mikrh tsopana
Member
- Μηνύματα
- 1.794
- Likes
- 8.438
- Επόμενο Ταξίδι
- Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
- Ταξίδι-Όνειρο
- θα το αποφασίσω αύριο
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Εκουαδόρ-Κίτο
- Εκουαδόρ-Κίτο (B)
- Εκουαδόρ-Mompiche
- Εκουαδόρ-Ιστορικό Κέντρο
- Εκουαδόρ-Baños
- Βραζιλία
- Καταρράκτες Ιγουασού-Αργεντινή-Βραζιλία
- Παραγουάη
- Αργεντινή-Σάλτα
- Αργεντινή-Σάλτα (B)
- Αργεντινή-Σάλτα (Γ)
- Εκουαδόρ-Μέση Του Κόσμου
- Εκουαδόρ-Οταβάλο
- Εκουαδόρ-Αμαζόνιος
- Εκουαδόρ-Puerto Lopez,Manabi
- Εκουαδόρ-Λίμνη Κιλοτόα
- Κολομβία-Εσωτερικές Διαδρομές
- Κολομβία-San Agustin
- Κολομβία-Νέιβα
- Κολομβία-Έρημος Τατακόα
- Κολομβία-Μέχρι την Μπογκοτά
- Κολομβία-Μπογκοτά
- Κολομβία-Βίγια δε Λέιβα, Μπαριτσάρα
- Κολομβία-Μεντεγίν-Καρταχένα
- Κολομβία-Καρταχένα δε Ίντιας
- Κολομβία-Playa Blanca
- Επίλογος
Υποκεφάλαιο 2.3: Αργεντινή
Σάλτα
Τίτλος 1: Every rose has its thorn
Εναλλακτικός τίτλος: Cry for me Argentina
Μέρος δεύτερο και τρίτο:
Οι διαφωνίες είχαν φτάσει πια στο αμήν, η κούραση ήταν ολοφάνερη και ο χρόνος πολύ λίγος.Έτσι, η μόνη συμβιβαστική λύση ήταν να κλειστούν δύο ολοήμερα τουρ, ένα για Πουρμαμάρκα-Ουμαουάκα και ένα για Κατσι, σε δύο συνεχόμενες ημέρες.
Πουρμαμάρκα-Ουμαουάκα
Ο οδηγός-ξεναγός ήταν περίπου στην ώρα του. Αφού περισύλεξε την τσοπάνα και το κοπάδι της, κάθισε αναπαυτικά στη θέση του, φόρεσε το μικρόφωνο, άνοιξε το σακουλάκι με τα φύλλα κόκας, τους έριξε μια άσπρη σκόνη και μπούκωσε κυριολεκτικά μία φυτεία ολόκληρη. Έστριψε το κλειδί και με σύμμαχο μία ηλιόλουστη μέρα ξεκίνησε για τον "βράχο των εφτά χρωμάτων" στην Ουμαουάκα καθώς και το γοητευτικό χωριό Πουρμαμάρκα στο βορρά της Αργεντινής, κοντά στα σύνορα με τη Βολιβία.
Τον γνωστό βράχο "η παλέτα του ζωγράφου"
καθώς και ένα φρούριο των Ίνκας, το Πουλκαρά δε Τιλκάρα(Pulcará de Tilcara).
Κατσί
Αν ένα πράγμα έχει μάθει η τσοπάνα για τη ζωή στις Άνδεις, αυτό δεν είναι να αποθηκεύει το οξυγόνο στα πλεμόνια της όπως οι καμήλες το νερό στις καμπούρες τους μήτε να κάνει παζάρια σωστά και αποτελεσματικά, αλλά να έχει πάντα στο μυαλό της πως ο ήλιος μπορεί κάλλιστα να γίνει βροχή και η βροχή καταγάλανος και πεντακάθαρος ουρανός. Έτσι λοιπόν, η επόμενη μέρα, αν και φαινόταν αρκετά δυσοίωνη, τελικά συνεργάστηκε άψογα με την τσο και το κοπάδι της.
Ο, διαφορετικός απο χθες, οδηγός, αφού μπούκωσε κι αυτός σχεδόν μία φυτεία από φύλλα κόκας(χωρίς την άσπρη σκόνη), ξεκίνησε να ανεβαίνει σιγά σιγά μέσα στο ομιχλώδες τοπίο για το ορεινό χωριό Κάτσι, διασχίζοντας ένα καταπράσινο,τελείως διαφορετικό από το χθεσινό, τοπίο.
Περνώντας από το εθνικό πάρκο Los Cardones
τελικά έφτασαν στο χωριό Κάτσι
το οποίο είχε μία πολύ όμορφη εκκλησία.
Στην πλατεία, μία μικρή έκπληξη περίμενε τους μικρούς μας φίλους. Μία ηλικιωμένη, με ένα κρουστό ανα χείρας, έπαιζε μουσική και τραγουδούσε, βγάζοντας μία περίεργη, ψιλή μα αρκετά καθηλωτική φωνή. Η γυναίκα όπως είπε, αυτό το είδος τραγουδιού είναι παραδοσιακό του τόπου της, τους στίχους τους γράφει η ίδια και μιλάνε για τα βάσανα του λαού της. Την τέχνη αυτή την έμαθε μικρό κορίτσι από τον πατέρα της, ο οποίος, όπως και πολλοί άλλοι της εποχής του, τραγουδούσαν στην πλατεία για να βγάλουν το ψωμί τους.
Σάλτα
Τίτλος 1: Every rose has its thorn
Εναλλακτικός τίτλος: Cry for me Argentina
Μέρος δεύτερο και τρίτο:
Οι διαφωνίες είχαν φτάσει πια στο αμήν, η κούραση ήταν ολοφάνερη και ο χρόνος πολύ λίγος.Έτσι, η μόνη συμβιβαστική λύση ήταν να κλειστούν δύο ολοήμερα τουρ, ένα για Πουρμαμάρκα-Ουμαουάκα και ένα για Κατσι, σε δύο συνεχόμενες ημέρες.
Πουρμαμάρκα-Ουμαουάκα
Ο οδηγός-ξεναγός ήταν περίπου στην ώρα του. Αφού περισύλεξε την τσοπάνα και το κοπάδι της, κάθισε αναπαυτικά στη θέση του, φόρεσε το μικρόφωνο, άνοιξε το σακουλάκι με τα φύλλα κόκας, τους έριξε μια άσπρη σκόνη και μπούκωσε κυριολεκτικά μία φυτεία ολόκληρη. Έστριψε το κλειδί και με σύμμαχο μία ηλιόλουστη μέρα ξεκίνησε για τον "βράχο των εφτά χρωμάτων" στην Ουμαουάκα καθώς και το γοητευτικό χωριό Πουρμαμάρκα στο βορρά της Αργεντινής, κοντά στα σύνορα με τη Βολιβία.
Τον γνωστό βράχο "η παλέτα του ζωγράφου"
καθώς και ένα φρούριο των Ίνκας, το Πουλκαρά δε Τιλκάρα(Pulcará de Tilcara).
Κατσί
Αν ένα πράγμα έχει μάθει η τσοπάνα για τη ζωή στις Άνδεις, αυτό δεν είναι να αποθηκεύει το οξυγόνο στα πλεμόνια της όπως οι καμήλες το νερό στις καμπούρες τους μήτε να κάνει παζάρια σωστά και αποτελεσματικά, αλλά να έχει πάντα στο μυαλό της πως ο ήλιος μπορεί κάλλιστα να γίνει βροχή και η βροχή καταγάλανος και πεντακάθαρος ουρανός. Έτσι λοιπόν, η επόμενη μέρα, αν και φαινόταν αρκετά δυσοίωνη, τελικά συνεργάστηκε άψογα με την τσο και το κοπάδι της.
Ο, διαφορετικός απο χθες, οδηγός, αφού μπούκωσε κι αυτός σχεδόν μία φυτεία από φύλλα κόκας(χωρίς την άσπρη σκόνη), ξεκίνησε να ανεβαίνει σιγά σιγά μέσα στο ομιχλώδες τοπίο για το ορεινό χωριό Κάτσι, διασχίζοντας ένα καταπράσινο,τελείως διαφορετικό από το χθεσινό, τοπίο.
Περνώντας από το εθνικό πάρκο Los Cardones
τελικά έφτασαν στο χωριό Κάτσι
το οποίο είχε μία πολύ όμορφη εκκλησία.
Στην πλατεία, μία μικρή έκπληξη περίμενε τους μικρούς μας φίλους. Μία ηλικιωμένη, με ένα κρουστό ανα χείρας, έπαιζε μουσική και τραγουδούσε, βγάζοντας μία περίεργη, ψιλή μα αρκετά καθηλωτική φωνή. Η γυναίκα όπως είπε, αυτό το είδος τραγουδιού είναι παραδοσιακό του τόπου της, τους στίχους τους γράφει η ίδια και μιλάνε για τα βάσανα του λαού της. Την τέχνη αυτή την έμαθε μικρό κορίτσι από τον πατέρα της, ο οποίος, όπως και πολλοί άλλοι της εποχής του, τραγουδούσαν στην πλατεία για να βγάλουν το ψωμί τους.