themischar
Member
- Μηνύματα
- 512
- Likes
- 4.871
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- 1η μέρα, Χίος - Pamukkale & 350 Km
- 2η μέρα, Pamukkale - Konya & 390 Km
- 2η μέρα
- 3η μέρα, Konya - Goreme & 235 Km
- 3η μέρα
- 4η μέρα, Τριγύρω στο Goreme
- 4η μέρα
- 5η μέρα, και σήμερα τριγύρω από το Goreme
- 5η μέρα
- 5η μέρα
- 5η μέρα One day trip (Goreme - Derinkuyu - Ihlara - Goreme)
- 5η μέρα
- 6η μέρα, Goreme - Egirdir & 442 Km
- 7η μέρα, Egirdir - Ölüdeniz & 280 Km
- 8η μέρα, Βολτίτσα σε Kayakoy & Fethiye
- 9η μέρα, Ölüdeniz- Marmaris & 141 Km
- 10η μέρα, μια κρουαζιέρα έως και το Dalyan
- 10η μέρα
- 11η μέρα, Marmaris - Bodrum & 163 Km
- 12η μέρα, γύρω από το Bodrum
- 13η μέρα, Bodrum - Kusadasi & 154 Km
- 14η μέρα, Kusadasi - Ephesus - Kusadasi & 46 Km
- 14η μέρα
- 15η & 16η μέρα, Kusadasi - Cesme & 176 Km + Cesme - Χίος - Πειραιάς (9 +122 ) Nautical Miles
2η μέρα, Pamukkale - Konya & 390 Km

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1cSKbCPIwHL_7EcCan5NjbO0L6tDSEGJz&usp=sharing
Τα χαράματα, στην ώρα του, η μαγνητοφωνημένη φωνή του Μουεζίνη καλούσε αυτούς που ήξεραν, αλλά ξυπνούσε και όλους τους άλλους που δεν ήθελαν να ξέρουν, όπως καλή ώρα εμάς !
Το τσαγάκι με τα συνοδευτικά του βρισκόταν κιόλας στο στρωμένο τραπέζι της ονομαζόμενης "τραπεζαρίας", όταν έπρεπε να την επισκεφθούμε, σιγά που θα το ξεχνούσαμε !
Ας πούμε πως, και οι δυό, πήραμε πρωινό και βγήκαμε έξω για την πραγματική αναγνώριση
του «Παμπούκ καλεσί» = φρούριο βάμβακος).


Προχωράμε προς τον κυρίως όγκο, πάνω στον ειδικά διαμορφωμένο διάδρομο προς την είσοδο με τα νερά περιεκτικότητας ανθρακικών ορυκτών που δικαιολογούν το έξτρα εισιτήριο.
Η τουριστική εκμετάλλευση λίγο έλειψε να στοιχίσει ακριβά στην τουριστική περιοχή, όταν οι αναπτυσσόμενες τότε πολλές ξενοδοχειακές μονάδες αντλούσαν νερό από τις πηγές. Ο κίνδυνος λένε έχει πλέον περιοριστεί ενώ αρκετές από τις δεξαμενές είναι τώρα στεγνές και δεν επιτρέπεται η προσέγγιση τους.
Κάπου εδώ βγάλαμε τα παπούτσια μας και συνεχίσαμε την ανάβαση ξυπόλητοι. Οι πιο προνοητικοί, των οργανωμένων γκρουπ όπως αντιληφθήκαμε, ήταν με σαγιονάρες και μαγιό. Κάτι περισσότερο γνώριζαν !




Υπέροχο φυσικό τοπίο που εντυπωσιάζει τον κάθε επισκέπτη και μάλλον θέλει τον δικό του χρόνο για να το απολαύσεις.
Ανεβοκατεβἠκαμε όσες φορές χρειάστηκε, απολαμβάνοντας αυτό το μεγαλείο της φύσης.

Η πόλη, όπως απλώνεται μπροστά στα μάτια μας από ψηλά.



Η ανάβαση, ώς την κορυφή, ήταν ηθελημένα γρήγορη γιατί εκεί γύρω και μετά από τις ιαματικές πηγές, απλώνεται η Ιεράπολις, η αρχαιοελληνική πόλη της Φρυγίας.
Μεταξύ άλλων, το αρχαίο θέατρο και η νεκρόπολη, καταδεικνύουν τον ιστορικό πλούτο της περιοχής. Σύμφωνα με πανάρχαιες δοξασίες, στην περιοχή αυτή τοποθετείται μία από τις εισόδους του Κάτω Κόσμου.

Ένας παράδρομος, ξεκινά από την πόλη και φθάνει περιφερειακά ως επάνω στον αρχαιολογικό χώρο και χρησιμοποιείται από όλους εκείνους που αδυνατούν ή δεν επιθυμουν την ανάβαση μέσα από τα νερά με τα ανθρακικά ορυκτά.




Η αρχαία πόλη θεμελιώθηκε και εξαπλώθηκε σε ένα πλάτωμα που σχηματίζεται σε επικλινή λόφο, σε σχημα τόξου και διατηρείται -περιέργως- σε καλή κατάσταση για τα δεδομένα της χώρας.




Είναι γνωστό σε όλους ότι στα ταξίδια δεν κυλούν όλα ρόδινα ή όπως έχει επιλέξει ο καθένας να τα πραγματοποιήσει.
Έτσι, και σε εμάς τώρα, έλαχε να μη μπορούμε να επισκεφθούμε παράλληλα και το αρχαίο θέατρο της Ιεράπολης χωρητικότητας 12.000 θέσεων λόγω των εξελισσόμενων τεχνικών εργασιών

και ξεκινήσαμε, αν μη τι άλλο, πικαρισμένοι την κάθοδό μας από άλλο σημείο από αυτό της ανόδου μας,




https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1cSKbCPIwHL_7EcCan5NjbO0L6tDSEGJz&usp=sharing
Τα χαράματα, στην ώρα του, η μαγνητοφωνημένη φωνή του Μουεζίνη καλούσε αυτούς που ήξεραν, αλλά ξυπνούσε και όλους τους άλλους που δεν ήθελαν να ξέρουν, όπως καλή ώρα εμάς !
Το τσαγάκι με τα συνοδευτικά του βρισκόταν κιόλας στο στρωμένο τραπέζι της ονομαζόμενης "τραπεζαρίας", όταν έπρεπε να την επισκεφθούμε, σιγά που θα το ξεχνούσαμε !
Ας πούμε πως, και οι δυό, πήραμε πρωινό και βγήκαμε έξω για την πραγματική αναγνώριση
του «Παμπούκ καλεσί» = φρούριο βάμβακος).


Προχωράμε προς τον κυρίως όγκο, πάνω στον ειδικά διαμορφωμένο διάδρομο προς την είσοδο με τα νερά περιεκτικότητας ανθρακικών ορυκτών που δικαιολογούν το έξτρα εισιτήριο.
Η τουριστική εκμετάλλευση λίγο έλειψε να στοιχίσει ακριβά στην τουριστική περιοχή, όταν οι αναπτυσσόμενες τότε πολλές ξενοδοχειακές μονάδες αντλούσαν νερό από τις πηγές. Ο κίνδυνος λένε έχει πλέον περιοριστεί ενώ αρκετές από τις δεξαμενές είναι τώρα στεγνές και δεν επιτρέπεται η προσέγγιση τους.
Κάπου εδώ βγάλαμε τα παπούτσια μας και συνεχίσαμε την ανάβαση ξυπόλητοι. Οι πιο προνοητικοί, των οργανωμένων γκρουπ όπως αντιληφθήκαμε, ήταν με σαγιονάρες και μαγιό. Κάτι περισσότερο γνώριζαν !




Υπέροχο φυσικό τοπίο που εντυπωσιάζει τον κάθε επισκέπτη και μάλλον θέλει τον δικό του χρόνο για να το απολαύσεις.
Ανεβοκατεβἠκαμε όσες φορές χρειάστηκε, απολαμβάνοντας αυτό το μεγαλείο της φύσης.

Η πόλη, όπως απλώνεται μπροστά στα μάτια μας από ψηλά.



Η ανάβαση, ώς την κορυφή, ήταν ηθελημένα γρήγορη γιατί εκεί γύρω και μετά από τις ιαματικές πηγές, απλώνεται η Ιεράπολις, η αρχαιοελληνική πόλη της Φρυγίας.
Μεταξύ άλλων, το αρχαίο θέατρο και η νεκρόπολη, καταδεικνύουν τον ιστορικό πλούτο της περιοχής. Σύμφωνα με πανάρχαιες δοξασίες, στην περιοχή αυτή τοποθετείται μία από τις εισόδους του Κάτω Κόσμου.

Ένας παράδρομος, ξεκινά από την πόλη και φθάνει περιφερειακά ως επάνω στον αρχαιολογικό χώρο και χρησιμοποιείται από όλους εκείνους που αδυνατούν ή δεν επιθυμουν την ανάβαση μέσα από τα νερά με τα ανθρακικά ορυκτά.




Η αρχαία πόλη θεμελιώθηκε και εξαπλώθηκε σε ένα πλάτωμα που σχηματίζεται σε επικλινή λόφο, σε σχημα τόξου και διατηρείται -περιέργως- σε καλή κατάσταση για τα δεδομένα της χώρας.




Είναι γνωστό σε όλους ότι στα ταξίδια δεν κυλούν όλα ρόδινα ή όπως έχει επιλέξει ο καθένας να τα πραγματοποιήσει.
Έτσι, και σε εμάς τώρα, έλαχε να μη μπορούμε να επισκεφθούμε παράλληλα και το αρχαίο θέατρο της Ιεράπολης χωρητικότητας 12.000 θέσεων λόγω των εξελισσόμενων τεχνικών εργασιών

και ξεκινήσαμε, αν μη τι άλλο, πικαρισμένοι την κάθοδό μας από άλλο σημείο από αυτό της ανόδου μας,



Attachments
-
42 bytes Προβολές: 0