themischar
Member
- Μηνύματα
- 512
- Likes
- 4.873
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κωνσταντινούπολη
- Κωνσταντινούπολη ΙΙ
- Κασταμονή & Σαμψούντα
- Τραπεζούντα - Σουμελά - Μπατούμι
- Batumi - Mestia
- Mestia
- Mestia II
- Mestia - Kutaisi
- Usghuli to Lentekhi
- Kutaisi - Stepantsminda
- Gori
- Kazbegi
- Ananuri - Tbilishi
- Tbilishi
- Μοναστήρι David Careja
- Mtshketa
- Tbilisi II
- Tbilisi III
- Tbilisi - Tsnori
- Sheki (Azerbaijan)
- Sheki
- Στο δρόμο για Baku
- Baku
- Baku ΙΙ
- Baku ΙΙΙ
- Baku ΙV
- Baku V
- Baku VI
- Baku VII
- Ganja
- Ganja II
- Dilinjan (Armenia)
- Προς Yeghegnadoz (Armenia)
- Λίμνη Sevan
- Yeghegnadzor
- Μοναστήρι Tatev
- Μοναστήρι Tatev ΙΙ
- Zorac Karer
- Μοναστήρι Noravank
- Μοναστήρι Khor Virap
- Yerevan
- Yerevan II
- Yerevan III
- Yerevan IV
- Artashavan - Garni - Geghand Monastery
- Yerevan V
- Προς Akhalkalaki (Γεωργία)
- Αkhalkalaki (Γεωργία)
- Σπηλιές Vardzia
- Προς Akhaltalaki
- Erzurum
- Όρος Nemrut
- Karadut Koyu
- Προς Avanos
- Καππαδοκία
- Insparta
- Επιστροφή
Όσο φτάναμε προς το κέντρο της πόλης, νωρίς το απόγευμα, τόσο αυξανόταν η κίνηση των τροχοφόρων και του κόσμου με αποτέλεσμα να μπλοκαριστούμε όπως συμβαίνει στις μεγαλουπόλεις.
Άκρη δε βγάζαμε με το GPS και τα συναφή για να βρούμε το ξενοδοχείο, ενώ όλα συνηγορούσαν πως είμασταν πολύ κοντά. Ούτε και το <<Always listen to the locals ... they know all the places>> λειτούργησε αφού με όσους προσπαθήσαμε να συνεννοηθούμε ήταν μάταιος κόπος όχι μόνον λόγω της γλώσσας αλλά περισσότερο της γενικότερης απροθυμίας που είχαν οι περαστικοί διαβάτες.
Τότε, θεωρήσαμε πως η εύκολη λύση θα ήταν ἐνας ταρίφας, που αποδείχθηκε με μιας ότι ήταν ένας ακόμη κλασσικός μλκταρίφας από αυτούς δηλ. που δεν λείπουν δυστυχώς από καμιά χώρα (μην αρχίσω να λέω τώρα γιατί δεν πρόκειται εύκολα να σταματήσω).
Ήμασταν φάτσα κάρτα σταματημένοι απέναντι από το ξενοδοχείο, όταν ῀πήραμε῀ το ταξί που λόγω του υπάρχοντος εργοταξίου στο τετράγωνο το ρημάδι δεν διαγραφόταν καν, πόσω μάλλον να το πλησιάσουμε οδηγώντας (άσχετα αν το GPS έσκουζε <<φθάσατε στον προορισμό σας>>).
Ζήτησε και πήρε προκαταβολικά 1.000 AMD = 2€ περίπου, μπήκε μέσα μαζί του η Μάτα και μας έκανε, μες την μεταμεσημεριάτικη ρημαδοκίνηση, ένα πάνω κάτω για να δικαιολογήσει το ποσό. Τον ακολουθούσα στο φτερό και όπως ορθά καταλάβατε, το στρούφισμα που έφαγα ήταν στα ουράνια, και σαφώς και δεν ήταν για τα χρήματα, αλλά για τον τρόπο του.
Ξεμπερδέψαμε σχετικά γρήγορα με το ξενοδοχείο και νά´μαστε στην πρώτη μεγάλη διασταυρωση όπου το σοβιετικού τύπου κτίριο μανητίζει με μιας το βλέμα κάθε επισκέπτη.
Στα πρώτα μας βήματά μας στην πόλη δεχόμαστε την προσβλητική επαιτεία ενός νεαρού που ζητούσε χρήματα με απλωμένο το χέρι μπρος στο πρόσωπο και όταν τον απωθήσαμε άρχισε να χειρονομεί και να φωνάζει γιατί δεν . . .
Η επαφή με τους ανθρώπους τόσο στο συνοριακό σταθμό όσο και στην πρωτεύουσα, λίαν επιεικώς, αποκαρδιοτική γιατί απλά άλλα είχαμε ακούσει για τους Αρμένιους.
Το Γερεβάν με 1.100.000 περίπου κατοίκους είναι η πρωτεύουσα, χτισμένο στις όχθες του ποταμού Χραζντάν και είναι το διοικητικό, πολιτιστικό και βιομηχανικό κέντρο της χώρας.
Το όνομα της πόλης, προέρχεται κατά την αρμένικη παράδοση από τον Νώε.
Όταν η κιβωτός προσάραξε πάνω στο όρος Αραράτ και αφού υποχώρησαν τα νερά από τον κατακλυσμό, ο Νώε λέγεται πως αναφώνησε <<Yerevants>>, που στα Αρμένικα σημαίνει <<εμφανίστηκε>>.
Πανοραμική άποψη της πλατείας της Δημοκρατίας.



Το Μουσείο Ιστορίας και η Εθνική Πινακοθήκη.
Ένα από τα πολλά πάρκα της πόλης.

Μετά από ῀νηστεία῀ κάποιων ημερών, σήμερα μαζί με το κρασάκι Noravank (ναι, από την περιοχή γύρω από το μαναστήρι) ήταν ότι έπρεπε.
Μέσα στο κέντρο της πόλης, ένα εργαστήρι πηλού.

Δεν είναι παροπλισμένο, κυκλοφορεί κανονικά.



H πλατεία Δημοκρατίας, σγά - σιγά, γεμίζει από φώτα.
Μπροστά από το άγαλμα του Andranik Ozanian, γνωστός και ως Andranik (1865-1927). Ήταν στρατιωτικός διοικητής και πολιτικός, ο πιο γνωστός fedayi και μορφή του εθνικού απελευθερωτικού κινήματος των Αρμενίων.
Συμμετείχε σε αρκετούς πολέμους όπως Α' Βαλκανικό, στον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο, στην ρωσική Επανάσταση και στο Ναγκόρνο Καραμπάχ.
Σύμφωνα δε, με τη Wikipedia φαίρεται να έχει παρασημοφορηθεί από τοΕλληνικό κράτος με τον Πολεμικό Σταυρό (Β' Τάξεως) το 1920.
Και με τα χέρια στις τσέπες, λέμε μια καλή νύχτα.
Άκρη δε βγάζαμε με το GPS και τα συναφή για να βρούμε το ξενοδοχείο, ενώ όλα συνηγορούσαν πως είμασταν πολύ κοντά. Ούτε και το <<Always listen to the locals ... they know all the places>> λειτούργησε αφού με όσους προσπαθήσαμε να συνεννοηθούμε ήταν μάταιος κόπος όχι μόνον λόγω της γλώσσας αλλά περισσότερο της γενικότερης απροθυμίας που είχαν οι περαστικοί διαβάτες.
Τότε, θεωρήσαμε πως η εύκολη λύση θα ήταν ἐνας ταρίφας, που αποδείχθηκε με μιας ότι ήταν ένας ακόμη κλασσικός μλκταρίφας από αυτούς δηλ. που δεν λείπουν δυστυχώς από καμιά χώρα (μην αρχίσω να λέω τώρα γιατί δεν πρόκειται εύκολα να σταματήσω).
Ήμασταν φάτσα κάρτα σταματημένοι απέναντι από το ξενοδοχείο, όταν ῀πήραμε῀ το ταξί που λόγω του υπάρχοντος εργοταξίου στο τετράγωνο το ρημάδι δεν διαγραφόταν καν, πόσω μάλλον να το πλησιάσουμε οδηγώντας (άσχετα αν το GPS έσκουζε <<φθάσατε στον προορισμό σας>>).
Ζήτησε και πήρε προκαταβολικά 1.000 AMD = 2€ περίπου, μπήκε μέσα μαζί του η Μάτα και μας έκανε, μες την μεταμεσημεριάτικη ρημαδοκίνηση, ένα πάνω κάτω για να δικαιολογήσει το ποσό. Τον ακολουθούσα στο φτερό και όπως ορθά καταλάβατε, το στρούφισμα που έφαγα ήταν στα ουράνια, και σαφώς και δεν ήταν για τα χρήματα, αλλά για τον τρόπο του.

Ξεμπερδέψαμε σχετικά γρήγορα με το ξενοδοχείο και νά´μαστε στην πρώτη μεγάλη διασταυρωση όπου το σοβιετικού τύπου κτίριο μανητίζει με μιας το βλέμα κάθε επισκέπτη.

Στα πρώτα μας βήματά μας στην πόλη δεχόμαστε την προσβλητική επαιτεία ενός νεαρού που ζητούσε χρήματα με απλωμένο το χέρι μπρος στο πρόσωπο και όταν τον απωθήσαμε άρχισε να χειρονομεί και να φωνάζει γιατί δεν . . .
Η επαφή με τους ανθρώπους τόσο στο συνοριακό σταθμό όσο και στην πρωτεύουσα, λίαν επιεικώς, αποκαρδιοτική γιατί απλά άλλα είχαμε ακούσει για τους Αρμένιους.

Το Γερεβάν με 1.100.000 περίπου κατοίκους είναι η πρωτεύουσα, χτισμένο στις όχθες του ποταμού Χραζντάν και είναι το διοικητικό, πολιτιστικό και βιομηχανικό κέντρο της χώρας.
Το όνομα της πόλης, προέρχεται κατά την αρμένικη παράδοση από τον Νώε.
Όταν η κιβωτός προσάραξε πάνω στο όρος Αραράτ και αφού υποχώρησαν τα νερά από τον κατακλυσμό, ο Νώε λέγεται πως αναφώνησε <<Yerevants>>, που στα Αρμένικα σημαίνει <<εμφανίστηκε>>.
Πανοραμική άποψη της πλατείας της Δημοκρατίας.




Το Μουσείο Ιστορίας και η Εθνική Πινακοθήκη.

Ένα από τα πολλά πάρκα της πόλης.



Μετά από ῀νηστεία῀ κάποιων ημερών, σήμερα μαζί με το κρασάκι Noravank (ναι, από την περιοχή γύρω από το μαναστήρι) ήταν ότι έπρεπε.

Μέσα στο κέντρο της πόλης, ένα εργαστήρι πηλού.



Δεν είναι παροπλισμένο, κυκλοφορεί κανονικά.








H πλατεία Δημοκρατίας, σγά - σιγά, γεμίζει από φώτα.

Μπροστά από το άγαλμα του Andranik Ozanian, γνωστός και ως Andranik (1865-1927). Ήταν στρατιωτικός διοικητής και πολιτικός, ο πιο γνωστός fedayi και μορφή του εθνικού απελευθερωτικού κινήματος των Αρμενίων.
Συμμετείχε σε αρκετούς πολέμους όπως Α' Βαλκανικό, στον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο, στην ρωσική Επανάσταση και στο Ναγκόρνο Καραμπάχ.
Σύμφωνα δε, με τη Wikipedia φαίρεται να έχει παρασημοφορηθεί από τοΕλληνικό κράτος με τον Πολεμικό Σταυρό (Β' Τάξεως) το 1920.

Και με τα χέρια στις τσέπες, λέμε μια καλή νύχτα.
Last edited: