• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιος - Οκτώβριος 2021 !

Πακιστάν ΠΑΚΙΣΤΑΝ. Στα χνάρια του Μ. Αλέξανδρου

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός

Επιστροφή στο Τσιλάς.

Το πρωί ξυπνήσαμε χαλαρά αφού η ώρα αναχώρησης ήταν στις 9. Τα πρωινά εγώ ξυπνάω σίγουρα πριν τις 6 και μερικές φορές από τις 5. Και αν έχω ήδη κοιμηθεί 6 ώρες τότε σηκώνομαι κανονικά από το κρεβάτι, δεν χουζουρεύω εκεί. Έτσι έγινε και αυτό το πρωί. Επειδή λοιπόν θα αργούσαμε να πάμε για το πρωινό αποφάσισα να φτιάξω καφέ, να τον πιώ δίπλα από το δωμάτιο, στον ωραίο μας κήπο. Εν τω μεταξύ σηκώθηκε και η Ντίνα και έτσι τον ήπιαμε μαζί στο τραπέζι που βρίσκεται στην αυλή του κτιρίου που ήταν τα δωμάτιά μας. Η μέρα ήταν όμορφη, όλο λιακάδα, και η θερμοκρασία πολύ καλή. Ίσως να ήταν 20 βαθμούς Κελσίου.

Πήγαμε αργότερα για πρωινό και κάποια στιγμή ήρθε και ο Asif. Φαινόταν ότι δεν είχε και πολύ καλή διάθεση. Είχε προηγηθεί η συζήτηση της προηγούμενης μέρας από την οποία εμείς καταλάβαμε ότι δεν είχαν και ιδιαίτερη διάθεση για τα κάποια λίγα πράγματα επιπλέον του προγράμματος που του ζητούσαμε. Ήταν και λίγο κυκλοθυμικός, αφού τη μια μέρα μπορεί να μην είχε καλή διάθεση και την άλλη να ήταν πολύ χαρούμενος. Ευτυχώς η δεύτερη κατάσταση ήταν η συνήθης.

Για παράδειγμα, όταν μπήκαμε στο αυτοκίνητο μάς ανακοίνωσε ότι θα πάμε να δούμε τον Βούδα του Σκαρντού, Manthal Buddha Rock. Ήταν κάτι που του είχαμε ζητήσει την προηγούμενη μέρα αλλά μας είπε ότι είναι σε αντίθετη κατεύθυνση από εκείνην που θα πηγαίναμε. Εγώ όμως του είπα ότι αν το ξενοδοχείο ήταν κοντά στο κέντρο της πόλης, η απόσταση θα ήταν μονάχα τρία χιλιόμετρα. Όμως το ξενοδοχείο που επέλεξαν είναι έξω από την πόλη και στην κατεύθυνση που θα φεύγαμε για το σημερινό μας πρόγραμμα. Μάλιστα είπα ότι εάν μέναμε, όπως ήταν στο αρχικό πρόγραμμα, στο χωριό Shigar, όλα θα ήταν πιο εύκολα. Ίσως αυτά να τον έπεισαν να μας κάνει αυτό τον λίγο παραπάνω δρόμο.

DSC_0398.JPG


DSC_0399.JPG


Έτσι η προσθήκη αυτή στο πρόγραμμα ήταν κάτι ευχάριστο για μας. Όλη οι παρέα χάρηκε που θα πηγαίναμε στο βράχο με τους σκαλισμένο Βούδα, που δεν ήταν τελικά ένας αλλά περισσότεροι. Κάναμε 20 λεπτά να φτάσουμε στο σημείο που παρκάραμε το αυτοκίνητο και άλλα 10 λεπτά περπάτημα. Ανεβήκαμε και είδαμε ένα βράχο με κάποιες ωραίες αναπαραστάσεις μορφών του Βούδα. Ήταν πάνω σε ένα βράχο που είχε ύψος περίπου 3 μέτρα και πλάτος άλλο τόσο. Στα μάτια μας δεν φάνηκε κάτι σπουδαίο, αλλά είχε την ιστορία του, σε τούτη τη βαθιά μουσουλμανική, ισλαμική, χώρα.

Φύγαμε από κει, και εμείς μεταξύ μας λέγαμε ότι έπιασαν τόπο τα λόγια που του είχα πει με κάποια παράπονα την προηγούμενη μέρα. Όμως δεν περιμέναμε κάτι καλύτερο πλέον από τον ξεναγό μας. Πήραμε το δρόμο λοιπόν για το γνωστό μας Chilas έχοντας τη σιγουριά ότι είχε ραγίσει το γυαλί στη σχέσεις μας με τον Asif. Όμως λίγο μετά που μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε, εκείνος μας είπε ότι έχει μία έκπληξη για μας. Θα μας πήγαινε στις 2 λίμνες Κατσούρα, Kachura, που δεν είχαμε συζητήσει καθόλου, αφού δεν υπήρχε χρόνος για άλλες επισκέψεις, όπως νομίζαμε. Καταλάβαμε αμέσως ότι ήθελε να ξαναγίνει η σχέση μας όπως πριν. Δηλαδή θερμή, γιατί την τελευταία μέρα είχε ψυχρανθεί. Πράγματι και εγώ για να τον ευχαριστήσω άρχισα να του μιλάω για κάτι που είχαμε μιλήσει, άσχετο με το ταξίδι, μερικές μέρες πριν. Του είχα πει για το mapsme που είναι χάρτες και GPS, που δεν χρειάζονται ίντερνετ για να σε οδηγήσουν. Δεν το ήξερε και πολύ χάρηκε που το κατέβασε.

Για να πάμε στις λίμνες ήταν μία ταλαιπωρία για το αυτοκίνητο, αφού ο δρόμος ήταν στενός και ανηφορικός με στροφές. Όμως ο οδηγός μάς πήγε και στην κάτω λίμνη αλλά και στην επάνω. Ο Asif μάς είπε ότι στην κάτω λίμνη μπορούμε να πάμε να τη δούμε από κοντά αλλά έχει κόστος για τα εισιτήρια και θα έπρεπε να αφιερώσουμε πάνω από μισή ώρα κάνοντας βόλτα σε ένα ξενοδοχείο που βρίσκεται γύρω από τη λίμνη. Εμείς απλά τη φωτογραφίσαμε από κάποιο ύψωμα δίπλα στο δρόμο. Φαινόταν ότι είναι πολύ όμορφη. Εγώ δε θα είχα αντίρρηση να μπαίναμε και στο ξενοδοχείο να τη βλέπαμε καλύτερα, αλλά δεν θέλαμε να καθυστερούμε πιο πολύ.

DSC_0416.JPG



DSC_0425.JPG


Προχωρήσαμε με το αυτοκίνητο μέχρι το πάρκινγκ για να επισκεφθούμε την επάνω λίμνη. Είχε λίγο περπάτημα για να φτάσεις σε εκείνη τη λίμνη, αλλά άξιζε το κόπο, γιατί ήταν όμορφα και στη διαδρομή αλλά και στα γαλαζοπράσινα νερά της. Εκεί είχε διάφορες δραστηριότητες να κάνεις όπως βαρκάδα, ή Zip Line και διάφορα άλλα με το νερό. Είχε πολλά μαγαζάκια για να πιείς ένα αναψυκτικό ή και για να φας αργότερα, μιας και ήταν ακόμα πρωί όταν φτάσαμε. Αφού κάναμε τις βόλτες μας και στην επάνω λίμνη, πήγαμε να βρούμε το αυτοκίνητο. Στην πάνω λίμνη πήγαμε χωρίς τη συνοδεία του Ασίφ. Όμως στο γυρισμό μας περίμενε αραχτός σε ένα μαγαζί. Δεν πήραμε κάποιο ποτό αλλά αγοράσαμε κάποια σουβενίρ. Είχε πλάκα γιατί όλοι αυτοί στα μαγαζιά γνωρίζουν πολύ καλά τον Ασίφ από χρόνια. Έτσι και καλύτερες τιμές μας κάνουν, αλλά σίγουρα μας πιάνουν και Κώτσους μερικές φορές. Δεν πειράζει. Δεν αγοράζουμε και πράγματα μεγάλης αξίας, αν εξαιρέσουμε το χαλί που πήραμε.

DSC_0439.JPG



DSC_0445.JPG



DSC_0452.JPG



DSC_0456.JPG



DSC_0459.JPG



DSC_0464.JPG


Με το αμάξι κατεβήκαμε εννοείται στο κεντρικό δρόμο για να συνεχίσουμε την πορεία μας προς την πόλη που θα μέναμε, δηλαδή στο γνωστό (ως ξενοδοχείο) και άγνωστο (ως πόλη) ταυτόχρονα Τσιλάς.

Όταν ξεκινούσαμε πάλι σε αυτό το δρόμο η ώρα κόντευε μία και αυτό ήταν πολύ καλό για μας αφού θέλαμε να πάμε όσο γίνεται πιο αργά στο ξενοδοχείο μας. Ξέραμε από την προηγούμενη φορά που είχαμε μείνει ότι δεν επιτρεπόταν να βγούμε το βράδυ στην πόλη. Για αυτό και θέλαμε να πάμε αργά και όχι νωρίς. Ήθελα να ήξερα, αν δεν πηγαίναμε αυτές τις πρωινές επισκέψεις, πως θα περνούσε η μέρα μας; Μάλλον αυτό αντιλήφθηκε και ο ξεναγός μας και μας έκανε τις στάσεις.

DSC_0485.JPG



DSC_0495.JPG


DSC_0505.JPG



DSC_0522.JPG


Όλη η διαδρομή πλέον ήταν γνωστή σε μας, αν και δεν θυμόμασταν και όλα τα σημεία της φυσικά. Την είχαμε κάνει μερικές μέρες πριν με την ανάποδη βέβαια κατεύθυνση. Το ευχάριστο ήταν ότι είχε αποκατασταθεί η καλή σχέση μας με τον ξεναγό και τον οδηγό βέβαια και όλα κυλούσαν ευχάριστα. Και έτσι έμειναν μέχρι που τέλειωσε το ταξίδι.

DSC_0538.JPG



DSC_0547.JPG



DSC_0556.JPG



DSC_0577.JPG



DSC_0587.JPG



DSC_0588.JPG


Στην υπόλοιπη διαδρομή κάναμε ελάχιστες στάσεις, αφού υποτίθεται ότι είχαμε βγάλει φωτογραφίες 5 μέρες πριν που ανεβαίναμε τον ίδιο δρόμο. Πάντως κάναμε μερικές στάσεις. Σε ένα σημείο ας πούμε είδαμε κάποιους ανθρώπους να κολυμπάνε στα νερά ενός μικρού ποταμού, που λίγο παρακάτω συναντούσε τον Ινδό.

DSC_0594.JPG



DSC_0602.JPG



DSC_0608.JPG



DSC_0609.JPG



DSC_0624.JPG


Επίσης σταματήσαμε σε ένα σημείο για να φάει ο οδηγός μας. Εκεί εγώ με τη Ντίνα κάναμε μία μεγάλη βόλτα. Στο δρόμο που ήταν ο κεντρικός και είχε πολλά αυτοκίνητα και κόσμο, συναντήσαμε έναν περίεργο τύπο. Τον είχαμε δει πάλι εκεί που έλεγα ότι έκαναν μπάνιο κάποιοι άνθρωποι. Αυτός ο τύπος, τον οποίο δεν θυμόμασταν όμως φατσικά, μας είχε ζητήσει εκεί να τον βγάλουμε φωτογραφία, χωρίς να είμαστε εμείς μέσα στη φωτογραφία. Το ζήτησε και από την Ντίνα και από μένα σε κάποιο χρονικό σημείο που δεν ήμασταν κοντά οι δυο μας.
Νάτος:
DSC_0623.JPG


Σε εκείνη τη δεύτερη στάση λοιπόν που κάναμε για να φάει ο οδηγός, τον είδαμε ξανά και μας κάλεσε για μία φωτογραφία δίπλα σε κάποιο μικρό αγωγό νερού, που ήταν μέσα σε κάτι δέντρα δίπλα στο δρόμο. Μας ζήτησε να βγάλει φωτογραφία μαζί μου αρχικά, την οποία μας έβγαλε η Ντίνα. Μετά ζήτησε να βγάλει φωτογραφία με την Ντίνα. Εγώ λοιπόν τους έβγαλα. Μετά ζήτησε κι άλλες φωτογραφίες με την Ντίνα και σε κάποια από αυτές έβαλε το χέρι του πάνω στον ώμο της. Επειδή η κατάσταση φαινόταν ότι ξέφευγε λίγο σηκωθήκαμε και φύγαμε.
DSC_0648.JPG


Πήγαμε στο αυτοκίνητο και αυτός ερχόταν από πίσω μας. Να πω βέβαια ότι δεν ενέπνεε κάποιο κίνδυνο, αλλά φαινόταν κάποιος ιδιαίτερος άνθρωπος. Μπήκαμε στο αυτοκίνητο να συνεχίσουμε την πορεία μας και λίγο πιο κάτω, όπως προχωρούσαμε αργά, τον είδαμε μπροστά μας. Εν τω μεταξύ εγώ είχα πει στον Asif αυτό το οποίο έγινε. Εκείνος σταμάτησε και άρχισε να τον ρωτάει διάφορα, αλλά εγώ του είπα να μην συνεχίσει με κακό τρόπο και έτσι τον άφησε και φύγαμε. Μας είπε ότι του φάνηκε λίγο χαζός και όταν το ρώτησε τι δουλειά έκανε είπε ότι εργαζόταν στο τζαμί που ήταν σε εκείνο το μέρος. Είχε ενδιαφέρον αυτό το περιστατικό γι’ αυτό και το ανέφερα.

DSC_0640.JPG


Λίγο μετά που βράδιασε φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας και τακτοποιηθήκαμε ακριβώς στα ίδια δωμάτια που είχαμε μείνει και 5 μέρες πριν. Σύντομα πήγαμε για φαγητό και φάγαμε ξανά αρνάκι στην κατσαρόλα αλλά αυτή τη φορά και άψητο ήταν και μας έβαλε πολλά κόκαλα. Τέλος πάντων ευτυχώς είχαμε παραγγείλει και ρύζι και πατάτες οπότε χορτάσαμε.

Το εστιατόριο ήταν γεμάτο κόσμο. Την προηγούμενη φορά που μείναμε σε αυτό, δεν είχε τόσο πολλούς. Η εξήγηση ήταν απλή: μια κατολίσθηση στο δρόμο για Islamabad μέσω του Naran, ανάγκασε πολλούς τουρίστες να μείνουν στο Τσιλάς. Έτσι το ξενοδοχείο σχεδόν γέμισε.

DSC_0673.JPG


Για εκείνους που παρακολουθούν με προσοχή την περιγραφή μου, θα δώσω μερικές διευκρινίσεις μέσω του επόμενου χάρτη. Στο αρχικό μας πρόγραμμα (από Ελλάδα) κανονικά την τέταρτη μέρα θα πηγαίναμε στο Ναράν από το δρόμο που φαίνεται στα δεξιά. όμως από εκεί είχε υψόμετρο πάνω από 4 χλμ και είπαμε ότι θέλαμε να το αποφύγουμε. Γι’ αυτό στο Τσιλάς πήγαμε από τον αριστερό δρόμο και την μικρή πόλη Μπεσάμ. Η κατολίσθηση λοιπόν έγινε κάπου πριν ή μετά από το Ναράν, οπότε εκείνοι που πήγαιναν στο Ισλαμαμπάντ γύρισαν πίσω και επειδή τους έπιασε το βράδυ κοιμήθηκαν στο Τσιλάς.

Εμάς η σημερινή μας διαδρομή φαίνεται στον δεύτερο χάρτη.


1732648794119.png




1732648781322.png



 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.661
Likes
13.733
Προσπαθώ, ύστερα από μήνες και πλέον, να θυμηθώ πως ξεκίνησε η ιδέα του Πακιστάν. Δεν το μπορώ.
Δεν χρειαζεται να προσπαθησω καθολου.... ηταν το 2009 οταν διαβασα εδω στο φορουμ μια ιστορια για Πακισταν απο παλιοτερο μερος και απο τοτε μου εχει καρφωθει στο μυαλο...
Ανυπομονω για την συνεχεια!!!!
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Δεν χρειαζεται να προσπαθησω καθολου.... ηταν το 2009 οταν διαβασα εδω στο φορουμ μια ιστορια για Πακισταν απο παλιοτερο μερος και απο τοτε μου εχει καρφωθει στο μυαλο...
Ανυπομονω για την συνεχεια!!!!
Κι εγώ είχα διαβάσει την ιστορία του @dbalats , και λέω: άστο δε θα πάω ποτέ!
Μετά όμως ευτυχώς το ξέχασα.
Μέσα από την ιστορία μου θα καταλάβεις ότι τελικά δεν ήταν και τόσο δύσκολο να γίνει το ταξίδι.
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.661
Likes
13.733
Κι εγώ είχα διαβάσει την ιστορία του @dbalats , και λέω: άστο δε θα πάω ποτέ!
Μετά όμως ευτυχώς το ξέχασα.
Μέσα από την ιστορία μου θα καταλάβεις ότι τελικά δεν ήταν και τόσο δύσκολο να γίνει το ταξίδι.
Του traveladdict ειχα διαβασει πρωτα και ειχε και πολλη περιπετεια...
Μην καθυστερεις λεμε!!! :haha:
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
@travelbreak ταξιδιωτικά είσαι...on fire :) Περιμένουμε τη συνέχεια!
Τα τελευταία χρόνια (έχω πάρει και τη σύνταξή μου βέβαια) κάνουμε κάποια μακρινά που μας λείπουν. Αλλά να ξέρεις ότι η Ντίνα είναι αυτή που με παροτρύνει.
 

evaT

Member
Μηνύματα
1.953
Likes
16.674
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Τα τελευταία χρόνια (έχω πάρει και τη σύνταξή μου βέβαια) κάνουμε κάποια μακρινά που μας λείπουν. Αλλά να ξέρεις ότι η Ντίνα είναι αυτή που με παροτρύνει.
σας θαυμάζω και πολύ θέλω να σας μοιάσω όταν φτάσει η ώρα !
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Πακιστάν, το ταξίδι ξεκινά. Πρώτη μέρα.

Αν έλεγα σε κάποιους από τους φίλους μου ότι θα πάω στο Πακιστάν ταξίδι μόνος μου, χωρίς πρακτορείο από την Ελλάδα, θα μου έλεγαν ότι αυτό το θεωρούν πολύ επικίνδυνο. Κι όμως το τολμήσαμε και το κάναμε. Για να λέμε την αλήθεια δε θα είχαν και τόσο άδικο, αν και εμείς δεν καταλάβαμε και τόσο τους κινδύνους εκεί. Όμως υπήρχαν και τους ανακαλύπτεις ψάχνοντας στις ειδήσεις για τη χώρα. Γίνονται επεισόδια πολύ συχνά με θύματα αθώους αστυνομικούς, στρατιωτικούς και πολίτες. Δε θα το αναλύσω περισσότερο. Πριν φύγουμε είχαμε άγνοια του κινδύνου. Δεν είχαμε ψάξει στα ξένα πρακτορεία. Μόνο ό,τι ακούγαμε στις ελληνικές ειδήσεις.

Το ταξίδι ξεκίνησε την Τρίτη το μεσημέρι στις 29 Ιουλίου. Η πτήση μας ήταν στις τρεις και τέταρτο το μεσημέρι. Όλα πήγαν καλά μέχρι που μας ανακοίνωσαν ότι θα έχει το αεροπλάνο κάποια καθυστέρηση. Πηγαίναμε με την αεροπορική εταιρεία Saudi Arabia στην Jeda. Τελικά η πτήση αντί για τις τρεις και τέταρτο έφυγε περίπου στις 5. Ευτυχώς όμως είχαμε μεγάλη αναμονή στην Τζέντα, οπότε δεν είχαμε πρόβλημα. Ίσως και καλύτερα, γιατί μοιράσαμε τις αναμονές στα αεροδρόμια της Αθήνας και της Σαουδικής Αραβίας. Εκεί φτάσαμε περίπου στις 9:00 το βράδυ και η πτήση μας ήταν κάπου στις 2:00 τα ξημερώματα.

Χαζολογήσαμε λίγο στο αεροδρόμιο, αλλά δυστυχώς δεν είχε και πολύ ενδιαφέρον. Όμως τουλάχιστον εγώ που νύσταζα λίγο, κοιμήθηκα καθιστός για αρκετά λεπτά και η ώρα για μένα πέρασε σχετικά γρήγορα. Η πτήση για το Ισλαμαμπάντ διήρκησε περίπου 5 ώρες και, στην περισσότερη από αυτήν, εγώ κοιμόμουν. Έτσι στις 9:00 το πρωί έφτασα σχετικά ξεκούραστος. Όλες οι διαδικασίες και στην Σαουδική Αραβία και στο Πακιστάν για να περάσουμε τα τυπικά ήταν γρήγορες. Όμως είχαμε τεράστια αναμονή για να πάρουμε τις βαλίτσες μας. Συγκεκριμένα περιμέναμε λίγο πάνω από μία ώρα για να έρθουν όλες. Έτσι κάπου στις 10:30 βγήκαμε από το αεροδρόμιο όπου μας περίμενε ο οδηγός ενός μεγάλου βαν (Toyota Hiace) και ο Asif που θα ήταν ο ξεναγός μας.

Ο Ασίφ ήταν ένας χοντρούλης στα 40 προς 50, ο οποίος ήταν πολύ ευγενικός. Το επίσημο όνομα που έχει ως ξεναγός είναι Asif OMG Tour Guide. Καταρχήν μας περίμενε με μία ανθοδέσμη την οποία μας παρέδωσε. Μετά μας πήγε δίπλα σε ένα καφέ και μας κέρασε ένα ποτό τον καθένα. Μετά και από αυτό μας μετέφερε τα πράγματα σε ένα σημείο όπου πέρασε το Hiace για να τα βάλουμε και να μπούμε και εμείς και να ξεκινήσουμε το ταξίδι μας. Το βαν ήταν τουλάχιστο 10 θέσεων και χωρούσε άνετα και τα πράγματά μας. Μπροστά έχει θέση για τον οδηγό και τον ξεναγό μας, ενώ πίσω έχει στην πρώτη σειρά 2 θέσεις και μετά άλλες δύο σειρές από τρεις θέσεις σε κάθε μία. Έχει πιο πίσω και άλλη σειρά θέσεων, αλλά ήταν σηκωμένες για να χωράνε τα πράγματα. Ήταν αρκετά καινούργιο.
DSC_0003.JPG

Ο Ασίφ μας ρώτησε εάν θέλουμε να πάμε στο ξενοδοχείο και να ξεκουραστούμε. Εμείς όμως του είπαμε ότι δεν θέλουμε να πάμε γιατί έχουμε πει στον Shahid ότι θα μας πάει μία βόλτα πριν μας πάει στο ξενοδοχείο. Γι’ αυτό του είπαμε και μας πήγε στον σταθμό Murree Hills Station. Είναι μια περιοχή που οι Άγγλοι έχτισαν, τον 19ο αιώνα, ένα μέρος για να έχουν δροσιά λόγω του υψομέτρου του. Είχε ένα σανατόριο για τα στρατεύματά τους και σιγά σιγά έχτισαν ολόκληρη πόλη με σπίτια, εκκλησία κλπ. Ανεβήκαμε σε υψόμετρο πάνω από 2 km από δρόμους που ήταν γεμάτοι στροφές, αφού ανέβαιναν μέσα από πολλούς λόφους που ήταν καταπράσινοι. Σε πολλά σημεία βλέπαμε και σπίτια αλλά και μαγαζιά που ο κόσμος καθόταν για να φάει ή να πιει. Στο τέλος πήγαμε στον σταθμό όπου κάναμε βόλτα για πάνω από μία ώρα σε έναν πεζόδρομο που ήταν γεμάτος μαγαζιά και κόσμο. Είχαμε πια φτάσει στο κανονικό Πακιστάν με τα πολύχρωμα μαγαζιά και τον κόσμο που ήθελε να βγαίνει φωτογραφίες μαζί μας. Εμείς βέβαια δεν τους χαλούσαμε χατίρι. Η διαδρομή ήταν πολύ όμορφη και το σημείο στο οποίο πήγαμε επίσης, αλλά δεν ήτανε κάτι που θα μπορούσε να τρελάνει έναν ταξιδιώτη.
DSC_0008.JPG
DSC_0010.JPG
DSC_0016.JPG
DSC_0018.JPG

Αυτό που εντυπωσιάζει είναι ότι οι οικογένειες ανεβαίνουν εκεί έχοντας μαζί τους ένα σωρό παιδιά. Αυτό το διαπιστώσαμε και στα αεροπλάνο ερχόμενοι από την Σαουδική Αραβία στο Ισλαμαμπάντ, όπου οι περισσότεροι ταξιδιώτες είχαν μαζί τους και μερικά παιδιά. Εκείνα βέβαια έκαναν αρκετή φασαρία στο αεροπλάνο και φεύγοντας το άφησαν σαν να ήταν ένα βομβαρδισμένο τοπίο. Εμείς λοιπόν περάσαμε την ώρα μας εκεί πάνω στις λόφους κάνοντας μια βόλτα.
DSC_0020.JPG
DSC_0029.JPG
DSC_0033.JPG

Υπήρχε και εκκλησία από την εποχή των Άγγλων:
DSC_0040.JPG
DSC_0041.JPG
DSC_0043.JPG
DSC_0054.JPG

Επιστρέψαμε από κάποιους άλλους δρόμους που όμως είχαν την ίδια θέα. Δηλαδή βλέπαμε καταπράσινο τοπίο, μαγαζιά, σπίτια και ανθρώπους να κυκλοφορούν. Η οδήγηση σε αυτούς τους δρόμους θυμίζει πολύ την οδήγηση στην Ινδία, στο Βιετνάμ ή στην Σρι Λάνκα. Όλα καλά όμως αφού άμα τα συνηθίσεις σου φαίνονται φυσιολογικά. Όχι βέβαια ότι θα τολμούσα να οδηγήσω εγώ σε αυτούς τους δρόμους, που μάλιστα οδηγούν και στην αριστερή πλευρά.

Επειδή είχαμε ρωτήσει αν είναι εύκολο να βρούμε μπύρες ή κρασί, ο ξεναγός μάς πήγε στο πίσω μέρος ενός ξενοδοχείου όπου τον ήξεραν και μπορούσαμε να πάρουμε αρκετές μπύρες ή κρασί. Όμως η τιμή δεν ήταν καθόλου χαμηλή και έτσι πήραμε μονάχα τρεις μπύρες του μισού λίτρου προς 4€ την κάθε μία. Αν ήταν φθηνότερες φυσικά θα παίρναμε περισσότερες. Τώρα δεν νομίζω ότι θα βρούμε άλλες μπύρες στο ταξίδι μας και ευτυχώς έχουμε μαζί μας 1,5 λίτρο με τσικουδιά.

Στις 4 πια φτάσαμε στο ξενοδοχείο που ονομαζόταν Hillview Islamabad και ήταν αρκετά καλό, αν και νομίζω ότι είχε μόνο 3 αστέρια. Το δωμάτιο ήταν τεράστιο, αρκετά καθαρό και περιποιημένο. Ο ξεναγός με τον οδηγό έφυγαν και δώσαμε ραντεβού για την επόμενη μέρα το πρωί στις 6:30 για να φύγουμε να πάμε στη Λαχόρη. Αποδείχτηκε ότι ήμασταν και πολύ τυχεροί αφού όλο το βράδυ και την άλλη μέρα το πρωί έβρεχε στη Λαχόρη, τόσο που πνίγηκαν και μερικοί άνθρωποι.

Σχεδόν αμέσως μετά που έφυγε ο ξεναγός με τον οδηγό, εγώ με τον Γιάννη ψάξαμε για να βρούμε στη γειτονιά του ξενοδοχείου συνάλλαγμα. Πράγματι στη γειτονιά μας έχει πολλά μαγαζιά που πουλάνε διάφορα πράγματα και πολλές τράπεζες. Αρχικά δοκιμάσαμε στα atm των τραπεζών, αλλά αυτά δεν μας έδιναν χρήματα. Μετά μπήκαμε σε δύο τράπεζες στις οποίες οι υπάλληλοι μας είπαν ότι δεν δίνουν συνάλλαγμα. Μάλιστα μας ενημέρωσαν ότι θα πρέπει να πάμε να βρούμε μαγαζιά για συνάλλαγμα στην περιοχή που ονομάζεται Βlue Αrea και βρίσκεται 2 χιλιόμετρα από το ξενοδοχείο μας. Η ζέστη όμως ήταν τρομερή και δεν είχαμε καμία διάθεση να περπατήσουμε τόση απόσταση. Πάνω στο βουνό που είχαμε πάει το μεσημέρι η κατάσταση ήταν καλύτερη, δηλαδή η θερμοκρασία ήταν γύρω στους 26 με 28 βαθμούς Κελσίου. Γυρίσαμε λοιπόν χωρίς κανένα αποτέλεσμα στο ξενοδοχείο και αναγκαστήκαμε να κάνουμε συνάλλαγμα στη ρεσεψιόν όπου μας άλλαξαν το κάθε ευρώ με 290 ρουπίες. Ήταν σχετικά λίγες αλλά δεν πειράζει. Χάσαμε 10 ρουπίες στο κάθε ευρώ.

Μετά ο Γιάννης πήγε να ξεκουραστεί στο δωμάτιό του και εγώ με την Ντίνα βγήκαμε να περπατήσουμε στους δρόμους. Βέβαια όταν η θερμοκρασία είναι 35 βαθμούς και η υγρασία 90%, αυτό δεν είναι και τόσο καλή ιδέα. Όμως το να κλειστούμε και μέσα στο δωμάτιο όλο το απόγευμα, είναι ακόμα χειρότερη ιδέα. Περπατούσαμε περίπου δύο ώρες στην πόλη χωρίς να δούμε κάτι που να έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Η πόλη όντως θα μπορούσε να είναι όμορφη αλλά μάλλον γενικά ο κόσμος δεν προτιμά να μένει σε αυτήν. Είδαμε σχετικά λίγες κατοικίες. Έχει πολύ πράσινο, αλλά έτσι είναι και όλη η γύρω περιοχή, όπως είδαμε και με το αυτοκίνητο στις μετακινήσεις της ημέρας. Όμως από τη μία δεν είναι και τόσο καθαρά στους δρόμους και από την άλλη τα πάρκα δεν προσφέρονται και τόσο για βόλτα. Κυκλοφορούν αρκετά αυτοκίνητα και λίγες μοτοσυκλέτες.
DSC_0071.JPG
DSC_0077.JPG
DSC_0082.JPG
DSC_0089.JPG

Σε πολλά σημεία βλέπεις αστυνομικούς να κυκλοφορούν ή να είναι σταματημένοι έξω από κάποια κτίρια. Έτσι μπορώ να πω ότι νιώθει κάποιος τελείως ασφαλής σε τούτη την πόλη. Περίπου στις 7 γυρίσαμε στο δωμάτιο και εγώ ήμουν τελείως μούσκεμα από τον ιδρώτα. Άλλαξα στα γρήγορα γιατί είχαμε ραντεβού με τους φίλους μας να πάμε για φαγητό. Η περιοχή έχει πολλά μαγαζιά αλλά μάλλον διαλέξαμε εκείνα τα οποία δεν ήταν και τόσο καλά. Καταλήξαμε σε ένα το οποίο είχε μοσχαρίσιο κεμπάπ και κοτόπουλο και όλα αυτά τα έφτιαχνε στα κάρβουνα. Πληρώσαμε όλοι μαζί 8€, έχοντας φάει πέντε κεμπάπ μία μερίδα κοτόπουλο κι άλλο ένα σουβλάκι κοτόπουλο, ένα μεγάλο μπουκάλι νερό και δύο αναψυκτικά. Από τιμή δηλαδή ήταν πολύ καλά.

Επιστρέψαμε στο δωμάτιο περίπου στις 9:00 για να κάνουμε τα μπάνια μας και να ξεκουραστούμε νωρίς, αφού την επόμενη μέρα είχαμε πολύ πρωινό ξύπνημα. Έχουμε πρωινό στις 6:00 και 6:30 έχουμε αναχώρηση. Το κακό είναι ότι δεν είχαμε κάνει αρκετό συνάλλαγμα γιατί περιμέναμε να βρούμε καλύτερη ισοτιμία κάπου αλλού και δεν βρήκαμε ντόπια κάρτα sim. Το καλό όμως είναι ότι μέσα στο αυτοκίνητο που μας μετέφερε με κάποιο τρόπο έκανε ο Ασίφ hotspot και είχαμε internet. Όμως το internet είχε πολύ συχνές διακοπές και το ίδιο συνέβαινε συχνά και στα δωμάτια των ξενοδοχείων.
 

mariath

Member
Μηνύματα
2.356
Likes
7.035
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Δεν μας αφήνεις να πάρουμε ανάσα από τη μια ιστορία στην άλλη! Να είστε καλά και να συνεχίσετε να ταξιδεύετε μ' αυτούς τους ρυθμούς.
Τα τελευταία χρόνια (έχω πάρει και τη σύνταξή μου βέβαια) κάνουμε κάποια μακρινά που μας λείπουν. Αλλά να ξέρεις ότι η Ντίνα είναι αυτή που με παροτρύνει.
Θέλω σύνταξη τώρα! :haha:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.009
Μηνύματα
923.720
Μέλη
39.726
Νεότερο μέλος
Christos Rev

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom