themischar
Member
- Μηνύματα
- 512
- Likes
- 4.872
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- 1η μέρα, Χίος - Pamukkale & 350 Km
- 2η μέρα, Pamukkale - Konya & 390 Km
- 2η μέρα
- 3η μέρα, Konya - Goreme & 235 Km
- 3η μέρα
- 4η μέρα, Τριγύρω στο Goreme
- 4η μέρα
- 5η μέρα, και σήμερα τριγύρω από το Goreme
- 5η μέρα
- 5η μέρα
- 5η μέρα One day trip (Goreme - Derinkuyu - Ihlara - Goreme)
- 5η μέρα
- 6η μέρα, Goreme - Egirdir & 442 Km
- 7η μέρα, Egirdir - Ölüdeniz & 280 Km
- 8η μέρα, Βολτίτσα σε Kayakoy & Fethiye
- 9η μέρα, Ölüdeniz- Marmaris & 141 Km
- 10η μέρα, μια κρουαζιέρα έως και το Dalyan
- 10η μέρα
- 11η μέρα, Marmaris - Bodrum & 163 Km
- 12η μέρα, γύρω από το Bodrum
- 13η μέρα, Bodrum - Kusadasi & 154 Km
- 14η μέρα, Kusadasi - Ephesus - Kusadasi & 46 Km
- 14η μέρα
- 15η & 16η μέρα, Kusadasi - Cesme & 176 Km + Cesme - Χίος - Πειραιάς (9 +122 ) Nautical Miles
Ο Ερυθρός ποταμός (το μακρύτερο ποτάμι της Τουρκίας) που διασχίζει την κωμόπολη με τα ήσυχα και χρηστικά κοκκινοκεραμιδί λασπόνερά του.


Εποχούμενοι κἀναμε μια γρήγορη βόλτα στα περίχωρα της πόλης για να καταλήξουμε στο κέντρο της για φαγητό. Ήταν ήδη 15:15 μμ και δικαίως είχαν αρχίσει να παίζουν τα γνωστά όργανα, σχεδόν, χωρίς σταματημό.
Το προεπιλεγμἐνο μας εστιατόριο ήταν στην άκρη του κέντρου της κωμόπολης. Η όλη εξυπηρέτηση ήταν υποδειγματική όπως και τα πληθωρικά καλομαγειρεμένα πιάτα του.



Η moto μας περίμενε υπομονετικά μέχρι να τελειώσουμε το γεύμα μας,

για να μας συντροφεύσει στη συνέχεια προς μια κοντινή, άκρως ιδιαίτερη, τοποθεσία, των Fairy Chimneys.



Οι Fairy Chimneys, oι διάσημες «καμινάδες νεράιδων» της Καππαδοκίας, ένα σουρεαλιστικό τοπίο που παρατηρείται στις κοιλάδες του τριγώνου Avanos - Ürgüp - Uçhisar, με σκαλιστά πανύψηλα πετρώματα, που αλλάζουν έντονα χρώμα και περισσότερο όταν τις λούζουν οι ακτίνες του ηλιοβασιλέματος.
Οι βραχώδεις σχηματισμοί που έχουν κάνει την Καππαδοκία έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς στην Τουρκία εμφανίστηκαν λόγω μιας γεωλογικής διαδικασίας που ξεκίνησε πριν από εκατομμύρια χρόνια. Εκείνη την εποχή τα βουνά Erciyes, Güllüdağ και Hasandağı ήταν ενεργά ηφαίστεια της περιοχής. Οι ηφαιστειακές εκρήξεις τους κάλυψαν την περιοχή με πυκνή τέφρα, η οποία αργότερα στερεοποιήθηκε σε έναν μαλακό βράχο που ονομάζεται «τούφ». Όταν οι φυσικές δυνάμεις του ανέμου και του νερού έκαναν τη δουλειά τους, μόνο τα πιο σκληρά στοιχεία έμειναν πίσω για να σχηματίσουν τις «καμινάδες των νεράιδων» που μπορούν και σκαρφαλώνουν έως τα 40μ στον ουρανό. Η διάμετρος των καπνοδόχων είναι από 1μ έως και 15μ.
Οι καπνοδόχοι των νεράιδων, φαντάζουν σαν μανιτάρια και είναι ένα θαύμα της φύσης που στέκονται όρθια παρά τα εκατομμύρια χρόνια τους.
Επιπλέον, για μας ήταν έντονη η υπενθύμιση πως αυτό το τοπίο μας έφερνε κάτι λίγο από Σαρακίνο Μήλου και μικρά Μετέωρα.







Αφήσαμε την ομορφιά του σαγηνευτικού τοπίου των Fairy Chimneys και παίρνοντας έναν κακοτράχαλο χωματόδρομο κατευθυνόμαστε προς την διαβόητη Love Valley (την κοιλάδα της αγάπης).
Αυτήν που όλοι οι επισκέπτες, με κάποιο τρόπο, κόπτονται να δουν.
Το μπουρδούκλωμα ήταν αναμενόμενο μην πω πως άργησε μάλιστα, αφού ενδείξεις κατεύθνσης δεν ανταμώναμε. Προχωρούσαμε λίγο μουδιασμένα, ώσπου σε ένα ξέφωτο φάνηκε, επιτέλους, μια μισοπεσμένη πινακίδα που έδειχνε, Love Valley, προς τα δεξιά. Αυτό που βρήκαμε στην πορεία, αργότερα, ήταν απλά ένας γκρεμός ! ! !
Άντε πάλι προς τα πίσω . . .
Για να φτάσουμε στην κοιλάδα έλλειπαν, αρκετά, χιλιόμετρα, Στρἰψτε αριστερά έδειχνε η επόμενη πινακίδα που ύστερα από τρία χλμ μας έβγαλε στην κορυφή του λόφου σε ένα μικρό και βατό οροπέδιο, ακριβώς, πάνω από την υπόλευκη κοιλάδα με τα πράσινα δέντρα !


Η Love Valley έχει τη φήμη μιας πολύ μεγάλης κοιλάδας και σαν βρεθείς καταλαβαίνεις πολύ γρήγορα από πού έχει πάρει το όνομα της. Τεράστιοι βράχοι σε σχήμα φαλού κατακλύζουν το μέρος, δημιουργώντας ένα ιδιαίτερα ¨αγαπησιάρικο¨ και συνάμα εντυπωσιακό τοπίο.
Εξαιρετικά φυσικά θαύματα, τα τεράστια μνημεία που άφησε να δημιουργηθούν η Μητέρα Φύση στην κοιλάδα της αγάπης που βρίσκεται σε ένα ψηλό οροπέδιο πάνω από χίλια μέτρα σε υψόμετρο. Οι βροχοπτώσεις είναι αραιές σε αυτήν την περιοχή και το μέρος έχει ζεστά ξηρά καλοκαίρια και κρύους χιονισμένους χειμώνες. Σε αυτό το περιβάλλον, λοιπόν, στέκονται αγέρωχες οι τεράστιες φυσικές δομές που ομοιάζουν με κάποιο είδος αρχαίου αφιερώματος στην ανδρική γονιμότητα.



Ο καιρός, με τον ήλιο γερμένο προς το βασίλεμά του, συνωμοτούσε και μας παρείχε θέα 360ο και με εξαιρετική ορατότητα σε όλη την ανατολική περιοχή.


Το μικρό οροπέδιο, που βρισκόμασταν, σε πολλά σημεία του ήταν ίσιο και αυτό το εκμεταλλεύτηκαν ντόποιοι μικροπωλητές για να στήσουν τις μικρές παράγκες τους.

Παραμείναμε για αρκετή ώρα αττενίζοντας τη Love Valley και μια θεσπέσια ιnstrumental μουσική έφθανε στα αυτιά μας, από μια από τις παράγκες.
Διακριτικά, λες και σέβονταν τόσο το χώρο όσο και τους λιγοστούς παρευρισκομένους, έπαιζε το Album Kopruler (Varius Artists) και ένα δείγμα από αυτό είναι και το :
Δεν είναι περιττό να αναφέρω πως, από δω και πέρα, το Album αυτό αποτέλεσε τη μουσική επένδυση του υπόλοιπου ταξιδιού μας.
Όλα τα είχαμε υπό έλεγχο, ήταν φως φανάρι, εκτός από την ώρα που με ευκολία κυλούσε χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε ή μαλλον το αντιλαμβανόμασταν αλλά κάναμε το κορόιδο. Πἠγε κιόλας 18:15μμ και με τα βίας θέλαμε να φύγουμε.
- Θέλουμε ή δε θέλουμε να δούμε εκείνο το ηλιοβασίλεμα ;
- Αν ναι, τότε πρέπει να φύγουμε.
Έ, που θα πάει θα το δούμε το ηλιοβασίλεμα είπαμε και οι δυό και καβαλώντας τη moto ξεκινήσαμε προς στην γνωστή μας, τὠρα πια, τοποθεσία ¨ηλιοβασιλέματος¨ Sunset Point, στην κορυφή ενός απόκρημνου βράχου με πρώτη θέα το Goreme.
Πρόκειται για μια σύντομη διαδρομή -αλλά απότομη- προσβάσιμη με τα πόδια βόλτα από το κέντρο του Goreme, σε λιγότερο από μισή ώρα με τα πόδια (συμπεριλαμβανομένων στάσεων στο δρόμο, για να τραβήξεις φωτογραφίε,ς όλων των βραχωδών σχηματισμών σε διαφορετικά στάδια) έως το οροπέδιο της κορυφής, όπου υπάρχει μικρό καφενεδάκι για κάτι πρόχειρο και μια ξύλινη πλατφόρμα με θέα προς όλες τις κατευθύνσεις.


Λαμπρές και πολλές δόξες έχει η δυτική πλευρά τόσο για το ηλιοβασίλεμα, όσο και το ότι έχει πρώτη θέα το Goreme και προς την καστρόπολη Uchisar.

Λογαριάζαμε εκ νέου χωρίς τον ξενοδόχο, είναι η ταιριαστή έκφραση, αφού δεν ικανοποιηθήκαμε και σήμερα από την προσπάθειά μας.
Όσο περνούσε η ώρα το μαζεμένο πλήθος, ήταν ξεκάθαρο, έχανε την υπομονή του και είτε καθόταν χάμω είτε έφευγε ανεπιστρεπτί,

Συνοστισμός, άκρατος, στην ξύλινη πλατφόρμα για λίγο παραπάνω ή και λίγο καλύτερο ηλιοβασίλεμα.
Τι να πεις !

Τουλάχιστον σήμερα η όλη ατμόσφαιρα ήταν πιο καθαρή από χθες και η προσφερόμενη, προς τα χαμηλά, θέα της πόλης μας αποζημίωνε έως ένα βαθμό.





Η νύχτα κατέφθασε και μας προέτρεπε με τον τρόπο της να αποσυρθούμε.

Αύριο προβλέπεται να είναι η μέρα πολύ μακρυά σε όλα της, αρχής γενομένης με το εγερτήριο που προγραμματίσθηκε από τα άγρια χαράματα.


Εποχούμενοι κἀναμε μια γρήγορη βόλτα στα περίχωρα της πόλης για να καταλήξουμε στο κέντρο της για φαγητό. Ήταν ήδη 15:15 μμ και δικαίως είχαν αρχίσει να παίζουν τα γνωστά όργανα, σχεδόν, χωρίς σταματημό.
Το προεπιλεγμἐνο μας εστιατόριο ήταν στην άκρη του κέντρου της κωμόπολης. Η όλη εξυπηρέτηση ήταν υποδειγματική όπως και τα πληθωρικά καλομαγειρεμένα πιάτα του.



Η moto μας περίμενε υπομονετικά μέχρι να τελειώσουμε το γεύμα μας,

για να μας συντροφεύσει στη συνέχεια προς μια κοντινή, άκρως ιδιαίτερη, τοποθεσία, των Fairy Chimneys.



Οι Fairy Chimneys, oι διάσημες «καμινάδες νεράιδων» της Καππαδοκίας, ένα σουρεαλιστικό τοπίο που παρατηρείται στις κοιλάδες του τριγώνου Avanos - Ürgüp - Uçhisar, με σκαλιστά πανύψηλα πετρώματα, που αλλάζουν έντονα χρώμα και περισσότερο όταν τις λούζουν οι ακτίνες του ηλιοβασιλέματος.
Οι βραχώδεις σχηματισμοί που έχουν κάνει την Καππαδοκία έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς στην Τουρκία εμφανίστηκαν λόγω μιας γεωλογικής διαδικασίας που ξεκίνησε πριν από εκατομμύρια χρόνια. Εκείνη την εποχή τα βουνά Erciyes, Güllüdağ και Hasandağı ήταν ενεργά ηφαίστεια της περιοχής. Οι ηφαιστειακές εκρήξεις τους κάλυψαν την περιοχή με πυκνή τέφρα, η οποία αργότερα στερεοποιήθηκε σε έναν μαλακό βράχο που ονομάζεται «τούφ». Όταν οι φυσικές δυνάμεις του ανέμου και του νερού έκαναν τη δουλειά τους, μόνο τα πιο σκληρά στοιχεία έμειναν πίσω για να σχηματίσουν τις «καμινάδες των νεράιδων» που μπορούν και σκαρφαλώνουν έως τα 40μ στον ουρανό. Η διάμετρος των καπνοδόχων είναι από 1μ έως και 15μ.
Οι καπνοδόχοι των νεράιδων, φαντάζουν σαν μανιτάρια και είναι ένα θαύμα της φύσης που στέκονται όρθια παρά τα εκατομμύρια χρόνια τους.
Επιπλέον, για μας ήταν έντονη η υπενθύμιση πως αυτό το τοπίο μας έφερνε κάτι λίγο από Σαρακίνο Μήλου και μικρά Μετέωρα.







Αφήσαμε την ομορφιά του σαγηνευτικού τοπίου των Fairy Chimneys και παίρνοντας έναν κακοτράχαλο χωματόδρομο κατευθυνόμαστε προς την διαβόητη Love Valley (την κοιλάδα της αγάπης).
Αυτήν που όλοι οι επισκέπτες, με κάποιο τρόπο, κόπτονται να δουν.
Το μπουρδούκλωμα ήταν αναμενόμενο μην πω πως άργησε μάλιστα, αφού ενδείξεις κατεύθνσης δεν ανταμώναμε. Προχωρούσαμε λίγο μουδιασμένα, ώσπου σε ένα ξέφωτο φάνηκε, επιτέλους, μια μισοπεσμένη πινακίδα που έδειχνε, Love Valley, προς τα δεξιά. Αυτό που βρήκαμε στην πορεία, αργότερα, ήταν απλά ένας γκρεμός ! ! !
Άντε πάλι προς τα πίσω . . .
Για να φτάσουμε στην κοιλάδα έλλειπαν, αρκετά, χιλιόμετρα, Στρἰψτε αριστερά έδειχνε η επόμενη πινακίδα που ύστερα από τρία χλμ μας έβγαλε στην κορυφή του λόφου σε ένα μικρό και βατό οροπέδιο, ακριβώς, πάνω από την υπόλευκη κοιλάδα με τα πράσινα δέντρα !


Η Love Valley έχει τη φήμη μιας πολύ μεγάλης κοιλάδας και σαν βρεθείς καταλαβαίνεις πολύ γρήγορα από πού έχει πάρει το όνομα της. Τεράστιοι βράχοι σε σχήμα φαλού κατακλύζουν το μέρος, δημιουργώντας ένα ιδιαίτερα ¨αγαπησιάρικο¨ και συνάμα εντυπωσιακό τοπίο.
Εξαιρετικά φυσικά θαύματα, τα τεράστια μνημεία που άφησε να δημιουργηθούν η Μητέρα Φύση στην κοιλάδα της αγάπης που βρίσκεται σε ένα ψηλό οροπέδιο πάνω από χίλια μέτρα σε υψόμετρο. Οι βροχοπτώσεις είναι αραιές σε αυτήν την περιοχή και το μέρος έχει ζεστά ξηρά καλοκαίρια και κρύους χιονισμένους χειμώνες. Σε αυτό το περιβάλλον, λοιπόν, στέκονται αγέρωχες οι τεράστιες φυσικές δομές που ομοιάζουν με κάποιο είδος αρχαίου αφιερώματος στην ανδρική γονιμότητα.



Ο καιρός, με τον ήλιο γερμένο προς το βασίλεμά του, συνωμοτούσε και μας παρείχε θέα 360ο και με εξαιρετική ορατότητα σε όλη την ανατολική περιοχή.


Το μικρό οροπέδιο, που βρισκόμασταν, σε πολλά σημεία του ήταν ίσιο και αυτό το εκμεταλλεύτηκαν ντόποιοι μικροπωλητές για να στήσουν τις μικρές παράγκες τους.

Παραμείναμε για αρκετή ώρα αττενίζοντας τη Love Valley και μια θεσπέσια ιnstrumental μουσική έφθανε στα αυτιά μας, από μια από τις παράγκες.
Διακριτικά, λες και σέβονταν τόσο το χώρο όσο και τους λιγοστούς παρευρισκομένους, έπαιζε το Album Kopruler (Varius Artists) και ένα δείγμα από αυτό είναι και το :
Δεν είναι περιττό να αναφέρω πως, από δω και πέρα, το Album αυτό αποτέλεσε τη μουσική επένδυση του υπόλοιπου ταξιδιού μας.
Όλα τα είχαμε υπό έλεγχο, ήταν φως φανάρι, εκτός από την ώρα που με ευκολία κυλούσε χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε ή μαλλον το αντιλαμβανόμασταν αλλά κάναμε το κορόιδο. Πἠγε κιόλας 18:15μμ και με τα βίας θέλαμε να φύγουμε.
- Θέλουμε ή δε θέλουμε να δούμε εκείνο το ηλιοβασίλεμα ;
- Αν ναι, τότε πρέπει να φύγουμε.
Έ, που θα πάει θα το δούμε το ηλιοβασίλεμα είπαμε και οι δυό και καβαλώντας τη moto ξεκινήσαμε προς στην γνωστή μας, τὠρα πια, τοποθεσία ¨ηλιοβασιλέματος¨ Sunset Point, στην κορυφή ενός απόκρημνου βράχου με πρώτη θέα το Goreme.
Πρόκειται για μια σύντομη διαδρομή -αλλά απότομη- προσβάσιμη με τα πόδια βόλτα από το κέντρο του Goreme, σε λιγότερο από μισή ώρα με τα πόδια (συμπεριλαμβανομένων στάσεων στο δρόμο, για να τραβήξεις φωτογραφίε,ς όλων των βραχωδών σχηματισμών σε διαφορετικά στάδια) έως το οροπέδιο της κορυφής, όπου υπάρχει μικρό καφενεδάκι για κάτι πρόχειρο και μια ξύλινη πλατφόρμα με θέα προς όλες τις κατευθύνσεις.


Λαμπρές και πολλές δόξες έχει η δυτική πλευρά τόσο για το ηλιοβασίλεμα, όσο και το ότι έχει πρώτη θέα το Goreme και προς την καστρόπολη Uchisar.

Λογαριάζαμε εκ νέου χωρίς τον ξενοδόχο, είναι η ταιριαστή έκφραση, αφού δεν ικανοποιηθήκαμε και σήμερα από την προσπάθειά μας.
Όσο περνούσε η ώρα το μαζεμένο πλήθος, ήταν ξεκάθαρο, έχανε την υπομονή του και είτε καθόταν χάμω είτε έφευγε ανεπιστρεπτί,

Συνοστισμός, άκρατος, στην ξύλινη πλατφόρμα για λίγο παραπάνω ή και λίγο καλύτερο ηλιοβασίλεμα.
Τι να πεις !

Τουλάχιστον σήμερα η όλη ατμόσφαιρα ήταν πιο καθαρή από χθες και η προσφερόμενη, προς τα χαμηλά, θέα της πόλης μας αποζημίωνε έως ένα βαθμό.






Η νύχτα κατέφθασε και μας προέτρεπε με τον τρόπο της να αποσυρθούμε.

Αύριο προβλέπεται να είναι η μέρα πολύ μακρυά σε όλα της, αρχής γενομένης με το εγερτήριο που προγραμματίσθηκε από τα άγρια χαράματα.
Attachments
-
42 bytes Προβολές: 0