Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.310
- Likes
- 56.161
- Επόμενο Ταξίδι
- Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: Προσδοκίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: Το πλυντήριο, το κάρμα, η φάρσα και ο γουρλωμάτης
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Εισαγωγή στο απόλυτο χάος
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: Ντάκα και λίγο παραέξω, ghost city, πανηγύρι και ντεμέκ Ταζ Μαχάλ
- Φωτογραφίες
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: Ινδία, φαγητάρες και Sivasagar
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: Ναοι, ξαναφαγητάρες και Jorhat
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8: Tα satras του Majuli
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9: Γίββωνες στην ομίχλη, οι ορχιδέες του μάγειρα κι ένα σόου
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10: Ελέφαντες, ρινόκεροι, άλμα επί στηθαίου μετά μπαούλου και καλώς ήρθαμε στη Meghalaya.
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11: Καταρράκτες χωρίς νερό, σπήλαια και πάλι καταρράκτες (με λίγο νερό)
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12: Τα μενίρ, ο ποταμός Dawki, κόμμα-διαμάντι, το καθαρότερο χωριό της Ινδίας και οι ζωντανές γέφυρες από ρίζες δέντρων.
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13: H έκπληξη του Guwahati
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14: Άφιξη Agartala, παλάτι-μουσείο και το ξενοδοχείο του 5,8
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15: Unakoti, το Angkor Wat (φωτιά θα πέσει να μας κάψει) της Tripura
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16: Ο ναός-τούρτα, το υδάτινο παλάτι και το one and only
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 17: Το Moirang, η λίμνη Loktak, η λάσπη, οι διαδηλώσεις και ο καλός οικοδεσπότης του καταλύματος της κατσαρίδας
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 18: Το Ιmphal που έπρεπε να είχα μείνει και η Nagaland
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19: Το νεκροταφείο του ΒΠΠ και το Sekrenyi
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20: Κάτι τσόντα αρχαία και άφιξη στην Καλκούτα
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 21: Καλκούτα, India par Excellence
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 22: Αποτίμηση, εντυπώσεις και άλλα τέτοια θεωρητικά.
Αποχαιρετώντας το VIP road.
Ακόμη και στο αεροδρόμιο της Ντάκα η πολυκοσμία ήταν αφόρητη, δύσκολο να βρεις χώρο να σταθείς, πόσο μάλλον να κάτσεις.
Δέος για την πρωτοκοσμικότητα του αεροδρομίου της Καλκούτας.
40 λεπτά στον έλεγχο χειραποσκευών επειδή υποχρέωναν τους πάντες να βγάλουν κάθε καλώδιο, πρίζα, μπαταρία, στιλό, κέρμα και συσκευή που είχαν και ξανά-μανά από την αρχή
Στο λεωφορείο.
Πολύ εξυπηρετικός γείτονας/μεταφραστής.
10/10 όλα τα πιάτα.
Πανέμορφα και χωρίς κόσμο γύρω, δεν μπορούσα να σταματήσω να τα παίρνω φωτογραφίες.
Μαγικό.
Εκκλησία Βαπτιστών, συνηθισμένο φαινόμενο στις 7 αδερφές.
Oι πρώτες φάτσες που είδαμε θιβετιάνιζαν.
Σύσκεψη, βιντεοκλήση, τηλέφωνα στην ετιαρεία κινητής τηλεφωνίας και 2 ώρες για να βρεθεί φόρμουλα να αποκτήσουμε sim.
Το λεωφορείο είχε μερικά ενδιαφέροντα αυτοκόλλητα.

Ακόμη και στο αεροδρόμιο της Ντάκα η πολυκοσμία ήταν αφόρητη, δύσκολο να βρεις χώρο να σταθείς, πόσο μάλλον να κάτσεις.

Δέος για την πρωτοκοσμικότητα του αεροδρομίου της Καλκούτας.

40 λεπτά στον έλεγχο χειραποσκευών επειδή υποχρέωναν τους πάντες να βγάλουν κάθε καλώδιο, πρίζα, μπαταρία, στιλό, κέρμα και συσκευή που είχαν και ξανά-μανά από την αρχή

Στο λεωφορείο.

Πολύ εξυπηρετικός γείτονας/μεταφραστής.

10/10 όλα τα πιάτα.




Πανέμορφα και χωρίς κόσμο γύρω, δεν μπορούσα να σταματήσω να τα παίρνω φωτογραφίες.



Μαγικό.

Εκκλησία Βαπτιστών, συνηθισμένο φαινόμενο στις 7 αδερφές.

Oι πρώτες φάτσες που είδαμε θιβετιάνιζαν.

Σύσκεψη, βιντεοκλήση, τηλέφωνα στην ετιαρεία κινητής τηλεφωνίας και 2 ώρες για να βρεθεί φόρμουλα να αποκτήσουμε sim.

Το λεωφορείο είχε μερικά ενδιαφέροντα αυτοκόλλητα.
