• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιος - Οκτώβριος 2021 !

Πακιστάν ΠΑΚΙΣΤΑΝ. Στα χνάρια του Μ. Αλέξανδρου

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός

Από το φανατικό Swat στο φιλελεύθερο Chitral.

Σε αυτή τη χώρα τα πρωινά (breakfast) τους δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον. Εγώ κάθε πρωί αν δεν έτρωγα ομελέτα θα έμενα νηστικός. Είχε πράγματα να φας, όπως για παράδειγμα κοτόπουλο ή ρεβίθια. Αυτά όμως δεν τρώγονται το πρωί από Έλληνες. Συνήθως έχει και κάποιο είδος ψωμιού όπου μπορείς να βάλεις μαρμελάδα και βούτυρο ή μόνο το ένα από αυτά. Άρα μένει μόνο η ομελέτα ή τα αυγά μάτια. Στα μισά ξενοδοχεία δεν έχει καφέ. Είτε πρέπει να τον πληρώσεις είτε δεν έχει καθόλου. Νομίζω τα καλύτερα πρωινά τα φάγαμε στο Islamabad και στη Λαχόρη. Όσο καλά και να είναι τα ξενοδοχεία της επαρχίας υστερούν σε μερικά πράγματα, μεταξύ αυτών και στο πρωινό. Πάντως σχεδόν κάθε μέρα κάτι βρίσκουμε να φάμε το οποίο θα μας κρατήσει μέχρι το βράδυ. Συνήθως όλη την υπόλοιπη μέρα δεν βάζω τίποτα στο στόμα μου. Εξαίρεση είναι μερικές φορές κάποια φρούτα. Κάθε τόσο αγοράζαμε από τους πλανόδιους βερίκοκα, μήλα, μάγκο ή ροδάκινα.
Η αστυνομικοί συνοδοί μας:

DSC_0479.JPG



DSC_0496.JPG



DSC_0519.JPG



DSC_0522.JPG


Το πρόγραμμα της σημερινής ημέρας είχε απλώς μετακίνηση από το Swat μέχρι την περιοχή Chitral που θα μέναμε στο χωριό Ayun. Ο Σαχίντ μου είχε πει ότι εκεί υπάρχει ένα καταπληκτικό ξενοδοχείο. Περίμενα με ανυπομονησία να φτάσουμε για να το απολαύσω. Η απόσταση ήταν 230 χιλιόμετρα και το google την έδινε σε περίπου 6 ώρες. Όμως ο ξεναγός μας ήθελε να φύγουμε νωρίς και μόνο πολύ αργότερα καταλάβαμε το λόγο. Στο πρόγραμμα δεν υπήρχε καμία επίσκεψη, αν και κοντά στη διαδρομή υπήρχαν κάποια ενδιαφέροντα σημεία που μπορούσαμε να δούμε. Εμείς ακολουθήσαμε απλά την πορεία μας και παρόλα αυτά φτάσαμε μετά από 12 ώρες στο ξενοδοχείο, όταν πια είχε πέσει το σκοτάδι για καλά. Πράγματι το ξενοδοχείο ήταν πολύ καλό. Έστω και μέσα στο σκοτάδι μπορούσαμε να καταλάβουμε πόσο ωραίο ήταν, απλά και μόνο βλέποντας τους κήπους. Τα δωμάτια ήταν τεράστια αλλά δεν θα έλεγα ότι ήταν τόσο μοντέρνα.
IMG_20240812_084710.jpg


Στο Swat και ακριβώς στις 8:00 το πρωί μας περίμενε μία μοτοσυκλέτα με δύο αστυνομικούς για να μας συνοδέψει. Αυτή τη φορά και οι δύο αστυνομικοί κρατούσαν μεγάλα όπλα. Για να μην τα πολυλογώ, αφού τα έχω ξαναπεί, μέχρι περίπου τις μία το μεσημέρι η συνοδεία μας άλλαζε κάθε 5 με 10 km. Μερικές φορές ίσως και λίγο παραπάνω. Άλλοτε ήταν δύο μοτοσικλετιστές και άλλοτε αυτοκίνητο με τουλάχιστον τέσσερις αστυνομικούς. Οι δύο από αυτούς βρίσκονταν στο πίσω μέρος κρατώντας τα όπλα τους έτοιμα για να αντιμετωπίσουν τον εχθρό. Με όλους αυτούς τους αστυνομικούς δεν είχαμε ιδιαίτερες σχέσεις γιατί με κάποιους δεν ήρθαμε καν σε επαφή. Και αυτό γιατί την ώρα που σταματούσαν οι προπορευόμενοι αστυνομικοί, ταυτόχρονα ξεκινούσαν οι επόμενοι (που μας περίμεναν σε προκαθορισμένο σημείο) κι εμείς τους ακολουθούσαμε χωρίς καν να σταματήσουμε.

DSC_0538.JPG



DSC_0541.JPG



DSC_0611.JPG



DSC_0631.JPG



DSC_0547.JPG



DSC_0560.JPG



DSC_0588.JPG


IMG_20240812_122634.jpg



DSC_0583.JPG



IMG_20240812_122355.jpg


Με μερικούς όμως βγάλαμε πολλές φωτογραφίες καθώς και βίντεο. Μάλιστα ο ένας μου έδωσε και τον αριθμό WhatsApp και μου ζήτησε να του στείλω ένα βίντεο που τράβηξα με το κινητό μου. Όλοι αυτοί πιστεύουν ότι τα δικά τους κινητά είναι υποδεέστερα των δικών μας. Εγώ δεν μπορώ να ξέρω αλλά η αλήθεια είναι ότι το δικό μου βγάζει πολύ καλές φωτογραφίες και βίντεο. Μπορεί να μην είναι ένα ακριβό samsung ή iphone αλλά εγώ είμαι ευχαριστημένος. Το βράδυ που είχα καλό ίντερνετ του έστειλα το βίντεο και ο άνθρωπος με ευχαρίστησε. Μάλιστα και εκείνος μου έστειλε ένα δικό του. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι νέα παιδιά, λίγο πάνω από τα 25, αλλά υπάρχουν και κάποιοι που είναι στα 50.

DSC_0616.JPG



DSC_0638.JPG


Ακόμα και όταν είχαμε τη συνοδεία των αστυνομικών εμείς σταματούσαμε για φωτογραφίες, ουσιαστικά όποτε θέλαμε. Το ίδιο φυσικά έκαναν και εκείνοι, αφού έπρεπε να παραμένουν δίπλα μας. Στις περιπτώσεις που σταματήσαμε για καφέ ή για βενζίνη και εμείς βγήκαμε και περπατήσαμε λίγο πιο πέρα, πάντα ένας οπλισμένος από αυτούς ερχόταν κοντά μας. Τρελή αυτή η ιστορία με τους αστυνομικούς. Ευτυχώς στη μέση της διαδρομής μας παράτησαν και συνεχίσαμε μόνοι μας στους δικούς μας ρυθμούς.
Το παιδί εδώ είναι μαθητής που περνάμε αυτό το βαγόνι απέναντι το ποτάμι:

DSC_0643.JPG



DSC_0665.JPG



DSC_0712.JPG


Στην αρχή της διαδρομής μας το πρωί είχαμε εκνευριστεί γιατί θεωρήσαμε ότι αυτή η μέρα θα ήταν χαμένη. Η ιστορία με την επικοινωνία με τους αστυνομικούς δεν μας έλεγε πλέον και πολλά πράγματα. Μάλλον μας κούραζε κιόλας. Μάλιστα το ένα αστυνομικό αυτοκίνητο έτρεχε σαν τρελό με αποτέλεσμα να νιώθουμε ότι κινδυνεύουμε να συγκρουστούμε ή να σκοτώσουμε κάποιον πεζό ή μοτοσικλετιστή. Ο Asif φώναζε στον οδηγό μας να πηγαίνει πιο αργά και ας κάνουν ό,τι ήθελαν οι προπορευόμενοι αστυνομικοί. Εκείνος όμως έτρεχε γιατί φαίνεται τους φοβόταν.

DSC_0734.JPG



DSC_0764.JPG



DSC_0772.JPG



DSC_0814.JPG


Στην αρχή πράγματι η διαδρομή δεν είχε μεγάλο ενδιαφέρον. Έτσι κάναμε λίγες στάσεις. Προς το τέλος όμως δηλαδή στα τελευταία 50 χιλιόμετρα ήταν πάρα πολύ όμορφη η φύση δίπλα στο ποτάμι, που είχε το όνομα της περιοχής του Chitral. Εμείς βέβαια επιδιδόμασταν μέσα από το αυτοκίνητο σε διαγωνισμό καλύτερης φωτογραφίας μουσουλμάνων γυναικών. Είχε πλάκα γιατί όταν έδειχνε ο ένας στον άλλον τη φωτογραφία που τράβηξε δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε εύκολα αν ήταν από μπροστά ή από το πίσω μέρος του κεφαλιού. Τόσο πολύ κουκουλωμένες ήταν πολλές από αυτές. Μάλιστα οι πιο πολλές φορούσαν ροζ φορέματα από πάνω μέχρι κάτω. Προσέχαμε βέβαια να μη μας πάρουν χαμπάρι και ας βρισκόμασταν μέσα στο αυτοκίνητο. Φυσικά δεν είναι και χαζές και καταλάβαιναν τι γίνεται, οι περισσότερες πιστεύω.

DSC_0850.JPG



DSC_0866.JPG



DSC_0893.JPG



DSC_0953.JPG


Από τη στιγμή που έφυγαν οι αστυνομικοί που μας συνόδευαν, νιώσαμε πολύ πιο όμορφα αφού θα κάναμε όσες στάσεις θέλαμε. Και είναι αλήθεια ότι κάναμε πάρα πολλές. Εγώ σε μία από αυτές αγόρασα ένα κιλό μάνγκο και περίπου 1 κιλό ροδάκινα, πληρώνοντας 500 ρουπίες δηλαδή περίπου 1,7 ευρώ. Όταν βέβαια είδα πόσο πολλά ήταν αναρωτιόμουν πότε θα προλάβουμε να τα φάμε πριν ωριμάσουν πολύ και τα πετάξουμε. Άσε που έχουμε ακόμα μήλα που είχαμε πάρει πριν από μία βδομάδα. Τελικά τα φάγαμε όλα. Ειδικά τα μάνγκο έφυγαν με την πρώτη επίθεση που τους κάναμε το βράδυ στο δωμάτιο. Δε φτουράνε κιόλας, είναι και νόστιμα!

IMG_20240812_153549.jpg


Το ξενοδοχείο που μείναμε στο Ayun λέγεται Ayun fort. Για να φτάσουμε σε αυτό, όταν κάναμε την παράκαμψη από το δρόμο που πηγαίνει στο Chitral, την πόλη εννοώ τώρα, ενώ μας έμεναν πέντε, έξι χιλιόμετρα, κάναμε περίπου μισή ώρα για να φτάσουμε, γιατί ο δρόμος ήταν πολύ κακός. Μας είχε βγει πια η ψυχή και δεν είχαμε καμία όρεξη για να ευχαριστηθούμε το ίδιο το ξενοδοχείο.

DSC_0970.JPG



DSC_1000.JPG


Από το απόγευμα ο ξεναγός μας είχε τηλεφωνήσει και είχε παραγγείλει το φαγητό που θα τρώγαμε. Ο λόγος είναι ότι δεν έχει πολύ κόσμο να μένει στο ξενοδοχείο και έπρεπε είτε να πάνε να ψωνίσουν είτε να ετοιμάσουν το φαγητό στην ώρα που το θέλαμε. Εμείς τους είπαμε ότι το θέλαμε στις 8:30. Πράγματι εκείνη την ώρα πήγαμε και περιμέναμε να έρθουν να μας σερβίρουν. Εγώ με την Ντίνα παραγγείλαμε μισό κιλό αρνάκι καυτερό και ο Γιάννης άλλο μισό κιλό αρνάκι αλλά όχι καυτερό. Καθίσαμε στο τραπέζι και περιμέναμε αλλά μας έφεραν μονάχα μισό κιλό αρνάκι το οποίο δεν ήταν καυτερό. Οι άνθρωποι δεν παίζονται. Σχεδόν κάθε φορά που πηγαίνουμε να φάμε σε αυτό το ταξίδι γίνονται τέτοια λάθη.
IMG_20240812_155620.jpg


Εγώ μόλις είδα ότι δεν μου έφεραν φαγητό και μου πρότειναν να μου ετοιμάσουν κοτόπουλο για να φάω, τσαντίστηκα. Γι’ αυτό σηκώθηκα και έφυγα και είπα στην παρέα ό,τι πηγαίνω να φάω τα φρούτα που είχα αγοράσει το απόγευμα. Πράγματι πήγα στο δωμάτιο και αν και η Ντίνα ήρθε σε λίγο να μου προτείνει να γυρίσω πίσω, εγώ έκατσα και έφαγα τα φρούτα μου, ενώ η Ντίνα γύρισε στην υπόλοιπη παρέα.

IMG_20240812_163117.jpg


Και εγώ όμως όταν έφαγα αρκετά από τα φρούτα, πήρα ένα ποτήρι με λίγη ρακή και πήγα στο εστιατόριο ξανά. Τους είπα τα καθέκαστα και καθίσαμε σαν μία ωραία παρέα και τα λέγαμε, εμείς οι τέσσερις εκδρομείς και ο οδηγός με τον ξεναγό. Εγώ πραγματικά δεν είχα πρόβλημα που έγινε έτσι, γιατί ήξερα ότι και να μου έφερναν το αρνάκι πιο πολύ ώρα θα έγλειφα τα κόκκαλα παρά που θα μάσαγα το κρέας. Πήγαμε και λίγο στους κήπους με ωραίο φωτισμό και κυρίως με θέα στα απέναντι βουνά και στο χωριό από κάτω. Κατά τις 10 φύγαμε όλοι από το εστιατόριο και πήγαμε για ξεκούραση στα τεράστια δωμάτιά μας.

Να και η διαδρομή μας:

1733084240978.png



Εδώ έχουμε και 3 βίντεο:




 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.661
Likes
13.733
Προσπαθώ, ύστερα από μήνες και πλέον, να θυμηθώ πως ξεκίνησε η ιδέα του Πακιστάν. Δεν το μπορώ.
Δεν χρειαζεται να προσπαθησω καθολου.... ηταν το 2009 οταν διαβασα εδω στο φορουμ μια ιστορια για Πακισταν απο παλιοτερο μερος και απο τοτε μου εχει καρφωθει στο μυαλο...
Ανυπομονω για την συνεχεια!!!!
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Δεν χρειαζεται να προσπαθησω καθολου.... ηταν το 2009 οταν διαβασα εδω στο φορουμ μια ιστορια για Πακισταν απο παλιοτερο μερος και απο τοτε μου εχει καρφωθει στο μυαλο...
Ανυπομονω για την συνεχεια!!!!
Κι εγώ είχα διαβάσει την ιστορία του @dbalats , και λέω: άστο δε θα πάω ποτέ!
Μετά όμως ευτυχώς το ξέχασα.
Μέσα από την ιστορία μου θα καταλάβεις ότι τελικά δεν ήταν και τόσο δύσκολο να γίνει το ταξίδι.
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.661
Likes
13.733
Κι εγώ είχα διαβάσει την ιστορία του @dbalats , και λέω: άστο δε θα πάω ποτέ!
Μετά όμως ευτυχώς το ξέχασα.
Μέσα από την ιστορία μου θα καταλάβεις ότι τελικά δεν ήταν και τόσο δύσκολο να γίνει το ταξίδι.
Του traveladdict ειχα διαβασει πρωτα και ειχε και πολλη περιπετεια...
Μην καθυστερεις λεμε!!! :haha:
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
@travelbreak ταξιδιωτικά είσαι...on fire :) Περιμένουμε τη συνέχεια!
Τα τελευταία χρόνια (έχω πάρει και τη σύνταξή μου βέβαια) κάνουμε κάποια μακρινά που μας λείπουν. Αλλά να ξέρεις ότι η Ντίνα είναι αυτή που με παροτρύνει.
 

evaT

Member
Μηνύματα
1.953
Likes
16.674
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Τα τελευταία χρόνια (έχω πάρει και τη σύνταξή μου βέβαια) κάνουμε κάποια μακρινά που μας λείπουν. Αλλά να ξέρεις ότι η Ντίνα είναι αυτή που με παροτρύνει.
σας θαυμάζω και πολύ θέλω να σας μοιάσω όταν φτάσει η ώρα !
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.968
Likes
17.262
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Πακιστάν, το ταξίδι ξεκινά. Πρώτη μέρα.

Αν έλεγα σε κάποιους από τους φίλους μου ότι θα πάω στο Πακιστάν ταξίδι μόνος μου, χωρίς πρακτορείο από την Ελλάδα, θα μου έλεγαν ότι αυτό το θεωρούν πολύ επικίνδυνο. Κι όμως το τολμήσαμε και το κάναμε. Για να λέμε την αλήθεια δε θα είχαν και τόσο άδικο, αν και εμείς δεν καταλάβαμε και τόσο τους κινδύνους εκεί. Όμως υπήρχαν και τους ανακαλύπτεις ψάχνοντας στις ειδήσεις για τη χώρα. Γίνονται επεισόδια πολύ συχνά με θύματα αθώους αστυνομικούς, στρατιωτικούς και πολίτες. Δε θα το αναλύσω περισσότερο. Πριν φύγουμε είχαμε άγνοια του κινδύνου. Δεν είχαμε ψάξει στα ξένα πρακτορεία. Μόνο ό,τι ακούγαμε στις ελληνικές ειδήσεις.

Το ταξίδι ξεκίνησε την Τρίτη το μεσημέρι στις 29 Ιουλίου. Η πτήση μας ήταν στις τρεις και τέταρτο το μεσημέρι. Όλα πήγαν καλά μέχρι που μας ανακοίνωσαν ότι θα έχει το αεροπλάνο κάποια καθυστέρηση. Πηγαίναμε με την αεροπορική εταιρεία Saudi Arabia στην Jeda. Τελικά η πτήση αντί για τις τρεις και τέταρτο έφυγε περίπου στις 5. Ευτυχώς όμως είχαμε μεγάλη αναμονή στην Τζέντα, οπότε δεν είχαμε πρόβλημα. Ίσως και καλύτερα, γιατί μοιράσαμε τις αναμονές στα αεροδρόμια της Αθήνας και της Σαουδικής Αραβίας. Εκεί φτάσαμε περίπου στις 9:00 το βράδυ και η πτήση μας ήταν κάπου στις 2:00 τα ξημερώματα.

Χαζολογήσαμε λίγο στο αεροδρόμιο, αλλά δυστυχώς δεν είχε και πολύ ενδιαφέρον. Όμως τουλάχιστον εγώ που νύσταζα λίγο, κοιμήθηκα καθιστός για αρκετά λεπτά και η ώρα για μένα πέρασε σχετικά γρήγορα. Η πτήση για το Ισλαμαμπάντ διήρκησε περίπου 5 ώρες και, στην περισσότερη από αυτήν, εγώ κοιμόμουν. Έτσι στις 9:00 το πρωί έφτασα σχετικά ξεκούραστος. Όλες οι διαδικασίες και στην Σαουδική Αραβία και στο Πακιστάν για να περάσουμε τα τυπικά ήταν γρήγορες. Όμως είχαμε τεράστια αναμονή για να πάρουμε τις βαλίτσες μας. Συγκεκριμένα περιμέναμε λίγο πάνω από μία ώρα για να έρθουν όλες. Έτσι κάπου στις 10:30 βγήκαμε από το αεροδρόμιο όπου μας περίμενε ο οδηγός ενός μεγάλου βαν (Toyota Hiace) και ο Asif που θα ήταν ο ξεναγός μας.

Ο Ασίφ ήταν ένας χοντρούλης στα 40 προς 50, ο οποίος ήταν πολύ ευγενικός. Το επίσημο όνομα που έχει ως ξεναγός είναι Asif OMG Tour Guide. Καταρχήν μας περίμενε με μία ανθοδέσμη την οποία μας παρέδωσε. Μετά μας πήγε δίπλα σε ένα καφέ και μας κέρασε ένα ποτό τον καθένα. Μετά και από αυτό μας μετέφερε τα πράγματα σε ένα σημείο όπου πέρασε το Hiace για να τα βάλουμε και να μπούμε και εμείς και να ξεκινήσουμε το ταξίδι μας. Το βαν ήταν τουλάχιστο 10 θέσεων και χωρούσε άνετα και τα πράγματά μας. Μπροστά έχει θέση για τον οδηγό και τον ξεναγό μας, ενώ πίσω έχει στην πρώτη σειρά 2 θέσεις και μετά άλλες δύο σειρές από τρεις θέσεις σε κάθε μία. Έχει πιο πίσω και άλλη σειρά θέσεων, αλλά ήταν σηκωμένες για να χωράνε τα πράγματα. Ήταν αρκετά καινούργιο.
DSC_0003.JPG

Ο Ασίφ μας ρώτησε εάν θέλουμε να πάμε στο ξενοδοχείο και να ξεκουραστούμε. Εμείς όμως του είπαμε ότι δεν θέλουμε να πάμε γιατί έχουμε πει στον Shahid ότι θα μας πάει μία βόλτα πριν μας πάει στο ξενοδοχείο. Γι’ αυτό του είπαμε και μας πήγε στον σταθμό Murree Hills Station. Είναι μια περιοχή που οι Άγγλοι έχτισαν, τον 19ο αιώνα, ένα μέρος για να έχουν δροσιά λόγω του υψομέτρου του. Είχε ένα σανατόριο για τα στρατεύματά τους και σιγά σιγά έχτισαν ολόκληρη πόλη με σπίτια, εκκλησία κλπ. Ανεβήκαμε σε υψόμετρο πάνω από 2 km από δρόμους που ήταν γεμάτοι στροφές, αφού ανέβαιναν μέσα από πολλούς λόφους που ήταν καταπράσινοι. Σε πολλά σημεία βλέπαμε και σπίτια αλλά και μαγαζιά που ο κόσμος καθόταν για να φάει ή να πιει. Στο τέλος πήγαμε στον σταθμό όπου κάναμε βόλτα για πάνω από μία ώρα σε έναν πεζόδρομο που ήταν γεμάτος μαγαζιά και κόσμο. Είχαμε πια φτάσει στο κανονικό Πακιστάν με τα πολύχρωμα μαγαζιά και τον κόσμο που ήθελε να βγαίνει φωτογραφίες μαζί μας. Εμείς βέβαια δεν τους χαλούσαμε χατίρι. Η διαδρομή ήταν πολύ όμορφη και το σημείο στο οποίο πήγαμε επίσης, αλλά δεν ήτανε κάτι που θα μπορούσε να τρελάνει έναν ταξιδιώτη.
DSC_0008.JPG
DSC_0010.JPG
DSC_0016.JPG
DSC_0018.JPG

Αυτό που εντυπωσιάζει είναι ότι οι οικογένειες ανεβαίνουν εκεί έχοντας μαζί τους ένα σωρό παιδιά. Αυτό το διαπιστώσαμε και στα αεροπλάνο ερχόμενοι από την Σαουδική Αραβία στο Ισλαμαμπάντ, όπου οι περισσότεροι ταξιδιώτες είχαν μαζί τους και μερικά παιδιά. Εκείνα βέβαια έκαναν αρκετή φασαρία στο αεροπλάνο και φεύγοντας το άφησαν σαν να ήταν ένα βομβαρδισμένο τοπίο. Εμείς λοιπόν περάσαμε την ώρα μας εκεί πάνω στις λόφους κάνοντας μια βόλτα.
DSC_0020.JPG
DSC_0029.JPG
DSC_0033.JPG

Υπήρχε και εκκλησία από την εποχή των Άγγλων:
DSC_0040.JPG
DSC_0041.JPG
DSC_0043.JPG
DSC_0054.JPG

Επιστρέψαμε από κάποιους άλλους δρόμους που όμως είχαν την ίδια θέα. Δηλαδή βλέπαμε καταπράσινο τοπίο, μαγαζιά, σπίτια και ανθρώπους να κυκλοφορούν. Η οδήγηση σε αυτούς τους δρόμους θυμίζει πολύ την οδήγηση στην Ινδία, στο Βιετνάμ ή στην Σρι Λάνκα. Όλα καλά όμως αφού άμα τα συνηθίσεις σου φαίνονται φυσιολογικά. Όχι βέβαια ότι θα τολμούσα να οδηγήσω εγώ σε αυτούς τους δρόμους, που μάλιστα οδηγούν και στην αριστερή πλευρά.

Επειδή είχαμε ρωτήσει αν είναι εύκολο να βρούμε μπύρες ή κρασί, ο ξεναγός μάς πήγε στο πίσω μέρος ενός ξενοδοχείου όπου τον ήξεραν και μπορούσαμε να πάρουμε αρκετές μπύρες ή κρασί. Όμως η τιμή δεν ήταν καθόλου χαμηλή και έτσι πήραμε μονάχα τρεις μπύρες του μισού λίτρου προς 4€ την κάθε μία. Αν ήταν φθηνότερες φυσικά θα παίρναμε περισσότερες. Τώρα δεν νομίζω ότι θα βρούμε άλλες μπύρες στο ταξίδι μας και ευτυχώς έχουμε μαζί μας 1,5 λίτρο με τσικουδιά.

Στις 4 πια φτάσαμε στο ξενοδοχείο που ονομαζόταν Hillview Islamabad και ήταν αρκετά καλό, αν και νομίζω ότι είχε μόνο 3 αστέρια. Το δωμάτιο ήταν τεράστιο, αρκετά καθαρό και περιποιημένο. Ο ξεναγός με τον οδηγό έφυγαν και δώσαμε ραντεβού για την επόμενη μέρα το πρωί στις 6:30 για να φύγουμε να πάμε στη Λαχόρη. Αποδείχτηκε ότι ήμασταν και πολύ τυχεροί αφού όλο το βράδυ και την άλλη μέρα το πρωί έβρεχε στη Λαχόρη, τόσο που πνίγηκαν και μερικοί άνθρωποι.

Σχεδόν αμέσως μετά που έφυγε ο ξεναγός με τον οδηγό, εγώ με τον Γιάννη ψάξαμε για να βρούμε στη γειτονιά του ξενοδοχείου συνάλλαγμα. Πράγματι στη γειτονιά μας έχει πολλά μαγαζιά που πουλάνε διάφορα πράγματα και πολλές τράπεζες. Αρχικά δοκιμάσαμε στα atm των τραπεζών, αλλά αυτά δεν μας έδιναν χρήματα. Μετά μπήκαμε σε δύο τράπεζες στις οποίες οι υπάλληλοι μας είπαν ότι δεν δίνουν συνάλλαγμα. Μάλιστα μας ενημέρωσαν ότι θα πρέπει να πάμε να βρούμε μαγαζιά για συνάλλαγμα στην περιοχή που ονομάζεται Βlue Αrea και βρίσκεται 2 χιλιόμετρα από το ξενοδοχείο μας. Η ζέστη όμως ήταν τρομερή και δεν είχαμε καμία διάθεση να περπατήσουμε τόση απόσταση. Πάνω στο βουνό που είχαμε πάει το μεσημέρι η κατάσταση ήταν καλύτερη, δηλαδή η θερμοκρασία ήταν γύρω στους 26 με 28 βαθμούς Κελσίου. Γυρίσαμε λοιπόν χωρίς κανένα αποτέλεσμα στο ξενοδοχείο και αναγκαστήκαμε να κάνουμε συνάλλαγμα στη ρεσεψιόν όπου μας άλλαξαν το κάθε ευρώ με 290 ρουπίες. Ήταν σχετικά λίγες αλλά δεν πειράζει. Χάσαμε 10 ρουπίες στο κάθε ευρώ.

Μετά ο Γιάννης πήγε να ξεκουραστεί στο δωμάτιό του και εγώ με την Ντίνα βγήκαμε να περπατήσουμε στους δρόμους. Βέβαια όταν η θερμοκρασία είναι 35 βαθμούς και η υγρασία 90%, αυτό δεν είναι και τόσο καλή ιδέα. Όμως το να κλειστούμε και μέσα στο δωμάτιο όλο το απόγευμα, είναι ακόμα χειρότερη ιδέα. Περπατούσαμε περίπου δύο ώρες στην πόλη χωρίς να δούμε κάτι που να έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Η πόλη όντως θα μπορούσε να είναι όμορφη αλλά μάλλον γενικά ο κόσμος δεν προτιμά να μένει σε αυτήν. Είδαμε σχετικά λίγες κατοικίες. Έχει πολύ πράσινο, αλλά έτσι είναι και όλη η γύρω περιοχή, όπως είδαμε και με το αυτοκίνητο στις μετακινήσεις της ημέρας. Όμως από τη μία δεν είναι και τόσο καθαρά στους δρόμους και από την άλλη τα πάρκα δεν προσφέρονται και τόσο για βόλτα. Κυκλοφορούν αρκετά αυτοκίνητα και λίγες μοτοσυκλέτες.
DSC_0071.JPG
DSC_0077.JPG
DSC_0082.JPG
DSC_0089.JPG

Σε πολλά σημεία βλέπεις αστυνομικούς να κυκλοφορούν ή να είναι σταματημένοι έξω από κάποια κτίρια. Έτσι μπορώ να πω ότι νιώθει κάποιος τελείως ασφαλής σε τούτη την πόλη. Περίπου στις 7 γυρίσαμε στο δωμάτιο και εγώ ήμουν τελείως μούσκεμα από τον ιδρώτα. Άλλαξα στα γρήγορα γιατί είχαμε ραντεβού με τους φίλους μας να πάμε για φαγητό. Η περιοχή έχει πολλά μαγαζιά αλλά μάλλον διαλέξαμε εκείνα τα οποία δεν ήταν και τόσο καλά. Καταλήξαμε σε ένα το οποίο είχε μοσχαρίσιο κεμπάπ και κοτόπουλο και όλα αυτά τα έφτιαχνε στα κάρβουνα. Πληρώσαμε όλοι μαζί 8€, έχοντας φάει πέντε κεμπάπ μία μερίδα κοτόπουλο κι άλλο ένα σουβλάκι κοτόπουλο, ένα μεγάλο μπουκάλι νερό και δύο αναψυκτικά. Από τιμή δηλαδή ήταν πολύ καλά.

Επιστρέψαμε στο δωμάτιο περίπου στις 9:00 για να κάνουμε τα μπάνια μας και να ξεκουραστούμε νωρίς, αφού την επόμενη μέρα είχαμε πολύ πρωινό ξύπνημα. Έχουμε πρωινό στις 6:00 και 6:30 έχουμε αναχώρηση. Το κακό είναι ότι δεν είχαμε κάνει αρκετό συνάλλαγμα γιατί περιμέναμε να βρούμε καλύτερη ισοτιμία κάπου αλλού και δεν βρήκαμε ντόπια κάρτα sim. Το καλό όμως είναι ότι μέσα στο αυτοκίνητο που μας μετέφερε με κάποιο τρόπο έκανε ο Ασίφ hotspot και είχαμε internet. Όμως το internet είχε πολύ συχνές διακοπές και το ίδιο συνέβαινε συχνά και στα δωμάτια των ξενοδοχείων.
 

mariath

Member
Μηνύματα
2.356
Likes
7.035
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Δεν μας αφήνεις να πάρουμε ανάσα από τη μια ιστορία στην άλλη! Να είστε καλά και να συνεχίσετε να ταξιδεύετε μ' αυτούς τους ρυθμούς.
Τα τελευταία χρόνια (έχω πάρει και τη σύνταξή μου βέβαια) κάνουμε κάποια μακρινά που μας λείπουν. Αλλά να ξέρεις ότι η Ντίνα είναι αυτή που με παροτρύνει.
Θέλω σύνταξη τώρα! :haha:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.009
Μηνύματα
923.720
Μέλη
39.726
Νεότερο μέλος
Christos Rev

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom