Ισημερινός Κολομβία Στις χώρες του καφέ και του κακάο

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.731
Likes
14.343
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
Υπερσιβηρικός

Galapagos. Κρουαζιέρα στο νησί Μπαρτολομέ.

Είναι απόγευμα Σαββάτου και επιστρέφουμε από μία υπέροχη εκδρομή στο νησί Μπαρτολομέ των Γκαλαπάγκος. Ήταν απερίγραπτα όμορφη αφού είδαμε φύση όπως ακριβώς, και ακόμα καλύτερα, από τις φωτογραφίες που μας οδήγησαν στην επιλογή της συγκεκριμένης κρουαζιέρας. Ας ξεκινήσω όμως την περιγραφή.

Το βράδυ κατά τις τέσσερις, με ξύπνησε ο θόρυβος από μια δυνατή βροχή. Δε θα πάμε καλά σήμερα, σκέφτηκα. Στις 05:50 ήμασταν αγουροξυπνημένοι, έξω από το ξενοδοχείο μας και αμέσως, την καθορισμένη ώρα, ήρθε ένα πουλμανάκι και μας πήρε πρώτους από τους 16 συνολικά τουρίστες που μάζεψε από το Πουέρτο Αγιόρα. Μας μετέφερε σύντομα στον πορθμείο, με το καραβάκι να μας περιμένει για την κρουαζιέρα. Σε όλο το δρόμο με το πουλμανάκι, έριχνε κάμποση βροχή και όλοι αναρωτιόταν τι καιρό θα είχαμε σήμερα στη βόλτα μας. Στο πορθμείο είχε σταματήσει η βροχή, αλλά το κρύο ήταν αρκετό. Δεν περίμενα τόσο κρύο εδώ, ακριβώς πάνω στον Ισημερινό. Και χθες βράδυ στη βόλτα το ήθελε το ελαφρύ ζακετάκι. Σήμερα το πρωί ήθελε μπουφάν.

Ακούς Γκαλαπάγκος και λες ότι εκεί θα κάνει τη ζέστη της αρκούδας. Λες, θα κρατάω κοντομάνικα, θα κρατάω μαγιό και όλα θα είναι μία χαρά. Δεν θα χρειαστεί τίποτα παραπάνω. Και όμως και φανελάκι φοράμε και μπουφάν φοράμε και το μαγιό μπορεί και να μη χρειαζόταν αν δεν είχαμε πάει σήμερα την κρουαζιέρα. Κάναμε μπάνιο και μέτρησα τη θερμοκρασία της θάλασσας στους 18,2 βαθμούς Κελσίου. Στην Ελλάδα σε τέτοια θερμοκρασία δεν θα τολμούσα να μπω μέσα. Όμως τώρα δεν μπορούσα να κάνω κι αλλιώς. Είχα πληρώσει τόσα λεφτά στην κρουαζιέρα και μία από τις κορυφαίες στιγμές της προβλεπόταν το σνόρκελινγκ, το μπάνιο δηλαδή με μάσκα, για να δεις το βυθό με τις ομορφιές του.



Το νησί Σάντα Κρουζ που μένουμε έχει μεγάλη έκταση, διάμετρο σχεδόν σαράντα χλμ. Στη μέση έχει ένα βουνό ύψους πεντακοσίων μέτρων, που τέσσερις φορές που το περάσαμε, πάντα είχε ομίχλη και ψιλόβροχο. Το χωριό που μένουμε είναι νότια και έχει πυκνή βλάστηση και υψηλά δένδρα λόγω των περισσότερων βροχών που δέχεται. Το βόρειο τμήμα, μετά το βουνό, έχει χαμηλότερα δένδρα και λιγότερη βροχή. Γι αυτό και σήμερα το πρωί μόλις αρχίσαμε να κατηφορίζουμε, ο καιρός άρχισε να βελτιώνεται και η βροχή σταμάτησε. Το πουλμανάκι είχε μαζέψει τα 16 άτομα που ήταν και όσοι μπήκαμε στο πλοιάριο. Στις επτά ήμασταν μέσα και ξεκινούσαμε. Ήταν σχετικά μικρό αλλά χώραγε άλλους τόσους επιβάτες. Όμως όσοι ήμασταν ήταν καλύτερα γιατί κινηθήκαμε πιο γρήγορα. Το προσωπικό ήταν πολύ καλό. Ίσως το καλύτερο που έχω δει σε κρουαζιέρα.

Μόλις μπήκαμε στο πλοίο είχαν ετοιμάσει το πρωινό για όλους μας και καθίσαμε στα τραπέζια να φάμε. Ήταν πολύ χορταστικό και πλούσιο. Μπορούσες να φας όσο ήθελες. Ταυτόχρονα το πλοίο ξεκινούσε για την κρουαζιέρα. Τα νερά ήταν ήρεμα αλλά ο ουρανός ήταν συννεφιασμένος. Το πλοίο πήγαινε πολύ αργά για να φάμε ήσυχα και όταν τελειώσαμε ανέπτυξε λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα. Είχαμε αρχίσει να μιλάμε και με τους άλλους τουρίστες, αλλά όχι με όλους. Βέβαια με δυο-τρεις γίναμε νομίζω μία καλή παρέα χωρίς να θέλω να πω ότι γίναμε και φίλοι. Στη διάθεση των 16 επιβατών ήταν τα δύο μικρά καταστρώματα και ήμασταν πολύ άνετοι. Έκανε λίγο κρύο και φορούσαμε μπουφάν. Μερικοί τολμηροί είχαν έρθει με κοντομάνικα και έμειναν μέσα στο πλοίο, στο κάτω κατάστρωμα και έβλεπαν από τα τζάμια το περιβάλλον.

Εδώ είναι η βάρκα που μας μετέφερε στο πλοιάριο:




Η θέα, στην αρχή που ήμασταν κοντά στο νησί μας, ήταν πολύ όμορφη, αλλά αργότερα όταν ανοιχτήκαμε δεν είχαμε καλή ορατότητα γιατί τα υπόλοιπα νησιά είναι πολύ μακριά. Μετά περάσαμε, περιπλεύσαμε θα έλεγα, το νησάκι σαν ηφαίστειο με το όνομα Μεγάλη Δάφνη, που βρίσκεται δίπλα στη μικρή, που δε μοιάζει με ηφαίστειο.

Η μεγάλη και ταυτόχρονα όμορφη Δάφνη:


Είδαμε τα σχετικά ψαράκια:


Αλλά και πουλάκια:


Ο στόχος μας που ήταν το νησί Μπαρτολομέ, πρέπει να ήταν πάνω από 40 χιλιόμετρα από το Πορθμείο που ξεκινήσαμε. Το Bartolome Island είναι ένα μικρό νησί με διάμετρο 2-3 χιλιόμετρα, αν και είναι μακρόστενο και είναι πολύ κοντά στο πολύ μεγαλύτερο νησί Σαντιάγο.

Η ακτογραμμή άρχισε να έχει τρομερό ενδιαφέρον:




Εμείς πρώτα πήγαμε στο μεγάλο, όπου με μία μικρή βάρκα μας έβγαλαν έξω για να περπατήσουμε πάνω στη λάβα και ο ξεναγός μας άρχισε να αναφέρει με πολλές λεπτομέρειες τον τρόπο σχηματισμού και τα είδη της λάβας. Εμένα δεν με ενδιέφεραν αυτές οι λεπτομέρειες και δεν τα παρακολουθούσα όμως έβγαζα πολλές φωτογραφίες γιατί το μέρος ήταν πολύ όμορφο.

Η απόβαση έγινε σε δυο δόσεις με τη μικρή βάρκα που έσερνε το πλοιάριο:






Φυσικά έχω βρεθεί πολλές φορές σε μέρη με λάβα, αλλά πάντα έχουν ενδιαφέρον, ειδικά οι φωτογραφίες. Γυρνάγαμε σε μία μικρή απόσταση περίπου μία ώρα μέχρι να πει τις ιστορίες του ο ξεναγός και μετά φύγαμε για να πάμε στο Bartolome.

Το νησί Bartolome το επιλέξαμε έχοντας δει κάποιες φανταστικές φωτογραφίες και θέλαμε να δούμε με τα μάτια μας αυτό το μέρος. Πραγματικά το είδαμε όταν πήγαμε εκεί ανεβαίνοντας στην κορυφή ενός λόφου με ύψος περίπου 150 μέτρα. Ανεβήκαμε όλοι, ακόμα και μία κυρία από την Αμερική, που σίγουρα η ηλικία της ξεπερνούσε τα 80 χρόνια. Βέβαια μαζί της ήταν κάποιοι συγγενείς της, οι οποίοι πολλές φορές την βοηθούσαν κρατώντας της τα χέρια. Όμως την περισσότερη διαδρομή την έκανε μόνη της. Ειδικά στην επιστροφή που ήταν κατηφόρα κρατώντας στις κουπαστές του μονοπατιού, που ήταν πολύ ομαλό και ξύλινο, έχοντας είτε ράμπες είτε σκαλοπάτια κατά τόπους.





Και το σούπερ θέαμα:







Μετά την ανάβαση γυρίσαμε στο πλοίο για να μας πάει στην περιοχή που θα κάναμε το μπάνιο μας. Το πλοίο μας άφησε σε ένα σημείο για το σνόρκελιν. Όταν μας είπαν ότι η θερμοκρασία του νερού είναι 19 βαθμούς, εγώ έβαλα το πόδι μου μέσα και δεν το πίστεψα. Υπέθεσα ότι είναι περίπου 22, αλλά κατάλαβα ότι ήταν πολύ χαμηλή θερμοκρασία μόλις έπεσα μέσα. Τη μέτρησα, όπως είπα, στους 18,2 βαθμούς, όμως άντεξα για σχεδόν μία ώρα snorkeling και μου άρεσε πάρα πολύ, όχι τόσο ο βυθός, που ήταν σκέτα καλός, αλλά η ποικιλία και η ομορφιά των ψαριών. Μιλάμε για ψάρια πάρα πολλά τα οποία πλησίαζες σε απόσταση 30 εκατοστών και τότε απομακρυνόταν, αλλά όχι πολύ απότομα. Ο αριθμός τους ήταν πολύ μεγάλος, δηλαδή υπήρχαν κοπάδια των πεντακοσίων ας πούμε ψαριών. Περιμέναμε να δούμε και άλλα ζώα, αλλά μόνο προς το τέλος είδαμε ένα μικρό καρχαρία να περνάει από κάτω μας. Όταν λέω μικρό, εννοώ ότι ήταν το πολύ 10 κιλά. Αμέσως μετά είδαμε και μία δεκαριά μικρούς πιγκουίνους να κάνουν βόλτες κοντά μας και μετά να χάνονται. Πάνω σε ένα βράχο είδαμε δύο θαλάσσιους λέοντες που ενδεχομένως να ήταν και φώκιες, δεν είμαι σίγουρος.



Σχεδόν μετά από μία ώρα τελείωσε η βόλτα μας και καταλήξαμε σε μία πολύ όμορφη αμμουδιά, που οι υπόλοιποι του γκρουπ, που δεν κολύμπησαν μαζί μας, μας περίμεναν και όλοι μαζί με τη βάρκα μεταφερθήκαμε στο πλοίο. Μπορώ να πω ότι απορώ με τον εαυτό μου πώς άντεξε σε τόσο κρύο νερό τόση ώρα. Στην αρχή σκεφτόμουν μήπως έβγαινα και ανέβαινα στη βάρκα, η οποία μας ακολουθούσε, αλλά με συνεπήρε η ομορφιά των ψαριών και για αυτό δεν το σκεφτόμουνα.





Μόλις ανεβήκαμε στο πλοίο, η ώρα είχε πάει σχεδόν δύο. Το γεύμα ήταν έτοιμο και καθίσαμε να φάμε ενώ το πλοίο έπαιρνε σιγά-σιγά το δρόμο του γυρισμού και με την αντίθετη πορεία φτάσαμε στο Πορθμείο όπου πάλι το μικρό πούλμαν μας πήρε και περίπου στις 6:30 μας είχε φέρει στο ξενοδοχείο μας.



Τελικά ο καιρός όλη τη μέρα κύλισε πάρα πολύ ωραία και είχαμε πολλή λιακάδα, αλλά μαζί και σύννεφα. Η μέρα δεν ήταν κουραστική και δεν είχαμε πρόβλημα και με τη βροχή ή με τον πολύ ήλιο. Έτσι και αλλιώς η θερμοκρασία εδώ ήταν γύρω στους 20 με 25 βαθμούς και μπορώ να πω ότι ήταν μία ιδανική μέρα για μία εκδρομή σαν αυτήν που κάναμε. Βέβαια στο κατάστρωμα του πλοίου όταν προχωρούσε, επειδή φύσαγε ο αέρας αναγκαζόμασταν και φορούσαμε ένα μπουφάν οπωσδήποτε.

Όταν γυρίσαμε στο ξενοδοχείο κάναμε ένα μπάνιο και στις 7:30 ξεκινήσαμε τη βόλτα και οι τέσσερις στους γνωστούς εμπορικούς δρόμους του Puerto Ayora. Δεν είδαμε κάτι καινούργιο. Απλά θέλω να αναφέρω ότι στο λιμανάκι που έχει, ήταν μαζεμένος κόσμος, όπως και χθες, και κοίταζε τους μικρούς καρχαρίες που έκαναν βόλτα στα νερά. Επίσης χθες σε δύο-τρία μαγαζιά είχε ζωντανή μουσική, ενώ σήμερα είχε λιγότερο κόσμο και γι αυτό η μουσική ήταν μόνο σε ένα ζωντανή. Σήμερα δεν πήγαμε για βραδινό αφού είχαμε πάρει ένα καλό πρωινό και ένα καλό μεσημεριανό στο πλοίο.



Για αύριο δεν έχουμε προγραμματίσει κάτι συγκεκριμένο, αλλά μάλλον θα μείνουμε όλη τη μέρα εδώ στο χωριό και θα κάνουμε βόλτες σε κοντινές παραλίες για να δούμε τη φύση που από την πρώτη χθεσινή βόλτα μας άρεσε πάρα πολύ. Τα νησιά πιάνουν μία πολύ μεγάλη περιοχή και αν θες να δεις τα περισσότερα, πρέπει να πάρεις μία κρουαζιέρα τουλάχιστον 7 ημερών. Και επειδή τα πλοία που κάνουν αυτές τις κρουαζιέρες είναι πολυτελείας, μάλλον θα πρέπει να πληρώνεις από διακόσια ως τετρακόσια ευρώ ανά ημέρα. Και δεν είμαι και σίγουρος ότι θα σου προσφέρει και μεγάλη ποικιλία. Δηλαδή δεν ξέρω αν έχοντας πάει σε ένα μέρος σαν τον Μπαρτολομέ, τα επόμενα θα σου αρέσουν τόσο πολύ. Ίσως σε κάποια να δεις μερικά πουλιά παραπάνω ή μερικά ψάρια εάν κανείς snorkeling. Όμως εμείς σήμερα όπως προχωρούσε το πλοίο και καρχαρίες μεγάλους είδαμε στη θάλασσα και χελώνες. Επίσης είδαμε φώκιες, θαλάσσιους ελέφαντες, πολλά πουλιά. Νομίζω τα περισσότερα που έχουν τα νησιά αυτά για ένα τουρίστα εμείς τα απολαύσαμε.



Αυτά για τη σημερινή μέρα. Η ώρα έχει πάει 10 και εμείς είμαστε στο δωμάτιο κουρασμένοι και δεν θα αργήσουμε να πέσουμε για ύπνο. Έξω ακούγονται μουσικές και φωνές από τον κόσμο, αλλά δυστυχώς εμείς δεν έχουμε τη δύναμη για κάτι περισσότερο. Έτσι κι αλλιώς εμείς δεν ερχόμαστε εδώ για διασκέδαση. Ούτε για να περάσουμε όμορφα το βράδυ σε ένα μπαρ ή σε ένα εστιατόριο. Περιμένουμε να ξημερώσει για να πάρουν φωτιά οι φωτογραφικές μηχανές και τα βίντεο. Έχουμε πλάκα τώρα, που όλοι κρατάμε από μία φωτογραφική μηχανή τουλάχιστον και πολλές φορές το ίδιο πράγμα το τραβάμε και με τη φωτογραφική μηχανή και με το κινητό για να στείλουμε στους δικούς μας ανθρώπους φωτογραφίες.
 

go2dbeach

Member
Μηνύματα
5.962
Likes
9.344
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ονειρεμένο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Όταν κανόνιζα το ταξίδι στον Παναμά σκεφτόμουν να το συνδυάσω με Κολομβία, αλλά τελικά αποφάσισα να αφιερώσω ένα επόμενο ταξίδι ολόκληρο στη χώρα.
Περιμένω τη συνέχεια, κι εμένα είναι αγαπημένα μέρη αυτά :)
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.731
Likes
14.343
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
Υπερσιβηρικός
Όταν κανόνιζα το ταξίδι στον Παναμά σκεφτόμουν να το συνδυάσω με Κολομβία, αλλά τελικά αποφάσισα να αφιερώσω ένα επόμενο ταξίδι ολόκληρο στη χώρα.
Περιμένω τη συνέχεια, κι εμένα είναι αγαπημένα μέρη αυτά :)
Τον Παναμά (κάποια χρονιά στο μέλλον) θα τον συνδυάσω με μερικές ακόμα χώρες της Κεντρικής Αμερικής.
Ελπίζω μέχρι τότε να έχω βελτιώσει και τα ισπανικά μου. Έχω ακούσει για μια μέθοδο που κοιμάσαι και μαθαίνεις ξένες γλώσσες: θα τη δοκιμάσω. Αστειεύομαι.
 

go2dbeach

Member
Μηνύματα
5.962
Likes
9.344
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ονειρεμένο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Αρχικά σκεφτόμουν να περάσω από Παναμά στην Κολομβία μέσω των νησιών San Blas, αλλά ήθελα 4 μέρες μόνο στη διαδρομή.
Τελικά τον συνδύασα με Κόστα Ρίκα και δεν το μετάνιωσα :)
Θέλουμε συνέχεια!!
 

buffon85

Member
Μηνύματα
594
Likes
1.559
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ονειρεμένο Ταξίδι
Χιλή, Ιαπωνία, Αμερική
ααα καλως τον, θα σε διαβασω με μεγαλη αγωνια!
σκεφτομαι κολομβια για αυγουστο 2020 (και καλα το αποφασισα λογω επετειου 10ετων, παντα ψαχνω αφορμη χαχα)!

θελω να δω το προγραμμα σου! :D

αχ τα ισπανικα βρε παιδια ειναι λατρεια, καθε φορα που παταω σε ισπανοφωνη χωρα, απο την στιγμη που ειμαι στο αεροδρομιο η καρδια μου ξεκιναει να χτυπαει δυνατα
 

fenia42

Member
Μηνύματα
3.853
Likes
14.086
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Ανυπομονώ να διαβάσω την οπτική σου για την Κολομβια!
Χαίρομαι που ξεκαθαρίζεις πως δεν είναι «πια» επικίνδυνη κι ελπίζω να ανοιχτεί ακόμα περισσότερο στον τουρισμό γιατί έχει να δώσει.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.731
Likes
14.343
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
Υπερσιβηρικός
θελω να δω το προγραμμα σου!
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα κλασικά μέρη των δυο χωρών. Δηλαδή δεν πήγαμε «off the beaten track».
Σιγά σιγά θα τα δούμε όλα τα μέρη με πλούσιο φωτογραφικό υλικό.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.731
Likes
14.343
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
Υπερσιβηρικός
Ανυπομονώ να διαβάσω την οπτική σου για την Κολομβια!
Χαίρομαι που ξεκαθαρίζεις πως δεν είναι «πια» επικίνδυνη κι ελπίζω να ανοιχτεί ακόμα περισσότερο στον τουρισμό γιατί έχει να δώσει.
Με λίγη προσοχή (ίσως, δεν ξέρω, και λίγη τύχη, που πάντα είναι χρήσιμη) είναι ασφαλής χώρα.
Από τουρισμό είχε ελάχιστο. Ούτε καν η Μπογκοτά δεν έχει επισκέπτες.
Αν δε πούμε για τους αρχαιολογικούς χώρους Σαν Αγουστίν και Τιερραδέντρο, ήταν σχεδόν άδειοι. Μα δεν έχουν φτιάξει και δρόμους της προκοπής. Θα τα δούμε ένα-ένα το επόμενο διάστημα.
 

anlazar

Member
Μηνύματα
134
Likes
917
Ονειρεμένο Ταξίδι
Περού,Γαλλική Πολυνησία
Με λίγη προσοχή (ίσως, δεν ξέρω, και λίγη τύχη, που πάντα είναι χρήσιμη) είναι ασφαλής χώρα.
Από τουρισμό είχε ελάχιστο. Ούτε καν η Μπογκοτά δεν έχει επισκέπτες.
Αν δε πούμε για τους αρχαιολογικούς χώρους Σαν Αγουστίν και Τιερραδέντρο, ήταν σχεδόν άδειοι. Μα δεν έχουν φτιάξει και δρόμους της προκοπής. Θα τα δούμε ένα-ένα το επόμενο διάστημα.
Eξαιρετικο ταξιδι! Περιμενουμε τη συνεχεια ! Γραφω κι εγω την ιστορία μου για Κολομβια που πηγα περσι! Εμεινα με τις καλυτερες εντυπωσεις!
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.731
Likes
14.343
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
Υπερσιβηρικός
Πρώτη μέρα στη Μπογκοτά.

Σηκώθηκα με το πόδι μου αρκετά μουδιασμένο. Ίσως ο μηνίσκος να μην έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα, όμως η κούραση που πέρασα χθες, αφού βγήκα από το αεροπλάνο, το έχει κάνει να έχει πρηστεί και με πονάει αρκετά. Φυσικά κυρίως όταν περπατώ. Ευτυχώς έχω πάρει μαζί μου ένα μικρό μπαστούνι, γιατί το φοβόμουν αυτό ότι μπορούσε να συμβεί. Ελπίζω μέχρι αύριο να μου έχει περάσει.

Το πρωινό στο ξενοδοχείο δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο αλλά φάγαμε αρκετά πράγματα, ειδικά εγώ, και πιστεύω να με κρατήσουν μέχρι το απόγευμα.

Τελικά η σημερινή μέρα δεν πήγε και τόσο άσχημα, όσο αφορά στο πρόβλημα που έχω στο πόδι μου. Μπορεί να πηγαίναμε όλοι πολύ αργά στο περπάτημα, αλλά αυτό έτσι κι αλλιώς θα το κάναμε, διότι λόγω του υψομέτρου έπρεπε να μην προχωρούμε γρήγορα, για να μην χρειαζόμαστε πολλές ανάσες. Η πόλη στο σημείο που μένουμε έχει υψόμετρο περίπου 2.700 μέτρα και εμείς ανεβήκαμε και στο βουνό Μονσεράτε με ένα τρενάκι. Είναι εδώ κοντά, και το υψόμετρο εκεί ήταν στα 3300 μέτρα.

Δεν ξέρω ακριβώς γιατί, αλλά τούτη η φωτογραφία μου θυμίζει τους φτωχούς της Κολομβίας.
upload_2019-9-23_17-51-37.jpeg


Δεν ξέρω τι ακριβώς λέει εδώ αλλά μου θυμίζει ότι οι Νοτιοαμερικάνοι είναι πάντα αγωνιστικοί.
upload_2019-9-23_17-53-4.jpeg


Όλες οι σημερινές διαδρομές πρέπει να πλησίασαν τα 15 χιλιόμετρα και έγιναν με τα πόδια. Στις 8:00 ήμασταν στο δρόμο για το κέντρο της πόλης. Επειδή ο καιρός ήταν βροχερός αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε τη μέρα μας από τα μουσεία που είχαμε σκοπό να επισκεφτούμε. Όμως επειδή σήμερα (20 Ιουλίου) είναι η εθνική γιορτή στην Κολομβία δεν θα άνοιγαν στις 9 αλλά στις 10 το πρωί. Έτσι κάναμε αρκετές βόλτες που όμως ήταν αξιόλογες γιατί η Μπογκοτά είναι πολύ όμορφη πόλη, στις γειτονιές τουλάχιστον που πήγαμε εμείς. Τα δύο μουσεία που τελικά πήγαμε (και μας έκανε εντύπωση διότι ήταν δωρεάν) ήταν το μουσείο χρυσού και το μουσείο του καλλιτέχνη Μποτέρο. Μας άρεσαν και τα δύο πάρα πολύ και θαυμάσαμε και την τέχνη των παλιών κατοίκων της περιοχής αλλά και του Μποτέρο τα γλυπτά και τους πίνακες. Στο ίδιο μουσείο ήταν έργα και άλλων μεγάλων καλλιτεχνών.

Είναι ακόμα πρωί και οι κεντρικοί δρόμοι άδειοι:
upload_2019-9-23_17-54-39.jpeg
και η πιο Και κεντρική πλατεία άδεια λόγω της γιορτής, που την είχε κλείσει η αστυνομία:
upload_2019-9-23_17-56-11.jpeg


upload_2019-9-23_18-1-29.jpeg


Την πλατεία Μπολίβαρ δεν μπορέσαμε να τη δούμε εκ των έσω γιατί ήταν κλειστή λόγω της εθνικής εορτής. Κάποια άλλη στιγμή θα έχουμε την ευκαιρία να τη δούμε. (Την είδαμε την τελευταία μέρα του ταξιδιού μας που ήταν ανοιχτή για όλους.) Βέβαια την επισκεφθήκαμε από μερικά σημεία έξω από αυτήν.

upload_2019-9-23_18-2-44.jpeg


upload_2019-9-23_18-4-15.jpeg


Από το μουσείο χρυσού:
upload_2019-9-23_18-5-9.jpeg


Και από το μουσείο Μποτέρο (σε ένα υπέροχο κτήριο):
upload_2019-9-23_18-7-56.jpeg


upload_2019-9-23_18-9-25.jpeg


Γενικά στην πόλη υπάρχουν πάρα πολλοί αστυνομικοί που κυκλοφορούν και κάνουν έντονη την παρουσία τους. Το πρωί που ξεκινήσαμε τη βόλτα, επειδή περπατούσαμε σε έναν δρόμο λίγο ερημικό και ήταν ακόμα νωρίς, μας σταμάτησαν δύο αστυνομικοί με την μοτοσικλέτα τους και μας έδωσαν συμβουλές για το πώς να κρατάμε τις τσάντες μας και τις κάμερες. Μάλιστα μέχρι κάποιο σημείο ερχόταν από πίσω μας αργά-αργά όπως πηγαίναμε και εμείς. Γενικά ένιωθες σε αρκετά σημεία της πόλης, όχι παντού, ότι υπάρχει ένας κίνδυνος να υπάρχει. Όμως επειδή μόλις τον αισθανόσουν έβλεπες και κάποιον αστυνομικό σε απόσταση αναπνοής, αμέσως σου ερχόταν το αίσθημα της ασφάλειας. Δεν θυμάμαι ακριβώς σε ποιες περιοχές περπατήσαμε όμως ήταν κοντά στο κέντρο με τις πολλές εκκλησίες που όμως δεν μπήκαμε σε καμία (μπήκαμε την τελευταία μας μέρα σε όλες αυτές).

upload_2019-9-23_18-12-0.jpeg


Πήγαμε και σε κάποια στενά στα οποία υπήρχαν πολύ όμορφα μαγαζάκια και κυκλοφορούσαν νέοι άνθρωποι στους δρόμους. Τα περισσότερα σπίτια σε αυτά τα στενά είναι ζωγραφισμένα ή χρωματισμένα με διαφορά έντονα χρώματα και όλα είναι πολύ χαμηλά στο ύψος. Το λέω αυτό διότι η πόλη έχει και ουρανοξύστες. Ευτυχώς είναι λίγοι.

upload_2019-9-23_18-13-43.jpeg


upload_2019-9-23_18-15-6.jpeg


upload_2019-9-23_18-19-34.jpeg


Λίγο μετά το μεσημέρι πήραμε το τρενάκι για να ανέβουμε στο βουνό Μονσεράτε (Cerro de Monserrate, κοντά στο κέντρο της πόλης). Το εισιτήριο κόστιζε 21.000 πέσος (κάπου 6 ευρώ) με επιστροφή και ανεβαίνοντας επάνω είδαμε την όμορφη θέα της πόλης. Μάλιστα για καλή μας τύχη δεν είχε τόσο πολλά σύννεφα. Έτσι αξιοποιήσαμε την άνοδό μας σε αυτό το βουνό.

upload_2019-9-23_18-16-30.jpeg


Στην κορυφή του Μονσεράτε:
upload_2019-9-23_18-17-56.jpeg


Όταν επιστρέψαμε οι πλατείες και οι δρόμοι είχαν γεμίσει κόσμο:
upload_2019-9-23_18-21-14.jpeg


Με την επιστροφή μας στην πόλη θέλαμε να φάμε, αφού είχε πάει 5:30. Ψάχνοντας περνούσαμε έξω από ένα μαγαζί που είχε πολλά ψητά και μπήκαμε μέσα για να φάμε κρεατικά. Ήταν αρκετά νόστιμα και μπορώ να πω πολύ φτηνά. Το κάθε πιάτο κόστιζε περίπου 6 ευρώ και ήταν πολύ μεγάλο. Εγώ το δικό μου δεν το τελείωσα καν, ούτε και η Ντίνα.

Εδώ φάγαμε. Το συστήνω, κυρίως για τους υπέροχους σερβιτόρους.
upload_2019-9-23_18-22-52.jpeg


Η βροχή όλη τη μέρα δεν μας ενόχλησε καθόλου γιατί δεν ήταν πολύ δυνατή, όταν έριχνε κάτι λίγες ψιχάλες. Ήταν δυνατή το πρωί πριν πάρουμε το πρωινό, δηλαδή περίπου στις 5 τα ξημερώματα. Όλη την υπόλοιπη μέρα έβρεχε ελάχιστα.

Τελική κρίση: Η Μπογκοτά είναι μια ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ όμορφη πόλη, αλλά στη Νότια Αμερική έχουμε δει και καλύτερες. Θα μου πεις: σε μια μέρα βγάζεις τόσο σοβαρό συμπέρασμα; Ναι, τόσο έκατσα, τόσα είδα και αυτό αποκόμισα. Θα κάνω εκτενέστερη κριτική στο τέλος του ταξιδιού μας, που περάσαμε ξανά.

Και για το τέλος της σημερινής μέρας ένα όμορφο κτήριο:
upload_2019-9-23_18-24-16.jpeg
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.731
Likes
14.343
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
Υπερσιβηρικός
Πέριξ της Μπογκοτά. Zipaquira. Villa de Leyva.

Την επόμενη μέρα και ο καιρός είναι λίγο βροχερός, όχι όμως όπως την πρώτη στην Μπογκοτά. Η θερμοκρασία επίσης είναι χαμηλή. Από το παράθυρο του δωματίου, που βρίσκεται στο 10ο όροφο του κτιρίου, βλέπω απέναντί μου τα βουνά που περιτριγυρίζουν την πόλη. Όταν ανοίγεις το πρωί το παράθυρο η ψύχρα αμέσως μπαίνει στο δωμάτιο. Εδώ στην Κολομβία στα ξενοδοχεία, τα πιο φτηνά εννοείται, που είναι σε μεγάλο υψόμετρο, τα δωμάτια δεν έχουν κλιματισμό. Έτσι συμβαίνει και εδώ στην Μπογκοτά. Σίγουρα δεν τον χρειάζεται τον κλιματισμό, αφού αν έχουμε κλειστό το παράθυρο στο δωμάτιο η θερμοκρασία του δωματίου είναι γύρω στους 20 με 23 βαθμούς Κελσίου. Έξω βέβαια το βράδυ και το ξημέρωμα πρέπει να έχει λίγο κάτω από τους 10 βαθμούς.

Χθες το βράδυ γυρίσαμε νωρίς στο ξενοδοχείο μετά το φαγητό και μετά την ολοήμερη βόλτα μας στην πόλη. Φαίνεται ότι εδώ στην πόλη μετά το πέσιμο της νύχτας μαζεύονται στα σπίτια τους και δεν ξέρω τι κάνουν. Όμως έξω δεν κυκλοφορεί πολύς κόσμος. Τα μαγαζιά στις 7 περίπου μαζεύουν τα πράγματά τους σιγά-σιγά και κλείνουν, όπως και οι μικροπωλητές. Και όλα αυτά είναι ελάττωμα για την επίσκεψη σε τέτοιες χώρες. Το ότι δηλαδή έχεις φως του ήλιου ακριβώς 12 ώρες. Και φυσικά αν το πρωί καθυστερήσεις λίγο μέχρι να πάρεις το πρωινό σου, έχεις χάσει ήδη τις δύο πρώτες ώρες. Τότε η εκμετάλλευση του φωτός γίνεται μόνο επί 10 ώρες. Και φυσικά αν είσαι και σε μία λίγο επικίνδυνη περιοχή το βράδυ σχεδόν πάει χαμένο αφού δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις. Σίγουρα θα υπάρχουν μαγαζιά που είναι ανοιχτά και το βράδυ αλλά θα πρέπει να πας με ταξί για να νιώσεις ασφάλεια.

Εδώ είναι δύσκολο να πετύχεις άνθρωπο να μιλά αγγλικά ακόμα και στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου μας. Ευτυχώς έχει έναν τύπο που με το κινητό του έχει την εφαρμογή Google translate και ενώ μιλά αυτός ισπανικά τα γράφει από κάτω στα ελληνικά και άμα θέλει τα λέει και μία κοπέλα δια ζώσης. Την έχω κι εγώ την εφαρμογή και αποδείχτηκε πολύτιμη σε όλο το ταξίδι μας.

Οι άνθρωποι εδώ τριγυρνάνε στους δρόμους, τη μέρα τουλάχιστον, πάρα πολύ άνετα. Είναι πολύ φιλικοί και δεν νιώθεις κάτι τόσο επικίνδυνο με τόσους αστυνομικούς κοντά σου. Τα μουσεία που πήγαμε χτες ήταν γεμάτα κόσμο και ήταν καταπληκτικά, έχοντας πάρα πολλούς φύλακες και άλλους ανθρώπους για να σε πληροφορήσουν για κάτι.
Δεν θα την έλεγα καταπληκτική πόλη τη Μπογκοτά, αλλά μας άρεσε. Όχι όμως σαν το Κίτο!

Σήμερα ήταν μια πολύ έντονη μέρα, αρκετά γεμάτη αλλά και με κάποιες μικρές περιπέτειες, όχι όμως δυσάρεστες. Το πρωί, μετά το πρωινό μας την καθιερωμένη πια ώρα, 6:30 με 7:00, πήγαμε εδώ κοντά μία βόλτα που είχα διαβάσει ότι υπάρχει μία τοπική αγορά (Mercado de las Pulgas). Δεν είχε και τόσο ενδιαφέρον αυτό που είδαμε στην αγορά. Ήταν φτωχοί άνθρωποι που πουλούσαν πράγματα από δεύτερο και τρίτο χέρι.

upload_2019-9-25_6-39-10.jpeg


upload_2019-9-25_6-40-55.jpeg


Όμως είχε ενδιαφέρον η βόλτα γιατί ήταν Κυριακή πρωί και οι δρόμοι ήταν σχεδόν άδειοι από αυτοκίνητα. Πολλοί από τους δρόμους είχαν κλείσει από την αστυνομία, ώστε εδώ ο κόσμος να κινείται σήμερα Κυριακή με τα ποδήλατά του. Πράγματι χιλιάδες ποδήλατα ήταν στους δρόμους και διάφορα κιόσκια τους πουλούσαν κάτι για να πιουν ή να αγοράσουν ή να επιδιορθώσουν στο ποδήλατό τους. Είχε πολύ ενδιαφέρον και ήταν πολύ όμορφο να βλέπεις αυτούς τους παθιασμένους ανθρώπους με το ποδήλατο να οδηγούν. Και πολλοί, για να μην πω οι περισσότεροι από αυτούς, δεν ήταν σε παρέες, αλλά μόνοι τους.

upload_2019-9-25_6-42-21.jpeg


upload_2019-9-25_6-43-50.jpeg


Δεν βιαζόμασταν το πρωί να φύγουμε, γιατί έπρεπε να πάρουμε το αυτοκίνητο το οποίο είχαμε ενοικιάσει τώρα και μερικούς μήνες από την Avis, και το γραφείο εδώ στην πόλη άνοιγε στις 9:00 το πρωί. Κατά τις 9 παρά δέκα λοιπόν πήραμε από δω ένα ταξί για να μας πάει στο σημείο που ήταν το γραφείο, αλλά εκεί μας είπαν ότι το αυτοκίνητο που είχαμε κλείσει δεν ήταν διαθέσιμο, διότι λέει είχε πάθει μία βλάβη. Έτσι αναγκαστήκαμε και πήραμε ένα λίγο μικρότερο. Όμως πιστεύω ότι θα μας κάνει τη δουλειά μας, είναι ένα Chevrolet, Εquinox.

Από το δρόμο βγαίνοντας από τη Μπογκοτά: πολλά αυτοκίνητα και πολλά πάρκα για τον κόσμο που πετούσε χαρταετούς.
upload_2019-9-25_6-44-59.jpeg


upload_2019-9-25_6-51-34.jpeg


Το δοκιμάσαμε σήμερα που κάναμε αρκετά χιλιόμετρα μέχρι αργά το βράδυ. Να συμπληρώσω όμως ότι δεν το είχε εκεί στο γραφείο και αναγκαστήκαμε να μεταφερθούμε στο αεροδρόμιο, με δικά τους έξοδα, με ταξί, για να το παραλάβουμε. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά, όμως η καθυστέρηση ήταν πάνω από μία ώρα και έτσι η εκδρομή που είχαμε προγραμματίσει για σήμερα έγινε, αλλά με λίγες ελλείψεις.

Ο αρχικός στόχος ήταν να πάμε μέχρι το χωριό Villa de Leyva. Το χωριό αυτό απέχει από την Μπογκοτά γύρω στα 170 χιλιόμετρα και ο δρόμος είναι αρκετά καλός, όμως κάναμε μία παράκαμψη για να πάμε να δούμε το ορυχείο αλατιού Zipaquira. Η στάση του κάναμε είχε αρκετό ενδιαφέρον, όμως επειδή ήθελε αρκετό χρόνο η επίσκεψη στο σπήλαιο αναγκαστήκαμε και αφήσαμε κάποια πράγματα χωρίς να τα δούμε για να φύγουμε και να προλάβουμε να δούμε το χωριό του προγράμματός μας. Το σπήλαιο έμοιαζε πολύ με την Βιελίσκα της Κρακοβίας, αλλά μάλλον το Κολομβιανό είναι υποδεέστερο.

Από το αλατωρυχείο:
upload_2019-9-25_6-46-19.jpeg


upload_2019-9-25_6-47-50.jpeg


upload_2019-9-25_6-49-41.jpeg


H Villa de Leyva είναι ένα καταπληκτικό χωριό, με πολλά σημάδια από την πρώτη αποικιακή εποχή. Βέβαια έχει αρκετό τουρισμό που το κάνει να χάνει λίγο από την ομορφιά του, όμως δεν χορταίναμε να το βλέπουμε μέχρι που βράδιασε.

upload_2019-9-25_6-52-56.jpeg


upload_2019-9-25_6-54-29.jpeg


Η επιστροφή στο ξενοδοχείο έγινε γύρω στις 11:30 το βράδυ. Το αυτοκίνητο το βάλαμε στο πάρκινγκ του ξενοδοχείου που παρέχεται δωρεάν και όλα εντάξει.

Φυσικά σήμερα έμειναν πολλά πράγματα από το πρόγραμμά μας εκτός, γιατί δεν είχαμε χρόνο. Είδαμε πάντως κάποια βασικά και νομίζω το χωριό άξιζε πολύ. Το καλύτερο θα ήταν να μην είχαμε πάει στο σπήλαιο. Να πάμε κατευθείαν στην Villa de Leyva, ώστε να δούμε και εκεί γύρω κάποια ενδιαφέροντα που είχε. Όμως αυτά έχουν τα ταξίδια: δεν μπορείς πάντα να ξέρεις τι είναι καλύτερο για να του δώσεις προτεραιότητα.

upload_2019-9-25_6-56-0.jpeg


Το καλό της επιστροφής μας, που έγινε πολύ αργά, ήταν ότι ενώ είχε αρκετή κίνηση δεν είχε και τόσο πολλή όση νωρίτερα που είδαμε όταν πηγαίναμε. Η Κολομβία έχει αρκετά καλούς δρόμους ακόμα και στην επαρχία (αυτή η γνώμη άλλαξε μερικές μέρες αργότερα) αλλά έχει όμως αρκετά διόδια. Κάθε 40-50 χιλιόμετρα πρέπει να πληρώσεις περίπου 2,5 ως 4 ευρώ.

Στη βόλτα μας δεν υπήρχε κάτι που να μας τρομάξει σε θέμα επικινδυνότητας της χώρας. Κατά τα άλλα όλη μέρα κύλησε σε τουριστικά μέρη τα οποία δεν είχαν κανένα πρόβλημα σε θέματα κλοπών. Ούτε καν πέρναγε από το μυαλό μας να προσέξουμε τα πράγματα μας. Ακόμα και στη Villa de Leyva, το αυτοκίνητο το παρκάραμε σε ένα δρόμο κανονικά όπως θα το παρκάραμε και στην Ελλάδα. Δεν το βάλαμε δηλαδή σε ένα πάρκινγκ.

upload_2019-9-25_6-57-22.jpeg


Στην Μπογκοτά είδαμε πολλούς άστεγους να κοιμούνται εδώ και εκεί, όπως επίσης και πάρα πολλούς να ψάχνουν τους σκουπιδοτενεκέδες για να βρουν κάτι χρήσιμο για αυτούς. Εντάξει είναι μία φτωχή χώρα, δεν το συζητάμε, όμως η Μπογκοτά έχει και περιοχές όπως είδαμε, που είναι πάρα πολύ καλές και πολύ προσεγμένες. Είναι γεμάτη με πάρκα (εκτός κέντρου), ο κόσμος είναι πολύ ευχάριστος και ειδικά την Κυριακή ήταν όλοι έξω πηγαίνοντας σε διάφορα μέρη να περάσουν την ώρα τους τρώγοντας ή διασκεδάζοντας σε εστιατόρια ή και σε άλλους χώρους δραστηριοτήτων. Μέχρι έξω από την πόλη έβλεπες πάρκα γεμάτα με κόσμο και ανθρώπους να κάθονται και να συζητάνε ή να τρώνε. Τα μαγαζιά ήταν γεμάτα με κόσμο.

upload_2019-9-25_6-58-39.jpeg


Γενικά όλα είναι φθηνά, με εξαίρεση τα διόδια, και η χώρα φαίνεται πολύ καθαρή και συντεταγμένη. Είναι τόσο φθηνά! Παίρνεις ένα ταξί και για μισή ώρα δίνεις 3 ευρώ ή 5 το πολύ, μου κάνει εντύπωση. Και βέβαια στα ταξί δεν χρειάζεται να ρωτήσεις πόσο θα κοστίσει. Οι άνθρωποι νομίζω θα σου πουν την αλήθεια και δεν είναι και τόσο πολλά τα χρήματα που παίρνουν. Εντάξει, υπάρχουν άπειρα ταξί στο δρόμο, αλλά μικρά αλλά πιο μεγάλα. Δεν ξέρω αν τα πιο μεγάλα είναι πιο ακριβά, αλλά γενικά φαίνεται να είναι εύκολη η μετακίνηση με τις συγκοινωνίες. Εδώ έχει άπειρα αστικά λεωφορεία, πιστεύω και υπεραστικά, και έχουν δικές τους λεωφορειολωρίδες για να κινούνται και δεν επιτρέπεται να μπαίνουν μέσα τα ΙΧ. Έχει επίσης και πιο μικρά λεωφορεία τα οποία φαίνεται ότι είναι τελείως ιδιωτικά και είναι εκτός αυτών των λεωφορειοδρόμων και τα χρησιμοποιεί ο κόσμος.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.731
Likes
14.343
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
Υπερσιβηρικός
Στην επαρχία: Τατακόα (οιονεί έρημος) και Νέιβα.

Έχει βραδιάσει πια και είμαστε στην πόλη Neiva. Το πρωί που έβλεπα το πρόγραμμα, που είχα φτιάξει καιρό πριν, έλεγα ότι σήμερα ήταν μία χαλαρή μέρα και θα απολαμβάναμε τη φύση της χώρας αυτής, χωρίς να βιαζόμαστε να πάμε στον τελικό μας προορισμό, στον οποίο πίστευα θα φτάναμε πολύ νωρίς και έχοντας κάνει το πρόγραμμα κατά λέξη. Μάλιστα φύγαμε αρκετά νωρίς από την Μπογκοτά, που εκείνη την ώρα έβρεχε πολύ. Φύγαμε στις 8 και χωρίς να συναντήσουμε ιδιαίτερα πολλή κίνηση, που έχει συνήθως, απομακρυνθήκαμε από την πρωτεύουσα και προχωρήσαμε για την πόλη Νeiva. Το πρόγραμμα μέχρι τη Νeiva (απόσταση από τη Μπογκοτά 314 χλμ) είχε μόνο μία στάση και συγκεκριμένα στην έρημο Τατακόα.

upload_2019-9-25_22-52-38.jpeg


upload_2019-9-25_22-54-35.jpeg


upload_2019-9-25_22-56-7.jpeg


upload_2019-9-25_22-57-38.jpeg


Μετά από αρκετές ώρες, περίπου τρεις έως τέσσερις, και ακολουθώντας τον πλοηγό για την Τατακόα, κάναμε μία παράκαμψη από τον κεντρικό δρόμο για να ακολουθήσουμε έναν επαρχιακό, σύμφωνα με το maps.me. Είχε και ταμπέλα που με μεγάλα γράμματα έδειχνε ότι από εκεί πάει στην Τατακόα, η οποία αναρωτιόμασταν τι πράμα μπορούσε να είναι στην Κολομβία, που βρίσκεται πολύ κοντά στον ισημερινό και μέσα στους τροπικούς. Παίρνοντας λοιπόν την παράκαμψη ήμασταν πολύ τυχεροί που μόλις 2 χιλιόμετρα μετά ο δρόμος συναντούσε ένα μεγάλο ποτάμι, το Μανταλένα (Magdalena). Εκεί αναρωτιόμασταν πώς θα το περάσουμε αφού δεν υπήρχε καμία γέφυρα.

upload_2019-9-25_22-58-59.jpeg


upload_2019-9-25_23-0-52.jpeg


Σταματήσαμε το αυτοκίνητο και είδαμε ότι ένας βαρκάρης πήγαινε και ερχόταν με μία μικρή βάρκα, η οποία το πολύ πολύ να χωρούσε μερικούς ανθρώπους και μία μοτοσικλέτα. Υπήρχε όμως και μία πιο μεγάλη που ίσως να μπορούσε να μεταφέρει ένα αυτοκίνητο. Όμως ο βαρκάρης της μικρής μας είπε ότι δεν μπορούσε να μεταφερθεί το αυτοκίνητο γιατί έχει σταματήσει αυτός ο τρόπος μεταφοράς. Είπα λοιπόν ότι ήμασταν τυχεροί, γιατί θα μπορούσαμε να συναντήσουμε αυτό το ποτάμι μετά από μισή ώρα δρόμο, οπότε θα αναγκαζόμασταν να γυρίσουμε πίσω κάνοντας άλλο τόσο δρόμο (που ήταν κακός χωματόδρομος). Έτσι τώρα είχαμε λίγα χιλιόμετρα και μάλιστα σε μία όμορφη διαδρομή.

upload_2019-9-25_23-2-27.jpeg


upload_2019-9-25_23-4-1.jpeg


Περνώντας από ένα μικρό γραφικό χωριό ξαναμπήκαμε στο κεντρικό δρόμο και λίγο παρακάτω, μετά από 10 χιλιόμετρα, είδαμε πάλι μία ταμπέλα που έδειχνε ότι από εκεί πήγαινε στην έρημο Τατακόα. Δεν προχωρήσαμε πολύ αλλά ρώτησα έναν βενζινά που ήταν εκεί και είπε ότι το αυτοκίνητο δεν μπορεί να περάσει. Αν θέλουμε να πάμε στην έρημο πρέπει να περάσουμε πρώτα από την πόλη Νέιβα.

upload_2019-9-25_23-5-27.jpeg


Γι αυτό λοιπόν συνεχίσαμε και κάνοντας ένα μεγάλο κύκλο φτάσαμε στην περίφημη έρημο Τατακόα, που σαν έρημος δεν λέει και πάρα πολλά πράγματα, αλλά αν σκεφτείς ότι είσαι στην Κολομβία και βλέπεις μία πεδιάδα να μοιάζει αρκετά με σαβάνα και ταυτόχρονα να έχει πολύ κοντά και κάποιες φυτείες ρυζιού και μπανανιές, το πράγμα γίνεται πολύ ιδιαίτερο. Το ενδιαφέρον βέβαια τμήμα του κομματιού ήταν κάποιοι χωμάτινοι μικροί λόφοι σε μεγάλη έκταση που είχαν διαβρωθεί και θύμιζαν σε μικρογραφία τους σχηματισμούς του Βryce Canyon στην Γιούτα της Αμερικής. Δεν ήταν κάτι φανταστικό αλλά είχε και αυτό το ενδιαφέρον του, ιδιαίτερα οι κάκτοι. Κάναμε τις βόλτες μας, βγάλαμε τις φωτογραφίες μας και περίπου στις 4:30 ξεκινήσαμε την επιστροφή.

Οι κάκτοι της περιοχής μας εντυπωσίασαν.
upload_2019-9-25_23-7-16.jpeg


upload_2019-9-25_23-8-46.jpeg


upload_2019-9-25_23-10-34.jpeg


Αυτό εδώ είναι η έρημος Τατακόα:
upload_2019-9-25_23-12-19.jpeg


upload_2019-9-25_23-14-36.jpeg


upload_2019-9-25_23-16-20.jpeg


upload_2019-9-25_23-17-53.jpeg


upload_2019-9-25_23-19-28.jpeg


Οι ώρες που είχαν περάσει ήταν πάρα πολλές και κάναμε ελάχιστες στάσεις. Η διαδρομή μέχρι τη Νeiva ήταν αρκετά καλή αλλά όχι και εξαιρετική όπως η χθεσινή προς το χωριό Villa de Leyva. Το πιο ωραίο κομμάτι ήταν προς την περιοχή και στην περιοχή της Τατακόα. Επιστρέφοντας από την έρημο κάναμε και μία στάση στο πολύ όμορφο χωριό Villaviache.

Η πόρτα που είναι μπροστά στον καβαλάρη, άνοιξε και μπήκε μέσα με το άλογο:
upload_2019-9-25_23-21-18.jpeg


upload_2019-9-25_23-22-32.jpeg


upload_2019-9-25_23-24-20.jpeg


Πριν πάμε στο ξενοδοχείο μας αποφασίσαμε να δούμε το μνημείο La Gaitana που βρίσκεται δίπλα στο ποτάμι Μανταλένα στη Νέιβα. Ήταν ωραία εκεί αλλά αναξιοποίητο το μέρος του ποταμιού. Μετά κατευθυνθήκαμε στο ξενοδοχείο μας, που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, όπως όλα τα ξενοδοχεία μας. Βάλαμε το αυτοκίνητο σε ένα σχεδόν θωρακισμένο πάρκινγκ του ξενοδοχείου και βγήκαμε για φαγητό.

upload_2019-9-25_23-25-41.jpeg


upload_2019-9-25_23-26-49.jpeg


upload_2019-9-25_23-28-7.jpeg


Μετά το φαγητό κάναμε και τη βόλτα μας στην πλατεία της πόλης. Μετά την αρχική βροχή στην Μπογκοτά σήμερα το πρωί, όταν αρχίσαμε να κατηφορίζουμε, η θερμοκρασία Από τους 12 βαθμούς άρχισε να ανεβαίνει σιγά-σιγά και μέσα σε δύο ώρες είχε φτάσει τους 37, διότι εδώ πλέον είμαστε σε υψόμετρο κάτω από τα 500 μέτρα και φυσικά είμαστε σε τροπική περιοχή. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ζεσταινόμαστε αλλά ευτυχώς δεν έχει τόσο πολλή υγρασία ώστε να μας κάνει την κίνηση ανυπόφορη. Από αύριο λοιπόν κοντό παντελονάκι.

upload_2019-9-25_23-31-13.jpeg


Το πόδι μου πάει πολύ καλά και δεν χρησιμοποίησα σήμερα καθόλου το μπαστούνι. Βέβαια πονάει ακόμα, αλλά πιστεύω σιγά-σιγά θα περάσει κι αυτό. Κάθε μέρα παίρνω και ένα αντιφλεγμονώδες και πιστεύω ότι και αυτό βοηθάει ώστε να μην πονάω.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.113
Μηνύματα
880.688
Μέλη
38.839
Νεότερο μέλος
mgian

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom