• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιος - Οκτώβριος 2021 !

Πακιστάν ΠΑΚΙΣΤΑΝ. Στα χνάρια του Μ. Αλέξανδρου

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός

Από το Besham στο Swat

Την σημερινή ημέρα είχαμε διάφορα γεγονότα και πολύ συχνά με την συνοδεία της αστυνομίας. Όλα όμως πήγαν καλά και σίγουρα δεν είχαμε καμία καθυστέρηση. Απλά δεν τραβήξαμε όσες φωτογραφίες θα θέλαμε, αφού δεν κάναμε με τόση ευκολία στάσεις. Παρότι σε ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής οι αστυνομικοί μας συνόδευαν, εμείς καταφέραμε και σταματήσαμε μερικές φορές. Θεωρητικά μπορείς να σταματήσεις όσες φορές θέλεις, αλλά αν το κάνεις συχνά μάλλον θα έχουν πρόβλημα εκείνοι οι αστυνομικοί που μας συνοδεύουν.

Το πρωί στις 9 που ξεκινήσαμε, εγκαταλείποντας με χαρά αυτό το πολύ μέτριο ξενοδοχείο, που όμως εξωτερικά φαντάζει τουλάχιστον τριών αστέρων, μας περίμενε μία μοτοσυκλέτα με δύο αστυνομικούς. Ο ένας ήταν ο οδηγός και ο άλλος καθόταν πίσω με το όπλο στην πλάτη. Αν και φορούσαν αλεξίσφαιρα γιλέκα, στο κεφάλι φορούσε ο καθένας ένα τζόκεϊ καπέλο. Άρα ήταν προφυλαγμένοι κατά κάποιο τρόπο από τις σφαίρες, αλλά όχι από μία πτώση της μεγάλης μοτοσυκλέτας.

DSC_0120.JPG


Αφού μας οδήγησαν έξω από την πόλη και λίγο ακόμα παραπέρα, συνάντησαν ένα αυτοκίνητο της αστυνομίας και σταμάτησαν για να μας παραδώσουν σε αυτούς. Η παράδοση έγινε μέσα σε γέλια χαρές και πολλές φωτογραφίες. Τραβούσαμε εμείς τους αστυνομικούς με τα κινητά μας και με τις φωτογραφικές μας μηχανές. Έκαναν και εκείνοι το ίδιο. Βγάζαμε φυσικά φωτογραφίες και μεταξύ μας. Αυτό που λένε: λαός στρατός αδελφωμένοι. Μιλάμε για την στρατιωτική αστυνομία στο Πακιστάν που έχει και κομάντο.

DSC_0125.JPG



DSC_0130.JPG



DSC_0142.JPG



DSC_0148.JPG



DSC_0151.JPG


Η Ντίνα είχε γίνει η σταρ για τις φωτογραφίες. Εκεί φυσικά οι γυναίκες δε βγαίνουν φωτογραφίες με άγνωστους άνδρες, οπότε οι ντόπιοι εκμεταλλεύτηκαν το γεγονός ότι οι γυναίκες στη Δύση δεν έχουν τέτοια κολλήματα.

DSC_0167.JPG



DSC_0176.JPG



DSC_0184.JPG


Ο Ασίφ τους είπε ότι θέλουμε να κάνουμε μερικές στάσεις για φωτογραφίες στο δρόμο, αλλά αυτοί δεν το κατάλαβαν (ήταν έξω από τη σφαίρα των αντιλήψεών τους) και δεν κάναμε καμία στάση. Ευτυχώς μετά από μερικά χιλιόμετρα σταμάτησαν για να μας παραδώσουν σε ένα άλλο αστυνομικό όχημα. Πάλι χαρές και πανηγύρια όλοι μαζί, μαζί φυσικά και με πολλές φωτογραφίες. Αργότερα ο Asif μας παρακάλεσε να του στείλουμε όσες φωτογραφίες μπορούσαμε και είχαμε με αστυνομικούς, γιατί τον έπαιρναν τηλέφωνο και του τις ζητούσαν. Δεν τους έφταναν δηλαδή αυτές που τράβηξαν με τα δικά τους κινητά, αλλά ήθελαν και αυτές που τραβήξαμε και με τα δικά μας. Βασικά νομίζουν ότι τα κινητά μας είναι πολύ καλύτερα από τα δικά τους, άρα θα βγάζουν και καλύτερες φωτογραφίες.

Το μεγάλο πανηγύρι έγινε σε μία στάση σε έναν καταρράκτη. Σταματήσαμε τουλάχιστον 20 λεπτά τραβώντας φωτογραφίες οι μεν τους δε. Με αυτό το όχημα κάναμε όσες στάσεις θέλαμε γιατί γίναμε κολλητάρια. Κάποια στιγμή ένας αστυνομικός μπήκε στο όχημα και ήμασταν μαζί για περίπου 10 km.
DSC_0224.JPG



IMG_20240811_093930.jpg


IMG_20240811_101847.jpg


IMG_20240811_101859.jpg



IMG_20240811_103146.jpg


Με τούτα και με τα άλλα βαρεθήκανε να μας έχουν συνοδεία και μας παράτησαν. Από τότε και μετά κάναμε όσες στάσεις θέλαμε. Για να πω την αλήθεια ήμασταν λίγο σεμνοί ως προς το χρόνο και ως προς την απόσταση από το αυτοκίνητο μας. Δηλαδή δεν απομακρυνόμασταν.
DSC_0258.JPG


DSC_0269.JPG



IMG_20240811_110208.jpg



DSC_0288.JPG



DSC_0293.JPG



DSC_0304.JPG


Η απόσταση από το Μπεσάμ που είχαμε κοιμηθεί μέχρι το Swat που φτάσαμε για να διανυκτερεύσουμε, ήταν 90 μόλις χιλιόμετρα. Το google maps την δίνει σε τρεις ώρες. Εμείς κάναμε λίγο παραπάνω, όχι πολύ. Επειδή είχαμε τη συνοδεία της αστυνομίας δεν σταματήσαμε σε κανένα checkpoint. Από τη στιγμή όμως που μας άφησε, σταματήσαμε σε μερικά. Όταν φτάσαμε στο Swat ήταν πολύ νωρίς και αφού δεν είχαμε πάλι δικαίωμα να κυκλοφορούμε έξω θα βαριόμασταν στο ξενοδοχείο. Ο Asif λοιπόν, όταν του είπαμε να σταματήσει σε ένα σημείο του ποταμού (που περνάει από την πόλη Swat και έχει το ίδιο όνομα) εκείνος σταμάτησε με χαρά. Και εκείνος ήθελε να περάσει λίγο ο χρόνος. Εμείς θέλαμε να σταματήσουμε γιατί σε κάποια περιοχή είδαμε αρκετό κόσμο να είναι στο ποτάμι και να κάνει διάφορα πράγματα.

Κατεβήκαμε εκεί κοντά στην κοίτη του ποταμού και εμείς και είδαμε ότι ήταν κυρίως ντόπιοι. Άλλοι έκαναν βόλτα με μία στολισμένη καμήλα που υπήρχε εκεί, άλλοι έτρωγαν και άλλοι έπλεναν τα αυτοκίνητά τους. Εκτός από τους τελείως ντόπιους, υπήρχαν και Πακιστανοί τουρίστες από άλλες περιοχές. Αυτούς τους καταλαβαίνεις πολύ εύκολα γιατί τραβάνε συνέχεια φωτογραφίες και σχεδόν πάντα έρχονται κοντά μας για να βγούμε και όλοι μαζί. Το ίδιο έγινε και τώρα. Τους αντιλαμβάνεσαι άλλωστε και από τα πιο «έξαλλα» ρούχα που φοράνε. Όταν όμως πήγαμε να βγάλουμε φωτογραφία προς την πλευρά που ήταν οι ντόπιοι, αμέσως έβλεπες της γυναίκες να κρύβονται πίσω από τις μαντίλες τους και να γυρνάνε προς τα πίσω το κεφάλι.

DSC_0324.JPG



IMG_20240811_130250.jpg



DSC_0338.JPG


Στην περιοχή είναι πολύ παραδοσιακοί άνθρωποι και οι γυναίκες σπανίως αφήνουν να φαίνονται τα μάτια τους. Συνήθως δηλαδή φοράνε ολόκληρη μαντήλα μπροστά στο κεφάλι. Μάλιστα για να το παίξουν καλές και φρόνιμες όταν πάνε να τις τραβήξουν φωτογραφία κρύβονται ακόμα πιο πολύ(!). Φαίνεται ο Μωάμεθ ήξερε ότι θα εφευρεθούν οι φωτογραφικές μηχανές και είχε διδάξει να μην βγαίνουν φωτογραφία με αυτές. Βέβαια δεν ξέρω στην ταυτότητα πώς γίνεται και δεν τους ενοχλεί. Αλλά ας μην το συνεχίσω γιατί σίγουρα δεν υπάρχει λογική.

DSC_0342.JPG



DSC_0351.JPG


Στο ποτάμι εκεί μας άρεσε πάρα πολύ και μάλιστα είχε και ένα αναβατόριο που πήγαινε από τη μία άκρη του ποταμού στην άλλη. Κυρίως μετέφερε κατοίκους που έμεναν στην απέναντι μεριά του ποταμού. Όταν ζήτησα από τον ξεναγό μας να πάμε και εμείς να περάσουμε και να επιστρέψουμε, δεν το επέτρεψε γιατί φοβόταν μήπως συμβεί κάτι και βρει τον μπελά του.

DSC_0356.JPG



DSC_0322.JPG


Εκεί υπήρχαν και μερικοί άνθρωποι οι οποίοι κάτι έκαναν με το νερό με κάποιες πέτρες. Ο Asif μας εξηγείσαι ότι πάνε και φέρνουν πέτρες και τις σπάνε εκεί και τις καθαρίζουν για να βρούνε σμαράγδια πού βρίσκονται μέσα σε αυτές. Μάλιστα μας πήγε σε έναν ο οποίος μας έδειξε αρκετά μικρά σμαράγδια που είχε βρει στις πέτρες του και μπορούσαμε να τα αγοράσουμε. Εγώ είχα διάθεση να πάρω κάτι. Όταν όμως μου έδειξε ένα μικρό και ένα πολύ μεγαλύτερο και μου είπε ότι έχουν την ίδια τιμή, προτίμησα να εγκαταλείψω την ιδέα. Δεν ήταν κλέφτης ούτε ψεύτης, απλά μας εξήγησε ότι το μεγάλο έχει πολλές προσμίξεις στο σμαράγδι ενώ το μικρό, που ήταν τουλάχιστο 5 φορές μικρότερο, ήταν πεντακάθαρο. Εγώ δεν καταλάβαινα διαφορά. Πάντως εμείς φύγαμε και δεν πήραμε κάτι. Όταν δεν γνωρίζεις από ημιπολύτιμους λίθους, καλύτερα να μην ασχοληθείς γιατί θα χάσεις. Μου το είχε πει αυτό ένας τουρίστας πριν από είκοσι χρόνια, δεν ξέρω που.

DSC_0315.JPG



DSC_0317.JPG


Η ώρα είχε περάσει και πήγαμε στο ξενοδοχείο μας για να παραλάβουμε τα δωμάτια μας. Το ξενοδοχείο ήταν το Swat Ρalace Ηotel. Μείναμε στον τέταρτο όροφο και είχαμε θέα στο ποτάμι. Το ξενοδοχείο ήταν πολύ καλό, το δωμάτιο τεράστιο, μόνο που πάλι είχαμε το πρόβλημα με το ζεστό νερό. Δεν επιτρέπεται ένα τόσο καλό ξενοδοχείο να μην έχει ζεστό νερό στο δωμάτιο και να πρέπει να πας να τους το πεις για να ανάψουν κάποιο θερμοσίφωνο. Αφού τους είπα πέρασε μία ώρα για να ζεσταθεί το νερό και να κάνουμε μπάνιο.

1732855280450.png



 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.661
Likes
13.733
Προσπαθώ, ύστερα από μήνες και πλέον, να θυμηθώ πως ξεκίνησε η ιδέα του Πακιστάν. Δεν το μπορώ.
Δεν χρειαζεται να προσπαθησω καθολου.... ηταν το 2009 οταν διαβασα εδω στο φορουμ μια ιστορια για Πακισταν απο παλιοτερο μερος και απο τοτε μου εχει καρφωθει στο μυαλο...
Ανυπομονω για την συνεχεια!!!!
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Δεν χρειαζεται να προσπαθησω καθολου.... ηταν το 2009 οταν διαβασα εδω στο φορουμ μια ιστορια για Πακισταν απο παλιοτερο μερος και απο τοτε μου εχει καρφωθει στο μυαλο...
Ανυπομονω για την συνεχεια!!!!
Κι εγώ είχα διαβάσει την ιστορία του @dbalats , και λέω: άστο δε θα πάω ποτέ!
Μετά όμως ευτυχώς το ξέχασα.
Μέσα από την ιστορία μου θα καταλάβεις ότι τελικά δεν ήταν και τόσο δύσκολο να γίνει το ταξίδι.
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.661
Likes
13.733
Κι εγώ είχα διαβάσει την ιστορία του @dbalats , και λέω: άστο δε θα πάω ποτέ!
Μετά όμως ευτυχώς το ξέχασα.
Μέσα από την ιστορία μου θα καταλάβεις ότι τελικά δεν ήταν και τόσο δύσκολο να γίνει το ταξίδι.
Του traveladdict ειχα διαβασει πρωτα και ειχε και πολλη περιπετεια...
Μην καθυστερεις λεμε!!! :haha:
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
@travelbreak ταξιδιωτικά είσαι...on fire :) Περιμένουμε τη συνέχεια!
Τα τελευταία χρόνια (έχω πάρει και τη σύνταξή μου βέβαια) κάνουμε κάποια μακρινά που μας λείπουν. Αλλά να ξέρεις ότι η Ντίνα είναι αυτή που με παροτρύνει.
 

evaT

Member
Μηνύματα
1.953
Likes
16.674
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Τα τελευταία χρόνια (έχω πάρει και τη σύνταξή μου βέβαια) κάνουμε κάποια μακρινά που μας λείπουν. Αλλά να ξέρεις ότι η Ντίνα είναι αυτή που με παροτρύνει.
σας θαυμάζω και πολύ θέλω να σας μοιάσω όταν φτάσει η ώρα !
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Πακιστάν, το ταξίδι ξεκινά. Πρώτη μέρα.

Αν έλεγα σε κάποιους από τους φίλους μου ότι θα πάω στο Πακιστάν ταξίδι μόνος μου, χωρίς πρακτορείο από την Ελλάδα, θα μου έλεγαν ότι αυτό το θεωρούν πολύ επικίνδυνο. Κι όμως το τολμήσαμε και το κάναμε. Για να λέμε την αλήθεια δε θα είχαν και τόσο άδικο, αν και εμείς δεν καταλάβαμε και τόσο τους κινδύνους εκεί. Όμως υπήρχαν και τους ανακαλύπτεις ψάχνοντας στις ειδήσεις για τη χώρα. Γίνονται επεισόδια πολύ συχνά με θύματα αθώους αστυνομικούς, στρατιωτικούς και πολίτες. Δε θα το αναλύσω περισσότερο. Πριν φύγουμε είχαμε άγνοια του κινδύνου. Δεν είχαμε ψάξει στα ξένα πρακτορεία. Μόνο ό,τι ακούγαμε στις ελληνικές ειδήσεις.

Το ταξίδι ξεκίνησε την Τρίτη το μεσημέρι στις 29 Ιουλίου. Η πτήση μας ήταν στις τρεις και τέταρτο το μεσημέρι. Όλα πήγαν καλά μέχρι που μας ανακοίνωσαν ότι θα έχει το αεροπλάνο κάποια καθυστέρηση. Πηγαίναμε με την αεροπορική εταιρεία Saudi Arabia στην Jeda. Τελικά η πτήση αντί για τις τρεις και τέταρτο έφυγε περίπου στις 5. Ευτυχώς όμως είχαμε μεγάλη αναμονή στην Τζέντα, οπότε δεν είχαμε πρόβλημα. Ίσως και καλύτερα, γιατί μοιράσαμε τις αναμονές στα αεροδρόμια της Αθήνας και της Σαουδικής Αραβίας. Εκεί φτάσαμε περίπου στις 9:00 το βράδυ και η πτήση μας ήταν κάπου στις 2:00 τα ξημερώματα.

Χαζολογήσαμε λίγο στο αεροδρόμιο, αλλά δυστυχώς δεν είχε και πολύ ενδιαφέρον. Όμως τουλάχιστον εγώ που νύσταζα λίγο, κοιμήθηκα καθιστός για αρκετά λεπτά και η ώρα για μένα πέρασε σχετικά γρήγορα. Η πτήση για το Ισλαμαμπάντ διήρκησε περίπου 5 ώρες και, στην περισσότερη από αυτήν, εγώ κοιμόμουν. Έτσι στις 9:00 το πρωί έφτασα σχετικά ξεκούραστος. Όλες οι διαδικασίες και στην Σαουδική Αραβία και στο Πακιστάν για να περάσουμε τα τυπικά ήταν γρήγορες. Όμως είχαμε τεράστια αναμονή για να πάρουμε τις βαλίτσες μας. Συγκεκριμένα περιμέναμε λίγο πάνω από μία ώρα για να έρθουν όλες. Έτσι κάπου στις 10:30 βγήκαμε από το αεροδρόμιο όπου μας περίμενε ο οδηγός ενός μεγάλου βαν (Toyota Hiace) και ο Asif που θα ήταν ο ξεναγός μας.

Ο Ασίφ ήταν ένας χοντρούλης στα 40 προς 50, ο οποίος ήταν πολύ ευγενικός. Το επίσημο όνομα που έχει ως ξεναγός είναι Asif OMG Tour Guide. Καταρχήν μας περίμενε με μία ανθοδέσμη την οποία μας παρέδωσε. Μετά μας πήγε δίπλα σε ένα καφέ και μας κέρασε ένα ποτό τον καθένα. Μετά και από αυτό μας μετέφερε τα πράγματα σε ένα σημείο όπου πέρασε το Hiace για να τα βάλουμε και να μπούμε και εμείς και να ξεκινήσουμε το ταξίδι μας. Το βαν ήταν τουλάχιστο 10 θέσεων και χωρούσε άνετα και τα πράγματά μας. Μπροστά έχει θέση για τον οδηγό και τον ξεναγό μας, ενώ πίσω έχει στην πρώτη σειρά 2 θέσεις και μετά άλλες δύο σειρές από τρεις θέσεις σε κάθε μία. Έχει πιο πίσω και άλλη σειρά θέσεων, αλλά ήταν σηκωμένες για να χωράνε τα πράγματα. Ήταν αρκετά καινούργιο.
DSC_0003.JPG

Ο Ασίφ μας ρώτησε εάν θέλουμε να πάμε στο ξενοδοχείο και να ξεκουραστούμε. Εμείς όμως του είπαμε ότι δεν θέλουμε να πάμε γιατί έχουμε πει στον Shahid ότι θα μας πάει μία βόλτα πριν μας πάει στο ξενοδοχείο. Γι’ αυτό του είπαμε και μας πήγε στον σταθμό Murree Hills Station. Είναι μια περιοχή που οι Άγγλοι έχτισαν, τον 19ο αιώνα, ένα μέρος για να έχουν δροσιά λόγω του υψομέτρου του. Είχε ένα σανατόριο για τα στρατεύματά τους και σιγά σιγά έχτισαν ολόκληρη πόλη με σπίτια, εκκλησία κλπ. Ανεβήκαμε σε υψόμετρο πάνω από 2 km από δρόμους που ήταν γεμάτοι στροφές, αφού ανέβαιναν μέσα από πολλούς λόφους που ήταν καταπράσινοι. Σε πολλά σημεία βλέπαμε και σπίτια αλλά και μαγαζιά που ο κόσμος καθόταν για να φάει ή να πιει. Στο τέλος πήγαμε στον σταθμό όπου κάναμε βόλτα για πάνω από μία ώρα σε έναν πεζόδρομο που ήταν γεμάτος μαγαζιά και κόσμο. Είχαμε πια φτάσει στο κανονικό Πακιστάν με τα πολύχρωμα μαγαζιά και τον κόσμο που ήθελε να βγαίνει φωτογραφίες μαζί μας. Εμείς βέβαια δεν τους χαλούσαμε χατίρι. Η διαδρομή ήταν πολύ όμορφη και το σημείο στο οποίο πήγαμε επίσης, αλλά δεν ήτανε κάτι που θα μπορούσε να τρελάνει έναν ταξιδιώτη.
DSC_0008.JPG
DSC_0010.JPG
DSC_0016.JPG
DSC_0018.JPG

Αυτό που εντυπωσιάζει είναι ότι οι οικογένειες ανεβαίνουν εκεί έχοντας μαζί τους ένα σωρό παιδιά. Αυτό το διαπιστώσαμε και στα αεροπλάνο ερχόμενοι από την Σαουδική Αραβία στο Ισλαμαμπάντ, όπου οι περισσότεροι ταξιδιώτες είχαν μαζί τους και μερικά παιδιά. Εκείνα βέβαια έκαναν αρκετή φασαρία στο αεροπλάνο και φεύγοντας το άφησαν σαν να ήταν ένα βομβαρδισμένο τοπίο. Εμείς λοιπόν περάσαμε την ώρα μας εκεί πάνω στις λόφους κάνοντας μια βόλτα.
DSC_0020.JPG
DSC_0029.JPG
DSC_0033.JPG

Υπήρχε και εκκλησία από την εποχή των Άγγλων:
DSC_0040.JPG
DSC_0041.JPG
DSC_0043.JPG
DSC_0054.JPG

Επιστρέψαμε από κάποιους άλλους δρόμους που όμως είχαν την ίδια θέα. Δηλαδή βλέπαμε καταπράσινο τοπίο, μαγαζιά, σπίτια και ανθρώπους να κυκλοφορούν. Η οδήγηση σε αυτούς τους δρόμους θυμίζει πολύ την οδήγηση στην Ινδία, στο Βιετνάμ ή στην Σρι Λάνκα. Όλα καλά όμως αφού άμα τα συνηθίσεις σου φαίνονται φυσιολογικά. Όχι βέβαια ότι θα τολμούσα να οδηγήσω εγώ σε αυτούς τους δρόμους, που μάλιστα οδηγούν και στην αριστερή πλευρά.

Επειδή είχαμε ρωτήσει αν είναι εύκολο να βρούμε μπύρες ή κρασί, ο ξεναγός μάς πήγε στο πίσω μέρος ενός ξενοδοχείου όπου τον ήξεραν και μπορούσαμε να πάρουμε αρκετές μπύρες ή κρασί. Όμως η τιμή δεν ήταν καθόλου χαμηλή και έτσι πήραμε μονάχα τρεις μπύρες του μισού λίτρου προς 4€ την κάθε μία. Αν ήταν φθηνότερες φυσικά θα παίρναμε περισσότερες. Τώρα δεν νομίζω ότι θα βρούμε άλλες μπύρες στο ταξίδι μας και ευτυχώς έχουμε μαζί μας 1,5 λίτρο με τσικουδιά.

Στις 4 πια φτάσαμε στο ξενοδοχείο που ονομαζόταν Hillview Islamabad και ήταν αρκετά καλό, αν και νομίζω ότι είχε μόνο 3 αστέρια. Το δωμάτιο ήταν τεράστιο, αρκετά καθαρό και περιποιημένο. Ο ξεναγός με τον οδηγό έφυγαν και δώσαμε ραντεβού για την επόμενη μέρα το πρωί στις 6:30 για να φύγουμε να πάμε στη Λαχόρη. Αποδείχτηκε ότι ήμασταν και πολύ τυχεροί αφού όλο το βράδυ και την άλλη μέρα το πρωί έβρεχε στη Λαχόρη, τόσο που πνίγηκαν και μερικοί άνθρωποι.

Σχεδόν αμέσως μετά που έφυγε ο ξεναγός με τον οδηγό, εγώ με τον Γιάννη ψάξαμε για να βρούμε στη γειτονιά του ξενοδοχείου συνάλλαγμα. Πράγματι στη γειτονιά μας έχει πολλά μαγαζιά που πουλάνε διάφορα πράγματα και πολλές τράπεζες. Αρχικά δοκιμάσαμε στα atm των τραπεζών, αλλά αυτά δεν μας έδιναν χρήματα. Μετά μπήκαμε σε δύο τράπεζες στις οποίες οι υπάλληλοι μας είπαν ότι δεν δίνουν συνάλλαγμα. Μάλιστα μας ενημέρωσαν ότι θα πρέπει να πάμε να βρούμε μαγαζιά για συνάλλαγμα στην περιοχή που ονομάζεται Βlue Αrea και βρίσκεται 2 χιλιόμετρα από το ξενοδοχείο μας. Η ζέστη όμως ήταν τρομερή και δεν είχαμε καμία διάθεση να περπατήσουμε τόση απόσταση. Πάνω στο βουνό που είχαμε πάει το μεσημέρι η κατάσταση ήταν καλύτερη, δηλαδή η θερμοκρασία ήταν γύρω στους 26 με 28 βαθμούς Κελσίου. Γυρίσαμε λοιπόν χωρίς κανένα αποτέλεσμα στο ξενοδοχείο και αναγκαστήκαμε να κάνουμε συνάλλαγμα στη ρεσεψιόν όπου μας άλλαξαν το κάθε ευρώ με 290 ρουπίες. Ήταν σχετικά λίγες αλλά δεν πειράζει. Χάσαμε 10 ρουπίες στο κάθε ευρώ.

Μετά ο Γιάννης πήγε να ξεκουραστεί στο δωμάτιό του και εγώ με την Ντίνα βγήκαμε να περπατήσουμε στους δρόμους. Βέβαια όταν η θερμοκρασία είναι 35 βαθμούς και η υγρασία 90%, αυτό δεν είναι και τόσο καλή ιδέα. Όμως το να κλειστούμε και μέσα στο δωμάτιο όλο το απόγευμα, είναι ακόμα χειρότερη ιδέα. Περπατούσαμε περίπου δύο ώρες στην πόλη χωρίς να δούμε κάτι που να έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Η πόλη όντως θα μπορούσε να είναι όμορφη αλλά μάλλον γενικά ο κόσμος δεν προτιμά να μένει σε αυτήν. Είδαμε σχετικά λίγες κατοικίες. Έχει πολύ πράσινο, αλλά έτσι είναι και όλη η γύρω περιοχή, όπως είδαμε και με το αυτοκίνητο στις μετακινήσεις της ημέρας. Όμως από τη μία δεν είναι και τόσο καθαρά στους δρόμους και από την άλλη τα πάρκα δεν προσφέρονται και τόσο για βόλτα. Κυκλοφορούν αρκετά αυτοκίνητα και λίγες μοτοσυκλέτες.
DSC_0071.JPG
DSC_0077.JPG
DSC_0082.JPG
DSC_0089.JPG

Σε πολλά σημεία βλέπεις αστυνομικούς να κυκλοφορούν ή να είναι σταματημένοι έξω από κάποια κτίρια. Έτσι μπορώ να πω ότι νιώθει κάποιος τελείως ασφαλής σε τούτη την πόλη. Περίπου στις 7 γυρίσαμε στο δωμάτιο και εγώ ήμουν τελείως μούσκεμα από τον ιδρώτα. Άλλαξα στα γρήγορα γιατί είχαμε ραντεβού με τους φίλους μας να πάμε για φαγητό. Η περιοχή έχει πολλά μαγαζιά αλλά μάλλον διαλέξαμε εκείνα τα οποία δεν ήταν και τόσο καλά. Καταλήξαμε σε ένα το οποίο είχε μοσχαρίσιο κεμπάπ και κοτόπουλο και όλα αυτά τα έφτιαχνε στα κάρβουνα. Πληρώσαμε όλοι μαζί 8€, έχοντας φάει πέντε κεμπάπ μία μερίδα κοτόπουλο κι άλλο ένα σουβλάκι κοτόπουλο, ένα μεγάλο μπουκάλι νερό και δύο αναψυκτικά. Από τιμή δηλαδή ήταν πολύ καλά.

Επιστρέψαμε στο δωμάτιο περίπου στις 9:00 για να κάνουμε τα μπάνια μας και να ξεκουραστούμε νωρίς, αφού την επόμενη μέρα είχαμε πολύ πρωινό ξύπνημα. Έχουμε πρωινό στις 6:00 και 6:30 έχουμε αναχώρηση. Το κακό είναι ότι δεν είχαμε κάνει αρκετό συνάλλαγμα γιατί περιμέναμε να βρούμε καλύτερη ισοτιμία κάπου αλλού και δεν βρήκαμε ντόπια κάρτα sim. Το καλό όμως είναι ότι μέσα στο αυτοκίνητο που μας μετέφερε με κάποιο τρόπο έκανε ο Ασίφ hotspot και είχαμε internet. Όμως το internet είχε πολύ συχνές διακοπές και το ίδιο συνέβαινε συχνά και στα δωμάτια των ξενοδοχείων.
 

mariath

Member
Μηνύματα
2.356
Likes
7.035
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Δεν μας αφήνεις να πάρουμε ανάσα από τη μια ιστορία στην άλλη! Να είστε καλά και να συνεχίσετε να ταξιδεύετε μ' αυτούς τους ρυθμούς.
Τα τελευταία χρόνια (έχω πάρει και τη σύνταξή μου βέβαια) κάνουμε κάποια μακρινά που μας λείπουν. Αλλά να ξέρεις ότι η Ντίνα είναι αυτή που με παροτρύνει.
Θέλω σύνταξη τώρα! :haha:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.009
Μηνύματα
923.720
Μέλη
39.726
Νεότερο μέλος
Christos Rev

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom