Μαλαισία Μαλαισιοφλυαρίες

10900km

Member
Μηνύματα
392
Likes
4.190

Από πέρσι τον Απρίλιο που άρχισα αυτό το ταξίδι (με τρεις διακοπές λίγων εβδομάδων στην Θεσσαλονίκη για να δουν οι γονείς μου τον κανακάρη τους, το μοναχοπαίδι τους), έχω μείνει σε κάθε λογής καταλύματα, από χόστελ της κακιάς ώρας (στο νησί Samui, τον Απρίλιο, όπου πιτσιρικάς Αυστραλός που έμενε στον ίδιο κοιτώνα με μένα έσκασε μύτη με Ταϊλανδέζα που είχε “συναντήσει” σε “μπαρ”, αλλά όσο κι αν το πάλεψε δεν μπορούσε να του σηκωθεί, λόγω του πολύ αλκοόλ που είχε καταναλώσει, έτσι, για να θυμηθώ μία μόνο περίπτωση), μέχρι πεντάστερο ξενοδοχείο (στην πόλη Kota Bharu της Μαλαισίας, τον Μάρτιο, “ευγενική χορηγία” της οργανωτικής επιτροπής ποδηλατικού αγώνα, τον οποίο κάλυψε για την εφημερίδα της η φίλη μου). Επίσης, φιλοξενούμενος από μέλη του couchsurfing.org, έμεινα σε σπίτια όλων των... κατηγοριών, από υπερ-ταπεινή μονοκατοικία στην Ασουνσιόν, μέχρι σπίτι “καλοστεκούμενης” οικογένειας σε γειτονιά ευκατάστατων Βραζιλιάνων στο Μπέλο Οριζόντε. Η θέα όμως που απολαμβάνω καθώς γράφω τούτες τις γραμμές, έχει να ζηλέψει μόνο από τη θέα που είχα στο ξενοδοχείο μου στο Σαν Πέδρο Λα Λαγκούνα, στη Γουατεμάλα, εκεί που έπαιρνα πρωινό ξαπλωμένος σε αιώρα στη “βεράντα” μου, έχοντας τη λίμνη Ατιτλάν από κάτω μου, και μία καταπράσινη απότομη βουνοπλαγιά στην απέναντι πλευρά της λίμνης... Είμαι στον δέκατο όροφο του Suasana Sentral Condominium, εκατό μέτρα από τον KL Sentral, τον κεντρικό -πλέον, μια και ο παλιός, κομψός, σιδηροδρομικός σταθμός της πόλης έχει περιοριστεί σε ρόλο κομπάρσου- σταθμό της Κουάλα Λουμπούρ. Πρώην αφεντικό της φίλης μου έφυγε για λίγες εβδομάδες, και μας άφησε τα κλειδιά του διαμερίσματός του. Ακριβώς από κάτω μας υπάρχει ένα μεγάλο εργοτάξιο, με δεκάδες εργάτες να δουλεύουν από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ, κτίζοντας ένα ακόμη μεγάλο εμπορικό κέντρο. Αριστερά, τα “τουβλόσπιτα”, σήμα κατατεθέν του Brickfields, της περιοχής που στην Κουάλα Λουμπούρ η πλειοψηφία των κατοίκων είναι Ινδοί. Απέναντι, ευθεία και δεξιά, ρεστοράν με ινδικό φαγητό. Αριστερά, πέρα από τα “τουβλόσπιτα” των Ινδών, μία εκκλησία, και μία γέφυρα που συνδέει τις δύο πλευρές του ποταμού Klang. Πέρα δεξιά, το Cititel, το ξενοδοχείο δίπλα στο Mid Valley, ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της Κουάλα Λουμπούρ. Τέταρτη μέρα σήμερα, και κοντεύω να αραχνιάσω στην καρέκλα δίπλα στην τεράστια τζαμαρία, χαζεύοντας τη θέα. Για την ακρίβεια δεν πρόκειται για καρέκλα, αλλά για κουνιστή πολυθρόνα. Λες και είμαι 75άρης. Η κουβέρτα πάνω στα πόδια μου λείπει, και τα εγγόνια τριγύρω μου να τους λέω ιστορίες...
Κι όμως, μέσα σε αυτόν τον... οικιστικό και κατασκευαστικό οργασμό, κυρίαρχο χρώμα είναι το πράσινο. Η πρώτη εντύπωσή μου όταν πρωτοπάτησα το πόδι μου στην Κουάλα Λουμπούρ τον Ιανουάριο, ήταν ότι η πόλη είναι... φυτεμένη στην καρδιά ζούγκλας. Παρά τους ουρανοξύστες, παρά τα τεράστια condominium complexes, παρά τα γιγαντιαία εμπορικά κέντρα, παρά τα αναρίθμητα τετραγωνικά μέτρα που “φαγώθηκαν” από το δάσος που από... πάντα υπήρχε εδώ, για να κτιστούν σπίτια, μαγαζιά, κι ένας δαιδαλώδης ιστός δρόμων-λεωφόρων-flyovers, αυτή η πόλη παραμένει εντυπωσιακά πράσινη, χρώμα-εικόνα με την οποία δένει αρμονικά ο μεγάλος αριθμός... παράξενων πουλιών που βλέπω συχνά-πυκνά σε διάφορα σημεία της πόλης, πουλιά που δεν ξέρω τα ονόματά τους, ξέρω όμως ότι όμοιά τους δεν έχω δει πουθενά στην Ελλάδα. Προσθέστε σε αυτά τα τρία διαφορετικά skin colors των τριών βασικών φυλών που ζουν στη Μαλαισία, και καταλαβαίνετε φαντάζομαι γιατί αυτή η πόλη φαντάζει τόσο... εξωτική στα μάτια μου.
Όσο για το... ταπεινό condo complex που έχουμε κάνει σπίτι μας για λίγες ημέρες (“ταπεινό” σε σύγκριση με γειτονικά που κτίστηκαν αργότερα, μετά το 2000, και είναι ακόμη μεγαλύτερα, ακόμη πιο πολυτελή), να σας πω ότι στον έκτο όροφό του έχει μεγάλη πισίνα, σούπερ εξοπλισμένο γυμναστήριο, δύο “γήπεδα” σκουός (για το οποίο στη Μαλαισία τρελαίνονται), μπαρ/ρεστοράν, και τουαλέτες/αποδυτήρια ανδρών-γυναικών με, μεταξύ άλλων, δωμάτια σάουνας(!). Και δωρεάν ασύρματο ίντερνετ, για τους κολλημένους με το ίντερνετ εξ ημών. Τι ξέχασα;... Α, την barbecue area, και την παιδική χαρά για τα ινδάκια (οι περισσότεροι ένοικοι εδώ, κρίνοντας από τον κόσμο που έχω δει στα -δύο- λόμπι και στο ασανσέρ, είναι ευκατάστατοι Ινδοί). Κερασάκι στην τούρτα; Επειδή στο διπλανό εργοτάξιο θα δουλεύουν αύριο όλο το βράδυ, προσφέρουν στους ενοίκους των διαμερισμάτων που “βλέπουν” στο εργοτάξιο δωρεάν διανυκτέρευση με πρωινό μπουφέ στο γειτονικό υπερπολυτελές Meridien, το ξενοδοχείο με τη μεγαλύτερη πισίνα στην Κουάλα Λουμπούρ. It's a dirty job (το να “σέρνεσαι” σε χλιδάτο ξενοδοχείο επειδή κάποιοι θα ρίχνουν μπετά όλο το βράδυ κάτω από το σπίτι σου), but... somebody's got to do it... Τους χλιδάτους πολύ εμίσησαν, τη χλιδή όμως, (σχεδόν) ουδείς...
Στον έκτο όροφο λοιπόν, πλατσουρίζοντας στην πισίνα, αν ξαπλώσεις ανάσκελα βλέπεις πανύψηλα κτίρια τριγύρω σου, με μεγάλο κομμάτι των προσόψεών τους να είναι γυάλινο, κάτι που κάνει κάθε κτίριο στα μάτια μου να φαντάζει πιο εντυπωσιακό. Ο ορισμός όμως του “εντυπωσιακού” είναι να στρέφεις το βλέμμα σου στην πλευρά των πύργων Πετρόνας, ειδικά από την ώρα που έχει πέσει ο ήλιος και μετά, πριν όμως φύγουν από τα γραφεία τους οι εργαζόμενοι στους πάνω-πάνω ορόφους, και σβήσουν τα φώτα. Κατά τις οκτώ το βράδυ, χθες, χάζευα τον Menara KL στα αριστερά, να παίρνει διαφορετικά χρώματα (πληροφοριακά το εισιτήριο εκεί το βρήκα πολύ τσιμπημένο, και το ακόμη πιο απογοητευτικό ήταν ότι τα τζάμια ήταν σε κάκιστη κατάσταση, πολύ βρόμικα, κάτι που δε σε... εμπνέει να χαρείς τη θέα και να βγάλεις φωτογραφίες), και τους Πετρόνας λίγο δεξιά. Και κάπου μεταξύ του... πλατσουρίζοντα στην πισίνα Δημήτρη και των Πετρόνας, ένας πανύψηλος γερανός, σε άλλο εργοτάξιο, μεταξύ του KL Sentral και της αφετηρίας της γραμμής του monorail. Άρχισα να σκέφτομαι, εκμεταλλευόμενος την... χαλαρότητα των στιγμών. Η θέα των γερανών πάντα... γαργάλιζε κάτι μέσα μου. Κάποιοι τους βλέπουν και βλαστημούν, επειδή χαλάνε φωτογραφίες, έτσι ψηλοί και άχαροι που “βόσκουν” στον αέρα. Εμένα με ενθουσιάζουν. Γιατί όμως; Σκέφτηκα ότι αυτό συμβαίνει επειδή η κίνηση του γερανού σημαίνει καινούργια κατασκευή, δημιουργία κάτι νέου. Η ύπαρξη ενός γερανού σε ένα εργοτάξιο σημαίνει ότι... κάτι κινείται, κάτι καινούργιο γεννιέται, κι όταν είναι έτοιμο, καινούργια σπίτια θα είναι έτοιμα προς κατοίκηση, ένα νέο εμπορικό κέντρο θα έχει φυτρώσει, ένα καινούργιο στάδιο θα έχει κατασκευαστεί, λίγο ακόμη θα έχουν προχωρήσει οι εργασίες στο μετρό μας στη Θεσσαλονίκη, κάτι τέλος πάντων θα έχει προστεθεί στο προφίλ μίας πόλης. Στη Θεσσαλονίκη μού αρέσει να βλέπω γερανούς, μου αρέσει κάθε φορά που πηγαίνω στο Cosmos (στο εμπορικό κέντρο στον δρόμο προς το αεροδρόμιο) που βλέπω κάτι καινούργιο να έχει ξεπηδήσει από ένα κομμάτι γης που μέχρι πρότινος ήταν... πέντε θάμνοι και αγριόχορτα. Αποτελούν οι γερανοί μονάδα μέτρησης της βελτίωσης της ποιότητας ζωής σε μία πόλη; Υποθέτω όχι. Αν αποκτούσαμε τεράστια condo complexes και πέντε ακόμη εμπορικά κέντρα στη Θεσσαλονίκη ξαφνικά θα γινόμασταν οι πιο ευτυχισμένοι πολίτες στον κόσμο; Προφανώς όχι. Έστω κι έτσι όμως, οι... χορογραφίες των γερανών με εξιτάρουν, επειδή με κάνουν να αισθάνομαι ότι “κάτι αλλάζει”, “κάτι νέο δημιουργείται”. “Αλλαγή”, και “νέο”, δύο λέξεις που κάθε στέλεχος διαφημιστικής εταιρείας θα σας πει ότι αποτελούν all time classics για να γαργαλίσει ο διαφημιστής το ενδιαφέρον του κόσμου, αλλά και για να κερδίσει πολιτικός την προτίμηση επικείμενου ψηφοφόρου. Σηκώνει συζήτηση το θέμα των γερανών και το πώς εννοεί ο καθένας το “κάτι νέο γεννιέται”... Για την ώρα, θα αφήσω τις... γερανικές ανησυχίες μου κατά μέρους, θα ανεβάσω αυτό το κείμενο, και θα συνεχίσω, από την wifi area του έκτου ορόφου πλέον, όπου “μετακόμισα” στα μισά του κειμένου, να χαζεύω τη θέα, κλείνοντας το μάτι στο Meridien στα διακόσια μέτρα αριστερά... Η φτώχεια (η... κάνουλα από την οποία έσταζαν χρήματα τους μήνες της ανεργίας μου έχει σχεδόν κλείσει, το μπάτζετ μου είναι πλέον ΠΟΛΥ περιορισμένο, και είμαι αναγκασμένος να κάνω σούπερ συνετή διαχείριση των χρημάτων μου) θέλει καλοπέραση...

 

getxowoman

Member
Μηνύματα
2.207
Likes
1.289
Οκ, τοτε το επομενο κειμενο θα γραφτει παρεα με τα γατακια!

Καλη συνεχεια στο ταξιδι και στις περιπετειες σου!

Υ.Γ. Χρονια ειχες να μας γραψεις! :(
 

mariath

Member
Μηνύματα
2.221
Likes
5.756
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Κι έλεγα πότε θα ξαναδούμε ιστορία από σένα...
Θα περιμένουμε τα νέα σου κι ελπίζω να είναι όπως τα θέλεις!
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.052
Likes
7.801
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Old Town White Coffee = Classic. Για τους αρχάριους και λιγότερο "ριψοκίνδυνους" (και όχι μόνον), σίγουρο στοίχημα και good value for money.
 

10900km

Member
Μηνύματα
392
Likes
4.190
Η ευχή μου εισακούστηκε. Χθες (Τρίτη) το μεσημέρι “πήραμε” εξιτήριο από το νοσοκομείο, και μετά από 40... εεε... “ενδιαφέροντα” λεπτά στο τιμόνι, ο γράφων πάρκαρε το Perodua της φίλης του μπροστά στη συμπαθητική/τίγκα στα γατιά μονοκατοικία για την οποία έγραψα προχθές. “Ενδιαφέροντα”, αν αναλογιστεί κανείς ότι στη Μαλαισία τα αυτοκίνητα έχουν το τιμόνι στα δεξιά, τον λεβιέ ταχυτήτων αριστερά από το τιμόνι, και οδηγούν “αντίθετα” (αν δεχθούμε λανθασμένα σαν σταθερά ότι εμείς στην Ελλάδα οδηγούμε στην “κανονική”, στη “σωστή” πλευρά του δρόμου). Προσθέστε σε αυτά το πόσο μαλακό είναι το γκάζι του αυτοκινήτου της φίλης μου και πόσο σκληρό το τιμόνι του, και... μπορείτε να φανταστείτε τις σκηνές απείρου κάλλους που ζήσαμε, ειδικά τις στιγμές που άλλαζα ταχύτητα πάνω σε στροφές(...).
Σχεδόν 50 μέρες μετά την τελευταία φορά που βρέθηκα σε αυτό το σπίτι, όλα μου φάνηκαν τόσο γνώριμα σαν να μην είχε περάσει περισσότερο από ένα Σαββατοκύριακο. Μόνο που τα γατάκια από τέσσερα είχαν γίνει έξι, με τα δύο νεότερα μέλη της... οικογένειας να είναι σούπερ χαριτωμένα αλλά και σούπερ φοβισμένα από τον... μπαμπούλα που ξαφνικά εμφανίστηκε στο σπίτι τους. Κατά τ' άλλα, ενώ τακτοποιούσα τα πράγματά μας στο δωμάτιο, άκουσα τον γνώριμο αστείο ήχο που κάνει το ποδήλατο του τύπου που τρεις-τέσσερις φορές την ημέρα περνάει από τη γειτονιά πουλώντας ψωμί. Κατά τις τρεις και μισή άνοιξαν οι ουρανοί, όπως σχεδόν κάθε μέρα στην Κουάλα Λουμπούρ, για περίπου ένα δίωρο. Και αργότερα, το απόγευμα, το κάλεσμα σε προσευχή από το μεγάφωνο του γειτονικού τζαμιού. Σαν να μην είχε περάσει μία μέρα...
Το θέμα τώρα είναι, εντάξει, έχω διάθεση να γράψω, να γράφω κάθε (δεύτερη) μέρα, όμως... δεν ξέρω πόσο ενδιαφέρον έχει για οποιονδήποτε η καθημερινότητά μου σε ένα προάστιο της Κουάλα Λουμπούρ, μακριάαα από το κέντρο, μακριά από τα σημεία της πόλης που κάποιοι έχετε ήδη επισκεφτεί, ή σχεδιάζετε να επισκεφτείτε στο μέλλον. Μπορώ να γράψω για την “ενδιαφέρουσα” Κουάλα Λουμπούρ πολλά, ας είναι καλά οι αρκετές εβδομάδες που πέρασα εδώ από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάιο, όμως στην παρούσα φάση, “είμαι αλλού”. Μπορώ μόνο να γράψω ότι χθες στο Καρφούρ της περιοχής που πήγα για ψώνια, έπιασα αρκετούς να με κοιτάζουν σαν κάτι αξιοπερίεργο. Όλοι τους έχουν ξαναδεί ξένο, αμφιβάλω όμως αν έχουν ξαναδεί ξένο στο νότιο Cheras, και μάλιστα στο Καρφούρ, με ένα κομμάτι χαρτί στο χέρι, να τικάρει αυτά που βρήκε, και να ξύνει το κεφάλι του για αυτά που δεν μπορούσε να βρει... Μπορώ να γράψω για την υπέρ των Ισπανών “κερκίδα” που στήθηκε στο σπίτι μας από τις δύο και μισή μετά τα μεσάνυχτα και για τις επόμενες δύο ώρες, πανηγυρίζοντας το γκολ του Βίγια επί της Πορτογαλίας, και χλευάζοντας τον Ρονάλντο όπως έφευγε στο τέλος από το γήπεδο τσατισμένος. Μπορώ να γράψω για το ότι κάνουμε ντουζ με κανάτα, γεμίζοντας με νερό μία μεγάλη λεκάνη, κάτι που από την πρώτη φορά που το έκανα εδώ, μου θύμισε περιγραφές της μητέρας μου από το χαμόσπιτο που έμενε στην Άνω Τούμπα όταν ήταν παιδάκι, εκείνη, οι παππούδες μου, και δύο θείοι μου, τα αδέρφια της. Αυτά κι άλλα παρόμοια μπορώ να γράψω, και... με το συμπάθιο :). Πρακτικά tips και περιγραφές hot σημείων της Κουάλα Λουμπούρ ελπίζω να γράψω σύντομα, όταν σταθεί ξανά εφικτό να αρχίσουμε να... κυκλοφορούμε στην πόλη. Μέχρι τότε... με την περιγραφή της Κουαλαλουμπουριανής προαστιακής ζωής θα σας ταΐζω, γεύματα αυστηρής δίετας από πλευράς ενδιαφέροντος, σαν αυτά που έτρωγε η φίλη μου μια βδομάδα στο νοσοκομείο.
Έστω και... αντιτουριστικά :), it's good to be back, και να μοιράζομαι σκόρπιες σκέψεις και εικόνες με κόσμο που είτε μόλις με πρόσεξε πρώτη φορά, είτε μου έκανε νοερά παρέα από πέρσι τον Απρίλιο που άρχισα αυτό το... ξεχειλωμένο (πλέον) χρονικά ταξίδι...


Χαιρετίσματα από το νότιο Cheras (τρέχα γύρευε)!
 

zmaria

Member
Μηνύματα
1.335
Likes
1.201
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη (αμήν)
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Περού,Ν.Αφρική
Τέλεια! Νέες ανταποκρίσεις από τον καθηλωτικό 10900!! Too excited....:p
 

mariath

Member
Μηνύματα
2.221
Likes
5.756
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Γράφε για ό,τι σου κάνει κέφι. Δεν μας νοιάζει αν είναι τουριστικά ή αντιτουριστικά, αρκεί που είναι αυθεντικά, έτσι όπως τα ζεις.
Α και περαστικά στην φίλη σου :)
 

Rebequita

Member
Μηνύματα
408
Likes
158
Ταξίδι-Όνειρο
Peru
Δεν μπορεις να κανεις αλλιως, εχεις δεσμευτει οτι θα γραφεις σε αυτο το ταξιδι. Συνεχισε...
 

dim kyr

Member
Μηνύματα
2.064
Likes
6.302
Ταξίδι-Όνειρο
Μπαγκλαντες
Νομίζω ότι σήμερα είναι η ημέρα γραφής αν δεν κάνω λάθος. Οι υποσχέσεις πρέπει να τηρούνται.....
 

10900km

Member
Μηνύματα
392
Likes
4.190
Μεσάνυχτα (Παρασκευής) και κάτι. Ο γράφων και οι τρεις Malaysian Chinese που απαρτίζουμε την... καθιερωμένη πλέον κερκίδα σε κάθε παιχνίδι του μουντιάλ, μόλις είδαμε την Ολλανδία να πετάει εκτός διοργάνωσης τη Βραζιλία. Όταν είχαμε χρόνο να σκεφτούμε τα σχόλιά μας, μιλούσαμε στα Αγγλικά. Οι πολύ-πολύ αυθόρμητες αντιδράσεις όμως, εκφράστηκαν στα Ελληνικά (βασικά επρόκειτο για μπινελίκια για τον διαιτητή, και για δύο συγκεκριμένους παίκτες της Βραζιλίας που μου έσπασαν τα νεύρα) και στα Κινέζικα. Όσο για το τι έλεγαν οι Malaysian Chinese της κερκίδας, ο... Κομφούκιος και η ψυχή τους. Η φίλη μου μου πήρε δύο βιβλία για να με βοηθήσει στα Κινέζικα. Χα! Κάθε φορά που τα παίρνω στα χέρια και προσπαθώ να βγάλω άκρη, αισθάνομαι σαν να με βάζουν να μαγειρέψω (σημείωση: από μαγειρική δεν ξέρω πού πάνε τα 3,5 από τα τέσσερα) με τα χέρια δεμένα πίσω από την πλάτη, τα μάτια καλυμμένα, κι ένα τεράστιο ντούριαν να βρωμοκοπάει και να μη με αφήνει να ξεχωρίσω καμία άλλη μυρωδιά στο δωμάτιο-κουζίνα...


Μένοντας στο κεφάλαιο κουζίνα-μαγειρική, η σημερινή ήταν μέρα με πολύ... ελληνικό χρώμα. Το πρωί μάς έφτιαξα φραπέδες, με την φίλη μου να ενθουσιάζεται βλέποντάς με να φτιάχνω καφέ με κρύο νερό (ανήκουστο στη Μαλαισία), και να... πετάει τη σκούφια της βλέποντας δύο δάκτυλα αφρό πάνω από τον καφέ της (με τι μπορεί να ενθουσιαστεί ο άνθρωπος...). Το μεσημέρι είπαμε να τη βγάλουμε με κάτι ελαφρύ, κι έτσι ετοίμασα κάτι σαν χωριάτικη σαλάτα. Ντοματούλα, αγγουράκι, λαχανάκι, καροτάκι, ρίγανη, ελαιόλαδο, και, last but most definitely not least, φέτα! “Lemnos (με ένα ελληνικό κεφαλαίο Λ δίπλα, μέσα σε κύκλο). The Australian Fetta”(!!!). Το δε βράδυ, πριν τον αγώνα, μαγείρεψα (τρομάρα μου) το μόνο πράγμα που ξέρω να κάνω (εκτός από το να βγάζω έτοιμα φαγητά από την κατάψυξη και να τα βάζω στον φούρνο μικροκυμάτων για λίγα λεπτά), δηλαδή μακαρόνια, βάζοντας παρακαλώ δίπλα στα πιάτα μας ένα μικρότερο πιατάκι με τζατζίκι, επίσης “Lemnos” (“The traditional dip, Tzatziki”). Δώσ' του και καρπούζι μετά το φαγητό, κι ήρθε κι έδεσε... ελληνικά, “αρχές Ιούλη στην Ελλάδα” style...


Τα περνάμε ήσυχα. Τα ράμματα-σουβενίρ της φίλης μου από την προ δέκα (και κάτι) ημερών εγχείρησή της δε μας επιτρέπουν πολλά σούρτα-φέρτα. Μια βόλτα μέχρι τη γωνία βγήκαμε μόνο μία φορά. Αγάλι-αγάλι... Ετοιμάζουμε τα πρωινά-μεσημεριανά-απογευματινά-βραδινά μας, γελάμε με τις google μεταφράσεις στα Αγγλικά, κειμένων που έγραψα στο travelstories στο παρελθόν, την ψήνω να αρχίσει να γράφει το βιβλίο που έχει στο μυαλό της για την χρονιά που πέρασε το 2008 δουλεύοντας σαν freelancer δημοσιογράφος καλύπτοντας τη Φόρμουλα 1, σκεφτόμαστε τι χρώμα να βάψω τους τοίχους του σπιτιού της για να ανανεώσει λίγο το λουκ του, γελάμε με τα πονηρόλογα που της λέω στα Κινέζικα χρησιμοποιώντας ένα από τα δύο βιβλία που μου πήρε, χαζεύουμε τα γατάκια του σπιτιού που βλέπουν αόρατους εχθρούς παντού και ξαφνικά, έτσι όπως κοιμούνται, ορμάνε προς την κουρτίνα κι αρχίζουν να σκαρφαλώνουν, και γενικά... χαλαρά. Και δε με πειράζει καθόλου. Το φιλοσόφησα... Όταν κάνεις πολύ λίγα πράγματα, έχεις πολύ περισσότερο χρόνο να προσέξεις λεπτομέρειες που υπό φυσιολογικές συνθήκες σου ξεφεύγουν. Λεπτομέρειες χρήσιμες κι ενδιαφέρουσες; Εξαρτάται από το τι θεωρεί κανείς χρήσιμο κι ενδιαφέρον. Όταν είμαι στο εξωτερικό, ακόμη κι ένα σπασμένο πλακάκι σε ένα κατά τ' άλλα τέλεια στρωμένο πεζοδρόμιο μου τραβάει την προσοχή. Στην Θεσσαλονίκη η ζωή με αφήνει δυστυχώς τόσο μα τόσο αδιάφορο που μπορεί να μαζευτούν τρία πυροσβεστικά, τέσσερα περιπολικά και πέντε ασθενοφόρα μπροστά από το σπίτι μου, και να μην κουνηθώ από τον καναπέ...


Αυτά τα ολίγα, και σχετικά άνοστα. Μην πείτε ότι δεν σας προειδοποίησα! Dim Kyr και λοιποί αναγνώστες μου, εγώ σας προειδοποίησα, και τη συνείδησή μου καθαρή την έχω...


Τα χαιρετίσματά μου σε όλους από τη μακρινή Κουάλα Λουμπούρ.
 

dim kyr

Member
Μηνύματα
2.064
Likes
6.302
Ταξίδι-Όνειρο
Μπαγκλαντες
Ολίγα ναι. Ανοστα όχι. Μέχρι πότε θα είσαι Μαλαισία, γιατί σε ένα μήνα περίπου θα σκάσω μύτη και εγώ, αν και δεν θα μείνω για πολύ.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.204
Μηνύματα
883.728
Μέλη
38.901
Νεότερο μέλος
udemeetim036

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom