολο να μιλήσεις όταν κάθεσαι στο μπαλκόνι που τρώμε από το θόρυβο. Και φυσικά ακούγεται από το δωμάτιο. Στο σπίτι εδώ εκτός από εμάς κοιμούνται σήμερα και δύο ποδηλάτες αλλά και δύο τύποι με μηχανές. Δε μιλήσαμε με κανένα τους γιατί εμείς μένουμε στον πάνω χώρο και έχουμε το δικό μας μπαλκόνι, ενώ εκείνοι μένουν στα κάτω δωμάτια και κάθονται στο κάτω μπαλκόνι.
Το σπίτι που μέναμε:
Η σημερινή μέρα είχε πολύ δρόμο στο νότιο Τατζικιστάν κατά μήκος του ποταμού Πάντς στα σύνορα με το Αφγανιστάν. Από το Κορόνγκ και κάτω για δύο μέρες θα οδηγήσουμε σε δρόμους όμορφους αλλά γνωστούς, αφού πριν μια εβδομάδα τους κάναμε με αντίστροφη κατεύθυνση. Είναι όμως τόσο ενδιαφέροντα αυτά που θα βλέπαμε που δεν είχαμε κανένα πρόβλημα. Ίσα ίσα το περιμέναμε με χαρά. Το μόνο θέμα είναι οι καθυστερήσεις στα σημεία που γίνεται η διαπλάτυνση του δρόμου. Τα έργα που γίνονται δημιουργούν κάποιες αναμονές που μπορεί να φτάσουν και τις δύο ώρες αν είσαι άτυχος, όπως εμείς την περασμένη εβδομάδα. Εννοείται ότι υπάρχουν συχνότατα σημεία ελέγχου του στρατού ή και της αστυνομίας για να ελέγξουν τους τουρίστες που περνούν. Από τους ντόπιους δεν ζητάνε χαρτιά, μόνο από εμάς τις φωτοτυπίες των διαβατηρίων και της βίζας. Καμιά φορά και τα πραγματικά μας διαβατήρια.




Κάπως έτσι έγινε η διαδρομή μέχρι να φτάσουμε στο Kalaikhum. Κάναμε τρεις στάσεις σε σημεία που γίνονταν έργα, εκ των οποίων μόνο η μία ήταν μεγάλη και κράτησε σχεδόν μία ώρα.

Στην απέναντι πλευρά βλέπαμε συνέχεια τους Αφγανούς. Οι εικόνες με τους γείτονες, όπως η επόμενη μας διήγειραν τις αισθήσεις, αλλά και την ικανοποίηση που τους είχαμε τόσο κοντά μας. Κι όμως αυτή η χώρα δε θα καταγραφεί στο χάρτη των χωρών που έχω επισκεφτεί.




Ας ξεκινήσω όμως από το πρωί που πήραμε ένα ευχάριστο πρωινό γεύμα και οι τέσσερις μαζί με τον οδηγό μας και περίπου στις 7:30 φύγαμε (νωρίς) για να έχουμε πολύ χρόνο μπροστά μας μέχρι τον τελικό μας προορισμό. Η απόσταση χιλιομετρικά είναι αρκετά μεγάλη για τέτοιους δρόμους, αλλά φαίνεται ακόμα μεγαλύτερη με τα έργα διαπλάτυνσης των δρόμων που γίνονται. Και να φανταστεί κάποιος ότι αυτός ο δρόμος είναι εκείνος που συνδέει την Κίνα με την πρωτεύουσα του Τατζικιστάν. Σε μερικά σημεία είναι τόσο κακός που δεν παίρνει άλλο. Στο μεγαλύτερο μήκος του δεν χωράνε δύο αυτοκίνητα και αναγκάζεται ο ένας να κάνει όπισθεν. Για να δώσω μια καλύτερη κατανόηση, αναφέρω ότι τη διαδρομή αυτή το maps.me τη δίνει για μέση ταχύτητα είκοσι πέντε χιλιόμετρα την ώρα. Ο Ντανιγιάρ έτρεχε σαφώς πιο γρήγορα από αυτήν. Όμως εμείς κάναμε κάθε τόσο στάσεις για φωτογραφίες, κι ας είχαμε περάσει ξανά από τον ίδιο δρόμο. Ήμασταν ενθουσιασμένοι με την ομορφιά του τοπίου σα να το βλέπαμε πρώτη φορά.

Γενικά πάντως προχωρούσαμε με γρήγορο ρυθμό και θα περνούσαμε από τα σημεία των έργων την ώρα που οι εργαζόμενοι θα έκαναν το μεγάλο τους διάλειμμα. Μας έπιασε όμως λάστιχο και καθυστερήσαμε μισή ώρα τουλάχιστον μέχρι να το φτιάξει ο Ντανιγιάρ. Δεν το άλλαξε αλλά του έβαλε αυτό το φιτίλι για να κλείσει μια τεράστια τρύπα. Έβαλε τέσσερα από αυτά.


Στην επόμενη φωτογραφία, προσέξτε τη μικρή πρασινάδα στο μικρό πλάτωμα, πάνω αριστερά:




Είναι να απορεί κανείς με το πως κόβουν το βουνό για να κάνουν ένα μικρό δρόμο:




Πολύ θα ήθελα, υπό τις κατάλληλες συνθήκες να έκανα αυτό το δρόμο του Αφγανιστάν απέναντι:




Τα βράχια του βουνού σε πρώτο πλάνο, ίσως ήταν τα καλύτερα που συναντήσαμε στο ταξίδι:




Εδώ φαίνεται ένας Αφγανικός δρόμος απέναντι, και το τοίχωμα με τις πέτρες που έκαναν για να τον στηρίξουν:

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα σε μία περιοχή που έκαναν έργα διαπλάτυνσης του δρόμου να αναγκαστούμε να περιμένουμε σχεδόν μία ώρα αφού ήμασταν οι πρώτοι που έφτασαν σε εκείνο το σημείο. Ευτυχώς το σημείο αυτό ήταν πάρα πολύ όμορφο και αν και ήταν μεσημέρι και είχε δυνατό ήλιο μου άρεσε και καθόμουν έξω από το αυτοκίνητο και το θαύμαζα. Έβγαζα αρκετές φωτογραφίες. Λίγο μετά ήρθαν δίπλα μας και δύο μοτοσικλέτες. Από τον αριθμό τους κατάλαβα ότι ήταν από την Τσεχία. Κάθε μοτοσυκλέτα είχε και έναν αναβάτη. Η μια ήταν μάρκα ΚΤΜ, αλλά για την άλλη δεν είδα. Φυσικά πήγα και τους έπιασα την κουβέντα και λέγαμε διάφορα πράγματα για ταξίδια και για το Τατζικιστάν.
Στις επόμενες δυο φωτογραφίες έχουμε την αντίθεση ανάμεσα στις μοτοσυκλέτες των Ευρωπαίων και των Αφγανών:






Νάτοι οι Τσέχοι:

Εκείνοι είχαν στείλει τις μοτοσικλέτες με φορτηγό από την Πράγα στο Μπισκέκ του Κιργιστάν και από κει τις παρέλαβαν για να κάνουν το ταξίδι τους. Έκαναν το γύρο του Κιργιστάν και μετά για να έρθουν στο Τατζικιστάν πέρασαν μέσω Ουζμπεκιστάν. Ξεκίνησαν από το βόρειο Τατζικιστάν και συνέχιζαν να πάνε μέχρι την πρωτεύουσα και από κει να περάσουν στο Ουζμπεκιστάν και να επιστρέψουν στο Κιργιστάν. Εκεί θα έδιναν τις μοτοσυκλέτες σε κάποια εταιρεία μεταφορών για να τις μεταφέρει στην Τσεχία. Το κόστος για κάθε μοτοσυκλέτα ήταν συνολικά λίγο πάνω από τα 1.000 ευρώ και η μεταφορά τους διαρκούσε 8-10 μέρες.





Αφγανοί:

Τελικά αυτοί οι τύποι έκαναν πολλά ταξίδια με αυτό τον τρόπο: δηλαδή έστελναν με κάποιο μέσον τις μοτοσικλέτες τους σε μία πόλη στην οποία αυτοί πήγαιναν αεροπορικώς για να τις παραλάβουν. Από εκείνο το σημείο συνέχιζαν το ταξίδι τους με τα δίτροχά τους. Τους συναντήσαμε μερικές φορές μέχρι να περάσουμε και από το τελευταίο σημείο που γίνονταν έργα.

Η διαδρομή, όπως είπα, μας άρεσε και νομίζαμε ότι ήταν ακόμα καλύτερη από αυτό που είχαμε δει την πρώτη φορά. Στον προορισμό μας, το Κalaikhum, φτάσαμε κάπου στις 5:00 το απόγευμα και μείναμε στο ίδιο ωραίο σπίτι. Υπενθυμίζω ότι αυτό το σπίτι είναι ακριβώς δίπλα σε ένα αρκετά μεγάλο παραπόταμο του Παντς (παντς σημαίνει πέντε). Ο παραπόταμος αυτός έχει πολύ ορμητικά νερά γιατί μέσα στο χωριό είναι πολύ στενός. Συγκεκριμένα έχει μία απόσταση η μία όχθη από την άλλη περίπου στα 15 με 20 μέτρα.


Εμείς για να φάμε το βράδυ καθίσαμε σε ένα τραπέζι ακριβώς πάνω από το νερό και αυτό γιατί πολλά σπίτια έχουν μία προέκταση πάνω από το ποτάμι για να βλέπουν καλύτερα το γύρω χώρο. Φάγαμε τα κλασικά, δηλαδή μία σούπα στην αρχή και μετά ένα ζυμαρικό το οποίο μέσα είχε κιμά. Το καλό είναι ότι μας έφεραν και αρκετά φρούτα τα οποία είναι πολύ νόστιμα. Θυμήθηκα τώρα ότι στη διαδρομή ζηλέψαμε τα βερίκοκα που πουλούσαν κάτι παιδάκια μέσα σε κάποια καλαθάκια και αγοράσαμε από ένα καλαθάκι και εμείς και ο Γιάννης. Εμείς με την Ντίνα τα φάγαμε μέσα στο αυτοκίνητο και ήταν πολύ νόστιμα, αν και μερικά ήταν παραγινωμένα και στο τέλος τα πετάξαμε. Πριν αλλά και μετά το φαγητό κάναμε μία βόλτα στο χωριό, το οποίο ήδη γνωρίζαμε αρκετά καλά και πέσαμε για ύπνο λίγο πριν τις 11:00.

Το Κalaikhum είναι χτισμένο σε τέσσερις όχθες και αν μπορούμε να φανταστούμε σε δύο Γ καθρεφτικά μεταξύ τους. Ή σαν ένα Τ χωρισμένο στη μέση. Το κατακόρυφο διπλό χώρισμα στο Τ είναι ο παραπόταμος με το όνομα Obikhumbou και το οριζόντιο στο Τ είναι ο μεγάλος ποταμός Panj. Έτσι έχουμε τα πιο εμπορικά σπίτια και τα homestay του χωριού να είναι χτισμένα στις δύο όχθες του παραπόταμου και το υπόλοιπο χωριό στις δύο πλευρές της όχθης του Panj. Σε απόσταση εκατό μέτρων από τον Panj υπάρχει το γεφύρι που είναι και ο κεντρικός δρόμος, ο Pamir highway, και στις άκρες του είναι τα πιο πολλά μαγαζιά και μικρά ξενοδοχεία. Μια απεικόνιση φαίνεται στον επόμενο χάρτη.

Το δωμάτιο που μένουμε είναι, όπως είπα πάνω στον παραπόταμο Obikhumbou και συνεχώς ακούγεται η δυνατή βουή από τα γρήγορα νερά του που κατεβαίνουν. Πραγματικά είναι δύσκολο να μιλήσεις όταν κάθεσαι στο μπαλκόνι που τρώμε από το θόρυβο. Και φυσικά ακούγεται από το δωμάτιο. Στο σπίτι εδώ εκτός από εμάς κοιμούνται σήμερα και δύο ποδηλάτες αλλά και δύο τύποι με μηχανές. Δε μιλήσαμε με κανένα τους γιατί εμείς μένουμε στον πάνω χώρο και έχουμε το δικό μας μπαλκόνι, ενώ εκείνοι μένουν στα κάτω δωμάτια και κάθονται στο κάτω μπαλκόνι.
Το σπίτι που μέναμε:
