delmem2233
Member
- Μηνύματα
- 392
- Likes
- 4.199
Ο ήλιος ανέτειλε στην Μπόκα την επομένη της... “καταστροφής” στη Μαδρίτη, της ήττας από τη Ρίβερ στον τελικό τού Λιμπερταδόρες, όπως ανέτειλε στο Μπέλο Οριζόντε και την υπόλοιπη Βραζιλία την επομένη του 1-7 από τη Γερμανία στο Μουντιάλ τού 2014, όπως ανέτειλε στη Λισαβόνα και την υπόλοιπη Πορτογαλία την επομένη της... κηδείας που τους έκανε η δική μας Εθνική το 2004, στον τελικό. Ο πλανήτης, όχι, δεν σταμάτησε να στριφογυρίζει γύρω από τον άξονά του, άσχετα αν οι αθλητικογράφοι συνηθίζουμε να υπερβάλουμε (σε κάποιες χώρες περισσότερο από άλλες), παρουσιάζοντας ένα παιχνίδι σαν, σχεδόν, το τέλος τού κόσμου για τον – επικείμενα – χαμένο.
Για δικούς μου, μικρόψυχους λόγους, έμεινα σπίτι μέχρι το 75’ τού αγώνα, χωρίς να τον βλέπω στον υπολογιστή. Από τις κραυγές στη γειτονιά, ήξερα ότι το σκορ ήταν 1-1. Τελικά, “λύγισα”, και πήγα έξω από ένα σαντουιτσάδικο. Μέσα, δεν έπεφτε καρφίτσα, αλλά η τηλεόρασή τους ήταν μεγάλη, και μπορούσα άνετα να βλέπω τα πάντα (εκτός από τον χρόνο που απέμενε) από έξω, δέκα μέτρα μακριά.
Ένας υπέρβαρος μποστέρο (χαϊδευτικό των οπαδών τής Μπόκα. Κάποτε θεωρούταν προσβλητικό, άρχισαν να το χρησιμοποιούν οι της Ρίβερ για να πικάρουν τους της Μπόκα - “δύσοσμος” σημαίνει, αν δεν κάνω λάθος – αλλά οι της Μπόκα το... υιοθέτησαν, και πλέον αυτοαποκαλούνται έτσι με... καμάρι), με είδε να μην αντιδρώ στο τι συνέβαινε, και με ρώτησε αν ήμουν της Ρίβερ
. “Ξένος είμαι”, του απάντησα, αποφεύγοντας να πω ότι από τους δύο, προτιμούσα 100% να το έπαιρνε η Ρίβερ. Με ρώτησε από πού, τού είπα, και για κάποιον λόγο, μου είπε “Μαραντόνα”, προφανώς επειδή είναι ο μεγαλύτερος παίκτης που έχει παίξει στην Μπόκα. Τον είδα εντυπωσιασμένο όταν του είπα ότι είδα τον Μαραντόνα να παίζει, στην πόλη μου, με τη Νάπολι (στο 1-1, στην Τούμπα).
Έβρεχε, αλλά ήμουν με αδιάβροχο. Έκανε και κρύο. Γαμώ το αργεντίνικο καλοκαίρι... Μία μέρα έσκαγες, και τις δύο επόμενες χρειαζόσουν μπουφάν και ομπρέλα για να κυκλοφορήσεις, Νοέμβρη και Δεκέμβρη μήνα...
Στο 2-1 τής Ρίβερ συγκρατήθηκα. Στο 3-1, λιγότερο. Στα 100 μέτρα μέχρι να επιστρέψω σπίτι, το καλύτερο ήταν τα μπινελίκια από μπαλκόνι σε μπαλκόνι. Οι της Ρίβερ ούρλιαζαν από ηδονή, ένας της Μπόκα φώναξε σε κάποιον “te quiero muerto” (σε θέλω νεκρό), για να του απαντήσει ο της Ρίβερ, “chupame los huevos” (ρούφα τα αυγά μου, κυριολεκτικά, αλλά.. προφανώς άλλο σημαίνει στην πραγματικότητα). Κι αυτά, επαναλαμβάνω, από μπαλκόνι σε μπαλκόνι, μεταξύ γειτόνων...
Είμαι ήδη στο Μοντεβιδέο, από την περασμένη Κυριακή. Το ταξίδι (με πλοίο από Μπουένος Άιρες για Κολόνια ντελ Σακραμέντο, κι από εκεί με λεωφορείο μέχρι εδώ), είχε... απρόοπτο. Πρώτη φορά στη ζωή μου, χρειάστηκε να απαντήσω σε αρκετές ερωτήσεις τελωνειακών για το περιεχόμενο των αποσκευών μου. Όταν έφυγα από τη Θεσσαλονίκη, τον Ιανουάριο, είχα μαζί μου οκτώ φανέλες ομάδων. Στην Ασουνσιόν και στο Ρίο αγόρασα λίγες ακόμα, για τη συλλογή μου. Στο Μπουένος Άιρες, το ξεφτίλισα... Έχω πλέον μαζί μου ακριβώς 100(!) κομμάτια, με πάνω από 70 να είναι αγορασμένα στην Αργεντινή, σε πολύ χαμηλές τιμές. Τους έκανε εντύπωση. Μου είπαν ότι δεν επιτρέπεται η είσοδος στη χώρα με mercancía αξίας άνω των 300 δολαρίων. Τους είπα την αλήθεια, ότι δεν πρόκειται για εμπόρευμα, αλλά για κομμάτια συλλογής, κι ότι είναι ΤΟΣΑ αφενός επειδή ταξιδεύω μήνες τώρα, κι αφετέρου, κυρίως, επειδή στο Μπουένος Άιρες οι τιμές ήταν... τρελές, ευχάριστα τρελές (σε αντίθεση με το Μοντεβιδέο, όπως διαπίστωσα αυτές τις πρώτες ημέρες μου εδώ). Με ρώτησαν τι δουλειά κάνω, το ένα, το άλλο, και ευτυχώς με πίστεψαν, και με άφησαν να περάσω...
Από τα πρώτα που έκανα στο Μοντεβιδέο, ήταν να επικοινωνήσω με την πρεσβεία τής Ισπανίας (εκεί θα πετάξω από Μοντεβιδέο τον Μάρτιο), και να ρωτήσω τι πρέπει να κάνω για να μην έχω πρόβλημα στο αεροδρόμιο της Μαδρίτης. Μου απάντησαν εντός 24 ωρών, κάνοντάς μου πάσα ένα λινκ με τόσο επίσημη γλώσσα που ούτε καν με google translate μπόρεσα να βγάλω άκρη. Έχει “English”, αλλά μόνο την πρώτη σελίδα, μετά, πίσω στα Ισπανικά, με λέξεις και όρους που σε μένα φαίνονται Κινέζικα. Επόμενη κίνησή μου είναι να πάω, μάλλον αύριο, στο τελωνείο στο λιμάνι τού Μοντεβιδέο, κι αν ούτε εκεί βγει άκρη, θα δοκιμάσω στη δικιά μας πρεσβεία, στην οποία τουλάχιστον θα μιλήσω στη γλώσσα μου. Άκου να δεις μπελά που βρήκα... Εγώ ανησυχούσα για το βάρος των αποσκευών, και τελικά το... βρήκα από τους τελωνειακούς.
Μου αρέσει το δωμάτιό μου, η θέα μου (έκτος όροφος, με παράθυρο που βλέπει στον πύργο τής Antel – τηλεπικοινωνίες – και στο λιμάνι/ποτάμι), μου αρέσει το διαμέρισμα (είμαστε πέντε άτομα, ο ιδιοκτήτης, Ουρουγουανός, ένας Κουβανός, και δύο Βενεσολάνοι), μου αρέσει η τοποθεσία (δέκα λεπτά περπάτημα από Σιουδάδ Βιέχα), και για να το κλείνω σιγά-σιγά, ένα ακόμα από αυτά που μου αρέσουν στο Μοντεβιδέο αυτές τις πρώτες ημέρες μου εδώ, είναι οι μικρές αποστάσεις. Στο Μπουένος Άιρες, όταν ξεμύτιζα από την Μπόκα και δεν πήγαινα στο microcentro αλλά οπουδήποτε αλλού, κατέληγα να πάρω δύο-τρία μέσα μαζικής μεταφοράς για να φθάσω στον προορισμό μου, κι άλλα τόσα για να επιστρέψω. Στο Μοντεβιδέο, λόγω... μεγέθους, τους τρεις μήνες που θα περάσω συνολικά εδώ, λεωφορείο θα πάρω μόνο για να πάω στο γήπεδο της Πενιαρόλ, που βρίσκεται... λίγο πιο πέρα από το τέλος τού κόσμου, κι επίσης για να πάω στο αεροδρόμιο, 13 Μαρτίου. Όλα τα υπόλοιπα που με ενδιαφέρουν εδώ, τα έχω σε απόσταση μέχρι 6-7 χιλιόμετρα, δηλαδή σε απόσταση που για μένα περπατιέται, και ειδικά στο Μοντεβιδέο, περπατιέται ευχάριστα (σε αντίθεση με μικρότερες αποστάσεις στην Ασουνσιόν, που ήταν μεν μικρότερες, αλλά σκέτο βάσανο).
Για δικούς μου, μικρόψυχους λόγους, έμεινα σπίτι μέχρι το 75’ τού αγώνα, χωρίς να τον βλέπω στον υπολογιστή. Από τις κραυγές στη γειτονιά, ήξερα ότι το σκορ ήταν 1-1. Τελικά, “λύγισα”, και πήγα έξω από ένα σαντουιτσάδικο. Μέσα, δεν έπεφτε καρφίτσα, αλλά η τηλεόρασή τους ήταν μεγάλη, και μπορούσα άνετα να βλέπω τα πάντα (εκτός από τον χρόνο που απέμενε) από έξω, δέκα μέτρα μακριά.
Ένας υπέρβαρος μποστέρο (χαϊδευτικό των οπαδών τής Μπόκα. Κάποτε θεωρούταν προσβλητικό, άρχισαν να το χρησιμοποιούν οι της Ρίβερ για να πικάρουν τους της Μπόκα - “δύσοσμος” σημαίνει, αν δεν κάνω λάθος – αλλά οι της Μπόκα το... υιοθέτησαν, και πλέον αυτοαποκαλούνται έτσι με... καμάρι), με είδε να μην αντιδρώ στο τι συνέβαινε, και με ρώτησε αν ήμουν της Ρίβερ
Έβρεχε, αλλά ήμουν με αδιάβροχο. Έκανε και κρύο. Γαμώ το αργεντίνικο καλοκαίρι... Μία μέρα έσκαγες, και τις δύο επόμενες χρειαζόσουν μπουφάν και ομπρέλα για να κυκλοφορήσεις, Νοέμβρη και Δεκέμβρη μήνα...
Στο 2-1 τής Ρίβερ συγκρατήθηκα. Στο 3-1, λιγότερο. Στα 100 μέτρα μέχρι να επιστρέψω σπίτι, το καλύτερο ήταν τα μπινελίκια από μπαλκόνι σε μπαλκόνι. Οι της Ρίβερ ούρλιαζαν από ηδονή, ένας της Μπόκα φώναξε σε κάποιον “te quiero muerto” (σε θέλω νεκρό), για να του απαντήσει ο της Ρίβερ, “chupame los huevos” (ρούφα τα αυγά μου, κυριολεκτικά, αλλά.. προφανώς άλλο σημαίνει στην πραγματικότητα). Κι αυτά, επαναλαμβάνω, από μπαλκόνι σε μπαλκόνι, μεταξύ γειτόνων...
Είμαι ήδη στο Μοντεβιδέο, από την περασμένη Κυριακή. Το ταξίδι (με πλοίο από Μπουένος Άιρες για Κολόνια ντελ Σακραμέντο, κι από εκεί με λεωφορείο μέχρι εδώ), είχε... απρόοπτο. Πρώτη φορά στη ζωή μου, χρειάστηκε να απαντήσω σε αρκετές ερωτήσεις τελωνειακών για το περιεχόμενο των αποσκευών μου. Όταν έφυγα από τη Θεσσαλονίκη, τον Ιανουάριο, είχα μαζί μου οκτώ φανέλες ομάδων. Στην Ασουνσιόν και στο Ρίο αγόρασα λίγες ακόμα, για τη συλλογή μου. Στο Μπουένος Άιρες, το ξεφτίλισα... Έχω πλέον μαζί μου ακριβώς 100(!) κομμάτια, με πάνω από 70 να είναι αγορασμένα στην Αργεντινή, σε πολύ χαμηλές τιμές. Τους έκανε εντύπωση. Μου είπαν ότι δεν επιτρέπεται η είσοδος στη χώρα με mercancía αξίας άνω των 300 δολαρίων. Τους είπα την αλήθεια, ότι δεν πρόκειται για εμπόρευμα, αλλά για κομμάτια συλλογής, κι ότι είναι ΤΟΣΑ αφενός επειδή ταξιδεύω μήνες τώρα, κι αφετέρου, κυρίως, επειδή στο Μπουένος Άιρες οι τιμές ήταν... τρελές, ευχάριστα τρελές (σε αντίθεση με το Μοντεβιδέο, όπως διαπίστωσα αυτές τις πρώτες ημέρες μου εδώ). Με ρώτησαν τι δουλειά κάνω, το ένα, το άλλο, και ευτυχώς με πίστεψαν, και με άφησαν να περάσω...
Από τα πρώτα που έκανα στο Μοντεβιδέο, ήταν να επικοινωνήσω με την πρεσβεία τής Ισπανίας (εκεί θα πετάξω από Μοντεβιδέο τον Μάρτιο), και να ρωτήσω τι πρέπει να κάνω για να μην έχω πρόβλημα στο αεροδρόμιο της Μαδρίτης. Μου απάντησαν εντός 24 ωρών, κάνοντάς μου πάσα ένα λινκ με τόσο επίσημη γλώσσα που ούτε καν με google translate μπόρεσα να βγάλω άκρη. Έχει “English”, αλλά μόνο την πρώτη σελίδα, μετά, πίσω στα Ισπανικά, με λέξεις και όρους που σε μένα φαίνονται Κινέζικα. Επόμενη κίνησή μου είναι να πάω, μάλλον αύριο, στο τελωνείο στο λιμάνι τού Μοντεβιδέο, κι αν ούτε εκεί βγει άκρη, θα δοκιμάσω στη δικιά μας πρεσβεία, στην οποία τουλάχιστον θα μιλήσω στη γλώσσα μου. Άκου να δεις μπελά που βρήκα... Εγώ ανησυχούσα για το βάρος των αποσκευών, και τελικά το... βρήκα από τους τελωνειακούς.
Μου αρέσει το δωμάτιό μου, η θέα μου (έκτος όροφος, με παράθυρο που βλέπει στον πύργο τής Antel – τηλεπικοινωνίες – και στο λιμάνι/ποτάμι), μου αρέσει το διαμέρισμα (είμαστε πέντε άτομα, ο ιδιοκτήτης, Ουρουγουανός, ένας Κουβανός, και δύο Βενεσολάνοι), μου αρέσει η τοποθεσία (δέκα λεπτά περπάτημα από Σιουδάδ Βιέχα), και για να το κλείνω σιγά-σιγά, ένα ακόμα από αυτά που μου αρέσουν στο Μοντεβιδέο αυτές τις πρώτες ημέρες μου εδώ, είναι οι μικρές αποστάσεις. Στο Μπουένος Άιρες, όταν ξεμύτιζα από την Μπόκα και δεν πήγαινα στο microcentro αλλά οπουδήποτε αλλού, κατέληγα να πάρω δύο-τρία μέσα μαζικής μεταφοράς για να φθάσω στον προορισμό μου, κι άλλα τόσα για να επιστρέψω. Στο Μοντεβιδέο, λόγω... μεγέθους, τους τρεις μήνες που θα περάσω συνολικά εδώ, λεωφορείο θα πάρω μόνο για να πάω στο γήπεδο της Πενιαρόλ, που βρίσκεται... λίγο πιο πέρα από το τέλος τού κόσμου, κι επίσης για να πάω στο αεροδρόμιο, 13 Μαρτίου. Όλα τα υπόλοιπα που με ενδιαφέρουν εδώ, τα έχω σε απόσταση μέχρι 6-7 χιλιόμετρα, δηλαδή σε απόσταση που για μένα περπατιέται, και ειδικά στο Μοντεβιδέο, περπατιέται ευχάριστα (σε αντίθεση με μικρότερες αποστάσεις στην Ασουνσιόν, που ήταν μεν μικρότερες, αλλά σκέτο βάσανο).