taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2: Άφιξη
- Κεφάλαιο 3: Tolkucka
- Κεφάλαιο 4: Κέντρο Ashgabat
- Κεφάλαιο 5: Πάρκο - Παλάτι
- Κεφάλαιο 6: Λούνα Πάρκ
- Κεφάλαιο 7: Μουσείο
- Κεφάλαιο 8: Erbent
- Κεφάλαιο 9: Κρατήρες στην έρημο
- Κεφάλαιο 10: Η πύλη της κολάσεως
- Κεφάλαιο 11: Konye-Urgench
- Κεφάλαιο 12: Konye-Urgench, μονοπάτι
- Κεφάλαιο 13: Konye-Urgench, κέντρο
- Κεφάλαιο 14: Dashoguz
- Κεφάλαιο 15: Inspiration Square
- Κεφάλαιο 16: Πύργος Ουδετερότητας
- Κεφάλαιο 17: Ρόδα είναι και γυρίζει
- Κεφάλαιο 18: Όπου γάμος και χαρά…
- Κεφάλαιο 19: Στο βουνό
- Κεφάλαιο 20: Ξεβουλωτήρι
- Κεφάλαιο 21: Ruhnama
- Κεφάλαιο 22: Πάρκο Ανεξαρτησίας
- Κεφάλαιο 23: Ολυμπιακό Πάρκο
- Κεφάλαιο 24: All in the Mall
- Κεφάλαιο 25: Ο δρόμος για το Mary.
- Κεφάλαιο 26: Gonur-Tepe
- Κεφάλαιο 27: Gonur-Tepe (2)
- Κεφάλαιο 28: Mary
- Κεφάλαιο 29: Mary (συνέχεια)
- Κεφάλαιο 30: Μουσείο
- Κεφάλαιο 31: Παζάρι
- Κεφάλαιο 32: Merv
- Κεφάλαιο 33: Gyzgala
- Κεφάλαιο 34: Τείχη
- Κεφάλαιο 35: Θρησκευτικός τουρισμός
- Κεφάλαιο 36: Λίγο ακόμα Mary
- Κεφάλαιο 37: Περίχωρα Ashgabat
- Κεφάλαιο 38: Nisa
- Κεφάλαιο 39: Geok-Depe
- Κεφάλαιο 40: Kow-Ata.
- Κεφάλαιο 41: Gypjak
- Κεφάλαιο 42: Ένα τζαμί ακόμα…
- Κεφάλαιο 43: Επιστροφή
Κεφάλαιο 35: Θρησκευτικός τουρισμός
Για να φτάσουμε στο Μαυσωλείο του Yusuf Hamadani, ενός δερβίση του 12ου αιώνα, που έχει πρόσφατα ξαναχτιστεί και μετατραπεί σε χώρο προσκυνήματος, μαζί με το γειτονικό τζαμί.





Επιστρέψαμε στα τείχη του Sultan-Kala. Βρήκαμε ένα προσβάσιμο σημείο με θέα στην ακρόπολή του, τη Shariyaz Ark, και τα σκαρφαλώσαμε.


Επόμενη μας στάση, ένα ακόμα Μαυσωλείο, του Σουλτάνου Sanjar. Μολονότι ανακατασκευασμένο, το εσωτερικό του είναι εν πολλοίς άθικτο.












Αράξαμε λίγο στο δροσερό μαυσωλείο, και πήραμε το δρόμο για την έξοδο από τη Merv. Εκεί κοντά, βρίσκεται ένα ακόμα μαυσωλείο, του Mohammed Ibn-Zeid, που ήταν μάλιστα απόγονος του προφήτη, ο οποίος το 740 μ.Χ. οδήγησε μια αποτυχημένη επανάσταση ενάντια στο χαλιφάτο Umayyad στην Kufa του σημερινού Ιράκ. Σταυρώθηκε στο Ιράκ, το κεφάλι του μεταφέρθηκε στη Δαμασκό, και λέγεται πως οι (Σιήτες) ακόλουθοί μετάφεραν το σώμα του εδώ, αλλά δεν υπάρχουν αποδείξεις για κάτι τέτοιο (ενώ υπάρχουν κι άλλοι «τάφοι» του σε άλλα μέρη).






Προσέξτε όμως κι αυτό:

Έθιμο πρόσδεσης σημαιών προσευχής σε δέντρα δε γνωρίζω να υπάρχει πουθενά στον Ισλαμικό κόσμο. Είναι ξεκάθαρα εξωτερική επιρροή, δεν ξέρω αν προέρχεται από το Βουδισμό ή από κάποια προϋπάρχουσα θρησκεία ή λατρευτική πρακτική.
Για να φτάσουμε στο Μαυσωλείο του Yusuf Hamadani, ενός δερβίση του 12ου αιώνα, που έχει πρόσφατα ξαναχτιστεί και μετατραπεί σε χώρο προσκυνήματος, μαζί με το γειτονικό τζαμί.





Επιστρέψαμε στα τείχη του Sultan-Kala. Βρήκαμε ένα προσβάσιμο σημείο με θέα στην ακρόπολή του, τη Shariyaz Ark, και τα σκαρφαλώσαμε.


Επόμενη μας στάση, ένα ακόμα Μαυσωλείο, του Σουλτάνου Sanjar. Μολονότι ανακατασκευασμένο, το εσωτερικό του είναι εν πολλοίς άθικτο.












Αράξαμε λίγο στο δροσερό μαυσωλείο, και πήραμε το δρόμο για την έξοδο από τη Merv. Εκεί κοντά, βρίσκεται ένα ακόμα μαυσωλείο, του Mohammed Ibn-Zeid, που ήταν μάλιστα απόγονος του προφήτη, ο οποίος το 740 μ.Χ. οδήγησε μια αποτυχημένη επανάσταση ενάντια στο χαλιφάτο Umayyad στην Kufa του σημερινού Ιράκ. Σταυρώθηκε στο Ιράκ, το κεφάλι του μεταφέρθηκε στη Δαμασκό, και λέγεται πως οι (Σιήτες) ακόλουθοί μετάφεραν το σώμα του εδώ, αλλά δεν υπάρχουν αποδείξεις για κάτι τέτοιο (ενώ υπάρχουν κι άλλοι «τάφοι» του σε άλλα μέρη).






Προσέξτε όμως κι αυτό:

Έθιμο πρόσδεσης σημαιών προσευχής σε δέντρα δε γνωρίζω να υπάρχει πουθενά στον Ισλαμικό κόσμο. Είναι ξεκάθαρα εξωτερική επιρροή, δεν ξέρω αν προέρχεται από το Βουδισμό ή από κάποια προϋπάρχουσα θρησκεία ή λατρευτική πρακτική.