Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.220
- Likes
- 55.392
- Επόμενο Ταξίδι
- Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 1: Προσδοκίες, αναχώρηση από Ελλάδα προς Σιγκαπούρη
- Κεφάλαιο 2: Κάποιες ώρες στη Σιγκαπούρη και κάποιο κατάλυμα στο Μπαλί
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 3: Ναοί, βατράχια, αράχνες, φαράγγια και η Μητέρα των Ναών
- Φωτογραφίες
- Φωτογραφίες
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 4: Ο Νότος, το Μπαλί που δε θέλω να ξέρω
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 5: Ναοί, βροχή, χοροί και το Μπαλί που αγάπησα
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 6: Ο τουρισμός στην εποχή του Instagram και το “βαθύ” Μπαλί που δε μασάει από τέτοια
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 7: Nusa Penida, ο παράδεισος της παραλίας και η κόλαση της "ασφάλτου"
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 8: Χαλάρωση, σκάλες και σεισμός στη Nusa Penida
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 9: Denpasar, Kuta κι άλλα μέρη που πάμε μόνο αν είμαστε υποχρεωμένοι
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 10: Tana Toraja, χωρίς νεροβούβαλο δεν έχει παράδεισο
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 11: Αχ τα καημένα τα γουρουνάκια
- Φωτογραφίες
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 12: Makassar, το ενδιαφέρον αδιάφορο
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 13: Raja Ampat, καλώς φτάσαμε στον παράδεισο
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 14: Ο υποθαλάσσιος τοίχος, η παραλία-θαύμα, ένας θάνατος, ποντικός-σκαθάρι και λίγα αίματα
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 15: Τα καρχαρίνια, ο παράδεισος και το απρόβλεπτο της ζωής (και του θανάτου)
- Φωτογραφίες
- Kεφάλαιο 16: Sorong, μια άγνωστη ευχάριστη έκπληξη και η επικείμενη ανατροπή
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 17: Manado, η πόλη που δεν μας έκατσε άσχημα
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 18: Ένας κρατήρας, η κυνοφαγία, τα ρεκόρ γκίνες, οι κουκουβάγιες, ένα μουσείο ναρκεμπόρων και το καυτό νερό και φαγητό
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 19: Ένα βροχερό stopover και το πολυαναμενόμενο Kai Kecil
- Φωτογραφίες
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 20: Με μηχανάκι στον παράδεισο
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 21: To sandbar και η αθωότητα
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 22: Και δυο μέρες στη Τζακάρτα
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 23: Σύνοψη, συμπεράσματα, αξιολόγηση κι επεράσαμε όμορφα-όμορφα-όμορφα
Εντάξει, πιθηκάκια έχουμε ξαναδεί όλοι μας νομίζω.
Αλλά ήταν γεφυράκια σαν κι αυτά που έκαναν την εμπειρία του δάσους όμορφη, μακριά από τα πλήθη.
Και οι ναοί που θυμίζουν την ιερότητα του μέρους.
Δεν είχα τη δυνατότητα να σταματάω συχνά για να βγάζω φωτογραφίες, αλλά περάσαμε από πολύ όμορφα χωριά.
Και πού και πού εμφανιζόταν κανένα άνοιγμα που έδινε αναπάντεχη θέα των ορυζώνων.
Οπότε κατεβαίναμε τα σκαλάκια και ξεκινούσαμε...
Περάσαμε πάνω από μιάμιση ώρα στους ορυζώνες αυτούς, χωρίς τουρίστες, αυτοκίνητα, έννοιες.
Και ανάμεσα στις καλλιέργιες, οι απαραίτητοι βωμοί, όπου εμφανίζονταν και ντόπιοι να αφήσουν τις προσφορές τους.
Η καλή γιαγιούλα και το ας το πούμε εστιατόριο όπου κάτσαμε να ζεσταθούμε με τη σουπίτσα της.
Δικαιολογημένα τα πλήθη στο ναό, φοβερή φωτογένεια.
Και οι περιβάλλοντες χώροι πολύ όμορφοι επίσης.
ΠΕρίεργη κατασκευή το πτηνό.
Ο "κρυφός" χώρος με τη θέα στην τροπική χαράδρα του warung στο δρόμο για το Ubud.
Χαριτωμένο ήταν και το παλάτι του Ubud.
Αλλά για μένα την παράσταση την έκλεψε το μουσείο τέχνης Agung Rai.
Διαθέτει φοβερό φωτογραφικό υλικό από άλλες εποχές.
Σύγχρονη τέχνη, εδώ ένας καλλιτέχνης απεικονίζει το αεροπορικό δυστύχημα της Lion και τη διάσωση των επιβατών από τους ψαράδες.
Αλλά πιο πολύ μου άρεσαν αυτά που απεικόνιζαν τη ζωή "παλιά".
Οι πρώτοι Ευρωπαίοι χαρακτήριζαν το νησί παράδεισο, απολύτως δικαιολογημένα.
Αλλά και το ίδιο το κτίριο είναι εξαιρετικό.
Και οι κήποι, τα δωμάτια, το υπάιθριο εστιατόριο, τίποτε δε θυμίζει το χαμό του Ubud λίγα μέτρα παραπέρα.
Πολύ καλό το φαγητό.
Και εικόνες από την παράσταση, εδώ το barong.
Χαχα, φοβερό μακιγιάζ σε αυτά τα ινδουιστικά έπη.
Τέλος παράστασης.

Αλλά ήταν γεφυράκια σαν κι αυτά που έκαναν την εμπειρία του δάσους όμορφη, μακριά από τα πλήθη.

Και οι ναοί που θυμίζουν την ιερότητα του μέρους.

Δεν είχα τη δυνατότητα να σταματάω συχνά για να βγάζω φωτογραφίες, αλλά περάσαμε από πολύ όμορφα χωριά.

Και πού και πού εμφανιζόταν κανένα άνοιγμα που έδινε αναπάντεχη θέα των ορυζώνων.

Οπότε κατεβαίναμε τα σκαλάκια και ξεκινούσαμε...

Περάσαμε πάνω από μιάμιση ώρα στους ορυζώνες αυτούς, χωρίς τουρίστες, αυτοκίνητα, έννοιες.




Και ανάμεσα στις καλλιέργιες, οι απαραίτητοι βωμοί, όπου εμφανίζονταν και ντόπιοι να αφήσουν τις προσφορές τους.






Η καλή γιαγιούλα και το ας το πούμε εστιατόριο όπου κάτσαμε να ζεσταθούμε με τη σουπίτσα της.

Δικαιολογημένα τα πλήθη στο ναό, φοβερή φωτογένεια.


Και οι περιβάλλοντες χώροι πολύ όμορφοι επίσης.

ΠΕρίεργη κατασκευή το πτηνό.

Ο "κρυφός" χώρος με τη θέα στην τροπική χαράδρα του warung στο δρόμο για το Ubud.

Χαριτωμένο ήταν και το παλάτι του Ubud.




Αλλά για μένα την παράσταση την έκλεψε το μουσείο τέχνης Agung Rai.

Διαθέτει φοβερό φωτογραφικό υλικό από άλλες εποχές.

Σύγχρονη τέχνη, εδώ ένας καλλιτέχνης απεικονίζει το αεροπορικό δυστύχημα της Lion και τη διάσωση των επιβατών από τους ψαράδες.

Αλλά πιο πολύ μου άρεσαν αυτά που απεικόνιζαν τη ζωή "παλιά".



Οι πρώτοι Ευρωπαίοι χαρακτήριζαν το νησί παράδεισο, απολύτως δικαιολογημένα.

Αλλά και το ίδιο το κτίριο είναι εξαιρετικό.


Και οι κήποι, τα δωμάτια, το υπάιθριο εστιατόριο, τίποτε δε θυμίζει το χαμό του Ubud λίγα μέτρα παραπέρα.



Πολύ καλό το φαγητό.

Και εικόνες από την παράσταση, εδώ το barong.

Χαχα, φοβερό μακιγιάζ σε αυτά τα ινδουιστικά έπη.

Τέλος παράστασης.

Last edited: