Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.220
- Likes
- 55.393
- Επόμενο Ταξίδι
- Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 1: Προσδοκίες, αναχώρηση από Ελλάδα προς Σιγκαπούρη
- Κεφάλαιο 2: Κάποιες ώρες στη Σιγκαπούρη και κάποιο κατάλυμα στο Μπαλί
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 3: Ναοί, βατράχια, αράχνες, φαράγγια και η Μητέρα των Ναών
- Φωτογραφίες
- Φωτογραφίες
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 4: Ο Νότος, το Μπαλί που δε θέλω να ξέρω
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 5: Ναοί, βροχή, χοροί και το Μπαλί που αγάπησα
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 6: Ο τουρισμός στην εποχή του Instagram και το “βαθύ” Μπαλί που δε μασάει από τέτοια
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 7: Nusa Penida, ο παράδεισος της παραλίας και η κόλαση της "ασφάλτου"
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 8: Χαλάρωση, σκάλες και σεισμός στη Nusa Penida
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 9: Denpasar, Kuta κι άλλα μέρη που πάμε μόνο αν είμαστε υποχρεωμένοι
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 10: Tana Toraja, χωρίς νεροβούβαλο δεν έχει παράδεισο
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 11: Αχ τα καημένα τα γουρουνάκια
- Φωτογραφίες
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 12: Makassar, το ενδιαφέρον αδιάφορο
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 13: Raja Ampat, καλώς φτάσαμε στον παράδεισο
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 14: Ο υποθαλάσσιος τοίχος, η παραλία-θαύμα, ένας θάνατος, ποντικός-σκαθάρι και λίγα αίματα
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 15: Τα καρχαρίνια, ο παράδεισος και το απρόβλεπτο της ζωής (και του θανάτου)
- Φωτογραφίες
- Kεφάλαιο 16: Sorong, μια άγνωστη ευχάριστη έκπληξη και η επικείμενη ανατροπή
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 17: Manado, η πόλη που δεν μας έκατσε άσχημα
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 18: Ένας κρατήρας, η κυνοφαγία, τα ρεκόρ γκίνες, οι κουκουβάγιες, ένα μουσείο ναρκεμπόρων και το καυτό νερό και φαγητό
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 19: Ένα βροχερό stopover και το πολυαναμενόμενο Kai Kecil
- Φωτογραφίες
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 20: Με μηχανάκι στον παράδεισο
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 21: To sandbar και η αθωότητα
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 22: Και δυο μέρες στη Τζακάρτα
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 23: Σύνοψη, συμπεράσματα, αξιολόγηση κι επεράσαμε όμορφα-όμορφα-όμορφα
Kεφάλαιο 16: Sorong, μια άγνωστη ευχάριστη έκπληξη και η επικείμενη ανατροπή
Μετά το πρωινό μετά μερέντας ήρθε η ώρα να αποχαιρετιστούμε το Kri. To πλάνο για σήμερα έλεγε ότι θα φτάναμε στο Sorong, όπου και θα διανυκτερεύαμε, ώστε την επομένη να πετάξουμε για το Nabire, στην (όχι και τόσο Δυτική) Παπούα, όπου θα βρίσκαμε το Sem, αυτό τον τύπο με τα φοβερά Αγγλικά, προκειμένου να πάμε να κολυμπήσουμε με φαλαινοκαρχαρίες. Φαινόταν πως όχι απλά άξιζε τον κόπο, αλλά ήταν και χάιλάιτ του ταξιδιού, άλλωστε μας το επιβεβαίωσαν και οι Γερμανοί καταδύτες που είχαμε γνωρίσει και καθοδόν για Raja Ampat.
To longboat όχι μόνο άργησε να έρθει να μας παραλάβει αλλά στο μέσο της διαδρομής έπαθε και βλάβη η προπέλα του, ωστόσο καταφέραμε να φτάσουμε στο Wasai στην ώρα μας για να πάρουμε το πλοίο για το Sorong. Πολύ πιο άνετο και μεγάλο το πλοίο αυτή τη φορά για το λιμάνι της Δυτικής Παπούα, όπου χρειάστηκε να διαπραγματευτούμε με τα βανάκια και να μπούμε στο πιο ξεχαρβαλωμένο απ' όλα, που κατόρθωσε να μας φτάσει μέχρι το λοφίσκο όπου βρισκόταν το ξενοδοχείο μας Belagri Hotel, το ακριβότερο του ταξιδιού με 65€/δίκλινο. Ήταν και convention center, τρομάρα του, ήθελαν και 7€ για να πλύνουν 6 τεμάχια (στο έβδομο καιγόσουν) οπότε και άφηα κάποια απαραίτητα ρούχα να μου τα πλύνουν.
Βρήκαμε ένα εστιατόριο με καλές κριτικές στο διαδίκτυο και είπαμε να πάμε με τα πόδια. Η θέα του, πάνω σε μια πλατφόρμα του λιμανιού, ήταν εξαιρετική και οι εικόνες από μια “συμμορία” από πιτσιρίκια που κατάφεραν με τη βοήθεια μιας σαμπρέλας να “κάνουν κουπί” ως τα πλοία, να τα σκαρφαλώνουν και να βουτάνε από την πλώρη τους στο νερό χαχανίζοντας ήταν καταπληκτικές. Μιλάμε για εικόνες που χάνονται ακόμη κι από την Κούβα, για το δυτικό κόσμο δεν το συζητάμε πια καν, να βλέπεις ομάδες από παιδιά να παίζουν στο δρόμο, να γελάνε, να σκαρφαλώνουν, να κάνουν σκανταλιές, να κάνουν καταδύσεις μακριά από ηλεκτρονικές συσκευές και “μη παιδί μου θα πέσεις”. Το θέαμα των παιδιών ήταν απολαυστικό, το φαγητό όχι, η σερβιτόρα πολύ γλυκιά αλλά τα έφερε όλα μα όλα λάθος κι αποφασίσαμε να συνεχίσουμε για ένα παραθαλάσσιο καφέ στο “Τείχος του Βερολίνου”. Επειδή όμως έκανε πολλή ζέστη είπαμε να πάρουμε ένα gojek, αν και τελικά προμυθοποιήθηκε ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου να βάλει έναν εργαζόμενό του να μας κάνει τον ταξιτζή.
Το καφέ στη γειτονιά “Τείχος του Βερολίνου” αποδείχθηκε μια μπούρδα, βασικά επειδή οι αρχές και οι ντόπιοι έχουν φράξει όλη την ακτογραμμή με ένα τοίχο, που μοναδικό αποτέλεσμα έχει να φράζει τη θέα της θάλασσας. Πραγματικά εντυπωσιακή μανία καταστροφής της καλύτερης θέας στην πόλη χωρίς κανένα προφανή λόγο. Παραγγείλαμε μπύρες και αναψυκτικό και τουλάχιστον παρακολουθήσαμε εφήβους αυτή τη φορά να τσαλαβουτάνε στα νερά μπροστά μας, φυσικά γελώντας πάλι. Η Ινδονησία είναι από τις πιο χαρούμενες κοινωνίες που έχω δει.
Επιστρέψαμε με τα πόδια στο ξενοδοχείο περνώντας από φτωχογειτονιές με μπόλικα σκουπίδια, που σε μια χώρα σαν τη Βραζιλία για παράδειγμα θα ήταν και ανασφαλείς. Εμείς συναντήσαμε χαμογελαστούς παππούδες, γιαγιάδες, παιδάκια, όλοι του πόζαραν με χαμόγελο σε μια πόλη που δε θα είχαμε επισκεφθεί ποτέ αν δεν υπήρχε το υποχρεωτικό stopover και όπου φαίνεται να κάνει θραύση -ισίως ανάμεσα στα παιδιά- ένα είδος μπεγλεριού.
Σε κάποια φάση το GPS μας έστελνε μέσα από ένα λοφίσκο με ένα μονοπάτι από χόρτα και πέτρες, το οποίο και αποφασίσαμε να πάρουμε γιατί είχε χαριτωμένα ατημέλητα σπιτάκια. Αυτό που δεν ξέραμε είναι ότι λίγα δευτερόλεπτα αργότερα θα εμφανιζόταν και μια όχι και τόσο χαριτωμένη αγέλη από αγριεμένα σκυλιά που θα μας έκαναν να αλλάξουμε ελαφρώς πορεία. Η γειτονιά πάντως ήταν ευχάριστη, με χαμογελαστό κόσμο που μάλλον εξεπλάγη που τρεις λευκοί περνούσαν από κει.
Καταλήξαμε στο roof garden του ξενοδοχείου με την όμορφη θέα και αράξαμε πριν πάμε για ύπνο, με το Laurent να παραγγέλνει κι ένα μασαζάκι στο δωμάτιο για 18,5€ που ήταν ολίγον ακριβό κι αποδείχθηκε και μέτριο. Οι άλλοι έπεσαν για ΄πυνο, άλλωστε σε λίγες ώρες θα είχαμε την πτήση για το Nabire, όπου θα ξεκινούσε η κατ' εμέ μεγαλύτερη περιπέτεια του ταξιδιού.
Εγώ όπως πάντα έμεινα ξύπνιος μέχρι αργά, οπότε και ήμουν αυτός που έλαβε τα χαρμόσυνα: Στις 23.09 μου ήλθε μέσω μέιλ η ειδοποίηση πως η ανταπόκρισή μας για Nabire ακυρώνεται! Η επόμενη επιλογή ήταν να πετάξουμε δυο μέρες αργότερα, πράγμα αδύνατον για πολλούς λόγους. Ξύπνησα τους άλλους δυο λεβέντες και ξεκίνησε μια μεταμεσονύκτια σύσκεψη για το τι θα κάναμε. Η πρώτη πτήση, προς το παγκοσμίως άγνωστο και σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες αδιαφορο Manokwari θα πετούσε, η δεύτερη όμως προς το ποθητό Nabire είχε ακυρωθεί, πιθανότατα λόγω έλλειψης επιβατών, όπως μας είχαν προειδοποιήσει οι Γερμανοί που είχαμε γνωρίσει στο πλοίο. Με λίγο ψάξιμο, βρήκα πως υπήρχε πτήση για το βόρειο Sulawesi, στο οποίο δεν είχαμε πάει καθόλου, στο Manado. Θα μέναμε εκεί δύο βράδια και θα προλαβαίναμε να πετάξουμε ξανά στο γνώριμό μας Makassar, απ' όπου την επομένη θα μπορούσαμε κανονικά να πάρουμε την πτήση για το άλλο απομακρυσμένο εξωτικό νησί του ταξιδιού, το Kai Kecil. Kαι τι θα βλέπαμε στο Manado; Μια πολύ δυναμική κι εύρωστη πόλη, τροπική βλάστηση, τρεκ στον κρατήρα ενός ηφαιστείου κι επίσκεψη σε ένα funky μουσείο συν μια αγορά όπου ο κόσμος έτρωγε σκυλιά. Και φυσικά το απρόβλεπτο του να πας σε ένα μέρος που δεν έχεις προγραμματίσει, με σαφώς περισσότερες επιλογές από αυτές που προσφέρει το Manokwari.
Έτσι κι αλλιώς χρόνος για να μελετήσουμε κάποιο Σχέδιο Γ δεν υπήρχε, οπότε κατεβήκαμε στη ρεσεψιόν προκειμένου να πάρουμε το τηλέφωνο που μας έδωσε η αεροπορική εταιρεία για “τυχόν αλλαγές” και να συνεννοηθούμε μαζί τους. Μας πήρε κυριολεκτικά ώρες να πιάσουμε γραμμή μαζί τους, πράγμα που γινόταν μόνο από το κινητό του καημένου ρεσεψιονίστ, ενώ οι άλλοι δύο μπόρεσαν να εισπράξουν την αποζημίωση της πτήσης που δεν έγινε, σε αντίθεση με μένα που δεν είχα καταφέρει να αγοράσω τα εισιτήρια απευθείας από τη Lion, τα πήρα μέσω του edreams που όλο θα μου στείλει την αποζημίωση κι ακόμη την περιμένω, με άθλιο customer support. Κοιμηθήκαμε στις 3, αλλά τουλάχιστον αγοράσαμε τα εισιτήριά μας για το Manado κι έτσι την επομένη θα ξεκινούσε μια νέα περιπέτεια.
Last edited: