themischar
Member
- Μηνύματα
- 512
- Likes
- 4.872
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- 1η μέρα, Χίος - Pamukkale & 350 Km
- 2η μέρα, Pamukkale - Konya & 390 Km
- 2η μέρα
- 3η μέρα, Konya - Goreme & 235 Km
- 3η μέρα
- 4η μέρα, Τριγύρω στο Goreme
- 4η μέρα
- 5η μέρα, και σήμερα τριγύρω από το Goreme
- 5η μέρα
- 5η μέρα
- 5η μέρα One day trip (Goreme - Derinkuyu - Ihlara - Goreme)
- 5η μέρα
- 6η μέρα, Goreme - Egirdir & 442 Km
- 7η μέρα, Egirdir - Ölüdeniz & 280 Km
- 8η μέρα, Βολτίτσα σε Kayakoy & Fethiye
- 9η μέρα, Ölüdeniz- Marmaris & 141 Km
- 10η μέρα, μια κρουαζιέρα έως και το Dalyan
- 10η μέρα
- 11η μέρα, Marmaris - Bodrum & 163 Km
- 12η μέρα, γύρω από το Bodrum
- 13η μέρα, Bodrum - Kusadasi & 154 Km
- 14η μέρα, Kusadasi - Ephesus - Kusadasi & 46 Km
- 14η μέρα
- 15η & 16η μέρα, Kusadasi - Cesme & 176 Km + Cesme - Χίος - Πειραιάς (9 +122 ) Nautical Miles
To Πρυτανείον, ήταν η έδρα του Πρυτάνεως, που είχε καθήκον να προσέχει την άσβεστη φλόγα της Βουλαίας Αρτέμιδος, να ρυθμίζει τις άλλες λατρείες και να προΐσταται των τελετών.
Ο Πρύτανης εκλεγόταν από τους πλούσιους, γιατί δεν είχε τη διαχείριση δημόσιων πόρων, ό,τι ξόδευε ήταν από τη δική του περιουσία, γι' αυτό και η εκλογή του τού έφερνε μεγάλη τιμή.

Η Οδός Κουρήτων, μετά το Πρυτανείο οδηγεί στο Ναό του Δομητιανού. Στο τέλος του δρόμου υπάρχουν δύο ανάγλυφα του Ερμή.
Το μνημείο είναι σχήματος τετραπλεύρου και, πάνω σε βάθρα υπήρχαν τρία αγάλματα μέσα σε κόγχες ενωμένες με αψίδες. Τα αγάλματα παρίσταναν τον Μέμμιο, τον πατέρα του, Γάιο, και τον παππού του, Σύλλα.
Ο Ναός ήταν πρόστυλος και ανυψωμένος, αφού οι στυλοβάτες (οι βάσεις των κιόνων) ήταν σε ύψος οκτώ βαθμίδων.

Το Μνημείο του Μέμμιου,1ος αιώνας π.Χ.



Η κρήνη του ΤραΪανού, βρίσκεται ακριβώς μπροστά από τον ναό του Αδριανού, ήταν χτισμένη σε δύο ορόφους και περιβαλλόταν από μια μεγάλη πισίνα και υπήρχε ένα μεγάλο άγαλμα του αυτοκράτορα ΤραΪανού.

Ναός του Αδριανού με την ανάγλυφη μαρμάρινη πρόσοψη του που χτίστηκε προς τιμήν του Αδριανού το 123 μ.Χ απεικονίζει μυθικές θεότητες.


Οι τοιχογραφίες στις κατοικίες απέναντι από το ναό του Αδριανού υποδηλώνουν ότι ανήκαν σε εύπορους ιδιοκτήτες.

Ολόγυρα δεσπόζουν επιβλητικές κιονοστοιχίες με Ιωνικά κιονόκρανα και θαυμάσια οικοδομήματα, που εντυπωσιάζουν για το μέγεθος και την αριστουργηματική αρχιτεκτονική τους.



Καθώς προχωράμε και στρίβουμε για να μπούμε στο αρχαιολογικό μουσείο, έπεσα πάνω στο team των λουστράκων, όπότε βρήκα την ευκαιρία να περιποιηθώ τα παπούτσια μου, τα οποία έκτοτε δεν ήταν ξανά τα ίδια.
Τα μάτια του μια φωτίζονταν και μια σκοτείνιαζαν όσο μιλούσε << Πηγαἰνετε σε αυτόν είπε, έχει μικρά παιδιά>>.
Τόμπολα εγώ!


Ευχαριστήσαμε το μάστορα και μπήκαμε, ήταν ακριβώς δίπλα, στην είσοδο του αρχαιολογικού μουσείου Εφέσου (Τουρκικά: Efes Müzesi).
Τα εκθέματά του αποτελούνται κυρίως από τις αρχαιολογικές ανακαλύψεις στην αρχαία πόλη, και το πλέον διάσημο έκθεμα του είναι το άγαλμα της Εφέσιας Αρτέμιδος.

Ο αναπαυόμενος πολεμιστής.





Το λατρευτικό άγαλμα της θεάς Αρτέμιδος.

Γλυπτό της Εφεσίας Αρτέμιδος.

Το χέρι από το άγαλμα του αυτοκράτορα Τραϊανού και το κεφάλι του που βρέθηκε τεμαχισμένο.

Ο Έρως αναβάτης σε δελφίνι.


Μια μακέτα του Ναού της Αρτέμιδος σε γυάλινο περίβλημα βρίσκεται στο μέσον μιας από τις αίθουσες του Μουσείου.

Ενθουσιασμένοι, δεν το περιμέναμε, από την ημερήσια εκδρομή μας επιστρέψαμε στο εξάμβλωμα ξενοδοχείο μας και τις ξαπλώστρες του στη θάλασσα, κατά τις 18:00μμ, για το τελευταίο θαλασσινό μπάνιο στις ακτές της Τούρκικης ριβιέρας.

Το βράδυ ¨ξεφαντώσαμε¨ με μπυρίτσες, τί άλλο και συνειδητοποιήσαμε πως κατά ένα περίεργο τρόπο στο Κουσάντασι όλα κινούνται αργά. Οι άνθρωποι σουλατσάριζαν στην πλατεία μπαινόβγαιναν στα μαγαζιά τριγύρω και έκαναν τα πάντα με το πάσο τους
Ο Πρύτανης εκλεγόταν από τους πλούσιους, γιατί δεν είχε τη διαχείριση δημόσιων πόρων, ό,τι ξόδευε ήταν από τη δική του περιουσία, γι' αυτό και η εκλογή του τού έφερνε μεγάλη τιμή.

Η Οδός Κουρήτων, μετά το Πρυτανείο οδηγεί στο Ναό του Δομητιανού. Στο τέλος του δρόμου υπάρχουν δύο ανάγλυφα του Ερμή.
Το μνημείο είναι σχήματος τετραπλεύρου και, πάνω σε βάθρα υπήρχαν τρία αγάλματα μέσα σε κόγχες ενωμένες με αψίδες. Τα αγάλματα παρίσταναν τον Μέμμιο, τον πατέρα του, Γάιο, και τον παππού του, Σύλλα.
Ο Ναός ήταν πρόστυλος και ανυψωμένος, αφού οι στυλοβάτες (οι βάσεις των κιόνων) ήταν σε ύψος οκτώ βαθμίδων.

Το Μνημείο του Μέμμιου,1ος αιώνας π.Χ.



Η κρήνη του ΤραΪανού, βρίσκεται ακριβώς μπροστά από τον ναό του Αδριανού, ήταν χτισμένη σε δύο ορόφους και περιβαλλόταν από μια μεγάλη πισίνα και υπήρχε ένα μεγάλο άγαλμα του αυτοκράτορα ΤραΪανού.

Ναός του Αδριανού με την ανάγλυφη μαρμάρινη πρόσοψη του που χτίστηκε προς τιμήν του Αδριανού το 123 μ.Χ απεικονίζει μυθικές θεότητες.


Οι τοιχογραφίες στις κατοικίες απέναντι από το ναό του Αδριανού υποδηλώνουν ότι ανήκαν σε εύπορους ιδιοκτήτες.

Ολόγυρα δεσπόζουν επιβλητικές κιονοστοιχίες με Ιωνικά κιονόκρανα και θαυμάσια οικοδομήματα, που εντυπωσιάζουν για το μέγεθος και την αριστουργηματική αρχιτεκτονική τους.



Καθώς προχωράμε και στρίβουμε για να μπούμε στο αρχαιολογικό μουσείο, έπεσα πάνω στο team των λουστράκων, όπότε βρήκα την ευκαιρία να περιποιηθώ τα παπούτσια μου, τα οποία έκτοτε δεν ήταν ξανά τα ίδια.
Τα μάτια του μια φωτίζονταν και μια σκοτείνιαζαν όσο μιλούσε << Πηγαἰνετε σε αυτόν είπε, έχει μικρά παιδιά>>.
Τόμπολα εγώ!


Ευχαριστήσαμε το μάστορα και μπήκαμε, ήταν ακριβώς δίπλα, στην είσοδο του αρχαιολογικού μουσείου Εφέσου (Τουρκικά: Efes Müzesi).
Τα εκθέματά του αποτελούνται κυρίως από τις αρχαιολογικές ανακαλύψεις στην αρχαία πόλη, και το πλέον διάσημο έκθεμα του είναι το άγαλμα της Εφέσιας Αρτέμιδος.

Ο αναπαυόμενος πολεμιστής.





Το λατρευτικό άγαλμα της θεάς Αρτέμιδος.

Γλυπτό της Εφεσίας Αρτέμιδος.

Το χέρι από το άγαλμα του αυτοκράτορα Τραϊανού και το κεφάλι του που βρέθηκε τεμαχισμένο.


Ο Έρως αναβάτης σε δελφίνι.


Μια μακέτα του Ναού της Αρτέμιδος σε γυάλινο περίβλημα βρίσκεται στο μέσον μιας από τις αίθουσες του Μουσείου.

Ενθουσιασμένοι, δεν το περιμέναμε, από την ημερήσια εκδρομή μας επιστρέψαμε στο εξάμβλωμα ξενοδοχείο μας και τις ξαπλώστρες του στη θάλασσα, κατά τις 18:00μμ, για το τελευταίο θαλασσινό μπάνιο στις ακτές της Τούρκικης ριβιέρας.

Το βράδυ ¨ξεφαντώσαμε¨ με μπυρίτσες, τί άλλο και συνειδητοποιήσαμε πως κατά ένα περίεργο τρόπο στο Κουσάντασι όλα κινούνται αργά. Οι άνθρωποι σουλατσάριζαν στην πλατεία μπαινόβγαιναν στα μαγαζιά τριγύρω και έκαναν τα πάντα με το πάσο τους

Attachments
-
42 bytes Προβολές: 0