LULLU
Member
- Μηνύματα
- 3.683
- Likes
- 9.014
- Επόμενο Ταξίδι
- το ψαχνω....
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νιγηρας-Μαλι
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2
- Κεφάλαιο 3
- Κεφάλαιο 4
- Κεφάλαιο 5
- Κεφάλαιο 6
- Κεφάλαιο 7
- Κεφάλαιο 8
- Κεφάλαιο 9
- Κεφάλαιο 10
- Κεφάλαιο 11
- Κεφάλαιο 12
- Κεφάλαιο 13
- Κεφάλαιο 14
- Κεφάλαιο 15
- Κεφάλαιο 16
- Κεφάλαιο 17
- Κεφάλαιο 18
- Κεφάλαιο 19
- Κεφάλαιο 20
- Κεφάλαιο 21
- Κεφάλαιο 22
- Κεφάλαιο 23
- Κεφάλαιο 24
- Κεφάλαιο 25
- Κεφάλαιο 26
Στο πρωινό σήμερα οι σιαγόνες δούλεψαν με υπερωρίες πάνω στις φρεσκοκομμένες φέτες ανανά. Βγάλαμε το άχτι μας και μπουκώσαμε μέχρι σκασμού γιατί όπως λέει και η μάνα μου τρώγε μέχρι που να βρίσκεις… ..
Φορτώσαμε πάλι τις βαλίτσες στη βάρκα και πήραμε τα ισα πάνω το ποτάμι.. Η διαδρομή φάνηκε συντομότερη μιας και δεν είχαμε ενδιάμεσες στάσεις. Η βάρκα μας έφερε στο σημείο από όπου μας παρέλαβε το λεωφορείο με προορισμό τα σύνορα Ονδούρας. Πρώτη στάση σε ένα αρχαιολογικό χώρο Μάγια που ονομάζεται Quirigua. Η ιστορία της πόλης αυτής σχετίζεται με εκείνη του Copan . Σαν αρχαιολογικός χώρος είναι πολύ καλά διατηρημένος μέσα ένα καταπράσινο τοπίο από δένδρα και χαμηλό χορτάρι ενώ οι πιο καλοφτιαγμένες τεχνικά κολόνες( καλύτεροι τεχνίτες) και στήλες κάνουν την εμφάνιση ενώ στο καταπράσινο λιβάδι ξεπροβάλουν αγάλματα που προστατεύονται από τον αέρα τη βροχή και τον ήλιο από κατασκευές, ψάθινες και ξύλινες.. Ο Gustavo σήμερα έχει κάνει στροφή 180 μοιρών , είναι πιο συζητήσιμος και πρόθυμος να απαντήσει σε κάθε ερώτηση.. Είδε και αποείδε ο άνθρωπος πως δεν τα βγάζει πέρα μαζί μας και παραδόθηκε..
Μας εξηγεί το ημερολόγιο των μάγια που είναι όντως περιπλοκότατο και γενικά μας αναλύει όλη τη φιλοσοφία πέρα από την ιστορία του τόπου. Για κάθε κολώνα και στήλη υπάρχουν χαραγμένα στοιχεία, σύμβολα , που υπολογίζοντας τα καταλαβαίνεις την χρονολογία κατασκευής της.. Μας είχε συνεπάρει τόσο που κάναμε και εμείς υπολογισμούς και κάθε φορά μας έθετε ερωτήματα.. Περιγράφοντας μια κολώνα αναφέρει τη χρονολογία της ως προγενέστερη από τις άλλες , γιαυτο και κακόγουστη τεχνικά, που όμως κάνοντας τους υπολογισμούς εμείς ανακαλύπτουμε πως είναι μεταγενέστερη και το αναφέρουμε. Σταματά και εκείνος αρχίζει τους υπολογισμούς , δεν του βγαίνει με τίποτα η χρονολογία με αυτά που περιγράφει και λέει γελώντας ( για πρώτη φορά).. Οκ αυτή θα την ονομάσω ‘’ κολώνα της Ελευθερίας..’’
Ευτυχώς που δεν βρέχει και έτσι απολαυσαμε τη βόλτα αν και η ζέστη , η υγρασία και τα διαβολοκούνουπα μας είχαν κηρύξει πόλεμο με άγνωστο ακόμη τον νικητή.. Πίσω στο παρκινγκ ανακαλύψαμε την Αγγελική και Όλγα που την είχαν κοπανήσει μιας και η πεζοπορία τους φάνηκε μακρινή και δύσκολη.. απορώ δεν το πήρε χαμπάρι ο Gustavo? ..η δεν μας μέτρησε?
Ξεκινάμε για Copan.. ένας δρόμος ανηφορικός , στενός , με πολλές στροφές και πάρα πολύ κίνηση κυρίως από υπερφορτωμένα φορτηγά με πορτοκάλια, ανανά, μπανάνες και ξυλεία.. Λίγο πιο κάτω μπαίνουμε σε μια περιοχή σαν τα δικά μας Ζωνιανά ας πούμε.. Εδώ λέει είναι η πηγή των ναρκωτικών που ανταγωνίζονται αυτά της Κολομβίας και χαρακτηριστικό είναι ότι δεν υπάρχει καμία τάξη, αστυνόμευση, ασφάλεια…, αρκεί να μην τους ενοχλήσεις… α ναι? φυσικά κάτι μας θυμίζει κάτι μας θυμίζει!!!!! Γύρω βλέπεις σπίτια άθλια , δρόμους σχεδόν ανύπαρκτους η με τραγική χάραξη, αν μπορείς να την πεις έτσι, αλλά τζιπάρες με τα κλειστά φιμέ παράθυρα σκίζουν .Σιγά –σιγά η βλάστηση αλλάζει , τα βουνά και οι λόφοι από τις πολλές ανθρώπινες παρεμβάσεις μπορούν να θεωρηθούν από ελαφρώς έως αρκετά φαλακρά.. Εδώ τα δένδρα δίνουν τη θέση τους στις καλλιέργειες ανανά, καφέ και κάσιους αν και η περιοχή θεωρείται από τις πιο ξηρές της χώρας… Σταματάμε για φαγητό αλλά προτιμούμε επιδόρπιο… μια τεράστια πεντανόστιμη φρουτοσαλάτα που δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο και για τον καφέ, που απλά δεν πίνεται!!!
Τρεις ώρες ως τα σύνορα ,! επιτέλους!!!!! Κατεβαίνεις και νομίζεις πως είσαι σε εμπόλεμη ζώνη.. Φορτηγά ντελαπαρισμένα, κακοκτισμένα παραπήγματα, σιδεριές, σκουπίδια , δεξαμενές μισογκρεμισμένες και πολύς κόσμος να περιμένει σε ατέλειωτες ουρές μέσα σε ένα κτήριο μπουντρούμι να πληρώσει τα 35 κετσαλ εξόδου από τη χώρα.
Στα 7 χιλιόμετρα από τα σύνορα είναι το Copan..η πιο σπουδαία πόλη των Μάγια στο έδαφος της Ονδούρας και που συγκαταλέγεται στη λίστα μνημείων παγκόσμιας κληρονομιάς της Unesco .. Τα χωριό Copan που απέχει μόλις ένα χιλιόμετρο από τον ομώνυμο αρχαιολογικό χώρο και είναι πανέμορφο, κουκλίστικο.. Με τα πλακόστρωτα δρομάκια, τα άσπρα σπίτια με τις κόκκινες σκεπές και με μια πανέμορφη εκκλησία στη κεντρική πλατεία έχει γίνει δικαίως ένας ανερχόμενος τουριστικός προορισμός..
Το ξενοδοχείο μας ένα ωραίο αρχοντικό με εσωτερική αυλή και πισίνα που την επισκέφτηκα μόλις άφησα τα πράγματα στο δωμάτιο.. Το νερό ήταν τόσο παγωμένο λες και βούλιαξα ξαφνικά σε παγάκια . Κατέφυγα στη μια γωνία που υπάρχει υδρομασάζ αλλά για πολύ λίγο μιας και άρχισα να τρέμω και να μουδιάζω .... Πισω στο δωματιο ντυθηκα και εξω για βολτα να βρω τους αλλους που τι αλλο κανουν? ψωνιζουν!!!!!!
Φορτώσαμε πάλι τις βαλίτσες στη βάρκα και πήραμε τα ισα πάνω το ποτάμι.. Η διαδρομή φάνηκε συντομότερη μιας και δεν είχαμε ενδιάμεσες στάσεις. Η βάρκα μας έφερε στο σημείο από όπου μας παρέλαβε το λεωφορείο με προορισμό τα σύνορα Ονδούρας. Πρώτη στάση σε ένα αρχαιολογικό χώρο Μάγια που ονομάζεται Quirigua. Η ιστορία της πόλης αυτής σχετίζεται με εκείνη του Copan . Σαν αρχαιολογικός χώρος είναι πολύ καλά διατηρημένος μέσα ένα καταπράσινο τοπίο από δένδρα και χαμηλό χορτάρι ενώ οι πιο καλοφτιαγμένες τεχνικά κολόνες( καλύτεροι τεχνίτες) και στήλες κάνουν την εμφάνιση ενώ στο καταπράσινο λιβάδι ξεπροβάλουν αγάλματα που προστατεύονται από τον αέρα τη βροχή και τον ήλιο από κατασκευές, ψάθινες και ξύλινες.. Ο Gustavo σήμερα έχει κάνει στροφή 180 μοιρών , είναι πιο συζητήσιμος και πρόθυμος να απαντήσει σε κάθε ερώτηση.. Είδε και αποείδε ο άνθρωπος πως δεν τα βγάζει πέρα μαζί μας και παραδόθηκε..
Μας εξηγεί το ημερολόγιο των μάγια που είναι όντως περιπλοκότατο και γενικά μας αναλύει όλη τη φιλοσοφία πέρα από την ιστορία του τόπου. Για κάθε κολώνα και στήλη υπάρχουν χαραγμένα στοιχεία, σύμβολα , που υπολογίζοντας τα καταλαβαίνεις την χρονολογία κατασκευής της.. Μας είχε συνεπάρει τόσο που κάναμε και εμείς υπολογισμούς και κάθε φορά μας έθετε ερωτήματα.. Περιγράφοντας μια κολώνα αναφέρει τη χρονολογία της ως προγενέστερη από τις άλλες , γιαυτο και κακόγουστη τεχνικά, που όμως κάνοντας τους υπολογισμούς εμείς ανακαλύπτουμε πως είναι μεταγενέστερη και το αναφέρουμε. Σταματά και εκείνος αρχίζει τους υπολογισμούς , δεν του βγαίνει με τίποτα η χρονολογία με αυτά που περιγράφει και λέει γελώντας ( για πρώτη φορά).. Οκ αυτή θα την ονομάσω ‘’ κολώνα της Ελευθερίας..’’
Ευτυχώς που δεν βρέχει και έτσι απολαυσαμε τη βόλτα αν και η ζέστη , η υγρασία και τα διαβολοκούνουπα μας είχαν κηρύξει πόλεμο με άγνωστο ακόμη τον νικητή.. Πίσω στο παρκινγκ ανακαλύψαμε την Αγγελική και Όλγα που την είχαν κοπανήσει μιας και η πεζοπορία τους φάνηκε μακρινή και δύσκολη.. απορώ δεν το πήρε χαμπάρι ο Gustavo? ..η δεν μας μέτρησε?
Ξεκινάμε για Copan.. ένας δρόμος ανηφορικός , στενός , με πολλές στροφές και πάρα πολύ κίνηση κυρίως από υπερφορτωμένα φορτηγά με πορτοκάλια, ανανά, μπανάνες και ξυλεία.. Λίγο πιο κάτω μπαίνουμε σε μια περιοχή σαν τα δικά μας Ζωνιανά ας πούμε.. Εδώ λέει είναι η πηγή των ναρκωτικών που ανταγωνίζονται αυτά της Κολομβίας και χαρακτηριστικό είναι ότι δεν υπάρχει καμία τάξη, αστυνόμευση, ασφάλεια…, αρκεί να μην τους ενοχλήσεις… α ναι? φυσικά κάτι μας θυμίζει κάτι μας θυμίζει!!!!! Γύρω βλέπεις σπίτια άθλια , δρόμους σχεδόν ανύπαρκτους η με τραγική χάραξη, αν μπορείς να την πεις έτσι, αλλά τζιπάρες με τα κλειστά φιμέ παράθυρα σκίζουν .Σιγά –σιγά η βλάστηση αλλάζει , τα βουνά και οι λόφοι από τις πολλές ανθρώπινες παρεμβάσεις μπορούν να θεωρηθούν από ελαφρώς έως αρκετά φαλακρά.. Εδώ τα δένδρα δίνουν τη θέση τους στις καλλιέργειες ανανά, καφέ και κάσιους αν και η περιοχή θεωρείται από τις πιο ξηρές της χώρας… Σταματάμε για φαγητό αλλά προτιμούμε επιδόρπιο… μια τεράστια πεντανόστιμη φρουτοσαλάτα που δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο και για τον καφέ, που απλά δεν πίνεται!!!
Τρεις ώρες ως τα σύνορα ,! επιτέλους!!!!! Κατεβαίνεις και νομίζεις πως είσαι σε εμπόλεμη ζώνη.. Φορτηγά ντελαπαρισμένα, κακοκτισμένα παραπήγματα, σιδεριές, σκουπίδια , δεξαμενές μισογκρεμισμένες και πολύς κόσμος να περιμένει σε ατέλειωτες ουρές μέσα σε ένα κτήριο μπουντρούμι να πληρώσει τα 35 κετσαλ εξόδου από τη χώρα.
Στα 7 χιλιόμετρα από τα σύνορα είναι το Copan..η πιο σπουδαία πόλη των Μάγια στο έδαφος της Ονδούρας και που συγκαταλέγεται στη λίστα μνημείων παγκόσμιας κληρονομιάς της Unesco .. Τα χωριό Copan που απέχει μόλις ένα χιλιόμετρο από τον ομώνυμο αρχαιολογικό χώρο και είναι πανέμορφο, κουκλίστικο.. Με τα πλακόστρωτα δρομάκια, τα άσπρα σπίτια με τις κόκκινες σκεπές και με μια πανέμορφη εκκλησία στη κεντρική πλατεία έχει γίνει δικαίως ένας ανερχόμενος τουριστικός προορισμός..
Το ξενοδοχείο μας ένα ωραίο αρχοντικό με εσωτερική αυλή και πισίνα που την επισκέφτηκα μόλις άφησα τα πράγματα στο δωμάτιο.. Το νερό ήταν τόσο παγωμένο λες και βούλιαξα ξαφνικά σε παγάκια . Κατέφυγα στη μια γωνία που υπάρχει υδρομασάζ αλλά για πολύ λίγο μιας και άρχισα να τρέμω και να μουδιάζω .... Πισω στο δωματιο ντυθηκα και εξω για βολτα να βρω τους αλλους που τι αλλο κανουν? ψωνιζουν!!!!!!
Attachments
-
83 KB Προβολές: 2.181
Last edited by a moderator: