soudianos
Member
- Μηνύματα
- 3.781
- Likes
- 6.645
- Ταξίδι-Όνειρο
- Βερακρούζ
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2ο
- Κεφάλαιο 3ο
- Κεφάλαιο 4ο
- Κεφάλαιο 5ο
- Κεφάλαιο 6ο
- Κεφάλαιο 7ο
- Κεφάλαιο 8ο
- Κεφάλαιο 9ο
- Κεφάλαιο 10ο
- Κεφάλαιο 11ο
- Κεφάλαιο 12ο
- Κεφάλαιο 13ο][B]Σαγκάη.[URL="http://www.travelstories.gr/#_ftn1"][B][1][/B][/URL] [/B
- Κεφάλαιο 14ο
- Κεφάλαιο 15ο
- Κεφάλαιο 16ο
- Κεφάλαιο 17ο
- Κεφάλαιο 18ο
- Κεφάλαιο 19ο
- Κεφάλαιο 20ο
- Κεφάλαιο 21ο
Mόλις μπεις στον Ειρηνικό ένα αίσθημα ελευθερίας και δίψας για περιπέτεια σε πλημμυρίζει. Ελευθερίας γιατί πέρασες ένα τεράστιο φυσικό εμπόδιο, και άφησες πίσω του τον Ατλαντικό που σε συνδέει με την Ευρώπη, την Ελλάδα, με τα «δικά σου» που τώρα είναι μακρινά και ξεχασμένα… Απομακρύνεσαι ολοένα και περισσότερο. Έφτασες σένα απόμακρο μέρος της γης, μακριά από τη ονομαζόμενη κοιτίδα του πολιτισμού, το κέντρο του κόσμου όπως υποτίθεται ότι είναι, και είσαι κοντά σε χώρες που το όνομα τους έφτανε σε σένα μόνο στη περίπτωση φυσικών καταστροφών, ή πολιτικών ταραχών, αλλά πολύ γρήγορα ξεχνιόταν. . Περιπέτειας, γιατί μπροστά σου ανοίγεται η μεγαλύτερη θαλάσσια επιφάνεια του πλανήτη, γεμάτη ερωτηματικά και μυστήριο, αλλά που οφείλεις να την κατακτήσεις. Ο μόνος τρόπος για να το καταφέρεις είναι να δαγκώσεις το «Λωτό». Διαφορετικά έχασες. Απόλαυσε λοιπόν αυτή την ελευθερία που μέσα σου, προσφέρει ο μεγάλος ωκεανός, και ζήσε την κάθε μέρα.
Ο κόλπος της Μπαλμπόα μαζί με τα δυτικά παράλια της Κεντρικής Αμερικής που ταξιδεύουμε είναι για μένα μια από τις ομορφότερες πλεύσιμες επιφάνειες του πλανήτη. Η θάλασσα είναι πάντα ήρεμη και βαθιά μπλε, ο ουρανός καθαρός, και κοντά σου βρίσκονται όμορφες εξωτικές χώρες που τις αισθάνεσαι από την πανδαισία των Λατίνος τραγουδιών με κύρια πηγή προέλευσης τους σταθμούς του Ακαπούλκου. Αλλά και την εποχή των καταρρακτωδών βροχών, ένα άρωμα από το χώμα και τη χλωρίδα της ζούγκλας φτάνει μέχρι εδώ.
Δελφίνια καθημερινά σε συνοδεύουν και συναγωνίζονται στην ταχύτητα το πλοίο, ή πηδάνε έξω από το νερό. Φοβερές ασπρόμαυρες όρκες ταξιδεύουν σαν τορπίλες παράλληλα με το πλοίο. Τεράστιες χελώνες τεμπελιάζουν στην ήρεμη επιφάνεια του νερού των οποίων το κέλυφος ξεχωρίζει από μακριά. Με ΒΔ πορεία έχουμε απομακρυνθεί αρκετά από τη στεριά. Βρισκόμαστε στο ύψος του Μεξικού και του κόλπου της Καλιφορνίας. Πιο πάνω το Long Beach επίνειο του Λος Άντζελες, είναι σπουδαίο λιμάνι μεταφοράς εμπορευμάτων προς την Ασία. Εκεί βρίσκεται το παλιό Queen Mary που το έχουν σαν μουσείο. Το Λ. Άντζελες με την επίσκεψη στην Disneyland, και στο Ηοllywood.
Φτάσαμε στο 30ο Βόρειο και γύρω στο 130 Δυτικό. Στο Μερκαντολικό μας χάρτη η ευθεία δεν είναι ο συντομότερος δρόμος. Δεν μπορείς να χαράξεις μια ευθεία από τον Παναμά μέχρι την Κίνα και να την ακολουθήσεις. Η μικρότερη απόσταση είναι να κάνεις τόξο μέγιστου κύκλου. Αν ο προορισμός είναι ήταν Ιαπωνία τότε ανεβαίνεις μέχρι το 45ο Βόρειο πλάτος. Στην περίπτωση μας για Κίνα ο συντομότερος είναι μέχρι το 42ο περίπου. Σ΄ αυτά τα πλάτη όμως θα βρεθείς αντιμέτωπος με τις καταιγίδες οι οποίες να αν είναι χειμώνας θα έρχεται πάνω σου η μια πίσω από την άλλη, θα σου κόβει ταχύτητα θα σε ταλαιπωρεί σε όλο το ταξίδι . Παρόλα αυτά τα περισσότερα πλοία κάνουν τόξο. Αυτή τη φορά εμείς κρατήσαμε πορεία Δυτική ακριβώς πάνω στο ασφαλές πλάτος των 30ο Βόρειο μέχρι που φτάσαμε Κίνα. Ήταν μεγαλύτερη απόσταση από το τόξο αλλά είχαμε μαζί μας ένα θαλάσσιο ρεύμα. Αυτό έγινε παρά τις εντολές που ήλθαν από τη ζεστασιά και την ασφάλεια κάποιων γραφείων, που έχουν δημιουργηθεί μόνο και μόνο για μα εισπράττουν από τα εφοπλιστικά γραφεία, δίνοντας δήθεν οδηγίες για ασφαλή πλου, σαν να μην ξέρουν οι καπετάνιοι ποια πορεία θα ακολουθήσουν και γιατί.
Από το 1971 και μετά έχει επεκταθεί σε όλο τον κόσμο το σύστημα AMVER (Αutimated Mutual Assistance Vessel Rescue System) που το διαχειρίζεται το Coast Guard των ΗΠΑ. Είναι ένα εθελοντικό πρόγραμμα για την καλύτερη αντιμετώπιση ναυαγίου. Μετά από κάθε αναχώρηση τα πλοία στέλνουν τηλεγράφημα αναφέροντας τον προορισμό τους, την ταχύτητα, και κάθε 4-5 μέρες το στίγμα τους. Έτσι η υπηρεσία Amver γνωρίζει την κίνηση των πλοίων, ποια και πόσα βρίσκονται σε κάθε σημείο της υδρογείου. Σε περίπτωση λοιπόν που κάποιο κινδυνεύει γνωρίζουν ποια είναι κοντά του, τα ειδοποιούν και τα στέλνουν για βοήθεια. Κάθε έτος ειδικά βραβεία χορηγούνται από την αρμόδια υπηρεσία των ΗΠΑ σε συνεργασία με το ΥΕΝ στις ελληνικές εφοπλιστικές εταιρείες για την συμμετοχή τους στο πρόγραμμα.
Με την δυτική πορεία μας στο ασφαλές πλάτος 30ο βόρειο ο ήλιος τα δειλινά θα κρύβεται πίσω από την πλώρη του πλοίου, και θα ανάβει φωτιές σε όλο τον ορίζοντα της Δύσης . Ατέλειωτα εντυπωσιακά ηλιοβασιλέματα μας περιμένουν..
Ο κόλπος της Μπαλμπόα μαζί με τα δυτικά παράλια της Κεντρικής Αμερικής που ταξιδεύουμε είναι για μένα μια από τις ομορφότερες πλεύσιμες επιφάνειες του πλανήτη. Η θάλασσα είναι πάντα ήρεμη και βαθιά μπλε, ο ουρανός καθαρός, και κοντά σου βρίσκονται όμορφες εξωτικές χώρες που τις αισθάνεσαι από την πανδαισία των Λατίνος τραγουδιών με κύρια πηγή προέλευσης τους σταθμούς του Ακαπούλκου. Αλλά και την εποχή των καταρρακτωδών βροχών, ένα άρωμα από το χώμα και τη χλωρίδα της ζούγκλας φτάνει μέχρι εδώ.
Δελφίνια καθημερινά σε συνοδεύουν και συναγωνίζονται στην ταχύτητα το πλοίο, ή πηδάνε έξω από το νερό. Φοβερές ασπρόμαυρες όρκες ταξιδεύουν σαν τορπίλες παράλληλα με το πλοίο. Τεράστιες χελώνες τεμπελιάζουν στην ήρεμη επιφάνεια του νερού των οποίων το κέλυφος ξεχωρίζει από μακριά. Με ΒΔ πορεία έχουμε απομακρυνθεί αρκετά από τη στεριά. Βρισκόμαστε στο ύψος του Μεξικού και του κόλπου της Καλιφορνίας. Πιο πάνω το Long Beach επίνειο του Λος Άντζελες, είναι σπουδαίο λιμάνι μεταφοράς εμπορευμάτων προς την Ασία. Εκεί βρίσκεται το παλιό Queen Mary που το έχουν σαν μουσείο. Το Λ. Άντζελες με την επίσκεψη στην Disneyland, και στο Ηοllywood.
Φτάσαμε στο 30ο Βόρειο και γύρω στο 130 Δυτικό. Στο Μερκαντολικό μας χάρτη η ευθεία δεν είναι ο συντομότερος δρόμος. Δεν μπορείς να χαράξεις μια ευθεία από τον Παναμά μέχρι την Κίνα και να την ακολουθήσεις. Η μικρότερη απόσταση είναι να κάνεις τόξο μέγιστου κύκλου. Αν ο προορισμός είναι ήταν Ιαπωνία τότε ανεβαίνεις μέχρι το 45ο Βόρειο πλάτος. Στην περίπτωση μας για Κίνα ο συντομότερος είναι μέχρι το 42ο περίπου. Σ΄ αυτά τα πλάτη όμως θα βρεθείς αντιμέτωπος με τις καταιγίδες οι οποίες να αν είναι χειμώνας θα έρχεται πάνω σου η μια πίσω από την άλλη, θα σου κόβει ταχύτητα θα σε ταλαιπωρεί σε όλο το ταξίδι . Παρόλα αυτά τα περισσότερα πλοία κάνουν τόξο. Αυτή τη φορά εμείς κρατήσαμε πορεία Δυτική ακριβώς πάνω στο ασφαλές πλάτος των 30ο Βόρειο μέχρι που φτάσαμε Κίνα. Ήταν μεγαλύτερη απόσταση από το τόξο αλλά είχαμε μαζί μας ένα θαλάσσιο ρεύμα. Αυτό έγινε παρά τις εντολές που ήλθαν από τη ζεστασιά και την ασφάλεια κάποιων γραφείων, που έχουν δημιουργηθεί μόνο και μόνο για μα εισπράττουν από τα εφοπλιστικά γραφεία, δίνοντας δήθεν οδηγίες για ασφαλή πλου, σαν να μην ξέρουν οι καπετάνιοι ποια πορεία θα ακολουθήσουν και γιατί.
Από το 1971 και μετά έχει επεκταθεί σε όλο τον κόσμο το σύστημα AMVER (Αutimated Mutual Assistance Vessel Rescue System) που το διαχειρίζεται το Coast Guard των ΗΠΑ. Είναι ένα εθελοντικό πρόγραμμα για την καλύτερη αντιμετώπιση ναυαγίου. Μετά από κάθε αναχώρηση τα πλοία στέλνουν τηλεγράφημα αναφέροντας τον προορισμό τους, την ταχύτητα, και κάθε 4-5 μέρες το στίγμα τους. Έτσι η υπηρεσία Amver γνωρίζει την κίνηση των πλοίων, ποια και πόσα βρίσκονται σε κάθε σημείο της υδρογείου. Σε περίπτωση λοιπόν που κάποιο κινδυνεύει γνωρίζουν ποια είναι κοντά του, τα ειδοποιούν και τα στέλνουν για βοήθεια. Κάθε έτος ειδικά βραβεία χορηγούνται από την αρμόδια υπηρεσία των ΗΠΑ σε συνεργασία με το ΥΕΝ στις ελληνικές εφοπλιστικές εταιρείες για την συμμετοχή τους στο πρόγραμμα.
Με την δυτική πορεία μας στο ασφαλές πλάτος 30ο βόρειο ο ήλιος τα δειλινά θα κρύβεται πίσω από την πλώρη του πλοίου, και θα ανάβει φωτιές σε όλο τον ορίζοντα της Δύσης . Ατέλειωτα εντυπωσιακά ηλιοβασιλέματα μας περιμένουν..
Attachments
-
71,6 KB Προβολές: 121