themischar
Member
- Μηνύματα
- 512
- Likes
- 4.872
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- 1η μέρα, Χίος - Pamukkale & 350 Km
- 2η μέρα, Pamukkale - Konya & 390 Km
- 2η μέρα
- 3η μέρα, Konya - Goreme & 235 Km
- 3η μέρα
- 4η μέρα, Τριγύρω στο Goreme
- 4η μέρα
- 5η μέρα, και σήμερα τριγύρω από το Goreme
- 5η μέρα
- 5η μέρα
- 5η μέρα One day trip (Goreme - Derinkuyu - Ihlara - Goreme)
- 5η μέρα
- 6η μέρα, Goreme - Egirdir & 442 Km
- 7η μέρα, Egirdir - Ölüdeniz & 280 Km
- 8η μέρα, Βολτίτσα σε Kayakoy & Fethiye
- 9η μέρα, Ölüdeniz- Marmaris & 141 Km
- 10η μέρα, μια κρουαζιέρα έως και το Dalyan
- 10η μέρα
- 11η μέρα, Marmaris - Bodrum & 163 Km
- 12η μέρα, γύρω από το Bodrum
- 13η μέρα, Bodrum - Kusadasi & 154 Km
- 14η μέρα, Kusadasi - Ephesus - Kusadasi & 46 Km
- 14η μέρα
- 15η & 16η μέρα, Kusadasi - Cesme & 176 Km + Cesme - Χίος - Πειραιάς (9 +122 ) Nautical Miles
Απομακρυνόμαστε από την κορυφή, πιάνοντας το υγρό μονοπάτι της επιστροφής μέσα στην απαστράπτουσα ατμόσφαιρα των λιμνών και πεζουλιών που λέγονται travertines με τα νερά τους να´ναι χλιαρά ως ιαματικά-θεραπευτικά που είναι ! αλλά ταυτόχρονα να τα νοιώθεις και δροσερά.


Οι λευκές σχηματοποιημένες πισίνες και οι μικροί καταρράκτες δημιουργούν αναμφίβολα μια εικόνα ιδιαίτερης ομορφιάς.

Ανάλογα με την ώρα και την ηλιοφάνεια, μια παλέτα από ιριδίζοντα χρώματα -άσπρο, ροζ, γαλάζιο και ολίγον τι λιλά- είναι μια τελευταία εικόνα που συντροφεύει τον επισκέπτη όταν αφήνει πίσω του το μοναδικό «κάστρο από βαμβάκι».


Με το χρόνο να μας ¨τρέχει¨, έχουμε και μια διαδρομή να κάνουμε μη ξεχνιόμαστε...
Ήταν μεσημέρι όταν γυρίσαμε στο ξενοδοχείο. Ξεντυθήκαμε και ντυθήκαμε κατάλληλα, για να βρεθούμε κυριολεκτικά στο δρόμο.
Στην αρχή, η διαδρομή είναι μέσα από εθνικές οδούς με δυό λωρίδες, από κάποιο σημείο και μετά γίνεται με μία λωρίδα και περνά μέσα από λογής-λογής μικρά χωριά και ξαναεπαναλαμβάνεται.
Όσο απομακρυνόμαστε από την παραλία γίνεται εμφανές, ότι τόσο το βιωτικό επίπεδο αλλάζει προς το χειρότερο. Πολλές οι εικόνες που θυμίζουν Ελλάδα πριν τα eighties.

Είχαμε αρκετή ώρα στο δρόμο κάπου +200 χλμ και μια στάση είχε αρχίσει να γίνεται περισσότερο από επιβεβλημένη. Έτσι, όταν προσπεράσαμε και την τοποθεσία Büyükkabaca σταματήσαμε για έναν γερό ανεφοδιασμό της συντροφιάς μας, τόσο της έμψυχης όσο και της άψυχης !


Ετοιμαζόμαστε να φύγουμε και χάνω από τα μάτια μου τη Μάτα. Την ακούω όμως να με φωνάζει, γιατί ο Κος Εμβερ που μόλις έφθασε με το παρακάτω μηχανάκι -την είχε πλησίασει τη στιγμή που φορούσε το κράνος της- επέμενε, σώνει και καλά, να κεράσει τους Yunan motosikletçileri !

<< Άίντε >> λέω δυναά, πάμε πάλι μέσα, δεν ήταν και άσχημα.
Η Μάτα προσπαθεί να πιάσει κουβέντα μαζί του και τους ακούω που επιχειρηματολογούν, αλλά έγω το᾽χω ρίξει στο ¨διάβασμα¨ των αγγελιών . . .
Και να μη μπορώ να βγάλω από τη σκέψη μου και σιγανά να μονολογώ :
- Aχ, αχ, αχ πόσα πολλά μας ενώνουν και κάποιοι κρατάνε μόνο αυτά που μας χωρίζουν.

Η μικρή στάση που λίγο έλειψε να γίνει Αρμένικη επίσκεψη, μας ξεκούρασε και μας χαροποίησε εξ᾽ αιτίας του Κου Εμβέρ που μας κανάκεψε περισσότερο απ´ όσο αντέχαμε.
Με την απογευματιάτικη ζέστη να´ναι ακούραστη, τον ήλιο να μας λούζει -ευτυχὠς- από πλάγια και πίσω, περνούσαμε λιμνούλες, βοσκοτόπια και kara orman (μαύρο δάσος) που ένα από αυτά είχε μετατραπεί σε σημαία καλοσωρίσματος και προσπαθούμε εναγωνίως να έχουμε μια σταθερή πορεία.


Η σημερινή απόσταση δεν έλεγε να ¨φαγώθεί¨ ακολουθώντας, όσο γινόταν, τα όρια ταχύτητας με τα σημάδια ελέγχου της Αστυνομίας να είναι παραπάνω από ορατά (συνεπεικουρούσαν σ´αυτό και τα αντιθέτως διερχόμενα αυτοκίνητα με το διεθνές αναγνωρίσιμο σἠμα αναβοσβήσματος των φώτων).

Επίσης, από το περιβάλλον γύρω από το δρόμο γινόταν αντιληπτό πως πλησιάζαμε στα ευρύτερα περίχωρα του Ικονίου που δεν είναι και μια μικρή πόλη.

Το Ικόνιο (Konya), είναι πόλη στην κεντρική Τουρκία -στην Ανατολία- σε υψόμετρο 1.200μ με πληθυσμό περίπου 1.270.000 κατοίκους και κατοικείται από αρχαιότατους χρόνους (ήταν η περιοχή της αρχαίας Λυκαονίας που είχε κέντρο το Ικόνιο).
Ο καιρός άρχισε να αλλάζει και να μαζεύει συννεφάκια για δικούς του προφανώς λόγους και ο δρόμος ύστερα από μια δεξιά στροφή άλλαξε την αίγλη του.
Είχαμε μπει σε έναν ολόϊσιο κατηφορικό δρόμο αραιοκατοικημένης περιοχής, με και χωρίς διαχωριστική νησίδα στη μέση, και με τα όρια ταχύτητας εναλλάξ τα 50 - 70 χλμ.

Πάνω που πιάσαμε την κουβέντα, μέσω της ενδοσυνεννόησης Bluetooth στα κράνη, αν πάμε καλά και από που θα κόψουμε για να μπούμε προς το κέντρο, να´ σου πετάγεται στη μέση ένας ένστολος ξερακιανός και μας κάνει τη γνωστή νοηματική κίνηση του :
- << περάστε, παρακαλώ, στην άκρη >>.
Ουφ, τι να γίνει, σταματάμε.
Μας πλησιάζει το ταίρι του με το radar χειρός και μας δείχνει ότι οδηγούσα με 56 Km/h με όριο τα 50 Km/h και λίγο πριν από εμάς είχαν σταματήσει ένα αυτοκίνητο Τούρκων που έτρεχαν με 58 Km/h . . .
Οι αστυνόμοι έδειχναν φιλικοί, αλλά η μόνη λέξη τους στην Αγγλική γλώσσα ήταν το radar.
Ταυτότητα, δίπλωμα οδήγησης, άδεια κυκλοφορίας, πράσινη κάρτα, τα έβγαλα και τους τα έδωσα -ως όφειλα- πριν προλάβουν να μουγκρίσουν.
Είμασταν αναγκαστικά στην αναμονή των εξελίξεων χωρίς να λοξοκοιτάμε και, ξάφνου, τους ακούμε να γελάνε. Γελούσαν κοιτώντας μιά εμένα και μια τη φωτογραφία μου που ήταν καρφιτσωμένη στην (ροζ) άδεια οδήγησης, δεν είχα φροντίσει να την αλλάξω με την νέου τύπου αφού ήταν σε ισχύ.
Δε στεναχωρήθηκα για το ειρωνικό τους γέλιο, ούτε βέβαια τους συνόδευσα στο γέλιο τους. Ξεροκαταπίνοντας τους ευχήθηκα από μέσα μου, όμως, το << εκεί που είστε ήμουνα, εδώ που είμαι εύχομαι να´ ρθείτε >> .
Οι ομοιοπαθούντες Τούρκοι, μίλαγαν κάποια Αγγλικά και μας βοήθησαν να συνεννοηθούμε με την εξουσία, νά΄ ναι καλά.
Το πρόστιμο και για τις δυό πειπτώσεις ήταν, το ίδιο, 230 TL και ἐπρεπε να πληρωθεί μέσα σε 15 μέρες. Και σχόλια, βεβαίως, δεν επιτρέπονται.
Και για να μην πάει εντελώς χαμένη αυτή η υποχρεωτική στάση ζήτησα, ευγενικά μεν επιτακτικά δε, να μας προτείνουν, κάποιο ξενοδοχείο για διανυκτέρευση.
Ask the locals, ισχυρίζονται πολλοί, έτσι κι´ εγώ άδραξα την ευκαιρία.
Ύστερα από λίγο μπούρου - μπούρου, μεταξύ της εξουσίας και των ομοιοπαθούντων Τούρκων, μας πρότειναν ένα που βρισκόταν κοντά στο χώρο του Konya Science Center.
Ένα ξερό, Ελληνικό <<ευχαριστώ>> ειπώθηκε από πλευράς μου, που συνοδευόταν και από εμφατικό κούνημα του κεφαλιού.
Για ένα τίποτα χάθηκαν, διάβολε, 45 ολόκληρα λεπτά. Όχι, τα δύο Χ (χρόνος και χρήμα) δε χάθηκαν για όλους ανεξαίρετα, γιατί απλά όλη αυτή την ώρα κάποιοι πέρναγαν από μπροστά μας βολίδα, αλλά βλέπεις η εξουσία ήταν πολύ απασχολημένη !
Ο.Κ. θα συμφωνήσω, υπάρχουν και χειρότερα.
Από την άλλη, ούτως ή άλλως, δεν είχαμε πρόθεση να δούμε εκτενώς την πόλη, αλλά και να μη την χαζέψουμε έστω εποxούμενοι δεν το περιμέναμε !
Η ώρα, ήταν αλήθεια, μας είχε ξεφύγει κατά πολύ.
Στο γρήγορο διάβα μας, προσπεράσαμε το Μαυσωλείο Mevlana Müzesi. Στην πραγματικότητα είναι τέμενος μέσα στο οποίο υπάρχουν οι τάφοι του Celaleddin Rumi, του γιού του αλλά και άλλων σημαντικών προσωπικοτήτων των Mevlevi Sufi και αποτελεί τόπο προσκυνήματος των μουσουλμάνων.

Ο Celaleddin Rumi ήταν ένας από τους μεγαλύτερους μυστικιστές φιλόσοφους του Ισλάμ του 13ου αιώνα. με σπουδαία έργα θρησκευτικά αλλά και ποιητικά κυρίως στα Περσικά που ήταν η γλώσσα της εποχής είναι και προστάτης της πόλης.
Έγινε γνωστός στον Ισλαμικό κόσμο ως Mevlana (ο δασκαλός μας, οδηγός μας).
Σε διάφορα μέρη ιδρύθηκαν πολλά τάγματα Mevlevi Sufis (μυστικιστών Στροβιλιζόμενων Δερβίσηδων). Τα σπουδαιότερα έργα του είναι το "Ντιβάν", συλλογή λυρικών ποιημάτων και το "Μεσνεβί" (δίστιχα) που περιέχει 40.000 δίστιχα σε ηθικά και ασκητικά θέματα, μέσα από μυστικισμό και αλληγορίες.
Οι επτα συμβουλες του είναι :
-Να είσαι σαν το τρεχούμενο νερό, γενναιόδωρος και φιλάνθρωπος
-Να είσαι σαν τον ήλιο, ελεήμων και στοργικός
-Να είσαι σαν τη νύχτα στα σφάλματα των άλλων
-Να σκύβεις σαν νεκρός στην οργή και το θυμό
-Να είσαι σαν το χώμα ταπεινός και απλός
-Να είσαι σαν τη θάλασσα στην ανοχή
-Να φαίνεσαι όπως είσαι ή να είσαι όπως φαίνεσαι
Ήταν, σαφώς, λάθος μας που δεν το επισκεφθήκαμε την επομένη και έτσι έμεινε ως εκκρεμότητα για κάποια άλλη φορά.


Το ξενοδοχείο βρισκόταν, κοντά στο χώρο του Konya Science Center, να μην ανοίξω όμως το στοματάκι μου, σχετικά μακρυά από την πόλη και η περιοχή ήταν σε πολλά σημεία ακόμη υπο ανακατασκευή.


Και δεν έφθανε αυτό, αποδείχθηκε ναι μεν μπιλ παρά αλλά όχι και καλό (σ´αυτό τον κόσμο ό,τι πληρώνεις παίρνεις, σωστά ;).
Ας πάει και το παλιάμπελο είπαμε, που να ψάψνουμε τώρα γι´ αλλού, ήδη νυχτώσαμε.
Η τακτοποίησή μας έγινε fast track και βγήκαμε για το καθιερωμένο ψάξιμο φαγητού στην πρώτη κατοικημένη περιοχή που συναντήσαμε.

Το τοπικό ποδοσφαιρό γήπεδο <<Konya Buyuksehir Stadyumu>>.


Η φωτιζόμενη επιγραφή, ανάμεσα στους μιναρέδες του Τζαμί, φαινόταν σχεδόν από παντού, τόσο ψηλά που την είχαν τοποθετήσει και έγραφε : << ZEKAT MALI KORUR >> (Το Zakat είναι το δικαίωμα που η θρησκεία του Ισλάμ . . . )
Κάπου χάθηκα στην μετάφραση και μάλλον έφταιγε η κούραση !
Γι´ αυτό, εἰπαμε : - αρκετά και για σήμερα.


Οι λευκές σχηματοποιημένες πισίνες και οι μικροί καταρράκτες δημιουργούν αναμφίβολα μια εικόνα ιδιαίτερης ομορφιάς.

Ανάλογα με την ώρα και την ηλιοφάνεια, μια παλέτα από ιριδίζοντα χρώματα -άσπρο, ροζ, γαλάζιο και ολίγον τι λιλά- είναι μια τελευταία εικόνα που συντροφεύει τον επισκέπτη όταν αφήνει πίσω του το μοναδικό «κάστρο από βαμβάκι».


Με το χρόνο να μας ¨τρέχει¨, έχουμε και μια διαδρομή να κάνουμε μη ξεχνιόμαστε...
Ήταν μεσημέρι όταν γυρίσαμε στο ξενοδοχείο. Ξεντυθήκαμε και ντυθήκαμε κατάλληλα, για να βρεθούμε κυριολεκτικά στο δρόμο.
Στην αρχή, η διαδρομή είναι μέσα από εθνικές οδούς με δυό λωρίδες, από κάποιο σημείο και μετά γίνεται με μία λωρίδα και περνά μέσα από λογής-λογής μικρά χωριά και ξαναεπαναλαμβάνεται.
Όσο απομακρυνόμαστε από την παραλία γίνεται εμφανές, ότι τόσο το βιωτικό επίπεδο αλλάζει προς το χειρότερο. Πολλές οι εικόνες που θυμίζουν Ελλάδα πριν τα eighties.

Είχαμε αρκετή ώρα στο δρόμο κάπου +200 χλμ και μια στάση είχε αρχίσει να γίνεται περισσότερο από επιβεβλημένη. Έτσι, όταν προσπεράσαμε και την τοποθεσία Büyükkabaca σταματήσαμε για έναν γερό ανεφοδιασμό της συντροφιάς μας, τόσο της έμψυχης όσο και της άψυχης !


Ετοιμαζόμαστε να φύγουμε και χάνω από τα μάτια μου τη Μάτα. Την ακούω όμως να με φωνάζει, γιατί ο Κος Εμβερ που μόλις έφθασε με το παρακάτω μηχανάκι -την είχε πλησίασει τη στιγμή που φορούσε το κράνος της- επέμενε, σώνει και καλά, να κεράσει τους Yunan motosikletçileri !

<< Άίντε >> λέω δυναά, πάμε πάλι μέσα, δεν ήταν και άσχημα.
Η Μάτα προσπαθεί να πιάσει κουβέντα μαζί του και τους ακούω που επιχειρηματολογούν, αλλά έγω το᾽χω ρίξει στο ¨διάβασμα¨ των αγγελιών . . .
Και να μη μπορώ να βγάλω από τη σκέψη μου και σιγανά να μονολογώ :
- Aχ, αχ, αχ πόσα πολλά μας ενώνουν και κάποιοι κρατάνε μόνο αυτά που μας χωρίζουν.

Η μικρή στάση που λίγο έλειψε να γίνει Αρμένικη επίσκεψη, μας ξεκούρασε και μας χαροποίησε εξ᾽ αιτίας του Κου Εμβέρ που μας κανάκεψε περισσότερο απ´ όσο αντέχαμε.
Με την απογευματιάτικη ζέστη να´ναι ακούραστη, τον ήλιο να μας λούζει -ευτυχὠς- από πλάγια και πίσω, περνούσαμε λιμνούλες, βοσκοτόπια και kara orman (μαύρο δάσος) που ένα από αυτά είχε μετατραπεί σε σημαία καλοσωρίσματος και προσπαθούμε εναγωνίως να έχουμε μια σταθερή πορεία.


Η σημερινή απόσταση δεν έλεγε να ¨φαγώθεί¨ ακολουθώντας, όσο γινόταν, τα όρια ταχύτητας με τα σημάδια ελέγχου της Αστυνομίας να είναι παραπάνω από ορατά (συνεπεικουρούσαν σ´αυτό και τα αντιθέτως διερχόμενα αυτοκίνητα με το διεθνές αναγνωρίσιμο σἠμα αναβοσβήσματος των φώτων).

Επίσης, από το περιβάλλον γύρω από το δρόμο γινόταν αντιληπτό πως πλησιάζαμε στα ευρύτερα περίχωρα του Ικονίου που δεν είναι και μια μικρή πόλη.

Το Ικόνιο (Konya), είναι πόλη στην κεντρική Τουρκία -στην Ανατολία- σε υψόμετρο 1.200μ με πληθυσμό περίπου 1.270.000 κατοίκους και κατοικείται από αρχαιότατους χρόνους (ήταν η περιοχή της αρχαίας Λυκαονίας που είχε κέντρο το Ικόνιο).
Ο καιρός άρχισε να αλλάζει και να μαζεύει συννεφάκια για δικούς του προφανώς λόγους και ο δρόμος ύστερα από μια δεξιά στροφή άλλαξε την αίγλη του.
Είχαμε μπει σε έναν ολόϊσιο κατηφορικό δρόμο αραιοκατοικημένης περιοχής, με και χωρίς διαχωριστική νησίδα στη μέση, και με τα όρια ταχύτητας εναλλάξ τα 50 - 70 χλμ.

Πάνω που πιάσαμε την κουβέντα, μέσω της ενδοσυνεννόησης Bluetooth στα κράνη, αν πάμε καλά και από που θα κόψουμε για να μπούμε προς το κέντρο, να´ σου πετάγεται στη μέση ένας ένστολος ξερακιανός και μας κάνει τη γνωστή νοηματική κίνηση του :
- << περάστε, παρακαλώ, στην άκρη >>.
Ουφ, τι να γίνει, σταματάμε.
Μας πλησιάζει το ταίρι του με το radar χειρός και μας δείχνει ότι οδηγούσα με 56 Km/h με όριο τα 50 Km/h και λίγο πριν από εμάς είχαν σταματήσει ένα αυτοκίνητο Τούρκων που έτρεχαν με 58 Km/h . . .
Οι αστυνόμοι έδειχναν φιλικοί, αλλά η μόνη λέξη τους στην Αγγλική γλώσσα ήταν το radar.
Ταυτότητα, δίπλωμα οδήγησης, άδεια κυκλοφορίας, πράσινη κάρτα, τα έβγαλα και τους τα έδωσα -ως όφειλα- πριν προλάβουν να μουγκρίσουν.
Είμασταν αναγκαστικά στην αναμονή των εξελίξεων χωρίς να λοξοκοιτάμε και, ξάφνου, τους ακούμε να γελάνε. Γελούσαν κοιτώντας μιά εμένα και μια τη φωτογραφία μου που ήταν καρφιτσωμένη στην (ροζ) άδεια οδήγησης, δεν είχα φροντίσει να την αλλάξω με την νέου τύπου αφού ήταν σε ισχύ.
Δε στεναχωρήθηκα για το ειρωνικό τους γέλιο, ούτε βέβαια τους συνόδευσα στο γέλιο τους. Ξεροκαταπίνοντας τους ευχήθηκα από μέσα μου, όμως, το << εκεί που είστε ήμουνα, εδώ που είμαι εύχομαι να´ ρθείτε >> .
Οι ομοιοπαθούντες Τούρκοι, μίλαγαν κάποια Αγγλικά και μας βοήθησαν να συνεννοηθούμε με την εξουσία, νά΄ ναι καλά.
Το πρόστιμο και για τις δυό πειπτώσεις ήταν, το ίδιο, 230 TL και ἐπρεπε να πληρωθεί μέσα σε 15 μέρες. Και σχόλια, βεβαίως, δεν επιτρέπονται.
Και για να μην πάει εντελώς χαμένη αυτή η υποχρεωτική στάση ζήτησα, ευγενικά μεν επιτακτικά δε, να μας προτείνουν, κάποιο ξενοδοχείο για διανυκτέρευση.
Ask the locals, ισχυρίζονται πολλοί, έτσι κι´ εγώ άδραξα την ευκαιρία.
Ύστερα από λίγο μπούρου - μπούρου, μεταξύ της εξουσίας και των ομοιοπαθούντων Τούρκων, μας πρότειναν ένα που βρισκόταν κοντά στο χώρο του Konya Science Center.
Ένα ξερό, Ελληνικό <<ευχαριστώ>> ειπώθηκε από πλευράς μου, που συνοδευόταν και από εμφατικό κούνημα του κεφαλιού.
Για ένα τίποτα χάθηκαν, διάβολε, 45 ολόκληρα λεπτά. Όχι, τα δύο Χ (χρόνος και χρήμα) δε χάθηκαν για όλους ανεξαίρετα, γιατί απλά όλη αυτή την ώρα κάποιοι πέρναγαν από μπροστά μας βολίδα, αλλά βλέπεις η εξουσία ήταν πολύ απασχολημένη !
Ο.Κ. θα συμφωνήσω, υπάρχουν και χειρότερα.
Από την άλλη, ούτως ή άλλως, δεν είχαμε πρόθεση να δούμε εκτενώς την πόλη, αλλά και να μη την χαζέψουμε έστω εποxούμενοι δεν το περιμέναμε !
Η ώρα, ήταν αλήθεια, μας είχε ξεφύγει κατά πολύ.
Στο γρήγορο διάβα μας, προσπεράσαμε το Μαυσωλείο Mevlana Müzesi. Στην πραγματικότητα είναι τέμενος μέσα στο οποίο υπάρχουν οι τάφοι του Celaleddin Rumi, του γιού του αλλά και άλλων σημαντικών προσωπικοτήτων των Mevlevi Sufi και αποτελεί τόπο προσκυνήματος των μουσουλμάνων.

Ο Celaleddin Rumi ήταν ένας από τους μεγαλύτερους μυστικιστές φιλόσοφους του Ισλάμ του 13ου αιώνα. με σπουδαία έργα θρησκευτικά αλλά και ποιητικά κυρίως στα Περσικά που ήταν η γλώσσα της εποχής είναι και προστάτης της πόλης.
Έγινε γνωστός στον Ισλαμικό κόσμο ως Mevlana (ο δασκαλός μας, οδηγός μας).
Σε διάφορα μέρη ιδρύθηκαν πολλά τάγματα Mevlevi Sufis (μυστικιστών Στροβιλιζόμενων Δερβίσηδων). Τα σπουδαιότερα έργα του είναι το "Ντιβάν", συλλογή λυρικών ποιημάτων και το "Μεσνεβί" (δίστιχα) που περιέχει 40.000 δίστιχα σε ηθικά και ασκητικά θέματα, μέσα από μυστικισμό και αλληγορίες.
Οι επτα συμβουλες του είναι :
-Να είσαι σαν το τρεχούμενο νερό, γενναιόδωρος και φιλάνθρωπος
-Να είσαι σαν τον ήλιο, ελεήμων και στοργικός
-Να είσαι σαν τη νύχτα στα σφάλματα των άλλων
-Να σκύβεις σαν νεκρός στην οργή και το θυμό
-Να είσαι σαν το χώμα ταπεινός και απλός
-Να είσαι σαν τη θάλασσα στην ανοχή
-Να φαίνεσαι όπως είσαι ή να είσαι όπως φαίνεσαι
Ήταν, σαφώς, λάθος μας που δεν το επισκεφθήκαμε την επομένη και έτσι έμεινε ως εκκρεμότητα για κάποια άλλη φορά.


Το ξενοδοχείο βρισκόταν, κοντά στο χώρο του Konya Science Center, να μην ανοίξω όμως το στοματάκι μου, σχετικά μακρυά από την πόλη και η περιοχή ήταν σε πολλά σημεία ακόμη υπο ανακατασκευή.


Και δεν έφθανε αυτό, αποδείχθηκε ναι μεν μπιλ παρά αλλά όχι και καλό (σ´αυτό τον κόσμο ό,τι πληρώνεις παίρνεις, σωστά ;).
Ας πάει και το παλιάμπελο είπαμε, που να ψάψνουμε τώρα γι´ αλλού, ήδη νυχτώσαμε.
Η τακτοποίησή μας έγινε fast track και βγήκαμε για το καθιερωμένο ψάξιμο φαγητού στην πρώτη κατοικημένη περιοχή που συναντήσαμε.

Το τοπικό ποδοσφαιρό γήπεδο <<Konya Buyuksehir Stadyumu>>.


Η φωτιζόμενη επιγραφή, ανάμεσα στους μιναρέδες του Τζαμί, φαινόταν σχεδόν από παντού, τόσο ψηλά που την είχαν τοποθετήσει και έγραφε : << ZEKAT MALI KORUR >> (Το Zakat είναι το δικαίωμα που η θρησκεία του Ισλάμ . . . )
Κάπου χάθηκα στην μετάφραση και μάλλον έφταιγε η κούραση !
Γι´ αυτό, εἰπαμε : - αρκετά και για σήμερα.
Attachments
-
42 bytes Προβολές: 0