Βιετνάμ Καμπότζη Μαλαισία Μπρουνέι Σιγκαπούρη Πέντε στάσεις στην Ασία

taver

Member
Μηνύματα
12.487
Likes
28.956
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen

Κεφάλαιο 4: Siem Reap, Cambodia (Μέρος 1ο)

Code:
ΑΚ  1480  KUL-REP A320 9M-AFY (special livery Lotus F1 team),
28/12/2011 06:50 – 07:50
Τώρα πια το ξέρω το LCCT. Ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα. Αυτή τη φορά, όμως, έχω περάσει σε δεύτερη πίστα. Πρέπει επιπλέον να παραδώσω και αποσκευή. Οι πινακίδες μου λένε να πάω στο γκισέ R5 για το drop-off, όπου και στήνομαι στην ουρά. Σύμφωνα με τις πινακίδες, το check-in κλείνει στις 06:20. Είναι 05:30. Έχω ώρα. Στήνομαι και περιμένω. Η ουρά όμως, κυλά απελπιστικά αργά. Περιμένω, περιμένω, περιμένω… Οι άλλες πτήσεις που αναχωρούν μέχρι και 5 λεπτά πριν από μένα έχουν ακούσει κλήσεις: "Any remaining passengers to Brunei, please procceed to the counter R3". Περιμένω κι εγώ ότι όπου να 'ναι θα μας φωνάξουν. Έχει πάει 06:25, όταν επιτέλους παραδίδω την αποσκευή μου. Για να μην έχει κλείσει ακόμα το τσεκίν, θα έχουμε καθυστέρηση, σκέφτηκα.

Τρέχοντας, πηγαίνω στις αναχωρήσεις, στήνομαι στην ουρά στο immigration, και περιμένω κι εκεί σε μια ατελείωτη ουρά. Είναι που διάλεξα την ουρά που είχε τους λιγότερους ινδούς, για πιο γρήγορα, και έπεσα σε σούπερ-αργή υπάλληλο. Επιτέλους περνάω, πηγαίνω στο security, βρίζω από μέσα μου την ουρά με τους Ινδούς που χτυπήσανε ΟΛΟΙ στο metal detector και έπρεπε να τους ψάξουν έναν-έναν, έρχεται η σειρά μου, περνάω στα γρήγορα και τρέχω κυριολεκτικά στο gate… Ώρα 06:35. Η πινακίδα γράφει ήδη "Gate closed". Όπα λέω, το 'χασα… Μιλάω στον υπάλληλο, και... "περιμένετε τη σειρά σας παρακαλώ, κανένα πρόβλημα". Οι πινακίδες είναι για να ψαρώνουν τον κόσμο, μάλλον, όλοι τώρα κάνουν board. Επιβιβάστηκα κι εγώ κανονικά. Μου έκοψε την κάρτα επιβίβασης, με έστειλε να πάω στο F-τόσο, και ξεκίνησα. Μετά από λίγο περπάτημα στην πίστα, ανέβηκα στο αεροπλάνο, που συμπτωματικά ήταν το ίδιο ακριβώς που με έφερε και προχθές από το Brunei, βρίσκω τη θέση μου… και μετά από μένα, πρέπει να ήρθαν κάπου 20 άτομα ακόμα.

Τελικά το αεροπλάνο αναχώρησε, με ελάχιστη καθυστέρηση, και μετά από μια πτήση 2 ωρών (όπου τα τελευταία μου Μαλαισιανά χρήματα έγιναν καφέδες από την AirAsia), προσγειωθήκαμε στο Siem Reap της Καμπόζης.

Περπάτημα λίγων μέτρων ως το terminal, και είσοδος στην αίθουσα αφίξεων. Η πρώτη εντύπωση από τον καιρό είναι θετική. Σαφώς λιγότερη υγρασία από τη Μαλαισία, και πιο ανεκτή ζέστη. Καλά που φρόντισα και κατέβηκα πρώτος από το αεροπλάνο, έτσι τώρα είμαι και πρώτος στην ουρά για τη Visa, η οποία εκδίδεται on-arrival. Έχω τα χαρτιά έτοιμα, τα παραδίδω στον υπάλληλο μαζί με μια φωτογραφία, 20 δολάρια ΗΠΑ και το διαβατήριό μου. Το διαβατήριο μου περνάει χέρι-χέρι από καμμιά δεκαριά αξιωματούχους που κάθονται παρατεταγμένοι στη σειρά, και ο τελευταίος (που κάθεται κάτω από την πινακίδα "last official"...) μου το παραδίδει με τη χειρόγραφη βίζα για τη χώρα κολλημένη σε μία σελίδα. Με τη βίζα στο χέρι, περνάω από το immigration, παραλαμβάνω την αποσκευή μου, κάνω ελάχιστο συνάλλαγμα ($20 σε τοπικό νόμισμα, αλλά δε χρειαζόταν), και βγαίνω από τις αφίξεις. Συνολικός χρόνος: 15 λεπτά. Το αεροδρόμιο αυτό τελικά είναι ταχύτατο…

Στις αφίξεις με περιμένει ο Ηο, o τοπικός guide που έχω κλείσει για να με πάει στα διάφορα αξιοθέατα της περιοχής του Angkor. Επέλεξα να κινηθώ με guide κι όχι εντελώς ανεξάρτητα, γιατί ο χρόνος που είχα στην περιοχή ήταν ελάχιστος. Κάθε βιβλίο-οδηγός που μπορείς να διαβάσεις για την περιοχή θα έχει όλα τα στοιχεία που χρειάζεται να ξέρει ένας επισκέπτης για κάθε αρχαίο ναό, αλλά δεν έχει τα υπόλοιπα. Δε γράφει τι ώρα έχει ουρές από κόσμο και τι ώρα είναι χαλαρά. Δε γράφει τι ώρα είναι καλό το φως για φωτογραφίες. Δε γράφει πόσο χρόνο χρειάζεται κανείς για κάθε ναό. Και δε φροντίζει να οργανώσει όλα τα παραπάνω σε ένα βατό πρόγραμμα. Και επειδή είχα λίγο παραπάνω από 48 ώρες μόνο στη διάθεσή μου, προτίμησα να δώσω κάποια χρήματα σε ένα επαγγελματία για να μου κανονίσει ένα πρόγραμμα και να με συνοδεύει στους αρχαιολογικούς χώρους, μειώνοντας το χαμένο χρόνο.

Ο Ηο, λοιπόν, μαζί με τον οδηγό του Tuk-tuk που θα έχω μαζί μου και τις 3 ημέρες, με περίμεναν στο αεροδρόμιο. To tuk-tuk δεν είναι κάτι άλλο από… μηχανάκι (παπάκι) με καρότσα. Και στη στεγασμένη καρότσα, κάθονται οι επιβάτες. Είναι το μοναδικό όχημα τύπου ταξί που διατίθεται στην περιοχή. Αφού φορτώσαμε τα πράγματα λοιπόν στο tuk-tuk, με πήγαν στο ξενοδοχείο, όπου φυσικά το δωμάτιο δεν ήταν ακόμα έτοιμο.

Ξεφορτώσαμε τουλάχιστο τα πράγματα και πήγα για λίγο στο μπάνιο. Ο λόγος ήταν για να πασαλειφτώ με DEET. Η Καμπότζη, και ειδικά οι περιοχές εδώ κοντά στη λίμνη, με τα κανάλια, τους ορυζώνες και τα στάσιμα νερά, μαστίζονται από κουνούπια, που συχνά κουβαλάνε malaria. Ο ίδιος ο Ho μου είπε ότι φέτος μόνο κόλλησε 3 φορές… Και επειδή δεν ήθελα να συμβεί και σε μένα αυτό, δύο λύσεις υπήρχαν. Η μία, να παίρνω φάρμακα για τη Malaria, που όμως έχουν σοβαρές παρενέργειες. Η άλλη, να χρησιμοποιώ ισχυρό εντομοαπωθητικό… Ακολούθησα την τελευταία λύση. Πασαλείφτηκα, και ξεκινήσαμε τη βόλτα στους ναούς.
 

Attachments

taver

Member
Μηνύματα
12.487
Likes
28.956
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Κεφάλαιο 1: Πως πήγα

Code:
LH 1283  ATH-FRA A320 D-AIPZ (Erfurt), 23/12/2011 18:00 – 20:05
LH  778  FRA-SIN A380 D-AIMB (Munchen), 23/12/2011 22:05 – 16:55+1
SQ 118   SIN-KUL A333 9V-STJ,  24/12/2011 18:45 – 19:40
Check-in στο γκισέ για τις 2 πρώτες, ηλεκτρονικά για την τρίτη, και βαλίτσα με interline μέχρι τον τελικό προορισμό, ώστε να μη χρειαστεί στη Σιγκαπούρη να περάσω 2 φορές immigration αλλά να συνεχίσω απευθείας ως transit. Με άγχωσε λίγο το on-line check-in της SQ, γιατί μου έβγαλε μια boarding pass που έγραφε πάνω ότι 90 λεπτά πριν από την αναχώρηση της πτήσης, έπρεπε να περάσω από το check-in desk για να τους δείξω την κάρτα με την οποία αγόρασα ηλεκτρονικά το εισιτήριο – και βάση προγράμματος, εγώ θα έφθανα στη Σιγκαπούρη μόλις 110 λεπτά πριν την πτήση. Επικοινώνησα όμως τηλεφωνικά με τα γραφεία της Singapore στην Αθήνα, και με διαβεβαίωσαν ότι δε θα υπήρχε πρόβλημα.

Η εκτέλεση των πτήσεων, απροβλημάτιστη. Μέχρι τη Φρανκφούρτη, πήγαινα πια μηχανικά. Μέχρι και το gate στο Βενιζέλος βρήκα χωρίς να κοιτάξω καν τη boarding pass… Κλασσικά check-in, lounge, security, gate, κάθισμα, απογείωση, σερβίρισμα, βαρεμάρα, προσγείωση. Η αποβίβαση στη Fra έγινε σε φυσούνα κάπου στις πύλες Α, πράγμα που σημαίνει ατελείωτο περπάτημα ως την πύλη C16 απ' όπου θα έφευγε το A380 για την επόμενη πτήση. Επειδή όμως η πρόσβαση στις πύλες C σημαίνει αναπόφευκτα και εκ νέου security, δε δίστασα καθόλου. Ανέβηκα στο "ταβάνι" του terminal, και πήρα το τρενάκι (Skytrain) για τη μισή απόσταση. Στη συνέχεια, περπάτημα, immigration, περπάτημα, security, περπάτημα, lounge, κι επιβίβαση στο αεροπλάνο απευθείας από το lounge…

Στο συγκεκριμένο Α380 (D-AIMB) είχα ξαναμπεί, αλλά στον επάνω όροφο μόνο, όταν ταξίδευα πέρυσι για Τόκιο. Η πτήση απροβλημάτιστη. Κάθισα διάδρομο, για αλλαγή. Παρότι η πτήση ήταν σχεδόν γεμάτη, είχα το διπλανό κάθισμα άδειο, και στο παράθυρο μια όμορφη νεαρή Νεοζηλανδέζα που επέστρεφε σπίτι της για τα Χριστούγεννα… Οι 12 ώρες της πτήσης πέρασαν εύκολα, πότε με ταινίες από το IFE, πότε με φαγητό κλπ, πότε με ύπνο, και πότε κουβεντιάζοντας με τη διπλανή. Φτάσαμε στο Terminal 2 του Changi Airport της Σιγκαπούρης στην ώρα μας, αλλά μέχρι να αποβιβαστούμε πέρασαν 15 λεπτά περίπου.

Αμέσως στο transfer check-in desk, όπου όλα κύλησαν ομαλά. Και βόλτα στο terminal. Δεν καταλαβαίνω γιατί πολλοί θεωρούν το Changi καλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου. Υποφωτισμένο και μουντό, χαμηλοτάβανο κοντά στα gates, με μια άθλια μοκέτα παντού όπου δυσκολεύονται τα κάθε λογής καροτσάκια, βαλίτσες με ροδάκια κλπ. Και επιπλέον, ένα σωρό φυτά, νερά κλπ που επιτείνουν το έτσι κι αλλιώς ασφυκτικό αίσθημα ζέστης και υγρασίας που έχει ο καιρός στα μέρη εκείνα. Α, κι ένας τεράστιος χώρος με duty free, που δεν εξυπηρετεί κανένα πρακτικό σκοπό (πέραν του να στεγάζει τα duty free) απλώς κάνει μακρύτερο το περπάτημα που χρειάζεται να κάνει κανείς μέσα στο terminal. Και το χειρότερο απ' όλα? Security στο gate. Ίσα για να μην μπορείς να υπολογίσεις το χρόνο που θα χρειαστείς από το lounge (ή τα duty free, ή ότι προτιμάει ο καθένας) ως το αεροπλάνο, και να μη μπορείς να αγοράσεις και να πάρεις ένα νεράκι μαζί σου… Εν πάση περιπτώσει, εγώ περίμενα για την πτήση μου στο KrisFlyer Gold Lounge της Singapore Airlines, ένα άθλιο κατασκεύασμα με άβολες καρέκλες, internet που δουλεύει όποτε το θυμηθεί, και πολύ περιορισμένα facilities (απαράδεκτο για lounge που εξυπηρετεί long-haul πτήσεις). Μόνο στο φαγητό τα πήγαν καλά.

Η σύντομη πτήση με το Α330-300 της Singapore ήταν ενδιαφέρουσα. Άνετα (πλην αντιαισθητικά για τα γούστα μου) καθίσματα στην Economy με καλό seat pitch, αλλά στενότερο από το φυσιολογικό width (μεγάλοι βραχίονες). Πολύ καλό IFE. Και μοντέρνα lie-flat καθίσματα στη Business, απ' όσο μπόρεσα να δω. To service σε μια τόσο μικρή πτήση ήταν φυσικά ανύπαρκτο, μόνο μια φορά "καφέ ή τσάι παρακαλώ?".

Άφιξη στο KUL, τραινάκι ως το κεντρικό terminal, immigration, και αποσκευές. Παραδόξως, η βαλίτσα μου με υποδέχτηκε στον ιμάντα, μετά από 3 πτήσεις, interline, κλπ. Είχα προετοιμαστεί φυσικά, να μπορώ να περάσω τις 2 επόμενες μέρες χωρίς τα περιεχόμενα της (μόνο με αυτά στη χειραποσκευή μου), αλλά ευτυχώς δε χρειάστηκε… Ανάληψη από ATM του ισοδύναμου των 50 ευρώ, και βουρ στο υπόγειο του terminal…. Εκεί, υπάρχει ένας σταθμός λεωφορείων, απ΄ όπου φεύγουν και τα λεωφορεία για το Low Cost Terminal. Και η πρώτη μου επαφή, χωρίς aircondition και άλλα μέτρα, με τον τροπικό καιρό που θα με συντρόφευε τις επόμενες μέρες. Πολλή ζέστη, ακόμα περισσότερη υγρασία, δημιουργούν μια αποπνικτική ατμόσφαιρα…

Λίγα λεπτά μετά, βρισκόμουν σε ένα … τραγικό να το πω, ερείπιο να το πω, ένα λεωφορείο τέλος πάντων που με μετέφερε, 20+ λεπτά μετά στο LCCT (Low cost carrier terminal) του KLIA (Kuala Lumpur International Airport). Χωρίς χώρο αποσκευών, βρίσκομαι για όλη τη διαδρομή με τη βαλιτσάρα να μπλοκάρει το διάδρομο και τη χειραποσκευή να καταλαμβάνει ένα ακόμη κάθισμα. Κάποια στιγμή, ο οδηγός άνοιξε την πόρτα σε κάποιο να κατέβει, και την ξέχασε ανοικτή, με εμένα απέναντι από την πόρτα να κρατάω τη βαλίτσα μου στις στροφές μην τυχόν φύγει εκτός λεωφορείου. Κι όλα αυτά, κάτω από τους ήχους της δυνατής Μαλαισιανής μουσικής… Αλλά μπορώ να διαμαρτύρομαι? Μισό ευρώ παρά κάτι το πλήρωσα το λεωφορείο…

Όταν φτάνω, είναι ήδη περασμένες 8, έχω jet-lag, δεν έχω κοιμηθεί, και στις 06:45 το επόμενο πρωί πετάω για τον πρώτο σταθμό του ταξιδιού. Επομένως, δεν τίθεται θέμα για το τι θα κάνω τώρα. Απευθείας στο TuneHotels.com του αεροδρομίου, το μοναδικό ξενοδοχείο κοντά στο Low cost terminal της Kuala Lumpur, όπου θα διανυκτερεύσω απόψε. Με χαμηλό σχετικά κόστος, είχα κλείσει δωμάτιο καιρό πριν… Αλλά όταν το αντίκρισα, έμεινα άναυδος. Πιο μικρό δωμάτιο ξενοδοχείου δε νομίζω ότι έχω ξαναδεί. Ούτε στο Τόκυο, ούτε στο Χογκ Κόγκ, ούτε στο Μανχάταν, ούτε πουθενά (όπου η γη είναι πανάκριβη), και το βρήκα εδώ, δίπλα στη ζούγκλα. Τόσο μικρό, που ανάμεσα στο κρεβάτι και στον τοίχο δε χωρούσα να περάσω κανονικά, περπάταγα στο πλάι… Και ούτε ιδιαίτερα καθαρό, ούτε τίποτα… Να σημειώσω εδώ και μια σουρεαλιστική εικόνα στη ρεσεψιόν: Χριστουγεννιάτικα δέντρα και στολισμός παντού, και η κοπέλα που με εξυπηρετεί να φοράει ισλαμική μαντήλα…

Εν πάση περιπτώσει, ώρα για ύπνο, και αύριο για τον πρώτο σταθμό. Τι ύπνο δηλαδή… Μια ώρα, μιάμιση με δυσκολία. Γιατί κατά τα άλλα, το jet-lag και το άγχος για την πρωινή πτήση, δε με άφησαν και πολύ να χαλαρώσω…
 

fenia42

Member
Μηνύματα
3.880
Likes
14.421
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Είδες που κι εσύ αγχώνεσαι με τις πτήσεις ; :)
Ανυπομονώ να μας δείξεις/πεις και τις υπόλοιπες στάσεις :)
 

deka

Member
Μηνύματα
471
Likes
347
Επόμενο Ταξίδι
Mama Africa
Ταξίδι-Όνειρο
Περού/Γουατεμάλα/Ν.Πάσχα
Υπερπαραγωγή το ταξίδι σου! Κι εγώ ανυπομονώ για τη συνέχεια!!!
 

GTS

Member
Μηνύματα
6.783
Likes
18.174
Πώς έχει ο καιρός γυρίσματα...ο μέγας ταβέρ στα ίδια μέρη που έχω πάει τόσες και τόσες φορές...συμφωνώ μαζί του για το Changi, τίποτε το ιδιαίτερο (το Τ3 στο Ντουμπάι κλάσεις ανώτερο), αλλά ίσως δεν είδε τη καλή πλευρά του αεροδρομίου, υπάρχει μεγάλη διαφορά από τέρμιναλ σε τέρμιναλ ομολογουμένως. Για το KLIA να μας γράψει στο επόμενο κεφάλαιο αν μπήκε εγκαίρως στο αεροπλάνο (ο κακός χαμός γίνεται, ψιλο-ανοργάνωτη η κατάσταση) και όσο για το Tune Hotels, δεν ήξερε, δε ρώταγε...είχα πάντως πάντα την εντύπωση ότι υπήρχε και άλλο ξενοδοχείο στο KLIΑ, απλά το Tune είναι του πάμφθηνο...το κρεβάτι ταβέρ τουλάχιστον είναι πολύ καλό, δε μπορείς να πεις. Μεγάλο και άνετο :xmas_twisted:
 

taver

Member
Μηνύματα
12.487
Likes
28.956
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Πώς έχει ο καιρός γυρίσματα...ο μέγας ταβέρ στα ίδια μέρη που έχω πάει τόσες και τόσες φορές...
E, πήγα και σε αρκετά μέρη που δεν έχεις πάει... wait and see!

συμφωνώ μαζί του για το Changi, τίποτε το ιδιαίτερο (το Τ3 στο Ντουμπάι κλάσεις ανώτερο), αλλά ίσως δεν είδε τη καλή πλευρά του αεροδρομίου, υπάρχει μεγάλη διαφορά από τέρμιναλ σε τέρμιναλ ομολογουμένως.
Είδα 2 φορές το Terminal 2 και μία το Terminal 3. Οι παρατηρήσεις μου ισχύουν συνολικά.

Για το KLIA να μας γράψει στο επόμενο κεφάλαιο αν μπήκε εγκαίρως στο αεροπλάνο (ο κακός χαμός γίνεται, ψιλο-ανοργάνωτη η κατάσταση)
Φαντάζομαι αναφέρεσαι στο LCCT. Το κυρίως terminal το βρήκα καλό και λειτουργικό. Για το LCCT θα σας γράψω, καθώς πέρασα από κει 3 φορές στο ταξίδι. Στο αμέσως επόμενο κεφάλαιο, όλα πήγανε καλά, αλλά αυτό δε σημαίνει το ίδιο και για τα παρακάτω κεφάλαια...

και όσο για το Tune Hotels, δεν ήξερε, δε ρώταγε...είχα πάντως πάντα την εντύπωση ότι υπήρχε και άλλο ξενοδοχείο στο KLIΑ, απλά το Tune είναι του πάμφθηνο...το κρεβάτι ταβέρ τουλάχιστον είναι πολύ καλό, δε μπορείς να πεις. Μεγάλο και άνετο :xmas_twisted:
Στο KLIA υπάρχουν πολλά και καλά ξενοδοχεία, αλλά είναι όλα κοντά στο νορμάλ terminal. Κοντά στο LCCT, υπάρχει μόνο το Tune και τίποτε άλλο. Αν έμενα σε κάποιο από τα άλλα, θα έπρεπε μέσα στα χαράματα να ψάχνω και να πάρω ένα λεωφορείο και να κάνω διαδρομή 20-25 λεπτών....
Με το κρεβάτι (το 70% της επιφάνειας του δωματίου) δεν τρελάθηκα... πολύ σκληρό για τα γούστα μου.
 
  • Like
Reactions: GTS

mariagl

Member
Μηνύματα
844
Likes
648
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία
Πολύ κατατοπιστικός όπως πάντα. Και εγω ανυπομονώ για τη συνέχεια γιατι δεν με κοβω για Ασία μεριά σύντομα. Όχι γιατι δεν θέλω αλλα γιατι δεν μπορω :( ...
 

GTS

Member
Μηνύματα
6.783
Likes
18.174
Φαντάζομαι αναφέρεσαι στο LCCT
Ναι, σωστά. Ο κακός χαμός....

Στο KLIA υπάρχουν πολλά και καλά ξενοδοχεία, αλλά είναι όλα κοντά στο νορμάλ terminal. Κοντά στο LCCT, υπάρχει μόνο το Tune και τίποτε άλλο. Αν έμενα σε κάποιο από τα άλλα, θα έπρεπε μέσα στα χαράματα να ψάχνω και να πάρω ένα λεωφορείο και να κάνω διαδρομή 20-25 λεπτών....
Με το κρεβάτι (το 70% της επιφάνειας του δωματίου) δεν τρελάθηκα... πολύ σκληρό για τα γούστα μου.
Σωστά, είναι κοντά στο διεθνές αεροδρόμιο, αλλά σίγουρα έχουν βανάκια 24/7 να σε πηγαίνουν στο LCCT. Το Tune είναι για έναν ύπνο και μόνο. Θες και μαλακό κρεβάτι πανάθεμά σε...εγώ προτιμώ τα λίγο πιο σκληρά, δε μπορώ να βουλιάζω πολύ...:xmas_mrgreen: Το μόνο καλό στο ξενοδοχείο αυτό είναι τα κρεβάτια και η τιμή.
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.498
Στο συγκεκριμένο Α380 (D-AIMB) είχα ξαναμπεί, αλλά στον επάνω όροφο μόνο, όταν ταξίδευα πέρυσι για Τόκιο. Η πτήση απροβλημάτιστη. Κάθισα διάδρομο, για αλλαγή. Παρότι η πτήση ήταν σχεδόν γεμάτη, είχα το διπλανό κάθισμα άδειο, και στο παράθυρο μια όμορφη νεαρή Νεοζηλανδέζα που επέστρεφε σπίτι της για τα Χριστούγεννα… Οι 12 ώρες της πτήσης πέρασαν εύκολα, πότε με ταινίες από το IFE, πότε με φαγητό κλπ, πότε με ύπνο, και πότε κουβεντιάζοντας με τη διπλανή. Φτάσαμε στο Terminal 2 του Changi Airport της Σιγκαπούρης στην ώρα μας, αλλά μέχρι να αποβιβαστούμε πέρασαν 15 λεπτά περίπου.


Τι να πεί κανείς για κάποιον που οι πτήσεις με Α380 έχουν γίνει πλέον ρουτίνα .

Ωραία αρχή Μέγιστε !!!!!!!! κατατοπιστικότατος
 
Last edited by a moderator:

KLEOPATRA

Member
Μηνύματα
5.869
Likes
2.260
Ταξίδι-Όνειρο
Ειρηνικος ..παντου
Εμενα αντιθετως μου αρεσε ο τιτλος (και χωρις υπονοουμενα)
Καλα ειναι δυνατον ο Μεγιστος και να μην εχει παει προς τα κει?
Αρχιζεις και χαλας εε?:xmas_mrgreen:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.190
Μηνύματα
883.416
Μέλη
38.895
Νεότερο μέλος
tsala

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom