go2dbeach
Member
- Μηνύματα
- 6.032
- Likes
- 9.900
- Επόμενο Ταξίδι
- Λατινική Αμερική
- Ταξίδι-Όνειρο
- Λατινική Αμερική
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2ο
- Boca chica
- Κεφάλαιο 4ο
- Κεφάλαιο 5ο
- Σάντο Ντομίνγκο
- Vamos a la playa?
- Νότια ακτογράμμη
- Κεφάλαιο 10ο
- Punta Cana
- Bayahibe
- Κεφάλαιο 13ο
- Bayahibe
- Bayahibe
- Isla Saona
- Isla Saona
- Κεφάλαιο 18ο
- Κεφάλαιο 19ο
- Κεφάλαιο 20ο
- Λας Γκαλέρας
- Ελ Ρινκόν
- Ελ Ρινκόν-στον παράδεισο
- Ελ Ρινκόν
- Λοs Κακάοs
- Isla Bacardi
- Σαμάνα
- Πλάγια ελ Βάγιε
- Ελ Ρινκόν
- Salto de Limon
- Salto de Limon
- Λας Τερένας
- Loma Cercada hotel
- Amber coast
- Amber coast
- Πουέρτο Πλάτα-Σαντιάγο
- Δομηνικανές Άλπεις-Jarabacoa
- Κεφάλαιο 38ο (Επίλογος)
Μετα απο ενα ωραιοτατο γευμα στην μπροστινη παραλια , μπηκαμε ξανα στη βαρκα για επιστροφη στο Λος Κακαος.
4 πλανωδιοι μουσικοι ρωτησαν τον Φερναντο αν μπορουσαμε να τους παρουμε μαζι κι εκεινος ρωτησε εμενα , αφου λεει ειχαμε πληρωσει τη βαρκα για πριβε χαχα.Του ειπα οτι θα επετρεπα να ερθουν μαζι , μονο αν μου τραγουδουσαν στη διαδρομη κι εκεινοι αλλο που δεν ηθελαν.Ετσι η επιστροφη μου εγινε μετα μουσικηs..και τι μουσικηs!!
Τωρα ημασταν παλι στο δρομο χωρις ξενοδοχειο...και ο Mr. ρωτησε προς τα που να παει.
Αποφασισα να αφησω το Las Terrenas για το τελος και κατευθυνθηκαμε προς τη Σαμανα.Το Hotel Tropical Lodge ηταν το πρωτο που ειδαμε μπαινοντας στην πολη.Βρισκοταν στους προποδες του καταπρασινου λοφου , μεσα στα δεντρα και τους φοινικες και απο το μπαλκονι του ειχες πληρη θεα στη malecon με τις 4 λωριδες κυκλοφοριας που ποτε δεν ειχαν κινηση πλην των motoconchos που ετρεχαν πισω απο τουριστες και διερχομενα αυτοκινητα να ρωτησουν αν ηθελες να πας καποια εκδρομη.
Απο το μπαλκονι του ομως εβλεπες και τα νησακια cayo Vigia , cayo Linares στη σειρα στη μεση του κολπου να ενωνονται με μια γεφυρα.Με εντυπωσιασαν πολυ και ακομα πιο πολυ το γεγονος οτι οσο μειναμε εδω , δεν ειδα κανεναν να περπαταει επανω , αν και η θεα της πολης απο κει θα ηταν υπεροχη.Σκεφτηκα οτι πριν φυγω απο τη Σαμανα , θα περπατουσα εκει πανω..
Εδω στο λιμανι της Σαμανα ερχεται το φερρυ απο τη Sabana de la mar στην απεναντι πλευρα του κολπου , το οποιο ομως μεταφερει μονο επιβατες και οχι αυτοκινητα.Ετσι παρολο που ο δρομος απο Πουντα Κανα και Μποκα τσικα ειναι πιο συντομος (αν υπηρχε car ferry) , πρεπει να κανει καποιος το γυρο απο Σαντιαγο για να ερθει στη Σαμανα.
Αλλος τροπος ειναι να ακολουθησει το δρομο που χαραξα εγω κανοντας το σταυρο του πρωτα.
Η Σαμανα το βραδυ βγαζει τραπεζακια εξω απο τα καφε τα ρεστωραν και τις γευστικες κρεπερι που καθρεφτιζουν τα φωτα τους στα ηρεμα νερα και ο αερας γεμιζει απο ρυθμικες μουσικες και μυρωδιες κρεολεζικων ψαρομεζεδων που σου σπανε τη μυτη.Ολα ειναι πιο ηρεμα το βραδυ..
Την μερα η πολυβουη αγορα στην αλλη εισοδο της πολης δινει το ρυθμο και τη ζωντανια , με τα φρουτα και τα λαχανικα να φτανουν πανω σε καρα και να αδειαζονται στους ξυλινους παγκους , διπλα στα κρεατα και τα ψαρια της μερας φρεσκοπιασμενα απο την Bahia de Samana.Διπλα ανθρωποι με πλατια χαμογελα και δυνατες φωνες να γελανε , να καυγαδιζουν πανω σε μια παρτιδα ντομινο , να τραγουδανε και η μερενγκε πανταχου παρουσα.
Για αρκετα χρονια η χερσονησος Σαμανα ηταν χωρισμενη απο το κυριως νησι με μια βαλτωδη περιοχη ανακατεμενη με θαλασσινο νερο και οι κατοικοι επαιρναν το καραβακι για να πανε απεναντι μεχρι τον προηγουμενο αιωνα.Τοτε ο βαλτος αποξηραθηκε και το νησι ενωθηκε με το κυριως νησι κι εγινε χερσονησος.
Πηραμε το πρωινο μας στην ταρατσα οπου ο ξενοδοχος μας πληροφορησε οτι υπηρχε και πισινα και η θεα απο κει ηταν καταπληκτικη.Η μερα φαινοταν οτι θα ειναι πολυ ζεστη , αλλα αυτο δε σταθηκε εμποδιο στο να τσακισουμε τις μαρμελαδες και τις ομελετες παρεα με τον μυρωδατο καφε View attachment 16412 που μας εφιαξε μια γελαστη κυρια.Τα πεντανοστιμα Τζονι κεικς που συναντησα στο Μπελιζ εδω τα λενε yannikekes. Ετσι κι αλλιως ολα τα λενε αλλιως , σε μια περιεργη μιξη ισπαγγλικων γνωστη σαν ingles del muelle που δεν καταλαβαινα καθολου αλλα ειχε πλακα.
Ξεκινησαμε για την Πλαγια Δελ Βαγιε (οπου ο Ron μου ειχε πει να μη γυρισω πισω αν δεν παω χαχα) για αρχη και μετα δηλωσα οτι θα πηγαινα ακομα και με τα ποδια ξανα στη Rincon!
4 πλανωδιοι μουσικοι ρωτησαν τον Φερναντο αν μπορουσαμε να τους παρουμε μαζι κι εκεινος ρωτησε εμενα , αφου λεει ειχαμε πληρωσει τη βαρκα για πριβε χαχα.Του ειπα οτι θα επετρεπα να ερθουν μαζι , μονο αν μου τραγουδουσαν στη διαδρομη κι εκεινοι αλλο που δεν ηθελαν.Ετσι η επιστροφη μου εγινε μετα μουσικηs..και τι μουσικηs!!
Τωρα ημασταν παλι στο δρομο χωρις ξενοδοχειο...και ο Mr. ρωτησε προς τα που να παει.
Αποφασισα να αφησω το Las Terrenas για το τελος και κατευθυνθηκαμε προς τη Σαμανα.Το Hotel Tropical Lodge ηταν το πρωτο που ειδαμε μπαινοντας στην πολη.Βρισκοταν στους προποδες του καταπρασινου λοφου , μεσα στα δεντρα και τους φοινικες και απο το μπαλκονι του ειχες πληρη θεα στη malecon με τις 4 λωριδες κυκλοφοριας που ποτε δεν ειχαν κινηση πλην των motoconchos που ετρεχαν πισω απο τουριστες και διερχομενα αυτοκινητα να ρωτησουν αν ηθελες να πας καποια εκδρομη.
Απο το μπαλκονι του ομως εβλεπες και τα νησακια cayo Vigia , cayo Linares στη σειρα στη μεση του κολπου να ενωνονται με μια γεφυρα.Με εντυπωσιασαν πολυ και ακομα πιο πολυ το γεγονος οτι οσο μειναμε εδω , δεν ειδα κανεναν να περπαταει επανω , αν και η θεα της πολης απο κει θα ηταν υπεροχη.Σκεφτηκα οτι πριν φυγω απο τη Σαμανα , θα περπατουσα εκει πανω..
Εδω στο λιμανι της Σαμανα ερχεται το φερρυ απο τη Sabana de la mar στην απεναντι πλευρα του κολπου , το οποιο ομως μεταφερει μονο επιβατες και οχι αυτοκινητα.Ετσι παρολο που ο δρομος απο Πουντα Κανα και Μποκα τσικα ειναι πιο συντομος (αν υπηρχε car ferry) , πρεπει να κανει καποιος το γυρο απο Σαντιαγο για να ερθει στη Σαμανα.
Αλλος τροπος ειναι να ακολουθησει το δρομο που χαραξα εγω κανοντας το σταυρο του πρωτα.
Η Σαμανα το βραδυ βγαζει τραπεζακια εξω απο τα καφε τα ρεστωραν και τις γευστικες κρεπερι που καθρεφτιζουν τα φωτα τους στα ηρεμα νερα και ο αερας γεμιζει απο ρυθμικες μουσικες και μυρωδιες κρεολεζικων ψαρομεζεδων που σου σπανε τη μυτη.Ολα ειναι πιο ηρεμα το βραδυ..
Την μερα η πολυβουη αγορα στην αλλη εισοδο της πολης δινει το ρυθμο και τη ζωντανια , με τα φρουτα και τα λαχανικα να φτανουν πανω σε καρα και να αδειαζονται στους ξυλινους παγκους , διπλα στα κρεατα και τα ψαρια της μερας φρεσκοπιασμενα απο την Bahia de Samana.Διπλα ανθρωποι με πλατια χαμογελα και δυνατες φωνες να γελανε , να καυγαδιζουν πανω σε μια παρτιδα ντομινο , να τραγουδανε και η μερενγκε πανταχου παρουσα.
Για αρκετα χρονια η χερσονησος Σαμανα ηταν χωρισμενη απο το κυριως νησι με μια βαλτωδη περιοχη ανακατεμενη με θαλασσινο νερο και οι κατοικοι επαιρναν το καραβακι για να πανε απεναντι μεχρι τον προηγουμενο αιωνα.Τοτε ο βαλτος αποξηραθηκε και το νησι ενωθηκε με το κυριως νησι κι εγινε χερσονησος.
Πηραμε το πρωινο μας στην ταρατσα οπου ο ξενοδοχος μας πληροφορησε οτι υπηρχε και πισινα και η θεα απο κει ηταν καταπληκτικη.Η μερα φαινοταν οτι θα ειναι πολυ ζεστη , αλλα αυτο δε σταθηκε εμποδιο στο να τσακισουμε τις μαρμελαδες και τις ομελετες παρεα με τον μυρωδατο καφε View attachment 16412 που μας εφιαξε μια γελαστη κυρια.Τα πεντανοστιμα Τζονι κεικς που συναντησα στο Μπελιζ εδω τα λενε yannikekes. Ετσι κι αλλιως ολα τα λενε αλλιως , σε μια περιεργη μιξη ισπαγγλικων γνωστη σαν ingles del muelle που δεν καταλαβαινα καθολου αλλα ειχε πλακα.
Ξεκινησαμε για την Πλαγια Δελ Βαγιε (οπου ο Ron μου ειχε πει να μη γυρισω πισω αν δεν παω χαχα) για αρχη και μετα δηλωσα οτι θα πηγαινα ακομα και με τα ποδια ξανα στη Rincon!
Last edited: