interted
Member
- Μηνύματα
- 1.355
- Likes
- 8.207
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ράφτινγκ στον Ουρουμπάμπα
Κάπου στις Άνδεις
“Μην ξεχάσετε να βάλετε απωθητικό κουνουπιών”, η πρώτη κουβέντα του Σαμ όταν μαζευτήκαμε γύρω του, με την τσίμπλα στο μάτι.
Σήμερα το πρόγραμμα περιλάμβανε ορεινή ζούγκλα. Περπάτημα 6 ωρών με προορισμό την κατασκήνωση Λα Πλάγια. Ο Σαμ μας δελέασε λέγοντας ότι εκεί μας περίμενε πάρτι. Εκτός των άλλων, είχαμε περιέργεια να ανακαλύψουμε το κρυφό ταλέντο του Έντουιν στα κοκτέιλ! Μπήκαμε λοιπόν σε μια σειρά και ακολουθήσαμε το μονοπάτι, που κάποτε στένευε ακολουθώντας ένα ποταμό και κάποτε άνοιγε και βλέπαμε μερικές καλύβες κρυμμένες μέσα στις φυλλωσιές.
“Άραγε έχει σχολεία εδώ;”, αναρωτιέμαι δίπλα στην Ρ.
“Εγώ αναρωτιέμαι αν υπάρχουν δάσκαλοι”, μου απαντάει.
“Σε πολλά μέρη της Λατινικής Αμερικής, στην επαρχία έχουν σοβαρή έλλειψη από δασκάλους. Ποιος να έρθει σε τόσο απομακρυσμένα μέρη με πενιχρούς μισθούς και άθλιες εγκαταστάσεις”, συνέχισε.
Όντως παρακάτω διακρίναμε ανάμεσα στις φτέρες δυο παιδάκια να παίζουν. Ακόμα και να έχει δάσκαλο ποιος να τα κακίσει όταν έχουν να περπατήσουν 6 και 8 ώρες για να φτάσουν στο κοντινότερο σχολείο.
Η Ρ. είχε ενδιαφέρουσες ιστορίες να πει από την περιπλάνηση της στην Λατινική Αμερική για ένα σχεδόν χρόνο. Με εντυπωσίασε πόσο κουλ ήταν όταν περιέγραφε καταστάσεις, όπως για παράδειγμα ένα ναυάγιο στην Καραϊβική. Εκεί τους είχε χαλάσει η μηχανή και ο πρώτος που εγκατέλειψε το πλοίο ήταν ο καπετάνιος. Έφυγε με μια βάρκα και τους άφησε στην μέση του πελάγους για 2 μέρες, μέχρι να γυρίσει με ένα ανταλλακτικό. Το οποίο δεν δούλεψε! Και τελικά περίμεναν μέχρι να περάσει κάποιο πλοίο να τους διασώσει. Το μόνο που χάλασε την Ρ. από όλη την ιστορία ήταν που έχασε την επόμενη της πτήση, νομίζω κάπου στην Βενεζουέλα!
Φτάσαμε σε ένα ξέφωτο όπου αντικρίσαμε την ταμπέλα “Welcome to Winaypocco” (Καλωσορίσατε στο Γουιναϊπόκο) και “Have a nice trip” (Έχετε ένα καλό ταξίδι). Σαν να βρίσκεις σταθμό ανεφοδιασμού στην εθνική, ένα πράγμα. Στην προκειμένη περίπτωση τα πιτς ήταν ένα τσαντίρι που πουλούσε μανταρίνια και σοκολάτες. Και την συγκεκριμένη στιγμή εξυπηρετούσε έναν σταθμευμένο γάιδαρο! Ο γάιδαρος έκανε το διάλειμμα του και κατά διαστήματα πλησίαζε τις παρέες που ήταν καθισμένες στο γρασίδι ζητώντας μπισκοτάκια. Ωραίος...
Είδαμε κι άλλα ζωάκια, όπως πεταλούδες και πολύχρωμα πουλιά και σε κάποια φάση ο Σαμ βρήκε ένα φρούτο, το οποίο νομίζω ονόμασε Πάσιον Φλάουερ. Η πρώτη φορά που δοκιμάζω κάτι τέτοιο, μου φάνηκε ζουμερό και νόστιμο.
Όταν φτάσαμε στην κατασκήνωση τα πόδια είχαν αρχίσει να κάνουν κάλους, παρ’ ότι φορούσα ορειβατικά. Ευτυχώς δηλαδή που τα είχα πάρει και αυτά, χάρη στην πίεση του του συνταξιδιώτη μου που δεν είχε έρθει. Να είναι καλά ο άνθρωπος, παρ’ όλη την πίκρα που δεν ήρθε, τουλάχιστον με βοήθησε να γυρίσω σώος να πω την ιστορία.
Ο Σαμ μας πρότεινε να αφιερώσουμε το απόγευμα σε θερμά λουτρά στην τοποθεσία Κολκαμάγιο. Με επιπλέον κόστος. Έτσι όπως το έφερε και μην έχοντας τίποτα καλύτερο να κάνουμε στην κατασκήνωση δεχτήκαμε όλοι και σύντομα ήμασταν στο βανάκι της εταιρίας. Ο Σαμ διάλεξε την αγαπημένη του Ολλανδική τρανς να παίζει στο κασετόφωνο και ο Έντουιν μας υποσχέθηκε να μας φτιάξει ένα σπέσιαλ μοχίτο. Τα θερμά λουτρά ήταν βάθρες με διαβαθμίσεις στην θερμοκρασία νερού. Από καυτά, στα οποία απόρησα πως αντέχανε τόση ώρα ειδικά στο σημείο που έβγαινε η πηγή, μέχρι κρύα στην άλλη άκρη. Και αρκετούς τουρίστες μέσα, κυρίως Ολλανδούς. Μας έπιασε σχεδόν η νύχτα μουλιάζοντας τα πόδια μας και χαζεύοντας τον ατμοσφαιρικό βράχο από πάνω μας και έτσι στην έξοδο και το ντους μας περίμενε ψυχρολουσία. Φοβερός ο ρυθμός που πέφτει η θερμοκρασία στις Άνδεις.
Πίσω στην κατασκήνωση, σε μία ξύλινη βεράντα, ο μάγειρας μας είχε ετοιμάσει την σπεσιαλιτέ του. Έτριβα τα μάτια μου όταν διαπίστωσα ότι ήταν ένα μεγάλο ποντίκι, ή μικρό γουρούνι, ψημένο ολόκληρο μαζί με το κεφάλι του! Τα κορίτσια ήταν υποψιασμένα, λένε είναι “κούι”, ινδικό χοιρίδιο. Δεν είχα ιδέα ότι τρωγόταν, όμως βρήκα την χοντρή πέτσα του άκρως ενδιαφέρουσα.
Κάπου εκεί το μπαρ άρχισε να παίζει σάλσα, ο Έντουιν έσκασε με τα γευστικά μοχίτο του και η παρέα μεταφέρθηκε στην πίστα. Παρατήρησα ότι τόσο αυτός όσο και ο Σαμ, πριν πιούνε την πρώτη γουλιά, χύνανε λίγο κάτω. Ρώτησα τον Σαμ και μου είπε ότι είναι προσφορά στην Πατσαμάμα. Η Ρ. είχε όρεξη για χορό , κι εγώ όρεξη για την Ρ., και έτσι βρεθήκαμε στην πίστα, με τα μοχίτο να αντικαθίστανται σύντομα από την πιο δυνατή, Ίνκα τεκίλα. Η Ρ. με τόσο καιρό στην Λ. Αμερική είχε γίνει εξπέρ στην σάλσα και έτσι από Γερμανίδα μετατράπηκε σε Λατινοαμερικά, Κουβανή θα έλεγα. Και όπως ήταν αναμενόμενο γρήγορα βαρέθηκε τον άσχετο παρτενέρ της και άρχισε να χορεύει με τον ντόπιο οδηγό από μια άλλη ομάδα. Ο χορός τους γρήγορα μετατράπηκε σε κάτι που θύμιζε περισσότερο σεξουαλική πράξη, και καθώς η μουσική δυνάμωνε και το μυαλό θόλωνε, είχαμε κάνει όλοι ένα κύκλο και παρατηρούσαμε εκστασιασμένοι σαν να βρισκόμασταν σε Διονυσιακό όργιο. Το θέαμα δεν κράτησε πολύ βέβαια, αφού ο Διόνυσος και η νύφη αποσύρθηκαν στην σκηνή του πρώτου. Αφού μας άφησε σύξυλους η Ρ. το ρίξαμε κι εμείς στον χορό με τον Σαμ και τον Έντουιν – πότε άλλωστε θα βρεις την ευκαιρία για πάρτι με Ίνκα τεκίλα στην μέση της ζούγκλας – και σύντομα, χικ, γίναμε οι καλύτεροι φίλοι.
Την άλλη μέρα θυμήθηκα ότι είχα ξεχάσει την συμβουλή του Σαμ και κοιμήθηκα χωρίς αντικουνουπικό και με ανοιχτή την σήτα της σκηνής...
Σήμερα έχει ζούγκλα.
Όταν κάνεις σταθμό ανεφοδιασμού, το κάνεις σωστά.
Για να έρθουν οι σωστοί πελάτες.
Μερικά νοικοκυριά κρυμμένα στις πρασινάδες.
Τα έδωσε όλα ο μάγειρας την τελευταία βραδιά. Δυστυχώς δεν έχω φωτό από το κούι.
Και το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας. Μάθε καλή σάλσα, αλλιώς θα κρατάς φανάρι ακόμα και σε πεταλούδες, όπως βλέπουμε στα παρακάτω ντοκιμαντέρ:
“Μην ξεχάσετε να βάλετε απωθητικό κουνουπιών”, η πρώτη κουβέντα του Σαμ όταν μαζευτήκαμε γύρω του, με την τσίμπλα στο μάτι.
Σήμερα το πρόγραμμα περιλάμβανε ορεινή ζούγκλα. Περπάτημα 6 ωρών με προορισμό την κατασκήνωση Λα Πλάγια. Ο Σαμ μας δελέασε λέγοντας ότι εκεί μας περίμενε πάρτι. Εκτός των άλλων, είχαμε περιέργεια να ανακαλύψουμε το κρυφό ταλέντο του Έντουιν στα κοκτέιλ! Μπήκαμε λοιπόν σε μια σειρά και ακολουθήσαμε το μονοπάτι, που κάποτε στένευε ακολουθώντας ένα ποταμό και κάποτε άνοιγε και βλέπαμε μερικές καλύβες κρυμμένες μέσα στις φυλλωσιές.
“Άραγε έχει σχολεία εδώ;”, αναρωτιέμαι δίπλα στην Ρ.
“Εγώ αναρωτιέμαι αν υπάρχουν δάσκαλοι”, μου απαντάει.
“Σε πολλά μέρη της Λατινικής Αμερικής, στην επαρχία έχουν σοβαρή έλλειψη από δασκάλους. Ποιος να έρθει σε τόσο απομακρυσμένα μέρη με πενιχρούς μισθούς και άθλιες εγκαταστάσεις”, συνέχισε.
Όντως παρακάτω διακρίναμε ανάμεσα στις φτέρες δυο παιδάκια να παίζουν. Ακόμα και να έχει δάσκαλο ποιος να τα κακίσει όταν έχουν να περπατήσουν 6 και 8 ώρες για να φτάσουν στο κοντινότερο σχολείο.
Η Ρ. είχε ενδιαφέρουσες ιστορίες να πει από την περιπλάνηση της στην Λατινική Αμερική για ένα σχεδόν χρόνο. Με εντυπωσίασε πόσο κουλ ήταν όταν περιέγραφε καταστάσεις, όπως για παράδειγμα ένα ναυάγιο στην Καραϊβική. Εκεί τους είχε χαλάσει η μηχανή και ο πρώτος που εγκατέλειψε το πλοίο ήταν ο καπετάνιος. Έφυγε με μια βάρκα και τους άφησε στην μέση του πελάγους για 2 μέρες, μέχρι να γυρίσει με ένα ανταλλακτικό. Το οποίο δεν δούλεψε! Και τελικά περίμεναν μέχρι να περάσει κάποιο πλοίο να τους διασώσει. Το μόνο που χάλασε την Ρ. από όλη την ιστορία ήταν που έχασε την επόμενη της πτήση, νομίζω κάπου στην Βενεζουέλα!
Φτάσαμε σε ένα ξέφωτο όπου αντικρίσαμε την ταμπέλα “Welcome to Winaypocco” (Καλωσορίσατε στο Γουιναϊπόκο) και “Have a nice trip” (Έχετε ένα καλό ταξίδι). Σαν να βρίσκεις σταθμό ανεφοδιασμού στην εθνική, ένα πράγμα. Στην προκειμένη περίπτωση τα πιτς ήταν ένα τσαντίρι που πουλούσε μανταρίνια και σοκολάτες. Και την συγκεκριμένη στιγμή εξυπηρετούσε έναν σταθμευμένο γάιδαρο! Ο γάιδαρος έκανε το διάλειμμα του και κατά διαστήματα πλησίαζε τις παρέες που ήταν καθισμένες στο γρασίδι ζητώντας μπισκοτάκια. Ωραίος...
Είδαμε κι άλλα ζωάκια, όπως πεταλούδες και πολύχρωμα πουλιά και σε κάποια φάση ο Σαμ βρήκε ένα φρούτο, το οποίο νομίζω ονόμασε Πάσιον Φλάουερ. Η πρώτη φορά που δοκιμάζω κάτι τέτοιο, μου φάνηκε ζουμερό και νόστιμο.
Όταν φτάσαμε στην κατασκήνωση τα πόδια είχαν αρχίσει να κάνουν κάλους, παρ’ ότι φορούσα ορειβατικά. Ευτυχώς δηλαδή που τα είχα πάρει και αυτά, χάρη στην πίεση του του συνταξιδιώτη μου που δεν είχε έρθει. Να είναι καλά ο άνθρωπος, παρ’ όλη την πίκρα που δεν ήρθε, τουλάχιστον με βοήθησε να γυρίσω σώος να πω την ιστορία.
Ο Σαμ μας πρότεινε να αφιερώσουμε το απόγευμα σε θερμά λουτρά στην τοποθεσία Κολκαμάγιο. Με επιπλέον κόστος. Έτσι όπως το έφερε και μην έχοντας τίποτα καλύτερο να κάνουμε στην κατασκήνωση δεχτήκαμε όλοι και σύντομα ήμασταν στο βανάκι της εταιρίας. Ο Σαμ διάλεξε την αγαπημένη του Ολλανδική τρανς να παίζει στο κασετόφωνο και ο Έντουιν μας υποσχέθηκε να μας φτιάξει ένα σπέσιαλ μοχίτο. Τα θερμά λουτρά ήταν βάθρες με διαβαθμίσεις στην θερμοκρασία νερού. Από καυτά, στα οποία απόρησα πως αντέχανε τόση ώρα ειδικά στο σημείο που έβγαινε η πηγή, μέχρι κρύα στην άλλη άκρη. Και αρκετούς τουρίστες μέσα, κυρίως Ολλανδούς. Μας έπιασε σχεδόν η νύχτα μουλιάζοντας τα πόδια μας και χαζεύοντας τον ατμοσφαιρικό βράχο από πάνω μας και έτσι στην έξοδο και το ντους μας περίμενε ψυχρολουσία. Φοβερός ο ρυθμός που πέφτει η θερμοκρασία στις Άνδεις.
Πίσω στην κατασκήνωση, σε μία ξύλινη βεράντα, ο μάγειρας μας είχε ετοιμάσει την σπεσιαλιτέ του. Έτριβα τα μάτια μου όταν διαπίστωσα ότι ήταν ένα μεγάλο ποντίκι, ή μικρό γουρούνι, ψημένο ολόκληρο μαζί με το κεφάλι του! Τα κορίτσια ήταν υποψιασμένα, λένε είναι “κούι”, ινδικό χοιρίδιο. Δεν είχα ιδέα ότι τρωγόταν, όμως βρήκα την χοντρή πέτσα του άκρως ενδιαφέρουσα.
Κάπου εκεί το μπαρ άρχισε να παίζει σάλσα, ο Έντουιν έσκασε με τα γευστικά μοχίτο του και η παρέα μεταφέρθηκε στην πίστα. Παρατήρησα ότι τόσο αυτός όσο και ο Σαμ, πριν πιούνε την πρώτη γουλιά, χύνανε λίγο κάτω. Ρώτησα τον Σαμ και μου είπε ότι είναι προσφορά στην Πατσαμάμα. Η Ρ. είχε όρεξη για χορό , κι εγώ όρεξη για την Ρ., και έτσι βρεθήκαμε στην πίστα, με τα μοχίτο να αντικαθίστανται σύντομα από την πιο δυνατή, Ίνκα τεκίλα. Η Ρ. με τόσο καιρό στην Λ. Αμερική είχε γίνει εξπέρ στην σάλσα και έτσι από Γερμανίδα μετατράπηκε σε Λατινοαμερικά, Κουβανή θα έλεγα. Και όπως ήταν αναμενόμενο γρήγορα βαρέθηκε τον άσχετο παρτενέρ της και άρχισε να χορεύει με τον ντόπιο οδηγό από μια άλλη ομάδα. Ο χορός τους γρήγορα μετατράπηκε σε κάτι που θύμιζε περισσότερο σεξουαλική πράξη, και καθώς η μουσική δυνάμωνε και το μυαλό θόλωνε, είχαμε κάνει όλοι ένα κύκλο και παρατηρούσαμε εκστασιασμένοι σαν να βρισκόμασταν σε Διονυσιακό όργιο. Το θέαμα δεν κράτησε πολύ βέβαια, αφού ο Διόνυσος και η νύφη αποσύρθηκαν στην σκηνή του πρώτου. Αφού μας άφησε σύξυλους η Ρ. το ρίξαμε κι εμείς στον χορό με τον Σαμ και τον Έντουιν – πότε άλλωστε θα βρεις την ευκαιρία για πάρτι με Ίνκα τεκίλα στην μέση της ζούγκλας – και σύντομα, χικ, γίναμε οι καλύτεροι φίλοι.
Την άλλη μέρα θυμήθηκα ότι είχα ξεχάσει την συμβουλή του Σαμ και κοιμήθηκα χωρίς αντικουνουπικό και με ανοιχτή την σήτα της σκηνής...

Σήμερα έχει ζούγκλα.

Όταν κάνεις σταθμό ανεφοδιασμού, το κάνεις σωστά.

Για να έρθουν οι σωστοί πελάτες.

Μερικά νοικοκυριά κρυμμένα στις πρασινάδες.

Τα έδωσε όλα ο μάγειρας την τελευταία βραδιά. Δυστυχώς δεν έχω φωτό από το κούι.
Και το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας. Μάθε καλή σάλσα, αλλιώς θα κρατάς φανάρι ακόμα και σε πεταλούδες, όπως βλέπουμε στα παρακάτω ντοκιμαντέρ:
Last edited by a moderator: