Ρουμανία Αναζητώντας τον κλειδοκράτορα….της εκκλησίας!

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.075
Likes
20.111
Επόμενο Ταξίδι
Τατζικιστάν
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός

Ημέρα 3η – 6 Νοεμβρίου

Χτυπάνε τα ξυπνητήρια, και απλά τα κλείνουμε. Είχαμε αφήσει τα βουνά, πιάσαμε πεδιάδα και μας πλάκωσε το πάπλωμα…Τα παραλέω όμως, γιατί η αργοπορία, για να σηκωθούμε, δεν ήταν πάνω από 10 λεπτά.
Ετοιμαζόμαστε, μαζεύουμε προίκα και κατεβαίνουμε στις 8 παρά για πρωινό. Η αίθουσα του πρωινού ήταν εκεί που το προηγούμενο βράδυ γινόταν το πάρτι των νεόνυμφων. Όλα ήταν στην εντέλεια, σαν να μην είχε γίνει τίποτα το προηγούμενο βράδυ και ο ήλιος έμπαινε από τις μεγάλες τζαμαρίες της αίθουσας! Το πρωινό ήταν πάλι πλούσιο, και εγώ για άλλη μία φορά έφαγα του σκασμού!...Κατεβαίνοντας για πρωινό, είχαμε πάρει ότι χρειαζόμασταν για την πρωινή μας βόλτα, και τα υπόλοιπα τα είχαμε έτοιμα στο δωμάτιο. Αφού φάγαμε, φύγαμε κατευθείαν για να δούμε τη πόλη του Σιμπίου!
Ο καιρός για άλλη μία μέρα ήταν σύμμαχος και τα προγνωστικά αλάθητα! Φτάνουμε στη γέφυρα που είχαμε περάσει το προηγούμενο βράδυ και το "αγαπημένο" μας GPS, μας είπε να στρίψουμε δεξιά σε μονόδρομο…

Κάτω από τη γέφυρα περνάει ο ποταμός Σιμπίν

Περιεργαζόμαστε λίγο το σημείο που στρίψαμε και εκτός από τον πρώτο φταίχτη που ήθελα να τον σπάσω το προηγούμενο βράδυ, είδα και τον δεύτερο φταίχτη…Στο σημείο που στρίψαμε λανθασμένα, υπήρχε μία ταμπέλα STOP, κάτω από την οποία υπήρχε άλλη μία που σου απαγόρευε να στρίψεις δεξιά! Αλλά έπρεπε να μυρίσεις τα δάχτυλα σου για να την δείς!!! Δια του λόγου το αληθές…

Πολύ "έξυπνη" η τοποθέτηση της πινακίδας :icon_evil: Συνεχίζουμε λοιπόν και αφήνουμε πίσω μας τη γέφυρα.

Sibiu

Το Σιμπίου υπήρξε η μεγαλύτερη και πιο πλούσια από τις 7 πόλεις της Τρανσυλβανίας, που είχαν εποικηθεί και οχυρωθεί από τους Σάξονες κατά τη διάρκεια του 12ου αιώνα. Οι έμποροι της κυριαρχούσαν στη περιοχή και με τα έσοδα των δραστηριοτήτων τους χρηματοδότησαν την ανέγερση πολυτελών κτιρίων που διατηρούνται ακόμα και σήμερα, κρατώντας τη Μεσαιωνική αίγλη τους!
Το Σιμπίου χωρίζεται σε δύο οικιστικές οντότητες, τη άνω και τη κάτω πόλη. Παραδοσιακά, η άνω πόλη υπήρξε το πιο πλούσιο και εμπορικό κομμάτι της. Τα σημαντικότερα αξιοθέατα της βρίσκονται σε τρείς πλατείες, τη Μεγάλη (Piata Mare), τη Μικρή (Piata Mica) και τη Χουγιέτ (Piata Huet). Η κάτω πόλη υπήρξε το μεταποιητικό κέντρο του Μπρασόβ. Σήμερα μπορείς να περιηγηθείς στα πλακόστρωτα σοκάκια της και να θαυμάσεις τους προμαχώνες που δεσπόζουν δίπλα από τον ποταμό Σιμπίν.

Περνώντας την γέφυρα, βρεθήκαμε στη κάτω πόλη του Σιμπίου



Συνεχίζοντας, φτάσαμε στο βόρειο τέλος της παλιάς πόλης, εκεί που βρίσκεται το "πέρασμα με τα σκαλιά", το οποίο σηματοδοτεί τα όρια της άνω και κάτω πόλης. Το πέρασμα χτίστηκε το 13ο αιώνα και διατηρεί ακόμα τη αρχική του ομορφιά και μοναδικότητα! Οι θολωτές καμάρες και τα πλακόστρωτα σοκάκια του αποτελούν μια νοερή σύνδεση με μια παλαιότερη εποχή, κατά την οποία το πέρασμα αυτό υπήρξε κομβικό σημείο της κοινωνικής και οικονομικής ζωής της πόλης. Περπατήσαμε στο πλακόστρωτο δρόμο και φτάσαμε μπροστά στα σκαλιά.

Αν ανέβεις τα σκαλιά βρίσκεσαι στο πίσω μέρος της Ευαγγελικής εκκλησίας του Σιμπίου. Από το σημείο που ήμασταν βλέπαμε το καμπαναριό της.

Επιλέξαμε να στρίψουμε δεξιά και να περάσουμε από τις καμάρες, και να μην ανέβουμε από "το πέρασμα με τα σκαλιά". Το "πέρασμα με τα σκαλιά" θα ήταν το τέλος της βόλτας μας.

Στο σημείο εκείνο, βρίσκεται το εστιατόριο "Το χρυσό βαρέλι", το οποίο αποτελεί το παλιότερο εστιατόριο της Ρουμανίας! Ο μύθος λέει ότι ο Μιχάη ο Γενναίος γευμάτισε εδώ το 1599, μετά τη μάχη του Σελιμπάρ, κατά την οποία νίκησε τους Ούγγρους και προσάρτησε την Τρανσυλβανία με τη Βλαχία.

Κατευθυνθήκαμε δεξιά, περάσαμε από τις καμάρες και φτάσαμε σε κάποια άλλα σκαλιά που οδηγούσαν στο πάνω μέρος της παλιάς πόλης σε έναν λιθόστρωτο δρόμο, τον οποίο αν διέσχιζες αριστερά έφτανες μέχρι την Ευαγγελική εκκλησία του Σιμπίου και αν τον διέσχιζες προς τα δεξιά έφτανες στη Μεγάλη πλατεία. Στρίψαμε αριστερά για να δούμε την Ευαγγελική εκκλησία.



Η Ευαγγελική εκκλησία χρονολογείται από το 1520 και αποτελεί τρανή απόδειξη της επιρροής που είχε στη πόλη ο Λουθιρανισμός. Χτισμένη σε γοτθικό ρυθμό, η επιβλητική της δομή κυριαρχείται από τους πέντε κωνικούς πύργους της οροφής της. Στο εσωτερικό της υπάρχει η γιγαντιαία αγιογραφία που φιλοτεχνήθηκε από τον Γιοχάνες, από το Ροσενό και καλύπτει σχεδόν όλο το βόρειο τοίχο, ενώ στη κρύπτη της βρίσκεται ο τάφος του Μίχνεα του Κακού, γιός του Βλάντ Τσέπες. Το εκκλησιαστικό όργανο της είναι το μεγαλύτερο της Ρουμανίας.

Γυρίσαμε όλη την εκκλησία εξωτερικά, ψάχνοντας ανοιχτή πόρτα, αλλά μάταια. Δυστυχώς ήταν κλειστή και δεν μπορέσαμε να δούμε το εσωτερικό της, το οποίο είχα βάλει στο μάτι! Ήταν το αξιοθέατο του Σιμπίου, που είχα πεί ότι θέλω να μπώ μέσα να το δώ και δεν μπόρεσα :(





Στην συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς τη Μεγάλη πλατεία. Η πρώτη ιστορική αναφορά σε αυτή γίνεται το 1411, κατά την οποία αναφέρεται ως αγορά δημητριακών. Έκτοτε έχει υπάρξει μάρτυρας της μεγάλης εμπορικής δραστηριότητας της πόλης. Σήμερα η πλατεία έχει ανακηρυχθεί "Αρχιτεκτονικό μνημείο" από την Unesco και φιλοξενεί μερικά από τα πιο σημαντικά κτίρια της πόλης.
Η είσοδός μας στη Μεγάλη πλατεία έγινε κάτω από το καμπαναριό της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας


Ένα από το πιο ωραία κτίρια της Μεγάλης πλατείας είναι η Ρωμαιοκαθολική εκκλησία. Χτίστηκε το 1738 σε ρυθμό μπαρόκ. Το εσωτερικό της κοσμούν πολύχρωμες αγιογραφίες.
Δεν την είδαμε εσωτερικά, αλλά εξωτερικά ήταν ενδιαφέρουσα!

Στην πλατεία γίνονταν διάφορες προετοιμασίες για τον στολισμό της, μάλλον για Χριστούγεννα, αν και δεν μπορώ να είμαι σίγουρη, γιατί μου φαινόταν πολύ νωρίς.
Απέναντι από τη Ρωμαιοκαθολική εκκλησία βρίσκεται το παλάτι Μπρούκενταλ. Σε αυτό στεγάζεται το Μουσείο Τέχνης της χώρας καθώς και μία σειρά 350 σπάνιων βιβλίων.
Το παλάτι Μπρούκενταλ είναι το κτίριο δεξιά στη παρακάτω φώτο με το κίτρινο χρώμα στο κάτω μέρος του

Στη συνέχεια κάναμε μία βόλτα περιμετρικά της Μεγάλης πλατείας, η οποία όντως είναι αξιοθαύμαστη!





Έπειτα στρίψαμε νοτιοανατολικά, περπατώντας στους πλακόστρωτους δρόμους, για να δούμε τους προμαχώνες και τα τείχη που σώζονται.


Καθώς διασχίζαμε την Strada Gheorghe Lazar, φτάσαμε στη Strada Cetatii. Στα δεξιά μας διακρίναμε τους προμαχώνες και τα τείχη.

Στρίψαμε λοιπόν δεξιά και περνώντας από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας...

....φτάσαμε στον πρώτο πύργο, τον "Πύργο των Ξυλουργών-Turnul Dulgherilor"

Στη βάση του είναι κυκλικός, ενώ από ένα σημείο και μετά γίνεται οκταγωνικός. Στη κορυφή του διακρίνονται ακόμα οι οπές, μέσα από τις οποίες, οι υπερασπιστές του έχυναν καυτό λάδι στους εισβολείς!
Αριστερά από τον πύργο υπάρχουν κάποια σκαλιά, που αν τα κατέβεις βρίσκεσαι σε ένα κατάφυτο πεζόδρομο. Αυτός ο πεζόδρομος στην ουσία ήταν η τάφρος που υπήρχε γύρω από τα τείχη της παλιάς πόλης του Σιμπίου.

Καθώς περπατούσα σε αυτόν τον πεζόδρομο και λίγο πρίν φτάσω στον επόμενο προμαχώνα, πρόσεξα ότι περπατώ πάνω σε "χολιγουντιανά" αστέρια…


...κάπως διαφορετικά όμως. Από κάθε άνοιγμα που κάνουν, ανα δύο οι κορυφές του άστρου, ξεπρόβαλε και ένας πύργος, δίνοντας μία άλλη "χολιγουντιανή νότα"! Στη κορυφή του άστρου υπήρχε το Εθνόσημο της Τρανσυλβανίας του 1550, το οποίο είναι ταυτόσημο με εκείνο της πόλης του Σιμπίου. Στο κέντρο του αστεριού έγραφε το όνομα του "αστέρα" και στο κάτω μέρος φαίνονταν το έτος τοποθέτησης.


Συνεχίσαμε λοιπόν στο δρόμο των "αστέρων" και φτάσαμε στον επόμενο πύργο που είναι ο "Πύργος των Αγγειοπλαστών-Turnul Olarilor"


Χτίστηκε το 15ο αιώνα. Έχει τετράγωνη διάταξη, προεξέχει το ανώτερο τμήμα του και εκτός αυτού προεξέχει και το κατώτερο τμήμα του δημιουργώντας έτσι μία ισχυρή βάση.
Σε αυτό το σημείο τα τείχη σταματούν και λίγο πιο κάτω στέκει μόνος του ο "Πύργος των Μουσκετοφόρων-Turnul Archebuzierilor"


Χτίστηκε το 14ο αιώνα σε οκταγωνική διάταξη και οφείλει το όνομα του στις μονάδες των μουσκετοφόρων που είχαν αναλάβει τη φύλαξη του. Το ανώτερο κομμάτι του προεξέχει αισθητά από το υπόλοιπο. Εκεί βρίσκονταν και οι μεγάλες πολεμίστρες, από τις οποίες, οι υπερασπιστές του απωθούσαν τους εισβολείς.
Λίγο πιο πέρα τελείωνε και η τάφρος. Ανεβήκαμε πάλι στη Strada Cetatii που στρίβει δεξιά και συναντάει τον πεζόδρομο Nicolae Balcescu. Συνεχίσαμε στον πεζόδρομο, χαζεύοντας τον κόσμο, τα καταστήματα, τα κτίρια και γενικά την πρωινή κίνηση της πόλης σε αυτόν τον πανέμορφο πεζόδρομο…






….μέχρι να φτάσουμε πάλι στη Μεγάλη πλατεία, όπου και τελειώνει ο πεζόδρομος. Διασχίσαμε την πλατεία και περάσαμε διαγώνια στο απέναντι σημείο της, όπου βρίσκεται το παλιό Δημαρχείο και ο επιβλητικός Πύργος του Συμβουλίου, στην οδό Avram Iancu.

Ο πύργος χτισμένος τον 13ο αιώνα, υπήρξε η είσοδος των εσωτερικών τειχών της πόλης. Στη μακροχρόνια ιστορία του χρησιμοποιήθηκε ως σιταποθήκη, παρατηρητήριο, αλλά και ως προσωρινή φυλακή, για όσους κατά την διάρκεια της νύχτας δημιουργούσαν φασαρία στους δρόμους του Σιμπίου και αναστάτωναν την ησυχία της πόλης. Αν ανέβεις στη κορυφή του, έχεις μία πανοραμική θέα του Σιμπίου!....είχε περάσει, όμως, μία ώρα και κάτι από την στιγμή που ξεκινήσαμε τη βόλτα μας και δεν είχαμε πολλά περιθώρια χρόνου για να σκαρφαλώσουμε στον πύργο:cry::cry::cry:…Έπρεπε να κάνω τη καρδιά μου πέτρα και να συνεχίσω προς την Μικρή πλατεία. Ακολουθώντας ένα από τα πολλά τούνελ που βρίσκονται κάτω από το πύργο, περάσαμε από τη Μεγάλη στη Μικρή πλατεία





Η Μικρή πλατεία αποτέλεσε, κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα, τον τόπο παραμονής των πιο σημαντικών τεχνιτών της πόλης. Η πλατεία χωρίζεται στα δύο από την οδό Οκνέι….


….η οποία περνάει κάτω από τη "γέφυρα των Ψεμάτων"!

Η γέφυρα χτίστηκε το 1859 από τον Φρεντερίκους Χούτε, και υπήρξε η πρώτη σφυρήλατη σιδερένια γέφυρα της Ρουμανίας. Είναι διακοσμημένη με κυκλικά μοτίβα, ενώ τις δύο άκρες της κοσμεί ο χρυσός θυρεός της πόλης.

Πολλά νεαρά ζευγάρια περπατούν ακόμα και σήμερα πάνω της και δίνουν αιώνιους όρκους αγάπης και πίστης, τοποθετώντας λουκέτα πάνω της.



Σύμφωνα με μία εκδοχή, η γέφυρα πήρε το όνομά της από αυτούς τους όρκους, που συνήθως είναι ένθερμοι και παθιασμένοι, αλλά σπανίως εκπληρώνουν την αιώνια διάσταση που τους δίνουν οι εμπνευστές τους, καθιστώντας τους ψεύτες! Όταν είσαι "κεραυνο-χτυπημένος" νομίζεις ότι αγαπάς κιόλας…στην πραγματικότητα όμως, προσπαθείς να επιβληθείς στο σώμα και το πνεύμα του άλλου….διεκδικείς χωρίς όρια τα πάντα!....Η αγάπη είναι άλλο πράγμα…. Η αγάπη δε δίνει τίποτα παρά μόνο τον εαυτό της και δεν παίρνει τίποτα παρά από τον εαυτό της. Η αγάπη δεν κατέχει κι ούτε μπορεί να κατέχεται, γιατί η αγάπη αρκείται στην αγάπη! Όλα τα άλλα είναι μπούρδες…

Από την γέφυρα και κοιτώντας προς τον βορρά, έχεις μία πολύ ωραία θέα της κάτω πόλης,

Αν διασχίσεις τη γέφυρα κατευθύνεσαι προς τα δυτικά και την πλατεία Χουγιέτ, η οποία ουσιαστικά βρίσκεται στο πίσω μέρος της Ευαγγελικής Εκκλησίας.




Συνεχίζοντας, φτάνεις τελικά στο "πέρασμα με τα σκαλιά", από όπου και θα τελείωνε αυτή η σύντομη βόλτα μας στο ιστορικό κέντρο του Σιμπίου.

Και εδώ ένα στενό πέρασμα που υπάρχει στα δεξιά της σκάλας, κατεβαίνοντας αυτήν


Ήταν μία πολύ όμορφη βόλτα, στο ιστορικό κέντρο, μιας από τις πιο σημαντικές πόλεις της Τρανσυλβανίας! Θα ήθελα πολύ να κάτσω λίγο ακόμα και να πιώ ένα καφέ στη πόλη, να κάνω μία βόλτα εις μήκος του ποταμού Σιμπίν, όπου εκεί βρίσκονται και οι υπόλοιποι πύργοι που σώζονται από την οχύρωση της, να περιπλανηθώ μετά στα στενάκια της και να πλάσω με την φαντασία μου σκηνές που έλαβαν χώρα, κατά τον Μεσαίωνα! Ο χρόνος όμως είναι αμείλικτος και με περίμεναν και άλλες, πολλές ομορφιές της χώρας….
Η διαδρομή που καλύψαμε ήταν η παρακάτω, με διάφορες "λοξοδρομήσεις" σε κάποια στενά και σε στοές


Φεύγοντας από το ξενοδοχείο η ώρα ήταν 11:00. Διασχίσαμε τη πόλη πρός νότια…


…. για να πάρουμε τον 106C. Μπροστά μας και αριστερά είχαμε την οροσειρά Φαγκάρας, την μεγαλύτερη οροσειρά των Καρπαθίων στη Ρουμανία!!!...

Ο 106C οδηγούσε στο χωριό Cisnadie, στο οποίο φτάσαμε σε ένα τέταρτο.




Οχυρωμένες εκκλησίες της Τρανσυλβανίας

Οι οχυρωμένες εκκλησίες της Τρανσυλβανίας και τα χωριά που αναπτύχθηκαν γύρω από αυτές, προσφέρουν μία ζωντανή εικόνα της πολιτιστικής πραγματικότητας της περιοχής, αντικατοπτρίζοντας πλήρως το οικογενειακό σύστημα κατανομής της γής που επέβαλλαν οι Σάξονες, την περίοδο του Μεσαίωνα. Αυτός ήταν και ο λόγος, που οδήγησε την Unesco, να συμπεριλάβει κάποια χωριά της Τρανσυλβανίας και τις οχυρωμένες εκκλησίες τους, στη λίστα με τα "Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς".

Cisnadie Fortified Church – Unesco World Heritage Site

To χωριό Cisnadie βρίσκεται 10 χλμ νότια του Σιμπίου. Η πρώτη αναφορά σε αυτό γίνεται σ’ ένα έγγραφο του έτους 1204, με την ονομασία "Rivetel". Τον 12ο αιώνα εγκαταστάθηκαν εδώ οι Σαξονικοί άποικοι και το 1323 αναφέρεται με το γερμανικό όνομα Heltau . Εδώ άκμασαν ιδιαίτερα, οι συντεχνίες των σιδηρουργών και των υφαντών. Η ύφανση παρέμεινε ως η παραδοσιακή ασχολία του πληθυσμού της πόλης μέχρι τον 20ο αιώνα, όταν πια χτίστηκαν μεγάλα κλωστοϋφαντουργικά εργοστάσια. Το χωριό δέχτηκε πολλές επιδρομές, βίωσε το λοιμό της Πανώλης και δεν γλίτωσε από φωτιές και πολιτικές αναταραχές! Το 1806 υπό τον αυτοκράτορα Franz της Αυστρίας, το Cisnadie / Heltau καθιερώθηκε ως σημαντικό εμπορικό κέντρο, αποδεικνύοντας έτσι την ευημερία του. Το 1945, μεγάλα τμήματα του γερμανικού πληθυσμού του, απελάθηκαν στη Σοβιετική Ένωση. Το 1948 όλα τα εργοστάσια εθνικοποιήθηκαν από το κομουνιστικό καθεστώς. Μετά τη πτώση του καθεστώτος, τα περισσότερα εργοστάσια κατέρρευσαν. Από το 2000, η οικονομική κατάσταση βελτιώθηκε.

Το πιο σημαντικό αρχιτεκτονικό αξιοθέατο του Cisnadie είναι η οχυρωμένη της εκκλησία, που βρίσκεται στο κέντρο του χωριού. Χτίστηκε τον 12ο αιώνα ως ρωμανική βασιλική. Ο ναός οχυρώθηκε το 15ο αιώνα, μετά την τουρκική εισβολή του 1493, για να προστατεύσει τον τοπικό πληθυσμό των Σαξόνων από τις επαναλαμβανόμενες οθωμανικές επιδρομές. Η διαδικασία της οχύρωσης περιελάμβανε την ανέγερση οχυρωματικών πύργων πάνω από τις δύο πλευρικές εισόδους και τη χορωδία, την κατασκευή διπλής δομής αμυντικών τειχών, τάφρου και πολλών αμυντικών πύργων κατά μήκος των τειχών. Το ρολόι που βρίσκεται στον πύργο, ύψους 195 ποδιών, λειτουργεί από το 1868! Ταυτόχρονα με τα έργα οχύρωσης η ίδια η εκκλησία υπέστη μια διαδικασία γοτθοποίησης (gothicization), σύμφωνα με τη τοπική λαογραφία. Το συγκρότημα είναι πολύ καλά διατηρημένο και εκτός από το γεγονός ότι αποτελεί μεσαιωνικό αρχιτεκτονικό χώρο ενδιαφέροντος, προσφέρει ποικίλες θεματικές εκθέσεις, όπως το μουσείο "Cisnadie / Heltau καθ 'όλη τη διάρκεια των 12 αιώνων" που βρίσκεται πάνω από το παλιό Ossarium, το Μουσείο "Μεσαιωνικών Αμυντικών Κατασκευών" που βρίσκεται στο βόρειο πλευρικό πύργο, το Μουσείο "Ιστορίας της Κομμουνιστικής Εποχής" και άλλες εναλλασσόμενες εκθέσεις τέχνης.

Καθώς κινούμαστε προς το κέντρο του χωριού, ψάχνουμε να βρούμε ελεύθερο πάρκινγκ, για να αφήσουμε το αυτοκίνητο. Το πάρκινγκ βρέθηκε αμέσως, το ίδιο και ο "παρκο-εισπράκτορας", δηλαδή ένας κύριος που έκανε βόλτες σε όλο το δρόμο και όταν έβλεπε κάποιον να παρκάρει, πήγαινε για να εισπράξει το αντίτιμο. Είχε διακριτικό ταμπελάκι στο στήθος, που αποδείκνυε την ιδιότητα του. Μας ρώτησε στα Ρουμάνικα, πόση ώρα σκοπεύαμε να μείνουμε, του απαντήσαμε στα Αγγλικά, ότι θα μέναμε μία ώρα, πληρώσαμε μετρητοίς φυσικά, το αντίτιμο του ενός Lei, μας έδωσε τη κάρτα-εισιτήριο του πάρκινγκ, πάνω στην οποία σημείωσε τη μέρα, τον μήνα και την ώρα (όπως τις αντίστοιχες δικές μας κάρτες πάρκινγκ που παίρνουμε από το περίπτερο), τη βάλαμε σε εμφανές σημείο στο αυτοκίνητο, τον ευχαριστήσαμε στα Ελληνικά και ξεκινήσαμε να δούμε τη πρώτη μας οχυρωμένη εκκλησία στη Ρουμανία!!!! :xalara:

* Η συνεννόηση, φυσικά, έγινε με τη γλώσσα του σώματος, όταν αντιλήφθηκα ότι ο κύριος μιλάει μόνο τη μητρική του γλώσσα και καμία άλλη… Ήταν ευγενέστατος πάντως!:)

Είχαμε παρκάρει 50 μέτρα πρίν από τη κεντρική πλατεία που βρίσκεται μπροστά από την οχυρωμένη εκκλησία.



Όταν φτάσαμε μπροστά στην εκκλησία κάναμε μία βόλτα γύρω της, ψάχνοντας συγχρόνως την είσοδο. Ένα τμήμα των οχυρωματικών τειχών, αυτό με το μεγαλύτερο πλάτος, καθώς και των βοηθητικών κτιρίων του όλου συγκροτήματος, χρησιμοποιείται και στεγάζει διαφόρων ειδών καταστήματα.



Επίσης στεγάζει και ένα καφέ!


Είδα και κάτι ακόμα στα τείχη που έμοιαζε με κατοικία, αλλά δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά…


Και το υπόλοιπο τμήμα των λεπτών τειχών, στέκει καλοσυντηρημένο, προς ικανοποίηση των οφθαλμών μας!

Αφού το φέραμε μία γύρα όλο το συγκρότημα, η μοναδική πόρτα που έμοιαζε σαν είσοδο, ήταν μία πόρτα κλειστή, πάνω στη οποία υπήρχε κολλημένο ένα χαρτί με τα ωράρια λειτουργίας.

- Π: Από εδώ πρέπει να μπαίνεις
- Ε: Ναι, σίγουρα από εδώ
- Π: Μάλλον είναι κλειστά…
- Ε: Αφού αναγράφει τα ωράρια που μπορείς να δείς το αξιοθέατο και αυτήν την ώρα μπορείς!
- Π: Δεν θα έπρεπε να είναι ανοιχτή η πόρτα;…
- Ε: Λογικά ναι…
- Π: Άρα είναι κλειστά…πάμε να φύγουμε!
-Ε: Τι λές καλέ που θα φύγω !!!!! Εγώ ΘΑ ΜΠΩ!!!
Και ξεκινώ προς την πόρτα, πιάνω το χερούλι, το κατεβάζω, σπρώχνω τη πόρτα και….


….βρέθηκα σε μία μικρή αυλή μεταξύ των εξωτερικών και των εσωτερικών τειχών…και μπροστά μου τα εσωτερικά τείχη με άλλη μία πόρτα κλειστή….o_OΚαι συνεχίζεται η "παραβίαση"! Πιάνω το χερούλι της δεύτερης πόρτας, το κατεβάζω, σπρώχνω….τίποτα…κλειστή….Μου ήρθε να βάλω τα κλάματα!!!:cry:και να λέω:
- γιατί;;; θέλω να την δώ!!!...γιατί;;;:cry:
Ήμουν απαρηγόρητη…:(
Καθώς, λοιπόν, έκλαιγα τη μοίρα μου, κοιτώντας τη κλειστή πόρτα μπροστά μου, ακούω ομιλίες πίσω μου. Γυρνώ και βλέπω τον αδερφό μου να μπαίνει, από τη πόρτα που είχα ανοίξει, με ένα κυριούλη, ο οποίος με κοιτούσε χαμογελώντας και έχοντας σηκωμένα τα χέρια του ψηλά, κρατώντας στο ένα χέρι το κλειδί, να μου γνέφει, σαν να μου λέει "Εδώ είμαι, ήρθα! Εγώ θα σου ανοίξω"!!! Είχαμε βρεί τον κλειδοκράτορα της εκκλησίας!!!!:clap::clap::clap:
Του χαρίζω ένα μεγάλο και γλυκό χαμόγελο, του δίνω το χέρι μου, το οποίο μου το κράτησε εγκάρδια και μετά προσπερνώντας με, πήγε να μου ανοίξει τη πόρτα!
Ο κλειδοκράτορας μας…

….και η πρώτη εικόνα του εσωτερικού αυλόγυρου. Μπαίνοντας, στα αριστερά βρίσκεται η είσοδος της εκκλησίας και μπροστά μας ένα πλακόστρωτο δρομάκι που εκτείνονταν περιμετρικά της εκκλησίας με ανθισμένα λουλούδια δεξιά και αριστερά. Στα δεξιά μας είχαμε τα εσωτερικά τείχη, που στη βάση τους έβλεπες μία σειρά από καμάρες, πάνω από τις οποίες υπήρχε ένα ξύλινο μπαλκόνι.



Αφού "ρούφηξα" με τα μάτια, όλη αυτή την ομορφιά, έβγαλα τις φωτογραφίες μου και ξεκίνησα την περιήγηση μου. Ο αδερφός μου είχε ήδη προχωρήσει και εξερευνούσε το μέρος. Καθώς περπατούσα, περιεργαζόμουν την εκκλησία, τα τείχη και ότι υπήρχε γύρω μου, βγάζοντας φωτογραφίες







Κάποια στιγμή έφτασα σε ένα σημείο όπου υπήρχε μία στοά κάτω από ένα πύργο, που φαινόταν να οδηγεί έξω από τα τείχη. Η πόρτα ήταν κλειστή φυσικά!:p Ο πύργος ήταν καλυμμένος με βλάστηση στα χρώματα του φθινοπώρου!!!

Δίπλα από τον πύργο υπήρχαν σκαλοπάτια που οδηγούσαν στο εσωτερικό του πύργου


Εννοείται ότι πήγα να ανοίξω τη πόρτα!!!:D Είναι περιττό να λέω από εδώ και πέρα, ότι έπιανα όποιο χερούλι πόρτας έβρισκα μπροστά μου, το κατέβαζα και έσπρωχνα τη πόρτα! Και αυτό συνεχίστηκε για όλες τις υπόλοιπες μέρες….
Η πόρτα ήταν ξεκλείδωτη και μπαίνοντας βρέθηκα σε μία σάλα. Δεξιά μου υπήρχε ένα τραπέζι, δίπλα σε ένα παράθυρο που έβλεπε στο πλακόστρωτο δρομάκι εντός των τειχών, μπροστά μου μία άλλη πόρτα που ήταν κλειστή…και αριστερά μου ένας καλόγηρος δίπλα από ένα άνοιγμα που οδηγούσε σε ένα σχεδόν κενό δωμάτιο (υπήρχαν τρείς καρέκλες μία μικρή βιβλιοθήκη, δύο κάδρα και στους τοίχους σώματα θέρμανσης….:eek:), που αν το διέσχιζες έφτανες σε ένα άλλο άνοιγμα που το κάλυπτε μία κόκκινη κουρτίνα.




Φτάνω στο άνοιγμα με τη κουρτίνα, τη παραμερίζω και βλέπω ένα δωμάτιο με καρέκλες δεξιά και αριστερά, δεξιά πρίν τις καρέκλες υπήρχε μία σόμπα, ευθεία στο βάθος δύο παράθυρα, κάτω από τα οποία βρισκόταν ένα πιάνο με ουρά, πάνω σε αυτό υπήρχαν παρτιτούρες και δεξιά του ένα κλασικό πιάνο με το σκαμπουδάκι του μπροστά….ήταν ένα Ωδείο!!!!!




Από τα παράθυρα είχες θέα στη κεντρική πλατεία, από την οποία ξεκινήσαμε

Όλη αυτήν την ώρα, ο αδερφός μου με έψαχνε και με βρήκε, όταν είδε την ανοιχτή πόρτα….που αλλού θα μπορούσα να ήμουν;;;…πίσω από μία ανοιχτή πόρτα!:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Περιεργαστήκαμε το χώρο, βγάλαμε τις φωτογραφίες μας και βγήκαμε, κλείνοντας πίσω μας τη πόρτα !
Συνεχίσαμε περιμετρικά της εκκλησίας πάλι, μέχρι που κάναμε όλο τον γύρο και βρεθήκαμε μπροστά στην είσοδο της εκκλησίας. Όταν είχαμε μπεί, η πόρτα της εκκλησίας ήταν κλειστή. Όση ώρα τριγυρνούσαμε, ο καλός μας κυριούλης την είχε ανοίξει, για να μπούμε!!!


Η πρώτη εικόνα που είχαμε μπαίνοντας

Στα δεξιά μας υπήρχε μία μακέτα της οχυρωμένης εκκλησίας

Μπροστά μας τέσσερις πλαστικές αφίσες, δύο αριστερά και δύο δεξιά, στερεωμένες σε σιδερένιες επιδαπέδιες βάσεις, έγραφαν "καλωσόρισες" σε τέσσερις διαφορετικές γλώσσες (Αγγλικά, Γερμανικά, Ολλανδικά και Ρουμάνικα) και μας καλούσαν να σεβαστούμε το χώρο

Συνεχίζοντας ευθεία, διέσχιζες το κεντρικό διάδρομο ανάμεσα από τα στασίδια της εκκλησίας…


…για να φτάσεις μπροστά στο ιερό

Αριστερά από το ιερό ο άμβωνας και δεξιά ένα εκκλησιαστικό όργανο



Και γυρνώντας να κοιτάξω πίσω μου και ψηλά, υπήρχε ένα μεγάλο εκκλησιαστικό όργανο

Εδώ μία τοιχογραφία μέσα στο ιερό και στα δεξιά και από κάτω ένας πίνακας με αριθμούς…Δεν έχω ιδέα τι σημαίνουν αυτοί οι αριθμοί… μου θυμίζουν τους αριθμούς που έχουν οι οφθαλμίατροι για να εξετάσουν τα μάτια του ασθενή τους!....Αν ξέρει κάποιος τι είναι, ας μου το πεί, να μάθω επιτέλους τι είναι!

Στους τοίχους των διαδρόμων, αριστερά και δεξιά του κεντρικού κλίτους, φιλοξενούνται φωτογραφίες από τη ζωή, τις παραδόσεις και τα έθιμα των ανθρώπων της περιοχής.



Σε όλες τις οχυρωμένες εκκλησίες υπάρχει ένα πηγάδι, το οποίο τροφοδοτούσε το οχυρό με νερό, κατά την διάρκεια των πολιορκιών! Κάνοντας το γύρο του οχυρού, δεν είχα δεί πουθενά πηγάδι….κι όμως υπάρχει πηγάδι….μέσα στην εκκλησία!!!


Η είσοδος προς το καμπαναριό δυστυχώς ήταν κλειστή…

Και εδώ κάποια ευρήματα, που δεν έχω ιδέα τι είναι…



Βγαίνοντας από την εκκλησία, κατευθύνθηκα προς ένα σημείο του τείχους που είχα δεί νωρίτερα μπαίνοντας, από το οποίο έβλεπες τον χώρο μεταξύ των δύο τειχών (εξωτερικού και εσωτερικού). Υπάρχουν ξύλινα κάγκελα και μπροστά από αυτά λουλούδια, που σου απαγορεύουν να περάσεις (όχι ότι δεν μπορούσα να περάσω, αλλά πολύ σωστά δεν με άφησε ο αδερφός μου και εν τέλη υπάκουσα, γιατί πάνω απ’ όλα σέβομαι τους χώρους που επισκέπτομαι).


Βγαίνοντας απο το όλο συγκρότημα πρόσεξα μία ταμπέλα που υπάρχει, στο σημείο που έκλαιγα τη μοίρα μου για την κλειστή πόρτα, μεταξύ των δύο τειχών και που φυσικά δεν είχα δεί λόγω της αρχικής απογοήτευσής μου. Η ταμπέλα αυτή, δίνει οδηγίες για το εισιτήριο εισόδου και για το πώς θα βρείς αυτόν που κρατάει το κλειδί….

Το εισιτήριο εισόδου είναι 7Lei/άτομο και πληρώσαμε μετρητοίς στον κυριούλη που μας άνοιξε!
Δεν επισκεφτήκαμε τα μουσεία, γιατί ο χρόνος πίεζε…:(
Από την οχύρωση βγήκαμε γύρω στις 12:00. Καθώς περπατούσαμε περιμετρικά των τειχών, για να πάμε στο αυτοκίνητο και έχοντας δεί πλέον το εσωτερικό, δημιούργησα στο μυαλό μου με την φαντασία μου, σκηνές από την καθημερινότητα των ανθρώπων του Μεσαίωνα…

Μία ολόκληρη κοινωνία, που είναι εγκατεστημένη γύρω από μία εκκλησία οχυρωμένη. Εμπόρους να περιδιαβαίνουν στους δρόμους και τα σοκάκια, οι άντρες να απασχολούνται στα σιδεράδικα και τα χωράφια, οι γυναίκες να φροντίζουν το νοικοκυριό και τα οικόσιτα ζώα, τα παιδιά να παίζουν και να τρέχουν στους δρόμους, όλοι ντυμένοι με ρούχα της εποχής, τα άλογα να σέρνουν τα κάρα που είναι φορτωμένα με τους καρπούς της γής, ένστολοι να προπονούνται στα όπλα και να προετοιμάζονται για τους εισβολείς, οι είσοδοι των οχυρώσεων να είναι ανοιχτές για όλους, κόσμος να πηγαινοέρχεται μέσα στην οχυρωμένη εκκλησία, να γίνονται προετοιμασίες και εφοδιασμός με τρόφιμα!
Και κάποια στιγμή οι εισβολείς έρχονται…η κοινωνία αναστατώνεται…αρπάζουν τα απαραίτητα και όλοι τρέχουν να μπούν μέσα στις οχυρώσεις…οι πόρτες κλείνουν και μία ολόκληρη κοινωνία θα συμβιώσει εντός των τειχών….μέχρι να απωθήσουν τον εχθρό…προσευχόμενοι μέσα σε μία οχυρωμένη εκκλησία!!!



Τις σκέψεις μου ( και τη φαντασία μου, που καλπάζει ) διέκοψε η άφιξη μας στο αυτοκίνητο. Είχε έρθει η ώρα να φύγουμε. Και εγώ ανυπομονούσα πλέον να δώ την επόμενη οχυρωμένη εκκλησία…ήθελα πλέον να τις δώ όλες!!! Να μην αφήσω καμία….!

Συνεχίζεται...
 

tupacgr13

Member
Μηνύματα
283
Likes
597
Επόμενο Ταξίδι
Άγνωστο!
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νεπάλ
Περιμενω με ανυπομονησια την συνεχεια. Σε αυτη τη χωρα εχω αφησει ενα μικρο κομματι της καρδιας μου και ιδιαιτερα στο Κλουζ. Οποτε θα με χαροποιησει ιδιαιτερα να διαβασω την ιστορια σου. Τελος θα ηθελα να αναφερω και μονο που βρισκεις καποιον να σε ακολουθησει ειναι καλα. Πλεον εγω σε ανω των 7 ημερων δε βρισκω κανεναν
 

depy!!!

Member
Μηνύματα
730
Likes
1.849
Επόμενο Ταξίδι
Λάος
Ονειρεμένο Ταξίδι
Με βανάκι στη Νορβηγία
Μου δανειζεις και μενα τον αδελφο σου;;;;;;;
Πες μου οτι πηγες και στο ....χαρουμενο νεκροταφειο;; Εφτασα 10 χλμ απο το Sapanta και δεν καταφερα να παω..
Ωραιο ταξιδι, περιμενουμε τη συνεχεια...
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.075
Likes
20.111
Επόμενο Ταξίδι
Τατζικιστάν
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός
Περιμενω με ανυπομονησια την συνεχεια. Σε αυτη τη χωρα εχω αφησει ενα μικρο κομματι της καρδιας μου και ιδιαιτερα στο Κλουζ. Οποτε θα με χαροποιησει ιδιαιτερα να διαβασω την ιστορια σου. Τελος θα ηθελα να αναφερω και μονο που βρισκεις καποιον να σε ακολουθησει ειναι καλα. Πλεον εγω σε ανω των 7 ημερων δε βρισκω κανεναν
Θα προσπαθήσω να την γράψω όσο πιο σύντομα μπορώ! Αν και ο χρόνος μου γενικά είναι περιορισμένος, ειδικά τις καθημερινές...
Η Cluj μου άρεσε και εμένα πολύ! Δυστυχώς την είχα απλά για διανυκτέρευση....δεν μπόρεσα να της αφιερώσω το χρόνο που της αναλογεί...έπρεπε να διαλέξω! Η Ρουμανία έχει τόσα πολλά να δείς που και 10 οδικά να κάνεις, πάλι κάτι θα μείνει :) Εγώ αγάπησα τη Ρουμανία ολάκερη!!!

Σίγουρα είναι πολύ ωραίο να έχεις μία καλή παρέα στα ταξίδια, ειδικά όταν σαν παρέα συμβαδίζεις σε πολλά!!!
Όσον αφορά εμένα και τον αδερφό μου, εγώ είμαι αυτή που δυσκολεύομαι να βρώ χρόνο για να κάνουμε τα ταξίδια, λόγω δουλειάς...ο αδερφός μου έχει πιο ευέλικτη άδεια και μπορεί να πάρει άδεια και περισσότερες μέρες, οπότε σε πολλά ταξίδια και εκδρομές, εγώ είμαι αυτή που τελικά ανεβάζω το κόστος, γιατί μπορώ να λείψω συγκεκριμένες μέρες απο την εργασία μου...και αυτό συνεπάγεται πχ ακριβότερα αεροπορικά, τα οποία ο αδερφός μου τα πληρώνει αδιαμαρτύρητα... :oops:
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.075
Likes
20.111
Επόμενο Ταξίδι
Τατζικιστάν
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός
Μου δανειζεις και μενα τον αδελφο σου;;;;;;;
Πες μου οτι πηγες και στο ....χαρουμενο νεκροταφειο;; Εφτασα 10 χλμ απο το Sapanta και δεν καταφερα να παω..
Ωραιο ταξιδι, περιμενουμε τη συνεχεια...
Ευχαρίστως !!! :) Θα κάνετε άπειρες βόλτες και ταξίδια! Αρκεί να είσαι προετοιμασμένη να οργανώσεις μόνη σου το πρόγραμμα του κάθε ταξιδιού :lol:....όλοι μας έχουμε κάποια μείον...ο αδερφός μου έχει αυτό! Εφησυχάζεται με εμένα που οργανώνω τα πάντα και όταν του λέω οτι θα πρέπει να συμμετέχει η απάντηση είναι: "αφού εσύ το κάνεις καλά, γιατί εγώ να σου στερήσω αυτή τη χαρά;;;" o_Oo_Oo_O

Ναι, έφτασα 800 μέτρα απο τα σύνορα με την Ουκρανία! Πήγα στα χαρούμενα νεκροταφεία, πήγα και σε πολλά άλλα νεκροταφεία....είδα τόσα νεκροταφεία, που νομίζω οτι ο Κόμης Δράκουλας δεν πιάνει μία μπροστά μου στην νεκρανάσταση :haha:
 

Grerena

Member
Μηνύματα
1.286
Likes
16.824
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Ονειρεμένο Ταξίδι
Tromso, Las Vegas
Η ιδέα του ταξιδιού και η οργάνωση

Ψάχνοντας να βρώ έναν κοντινό και φθηνό προορισμό, "έβγαλα από το συρτάρι" τη Ρουμανία. Σε παλιά αναζήτηση μου, είχα προσέξει ότι οι τιμές των ξενοδοχείων και των αεροπορικών ήταν πολύ χαμηλές, σε σχέση φυσικά, με άλλους προορισμούς στην Ευρώπη. Να διευκρινίσω εδώ, ότι η παλιά αναζήτηση που είχα κάνει αφορούσε μόνο τη πρωτεύουσα της χώρας, το Βουκουρέστι. Κρατήστε το αυτό…

Για μένα η Ρουμανία ήταν ένας προορισμός συνυφασμένος με τα Καρπάθια. Γενικά θέλω να επισκεφτώ όλες τις πρωτεύουσες της Ευρώπης, έτσι λοιπόν θα ήθελα να δώ και το Βουκουρέστι. Πάντα όμως είχα στο μυαλό μου και τα Καρπάθια! Αγαπώ τη φύση και ότι περιλαμβάνεται σε αυτήν….αλλά πιο πολύ αγαπώ τα βουνά! Τα βουνά ασκούν μία παράξενη έλξη σε μένα...

Έτσι λοιπόν, όταν αποφάσισα ότι ο επόμενος προορισμός θα είναι η Ρουμανία, στην ουσία σκεφτόμουν 3 με 4 μέρες στο Βουκουρέστι και 2 με 3 μέρες κάποια εκδρομή με τρένο ή λεωφορείο στο Μπρασόβ και κατ’ επέκταση στο Μπράν και τα πέριξ! Λάθος λογάριαζα….

Ο μοναδικός άνθρωπος μέχρι τώρα, που μπορεί να με ακολουθήσει στη τρέλα και στην αγάπη που έχω για τα ταξίδια, είναι ο αδερφός μου! Είναι ένας άνθρωπος, που όπου και να του προτείνεις να πάει, απλά θα σου πεί ναι! Σε βόλτες, εκδρομές, και ταξίδια δεν λέει ποτέ όχι!
- Εγώ: Πάμε εκεί;
- Π: Πάμε!
- Εγώ: Πάμε στο άλλο;
- Π: Πάμε!
- Εγώ: Πάμε στη τελευταία τρύπα του ζουρνά;…
- Π: Πάμε!!!!!
- Εγώ: Πάμε Σομαλία;…
- Π: Σου έχω πεί να μην λές βλακείες…λέγε τώρα που θα πάμε!
Βέβαια φέρνει κάποιες αντιρρήσεις του στυλ "γιατί να πάμε τώρα στο τάδε μέρος ή πόλη, αφού θέλουμε και οι δύο να πάμε πιο πολύ στο δείνα;" ή πετάει κάτι ιδέες, που όταν εγώ τις ακούω παθαίνω ένα κάτι τις, και άντε μετά να τις βγάλω από το κεφάλι μου :confused::confused::confused: όπως πχ να κάνουμε road trip στη Νέα Ζηλανδία ή στις ΗΠΑ....και τα "πετάει" ελαφρά τη καρδία, χωρίς να σκέφτεται ότι εγώ κάτι τέτοιες ιδέες τις "δένω κόμπο" !!! Και έτσι προστίθενται προορισμοί και ταξίδια στα προσεχώς… :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Κάπως έτσι, λοιπόν, έγινε και με την Ρουμανία. Όταν με ρώτησε πότε θα πάμε στη Μαδρίτη (το αρχικό πλάνο του φθινοπώρου έλεγε Μαδρίτη), του απάντησα ότι θα πάμε στο Βουκουρέστι, μαζί με κάποια μικρή εκδρομούλα στο κάστρο του Κόμη Δράκουλα, με σκοπό να πάρουμε μία μικρή γεύση απο Καρπάθια.
- Π: Γιατί Βουκουρέστι; Αφού είχαμε πεί οτι θα πάμε Μαδρίτη το φθινόπωρο…
- Ε: Γιατί η Μαδρίτη είναι πιο ακριβή και μπορεί να περιμένει!!! Και μην φέρνεις αντιρρήσεις…
- Π: Πόσο πιο φθηνό είναι το Βουκουρέστι;
- Ε: Θα δείς…
- Π: Οκ! Πάμε Βουκουρέστι τότε!!!
Είπαμε, ο ενθουσιασμός για ταξίδια είναι ξέχειλος! Δεν έχει σημασία που θα πάμε, αρκεί να πάμε :haha:

Κοιτώντας για τα αεροπορικά, παράλληλα άρχισα να διαβάζω διάφορες πληροφορίες για την Ρουμανία εδώ στο forum. Διαβάζω λοιπόν, κάτι για οχυρωμένες εκκλησίες….κάτι για ξύλινες εκκλησίες…κάτι για κάστρα και οχυρώσεις….κάτι για τις πόλεις της Ρουμανίας, που ούτε καν είχα ασχοληθεί ποτέ να μάθω γι’ αυτές….αυτό όμως, που μου κέντρισε το ενδιαφέρον πιο πολύ, ήταν η φθηνή ενοικίαση αυτοκινήτου! Μπαίνω λοιπόν στη Rentalcars και βάζω τυχαίες ημερομηνίες για τον Οκτώβριο. Και τι να δώ :eek::eek::eek::eek:Ένα αυτοκίνητο μεσαίου τύπου με απλή ασφάλεια, με δεύτερο οδηγό, για 7 μέρες έβγαινε γύρω στα 40€…..Και μονολογώ έκπληκτη
- Δεν γίνεται, κάποιος μου κάνει πλάκα!!!!
Αφήνω το laptop από τα χέρια μου, σχηματίζεται στο πρόσωπο μου ένα χαμόγελο του στυλ "εγώ τώρα θα κάνω πονηριά" και πως πεταγόμαστε στο γήπεδο όταν η ομάδα μας βάζει γκόλ και πανηγυρίζουμε;;;…ε, έτσι και εγώ πετάγομαι από τον καναπέ και αρχίζω να φωνάζω
- Γκοοοοοοοοολ!!!!! Θα κάνω οδικό στη Ρουμανία, γκοοοοοοοολ!!! :clap::clap::clap::clap:
Ήταν τόση η χαρά μου, που δεν βρήκα άλλο τρόπο να την εκφράσω, παρά μόνο φωνάζοντας…γκόλ!:D

Παίρνω μολύβι και χαρτί, ανοίγω google map και κάνω ένα πρόχειρο σχέδιο για οδικό, ενώνοντας τις πόλεις, που έλεγαν οι περισσότεροι στο forum, ότι αξίζει να δείς. Το αποθηκεύω, το κλείνω και συζητώ με τον αδερφό μου τα νέα στοιχεία που έχουν προκύψει :cool:
- Π: 40€ για 7 μέρες;….Είσαι σίγουρη ή είδες κάτι λάθος;
- Ε: Τα 40€ είναι για μία απλή ενοικίαση χωρίς πρόσθετα. Έλα να δείς και μόνος σου!
Του δείχνω τις τιμές και μένει με το στόμα ανοιχτό! Το κοιτάμε αναλυτικά μαζί, βάζοντας ότι χρειαζόμαστε σε ένα αυτοκίνητο και βγαίνει πρόχειρα ότι θα μας κοστίσει από 100€-130€ πάνω κάτω για 7 μέρες.
- Π: Οκ, θα νοικιάσουμε αυτοκίνητο!
- Ε: Ωραία χαίρομαι που συμφωνείς! Α, και κάτι ακόμα. Δεν θα μείνουμε καθόλου στο Βουκουρέστι..
- Π: Τι εννοείς;…Γιατί να μην μείνουμε στο Βουκουρέστι;
- Ε: Γιατί…..
Και του εξηγώ περι αξιοθέατων, περί πόλεων, περί επαρχίας γενικά και μου λέει:
- Π: Οκ, ότι θές! Σχεδίασε το χωρίς Βουκουρέστι!
Έτσι λύθηκε, εν μέρει, η απορία του αδερφού μου για το πόσο φθηνή μπορεί να είναι η Ρουμανία, και κάπως έτσι το Βουκουρέστι μας τελείωσε….:rolleyes:

Τα αεροπορικά κλείστηκαν αρχές Σεπτεμβρίου, με Ryanair. Αναχώρηση στις 04 Νοεμβρίου και επιστροφή στις 11 Νοεμβρίου.
Ο σχεδιασμός των διαδρομών έγινε, αφού υπολόγισα την διάρκεια ημέρας που θα είχαμε στην διάθεσή μας, τις καιρικές συνθήκες που πιθανόν θα επικρατούσαν Νοέμβριο μήνα, την επιλογή-διαλογή των αξιοθέατων, την κατάσταση του οδικού δικτύου της Ρουμανίας και φυσικά τις δυνατότητες που έχουμε και εγώ και ο αδερφός μου σε οδικά ταξίδια. Έτσι λοιπόν, το αρχικό σχέδιο που είχα κάνει, άλλαξε κατά πολύ!...
Τα καταλύματα κλείστηκαν αρχές Οκτωβρίου και ήταν όλα 4άστερα ξενοδοχεία….Εδώ λύθηκε τελειωτικά η απορία του αδερφού μου, για το πόσο φθηνή είναι η Ρουμανία!...:confused::confused::confused:
Βλέποντας τις τιμές των καταλυμάτων ήθελε να κλείσουμε μόνο 4άστερα ξενοδοχεία, γιατί
- Π: Που αλλού θα βρούμε να μείνουμε σε 4αστερο ξενοδοχείο με 50€ το δίκλινο και πρωινό;;;;
Και όσο εγώ προσπαθούσα, με νύχια και με δόντια, να μειώσω το κόστος του ταξιδιού, τόσο το αύξανε ο αδερφός μου με τα "καπρίτσια" του….:mad::mad::mad:
Η επιλογή των καταλυμάτων ήταν μόνο ξενοδοχεία, γιατί τα ξενοδοχεία έχουν 24ωρη reception, κάτι που είναι βολικό σε ένα οδικό ταξίδι, και μειώνει το άγχος, όσον αφορά τους χρόνους άφιξης στο κατάλυμα κυρίως. Άλλωστε οι προηγούμενες εμπειρίες σε οδικά ταξίδια, είχαν επιβεβαιώσει αυτή την επιλογή.
Οι διανυκτερεύσεις ήταν οι εξής:
1η διανυκτέρευση Sinaia
2η διανυκτέρευση Sibiu
3η διανυκτέρευση Cluj Napoca
4η διανυκτέρευση Sapanta
5η διανυκτέρευση Tirgu Mures
6η διανυκτέρευση Brasov
7η διανυκτέρευση Snagov
Το αυτοκίνητο κλείστηκε στα μέσα Οκτωβρίου, μέσω της Rentalcar, από την εταιρεία Klass Wagen. "Τρενάραμε" την ενοικίαση του αυτοκινήτου, γιατί η Ryanair έκανε κάτι "νερά" σχετικά με τα δρομολόγια της και είχαμε πεί, ότι σε περίπτωση που θα ακυρωθεί κάποια πτήση μας, θα πάμε με δικό μας αυτοκίνητο Ρουμανία, αλλάζοντας βέβαια έτσι και τινάζοντας όλο το πλάνο του ταξιδιού στον αέρα….Ευτυχώς όλα κύλησαν ρολόι με τις πτήσεις!

Και καθώς περνούσαν οι μέρες, ανακάλυπτα όλο και πιο πολλές ομορφιές της Ρουμανίας! Πιο συγκεκριμένα ανακάλυπτα όλο και πιο πολλές εκκλησίες της Ρουμανίας, καθώς και χωριά χαμένα στο χρόνο….

Πρίν από την οργάνωση και την υλοποίηση αυτού του ταξιδιού, αν κάποιος μου έλεγε, ότι εγώ θα έφτανα στο σημείο να "κυνηγάω" να δώ εκκλησίες σε κάποιο ταξίδι μου, θα του έλεγα απλά ότι είναι τρελός!!! Κι όμως το έκανα, στη Ρουμανία….:innocent:

Με προδιαθέτει πολύ θετικά ο τίτλος της ιστορίας σου.... Με προδιαθέτει επίσης θετικά και ο ενθουσιασμός με τον οποίο περιγράφεις... Μου αρέσουν πολύ και τα θεματικά tour... Μου αρέσουν πολύ και τα οδικά tour... οπότε περιμένω με πολύ ανυπομονησία τη συνέχεια. :):)
Η Ρουμανία νομίζω ότι προσφέρεται για το συγκεκριμένο θεματικό tour, όπως και για άλλα, γιατί και μεγάλη είναι και έχει μεγάλη ποικιλία στα ... "θέματα". Εκκλησίες, κάστρα, φύση, κορυφές, μεσαιωνικά χωριά κ.α. Αυτό τουλάχιστον διαπίστωσα και εγώ από το πολύ μικρότερο (σε σχέση με σένα) ταξίδι μου στη χώρα.
Και να φανταστείς ότι ... έψαχνα σενάριο για να πάω κάποια στιγμή και βόρεια προς την περιοχή του Maramures.... Κάτι μου λέει ότι η δική σου ιστορία θα με βοηθήσει πολύ...
Οπότε... συνεχίστε παρακαλώ.... :lol:
Αν και κάτι μου λέει ότι θα ... :cry: μόλις διαπιστώσω πόσα πολλά δεν είδα....
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.075
Likes
20.111
Επόμενο Ταξίδι
Τατζικιστάν
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός
Με προδιαθέτει πολύ θετικά ο τίτλος της ιστορίας σου.... Με προδιαθέτει επίσης θετικά και ο ενθουσιασμός με τον οποίο περιγράφεις... Μου αρέσουν πολύ και τα θεματικά tour... Μου αρέσουν πολύ και τα οδικά tour... οπότε περιμένω με πολύ ανυπομονησία τη συνέχεια. :):)
Η Ρουμανία νομίζω ότι προσφέρεται για το συγκεκριμένο θεματικό tour, όπως και για άλλα, γιατί και μεγάλη είναι και έχει μεγάλη ποικιλία στα ... "θέματα". Εκκλησίες, κάστρα, φύση, κορυφές, μεσαιωνικά χωριά κ.α. Αυτό τουλάχιστον διαπίστωσα και εγώ από το πολύ μικρότερο (σε σχέση με σένα) ταξίδι μου στη χώρα.
Και να φανταστείς ότι ... έψαχνα σενάριο για να πάω κάποια στιγμή και βόρεια προς την περιοχή του Maramures.... Κάτι μου λέει ότι η δική σου ιστορία θα με βοηθήσει πολύ...
Οπότε... συνεχίστε παρακαλώ.... :lol:
Αν και κάτι μου λέει ότι θα ... :cry: μόλις διαπιστώσω πόσα πολλά δεν είδα....
Την ημέρα πρίν την αναχώρηση μας, είχαμε σταματήσει στην Σινάια για φαγητό. Καθώς τρώγαμε, ανέφερα στον αδερφό μου οτι θέλω να γράψω ταξιδιωτική ιστορία στο Forum. Να γράψεις μου λέει !! Τότε τον ρώτησα τι τίτλο να βάλω στην ιστορία; Και η απάντηση του ήταν ο τίτλος που βλέπεις εδώ... :)

Η Ρουμανία προσφέρει πάρα πολλά !!!!....Ξέρεις πόσα έχω σημειωμένα και δεν τα είδα;;;...Έχω μείνει με την αίσθηση του "ανικανοποίητου", γυρνώντας απο ένα ταξίδι....ικανοποιημένη!!!
Όταν με τον καλό έρθει η ώρα για Ρουμανία (και νομίζω οτι η ώρα αυτή δεν θα αργήσει πολύ :) ), έχουμε να πούμε και για άλλα πολλά, πέρα απο αυτά που θα διαβάσεις σε αυτήν την ιστορία ;)
 

fenia42

Member
Μηνύματα
3.853
Likes
14.085
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Θέλεις να ανταλλάξουμε αδέρφια;
Καλά έχω γελάσει παρα πολύ με τη ζωντάνια των περιγραφών σου. Γκοοοοολ!
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.075
Likes
20.111
Επόμενο Ταξίδι
Τατζικιστάν
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός
Θέλεις να ανταλλάξουμε αδέρφια;
Κοίτα να δείς σουξέ το αδερφάκι μου :haha::haha::haha::haha: Πάρτον και καλά ταξίδια !!!!
Την αδερφή σου, κάπως θα βρώ τρόπο, να την κουμαντάρω :bleh:

Καλά έχω γελάσει παρα πολύ με τη ζωντάνια των περιγραφών σου. Γκοοοοολ!
Αφού γκόοοοοοολ :clap::clap::clap::clap:
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.075
Likes
20.111
Επόμενο Ταξίδι
Τατζικιστάν
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός
Ημέρα 1η – 4 Νοεμβρίου

Η πτήση μας αναχωρούσε από τη Θεσσαλονίκη στις 06:55 για Αθήνα και από εκεί πετούσαμε στις 15:55 για Οτοπένι. Είχα επιλέξει να πάρουμε την πρωινή πτήση από Θεσσαλονίκη, για να έχουμε ένα περιθώριο τουλάχιστον 3 ωρών μεταξύ των δύο πτήσεων, αν υπήρχε κάποια καθυστέρηση, γιατί το εισιτήριο δεν ήταν ενιαίο. Όλα κύλησαν ομαλά και στις 17:40 το αεροπλάνο προσγειώθηκε στο διεθνές αεροδρόμιο Χένρι Κοάντα (ΟΤΡ). Είχε ήδη βραδιάσει, αφού η δύση του ηλίου εκείνες τις ημέρες, λάμβανε χώρα στις 17:17 (μία πληροφορία απαραίτητη, όταν έχεις σκοπό να κάνεις οδικό ταξίδι)

Η ενοικίαση του αυτοκινήτου, όπως προανέφερα, έγινε μέσω της Rentalcars. Όταν κάναμε τη κράτηση επιλέξαμε ένα αυτοκίνητο μεσαίου τύπου, παραδοτέο στο ίδιο σημείο (αεροδρόμιο), με χειροκίνητες ταχύτητες, με επιπλέον οδηγό, οικονομική καύση, απεριόριστα χλμ, χειμερινά ελαστικά, οδική βοήθεια και….συμπληρώσαμε έξτρα κάλυψη ζημιών (CDW) και κλοπής (TP). Όλα αυτά επιλέχθηκαν μέσω της Rentalcars η οποία μας γνωστοποιούσε ότι όταν παραλάβουμε το αυτοκίνητο, η εταιρεία ενοικίασης ενδέχεται να μας κρατήσει ένα ποσό της τάξης των 900€ πάνω κάτω, ως εγγύηση!...Τα διαβάζουμε όλα αυτά, τα οποία όλα μαζί κόστιζαν 129€ και αναρωτιόμαστε:
- Ε: Γιατί θα κρατήσουν ένα τόσο μεγάλο ποσό, από την στιγμή που επιλέγουμε να πληρώσουμε πλήρη κάλυψη;….
- Π: Την προηγούμενη φορά είχαμε κάνει κράτηση με απλή ασφάλεια και όταν παραλάβαμε το αυτοκίνητο από την εταιρεία ενοικίασης, μας ενημέρωσαν πόσο είναι επιπλέον τα χρήματα για να κάνουμε πλήρη ασφάλιση και πάλι μας κράτησαν ένα ποσό ως εγγύηση….αλλά ήταν μόνο 240€!
- Ε: Μπορεί η κάθε εταιρία να έχει την δική της πολιτική ως προς την εγγύηση που κρατάει….
Πληρώνουμε και σε λίγα λεπτά λαμβάνουμε και την επιβεβαίωση της κράτησης μας στο mail.
ΛΑΘΟΣ !!!!....

Αποβιβαζόμαστε λοιπόν από το αεροπλάνο και κατευθυνόμαστε προς το σημείο που μας είχαν υποδείξει ότι θα συναντήσουμε τον εκπρόσωπο της Klass Wagen. Ήταν ένα ανθοπωλείο, ακριβώς έξω από τον χώρο των αφίξεων στο αεροδρόμιο. Κοιτάμε δεξιά και αριστερά, αλλά κανείς που να κρατάει μία ταμπέλα ή κάτι τέλος πάντων που να αναφέρει το όνομα της εταιρείας. Είχαμε ενημερώσει με πια πτήση θα φτάσουμε, οπότε δεν τρέχει κάτι. Πάμε μία τουαλέτα και οι δύο, βγαίνουμε έξω από το αεροδρόμιο, να κάνω εγώ ένα τσιγάρο, προσέχοντας συγχρόνως τα άτομα που κινούνται μπροστά από το ανθοπωλείο. Μετά από ένα τέταρτο εμφανίζεται ένας κουστουμαρισμένος νεαρός, που απλά κάθεται και περιμένει κρατώντας ένα πολύ μικρό "ταμπελάκι"…Τον πλησιάζω για να δώ τι γράφει αυτό το έρμο το ταμπελάκι, που έπρεπε να έχεις αετίσιο μάτι για να το διαβάσεις από τα 5 μέτρα και μετά, και τον βλέπω να μου χαμογελάει….Οκ τον βρήκα!
Μετά τις χαιρετούρες, μας δείχνει που βρίσκεται το βανάκι της εταιρείας και μας λέει ότι θα μας πάνε στις εγκαταστάσεις τους, για να παραλάβουμε το αυτοκίνητό. Σε ένα τεταρτάκι το πολύ είχαμε φτάσει και μπαίναμε στα γραφεία της εταιρείας για την γνωστή διαδικασία.
Μπουρου μπουρου μπουρου η υπάλληλος να μας ρωτάει και να μας λέει τα γνωστά που λένε και ρωτάνε όλοι και φτάνουμε στο ζουμί…
- Υ: Η εταιρεία μας έχει λάβει από εσάς, μέσω της Rentalcars, το ποσό των 30,10€ το οποίο αντιστοιχεί στην κράτηση του αυτοκινήτου με απλή ασφάλεια. Αν πληρώσετε μόνο αυτά θα σας κρατήσουμε ως εγγύηση από την πιστωτική το ποσό των 1071€, το οποίο θα σας επιστρέψουμε όταν παραλάβουμε το αυτοκίνητο στην κατάσταση που σας το παραδίδουμε. Για να έχετε πλήρη κάλυψη από εμάς θα πρέπει να πληρώσετε, για 7 μέρες άλλα 154,14€ και δεν θα σας κρατήσουμε κανένα ποσό από τη κάρτα ως εγγύηση….
Κοιταζόμαστε με τον αδερφό μου και γελάμε….
- Π: Να την η βλακεία….
- Ε: Ναι, ακριβώς…αυτή τη στιγμή έχουμε πληρώσει πλήρη ασφάλιση στην Rentalcars και όχι στην Klass Wagen!
- Π: Τι θέλεις να κάνουμε;
- Ε: Προτιμώ να έχω πλήρη ασφάλιση από την ίδια την εταιρεία ενοικίασης. Αυτούς έχουμε μπροστά μας και με αυτούς θα επικοινωνήσουμε πρώτα, για οτιδήποτε συμβεί στο αυτοκίνητο, το οποίο στο κάτω κάτω είναι δικό τους!
- Π: Οκ! Μισή βλακεία δική μου, μισή δική σου
- Ε: Τα παθήματα γίνονται μαθήματα…
Πληρώσαμε, λοιπόν, τα 154,14€ σύν άλλα 24,50€ για το GPS και μας ενημέρωσε η υπάλληλος (μετά από ερώτηση δική μου) ότι το αυτοκίνητο έχει χειμερινά ελαστικά και δεν απαιτούνται αντιολισθητικές αλυσίδες (κάτι που δεν μου γέμισε το μάτι o_O αλλά δεν μπορούσα να κάνω κι αλλιώς). Όταν μας έδωσε τα κλειδιά, έλενξα τα ελαστικά, τα φώτα, τη ρεζέρβα και ότι άλλο υπήρχε μέσα στο αυτοκίνητο. Βάλαμε τα πράγματα μας μέσα, κάθισα στη θέση του οδηγού, έβαλε ο αδερφός μου σε λειτουργία το GPS, το οποίο συμπεριλάμβανε και την Ελληνική γλώσσα παρακαλώ, αν και ήταν το μόνο καλό που είχε….και φύγαμε!

* Μπορεί όλα τα παραπάνω να είναι περιττά για κάποιους αναγνώστες, αλλά για άλλους να είναι χρήσιμα! Αν έμπαινα στο κόπο να κάνω ένα τηλέφωνο στην εταιρεία ή μία ερώτηση εδώ στο forum, πρίν κάνω τη κράτηση του αυτοκινήτου, ίσως να είχα γλυτώσει τα τζάμπα χρήματα που πλήρωσα για πλήρη ασφάλιση….Αν κάνω λάθος, διορθώστε με!

Καθώς κινούμασταν προς Σινάια, ψάχναμε συγχρόνως να βρούμε οτιδήποτε σε supermarket, για να εφοδιαστούμε με "πολεμοφόδια"…νερά, φρούτα, σνάκς, χυμούς, γλυκά και ότι άλλο θα μας ήταν χρήσιμο, εν ώρα οδήγησης, για να "ξεγελάσουμε" την πείνα και τη δίψα μας! Έξω από το Πλοϊέστι βλέπουμε στα δεξιά μας ένα Carrefour. Βρίσκω την πρώτη έξοδο και βγαίνω. Εκεί μέχρι να βρώ από που μπαίνεις στο ευρύτερο χώρο του εμπορικού κέντρου, πέρασε μισή ώρα, κάνοντας διάφορα πισωγυρίσματα…Παρκάρω τελικά, μπαίνουμε στο εμπορικό, κάνουμε αρχικά μία μικρή βόλτα και στην συνέχεια μπαίνουμε στο super για ψώνια. Πληρώνουμε με κάρτα και φεύγουμε.
Είχαμε κάνει ένα ποσό σε συνάλλαγμα, αλλά το κρατούσαμε για τις βόρειες περιοχές (και καλά κάναμε) ή όπου δεν μπορούσαμε να πληρώσουμε με πιστωτική…πάντα ρωτούσαμε πρώτα αν δέχονται πιστωτική!

Γύρω στις 10 παρά, φτάσαμε στη Σινάια. Το ξενοδοχείο που κλείσαμε ήταν το Hotel Anda. Για 4άστερο δεν μου γέμισε το μάτι εμένα…Ήταν βέβαια καθαρότατο, αλλά από image….

…..δεν έλεγε και πολλά! Έτσι ξεκίνησα να πειράζω τον αδερφό μου σχετικά με τις επιλογές των ξενοδοχείων :haha:

Αφού αφήσαμε τα πράγματα μας και ενημερωθήκαμε για την ώρα και τον χώρο του πρωινού, βγήκαμε κατευθείαν προς αναζήτηση φαγητού! Ήδη πεινούσαμε απο την ώρα που ξεκινήσαμε απο το αεροδρόμιο και μέχρι εκείνη την ώρα εγώ είχα ξελιγωθεί…αυτό σημαίνει οτι εγώ έπρεπε να ΦΑΩ!!! Θα θελα….
Ανοίγω σημειώσεις και εφαρμογές για να τσεκάρω τι έχω καταχωρήσει για φαγητό. Τότε μόνο πρόσεξα οτι όλα τα εστιατόρια που είχα σημειώσει έκλειναν στις 23:00 και η ώρα ήταν 22:30…Τώρα;;;
Στο ξενοδοχείο, κλειστό το εστιατόριο… Δίπλα απο το ξενοδοχείο υπάρχει ένα wine bar & restaurant, μπήκα μέσα να ρωτήσω, αλλά η απάντηση ήταν "έχουμε κλείσει"…Ξεκινάμε με τα πόδια και βρίσκουμε άλλα δύο εστιατόρια, από τα οποία πήρα την ίδια απάντηση…Μπαίνω σε ένα τρίτο και αφού έχω αρχίσει να απελπίζομαι, ρωτάω αν υπάρχει κάπου, οπουδήποτε εδώ τριγύρω τους λέω, που να μπορούμε να φάμε! "ΝΑΙ, υπάρχει ένα εστιατόριο που λειτουργεί επι 24ώρου βάσεως"!!!! :clap::clap::clap:
Γυρνάμε στο ξενοδοχείο, παίρνουμε το αυτοκίνητο και σε χρόνο ντετε φτάνουμε εκεί που μας είχαν υποδείξει! Ήταν αυτό…
https://www.tripadvisor.com.gr/Rest...a-Sinaia_Prahova_County_Southern_Romania.html
Δεν θα το συνιστούσα καθώς το φαγητό ήταν μέτριο έως χάλια…αλλά το παραθέτω σε περίπτωση που κάποιος ξεμείνει νηστικός, σαν και εμένα, βραδιάτικα στη Σινάια :p
Ένα φιλέτο κοτόπουλο για τον αδερφό μου..

Ένα γκόρντον μπλού για μένα…

Και μία αγγουροντομάτα….

….η οποία ήταν ατομική! Το μόνο καλό ήταν η μπύρα που ήπιαμε και θα την ξαναπίναμε κατά την διάρκεια του ταξιδιού!!! Αυτήν την απόλαυσα, αφού πρώτα "ξεγέλασα" την πείνα μου…

Απο αυτό το "λουκούλιο" γεύμα, αντιληφθήκαμε, ότι τα συνοδευτικά πρέπει να τα παραγγέλνουμε ξεχωριστά, ότι οι σαλάτες είναι ατομικές και ότι για να φάς πρέπει να μεριμνήσεις πιο νωρίς!!! Κάτι που όντως ισχύει στη χώρα, ειδικά με τις σαλάτες και τα ωράρια στην επαρχία! Για όλα αυτά πληρώσαμε 54,40Lei ~ 12€

Γυρνώντας στο ξενοδοχείο, βγάζω επιτέλους ρούχα και παπούτσια από πάνω μου, κάνω ένα ντουζάκι και βγαίνω έξω στο μπαλκόνι να κάνω ένα τσιγάρο….η Σινάια ήταν ήσυχη και όμορφη….κοιτώντας γύρω μου έβλεπα την σκιά των Καρπαθίων, που ακόμα δεν είχα αντικρύσει υπο το φώς της μέρας!
Tότε ήταν που σήκωσα το βλέμμα μου στον ουρανό, για ν’ αντικρίσω ένα φεγγάρι, που έριχνε το φώς του στον σκοτεινό ουρανό, και τα σύννεφα, κινούμενα από έναν ελαφρύ αέρα, να προσπαθούν να το κρύψουν, αλλά μάταια…

…το μόνο που έλειπε ήταν το ουρλιαχτό των λύκων, για να συμπληρωθεί η μαγεία των Καρπαθίων!

Welcome to Carpathians….
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.070
Likes
1.941
Ενα πραμα θα ρωτησω εγω,απο κρυο πως ηταν??αν και οταν ειδα οτι θα πατε Βουκουρεστι χαρηκα(λεω θα χω προσφατη εικονα) :p ανυπομονουμε για την συνεχειαα!
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.075
Likes
20.111
Επόμενο Ταξίδι
Τατζικιστάν
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός
Ενα πραμα θα ρωτησω εγω,απο κρυο πως ηταν??αν και οταν ειδα οτι θα πατε Βουκουρεστι χαρηκα(λεω θα χω προσφατη εικονα) :p ανυπομονουμε για την συνεχειαα!
Καλώς την :)
Λυπάμαι που σε απογοητεύω...αλλά, όχι δεν είδα καθόλου το Βουκουρέστι!
Πραγματικά όμως, όταν με το καλό επιστρέψεις, θα ήθελα να μάθω πως τα πέρασες και πως τα πήγες με...το κρύο!!! :) Μποτάκια και γαντάκια έτοιμα;;; ;)
Οι θερμοκρασίες που συναντήσαμε ήταν απο 2-15 βαθμούς.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.108
Μηνύματα
880.492
Μέλη
38.836
Νεότερο μέλος
ipagou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom