taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2: Άφιξη
- Κεφάλαιο 3: Tolkucka
- Κεφάλαιο 4: Κέντρο Ashgabat
- Κεφάλαιο 5: Πάρκο - Παλάτι
- Κεφάλαιο 6: Λούνα Πάρκ
- Κεφάλαιο 7: Μουσείο
- Κεφάλαιο 8: Erbent
- Κεφάλαιο 9: Κρατήρες στην έρημο
- Κεφάλαιο 10: Η πύλη της κολάσεως
- Κεφάλαιο 11: Konye-Urgench
- Κεφάλαιο 12: Konye-Urgench, μονοπάτι
- Κεφάλαιο 13: Konye-Urgench, κέντρο
- Κεφάλαιο 14: Dashoguz
- Κεφάλαιο 15: Inspiration Square
- Κεφάλαιο 16: Πύργος Ουδετερότητας
- Κεφάλαιο 17: Ρόδα είναι και γυρίζει
- Κεφάλαιο 18: Όπου γάμος και χαρά…
- Κεφάλαιο 19: Στο βουνό
- Κεφάλαιο 20: Ξεβουλωτήρι
- Κεφάλαιο 21: Ruhnama
- Κεφάλαιο 22: Πάρκο Ανεξαρτησίας
- Κεφάλαιο 23: Ολυμπιακό Πάρκο
- Κεφάλαιο 24: All in the Mall
- Κεφάλαιο 25: Ο δρόμος για το Mary.
- Κεφάλαιο 26: Gonur-Tepe
- Κεφάλαιο 27: Gonur-Tepe (2)
- Κεφάλαιο 28: Mary
- Κεφάλαιο 29: Mary (συνέχεια)
- Κεφάλαιο 30: Μουσείο
- Κεφάλαιο 31: Παζάρι
- Κεφάλαιο 32: Merv
- Κεφάλαιο 33: Gyzgala
- Κεφάλαιο 34: Τείχη
- Κεφάλαιο 35: Θρησκευτικός τουρισμός
- Κεφάλαιο 36: Λίγο ακόμα Mary
- Κεφάλαιο 37: Περίχωρα Ashgabat
- Κεφάλαιο 38: Nisa
- Κεφάλαιο 39: Geok-Depe
- Κεφάλαιο 40: Kow-Ata.
- Κεφάλαιο 41: Gypjak
- Κεφάλαιο 42: Ένα τζαμί ακόμα…
- Κεφάλαιο 43: Επιστροφή
Κεφάλαιο 19: Στο βουνό
Για την επόμενη στάση μας, βγήκαμε αρκετά εκτός πόλης, και δώσαμε ραντεβού με τον οδηγό μας για αργότερα. Πήραμε το «Turkmenbashi cable car», που δεν το έψαξα, αλλά όλο και κάποιο ρεκόρ Guinness θα έχει κι αυτό, αλλιώς η ύπαρξή του δεν εξηγείται. Το τέρμα του, είναι πάνω στα όρη Kopet Dag που βρίσκονται νότια της Ashgabat, και αποτελούν το φυσικό σύνορο μεταξύ Τουρκμενιστάν και Ιράν. Μάλιστα, σε ευθεία γραμμή είναι πιο κοντά στα Ιρανικά σύνορα, παρά στην Ashgabat.

Πήραμε τα εισιτήριά μας και μπήκαμε σε ένα θαλαμίσκο.



Από κάτω μας, περνάει το Serdar Yoly, ένα μονοπάτι που διατρέχει τους λόφους γύρω από την Ashgabat.

Αυτό που βλέπουμε είναι μόνο ένα περιφερειακό παρακλάδι. Το κεντρικό του τμήμα, πιο πέρα, σε ένα άλλο βουνό, είχε την ιστορία του, καθώς είναι έντονα ανηφορικό. Ο πρώην Πρόεδρος το είχε περί πολλού. Μια φορά το χρόνο, την άνοιξη, έβαζε όλους τους υπουργούς τους και τους κρατικούς αξιωματούχους να το ανέβουν όλο με τα πόδια. Όποιος δεν τα κατάφερνε, έχανε το υπουργείο του. Ο ίδιος βέβαια ο πρώην Πρόεδρος είχε κατασκευάσει ένα ελικοδρόμιο στην κορυφή, και ανέβαινε και τους περίμενε με το ελικόπτερό του.





Στην κορυφή, εκτός από τη θέα, βρίσκεται κι ένα εστιατόριο, στο οποίο φυσικά, ακολουθώντας τις αλάνθαστες γαστριμαργικές προτάσεις μου, θα πρέπει οπωσδήποτε να ΜΗ φάτε. Φτάνει που εμάς μας παρέσυρε ο kalspiros…






Για την επόμενη στάση μας, βγήκαμε αρκετά εκτός πόλης, και δώσαμε ραντεβού με τον οδηγό μας για αργότερα. Πήραμε το «Turkmenbashi cable car», που δεν το έψαξα, αλλά όλο και κάποιο ρεκόρ Guinness θα έχει κι αυτό, αλλιώς η ύπαρξή του δεν εξηγείται. Το τέρμα του, είναι πάνω στα όρη Kopet Dag που βρίσκονται νότια της Ashgabat, και αποτελούν το φυσικό σύνορο μεταξύ Τουρκμενιστάν και Ιράν. Μάλιστα, σε ευθεία γραμμή είναι πιο κοντά στα Ιρανικά σύνορα, παρά στην Ashgabat.

Πήραμε τα εισιτήριά μας και μπήκαμε σε ένα θαλαμίσκο.



Από κάτω μας, περνάει το Serdar Yoly, ένα μονοπάτι που διατρέχει τους λόφους γύρω από την Ashgabat.

Αυτό που βλέπουμε είναι μόνο ένα περιφερειακό παρακλάδι. Το κεντρικό του τμήμα, πιο πέρα, σε ένα άλλο βουνό, είχε την ιστορία του, καθώς είναι έντονα ανηφορικό. Ο πρώην Πρόεδρος το είχε περί πολλού. Μια φορά το χρόνο, την άνοιξη, έβαζε όλους τους υπουργούς τους και τους κρατικούς αξιωματούχους να το ανέβουν όλο με τα πόδια. Όποιος δεν τα κατάφερνε, έχανε το υπουργείο του. Ο ίδιος βέβαια ο πρώην Πρόεδρος είχε κατασκευάσει ένα ελικοδρόμιο στην κορυφή, και ανέβαινε και τους περίμενε με το ελικόπτερό του.





Στην κορυφή, εκτός από τη θέα, βρίσκεται κι ένα εστιατόριο, στο οποίο φυσικά, ακολουθώντας τις αλάνθαστες γαστριμαργικές προτάσεις μου, θα πρέπει οπωσδήποτε να ΜΗ φάτε. Φτάνει που εμάς μας παρέσυρε ο kalspiros…





