soudianos
Member
- Μηνύματα
- 3.781
- Likes
- 6.647
- Ταξίδι-Όνειρο
- Βερακρούζ
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2ο
- Κεφάλαιο 3ο
- Κεφάλαιο 4ο
- Κεφάλαιο 5ο
- Κεφάλαιο 6ο
- Κεφάλαιο 7ο
- Κεφάλαιο 8ο]Μετά από 31 μέρες παραμονή στην Κεϋλάνη ξεκινήσαμε για Ταϊλάνδη. Ταϊλάνδη, πρώην Σιάμ, με μια όμορφη Βασίλισσα να το κυβερνά, ειρηνική χώρα, χωρίς να απασχολεί τον τύπο με πολέμους ή εμφύλιους. Αυτές ήταν οι γνώσεις μου τότε γι’ αυτή τη χώρα. Στρίψουμε από την νότια άκρη του νησιού και συνεχίζουμε ανατολικά. Οι μέρες είναι ηλιόλουστες και η θάλασσα γαλήνια. Στο στενό μεταξύ Κεϋλάνης και Ινδίας είναι η Γέφυρα του Αδάμ που όμως λέει ο Καββαδίας: [I]«Πέρα απ’ τη γέφυρα του Αδάμ στην Νότια Κίνα-χιλιάδες παραλάβαινες τσουβάλια σόγια…»[/I
- Κεφάλαιο 9ο
- Κεφάλαιο 10ο
- Κεφάλαιο 11ο
- Κεφάλαιο 12ο
- Κεφάλαιο 13ο
- Κεφάλαιο 14ο
- Κεφάλαιο 15ο
- Κεφάλαιο 16ο
- Κεφάλαιο 17ο
- Κεφάλαιο 18ο
- Κεφάλαιο 19ο
Ταξιδεύαμε κατά μήκος των δυτικών ακτών της Πορτογαλίας και Ισπανίας. Περάσαμε κοντά από το γνωστό... Πόρτο που είναι λιμάνι των μεγάλων αλιευτικών στόλων, και με ψαροταβέρνες με πολλούς και φτηνούς αστακούς και άλλα οστρακοειδή. Αμέσως μετά έιναι το Βίγκο της Ισπανίας , πόλη αμφιθεατρικά κτισμένη με όμορφα κάστρα
Ακρωτήριο Φινιστέρο στην άκρη της Ισπανίας και αμέσως μετά μπήκαμε στο Βισκαϊκό κόλπο. Δεξιά μας στις βόρειες ακτές της είναι η Γκιζόν, και το Μπιλμπάο με μεγάλη βιομηχανία και ναυπηγεία.
Περάσαμε τον Μπέϊ χωρίς προβλήματα παρόλο που ήταν χειμώνας. Είχαμε μόνο ένα swell γύρα στα επτά μποφόρ. Στρίψαμε από το δυτικότερο άκρο της Γαλλίας και μπήκαμε στο English Channel. Είναι ίσως το σημείο με τη μεγαλύτερη κίνηση πλοίων στον κόσμο. Ομίχλη, βροχή, άνεμοι εφτά με οκτώ, το ραντάρ να δουλεύει συνεχώς και η βάρδια στη γέφυρα είναι σε επιφυλακή. Δεκάδες πλοία βρίσκονται γύρω μας. Όταν βλέπεις ένα πλοίο από πολύ μακριά και είναι νύχτα, το μόνο που διακρίνεις είναι τα φώτα πορείας του. Από αυτά καταλαβαίνεις που πηγαίνει.. Τα φώτα πορείας είναι ένα κόκκινο στην αριστερά τους πλευρά, κι΄ ένα πράσινο στην δεξιά. Επίσης έχουν και δύο λευκά, ένα χαμηλό στην πλώρη και ένα ψηλά στο άλμπουρο.
Κι’ εδώ ακολουθήσαμε αυστηρά τους κανόνες ναυσιπλοΐας του καναλιού. Αφήσαμε δεξιά μας τη Χάβρη που μου θυμίζει ομίχλη, υγρασία και κανάλια. Περάσαμε το στενότερο σημείο της θάλασσας της Μάγχης, έχοντας αριστερά μας το Ντόβερ στην Αγγλία, και δεξιά το Καλαί στη Γαλλία. Αφήσαμε έτσι το Ατλαντικό ωκεανό και μπήκαμε στην Βόρειο Θάλασσα. Πιο πέρα δεξιά μας το δεύτερο μεγαλύτερο εμπορικό λιμάνι της Ευρώπης η Αμβέρσα με ένα σπουδαίο ζωολογικό κήπο. Φτάσαμε στο λιμάνι Brake της Δ. Γερμανίας. Το χιόνι έφθανε μέχρι τη θάλασσα. Ξεφορτώσαμε εδώ ένα μέρος του φορτίου, και το υπόλοιπο το επήγαμε στο Ρότερνταμ. Αυτό είναι το λιμάνι με τη μεγαλύτερη εμπορική κίνηση στην Ευρώπη. Θα το επισκεφθώ και αργότερα μέχρι δέκα φορές. Πόλη καθαρή, όμορφη, άνετη, πολλά κανάλια, ζωολογικός κήπος και το Άμστερνταμ να είναι πολύ κοντά. Η Ολλανδία, μια χώρα με τους ευγενικούς, πολιτισμένους και εξυπηρετικούς κατοίκους.
Επί τέλους, μετά 45 μέρες ταξίδι από την Ταϊλάνδη, αρχίσαμε να ξεφορτώνουμε το ρύζι που πήραμε από εκεί. Ήταν ένα κυκλικό ταξίδι. Ευρώπη-Ασία-Ευρώπη, το οποίο κράτησε έξη μήνες. Tο πρώτο μου μεγάλο, που με γέμισε με όμορφα χρώματα, εμπειρία, αναμνήσεις, γνώσεις, και μου έδινε κουράγιο και όρεξη για νέες περιπέτειες.
Από αυτό το φιλικό και εξυπηρετικό λιμάνι, άλλοι θα ξεμπαρκάρουν και άλλοι θα ετοιμαστούν για το επόμενο ταξίδι όπου θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν κι άλλες χώρες κι΄ άλλους ανθρώπους. Το δικό μας όμως ταξίδι: η ιστορία «Μιας Μεγάλης Κρουαζιέρας» πήρε τέλος.-
Ακρωτήριο Φινιστέρο στην άκρη της Ισπανίας και αμέσως μετά μπήκαμε στο Βισκαϊκό κόλπο. Δεξιά μας στις βόρειες ακτές της είναι η Γκιζόν, και το Μπιλμπάο με μεγάλη βιομηχανία και ναυπηγεία.
Περάσαμε τον Μπέϊ χωρίς προβλήματα παρόλο που ήταν χειμώνας. Είχαμε μόνο ένα swell γύρα στα επτά μποφόρ. Στρίψαμε από το δυτικότερο άκρο της Γαλλίας και μπήκαμε στο English Channel. Είναι ίσως το σημείο με τη μεγαλύτερη κίνηση πλοίων στον κόσμο. Ομίχλη, βροχή, άνεμοι εφτά με οκτώ, το ραντάρ να δουλεύει συνεχώς και η βάρδια στη γέφυρα είναι σε επιφυλακή. Δεκάδες πλοία βρίσκονται γύρω μας. Όταν βλέπεις ένα πλοίο από πολύ μακριά και είναι νύχτα, το μόνο που διακρίνεις είναι τα φώτα πορείας του. Από αυτά καταλαβαίνεις που πηγαίνει.. Τα φώτα πορείας είναι ένα κόκκινο στην αριστερά τους πλευρά, κι΄ ένα πράσινο στην δεξιά. Επίσης έχουν και δύο λευκά, ένα χαμηλό στην πλώρη και ένα ψηλά στο άλμπουρο.
Κι’ εδώ ακολουθήσαμε αυστηρά τους κανόνες ναυσιπλοΐας του καναλιού. Αφήσαμε δεξιά μας τη Χάβρη που μου θυμίζει ομίχλη, υγρασία και κανάλια. Περάσαμε το στενότερο σημείο της θάλασσας της Μάγχης, έχοντας αριστερά μας το Ντόβερ στην Αγγλία, και δεξιά το Καλαί στη Γαλλία. Αφήσαμε έτσι το Ατλαντικό ωκεανό και μπήκαμε στην Βόρειο Θάλασσα. Πιο πέρα δεξιά μας το δεύτερο μεγαλύτερο εμπορικό λιμάνι της Ευρώπης η Αμβέρσα με ένα σπουδαίο ζωολογικό κήπο. Φτάσαμε στο λιμάνι Brake της Δ. Γερμανίας. Το χιόνι έφθανε μέχρι τη θάλασσα. Ξεφορτώσαμε εδώ ένα μέρος του φορτίου, και το υπόλοιπο το επήγαμε στο Ρότερνταμ. Αυτό είναι το λιμάνι με τη μεγαλύτερη εμπορική κίνηση στην Ευρώπη. Θα το επισκεφθώ και αργότερα μέχρι δέκα φορές. Πόλη καθαρή, όμορφη, άνετη, πολλά κανάλια, ζωολογικός κήπος και το Άμστερνταμ να είναι πολύ κοντά. Η Ολλανδία, μια χώρα με τους ευγενικούς, πολιτισμένους και εξυπηρετικούς κατοίκους.
Επί τέλους, μετά 45 μέρες ταξίδι από την Ταϊλάνδη, αρχίσαμε να ξεφορτώνουμε το ρύζι που πήραμε από εκεί. Ήταν ένα κυκλικό ταξίδι. Ευρώπη-Ασία-Ευρώπη, το οποίο κράτησε έξη μήνες. Tο πρώτο μου μεγάλο, που με γέμισε με όμορφα χρώματα, εμπειρία, αναμνήσεις, γνώσεις, και μου έδινε κουράγιο και όρεξη για νέες περιπέτειες.
Από αυτό το φιλικό και εξυπηρετικό λιμάνι, άλλοι θα ξεμπαρκάρουν και άλλοι θα ετοιμαστούν για το επόμενο ταξίδι όπου θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν κι άλλες χώρες κι΄ άλλους ανθρώπους. Το δικό μας όμως ταξίδι: η ιστορία «Μιας Μεγάλης Κρουαζιέρας» πήρε τέλος.-
Attachments
-
12 KB Προβολές: 6.381