• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιος - Οκτώβριος 2021 !

Πακιστάν ΠΑΚΙΣΤΑΝ. Στα χνάρια του Μ. Αλέξανδρου

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός

Στο Πεσαβάρ.

Στο ωραίο ξενοδοχείο που μείναμε στο Αγιούν για να είμαστε κοντά στους Καλάς, συναντήσαμε και δύο Αυστραλούς. Εγώ δεν μίλησα μαζί τους, αλλά αυτό που θέλω να σημειώσω είναι ότι κυκλοφορούσαν στο Πακιστάν με δύο μοτοσυκλέτες, μικρού κυβισμού σχετικά, τις οποίες είχαν προφανώς νοικιάσει από το Ισλαμαμπάντ, όπως είδα και έγραφαν στις πινακίδες τους. Μαζί τους είχαν και έναν άλλον που ήταν Πακιστανός, με μηχανή και αυτός, και έτσι ταξίδευαν στο Πακιστάν. Άρα μπορεί να υπάρξει στο Πακιστάν και τουρισμός με μοτοσυκλέτα, την οποία θα νοικιάσεις σε κάποια πόλη ή πιθανώς και να αγοράσεις. Θα νοικιάσεις επίσης και έναν οδηγό-ξεναγό ταυτόχρονα (πιστεύω υποχρεωτικά) για να σε βοηθήσει στις διαδρομές που θέλεις να κάνεις. Τους είδαμε όταν πηγαίναμε στους Καλάς να ακολουθούν την ίδια διαδρομή με μας μέχρι κάποιο σημείο και να σταματούν για φωτογραφίσεις όπου ήθελαν.

DSC_0724.JPG


Το Google maps δίνει την απόσταση ανάμεσα στο ξενοδοχείο που μείναμε στο Ayun και σε εκείνο στο Πεσαβάρ, Peshawar, 340 χιλιόμετρα και χρόνο οδήγησης περίπου 7,5 ώρες. Σύμφωνα με το πρόγραμμα η σημερινή μέρα περιελάμβανε μόνο αυτή τη μετακίνηση. Και μάλιστα τα δύο τρίτα της διαδρομής ήταν γνωστά από προηγούμενες μέρες. Μόνο το τελευταίο κομμάτι λίγο πάνω από τα 100 χιλιόμετρα πριν φτάσουνε στο Πεσαβάρ δεν το είχαμε ξανακάνει. Αλλά και αυτό δεν είχε σχεδόν κανένα ενδιαφέρον, αφού πλέον είχαμε φύγει από τα βουνά και μάλιστα είχαμε μπει σε ένα μεγάλο αυτοκινητόδρομο με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

DSC_0730.JPG


DSC_0751.JPG



DSC_0753.JPG



DSC_0763.JPG


Τελικά ήταν η πιο βαρετή μέρα αυτού του ταξιδιού. Είχαμε και άλλες ημερήσιες μετακινήσεις με πολλές ώρες οδήγησης, αλλά είχαμε και κάτι ενδιαφέρον να δούμε. Τη σημερινή μέρα τα πράγματα ήταν δύσκολα. Αρχικά έκανε δροσιά, αλλά όταν πέρασε η ώρα και ο ήλιος σηκώθηκε λίγο πιο ψηλά, η ζέστη δυνάμωσε και όταν φτάναμε στο Πεσαβάρ, η θερμοκρασία ξεπέρασε άνετα τους 40 βαθμούς. Τουλάχιστον η αίσθηση ήταν τέτοια, αφού είχε και μεγάλη υγρασία. Σε όλη τη διαδρομή κάναμε δυο τρεις στάσεις για τον οδηγό, κι άλλες τόσες για να τραβήξουμε φωτογραφίες. Φτάσαμε στο ξενοδοχείο στις έξι το απόγευμα.

DSC_0765.JPG



DSC_0777.JPG



DSC_0795.JPG


Η ζέστη ήταν αφόρητη και αν είχαμε κάποια ιδέα για να βγούμε εκτός ξενοδοχείου την εγκαταλείψαμε γι’ αυτό το λόγο πολύ σύντομα. Φυσικά και έξω από το ξενοδοχείο δεν προσφερόταν το μέρος για βόλτες, αφού δεν υπήρχε κάτι ενδιαφέρον. Ήταν έξω από την πόλη, δίπλα στον αυτοκινητόδρομο από τον οποίο πήγαμε. Έτσι μείναμε στα δωμάτια και κατά τις 8 πήγαμε να φάμε στο εστιατόριο λίγο φαγητό. Και λέω λίγο γιατί είχαμε αγοράσει μάνγκο και ροδάκινα και επειδή πεινούσαμε όταν φτάσαμε, φάγαμε αρκετά από αυτά.

Έτσι για τη σημερινή ημέρα δεν έχω και πολλά να πω και δεν τραβήξαμε περισσότερες από 30 φωτογραφίες.

Στις 14 Αυγούστου, που ήταν η σημερινή μέρα, οι Πακιστανοί έχουν την εθνική τους γιορτή. Γιορτάζουν δηλαδή τη μέρα της εθνικής τους ανεξαρτησίας και το χωρισμό τους από την Ινδία. Γιορτάζουν αυτή τη μέρα με ιδιαίτερο τρόπο, βγαίνοντας έξω στους δρόμους πανηγυρίζοντας. Έτσι οι δρόμοι ήταν γεμάτοι αυτοκίνητα και μηχανές, και σχεδόν όλοι είχαν από μία ή και περισσότερες σημαίες του Πακιστάν και οι άνθρωποι έκαναν πολύ φασαρία με ντουντούκες. Πολλά αυτοκίνητα που είχαν καρότσα ήταν γεμάτα με κόσμο σε αυτήν. Ο ξεναγός μου είπε ότι είναι γνωστοί και φίλοι ή συγγενείς. Εγώ νόμισα κάποια στιγμή ότι μπορεί να κάνουν ένα τύπου οτοστόπ και να γεμίζουν έτσι τα αυτοκίνητα με διάφορους ανθρώπους. Ήμασταν τυχεροί που η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων είχε αντίθετη κατεύθυνση από τη δική μας. Αυτό ήταν καλό γιατί στη δική μας κατεύθυνση δεν υπήρχαν παρά ελάχιστα αυτοκίνητα. Θεωρητικά όλοι αυτοί που πανηγύριζαν πήγαιναν κάπου να είναι ψηλά και δροσερά, ώστε να γιορτάσουν την ιδιαίτερη μέρα τους. Η φασαρία στους δρόμους ήταν υπερβολική αλλά αυτοί οι άνθρωποι δεν νομίζω ότι έχουν πολλές ευκαιρίες για διασκέδαση.

DSC_0811.JPG



DSC_0825.JPG



DSC_0856.JPG


Οι δρόμοι είχαν επίσης και πολλούς πεζούς, ειδικά μέσα ή λίγο έξω από τα χωριά. Τις πιο πολλές φορές καταλάβαινες τι έκαναν, αλλά κάποιες άλλες δεν μπορούσα να αντιληφθώ που πήγαιναν μέσα στις ερημιές. Επίσης επειδή συνήθως στο Πακιστάν όπου και να πηγαίναμε είχαμε δίπλα μας και ένα ποτάμι, ειδικά αυτή τη μέρα βλέπαμε πολύ κόσμο που κολυμπούσε. Και δεν ήταν μόνο παιδιά 12 ή 15 ετών, αλλά και μεγαλύτεροι άνθρωποι. Αλλά μη φανταστεί κανείς ότι ήταν και κανένας πάνω από τα 30, εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις. Δεν είδαμε φυσικά καμία γυναίκα να κολυμπάει και οι άνδρες και τα παιδιά που κολυμπούσαν συνήθως φορούσαν τα κανονικά τους ρούχα. Δηλαδή μακρύ παντελόνι και από πάνω μπλούζα μέχρι τα γόνατα. Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω. Η θρησκεία πιστεύω τους έχει κάνει να υποφέρουν χωρίς λόγο ακόμα και οι άντρες.

DSC_0862.JPG



DSC_0876.JPG



DSC_0879.JPG



DSC_0884.JPG



DSC_0887.JPG


Στη διαδρομή περιμέναμε από κάποιο σημείο και μετά να συνοδευόμασταν από αστυνομικά οχήματα. Όμως αυτό δεν έγινε σε καμία περίπτωση. Ο Asif μας είπε ότι όταν μιλούσε με αστυνομικούς ζητούσε να μην έχει συνοδεία γιατί δεν υπήρχε πρόβλημα. Αυτό μας το έλεγε και τις προηγούμενες μέρες, μας το είπε και αυτή τη μέρα. Δεν ξέρω αν αυτός ήταν πράγματι ο λόγος, αλλά εμείς είχαμε σήμερα την ησυχία μας.

DSC_0898.JPG



DSC_0903.JPG


Σε αυτό το ταξίδι, ήμασταν αρκετά τυχεροί για διάφορους λόγους. Ένας λόγος ήταν ότι δεν μας έβρεξε σχεδόν καθόλου. Μπορεί σε ελάχιστες διαδρομές να συναντήσαμε βροχή, αλλά όταν ήμασταν έξω από το αυτοκίνητο ποτέ δεν έβρεχε. Μόνο μια φορά για λίγο στο Καριμαμπάντ. Ομπρέλες δηλαδή δεν χρειαστήκαμε σε καμία περίπτωση. Μια άλλη τύχη που είχαμε είναι ότι δεν συναντήσαμε κατολισθήσεις που θα μας εμπότιζαν το δρόμο και θα είχαμε καθυστερήσεις. Και σε αυτή τη χώρα βρέχει πάρα πολύ και η βροχή προκαλεί την πτώση είτε βράχων είτε χώματος. Εμείς είδαμε κατολισθήσεις που είχαν γίνει πρόσφατα, αλλά είχε ήδη καθαριστεί ο δρόμος όταν περνούσαμε. Επίσης δεν συναντήσαμε χαλασμένα γεφύρια. Τη σημερινή ημέρα μόνο σε ένα σημείο είχε μεγάλο μποτιλιάρισμα μέχρι που φτάσαμε σε ένα γεφύρι και είδαμε ότι το μισό είχε πέσει στο ποτάμι. Ευτυχώς από τα άλλο μισό μπορούσε ένα αυτοκίνητο τη φορά να περνάει.

DSC_0916.JPG


Το ξενοδοχείο στο Peshawar ήταν αρκετά καλό και το δωμάτιο εξαιρετικό και ως προς το μέγεθος και ως προς την καθαριότητα.


1733567435124.png



 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.661
Likes
13.733
Προσπαθώ, ύστερα από μήνες και πλέον, να θυμηθώ πως ξεκίνησε η ιδέα του Πακιστάν. Δεν το μπορώ.
Δεν χρειαζεται να προσπαθησω καθολου.... ηταν το 2009 οταν διαβασα εδω στο φορουμ μια ιστορια για Πακισταν απο παλιοτερο μερος και απο τοτε μου εχει καρφωθει στο μυαλο...
Ανυπομονω για την συνεχεια!!!!
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Δεν χρειαζεται να προσπαθησω καθολου.... ηταν το 2009 οταν διαβασα εδω στο φορουμ μια ιστορια για Πακισταν απο παλιοτερο μερος και απο τοτε μου εχει καρφωθει στο μυαλο...
Ανυπομονω για την συνεχεια!!!!
Κι εγώ είχα διαβάσει την ιστορία του @dbalats , και λέω: άστο δε θα πάω ποτέ!
Μετά όμως ευτυχώς το ξέχασα.
Μέσα από την ιστορία μου θα καταλάβεις ότι τελικά δεν ήταν και τόσο δύσκολο να γίνει το ταξίδι.
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.661
Likes
13.733
Κι εγώ είχα διαβάσει την ιστορία του @dbalats , και λέω: άστο δε θα πάω ποτέ!
Μετά όμως ευτυχώς το ξέχασα.
Μέσα από την ιστορία μου θα καταλάβεις ότι τελικά δεν ήταν και τόσο δύσκολο να γίνει το ταξίδι.
Του traveladdict ειχα διαβασει πρωτα και ειχε και πολλη περιπετεια...
Μην καθυστερεις λεμε!!! :haha:
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
@travelbreak ταξιδιωτικά είσαι...on fire :) Περιμένουμε τη συνέχεια!
Τα τελευταία χρόνια (έχω πάρει και τη σύνταξή μου βέβαια) κάνουμε κάποια μακρινά που μας λείπουν. Αλλά να ξέρεις ότι η Ντίνα είναι αυτή που με παροτρύνει.
 

evaT

Member
Μηνύματα
1.953
Likes
16.674
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Τα τελευταία χρόνια (έχω πάρει και τη σύνταξή μου βέβαια) κάνουμε κάποια μακρινά που μας λείπουν. Αλλά να ξέρεις ότι η Ντίνα είναι αυτή που με παροτρύνει.
σας θαυμάζω και πολύ θέλω να σας μοιάσω όταν φτάσει η ώρα !
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Πακιστάν, το ταξίδι ξεκινά. Πρώτη μέρα.

Αν έλεγα σε κάποιους από τους φίλους μου ότι θα πάω στο Πακιστάν ταξίδι μόνος μου, χωρίς πρακτορείο από την Ελλάδα, θα μου έλεγαν ότι αυτό το θεωρούν πολύ επικίνδυνο. Κι όμως το τολμήσαμε και το κάναμε. Για να λέμε την αλήθεια δε θα είχαν και τόσο άδικο, αν και εμείς δεν καταλάβαμε και τόσο τους κινδύνους εκεί. Όμως υπήρχαν και τους ανακαλύπτεις ψάχνοντας στις ειδήσεις για τη χώρα. Γίνονται επεισόδια πολύ συχνά με θύματα αθώους αστυνομικούς, στρατιωτικούς και πολίτες. Δε θα το αναλύσω περισσότερο. Πριν φύγουμε είχαμε άγνοια του κινδύνου. Δεν είχαμε ψάξει στα ξένα πρακτορεία. Μόνο ό,τι ακούγαμε στις ελληνικές ειδήσεις.

Το ταξίδι ξεκίνησε την Τρίτη το μεσημέρι στις 29 Ιουλίου. Η πτήση μας ήταν στις τρεις και τέταρτο το μεσημέρι. Όλα πήγαν καλά μέχρι που μας ανακοίνωσαν ότι θα έχει το αεροπλάνο κάποια καθυστέρηση. Πηγαίναμε με την αεροπορική εταιρεία Saudi Arabia στην Jeda. Τελικά η πτήση αντί για τις τρεις και τέταρτο έφυγε περίπου στις 5. Ευτυχώς όμως είχαμε μεγάλη αναμονή στην Τζέντα, οπότε δεν είχαμε πρόβλημα. Ίσως και καλύτερα, γιατί μοιράσαμε τις αναμονές στα αεροδρόμια της Αθήνας και της Σαουδικής Αραβίας. Εκεί φτάσαμε περίπου στις 9:00 το βράδυ και η πτήση μας ήταν κάπου στις 2:00 τα ξημερώματα.

Χαζολογήσαμε λίγο στο αεροδρόμιο, αλλά δυστυχώς δεν είχε και πολύ ενδιαφέρον. Όμως τουλάχιστον εγώ που νύσταζα λίγο, κοιμήθηκα καθιστός για αρκετά λεπτά και η ώρα για μένα πέρασε σχετικά γρήγορα. Η πτήση για το Ισλαμαμπάντ διήρκησε περίπου 5 ώρες και, στην περισσότερη από αυτήν, εγώ κοιμόμουν. Έτσι στις 9:00 το πρωί έφτασα σχετικά ξεκούραστος. Όλες οι διαδικασίες και στην Σαουδική Αραβία και στο Πακιστάν για να περάσουμε τα τυπικά ήταν γρήγορες. Όμως είχαμε τεράστια αναμονή για να πάρουμε τις βαλίτσες μας. Συγκεκριμένα περιμέναμε λίγο πάνω από μία ώρα για να έρθουν όλες. Έτσι κάπου στις 10:30 βγήκαμε από το αεροδρόμιο όπου μας περίμενε ο οδηγός ενός μεγάλου βαν (Toyota Hiace) και ο Asif που θα ήταν ο ξεναγός μας.

Ο Ασίφ ήταν ένας χοντρούλης στα 40 προς 50, ο οποίος ήταν πολύ ευγενικός. Το επίσημο όνομα που έχει ως ξεναγός είναι Asif OMG Tour Guide. Καταρχήν μας περίμενε με μία ανθοδέσμη την οποία μας παρέδωσε. Μετά μας πήγε δίπλα σε ένα καφέ και μας κέρασε ένα ποτό τον καθένα. Μετά και από αυτό μας μετέφερε τα πράγματα σε ένα σημείο όπου πέρασε το Hiace για να τα βάλουμε και να μπούμε και εμείς και να ξεκινήσουμε το ταξίδι μας. Το βαν ήταν τουλάχιστο 10 θέσεων και χωρούσε άνετα και τα πράγματά μας. Μπροστά έχει θέση για τον οδηγό και τον ξεναγό μας, ενώ πίσω έχει στην πρώτη σειρά 2 θέσεις και μετά άλλες δύο σειρές από τρεις θέσεις σε κάθε μία. Έχει πιο πίσω και άλλη σειρά θέσεων, αλλά ήταν σηκωμένες για να χωράνε τα πράγματα. Ήταν αρκετά καινούργιο.
DSC_0003.JPG

Ο Ασίφ μας ρώτησε εάν θέλουμε να πάμε στο ξενοδοχείο και να ξεκουραστούμε. Εμείς όμως του είπαμε ότι δεν θέλουμε να πάμε γιατί έχουμε πει στον Shahid ότι θα μας πάει μία βόλτα πριν μας πάει στο ξενοδοχείο. Γι’ αυτό του είπαμε και μας πήγε στον σταθμό Murree Hills Station. Είναι μια περιοχή που οι Άγγλοι έχτισαν, τον 19ο αιώνα, ένα μέρος για να έχουν δροσιά λόγω του υψομέτρου του. Είχε ένα σανατόριο για τα στρατεύματά τους και σιγά σιγά έχτισαν ολόκληρη πόλη με σπίτια, εκκλησία κλπ. Ανεβήκαμε σε υψόμετρο πάνω από 2 km από δρόμους που ήταν γεμάτοι στροφές, αφού ανέβαιναν μέσα από πολλούς λόφους που ήταν καταπράσινοι. Σε πολλά σημεία βλέπαμε και σπίτια αλλά και μαγαζιά που ο κόσμος καθόταν για να φάει ή να πιει. Στο τέλος πήγαμε στον σταθμό όπου κάναμε βόλτα για πάνω από μία ώρα σε έναν πεζόδρομο που ήταν γεμάτος μαγαζιά και κόσμο. Είχαμε πια φτάσει στο κανονικό Πακιστάν με τα πολύχρωμα μαγαζιά και τον κόσμο που ήθελε να βγαίνει φωτογραφίες μαζί μας. Εμείς βέβαια δεν τους χαλούσαμε χατίρι. Η διαδρομή ήταν πολύ όμορφη και το σημείο στο οποίο πήγαμε επίσης, αλλά δεν ήτανε κάτι που θα μπορούσε να τρελάνει έναν ταξιδιώτη.
DSC_0008.JPG
DSC_0010.JPG
DSC_0016.JPG
DSC_0018.JPG

Αυτό που εντυπωσιάζει είναι ότι οι οικογένειες ανεβαίνουν εκεί έχοντας μαζί τους ένα σωρό παιδιά. Αυτό το διαπιστώσαμε και στα αεροπλάνο ερχόμενοι από την Σαουδική Αραβία στο Ισλαμαμπάντ, όπου οι περισσότεροι ταξιδιώτες είχαν μαζί τους και μερικά παιδιά. Εκείνα βέβαια έκαναν αρκετή φασαρία στο αεροπλάνο και φεύγοντας το άφησαν σαν να ήταν ένα βομβαρδισμένο τοπίο. Εμείς λοιπόν περάσαμε την ώρα μας εκεί πάνω στις λόφους κάνοντας μια βόλτα.
DSC_0020.JPG
DSC_0029.JPG
DSC_0033.JPG

Υπήρχε και εκκλησία από την εποχή των Άγγλων:
DSC_0040.JPG
DSC_0041.JPG
DSC_0043.JPG
DSC_0054.JPG

Επιστρέψαμε από κάποιους άλλους δρόμους που όμως είχαν την ίδια θέα. Δηλαδή βλέπαμε καταπράσινο τοπίο, μαγαζιά, σπίτια και ανθρώπους να κυκλοφορούν. Η οδήγηση σε αυτούς τους δρόμους θυμίζει πολύ την οδήγηση στην Ινδία, στο Βιετνάμ ή στην Σρι Λάνκα. Όλα καλά όμως αφού άμα τα συνηθίσεις σου φαίνονται φυσιολογικά. Όχι βέβαια ότι θα τολμούσα να οδηγήσω εγώ σε αυτούς τους δρόμους, που μάλιστα οδηγούν και στην αριστερή πλευρά.

Επειδή είχαμε ρωτήσει αν είναι εύκολο να βρούμε μπύρες ή κρασί, ο ξεναγός μάς πήγε στο πίσω μέρος ενός ξενοδοχείου όπου τον ήξεραν και μπορούσαμε να πάρουμε αρκετές μπύρες ή κρασί. Όμως η τιμή δεν ήταν καθόλου χαμηλή και έτσι πήραμε μονάχα τρεις μπύρες του μισού λίτρου προς 4€ την κάθε μία. Αν ήταν φθηνότερες φυσικά θα παίρναμε περισσότερες. Τώρα δεν νομίζω ότι θα βρούμε άλλες μπύρες στο ταξίδι μας και ευτυχώς έχουμε μαζί μας 1,5 λίτρο με τσικουδιά.

Στις 4 πια φτάσαμε στο ξενοδοχείο που ονομαζόταν Hillview Islamabad και ήταν αρκετά καλό, αν και νομίζω ότι είχε μόνο 3 αστέρια. Το δωμάτιο ήταν τεράστιο, αρκετά καθαρό και περιποιημένο. Ο ξεναγός με τον οδηγό έφυγαν και δώσαμε ραντεβού για την επόμενη μέρα το πρωί στις 6:30 για να φύγουμε να πάμε στη Λαχόρη. Αποδείχτηκε ότι ήμασταν και πολύ τυχεροί αφού όλο το βράδυ και την άλλη μέρα το πρωί έβρεχε στη Λαχόρη, τόσο που πνίγηκαν και μερικοί άνθρωποι.

Σχεδόν αμέσως μετά που έφυγε ο ξεναγός με τον οδηγό, εγώ με τον Γιάννη ψάξαμε για να βρούμε στη γειτονιά του ξενοδοχείου συνάλλαγμα. Πράγματι στη γειτονιά μας έχει πολλά μαγαζιά που πουλάνε διάφορα πράγματα και πολλές τράπεζες. Αρχικά δοκιμάσαμε στα atm των τραπεζών, αλλά αυτά δεν μας έδιναν χρήματα. Μετά μπήκαμε σε δύο τράπεζες στις οποίες οι υπάλληλοι μας είπαν ότι δεν δίνουν συνάλλαγμα. Μάλιστα μας ενημέρωσαν ότι θα πρέπει να πάμε να βρούμε μαγαζιά για συνάλλαγμα στην περιοχή που ονομάζεται Βlue Αrea και βρίσκεται 2 χιλιόμετρα από το ξενοδοχείο μας. Η ζέστη όμως ήταν τρομερή και δεν είχαμε καμία διάθεση να περπατήσουμε τόση απόσταση. Πάνω στο βουνό που είχαμε πάει το μεσημέρι η κατάσταση ήταν καλύτερη, δηλαδή η θερμοκρασία ήταν γύρω στους 26 με 28 βαθμούς Κελσίου. Γυρίσαμε λοιπόν χωρίς κανένα αποτέλεσμα στο ξενοδοχείο και αναγκαστήκαμε να κάνουμε συνάλλαγμα στη ρεσεψιόν όπου μας άλλαξαν το κάθε ευρώ με 290 ρουπίες. Ήταν σχετικά λίγες αλλά δεν πειράζει. Χάσαμε 10 ρουπίες στο κάθε ευρώ.

Μετά ο Γιάννης πήγε να ξεκουραστεί στο δωμάτιό του και εγώ με την Ντίνα βγήκαμε να περπατήσουμε στους δρόμους. Βέβαια όταν η θερμοκρασία είναι 35 βαθμούς και η υγρασία 90%, αυτό δεν είναι και τόσο καλή ιδέα. Όμως το να κλειστούμε και μέσα στο δωμάτιο όλο το απόγευμα, είναι ακόμα χειρότερη ιδέα. Περπατούσαμε περίπου δύο ώρες στην πόλη χωρίς να δούμε κάτι που να έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Η πόλη όντως θα μπορούσε να είναι όμορφη αλλά μάλλον γενικά ο κόσμος δεν προτιμά να μένει σε αυτήν. Είδαμε σχετικά λίγες κατοικίες. Έχει πολύ πράσινο, αλλά έτσι είναι και όλη η γύρω περιοχή, όπως είδαμε και με το αυτοκίνητο στις μετακινήσεις της ημέρας. Όμως από τη μία δεν είναι και τόσο καθαρά στους δρόμους και από την άλλη τα πάρκα δεν προσφέρονται και τόσο για βόλτα. Κυκλοφορούν αρκετά αυτοκίνητα και λίγες μοτοσυκλέτες.
DSC_0071.JPG
DSC_0077.JPG
DSC_0082.JPG
DSC_0089.JPG

Σε πολλά σημεία βλέπεις αστυνομικούς να κυκλοφορούν ή να είναι σταματημένοι έξω από κάποια κτίρια. Έτσι μπορώ να πω ότι νιώθει κάποιος τελείως ασφαλής σε τούτη την πόλη. Περίπου στις 7 γυρίσαμε στο δωμάτιο και εγώ ήμουν τελείως μούσκεμα από τον ιδρώτα. Άλλαξα στα γρήγορα γιατί είχαμε ραντεβού με τους φίλους μας να πάμε για φαγητό. Η περιοχή έχει πολλά μαγαζιά αλλά μάλλον διαλέξαμε εκείνα τα οποία δεν ήταν και τόσο καλά. Καταλήξαμε σε ένα το οποίο είχε μοσχαρίσιο κεμπάπ και κοτόπουλο και όλα αυτά τα έφτιαχνε στα κάρβουνα. Πληρώσαμε όλοι μαζί 8€, έχοντας φάει πέντε κεμπάπ μία μερίδα κοτόπουλο κι άλλο ένα σουβλάκι κοτόπουλο, ένα μεγάλο μπουκάλι νερό και δύο αναψυκτικά. Από τιμή δηλαδή ήταν πολύ καλά.

Επιστρέψαμε στο δωμάτιο περίπου στις 9:00 για να κάνουμε τα μπάνια μας και να ξεκουραστούμε νωρίς, αφού την επόμενη μέρα είχαμε πολύ πρωινό ξύπνημα. Έχουμε πρωινό στις 6:00 και 6:30 έχουμε αναχώρηση. Το κακό είναι ότι δεν είχαμε κάνει αρκετό συνάλλαγμα γιατί περιμέναμε να βρούμε καλύτερη ισοτιμία κάπου αλλού και δεν βρήκαμε ντόπια κάρτα sim. Το καλό όμως είναι ότι μέσα στο αυτοκίνητο που μας μετέφερε με κάποιο τρόπο έκανε ο Ασίφ hotspot και είχαμε internet. Όμως το internet είχε πολύ συχνές διακοπές και το ίδιο συνέβαινε συχνά και στα δωμάτια των ξενοδοχείων.
 

mariath

Member
Μηνύματα
2.356
Likes
7.035
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Δεν μας αφήνεις να πάρουμε ανάσα από τη μια ιστορία στην άλλη! Να είστε καλά και να συνεχίσετε να ταξιδεύετε μ' αυτούς τους ρυθμούς.
Τα τελευταία χρόνια (έχω πάρει και τη σύνταξή μου βέβαια) κάνουμε κάποια μακρινά που μας λείπουν. Αλλά να ξέρεις ότι η Ντίνα είναι αυτή που με παροτρύνει.
Θέλω σύνταξη τώρα! :haha:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.009
Μηνύματα
923.720
Μέλη
39.726
Νεότερο μέλος
Christos Rev

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom