Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.310
- Likes
- 56.161
- Επόμενο Ταξίδι
- Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: Προσδοκίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: Το πλυντήριο, το κάρμα, η φάρσα και ο γουρλωμάτης
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Εισαγωγή στο απόλυτο χάος
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: Ντάκα και λίγο παραέξω, ghost city, πανηγύρι και ντεμέκ Ταζ Μαχάλ
- Φωτογραφίες
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: Ινδία, φαγητάρες και Sivasagar
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: Ναοι, ξαναφαγητάρες και Jorhat
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8: Tα satras του Majuli
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9: Γίββωνες στην ομίχλη, οι ορχιδέες του μάγειρα κι ένα σόου
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10: Ελέφαντες, ρινόκεροι, άλμα επί στηθαίου μετά μπαούλου και καλώς ήρθαμε στη Meghalaya.
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11: Καταρράκτες χωρίς νερό, σπήλαια και πάλι καταρράκτες (με λίγο νερό)
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12: Τα μενίρ, ο ποταμός Dawki, κόμμα-διαμάντι, το καθαρότερο χωριό της Ινδίας και οι ζωντανές γέφυρες από ρίζες δέντρων.
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13: H έκπληξη του Guwahati
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14: Άφιξη Agartala, παλάτι-μουσείο και το ξενοδοχείο του 5,8
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15: Unakoti, το Angkor Wat (φωτιά θα πέσει να μας κάψει) της Tripura
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16: Ο ναός-τούρτα, το υδάτινο παλάτι και το one and only
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 17: Το Moirang, η λίμνη Loktak, η λάσπη, οι διαδηλώσεις και ο καλός οικοδεσπότης του καταλύματος της κατσαρίδας
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 18: Το Ιmphal που έπρεπε να είχα μείνει και η Nagaland
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19: Το νεκροταφείο του ΒΠΠ και το Sekrenyi
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20: Κάτι τσόντα αρχαία και άφιξη στην Καλκούτα
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 21: Καλκούτα, India par Excellence
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 22: Αποτίμηση, εντυπώσεις και άλλα τέτοια θεωρητικά.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20: Κάτι τσόντα αρχαία και άφιξη στην Καλκούτα
Πάλι πρωινό στο κρεβάτι μου έφεραν, “μας κακομαθαίνετε κύριε πρέσβη” φάση. Στην Καλκούτα θα περνούσα το σημερινό βράδυ, αλλά την επόμενη θα πετούσα μεταμεσονύκτια, οπότε έκανα κράτηση μόνο για μια βραδιά.
Είχα κανονίσει το ταξί από την προηγούμενη και αφού καταφέραμε να βγούμε από την πόλη χωρίς πολλές καθυστερήσεις, είπα να του προτείνω να κάνουμε μια μικρή παράκαμψη και να επισκεφθούμε για λίγα ευρώ παραπάνω κάτι αρχαία που υπήρχαν μέσα στην πόλη της Dimapur και φυσικά δέχθηκε. Το συγκεκριμένο χώρο τον είχα διαβάσει μόνο στις λίστες της nomadmania, κάπου σε ένα μουσείο είχε πάρει το μάτι μου και μια φωτογραφία, ε why not, με 5€ διαφορά δε θα έπεφτε έξω και ο προϋπολογισμός. Οπότε αντί να πάμε κατευθείαν στο αεροδρόμιο της Dimapur, μπήκαμε στην πόλη και ακολουθήσαμε το GPS το οποίο μας έφερε σε ένα χωματόδρομο που κατέληξε σε αδιέξοδο και συγκεκριμένα σε μια υπομονάδα ηλεκτρικής ενέργειας σ' ένα χωράφι. Ρωτήσαμε ένα γείτονα, μας έδειξε πώς έπρεπε να βγούμε για να καταλήξουμε ένα χιλιόμετρο πιο πέρα μέσα από κάτι άλλα στενάκιa που ίσα που χωρούσε το αυτοκίνητο, οπότε άρχισε να βλαστημάει ο ταξιτζής , ειδικά όταν χρειάστηκε να περάσει μέσα κι από ένα παζάρι καταράστηκε και τα 5€ έξτρα σε άπταιστα Nagamese, αλλα τελικά φτάσαμε. Ομολογουμένως ο χώρος ήταν πολύ ιδιαίτερος, τα περί “γιγιαντιαίας σκακιέρας” βέβαια ήταν λίγο τραβηγμένα, αλλά ήταν όμορφο, ιντριγαδόρικο και μυστηριακό το όλο θέαμα. Μιλάω για τα αρχαία του Kachari Rajbari, με τάφρο, πύλη και μπόλικες μυστήριες στηλες, 10ου μΧ αιώνα.
Φτάσαμε στο αεροδρόμιο, το οποίο ήταν μικροσκοπικό αλλά η γνωστή μας indigo ήταν στην ώρα της και με μια ολιγόωρη στάση στο πολύβουο και ανεξήγητα πανάκριβο αεροδρόμιο του Guwahati έφτασα στην Καλκούτα, αφού πρώτα ομολογώ πως καταβρόχθισα μια αφράτη και πικάντικη (όπως πρέπει δηλαδή, όχι ιταλικές αηδίες) πίτσα .
Η Καλκούτα είναι μια από τις ελάχιστες μεγάλες πόλεις της Ινδίας που μου έλειπε και την είχα αφήσει για το τέλος, ως ξέμπαρκη ξαδέρφη. Είχα διαβάσει βεβαίως ότι είναι πενταβρώμικη, με τρομερά επίπεδα φτώχειας και απίστευτα θορυβώδης, οπότε δε μου έκανε καμία αίσθηση η χορωδία από κλάξον κατά την άφιξη στο αεροδρόμιο, αντιθέτως η κίνηση δεν ήταν και τόσο τρομερή και τα πολλά φώτα στα μαγαζιά μου θύμισαν ότι πια είχε επιστρέψει στις πόλεις για τα καλά.
Με το κατάλυμα πάντως είχα πάλι τα ίδια: με το που έφτασα διαπίστωσαν ότι είμαι αλλοδαπός (τσακάλια), δεν είχαν άδεια φιλοξενίας ξένων οπότε με έστειλαν σε άλλο ξενοδοχείο με το οποίο συνεργάζονται, όπου επέμεινα να πληρώσουν αυτοί το ταξί και ψιλοτσακώθηκα όταν έφτασα επειδή ήθελαν να πληρώσω και τη διαφορά στην τιμή, την οποία τελικώς κάλυψαν αυτοί αφού έχασα κανά μισάωρο από τη ζωή μου επιπλέον.
Είχε νυχτώσει για τα καλά και πεινούσα. Βγήκα από το εκπάγλου καλλονής στενάκι όπου βρισκόταν το “νέο” αλλά όχι κακό ξενοδοχείο μου και, με τα περισσότερα μαγαζιά κλειστά πια, βρήκα ένα μπαρ να το πω; Ντίσκο; Εστιατόριο; Ένα φλωρινιώτικο μέρος πάντως με πλαστικοδερμάτινα πουφ, ντισκομπάλες και πέντε νέους μπάκουρες απέναντι που είχαν βγει για νυχτερινή έξοδο με τα καλά τους ντυμένοι ως ινδο-γυπαετοί με στρας και λευκά λουστρίνια, το οποίο όμως σέρβιρε εξαιρετικό dynamite chicken και μου έσωσε τη βραδιά. Και διαιτητικό και καυτερό, λουκούμι σκέτο. Έκανα και τις βόλτες μου ανάμεσα σε πληθώρα ακίνδυνων άστεγων και πήγα για ύπνο για να εξερευνήσω την Καλκούτα την επόμενη με πλήρεις δυνάμεις.
Διεκπαιρεωτική η σημερινή ημέρα, ες αύριον τα σπουδαία.