Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.220
- Likes
- 55.392
- Επόμενο Ταξίδι
- Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 1: Προσδοκίες, αναχώρηση από Ελλάδα προς Σιγκαπούρη
- Κεφάλαιο 2: Κάποιες ώρες στη Σιγκαπούρη και κάποιο κατάλυμα στο Μπαλί
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 3: Ναοί, βατράχια, αράχνες, φαράγγια και η Μητέρα των Ναών
- Φωτογραφίες
- Φωτογραφίες
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 4: Ο Νότος, το Μπαλί που δε θέλω να ξέρω
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 5: Ναοί, βροχή, χοροί και το Μπαλί που αγάπησα
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 6: Ο τουρισμός στην εποχή του Instagram και το “βαθύ” Μπαλί που δε μασάει από τέτοια
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 7: Nusa Penida, ο παράδεισος της παραλίας και η κόλαση της "ασφάλτου"
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 8: Χαλάρωση, σκάλες και σεισμός στη Nusa Penida
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 9: Denpasar, Kuta κι άλλα μέρη που πάμε μόνο αν είμαστε υποχρεωμένοι
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 10: Tana Toraja, χωρίς νεροβούβαλο δεν έχει παράδεισο
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 11: Αχ τα καημένα τα γουρουνάκια
- Φωτογραφίες
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 12: Makassar, το ενδιαφέρον αδιάφορο
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 13: Raja Ampat, καλώς φτάσαμε στον παράδεισο
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 14: Ο υποθαλάσσιος τοίχος, η παραλία-θαύμα, ένας θάνατος, ποντικός-σκαθάρι και λίγα αίματα
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 15: Τα καρχαρίνια, ο παράδεισος και το απρόβλεπτο της ζωής (και του θανάτου)
- Φωτογραφίες
- Kεφάλαιο 16: Sorong, μια άγνωστη ευχάριστη έκπληξη και η επικείμενη ανατροπή
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 17: Manado, η πόλη που δεν μας έκατσε άσχημα
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 18: Ένας κρατήρας, η κυνοφαγία, τα ρεκόρ γκίνες, οι κουκουβάγιες, ένα μουσείο ναρκεμπόρων και το καυτό νερό και φαγητό
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 19: Ένα βροχερό stopover και το πολυαναμενόμενο Kai Kecil
- Φωτογραφίες
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 20: Με μηχανάκι στον παράδεισο
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 21: To sandbar και η αθωότητα
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 22: Και δυο μέρες στη Τζακάρτα
- Φωτογραφίες
- Κεφάλαιο 23: Σύνοψη, συμπεράσματα, αξιολόγηση κι επεράσαμε όμορφα-όμορφα-όμορφα
Κεφάλαιο 21: To sandbar και η αθωότητα
Οι δυσοίωνες μετεωρολογικές προβλέψεις διαψεύστηκαν και πάλι. Ο καιρός ήταν τέλειος, οπότε αποφασίσαμε να κάνουμε την εκδρομή στο sandbar που μας είχε προταθεί, παρά τις αρχικές αντιρρήσεις του Πάνου, που έχει φάει τα sandbars με το κουτάλι. Το δέλεαρ του snorkeling είναι που τον έπεισε. Θα φεύγαμε στις 13:00 λόγω παλίρροιας οπότε είχαμε χρόνο να κάνουμε τις βόλτες μας μετά τη χορταστική ομελέτα και το κίτρινο (!) αλλά νοστιμότατο καρπούζι, το οποίο και βρήκα σαφώς ανώτερο γευστικά από τα κόκκινα.
Κάναμε το μπανάκι μας με το νερό σε υψηλή στάθμη και είχαμε το χρόνο και για μια βόλτα στο χωριό προκειμένου να βρούμε κάποιο σνακ. Οι ντόπιοι ετοιμάζονταν για το απαοχαιρετιστήριο πάρτι του πάστορα, ο οποίος και θα έπαιρνε μετάθεση στο Ambon. Στα πλαίσια του εορτασμού θα υπήρχε και διαγωνισμός κολύμβησης καθώς και κατασκευής κάστρου από άμμο, εξ ου και οι χθεσινές “προπονήσεις” των παιδιών. Είχαν αρχίσει να μαζεύονται παρέες στα πλαστικά τραπεζάκια πάνω στην άμμο και παρήγγελναν αναψυκτικά. Τα μαγαζάκια του χωριού δεν είχαν καν παγωτό οπότε δε βρήκαμε αυτό που ψάχναμε, σε αντίθεση με τους μαθητές του πάστορα που βρήκαν... εμάς, που γίναμε αντικείμενο πολλών φωτογραφιών. Γνωρίσαμε και μια δασκαλίτσα τουριστικής εκπαίδευσης (!) που μιλούσε καλά Αγγλικά, καθώς και μιa μαθήτριά της και πιάσαμε κουβέντα: η δασκάλα είχε 7 αδέρφια ενω η μαθήτρια (από το Tual) έκανε τη συνοδό γκεουπ θρησεκυτικών εκδρομών σε Αίγυπτο και Ισραήλ (!) όπου διάφοροι Ινδονήσιοι πάνε για προσκήνυμα. Δεν παραλείψαμε να την προσκαλέσουμε στο sandbar, άλλωστε ελλείψει άλλων τουριστών θα είχαμε όλη τη βάρκα για μας, 88€ θα πληρώναμε σύνολο, ε ας παίρναμε και την κοπέλα μαζί.
Ο βαρκάρης του longboat δεν είχε καμία αντίρρηση κι έτσι ξεκινήσαμε έχοντας και guest star μαζί. Μου έκανε εντύπωση πως στη μέση της θάλασσας υπήρχαν σκάφη που έμοιαζαν με καταμαράν και που το βράδυ τα βλέπαμε με τα φώτα τους αναμμένα να μένουν αραγμένα στη μέση του πουθενά. Oι βαρκάρηδες μας εξήγησαν πως επρόκειτο για καλλιέργειες φυκιών. Ο ήλιος έκαιγε, οπότε εκτός από το αντηλιακό βάλαμε και τις πετσέτες από πάνω μας για να προστατευτούμε, με τον ουρανό να έχει ελάχιστα σύννεφα.
Βουτήξαμε για το snorkeling που ήταν συμπαθητικό, αν και χωρίς πολύ εντόνα χρώματα. Είχε όμως πολλές ανεμόνες και κοράλια. Η δασκαλίτσα και η μαθήτριά της δε βούτηξαν, 45 λεπτά αργότερα όμως βρισκόμασταν στο sandbar, όπου πλησιάζοντας διακρίναμε παραταγμένους τεράστιους πελεκάνους αλλά και κάποια μικρότερα πτηνά. Είχε λίγο κύμα, αλλά το θέαμα ήταν όμορφο, παρότι ακόμη δεν μπορούσαμε να διακρίνουμε ακόμη όλο το sandbar: ένα μεγάλο κομμάτι του καλυπτόταν ακόμη από την παλίρροια. Κατεβήκαμε και μας έκανε εντύπωση η καταπληκτική άμμος, από τριμμένο κοράλι. Από τη μία πλευρά το νερό βάθαινε απίστευτα απότομα, πράγμα που λατρεύω. Από την άλλη ήταν πολύ πιο ρηχά, αλλά με ρεύμα τόσο δυνατό που σου έκανε ένα φυσικό υδρομασάζ. Μισή ώρα αργότερα άρχισε να εμφανίζεται και το sandbar, πραγματικά εκπληκτικό και κατέληγε σε ένα νησάκι με φανταστικά χρώματα.
Ο βαρκάρης κατέβαλλε 200.000 ρουπίες στο συμπαθή και χαμογελαστό αλλά χωρίς δόντια φύλακα του νησιού, ή στον εισπράκτορα αν θέλετε, αφού δε φαινόταν να υπάρχει κάτι άξιο φύλαξης. Υπάρχει όμως μια πλατφόρμα όπου μπορεί να ανέβει κανείς και να αποκτήσει πανοραμική θέα του sandbar, ενώ η παραλία του νησιού είχε μια άμμο τόσο πουδρένια που το πόδι βυθιζόταν. Μπήκαμε ξανά στη βάρκα κι αυτή τη φορά καταφέραμε να πλησιάσουμε τους πελεκάνους, χωρίς να τρομάξουν.
Ο βαρκάρης μας ήταν σωστός: στην επιστροφή μας έδειξε κι άλλα νησάκια, ενώ μας επέστρεψε σχεδόν μπροστά στο κατάλυμά μας. Αποχαιρετίσαμε τις δυο κοπέλες που είχαν ενθουσιαστεί με το sandbar και πήγαμε στο γνώριμό μας Viera για τη μαγική σουπίτσα με το κίτρινο κάρι, περιμένοντας πάλι... ογδόντα λεπτά να μας σερβίρουν. Οι διαγωνισμοί κάστρων στην άμμο και κολύμβησης μπορεί να είχαν λήξει, μπροστά μας όμως, πάνω στην άμμο, λάμβανε χώρα ένα πάρτι με τα όλα του, στο οποίο κάποιος leader με τα όλα του ξεκινούσε μια χορογραφία, την οποία ακολουθούσαν πιστά όλοι οι νέοι. Μάλιστα συμμετείχε και ο σύζυγος της Ayu, που λίγο νωρίτερα είχε εκτελέσει χρέη κριτή στον κολυμβητικό αγώνα. Κάτσαμε λίγο μαζί του χαζεύοντας τους ντόπιους να ακολουθούν τη χορογραφία γελώντας, πάντα σε μια ατμόσφαιρα ομαδικότητας και αθωότητας, πραγματικά χάρηκα πολύ που το ζήσαμε.
Το φαγητό καθυστέρησε τόσο που χάσαμε την τελευταία μας ευκαιρία για ένα ακόμη ηλιοβασίλεμα στην προβλήτα, αλλά ήταν αδύνατον να θυμώσει κανείς στη συμπαθέστατη όσο και Γκούφι σερβιτόρα. Είχε δύσει πια όταν μας σέρβιραν, αλλά ακόμη κι έτσι πήγαμε στην προβλήτα για έναν αποχαιρετιστήριο χυμό και τη θέα του παραδείσου. Φανταστικά περάσαμε αυτές τις τρεις μέρες, το χορτάσαμε το μέρος.
Πέσαμε για ύπνο αλλά εγώ τουλάχιστον ξύπνησα αρκετές φορές μέσα στη νύχτα λόγω της απίστευτα δυνατής βροχής, μιλάμε για τρομερό όγκο νερού. Κοιμήθηκα λίγο, αλλά ευτυχώς η επόμενη μέρα δεν είχε τόσο πρωινό ξύπνημα και αναμενόταν χαλαρή. Θα χωριζόμουν με τον Πάνο και θα πήγαινα να διανυκτερεύσω σε μια παλιά μου γνωστή πόλη: Τζακάρτα.
Last edited: