soudianos
Member
- Μηνύματα
- 3.781
- Likes
- 6.647
- Ταξίδι-Όνειρο
- Βερακρούζ
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2ο
- Κεφάλαιο 3ο
- Κεφάλαιο 4ο
- Κεφάλαιο 5ο
- Κεφάλαιο 6ο
- Κεφάλαιο 7ο
- Κεφάλαιο 8ο]Μετά από 31 μέρες παραμονή στην Κεϋλάνη ξεκινήσαμε για Ταϊλάνδη. Ταϊλάνδη, πρώην Σιάμ, με μια όμορφη Βασίλισσα να το κυβερνά, ειρηνική χώρα, χωρίς να απασχολεί τον τύπο με πολέμους ή εμφύλιους. Αυτές ήταν οι γνώσεις μου τότε γι’ αυτή τη χώρα. Στρίψουμε από την νότια άκρη του νησιού και συνεχίζουμε ανατολικά. Οι μέρες είναι ηλιόλουστες και η θάλασσα γαλήνια. Στο στενό μεταξύ Κεϋλάνης και Ινδίας είναι η Γέφυρα του Αδάμ που όμως λέει ο Καββαδίας: [I]«Πέρα απ’ τη γέφυρα του Αδάμ στην Νότια Κίνα-χιλιάδες παραλάβαινες τσουβάλια σόγια…»[/I
- Κεφάλαιο 9ο
- Κεφάλαιο 10ο
- Κεφάλαιο 11ο
- Κεφάλαιο 12ο
- Κεφάλαιο 13ο
- Κεφάλαιο 14ο
- Κεφάλαιο 15ο
- Κεφάλαιο 16ο
- Κεφάλαιο 17ο
- Κεφάλαιο 18ο
- Κεφάλαιο 19ο
.
Δεκαέξι μίλα από βραχονησίδες, ξέρες, αβαθή αμμώδη άμμο, σαν να σχηματίζουν μια γέφυρα μεταξύ των δύο χωρών. Στη Κεϋλάνη λένε, ότι υπάρχει το ίχνος που άφησε ο Αδάμ όταν πάτησε για πρώτη φορά τη γη.
Αριστερά μας είναι ο κόλπος της Βεγγάλης. Στο βάθος το Μπαγκλαντές με την Chulna και τη γνωστή ιστορία μου με τους πειρατές.. , την πρωτεύουσα Ντάκα που η επαιτεία έφτανε μέχρι την αίθουσα αναμονής του αεροδρομίου της, την Τσιταγκόν το μεγαλύτερο λιμάνι της και που θα μου μείνει αξέχαστη η σκηνή του δρόμου στην πόλη, όταν σαν επιβάτης σε λεωφορείο φτάσαμε σ’ ένα δρόμο και ο οδηγός, προσπαθούσε να οδηγήσει ανάμεσα από αυτοκίνητα, μηχανάκια, ποδήλατα, αγελάδες, κοτόπουλα, σκυλιά και γατιά, γυναίκες κι΄ άνδρες σε αθλία κατάσταση, κι’ όλοι αυτοί σ’ όλο το πλάτος του λασπωμένου δρόμου. Εκεί στη μέση ένας άνδρας λεπτός και γύρω στα τριάντα πέντε, στριφογυρνούσε σαν να έκανε τον τροχονόμο, ολόγυμνος, τσιτσίδι, χωρίς κανείς να του δίνει σημασία.
Φτάνουμε στο ΒΔ άκρο της Σουμάτρας και μπαίνουμε στον Πορθμό της Μαλαισίας ή Malacca strait. . Είναι ο προθάλαμος που συνδέει Άπω Ανατολή με Ινδικό, Η κίνηση από πλοία είναι μεγάλη. Κι΄ εδώ ακολουθούμε τους διεθνείς κανονισμούς ναυσιπλοΐας. Το ραντάρ λειτουργεί συνεχώς, η προσοχή μας εντείνεται. Στα στενά κοντά στην Σιγκαπούρη η κίνηση ακόμη μεγαλύτερη. Η Σιγκαπούρη κομβικό σημείο των ναυτιλιακών μεταφορών. Αν ο Πορθμός Μαλαισίας είναι ο προθάλαμος, η Σιγκαπούρη είναι το σαλόνι της Άπω Ανατολής. Παγκόσμιο ναυτιλιακό και εμπορικό κέντρο. Λιμάνι εφοδιασμού των πλοίων με προορισμό την Άπω Ανατολή και αντίστροφα. Εμείς όμως θα την παρακάμψουμε αυτή τη φορά και θα συνεχίσουμε προς τη Σινική θάλασσα, και τον κόλπο της Ταϊλάνδης. Νάμαι λοιπόν στο δυτικό άκρο του Ειρηνικού Ωκεανού, τον οποίο αργότερα θα γνωρίσω πολλές φορές.
Παράξενη μουσική και τραγούδια σαν νιαουρίσματα ακούω από το ραδιόφωνο.
Πλησιάζοντας στη στεριά το χρώμα της θάλασσας γίνεται καφέ, από τα χώματα που κατεβάζει ο ποταμός Σάο Φράγια που διασχίζει την Ταϊλάνδη και περνά από το Μπανγκόκ. Οκτώ μέρες μετά την αναχώρηση από την Κεϋλάνη, φτάσαμε στις εκβολές του ποταμού που θα μας οδηγήσει στη Μπανγκόκ…
Δεκαέξι μίλα από βραχονησίδες, ξέρες, αβαθή αμμώδη άμμο, σαν να σχηματίζουν μια γέφυρα μεταξύ των δύο χωρών. Στη Κεϋλάνη λένε, ότι υπάρχει το ίχνος που άφησε ο Αδάμ όταν πάτησε για πρώτη φορά τη γη.
Αριστερά μας είναι ο κόλπος της Βεγγάλης. Στο βάθος το Μπαγκλαντές με την Chulna και τη γνωστή ιστορία μου με τους πειρατές.. , την πρωτεύουσα Ντάκα που η επαιτεία έφτανε μέχρι την αίθουσα αναμονής του αεροδρομίου της, την Τσιταγκόν το μεγαλύτερο λιμάνι της και που θα μου μείνει αξέχαστη η σκηνή του δρόμου στην πόλη, όταν σαν επιβάτης σε λεωφορείο φτάσαμε σ’ ένα δρόμο και ο οδηγός, προσπαθούσε να οδηγήσει ανάμεσα από αυτοκίνητα, μηχανάκια, ποδήλατα, αγελάδες, κοτόπουλα, σκυλιά και γατιά, γυναίκες κι΄ άνδρες σε αθλία κατάσταση, κι’ όλοι αυτοί σ’ όλο το πλάτος του λασπωμένου δρόμου. Εκεί στη μέση ένας άνδρας λεπτός και γύρω στα τριάντα πέντε, στριφογυρνούσε σαν να έκανε τον τροχονόμο, ολόγυμνος, τσιτσίδι, χωρίς κανείς να του δίνει σημασία.
Φτάνουμε στο ΒΔ άκρο της Σουμάτρας και μπαίνουμε στον Πορθμό της Μαλαισίας ή Malacca strait. . Είναι ο προθάλαμος που συνδέει Άπω Ανατολή με Ινδικό, Η κίνηση από πλοία είναι μεγάλη. Κι΄ εδώ ακολουθούμε τους διεθνείς κανονισμούς ναυσιπλοΐας. Το ραντάρ λειτουργεί συνεχώς, η προσοχή μας εντείνεται. Στα στενά κοντά στην Σιγκαπούρη η κίνηση ακόμη μεγαλύτερη. Η Σιγκαπούρη κομβικό σημείο των ναυτιλιακών μεταφορών. Αν ο Πορθμός Μαλαισίας είναι ο προθάλαμος, η Σιγκαπούρη είναι το σαλόνι της Άπω Ανατολής. Παγκόσμιο ναυτιλιακό και εμπορικό κέντρο. Λιμάνι εφοδιασμού των πλοίων με προορισμό την Άπω Ανατολή και αντίστροφα. Εμείς όμως θα την παρακάμψουμε αυτή τη φορά και θα συνεχίσουμε προς τη Σινική θάλασσα, και τον κόλπο της Ταϊλάνδης. Νάμαι λοιπόν στο δυτικό άκρο του Ειρηνικού Ωκεανού, τον οποίο αργότερα θα γνωρίσω πολλές φορές.
Παράξενη μουσική και τραγούδια σαν νιαουρίσματα ακούω από το ραδιόφωνο.
Πλησιάζοντας στη στεριά το χρώμα της θάλασσας γίνεται καφέ, από τα χώματα που κατεβάζει ο ποταμός Σάο Φράγια που διασχίζει την Ταϊλάνδη και περνά από το Μπανγκόκ. Οκτώ μέρες μετά την αναχώρηση από την Κεϋλάνη, φτάσαμε στις εκβολές του ποταμού που θα μας οδηγήσει στη Μπανγκόκ…
Attachments
-
12 KB Προβολές: 6.381