Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.310
- Likes
- 56.161
- Επόμενο Ταξίδι
- Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: Προσδοκίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: Το πλυντήριο, το κάρμα, η φάρσα και ο γουρλωμάτης
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Εισαγωγή στο απόλυτο χάος
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: Ντάκα και λίγο παραέξω, ghost city, πανηγύρι και ντεμέκ Ταζ Μαχάλ
- Φωτογραφίες
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: Ινδία, φαγητάρες και Sivasagar
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: Ναοι, ξαναφαγητάρες και Jorhat
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8: Tα satras του Majuli
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9: Γίββωνες στην ομίχλη, οι ορχιδέες του μάγειρα κι ένα σόου
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10: Ελέφαντες, ρινόκεροι, άλμα επί στηθαίου μετά μπαούλου και καλώς ήρθαμε στη Meghalaya.
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11: Καταρράκτες χωρίς νερό, σπήλαια και πάλι καταρράκτες (με λίγο νερό)
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12: Τα μενίρ, ο ποταμός Dawki, κόμμα-διαμάντι, το καθαρότερο χωριό της Ινδίας και οι ζωντανές γέφυρες από ρίζες δέντρων.
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13: H έκπληξη του Guwahati
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14: Άφιξη Agartala, παλάτι-μουσείο και το ξενοδοχείο του 5,8
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15: Unakoti, το Angkor Wat (φωτιά θα πέσει να μας κάψει) της Tripura
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16: Ο ναός-τούρτα, το υδάτινο παλάτι και το one and only
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 17: Το Moirang, η λίμνη Loktak, η λάσπη, οι διαδηλώσεις και ο καλός οικοδεσπότης του καταλύματος της κατσαρίδας
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 18: Το Ιmphal που έπρεπε να είχα μείνει και η Nagaland
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19: Το νεκροταφείο του ΒΠΠ και το Sekrenyi
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20: Κάτι τσόντα αρχαία και άφιξη στην Καλκούτα
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 21: Καλκούτα, India par Excellence
- Φωτογραφίες
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 22: Αποτίμηση, εντυπώσεις και άλλα τέτοια θεωρητικά.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14: Άφιξη Agartala, παλάτι-μουσείο και το ξενοδοχείο του 5,8
Θα πετούσαμε για Agartala διότι οδικώς, παρότι η Tripura και το Assam είναι όμορες πολιτείες, η απόσταση που τις χωρίζει είναι άνω των 500χλμ και απαιτεί πάνω από 15 ώρες οδήγηση. Φύγαμε νωρίς για το συμπαθές αεροδρόμιο του guwahati, όπου είχαμε τα ίδια ντράβαλα με τα καλώδια και τις πρίζες και συνειδητοποιήσαμε ότι έτσι θα γίνεται σε όλες τις πτήσεις στην Ινδία. Η πτήση με κάποια Akasa Air ήταν μια χαρά, όσο κι αν προσπαθούσα να αγχώσω τον Α, παίζοντας με τις φοβίες του
-Την ξέρεις αυτή την Akasa; με ρώτησε
- Προσωπικά εννοείς;
- Ρε λέγε, είναι ασφαλής;
- Ε με τέτοιο όνομα τι ασφαλής να είναι ρε Α μου;
- Τι εννοείς;
- Ε ο΄ταν τη βλέπουν από το έδαφος να πετάει λένε "Α, κάσα". Δηλαδή να μια ιπτάμενη κάσα.
- Ε αϊ στο διάολο κάθε φορά.
Το αεροδρόμιο της Agartala ήταν συμπαθές για πόλη αυτού του μεγέθους (λιγότεροι από 700.000 κάτοικοι). Τα ταξί χρέωναν τα διπλά από τα τρίκυκλα, οπότε προτιμήσαμε ένα τέτοιο και στη διαδρομή οι πρώτες μας εντυπώσεις ήταν πως η πόλη είναι σαφώς φτωχότερη αλλά και πολύ πιο “χωριό” από το Guwahati. Kατευθυνόμασταν προς το Hotel Noah Spire, ένα μεγάλο μυστήριο. Το ξενοδοχείο φαινόταν ΤΟΣΟ καλό στις φωτογραφίες που δεν υπήρχε περίπτωση να μην είναι εξαιρετικό. Από την άλλη ήταν ολοκαίνουριο, με ελάχιστες κριτικές, που όμως έδιναν κάκιστο βαθμό, αν θυμάμαι καλά 5,8. Με 39€/βραδιά για τέτοιας ποιότητας ξενοδοχείο είπα να το προτιμήσουμε κι ό,τι βγει. Θα ήταν και το ακριβότερο κατάλυμα του ταξιδιού.
Eκ πρώτης όψεως το ξενοδοχείο ήταν ό,τι καλύτερο είχαμε δει μέχρι στιγμής, αλλά δεν είχαμε και πολύ χρόνο να το δούμε ενδελεχώς. Αφήσαμε τις αποσκευές και φύγαμε γρήγορα για το παλάτι Ujjayanta, όπου στεγαζόταν το μουσείο της πολιτείας της Tripura, αλλά το βασικό αξιοθέατο υποψιαζόμασταν πως θα είναι το κτίριο αυτό καθαυτό. Δίκιο είχαμε, εξωτερικά το κτίριο τα έσπαγε, είχε μια έντονη ταζμαχαλίλα (και λίγη μασχαλίλα, ισχύει, αλλά αυτό ξεπερνιέται άσε που το είχαμε συνηθίσει) με μπόλικη μεγαλοπρέπεια και αρμονία, ενώ λίγο παραπέρα κυριαρχούσε το reality check με κυρίες να πλένουν τα ρούχα τους σε αιωνόβια ghats. Δυστυχώς στο εσωτερικό του μουσείου δεν επιτρέπονταν οι φωτογραφίες και μάλιστα η απαγόρευση τηρούταν αυστηρώς από τους κατά τ' άλλα βαριεστημένους υπαλλήλους. Κρίμα γιατί είχε πολύ ωραία εκθέματα, όπως η αίθουσα των πορτραίτων των μαχαραγιάδων, κάποια αρχαιολογικά ευρήματα κι εξαιρετικό φωτογραφικό υλικό από παλαιότερες εποχές.
Περπατήσαμε για το Sri Jaganath, έναν ινδουιστικό ναό σαφώς πιο μοντέρνο από το χθεσινό στο Guwahati και ολίγον Disneylandίστικο, αλλά το people watching ήταν άπαιχτο, ως συνήθως σε τέτοια μέρη. Στο μεταξύ παντού τριγύρω στην περιοχή λάμβαναν χώρα γάμοι, η συγκεκριμένη περιοχή της πόλης είναι μάλλον ό,τι και τα κτήματα της Βαρυμπόμπης, κάποιο hotspot για γάμους, που ως γνωστόν είναι τεράστια στιγμή στη ζωή των Ινδών (σε αντίθεση με των Κουβανών ας πούμε). Είπαμε να κάνουμε ένα wedding crashing να χλαπακιάσουμε αλλά οι διοργανωτές δεν πολυγούσταραν. Περπατήσαμε στα όλο σκόνη στενά για να φτάσουμε στο τζαμί Gedhu Mia που αποδείχθηκε μικρό αλλά κουκλίστικο, εξωτερικά τουλάχιστον διότι ήταν κλειστό και παρότι πήραμε λίγο μάτι το εσωτερικό, η είσοδος δεν επιτρεπόταν.
Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο μας όπου υπήρχε ντουσιέρα ΑΑ ποιότητος με ανεξάντλητο ζεστό νερό (ναι, επιτέλους) αλλά και προβληματικό σιφώνι, πράγμα το οποίο είχαμε διαβάσει στα σχόλια και δεν είχαν προλάβει να φτιάξουν ως φαίνεται. Ωστόσο, ο τεχνικός ήρθε αμέσως, ξε-πλυμμήρισε το ντους και το έφτιαξε μια και καλή. Καινούριο ξενοδοχείο ήταν, θα είχε και ατέλειες, αλλά ξαναλέω ήταν εξαιρετικό κατά τα άλλα, μάθαμε πως σύντομα θα λειτουργούσε και πισίνα και spa και τώρα που το κοίταξα οι τιμές των 39€ έχουν πάει περίπατο, στοιχίζει τα διπλά.
Τέλος πάντων, ήμασταν πια πλυμμένα αγόρια αλλά ήμασταν και πεινασμένα. Το εστιατόριο του ξενοδοχείου ήταν πολύ μπάνικο οπότε είπαμε να το τιμήσουμε. Απογοητευτήκαμε, ειδικά ο Α που είχε δίκιο γιατί και στα δύο του πιάτα το χοιρινό ήταν τίγκα στο λίπος ενώ ούτε το δικό μου ήταν γευστικό, πράγμα απαράδεκτο για Ινδία και διπλά απαράδεκτο γιατί για Ινδία ήταν και ακριβό. Δεσμεύθηκα πως αύριο και μεθαύριο, τις δυο τελευταίες μέρες για τον Α δηλαδή, θα τρώγαμε στα καλύτερα, θα έκανα ενδελεχή έρευνα. “Και αυτό είναι δέσμευση”, που έλεγε και ο Σημίτης.
Αυτό που θέλαμε ήταν να βρούμε έναν οδηγό για να μας πάει στο Unakoti την επομένη. Το οποίο Unakoti ήταν ένας μάλλον άγνωστος -σε μένα τουλάχιστον- αρχαιολογικός χώρος που είδα όμως πως Angowhatιζε και μη θέλοντας να δω περισσότερες φωτογραφίες, είχα θέσει ως βασικό χάιλάιτ της διαμονής μας στη συμπαθή Agartala. Η έκπληξή μου ήταν μεγάλη όταν διαπίστωσα πως οι ρεσεψιονίστ δεν είχαν ξανακούσει για το μέρος αυτό, ωστόσο παρά τα μέτρια Αγγλικά τους μου βρήκαν ένα κυριούλη με τον οποίο μπόρεσα να συνεννοηθώ ώστε να μου βρει έναν οδηγό που να θέλει να μας πάει σε τιμή καλύτερη από εκείνου που είχα βρει online, με κοινό παρονομαστή ότι κανείς εκ των δύο δεν ήξερε Αγγλικά οπότε η συνεννόηση την επομένη αναμενόταν καρούμπαλο με πολλά “γιου φάουλ” . Αλλά είχαμε και την προσδοκία ότι θα βλέπαμε καρα-χάιλάιτ. Ή μήπως θα τρώγαμε φόλα;