Βέλγιο Γαλλία Μαζί με τον βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα!

Klair

Member
Μηνύματα
2.206
Likes
25.630
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός

Κεφάλαιο 14
Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2018
Οστάνδη
Μέρος 1ο





Ο γιος μου δεν ψηνόταν με τίποτα να με ακολουθήσει σε μια νέα ημερήσια εξόρμηση στην Οστάνδη. Ήθελε να κοιμηθεί και να ξεκουραστεί μετά το ξεπάτωμα στη Μπριζ. Προς στιγμήν, μου πέρασε από το μυαλό, να μην πάω ούτε εγώ. Από την άλλη όμως σκέφτηκα, ότι πότε θα μου δοθεί η ευκαιρία να βρεθώ ξανά στην άκρη της Ευρώπης και να δω τη Βόρεια Θάλασσα? Στην Οστάνδη τερματίζει μέχρι και το τρένο. Μέχρις εδώ…… μετά η θάλασσα!

Για πρώτη φορά θα επισκεπτόμουν έναν προορισμό στα τυφλά. Δεν είχα κάνει καμία προετοιμασία. Έφτασα στον σταθμό Sint-Pieters της Γάνδης, για άλλη μια φορά, και έβγαλα εισιτήριο από τα αυτόματα μηχανήματα με κόστος 11 ευρώ round trip (μισή τιμή λόγω week-end). Η διαδρομή διαρκεί περίπου 50 λεπτά και η Oστάνδη αποτελεί τερματικό σταθμό, όπως προείπα.

Κατά τη διάρκεια της διαδρομής έκανα μια μικρή προετοιμασία για τα αξιοθέατα της πόλης. Εκείνο που μου τράβηξε πιο πολύ το ενδιαφέρον και ήθελα οπωσδήποτε να δω ήταν το Fort Napoleon. Είδα στον χάρτη ότι βρίσκεται στην απέναντι πλευρά της πόλης, πάνω σε μια πολύ μεγάλη παραλία. Διάβασα και λίγα πράγματα για την πόλη στη βικιπαίδεια.

Η Οστένδη ή αλλιώς Οστάνδη είναι Δήμος στη Φλαμανδική περιοχή, μιας εκ των τριών περιοχών του Βελγίου. Την 1η Ιανουαρίου του 2005 η Οστάνδη είχε συνολικό πληθυσμό 68.504 κατοίκους και είναι η μεγαλύτερη πόλη στη βελγική ακτή. Παλαιότερα δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ένα μικρό χωριό χτισμένο στο ανατολικό τέλος (ολλανδικά οost-einde) ενός νησιού που ονομαζόταν Τέστερεπ, μεταξύ της Βόρειας Θάλασσας και μιας παραλιακής λίμνης.

Αν και μικρό, το χωριό εκείνο αναπτύχθηκε σε πόλη γύρω στο 1265, όταν οι κάτοικοι απέκτησαν το δικαίωμα να διατηρήσουν αγορά και να χτίσουν μια αίθουσα για αυτόν τον σκοπό. Η μεγαλύτερη πηγή εισοδήματος για τους κατοίκους ήταν φυσικά η αλιεία. Η ακτογραμμή της Βόρειας Θάλασσας ήταν πάντα ασταθής και το 1395 οι κάτοικοι αποφάσισαν να χτίσουν μια νέα πόλη, πίσω από τα μεγάλα προχώματα και ακόμη μακρύτερα, από τη συνεχώς απειλητική θάλασσα.

Η στρατηγική θέση στην ακτή της Βόρειας Θάλασσας είχε μεγάλα πλεονεκτήματα για την Οστάνδη ως λιμάνι, αλλά αποδείχθηκε επίσης και πηγή προβλημάτων. Η πόλη συχνά καταλαμβανόταν, καταστρεφόταν και υφίστατο λεηλασίες από τους εχθρούς. Μετά από αυτήν την εποχή η Οστάνδη μετεβλήθη σε λιμάνι σημαντικότητας.

Το 1722 οι Ολλανδοί έκλεισαν την είσοδο στο λιμάνι της Αμβέρσας, επομένως η Οστάνδη αναπτύχθηκε σε σημαντικότητα, γιατί η πόλη παρείχε εναλλακτική είσοδο στη θάλασσα. Οι Νότιες Κάτω Χώρες (Βέλγιο σήμερα) είχαν γίνει μέρος της Αυστριακής Αυτοκρατορίας. Ο Αυστριακός αυτοκράτορας Κάρολος ΣΤ΄ παραχώρησε στην πόλη το εμπορικό μονοπώλιο με την Αφρική και την Άπω Ανατολή. Η Oostendse Compagnie απέκτησε το δικαίωμα να ιδρύει αποικίες υπερπόντια. Ωστόσο, το 1727 η Εταιρεία αναγκάστηκε να σταματήσει τις δραστηριότητές της εξαιτίας της βρετανικής και ολλανδικής πίεσης. Η Ολλανδία και η Βρετανία δεν επέτρεπαν ανταγωνιστές στο διεθνές εμπόριο.

Σε μεταγενέστερη περίοδο το λιμάνι της Οστάνδης συνέχισε να επεκτείνεται εξαιτίας της βελτίωσης της λιμενικής αποβάθρας, καθώς και των συνδέσεων με την ενδοχώρα. Το 1838 κατασκευάστηκε μια σιδηροδρομική γραμμή με τις Βρυξέλλες. Η Οστάνδη έγινε διαμετακομιστικό λιμάνι για την Αγγλία το 1846, όταν το πρώτο ferry έπλευσε για το Ντόβερ. Η προσοχή που έδειξαν στην πόλη οι βασιλιάδες, Λεοπόλδος Α΄ και Λεοπόλδος Β΄ βελτίωσαν σημαντικά την εικόνα της πόλης. Και οι δύο συνήθιζαν να περνούν τις διακοπές τους στην Οστάνδη. Σημαντικά μνημεία, επαύλεις και πάρκα χτίστηκαν για να ευχαριστήσουν τη βασιλική οικογένεια, όπως θα δούμε και στη συνέχεια της ιστορίας. Έτσι η Οστάνδη έγινε γνωστή ως: “Η Βασίλισσα των βελγικών παραθαλάσσιων θερέτρων”.

Στην έξοδο από τον σιδηροδρομικό σταθμό γίνονταν έργα. Πέρασα πάνω από πρόχειρες ράμπες φτάνοντας στη γέφυρα Natienkaai και η πρώτη φωτογραφία που πήρα από την πόλη είναι αυτή:



Αριστερά της γέφυρας, δύο κλειστές μαρίνες, η μια συνέχεια της άλλης, φιλοξενούν πλήθος πλεούμενων.



Έριξα τη ματιά μου μακριά και είδα τους δύο μυτερούς Πύργους του καθεδρικού της πόλης να υψώνονται στον ουρανό, αλλά και τις διθέσιες αιωρούμενες καρέκλες ενός Λούνα Παρκ να περιστρέφονται με ταχύτητα γύρω από έναν άξονα, ο οποίος έφτανε σε ύψος σχεδόν όσο και οι δύο Πύργοι της εκκλησίας. Τότε συνειδητοποίησα από πού ερχόταν η δυνατή μουσική που απλωνόταν σε ολόκληρη την πόλη.






Δίπλα στον σιδηροδρομικό σταθμό ορθώνεται ένα επιβλητικό κτίριο με δύο μικρούς Πύργους. Είναι ο Station OOSTENDE, ο πρώτος σταθμός που άνοιξε το 1838, κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Λεοπόλδου Α΄.






Στα δεξιά της γέφυρας Natienkaai και πάνω στον κεντρικό δρόμο είδα ένα πράσινο πλεούμενο με το όνομα AMANDINE. Tο AMANDINE μπήκε για τελευταία φορά στο λιμάνι στις 3 Απριλίου του 1995. Η τελευταία σελίδα στο βιβλίο της πόλης, αλλά και του πλοίου, σχετικά με την αλιεία στην Ισλανδία είχε γυρίσει. 13 χρόνια αργότερα το πλοίο ξεκίνησε νέα καριέρα ως διαδραστικό Μουσείο.

http://www.zeilschipmercator.be/amandine/en/tarieven/



Προχώρησα στην οδό Kaaistraat και τότε ήρθα αντιμέτωπη με αυτό που φοβόμουν και με είχαν προετοιμάσει τα μάτια και τα αυτιά μου μόλις πάτησα το πόδι μου στην πόλη. Μπροστά από τον καθεδρικό ναό είχε στηθεί όλο αυτό το πανηγύρι.









Κόσμος και εκκωφαντική μουσική με έκαναν να χωθώ τάχιστα στο εσωτερικό της εκκλησίας. Η κύρια εκκλησία της Οστάνδης είναι αυτός ο ρωμαιοκαθολικός, νέο-γοτθικός ναός των Sint Petrus en Pauluskerk (Αγίων Πέτρου και Παύλου).









O ναός αντικατέστησε την εκκλησία του Αγίου Πέτρου που καταστράφηκε από πυρκαγιά στις 14 Αυγούστου του 1896. Χτίστηκε δηλαδή πάνω στις στάχτες της προηγούμενης εκκλησίας. Ο βασιλιάς Λεοπόλδος Β΄ υποστήριξε ένα σχέδιο για την οικοδόμηση μιας νέας και πιο μεγαλοπρεπούς εκκλησίας. Το ύψος του ναού φτάνει τα 70 μέτρα και το πλάτος του τα 30 μέτρα.









Στο εσωτερικό του ναού υπάρχουν βιτρό παράθυρα τα οποία καταστράφηκαν κατά τους δύο Παγκόσμιους Πολέμους και αντικαταστάθηκαν.












Υπέροχο είναι και το εκκλησιαστικό όργανο το οποίο παίρνει πολύ ιδιαίτερες χρωματικές αποχρώσεις από τα βιτρό παράθυρα. Από το 1960 ο καθεδρικός είναι προστατευμένο μνημείο.



Το μόνο πράγμα που έμεινε από την πρώην εκκλησία του Αγίου Πέτρου είναι το Peperbusse, αυτός ο Πύργος στο πίσω μέρος του ναού.



O Γολγοθάς με το καθαρτήριο.



Στη συνέχεια έκανα μια βόλτα στο κέντρο της πόλης, αλλά και στον κεντρικό δρόμο με τα καταστήματα. Αν και Κυριακή τα μαγαζιά ήταν ανοιχτά και ο κόσμος χάζευε τις βιτρίνες και ψώνιζε.



Όμως η αρχιτεκτονική δε με τράβηξε καθόλου και σε συνδυασμό με το κιτς θέαμα του Λούνα Παρκ, που συνάντησα και σε δυό-τρία ακόμη σημεία, με έκαναν να εγκαταλείψω τους δρόμους του κέντρου και να βγω ξανά στις μαρίνες που βρίσκονται μπροστά στον σιδηροδρομικό σταθμό.

Ακολούθησα την οδό Leopold III-laan, παράλληλη με τις εσωτερικές μαρίνες, και από μακριά αντίκρισα το πλοίο-Μουσείο Μercator αραγμένο στο τέλος της δεύτερης μαρίνας.






Αυτό το σκαρί αποτέλεσε εκπαιδευτικό σκάφος για τον βελγικό εμπορικό στόλο. Χρησιμοποιήθηκε επίσης πριν τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο για επιστημονικές παρατηρήσεις ή ως πρεσβευτής του Βελγίου στις Παγκόσμιες Εκθέσεις και σε Ιστιοπλοϊκά γεγονότα. Το 1961 έγινε πλωτό Μουσείο, πρώτα στην Αμβέρσα, και τελικά στη μαρίνα της Οστάνδης.

Mercator | Visit Ostend






Έφτασα σε έναν κυκλικό κόμβο με γκαζόν και σιντριβάνι






και κοιτώντας αριστερά είδα έναν ψηλό Πύργο να στέκεται στην άκρη του δρόμου.



Ξεκίνησα να περπατάω προς το μέρος του. Αριστερά μου είδα το Gemeenschapsonderwijs (δε σας κάνω πλάκα, τόσο μεγάλη είναι αυτή η λέξη. Πώς τη διαβάζουν?) Maritien Instituut, Σχολή Ναυτιλίας και Τεχνολογίας.









Ο Πύργος (Water Toren) της οδού Mercatorlaan είναι αυτός που αντικατέστησε τον Πύργο νερού στο πάρκο Μaria Hendrikapark, στο οποίο θα εισέλθω σε πολύ λίγο, και χτίστηκε το 1900.



Στη βάση του Πύργου ξεκινάει ένα μικρό δρομάκι και εκεί έστριψα αριστερά.



Αμέσως μόλις έστριψα συνάντησα ένα αλλόκοτο θέαμα. Δύο Καρυάτιδες στέκονται στους πρόποδες του Πύργου και μια πινακίδα γράφει: “Kariatiden” Henri Pickery (1828-1894). Τα ΄χασα μπροστά στο θέαμα. Τί κάνουν δύο Καρυάτιδες στην άκρη ενός πάρκου της Οστάνδης?






Έψαξα και βρήκα λοιπόν ότι αυτές οι Καρυάτιδες σώθηκαν από την καταστροφή της Villa Doris και τοποθετήθηκαν στη βάση του Πύργου του νερού. Απεικονίζουν βραζιλιάνικα κορίτσια. Γιατί όμως απεικονίζουν βραζιλιάνικα κορίτσια? Γιατί η Villa Doris χτίστηκε το 1879 και ανήκε στον Duclos De Knuydt ο οποίος ήταν πρόξενος της Βραζιλίας στην Οστάνδη. Μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο η βίλα κατεδαφίστηκε, αλλά οι Καρυάτιδες επέζησαν, και τώρα βρίσκονται εδώ μπροστά μου στην αρχή του πάρκου Maria Hendrikepark.

Άφησα τις Καρυάτιδες να λούζονται στο φως του ήλιου και συνέχισα να περπατάω στο μικρό δρομάκι,



καταλήγοντας μπροστά σε μια μεγάλη λίμνη με ένα ξύλινο σπιτάκι στην άκρη της.



Πλησίασα κοντά στο σπιτάκι και το νερό και με έκπληξη είδα αυτά τα αγόρια να παίζουν με τα παιχνίδια τους!






Άλλος ένας Πύργος νερού στέκεται στην άκρη της λίμνης και προχώρησα προς το μέρος του. Αυτός ο Πύργος χτίστηκε για να αντικαταστήσει το πρώτο υδραγωγείο της Οστάνδης.









Το πάρκο δημιουργήθηκε στη θέση ενός άγριου δάσους, λίγο έξω από τα παλιά τείχη της πόλης, με απαίτηση του βασιλιά Λεοπόλδου Β΄ από τη βελγική κυβέρνηση, η οποία παραχώρησε το έδαφος το 1886. Από ένα τέτοιο πάρκο δε θα μπορούσε να λείπει το υγρό στοιχείο φυσικά. Διάφορες λίμνες λοιπόν, αλλά και περιοχές με πολύ χόρτο αποτελούν την όαση της πόλης. Παιδικές χαρές, κωπηλατοδρόμιο, καφετέρια και εστιατόριο συμπληρώνουν τον πράσινο αυτό παράδεισο για τους κατοίκους της πόλης. Joggers, ποδηλάτες, ιδιοκτήτες ζώων βρίσκουν καθημερινή απόδραση εδώ.









Μετά από μια μεγάλη βόλτα στο πάρκο επέστρεψα πάλι πίσω και συγκεκριμένα στο σημείο που βρίσκεται το AMANDINE, με σκοπό να περάσω στην απέναντι πλευρά, για να επισκεφθώ το αξιοθέατο που με ενδιέφερε περισσότερο απ΄ όλα, το Fort Napoleon. Όρισα τον προορισμό στους χάρτες και άρχισα να περπατάω στον κεντρικό δρόμο Visserskaai, πιστεύοντας ότι θα συναντήσω κάποια γέφυρα, που να συνδέει τις δύο πλευρές.

Η οδός Visserskaai είναι ο "παραλιακός δρόμος" της πόλης. Κατά μήκος της μιας πλευράς του συναντάμε πολλά εστιατόρια, ενώ στην άλλη πλευρά υπάρχει το Ενυδρείο της Βόρειας Θάλασσας, η αγορά φρέσκων ψαριών και θαλασσινών, καθώς και μια μαρίνα γεμάτη με πλεούμενα.









Πέρασα μπροστά από το Ενυδρείο της Βόρειας Θάλασσας και πριν φτάσω στην αγορά των ψαριών άκουσα το gps να μου λέει: -“Πάρτε το ferry”. -"Ποιο ferry"? αναρωτήθηκα. Δεν είχα ιδέα για ακτοπλοϊκή σύνδεση με την απέναντι πλευρά. Εγώ για γέφυρα έψαχνα. Υπέθεσα ότι κάποιο λάθος έγινε με τον χάρτη και συνέχισα να προχωράω, χαζεύοντας τους πάγκους με τα φρέσκα ψάρια και τα εκατοντάδες πλεούμενα που ήταν αραγμένα μέσα στη μαρίνα, ώσπου μπροστά μου αντίκρισα την τεράστια παραλία της πόλης.



Μια προβλήτα περιπάτου μπαίνει πολύ βαθιά μέσα στη θάλασσα και πολύς κόσμος έκανε τη βόλτα του.






Επίσης ένας τεράστιος λιμενοβραχίονας εισχωρεί και αυτός μέσα στη θάλασσα. Στο βάθος είδα έναν πολύ ψηλό φάρο ο οποίος μου έδωσε την εντύπωση ότι βρισκόταν στην απέναντι πλευρά της πόλης. Κοιτούσα επίμονα προσπαθώντας να καταλάβω αν υπάρχει πρόσβαση με τα πόδια για απέναντι, αλλά δεν έβλεπα καμία γέφυρα.



Μια μεγάλη πλατεία με σιντριβάνια που χόρευαν έδινε την ευκαιρία στα πιτσιρίκια, να τρέχουν ασταμάτητα πέρα-δώθε ή να την οργώνουν με τα ποδήλατά τους.






Εδώ είναι στημένο και ένα πολύ ιδιαίτερο εικαστικό θέαμα, το Rock Strangers του Arne Quinze.



Aφήνοντας πίσω λοιπόν, το λιμάνι και τη φασαρία του κέντρου της πόλης (που δε με εντυπωσίασε και πολύ), βρέθηκα με τα πόδια να βουλιάζουν, επιτέλους, στην άμμο και το βλέμμα μου να χάνεται στην ήρεμη και γαλήνια Βόρεια Θάλασσα.

Ρώτησα ένα ζευγάρι πώς μπορώ να περάσω στην απέναντι πλευρά, αλλά δεν ήξερε να με κατατοπίσει. Εγώ νόμιζα, ότι αυτός ο τεράστιος λιμενοβραχίονας που εισχωρεί μέσα στη θάλασσα, θα μπορούσε να προσφέρει με κάποιον τρόπο σύνδεση με την απέναντι πλευρά, αλλά κάτι τέτοιο δεν ίσχυε τελικά. Στη συνέχεια ρώτησα μια κυρία με ποδήλατο, η οποία μου έδωσε την εντύπωση ότι ήταν ντόπια: -“Yπάρχει κάποια γέφυρα για να πάω στο Fort Napoleon?” Εκείνη μου απάντησε πως: -“Nαι υπάρχει”, αλλά στη συνέχεια δε μπορούσε να μου δώσει περισσότερες πληροφορίες στα αγγλικά.

Κοίταξα πάλι τον χάρτη και είδα ότι υπάρχει μια γέφυρα που συνδέει τις δύο πλευρές, αλλά αυτή η γέφυρα, ήταν πάρα πολύ μακριά από το σημείο Rock Strangers που βρισκόμουν.



Δε μπορούσα να πιστέψω ότι έπρεπε να περπατήσω 5 χιλιόμετρα και να κάνω 1 ώρα για βρεθώ στην άλλη πλευρά της πόλης, και άλλα τόσα για να γυρίσω πίσω (πού να ΄ξερα εκείνην τη στιγμή που σκεφτόμουν αυτό, τί θα μου επιφύλασσε το μέλλον).

Γύρισα πάλι προς την αγορά ψαριών και πάλι άκουσα το gps να μου λέει: -"Πάρτε το ferry"! Μα γιατί επιμένει, ντε και καλά, να πάρω κάποιο ferry? Γιατί πολύ απλά, δίπλα στην αγορά ψαριών υπάρχει σταθμός ferry, απ΄ όπου ένα μικρό πλεούμενο σε μεταφέρει δωρεάν στην απέναντι πλευρά της πόλης. Εγώ όμως δεν το ήξερα αυτό. Ευτυχώς, μου το είπε ένα ζευγάρι που ρώτησα εκεί στην αγορά, και έτσι μου άνοιξαν τα μάτια. Δίκιο είχε το gps που επέμενε.

Στήθηκα και εγώ στην ουρά μαζί με αρκετό κόσμο για την επιβίβαση. Αυτό το ferry παίρνει αυστηρά 50 άτομα σε κάθε δρομολόγιο. Mπήκα στο τρίτο, από την ώρα που στάθηκα να περιμένω, και το πολύ σε 10 λεπτά ήμασταν απέναντι.



Κατά τη διάρκεια της διαδρομής σκέφτηκα να ρωτήσω τί ώρα είναι το τελευταίο δρομολόγιο επιστροφής για την πόλη, αλλά τελικά δε ρώτησα. Τόσος κόσμος περνούσε απέναντι, δε μπορεί να μην έχει δρομολόγια μέχρι κάποια λογική ώρα. Πώς θα επιστρέψει όλος αυτός ο κόσμος, σκέφτηκα!


 
Last edited:

giannismits

Member
Μηνύματα
3.494
Likes
11.726
Επόμενο Ταξίδι
?
Ωραία αρχή με αγωνία. θέλω να μάθω τι έγινε με τη σφουγγαρίστρα. :D Αγοράσατε άραγε?
Μας έχει δώσει ένα δείγμα από τις φωτογραφίες σου από αυτό το ταξίδι σε άλλο ποστ και είναι εξαιρετικές. Καλά έκανες και έγινες κολαούζος στο γιό σου;)
 

Klair

Member
Μηνύματα
2.206
Likes
25.630
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Ωραία αρχή με αγωνία. θέλω να μάθω τι έγινε με τη σφουγγαρίστρα. :D Αγοράσατε άραγε?
Μας έχει δώσει ένα δείγμα από τις φωτογραφίες σου από αυτό το ταξίδι σε άλλο ποστ και είναι εξαιρετικές. Καλά έκανες και έγινες κολαούζος στο γιό σου;)
Γιάννη σε ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα στη νέα μου ιστορία.
Χαχα για τη σφουγγαρίστρα θα σας κρατήσω σε αγωνία, καθώς εξελίχθηκε σε σίριαλ.
Όσο για τις φωτογραφίες, στα δύο πρώτα κεφάλαια είναι δυστυχώς σχεδόν όλες από το κινητό μου και είναι θολές και χάλια.
Στα επόμενα κεφάλαια που άρχισα να τραβάω με τη μηχανή έστρωσε το πράγμα, οπότε ελπίζω να δώσω ωραίο θέαμα αν και θεωρώ τον εαυτό μου κακό φωτογράφο. Προσπαθώ πάντως να βελτιώνομαι κάθε φορά. Ευτυχώς τις περισσότερες φορές με σώνει ο γιος μου που τόχει με τη φωτογραφία, αλλά σε αυτό το ταξίδι τις πιο πολλές φωτογραφίες τις έχω τραβήξει εγώ που τριγύριζα μόνη όλη μέρα.
Θα μου πεις στη συνέχεια αν σου αρέσουν που θα υπάρξει καταιγισμός φωτογραφιών, αφού οι προορισμοί αυτού του ταξιδιού είναι η χαρά του φωτογράφου.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.762
Likes
14.554
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Πριν χρόνια πήγα να δω το έργο ''Ψηλά Τακούνια'' του Πέδρο Αλμοδόβαρ.
Την επομένη, μιλώντας για την ταινία με μια φίλη μου της είπα ότι δε μου άρεσε γιατί ορισμένες σκηνές ήταν τελείως αστείες και απίθανες ως προς την πραγματικότητα. Μα, μου λέει, αφού η ταινία ήταν κωμωδία.
Έπεσα από τα σύννεφα, γιατί νόμιζα ότι ο συγκεκριμένος σκηνοθέτης ήταν μόνο για σοβαρές ταινίες. Πήγα αμέσως και διάβασα κριτική για την ταινία και διαπίστωσα ότι όντως ήταν στην κατηγορία των κωμωδιών.
Είχα κάνει μέγα λάθος.
Αναρωτιέμαι λοιπόν μήπως και τώρα έκανα παρόμοιο λάθος και η @Klair ξεκίνησε την ιστορία της σατυρικά.
Ε;​
 

Klair

Member
Μηνύματα
2.206
Likes
25.630
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Πριν χρόνια πήγα να δω το έργο ''Ψηλά Τακούνια'' του Πέδρο Αλμοδόβαρ.
Την επομένη, μιλώντας για την ταινία με μια φίλη μου της είπα ότι δε μου άρεσε γιατί ορισμένες σκηνές ήταν τελείως αστείες και απίθανες ως προς την πραγματικότητα. Μα, μου λέει, αφού η ταινία ήταν κωμωδία.
Έπεσα από τα σύννεφα, γιατί νόμιζα ότι ο συγκεκριμένος σκηνοθέτης ήταν μόνο για σοβαρές ταινίες. Πήγα αμέσως και διάβασα κριτική για την ταινία και διαπίστωσα ότι όντως ήταν στην κατηγορία των κωμωδιών.
Είχα κάνει μέγα λάθος.
Αναρωτιέμαι λοιπόν μήπως και τώρα έκανα παρόμοιο λάθος και η @Klair ξεκίνησε την ιστορία της σατυρικά.
Ε;​
Η αλήθεια είναι ότι η συνέχεια του θρίλερ "κουβάς-σφουγγαρίστρα" είναι για γερά νεύρα, οπότε οι ευαίσθητες ψυχές παρακαλούνται να διαβάσουν τα επόμενα κεφάλαια με δική τους ευθύνη. :haha::bleh:

Παρεμπιπτόντως μου αρέσει ο Αλμοδόβαρ.
 

giannismits

Member
Μηνύματα
3.494
Likes
11.726
Επόμενο Ταξίδι
?
@Klair εγώ θυμάμαι πάντως που ανέβασες πολλές φωτογραφίες live από το ταξίδι, και δεν ξέρω αν ήταν δικές σου, του γιου σου, από κινητό ή μηχανή αλλά ήταν τέλειες.

Μας μεγαλώνεις την αγωνία για τη σφουγγαρίστρα :D
 

Klair

Member
Μηνύματα
2.206
Likes
25.630
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
εγώ θυμάμαι πάντως που ανέβασες πολλές φωτογραφίες live από το ταξίδι,
Όλες οι live φωτογραφίες είναι δικές μου τραβηγμένες με το κινητό μου και ανεβασμένες την ώρα της λήψης, κανόνας απαράβατος για εμένα.

αλλά ήταν τέλειες
Ευχαριστώ

Μας μεγαλώνεις την αγωνία για τη σφουγγαρίστρα :D
:haha::haha::haha:
 
Last edited:

alice~

Member
Μηνύματα
714
Likes
1.167
Ταξίδι-Όνειρο
Iceland
Αχ, σαν να βλέπω εμενα με τους γονείς μου που ήρθαν μαζί μου όταν πήγα να εγκατασταθω Πολωνία για ερασμους το προηγούμενο εξάμηνο (για να με βοηθήσουν,τι άλλο φυσικά; :p )
Η πρώτη εξόρμηση και για εμενα ήταν στο απέναντι (τεράστιο) Carrefour για καθαριστικά. Τελικά ανακάλυψα αργοτερα ότι υπήρχαν ήδη κουβάδες και σφουγγαρίστρες για να καθαρίζουμε τους χώρους :haha: Σε εμάς βεβαια δεν έκαναν 13€ αλλά 13 ζλοτυ (κάπου στα 4 ευρώ και κάτι... :p)
Ανυπομονώ να διαβάσω και αλλα γιατί το Βέλγιο είναι σίγουρα μέσα στους επόμενους ταξιδιωτικούς μου προορισμούς. Η Γάνδη και η Μπρυζ πρέπει να είναι κουκλίστικες πόλεις!
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.762
Likes
14.554
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Προτείνω να κάνουμε διαγωνισμό της καλύτερης φωτογραφίας με θέμα τον καθαρισμό σε καινούργιο σπίτι.
Εγώ στέλνω τη δική μου τίτλο: Σκούπα και φαράσι εκτός Πολυτεχνείου.
upload_2018-11-21_16-54-57.jpeg


Και επειδή το έριξα λίγο στην πλάκα, θα δικαιολογήσω πλήρως τον διαχειριστή του φόρουμ αν αφαιρέσει τη φωτογραφία μου.
 

Klair

Member
Μηνύματα
2.206
Likes
25.630
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Και επειδή το έριξα λίγο στην πλάκα
Το χιούμορ είναι το αλατοπίπερο της καθημερινότητας και διέξοδος σε δύσκολες ή κουραστικές καταστάσεις.
Το χιούμορ χρειάζεται για να ελαφρύνει ή να εξομαλύνει ένα γεγονός.
Μπορεί να μετατρέψει την ένταση σε γέλιο και να χαλαρώσει μία συναισθηματική φόρτιση, βοηθώντας να δούμε με άλλη οπτική γωνία απρόβλεπτες καταστάσεις ή ακόμα και σχέσεις.

Αντιμετωπίζοντας με χιούμορ τα προβλήματα που προκύπτουν (μικρά ή μεγάλα, δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία), τους δίνουμε μία άλλη διάσταση και δεν τα αφήνουμε να μας καταπιούν και να μπλοκάρουν την σκέψη και την ενέργειά μας.

Και επειδή ολόκληρη η ζωή μας είναι βουτηγμένη σε δύσκολες καταστάσεις το καλύτερο αγχολυτικό είναι το χιούμορ.

Γι'αυτό: keep smiling!
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.167
Μηνύματα
882.749
Μέλη
38.880
Νεότερο μέλος
Adamamdia

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom