taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2: Άφιξη
- Κεφάλαιο 3: Tolkucka
- Κεφάλαιο 4: Κέντρο Ashgabat
- Κεφάλαιο 5: Πάρκο - Παλάτι
- Κεφάλαιο 6: Λούνα Πάρκ
- Κεφάλαιο 7: Μουσείο
- Κεφάλαιο 8: Erbent
- Κεφάλαιο 9: Κρατήρες στην έρημο
- Κεφάλαιο 10: Η πύλη της κολάσεως
- Κεφάλαιο 11: Konye-Urgench
- Κεφάλαιο 12: Konye-Urgench, μονοπάτι
- Κεφάλαιο 13: Konye-Urgench, κέντρο
- Κεφάλαιο 14: Dashoguz
- Κεφάλαιο 15: Inspiration Square
- Κεφάλαιο 16: Πύργος Ουδετερότητας
- Κεφάλαιο 17: Ρόδα είναι και γυρίζει
- Κεφάλαιο 18: Όπου γάμος και χαρά…
- Κεφάλαιο 19: Στο βουνό
- Κεφάλαιο 20: Ξεβουλωτήρι
- Κεφάλαιο 21: Ruhnama
- Κεφάλαιο 22: Πάρκο Ανεξαρτησίας
- Κεφάλαιο 23: Ολυμπιακό Πάρκο
- Κεφάλαιο 24: All in the Mall
- Κεφάλαιο 25: Ο δρόμος για το Mary.
- Κεφάλαιο 26: Gonur-Tepe
- Κεφάλαιο 27: Gonur-Tepe (2)
- Κεφάλαιο 28: Mary
- Κεφάλαιο 29: Mary (συνέχεια)
- Κεφάλαιο 30: Μουσείο
- Κεφάλαιο 31: Παζάρι
- Κεφάλαιο 32: Merv
- Κεφάλαιο 33: Gyzgala
- Κεφάλαιο 34: Τείχη
- Κεφάλαιο 35: Θρησκευτικός τουρισμός
- Κεφάλαιο 36: Λίγο ακόμα Mary
- Κεφάλαιο 37: Περίχωρα Ashgabat
- Κεφάλαιο 38: Nisa
- Κεφάλαιο 39: Geok-Depe
- Κεφάλαιο 40: Kow-Ata.
- Κεφάλαιο 41: Gypjak
- Κεφάλαιο 42: Ένα τζαμί ακόμα…
- Κεφάλαιο 43: Επιστροφή
Κεφάλαιο 34: Τείχη
Η επόμενη μας στάση είναι σε ένα … διπλό μαυσωλείο. Πιθανώς αυτός είναι ο πιο ιερός χώρος για τους Μουσουλμάνους σε όλο το Τουρκμενιστάν. Εδώ είναι τα (ανακατασκευασμένα) κενοτάφια δυο ακολούθων του προφήτη Μωάμεθ, των Al Hakim Ibn Amr Al Jafari και Buraida Ibn Al Huseib Al Islami.






Υπάρχει και μια σιστέρνα εδώ δίπλα:


Στην πεδιάδα υπάρχουν κι άλλα κτήρια εποχής, κυρίως κάτι ice towers.

Θα μπορούσαμε να πάμε και με τα πόδια στην επόμενη στάση, ήταν σχετικά κοντά. Πρόκειται για μια τρύπα στα τείχη της Gyaur Kala, μιας από τις σειρές τειχών της πόλης, που φτιάχτηκε στην Ελληνιστική περίοδο (επί Αντίοχου του 1ου) Τα τείχη δηλαδή, όχι η τρύπα, αυτή φτιάχτηκε από Σοβιετικές μπουλντόζες, προκειμένου μια κολεκτίβα να καλλιεργήσει τη γη μέσα στο κάστρο. Ανοίγοντας την τρύπα, φάνηκε το μέγεθος της κατασκευής των τειχών.

Το εσωτερικό, βεβαια, δεν θυμίζει ακριβώς ότι εδώ κάποτε υπήρχε πόλη…


Το παλιότερο κομμάτι της πόλης, η ακρόπολη που ίδρυσε ο Αλέξανδρος, βρίσκεται σε ένα λόφο που φέρει το όνομα Erk-Kala.




Βρισκόμαστε στο σημείο όπου το Ekr Kala ενώνεται με το Gyaur Kala. Στην αντίπερα πλευρά του Gyaur Kala, θαμμένη σήμερα κάτω από τη γη, βρισκόταν μια Βουδιστική Παγόδα, σημάδι ότι η Merv ήταν μέρος όπου είχε φθάσει ο Βουδισμός εκείνη την εποχή, και πιθανότατα το δυτικότερο.
Στο δρόμο για τον επόμενο προορισμό, πετύχαμε κι ένα κοπάδι… καμήλες, που έβοσκαν ελεύθερα μέσα στον αρχαιολογικό χώρο. Γιατί όχι, αφού μπορούσαν….







Ακολουθήσαμε εξωτερικά τα τείχη του Sultan-Kala, του μεγαλύτερου από τα εντοιχισμένα κομμάτια της πόλης.


Η επόμενη μας στάση είναι σε ένα … διπλό μαυσωλείο. Πιθανώς αυτός είναι ο πιο ιερός χώρος για τους Μουσουλμάνους σε όλο το Τουρκμενιστάν. Εδώ είναι τα (ανακατασκευασμένα) κενοτάφια δυο ακολούθων του προφήτη Μωάμεθ, των Al Hakim Ibn Amr Al Jafari και Buraida Ibn Al Huseib Al Islami.






Υπάρχει και μια σιστέρνα εδώ δίπλα:


Στην πεδιάδα υπάρχουν κι άλλα κτήρια εποχής, κυρίως κάτι ice towers.

Θα μπορούσαμε να πάμε και με τα πόδια στην επόμενη στάση, ήταν σχετικά κοντά. Πρόκειται για μια τρύπα στα τείχη της Gyaur Kala, μιας από τις σειρές τειχών της πόλης, που φτιάχτηκε στην Ελληνιστική περίοδο (επί Αντίοχου του 1ου) Τα τείχη δηλαδή, όχι η τρύπα, αυτή φτιάχτηκε από Σοβιετικές μπουλντόζες, προκειμένου μια κολεκτίβα να καλλιεργήσει τη γη μέσα στο κάστρο. Ανοίγοντας την τρύπα, φάνηκε το μέγεθος της κατασκευής των τειχών.

Το εσωτερικό, βεβαια, δεν θυμίζει ακριβώς ότι εδώ κάποτε υπήρχε πόλη…


Το παλιότερο κομμάτι της πόλης, η ακρόπολη που ίδρυσε ο Αλέξανδρος, βρίσκεται σε ένα λόφο που φέρει το όνομα Erk-Kala.




Βρισκόμαστε στο σημείο όπου το Ekr Kala ενώνεται με το Gyaur Kala. Στην αντίπερα πλευρά του Gyaur Kala, θαμμένη σήμερα κάτω από τη γη, βρισκόταν μια Βουδιστική Παγόδα, σημάδι ότι η Merv ήταν μέρος όπου είχε φθάσει ο Βουδισμός εκείνη την εποχή, και πιθανότατα το δυτικότερο.
Στο δρόμο για τον επόμενο προορισμό, πετύχαμε κι ένα κοπάδι… καμήλες, που έβοσκαν ελεύθερα μέσα στον αρχαιολογικό χώρο. Γιατί όχι, αφού μπορούσαν….







Ακολουθήσαμε εξωτερικά τα τείχη του Sultan-Kala, του μεγαλύτερου από τα εντοιχισμένα κομμάτια της πόλης.

