taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2: Άφιξη
- Κεφάλαιο 3: Tolkucka
- Κεφάλαιο 4: Κέντρο Ashgabat
- Κεφάλαιο 5: Πάρκο - Παλάτι
- Κεφάλαιο 6: Λούνα Πάρκ
- Κεφάλαιο 7: Μουσείο
- Κεφάλαιο 8: Erbent
- Κεφάλαιο 9: Κρατήρες στην έρημο
- Κεφάλαιο 10: Η πύλη της κολάσεως
- Κεφάλαιο 11: Konye-Urgench
- Κεφάλαιο 12: Konye-Urgench, μονοπάτι
- Κεφάλαιο 13: Konye-Urgench, κέντρο
- Κεφάλαιο 14: Dashoguz
- Κεφάλαιο 15: Inspiration Square
- Κεφάλαιο 16: Πύργος Ουδετερότητας
- Κεφάλαιο 17: Ρόδα είναι και γυρίζει
- Κεφάλαιο 18: Όπου γάμος και χαρά…
- Κεφάλαιο 19: Στο βουνό
- Κεφάλαιο 20: Ξεβουλωτήρι
- Κεφάλαιο 21: Ruhnama
- Κεφάλαιο 22: Πάρκο Ανεξαρτησίας
- Κεφάλαιο 23: Ολυμπιακό Πάρκο
- Κεφάλαιο 24: All in the Mall
- Κεφάλαιο 25: Ο δρόμος για το Mary.
- Κεφάλαιο 26: Gonur-Tepe
- Κεφάλαιο 27: Gonur-Tepe (2)
- Κεφάλαιο 28: Mary
- Κεφάλαιο 29: Mary (συνέχεια)
- Κεφάλαιο 30: Μουσείο
- Κεφάλαιο 31: Παζάρι
- Κεφάλαιο 32: Merv
- Κεφάλαιο 33: Gyzgala
- Κεφάλαιο 34: Τείχη
- Κεφάλαιο 35: Θρησκευτικός τουρισμός
- Κεφάλαιο 36: Λίγο ακόμα Mary
- Κεφάλαιο 37: Περίχωρα Ashgabat
- Κεφάλαιο 38: Nisa
- Κεφάλαιο 39: Geok-Depe
- Κεφάλαιο 40: Kow-Ata.
- Κεφάλαιο 41: Gypjak
- Κεφάλαιο 42: Ένα τζαμί ακόμα…
- Κεφάλαιο 43: Επιστροφή
Κεφάλαιο 43: Επιστροφή
Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο. Μετά από λίγες ώρες ύπνου, 12:30 τη νύχτα, αναχωρήσαμε με το Ναζάρ και πάλι για το αεροδρόμιο. Τον αποχαιρετήσαμε και κάναμε check-in, και περάσαμε τον Έλεγχο. Ταξίδευα business class, οπότε αφού ξοδέψαμε τα τελευταία Manat σε σουβενίρ, αναζήτησα το lounge. Το βρήκα, αλλά δεν είχε ούτε άνθρωπο στην είσοδο, ούτε κάτι παραπάνω από απλά καθίσματα για όλο τον κόσμο….

Η πτήση ήταν μια ακόμα πτήση business class, αλλά έμοιαζε με πτήση economy.
Χωρίς lounge, χωρίς priority boarding, χωρίς priority tag στη βαλίτσα, οι handling agents της Turkmenistan Airlines στο έδαφος αδιαφορούσαν ακόμα κι αν ήσουν ο top πελάτης της εταιρίας την οποία εξυπηρετούσαν. Όχι ότι ξέρανε να κάνουν σωστά τη δουλειά τους - ο συνεπιβάτης μου ζήτησε να συνεχίσει η βαλίτσα του ως το Λονδίνο με την επόμενη πτήση (είχε βγάλει χωριστά εισιτήρια Λονδίνο - Κωνσταντινούπολη - Λονδίνο και Κων/νούπολη - Ashgabat - Κων/νούπολη). Η "ηλίθια" αεροσυνοδός του είπε ευχαρίστως, του ζήτησε το PNR, και έστειλε τη βαλίτσα, μετά την Κωνσταντινούπολη, σε μια πτήση Λονδίνο (Gatwick) - Κων/νούπολη αντί για το ορθό Κων/νούπολη - Λονδίνο (Heathrow) - στην πρώτη πτήση της κράτησής του, δηλαδή. Μας έβαλε σε ταλαιπωρία να εντοπίσουμε και να παραλάβουμε τη βαλίτσα στην Κωνσταντινούπολη.
To αεροπλάνο ήταν καινούργιο, αλλά τύπου κοντινών αποστάσεων, με ένα διάδρομο και το κάθισμα της Business Class να είναι απλώς λίγο πιο ευρύχωρο από αυτό της economy - ούτε καν κρεβάτι δε γινόταν. Το φαγητό, πάλι, εξαιρετικό (μετάφραση: δε θυμάμαι τίποτα αρνητικό
).
Η πτήση για Αθήνα, πάλι, το βράδυ της ίδιας μέρας (καθώς φροντίσαμε να υπάρχει και χρόνος για «βόλτες» στην Κωνσταντινούπολη), έγινε με μεγάλο Β777, όπου δεν πρόλαβα καν να παίξω με το κάθισμα/κρεβάτι, μόνο ανάμεσα στην απογείωση και το service είχα τη δυνατότητα. Πολλές θέσεις στη business ήταν upgrades σε επιβάτες οικονομικής θέσης - οι πίσω μου ταξίδευαν πρώτη φορά business class και το ζούσαν...
Τελικό συνολικό κόστος του ταξιδιού, μαζί και με τρεις μέρες στην Κωνσταντινούπολη: €1995.07, συν 75.000 μίλια Miles & Bonus.
Κλείνοντας, μια Δευτέρα του Αυγούστου, εκεί που ετοιμαζόμουνα για παραλία, άνοιξα το YouTube, και έπεσα πάνω σ’ αυτό:
Δε μπορώ όμως να κλείσω ακριβώς έτσι. Γιατί η πραγματικότητα είναι πιο κοντά σ’ αυτό:
Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο. Μετά από λίγες ώρες ύπνου, 12:30 τη νύχτα, αναχωρήσαμε με το Ναζάρ και πάλι για το αεροδρόμιο. Τον αποχαιρετήσαμε και κάναμε check-in, και περάσαμε τον Έλεγχο. Ταξίδευα business class, οπότε αφού ξοδέψαμε τα τελευταία Manat σε σουβενίρ, αναζήτησα το lounge. Το βρήκα, αλλά δεν είχε ούτε άνθρωπο στην είσοδο, ούτε κάτι παραπάνω από απλά καθίσματα για όλο τον κόσμο….

Η πτήση ήταν μια ακόμα πτήση business class, αλλά έμοιαζε με πτήση economy.
Code:
ASB-IST TK323 5/5/2019 02:55 - 05:10 Β737 TC-JVA Seat: 03Ε Business
To αεροπλάνο ήταν καινούργιο, αλλά τύπου κοντινών αποστάσεων, με ένα διάδρομο και το κάθισμα της Business Class να είναι απλώς λίγο πιο ευρύχωρο από αυτό της economy - ούτε καν κρεβάτι δε γινόταν. Το φαγητό, πάλι, εξαιρετικό (μετάφραση: δε θυμάμαι τίποτα αρνητικό
Η πτήση για Αθήνα, πάλι, το βράδυ της ίδιας μέρας (καθώς φροντίσαμε να υπάρχει και χρόνος για «βόλτες» στην Κωνσταντινούπολη), έγινε με μεγάλο Β777, όπου δεν πρόλαβα καν να παίξω με το κάθισμα/κρεβάτι, μόνο ανάμεσα στην απογείωση και το service είχα τη δυνατότητα. Πολλές θέσεις στη business ήταν upgrades σε επιβάτες οικονομικής θέσης - οι πίσω μου ταξίδευαν πρώτη φορά business class και το ζούσαν...
Code:
IST-ATH TK1843 5/5/2019 19:10 - 20:45 B777 TC-LJK Seat: 03J Business
Κλείνοντας, μια Δευτέρα του Αυγούστου, εκεί που ετοιμαζόμουνα για παραλία, άνοιξα το YouTube, και έπεσα πάνω σ’ αυτό:
Δε μπορώ όμως να κλείσω ακριβώς έτσι. Γιατί η πραγματικότητα είναι πιο κοντά σ’ αυτό: