LULLU
Member
- Μηνύματα
- 3.683
- Likes
- 9.014
- Επόμενο Ταξίδι
- το ψαχνω....
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νιγηρας-Μαλι
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2
- Κεφάλαιο 3
- Κεφάλαιο 4
- Κεφάλαιο 5
- Κεφάλαιο 6
- Κεφάλαιο 7
- Κεφάλαιο 8
- Κεφάλαιο 9
- Κεφάλαιο 10
- Κεφάλαιο 11
- Κεφάλαιο 12
- Κεφάλαιο 13
- Κεφάλαιο 14
- Κεφάλαιο 15
- Κεφάλαιο 16
- Κεφάλαιο 17
- Κεφάλαιο 18
- Κεφάλαιο 19
- Κεφάλαιο 20
- Κεφάλαιο 21
- Κεφάλαιο 22
- Κεφάλαιο 23
- Κεφάλαιο 24
- Κεφάλαιο 25
- Κεφάλαιο 26
Τηρήθηκε από όλους με ευλάβεια αν όχι με τρόμο,( μπορώ να πω, )το πρωινό ξύπνημα και η αναχώρηση στις 7.30 ακριβώς όπως είχε πει ο Gustavo… Αναχωρήσαμε για Rio Dulce από όπου θα παίρναμε βάρκα για να φτάσουμε στο Livingston… Μας πήρε 3,1/2 ώρες η πρώτη διαδρομή μέχρι το σημείο που μας περίμενε ο βαρκάρης μας και άλλες 2.1/2 ώρες μέχρι το Λιβινστογκ, μέσα από μια φανταστική διαδρομή. Τα μανγκροβια δένδρα λες και υποκλίνονται στο πέρασμα μας, αγγίζουν τα νερά που κατά τόπους είναι γεμάτα από πολύχρωμα πλατύφυλλα νούφαρα , το πέταγμα των ενοχλημένων από το θόρυβο της μηχανής πουλιών , τα επιπλέοντα ξύλινα αρχοντικά , οι βαρκάρηδες και οι ψαράδες είναι κομμάτια ενός πανέμορφοι τοπίου.. Κάπου –κάπου μέσα από τα ανοίγματα των δένδρων ξεπροβάλουν κότερα αραγμένα σε ιδιωτικά λιμανάκια και πολυτελείς κατοικίες για τους πλούσιους αυτού του τόπου. Η εμφάνιση ταμπέλας ¨ πωλείτε¨ σε παραπέμπει σε real estate αγοροπωλησίες , όχι που θα άφηναν αυτό το παράδεισο χωρίς δαίμονες!!! Αν και βιότοπος , με τα 300 είδη προστατευόμενα πουλιά δεν μπορεί να προστατευτεί η ζούγκλα , όχι τουλάχιστον όλη, κομμάτια της γίνονται οικόπεδα και βίλες.. .. Στάση στο Castillo de San Felipe.. Κάτω από ένα δυνατό ήλιο και μια ζέστη διαβολεμένη αρχίζομε τη ξενάγηση. Ευτυχώς που δεν έχει την έκταση του Τικαλ, ούτε το 1/3 και ακόμη λιγότερο δηλαδη.
Είναι ένα κάστρο , οχυρό ,που κτίστηκε το 1652 με σκοπό να συγκρατεί τις επιθέσεις και ορέξεις των πειρατών παρέχοντας ασφάλεια στα χωριά και στα διερχόμενα καραβάνια από την Izabal . Αλλά η δύναμη και αριθμητική υπεροχή των πειρατών της καραϊβικής( όλοι πειρατές ήταν τελικά!) υπερίσχυσαν με αποτέλεσμα την εκπόρθηση και πυρά του κάστρου το 1686. Μετά την εξαφάνιση και του τελευταίου πειρατή της καραϊβικής το κάστρο που χρησίμευσε ως φυλακή σήμερα ανακαινισθέν το 1956 αποτελεί προστατευόμενο πάρκο και σαν τέτοιο είναι και το κυριότερο τουριστικό σημείο της λίμνης Izabal.. ..
Φτάσαμε Livingston , ένα λιμάνι στη Καραϊβική που κατοικείται από κατάμαυρους κατοίκους τους Garifa που μιλούν εκτός από ισπανικά και την δική τους διάλεκτο garifuna . Πως έφτασαν εδώ οι μαύροι κάτοικοι ? Είναι οι απόγονοι Αφρικανών σκλάβων ναυαγοί μιας και το ισπανικό δουλεμπορικό που τους μετέφερε βυθίστηκε στο κοραλλιογενή ύφαλο και έτσι ριζώνουν αναγκαστικά στη περιοχή. Αλλά και σε όλη τη καραϊβική από το Belize έως την Nicaragua υπάρχουν οι black Carib με τις ρίζες τους να ξεκινούν από τα νησιά Roatan της Hondura όπου οι Βρετανοί τους εγκατέστησαν με τη βία σαν σκλάβους μετά την εξέγερση τους στο νησί Sant Vincent το 1795 και από εκεί σιγά –σιγά εξαπλώθηκαν σε όλη τη ακτογραμμή φτάνοντας και εδώ στο Livingston.. Δέχτηκαν επιρροές, από Μάγια, Ινδιάνους ευρωπαίους αλλά ενσωμάτωσαν ο αφρικανικό στοιχείο στη κουλτούρα τους και σήμερα ξεχωρίζουν για τη γλώσσα αλλά κυρίως για τα μουσικά τους ακούσματα.. Είναι υπερήφανοι για την μεικτή καταγωγή τους για τις ρίζες τους τη γλώσσα τους τον τρόπο ζωής τους που ούτε οι αυστηροί ιεραπόστολοι ευαγγελιστές μπόρεσαν να λυγίσουν πλήρως. Αισθάνονται ελεύθεροι πατριώτες , επέζησαν παρά τους διωγμούς από Ισπανούς και Άγγλους και λατρεύουν το χορό και τη μουσική.. Τη μουσική ρεγκε που το άκουσμα της σε απογειώνει που κάνει να ανατριχιάζεις βλέποντας το λίκνισμα των κορμιών στο ρυθμό της..
Το Livingston είναι μια ευθεία με μπαρ και εστιατόρια με τους ανέντακτους ( κατά ορισμένους) κατοίκους με τα πλεγμένα μαύρα μακριά μαλλιά, με καπέλα και σκουλαρίκια να κάθονται ατάραχοι ακούοντας μουσική….
Στο ξενοδοχείο το βράδυ εξελίχτηκε σε μια τουριστική ατραξιόν μουσικοχορευτική… Μια πολυμελής αλήθεια είναι, οικογένεια Garifuna έδωσαν τη παράσταση για χάρη μας.!!!!! .Αποκλείω να το κανόνισε ο ξεναγός, ούτε μας ήξεραν και από χθες, οπότε συνηθίζεται σαν ατραξιόν, αν και είναι εντελώς ερασιτέχνες με τις αταίριαστες όχι μόνο φωνές αλλά και ηλικίες . Όλοι συγγενείς λοιπόν μας παρουσίασαν ότι καλύτερο διαθέτει η καλλιτεχνική οικογένεια και που δεν είναι ούτε η δεξιοτεχνία στο παίξιμο, ούτε οι φωνές , αλλά τα δυό λικνιζόμενα γυναικεία κορμιά …
Αποκαμωμένη από τη κούραση, το απογευματινό κολύμπι στη πισίνα ( οι παραλίες αίσχος και με νερά μολυσμένα και ύστερα σου λέει ο άλλος κα-ρα-ι-βι-κη!!) και το φαί , πήγα για ύπνο νωρίς…
Οι εφιάλτες και πάλι ξανάρθαν… είναι αρκετοί μήνες που με καταδιώκουν,,,. .ο αποψινός είχε και πόνο… άρχισα να χάνω τα δόντια μου!!!! Ξυπνώ τρομαγμένη και κάθιδρη, μέχρι να διαπιστώσω ότι τα δόντια μου είναι όλα στη θέση τους, μου φάνηκε πως πέρασε ένας αιώνας.. ..Καθιστή πλεον περιμενα να ερθει το ξημερωμα ξορκίζοντας τις αιτίες( γνωστές) του εφιάλτη μου....
Είναι ένα κάστρο , οχυρό ,που κτίστηκε το 1652 με σκοπό να συγκρατεί τις επιθέσεις και ορέξεις των πειρατών παρέχοντας ασφάλεια στα χωριά και στα διερχόμενα καραβάνια από την Izabal . Αλλά η δύναμη και αριθμητική υπεροχή των πειρατών της καραϊβικής( όλοι πειρατές ήταν τελικά!) υπερίσχυσαν με αποτέλεσμα την εκπόρθηση και πυρά του κάστρου το 1686. Μετά την εξαφάνιση και του τελευταίου πειρατή της καραϊβικής το κάστρο που χρησίμευσε ως φυλακή σήμερα ανακαινισθέν το 1956 αποτελεί προστατευόμενο πάρκο και σαν τέτοιο είναι και το κυριότερο τουριστικό σημείο της λίμνης Izabal.. ..
Φτάσαμε Livingston , ένα λιμάνι στη Καραϊβική που κατοικείται από κατάμαυρους κατοίκους τους Garifa που μιλούν εκτός από ισπανικά και την δική τους διάλεκτο garifuna . Πως έφτασαν εδώ οι μαύροι κάτοικοι ? Είναι οι απόγονοι Αφρικανών σκλάβων ναυαγοί μιας και το ισπανικό δουλεμπορικό που τους μετέφερε βυθίστηκε στο κοραλλιογενή ύφαλο και έτσι ριζώνουν αναγκαστικά στη περιοχή. Αλλά και σε όλη τη καραϊβική από το Belize έως την Nicaragua υπάρχουν οι black Carib με τις ρίζες τους να ξεκινούν από τα νησιά Roatan της Hondura όπου οι Βρετανοί τους εγκατέστησαν με τη βία σαν σκλάβους μετά την εξέγερση τους στο νησί Sant Vincent το 1795 και από εκεί σιγά –σιγά εξαπλώθηκαν σε όλη τη ακτογραμμή φτάνοντας και εδώ στο Livingston.. Δέχτηκαν επιρροές, από Μάγια, Ινδιάνους ευρωπαίους αλλά ενσωμάτωσαν ο αφρικανικό στοιχείο στη κουλτούρα τους και σήμερα ξεχωρίζουν για τη γλώσσα αλλά κυρίως για τα μουσικά τους ακούσματα.. Είναι υπερήφανοι για την μεικτή καταγωγή τους για τις ρίζες τους τη γλώσσα τους τον τρόπο ζωής τους που ούτε οι αυστηροί ιεραπόστολοι ευαγγελιστές μπόρεσαν να λυγίσουν πλήρως. Αισθάνονται ελεύθεροι πατριώτες , επέζησαν παρά τους διωγμούς από Ισπανούς και Άγγλους και λατρεύουν το χορό και τη μουσική.. Τη μουσική ρεγκε που το άκουσμα της σε απογειώνει που κάνει να ανατριχιάζεις βλέποντας το λίκνισμα των κορμιών στο ρυθμό της..
Το Livingston είναι μια ευθεία με μπαρ και εστιατόρια με τους ανέντακτους ( κατά ορισμένους) κατοίκους με τα πλεγμένα μαύρα μακριά μαλλιά, με καπέλα και σκουλαρίκια να κάθονται ατάραχοι ακούοντας μουσική….
Στο ξενοδοχείο το βράδυ εξελίχτηκε σε μια τουριστική ατραξιόν μουσικοχορευτική… Μια πολυμελής αλήθεια είναι, οικογένεια Garifuna έδωσαν τη παράσταση για χάρη μας.!!!!! .Αποκλείω να το κανόνισε ο ξεναγός, ούτε μας ήξεραν και από χθες, οπότε συνηθίζεται σαν ατραξιόν, αν και είναι εντελώς ερασιτέχνες με τις αταίριαστες όχι μόνο φωνές αλλά και ηλικίες . Όλοι συγγενείς λοιπόν μας παρουσίασαν ότι καλύτερο διαθέτει η καλλιτεχνική οικογένεια και που δεν είναι ούτε η δεξιοτεχνία στο παίξιμο, ούτε οι φωνές , αλλά τα δυό λικνιζόμενα γυναικεία κορμιά …
Αποκαμωμένη από τη κούραση, το απογευματινό κολύμπι στη πισίνα ( οι παραλίες αίσχος και με νερά μολυσμένα και ύστερα σου λέει ο άλλος κα-ρα-ι-βι-κη!!) και το φαί , πήγα για ύπνο νωρίς…
Οι εφιάλτες και πάλι ξανάρθαν… είναι αρκετοί μήνες που με καταδιώκουν,,,. .ο αποψινός είχε και πόνο… άρχισα να χάνω τα δόντια μου!!!! Ξυπνώ τρομαγμένη και κάθιδρη, μέχρι να διαπιστώσω ότι τα δόντια μου είναι όλα στη θέση τους, μου φάνηκε πως πέρασε ένας αιώνας.. ..Καθιστή πλεον περιμενα να ερθει το ξημερωμα ξορκίζοντας τις αιτίες( γνωστές) του εφιάλτη μου....
Attachments
-
83 KB Προβολές: 2.181
Last edited by a moderator: