Ισλανδία H Iσλανδία, ένα campervan και η αφήγηση μιας saga…

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.077
Likes
20.118
Επόμενο Ταξίδι
Τατζικιστάν
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός
Περιεχόμενα
  1. Κεφάλαιο 1
  2. 07 Ιουλίου 2019 – Άφιξη, Hvalfjordur, Glymur, Reykholt, Hraunfossar, Borgarnes, Snorrastadabuid camping
  3. 08 Ιουλίου 2019 (part 1) – Snaefellsnes Peninsula
  4. 08 Ιουλίου 2019 (part 2) – Snaefellsnes Peninsula, Budardalur camping
  5. 09 Ιουλίου 2019 (part 1) – Westfjords
  6. 09 Ιουλίου 2019 (part 2) – Westfjords, þingeyri camping
  7. 10 Ιουλίου 2019 (part 1) – Westfjords
  8. 10 Ιουλίου 2019 (part 2) – Westfjords, Saeberg camping
  9. 11 Ιουλίου 2019 (part 1) – Vatnsnes peninsula, Glaumbær Farm & Museum
  10. 11 Ιουλίου 2019 (part 2) – Trollaskagi peninsula, Aldeyarfoss, Godafoss camping
  11. 12 Ιουλίου 2019 (part 1) – Husavik, Ásbyrgi Canyon, Dettifoss
  12. 12 Ιουλίου 2019 (part 2) – Myvatn Natural Baths, Krafla Lava Fields, Namafjall, Grjotagja Cave, Hverfjall Crater, Dimmuborgir, Skutustadagigar, Godafoss camping
  13. 13 Ιουλίου 2019 (part 1) – Godafoss, Hverir, The dream of Askja, Modhrudalur
  14. 13 Ιουλίου 2019 (part 2) – Egilsstadir, Lagarfljot Lake, Hengifoss, Snaefell, Hengifoss Guesthouse camping
  15. 14 Ιουλίου 2019 (part 1) – Eastfjords
  16. 14 Ιουλίου 2019 (part 2) – Eastfjords, Vestrahorn Mountain, Hofn camping
  17. 15 Ιουλίου 2019 (part 1) – Hoffellsjokull, Heinaberg Area, Thórbergur Center, Jokulsarlon Lake, Diamond Βeach, Fjallsarlon Lake
  18. 15 Ιουλίου 2019 (part 2) – Hof, Skaftafell National Park, Skeidararsandur, Klaustur camping
  19. 16 Ιουλίου 2019 (part 1) – Kirkjubaejarklaustur, Lakagigar
  20. 16 Ιουλίου 2019 (part 2) – Lakagigar, Fjadrargljufur, Eldgjá, Vik camping
  21. 17 Ιουλίου 2019 (part 1) – Vik, Reynisfjara, Dyrholaey, Solheimajokull, Skogar Museum & Skogafoss
  22. 17 Ιουλίου 2019 (part 2) – Eyjafjallajokull Visitor Center, Seljalandsfoss, Hekla, Landmannalaugar camping
  23. 18 Ιουλίου 2019 (part 1) – Landmannalaugar, Haifoss, Gjain, Stong
  24. 18 Ιουλίου 2019 (part 2) – Hjalparfoss, Gullfoss, Langjokull Glacier, Great Geyser, Faxi falls, Reykholti camping
  25. 19 Ιουλίου 2019 (part 1) – Kerid Crater, Þingvellir National Park
  26. 19 Ιουλίου 2019 – Þingvellir National Park, Reykjavik camping
  27. 20 Ιουλίου 2019 – Reykjavik, Αναχώρηση
  28. Οικονομικός απολογισμός ταξιδιού & Επίλογος

08 Ιουλίου 2019 (part 1) – Snaefellsnes Peninsula

Το πρωί σηκωθήκαμε νωρίς. Παρόλο που είχα υπολογίσει ότι η σημερινή μέρα θα είναι φορτωμένη από σημεία ενδιαφέροντος δεν βιαζόμασταν. Μαζέψαμε κρεβάτι, ντυθήκαμε και φάγαμε το πρωινό μας με την ησυχία μας στο camper, αγναντεύοντας την ισλανδική φύση γύρω μας! Σήμερα έπρεπε να επισκεφτούμε ένα supermarket καθώς είχαμε κάποιες βασικές ελλείψεις όπως αυγά, τυρί, γάλα, χυμούς κτλ. Στην συνέχεια έκανα μια μικρή εξερεύνηση στο χώρο μαγειρέματος και φαγητού του κάμπινγκ. Είναι μια ψηλοτάβανη αίθουσα πλήρως εξοπλισμένη για μαγείρεμα και πλύσιμο, με τραπεζοκαθίσματα γύρω στο χώρο. Τελικά όλοι οι χώροι της φάρμας ήταν προσεγμένοι και καθαροί παρόλο που ήταν εμφανές ότι πρόκειται για παλιά κατασκευή!

1.JPG



Πριν ξεκινήσουμε τη μέρα μας πήγα στο κεντρικό κτίριο της φάρμας για να πληρώσω τη διανυκτέρευση μας. Μου άνοιξε μια νεαρή κοπέλα. Όση ώρα έκανε για να φέρει το μηχάνημα Pos εγώ χάζευα το επίσης ψηλοτάβανο σπίτι με την απλή και αραιή επίπλωση, που επίσης ήταν μιας άλλης εποχής! Όταν ήρθε η κοπέλα, πέρασα τη κάρτα μου, πήρα την απόδειξη μου, ανταλλάξαμε ευχαριστίες και γύρισα στο αυτοκίνητο για να φύγουμε. Καθώς περπατούσα έστρεψα το βλέμμα μου μακριά….ήταν πολύ όμορφα! Δεν είχα προλάβει να εμπεδώσω ότι βρίσκομαι στην Ισλανδία....

2.JPG



Gerduberg Cliffs
Ο πρώτος στόχος μας για σήμερα ήταν το Gerðuberg. Πρόκειται για μία σειρά από τέλεια διαμορφωμένες στήλες βασάλτη που εκτείνονται κατά μήκος ενός βράχου στην είσοδο της χερσονήσου Snaefellsnes. Κατά την διάρκεια της διαδρομής βλέπαμε γύρω μας απέραντα λιβάδια λάβας που μαρτυρούν το παρελθόν της χερσονήσου. Η σημερινή μέρα θα ήταν γεμάτη με τέτοιες εικόνες καθώς η χερσόνησος Snaefellsnes φημίζεται γι αυτό.

4.JPG



Το Gerðuberg βρίσκονταν σε πολύ μικρή απόσταση από το χθεσινό σημείο διαμονής μας, οπότε φτάσαμε σε λίγα λεπτά. Παρκάραμε και κατεβήκαμε για βόλτα. Κατά τη διάρκεια μιας έκρηξης, πριν από χιλιάδες χρόνια, ποτάμια λάβας έρεαν από τους βράχους, σε πολύ ίσες ροές. Μόλις έφταναν στην θάλασσα κρύωναν απότομα, γεγονός που οδηγούσε σε αυτόν το μοναδικό σχηματισμό. Οι στήλες είναι τόσο γεωμετρικά συμμετρικές που σου δίνουν την εντύπωση ότι είναι λαξευμένες στο χέρι. Και αυτό είναι που τις κάνει να ξεχωρίζουν.

5.JPG



6.JPG



Budir & Budakirkja
Συνεχίσαμε το δρόμο μας με κατεύθυνση προς Budir. Πρόκειται για ένα μικρό οικισμό στο νότο της χερσονήσου Snæfellsnes. Τα τοπία γύρω μας πρωτόγνωρα για τα δικά μας δεδομένα…

8.JPG



9.JPG



10.JPG



11.JPG



12.JPG



To Budir χρονολογείται ως ένας από τους παλαιότερους οικισμούς της Ισλανδίας. Ήταν κάποτε ένα εύπορο ψαροχώρι, με έντονη εμπορική δραστηριότητα και ένα από τα σημαντικότερα λιμάνια της Ισλανδίας. Σήμερα αποτελεί πόλο έλξης μόνο για τους τουρίστες, κυρίως για το τεράστιο πεδίο λάβας Búðahraun που φτάνει ανατολικά από το χωριουδάκι προς τη θάλασσα από τον κόλπο Faxaflói , και δυτικά στον ύφαλο του Hraunlandarif. Η πηγή της λάβας είναι ο ηφαιστειακός κρατήρας Búðaklettur ύψους 88 μέτρων που βρίσκεται στη μέση του πεδίου λάβας.

13.JPG



Πλέον το μόνο που υπάρχει στο Budir είναι ένα ξενοδοχείο και μία παλιά εκκλησία. Εμείς στοχεύαμε στην εκκλησία.

14.JPG



Ο Bent Lauridtsen πήρε άδεια από την επισκοπή το 1701 για να χτίσει μια εκκλησία στην περιοχή. Μία παλιά ιστορία λέει ότι, όταν αποφάσισε σε ποια περιοχή θα έχτιζε την εκκλησία, μια ηλικιωμένη γυναίκα του πρότεινε να βάλει έναν άντρα να κάνει κύκλους γύρω από τον εαυτό του μέχρι να ζαλιστεί και στη συνέχεια να ρίξει τρία βέλη στον αέρα. Εκεί που θα προσγειώνονταν το τρίτο βέλος θα χτίζονταν και η εκκλησία.

Κατά την διάρκεια των χρόνων η εκκλησία υπέστη πολλές φθορές και ανακατασκευές. Μια γυναίκα με το όνομα Steinunn είχε φροντίσει σχολαστικά τα αντικείμενα από το παλιό παρεκκλήσι, με αποτέλεσμα η εκκλησία να έχει μέχρι και σήμερα μερικά από τα αρχικά της αντικείμενα, όπως το μάνταλο της πόρτας χαραγμένο από τον Bent το 1703! Η εκκλησία ανακαινίστηκε το 1951 και στη δεκαετία του 1980 ανακατασκευάστηκε σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό.

15.JPG



16.JPG



17.JPG



Η εκκλησία δυστυχώς ήταν κλειστή. Την ώρα που περιεργαζόμασταν τον περίβολό της, είχαν έρθει δυο σχιστομάτες που έδιναν σόου (!) Ο ένας είχε φορέσει μία άσπρη κάπα με κουκούλα και έβγαζε λόγο μπροστά στην εκκλησία και ο άλλος τον βιντεοσκοπούσε…και εγώ τους έβγαζα φωτογραφία! :haha:

18.JPG



…ο κόσμος κουβαλάει μεγάλη δόση βλακείας, προκειμένου να γίνει viral στο διαδίκτυο!

Raudfeldsgja Gorge
Αφήσαμε το Budir και συνεχίσαμε δυτικά κατά μήκος της χερσονήσου. Στα αριστερά μας είχαμε τη θάλασσα και στα δεξιά μας υπέροχα βουνά και ποτάμια λάβας που είχαν ρεύσει χιλιάδες χρόνια πριν…

19.JPG



21.JPG



22.JPG



Φτάσαμε σε ένα πάρκινγκ, που σε μικρή απόσταση από αυτό βρίσκονταν το όμορφο φαράγγι Raudfeldsgja

23.JPG



Σύμφωνα με τη τοπική λαογραφία και πιο συγκεκριμένα στο έπος Bárður Saga Snæfellsáss, που γράφτηκε τον 14ο αιώνα για γεγονότα που συνέβησαν 5 αιώνες πριν, στην περιοχή ζούσε ο Bárður, ο οποίος ήταν μισός άνθρωπος μισός τρόλ. Ο Bárður είχε δύο κόρες. Μία μέρα οι κόρες του έπαιζαν με κάποια αγόρια της περιοχής. Ένα από αυτά έσπρωξε μια από τις κόρες του στη θάλασσα σε ένα παγόβουνο, το οποίο παρασύρθηκε μέχρι τη Γροιλανδία. Εκεί, λοιπόν, η κόρη βρήκε έναν εραστή και έμεινε. Ο Barður, νομίζοντας ότι είναι νεκρή, τιμώρησε αυτό το αγόρι και τον αδερφό του, ρίχνοντάς τα στο φαράγγι Raudfeldsgja….

24.JPG



Υπάρχει ένα μονοπάτι που ξεκινάει από το πάρκινγκ και κατά μήκος ενός ρέματος φτάνει μέχρι την είσοδο του φαραγγιού. Την ώρα που φτάναμε στη είσοδο, έβγαιναν κάποιοι άλλοι, οπότε μετά ήταν όλο δικό μας. Πατώντας σε πέτρες, για να μην βρέξουμε τα παπούτσια μας, μπήκαμε όσο πιο μέσα μπορούσαμε. Από ένα σημείο και μετά πρέπει να σκαρφαλώσεις και πρέπει να έχεις ειδικό εξοπλισμό γι αυτό.

25.JPG



26.JPG



27.JPG



Βγαίνοντας από το φαράγγι η θέα ήταν εκπληκτική!

29.JPG



Arnarstapi
Λίγα χιλιόμετρα πιο δυτικά βρίσκεται το Arnarstapi. Χρονολογείται από την εποχή του Bárður και υπάρχει σχετικό μνημείο φτιαγμένο από ηφαιστειογενείς πέτρες. Υπάρχει επίσης και μνημείο του Ιούλιου Βέρν (που δεν κατάφερα να βρω…) για το μυθιστόρημα του "Ταξίδι στο κέντρο της Γής", στο οποίο θεωρείται ότι βασικό σκηνικό αποτελεί το ηφαίστειο που καλύπτει ο παγετώνας Snæfellsjökull.

30.JPG



Η περιοχή διαθέτει αρκετά παλιά και όμορφα σπίτια, όπως η κατοικία του Δανού διοικητή, που χτίστηκε το 1770, με ενδιαφέρουσες ιστορίες και φημίζεται για την όμορφη φύση της.

31.JPG



32.JPG



33.JPG



34.JPG



35.JPG



Το Arnarstapi ήταν δημοφιλές λόγω του φυσικού λιμανιού του, το οποίο αναπτύχθηκε ως εμπορικό λιμάνι. Η Δανία επένδυσε πολλά χρήματα στο Arnarstapi κατά τον 18ο και 19ο αι., κυρίως για τα δικά της συμφέροντα και όχι για των Ισλανδών. Κατά τη βιομηχανική επανάσταση, ο πληθυσμός του Arnarstapi συρρικνώθηκε. Η συντριπτική πλειονότητα των θέσεων εργασίας της χώρας συγκεντρώθηκε στο Ρέικιαβικ, μειώνοντας ραγδαία τις εμπορικές δραστηριότητες στην περιοχή με αποτέλεσμα το Arnarstapi να γίνει ένα μικρό χωριουδάκι.

36.JPG



Σήμερα η αλιεία και το εμπόριο παραμένουν ζωτικής σημασίας δραστηριότητες, αλλά αποτελούν δευτερεύον ασχολίες καθώς το χωριό έχει μετατραπεί σε σταθμό ανεφοδιασμού των ταξιδιωτών και αφετηρία για πολλές δραστηριότητες στο Εθνικό Πάρκο Snæfellsjökull. Από εδώ ξεκινάει και πεζοπορικό μονοπάτι που καταλήγει στο Hellnar.

Εδώ, λοιπόν, σταματήσαμε και για φαγητό. Καθώς είχαμε πολλά σημεία ακόμα να δούμε σε όλη τη χερσόνησο δεν υπήρχε πολύς χρόνος για μαγείρεμα, οπότε είπαμε να φάμε το πρώτο "στιγμιαίο γεύμα" μας…. Χάλια σαν γεύμα, αλλά ιδανικό για εξοικονόμηση χρόνου. Τρώγαμε καθώς βολτάραμε χωρίς να χρειαστεί να πλύνουμε πιάτα.

Hellnar
Εμείς μεταβήκαμε στο γειτονικό χωριό Hellnar με το αυτοκίνητο και όχι με τα πόδια. Ήταν ένας από τους μεγαλύτερους σταθμούς ψαρέματος της χερσονήσου και χρονολογείται απο το 1560. Το χωριό είχε την ίδια μοίρα με το γειτονικό Arnarstapi.

38.JPG



39.JPG



Snæfellsjökull National Park
Το εθνικό πάρκο Snæfellsjökull βρίσκεται στην άκρη της χερσονήσου Snæfellsnes και είναι ένα από τα τρία εθνικά πάρκα της Ισλανδίας. Το βασικό χαρακτηριστικό του πάρκου είναι το ομώνυμο ηφαίστειο με τις δύο κορυφές του, να υψώνεται στην άκρη της χερσονήσου και να είναι ορατό ακόμα και από το Reykjavik όταν ο ορίζοντας είναι καθαρός.

41.JPG



Ένα άλλο χαρακτηριστικό του πάρκου είναι το πεδίο λάβας Buðahraun που προανέφερα, το οποίο περιβάλλει τον παγετώνα. Αυτό το έδαφος που είναι καλυμμένο με βρύα δίνει στην περιοχή την αίσθηση του στοιχειωμένου και έναν αέρα απόκοσμο!

40.JPG



Ένα τελευταίο χαρακτηριστικό του πάρκου είναι τα σπήλαια λάβας, τα περισσότερα εκ των οποίων όμως δεν είναι προσβάσημα. Η ακτογραμμή επίσης διαθέτει αξιοθέατα τα οποία και επισκεφτήκαμε στη συνέχεια.

Londrangar
Λίγο πιο κάτω συναντήσαμε τους απότομους βράχους Lóndrangar, που αποτελούν ένα από τα πολλά γεωλογικά θαύματα της χερσονήσου Snæfellnes. Οι απότομοι βράχοι που υψώνονται στην άκρη της ακτής αποτελούν τμήμα ενός ηφαιστειακού κρατήρα, που έχουν απομείνει αιώνες τώρα όρθιοι να θυμίζουν "βραχώδες κάστρο"!

43.JPG



Οι κάτοικοι της περιοχής δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ τα χωράφια γύρω από τους βράχους του Lóndrangar λόγω των ξωτικών που φημολογείται ότι ζουν εκεί….Πρέπει να είναι πολύ παραγωγικά αυτά τα ξωτικά, καθώς η ποσότητα γκουανό στα βράχια της περιοχής, ουκ ολίγη είναι! :p

44.JPG



45.JPG



Malarrif lighthouse
Το Malarrif βρίσκεται ακριβώς μετά το Londrangar. Έχει ένα παλιό φάρο και ένα κέντρο πληροφοριών για το Εθνικό Πάρκο Snæfellsnes. Όταν φτάσαμε εκεί, παρκάραμε και πήγαμε κατευθείαν στο κέντρο πληροφοριών. Εκείνη την ώρα βρισκόταν στη θάλασσα ένα αλιευτικό σκάφος σε σχετικά κοντινή απόσταση από την ακτή.

46.JPG



47.JPG



Μπήκαμε στο κέντρο και άφησα τον bro να περιεργάζεται τα εκθέματα και τις πληροφορίες του κέντρου και πήγα τουαλέτα. Όταν βγήκα δεν ήταν στο χώρο, γιατί είχε βγει έξω. Βγαίνω και εγώ και μου λέει ότι μόλις είχε δει φάλαινα γύρω από το αλιευτικό!!! Κοιτώ και εγώ το καημένο με λαχτάρα, αλλά τζίφος....
"Και γιατί δεν με φώναξες;;;"
"Γιατί ήσουν τουαλέτα…."
"Ε και;;;…"
" ? ".....:rolleyes:

48.JPG



50.JPG



Ο παλιός φάρος, που μοιάζει με πύραυλο έτοιμο να εκτοξευθεί, διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο για τους Ισλανδούς ψαράδες για δεκαετίες καθώς αλιεύουν γύρω από την ακτή μέχρι και σήμερα. Χτίστηκε το 1917 και ξαναχτίστηκε το 1947. Το ύψος του φάρου είναι 20 μέτρα και το φως είχε εύρος δεκαοκτώ μίλια.

51.JPG



Εκείνη την εποχή, το αγρόκτημα Malarrif ήταν ένα από τα πιο απομονωμένα αγροκτήματα στην Ισλανδία και το δυτικότερο στη χερσόνησο Snæfellsnes.

Djupalonssandur
Στην συνέχεια περνώντας μέσα από απέραντα λιβάδια λάβας, φτάσαμε στο πάρκινγκ από το οποίο ξεκινάει το μονοπάτι για την παραλία Djupalonssandur.

54.JPG



55.JPG



Αφήσαμε το αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε τη βόλτα μας. Καθώς κατεβαίναμε στη παραλία χαζεύαμε τα υπέροχα ηφαιστειογενή γλυπτά από λάβα.

57.JPG



58.JPG



Το Djúpalónssandur είναι ένας αψιδωτός κόλπος με μαύρο βότσαλο που λέγονται Djúpalónsperlur ή αλλιώς "τα μαργαριτάρια του Djúpalón".

59.JPG



60.JPG



Τη νύχτα της 13ης Μαρτίου 1948, η αγγλική τράτα Epine GY7 από το Grimsby ναυάγησε με δεκατέσσερις νεκρούς και πέντε επιζώντες. Τα υπολείμματα του ναυαγισμένου σκάφους παραμένουν διάσπαρτα στην παραλία, σκουριασμένα πια και αποτελούν μνημείο για όσους χάθηκαν.

62.JPG



63.JPG



Δίπλα στην παραλία υπάρχουν και δύο μικρές λίμνες με φρέσκο νερό που ονομάζονται Djúpulón και Svörtulón. Στους παλιούς καιρούς πίστευαν ότι αυτές οι λίμνες ήταν απύθμενες. Αργότερα αποκαλύφθηκε ότι το βάθος τους δεν ξεπερνά τα πέντε μέτρα…

64.JPG



Όση ώρα ήμασταν στη παραλία βρήκα ευκαιρία να κάνω το δικό μου "σημείο μνήμης", για να αφήσω ένα κομμάτι της ψυχής μου σε αυτό το αφιλόξενο μέρος…:heart:

65.JPG


Προειδοποίηση: Η συγκεκριμένη παραλία θεωρείται επικίνδυνη όταν ο καιρός δεν είναι καλός, καθώς τα κύματα μπορούν να βγουν αρκετά μέτρα έξω στην ακτή, να παρασύρουν τα πάντα και να δημιουργήσουν ισχυρή αναρρόφηση.

 
Last edited:

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.150
Likes
14.438
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
όπου δεν έχω πάει
Ευχαριστώ για την όμορφη εισαγωγή. Η Ισλανδία είναι ένα μέρος (όπως και η Ινδία) που ποτέ δε βαριέμαι να διαβάζω ιστορίες και να βλέπω φωτογραφίες. Αναμένω...
 

Dina Z

Member
Μηνύματα
1.354
Likes
4.331
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ονειρεύομαι ... γενικώς!
Βρε καλώς την! Πόσο καιρό περίμενα γι αυτή την ταξιδιωτική περιγραφή!
Θα συμφωνήσω με τον φίλο @hydronetta πως η εισαγωγή της φίλης μας είναι ωραία (καλά, αυτό δεν αποτελεί έκπληξη για όσους έχουμε διαβάσει άλλες ιστορίες της) και είμαι βέβαιη πως η συνέχεια θα ανταμείψει την προσμονή μου και θα περάσω τέλεια μαζί της.
Ευχαριστώ προκαταβολικά, φιλενάδα για το υπέροχο ταξίδι που θα με πας! :)
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.089
Likes
44.964
Επόμενο Ταξίδι
?
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
Θα κάνω τα στραβά μάτια για το γεγονός ότι δε συνέχισες την ιστορία σου για το Περού, καθώς η Ισλανδία αποτελεί ακόμα ένα ταξιδιωτικό απωθημένο και θέλω πάντα να μαθαίνω γι αυτήν. :bleh:
Υπέροχη εισαγωγή, αναμένουμε και τη συνέχεια!
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.077
Likes
20.118
Επόμενο Ταξίδι
Τατζικιστάν
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός
@hydronetta νομίζω οτι δεν θα μείνεις παραπονεμένος γιατί η ιστορία είναι ήδη γραμμένη και δεν της λείπουν φωτογραφίες....:innocent:

@Dina Z μία ισλανδική παροιμία λέει "Θα φτάσεις στον προορισμό σου ακόμα κι αν ταξιδεύεις αργά".....αργά και σταθερά, γλυκιά μου Ντίνα, θα φτάσεις και εσύ στην όμορφη Ισλανδία! :heart:

@psilos3 η ιστορία για το Περού θα συνεχιστεί και θα ολοκληρωθεί. Θα αργήσει λίγο, αλλά θα ολοκληρωθεί. Μετά το ανέβασμα της Ισλανδίας είχα σκοπό να ανεβάσω κάποια κεφάλαια του Περού, οπότε άδικα κάνεις τα στραβά μάτια ;)

Σας ευχαριστώ θερμά!
 

Vicks

Member
Μηνύματα
636
Likes
1.908
Ονειρεμένο Ταξίδι
Περού
@hydronetta νομίζω οτι δεν θα μείνεις παραπονεμένος γιατί η ιστορία είναι ήδη γραμμένη και δεν της λείπουν φωτογραφίες....:innocent:

@Dina Z μία ισλανδική παροιμία λέει "Θα φτάσεις στον προορισμό σου ακόμα κι αν ταξιδεύεις αργά".....αργά και σταθερά, γλυκιά μου Ντίνα, θα φτάσεις και εσύ στην όμορφη Ισλανδία! :heart:

@psilos3 η ιστορία για το Περού θα συνεχιστεί και θα ολοκληρωθεί. Θα αργήσει λίγο, αλλά θα ολοκληρωθεί. Μετά το ανέβασμα της Ισλανδίας είχα σκοπό να ανεβάσω κάποια κεφάλαια του Περού, οπότε άδικα κάνεις τα στραβά μάτια ;)

Σας ευχαριστώ θερμά!
Με είχες καλομάθει με την ιστορία για το Περού, την οποία τη λάτρεψα, κι έτσι δεν περίμενα κάτι λιγότερο για την Ισλανδία, ένα ταξίδι όνειρο που είχα προγραμματίσει με κάθε λεπτομέρεια για πέρυσι τον Απρίλιο και ακυρώθηκε φυσικά τελευταία στιγμή. Το σχεδιάζω πάλι για καλοκαίρι, οπότε ό,τι γράψεις εδώ θα χρησιμοποιηθεί!
 

duty_free

Member
Μηνύματα
892
Likes
3.079
εύγε!


Σχετικα με τά εις την πρώτη σελιδα
Πανοραμική θέα κάπου στη νότια Ισλανδία
προσωπικώς, τυχον ληψις καποιου τοπιου, για το οποιο μετα, δεν θα θυμάμαι πού ηταν κλπ, με ξενερώνει τόσο, ώστε σβήνω την φώτο.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.077
Likes
20.118
Επόμενο Ταξίδι
Τατζικιστάν
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός
07 Ιουλίου 2019 – Άφιξη, Hvalfjordur, Glymur, Reykholt, Hraunfossar, Borgarnes, Snorrastadabuid camping

Άφιξη στην Ισλανδία

Είναι λίγα λεπτά πριν τις 10:00 το πρωί, ώρα Ισλανδίας. Μόλις έχω τελειώσει τον δεύτερο καφέ που μου έχουν σερβίρει στο αεροπλάνο των Σκανδιναβικών αερογραμμών, όταν αντίκρυσα από το παράθυρο του αεροπλάνου μία υπέροχη εικόνα! Τον μεγαλύτερο παγετώνα της Ευρώπης….
1.JPG


Έμεινα να κοιτάζω αποσβολωμένη, με τη κάμερα στο χέρι, σε τέτοιο βαθμό που έχασα τις καλύτερες λήψεις γι αυτό το μοναδικό πανοραμικό θέαμα! Είχα πιάτο τη παγετωνική λίμνη Jökulsárlón και δεν την έβγαλα φώτο :lol: Κάθε φορά που κοιτώ αυτές τις φωτογραφίες γελώ πολύ με τον εαυτό μου και τη σαστιμάρα που με πιάνει ώρες ώρες όταν βλέπω κάτι που λαχταρώ πολύ!
2.JPG


Στη συνέχεια, πετώντας πάνω από το Lakagigar, είδαμε τη μεγαλύτερη παγετωνική λίμνη της χώρας, την Þórisvatn (κάτω φώτο) και στο βάθος τον τρίτο μεγαλύτερο παγετώνα της Ισλανδίας, τον Hofsjökull, που την τροφοδοτεί.
3.JPG


To αεροπλάνο συνέχισε τη καθοδική πορεία του, ενώ εμείς βλέπαμε στο βάθος τον δεύτερο μεγαλύτερο παγετώνα της Ισλανδίας, τον Langjökull, που θα είχαμε τη χαρά να τον αντικρύσουμε και από κοντά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας….
4.JPG


..…και αμέσως μετά τη περιβόητη λίμνη Þingvallavatn, τη μεγαλύτερη φυσική λίμνη στην Ισλανδία και μέρος του Εθνικού Πάρκου Þingvellir στο "Χρυσό Κύκλο" της χώρας.
5.JPG


Αφού ρίξαμε και ένα βλέφαρο στο Reykjavik από ψηλά, είχε έρθει η ώρα να προσγειωθούμε και να πατήσω επιτέλους το πόδι μου στη χώρα!
7.JPG


Η εικόνα που μου έχει μείνει από το αεροδρόμιο στο Keflavik είναι ενός puffin που ξεπροβάλει από την οροφή στην αίθουσα παραλαβής αποσκευών. Χαζοχαιρόμουν που το έβλεπα και ευχήθηκα να δω puffin και από κοντά! Μάλλον θα πρέπει να κάνω πιο πολλές ευχές όταν βρίσκομαι σε αεροδρόμια…
8.JPG


Το πρώτο που είχαμε να κάνουμε, ήταν να παραλάβουμε το campervan που είχαμε νοικιάσει. Στην τιμή ενοικίασης συμπεριλαμβάνονταν η μεταφορά μας από το αεροδρόμιο έως τον χώρο παραλαβής της εταιρείας. Πήραμε πρώτα το λεωφορείο έως το τερματικό σταθμό λεωφορείων BSI στο Reykjavik. Η διαδρομή ήταν αδιάφορη.
Από το σταθμό έπρεπε να πάρουμε ταξί της εταιρείας Hreyfill, όπως μας είχαν υποδείξει και αυτό κάναμε. Μόλις φτάσαμε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, μία γλυκιά κοκκινομάλλα κοπέλα πλήρωσε το ταξί και μας υποδέχτηκε για να μας παραδώσει το campervan. Η διαδικασία παραλαβής του οχήματος, μας πήρε περίπου μία ώρα. Μας εξήγησαν πως λειτουργούν τα πάντα μέσα στο όχημα, μας έλυσαν τυχόν απορίες, μας έδωσαν τα απαραίτητα χαρτιά του οχήματος, κάποιες έξτρα οδηγίες και συμβουλές και στο τέλος πήρα (επιτέλους) τα πολυπόθητα κλειδιά στα χέρια μου! Πετάξαμε, κυριολεκτικά, τα πράγματα μας πίσω στο camper, κρατήσαμε μόνο μπροστά τη τσάντα που είχα βάλει τα τεφτέρια και τις σημειώσεις για το ταξίδι, εγώ ταίριαξα θέση οδηγού και καθρέφτες, άναψα τη μηχανή και η εικόνα που έχω μέχρι και σήμερα στη μνήμη μου και νομίζω ότι δεν θα ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου, είναι η πρώτη στροφή που πήρα για να βγω από την εταιρεία στο κεντρικό δρόμο για να ξεκινήσει το ταξίδι μας!

Hvalfjordur
Έβαλε ο bro στο gps το πρώτο σημείο ενδιαφέροντος, το οποίο ήταν ο καταρράκτης Glymur. Αφήνοντας πίσω μας το Reykjavik βγήκαμε στον κεντρικό με κατεύθυνση βορειοδυτική προς το φιόρδ Hvalfjordur. Λίγο πριν την είσοδο του υποθαλάσσιου τούνελ στρίψαμε δεξιά στον 47 και κατά μήκος του φιόρδ συνεχίσαμε απολαμβάνοντας τις πρώτες πανέμορφες εικόνες της Ισλανδίας.

12.JPG


Όταν φτάσαμε στο καταρράκτη Laxfoss κάναμε τη πρώτη μας στάση. Κατεβήκαμε και κάναμε μία μικρή βόλτα με τα πόδια τριγύρω χαζεύοντας το τοπίο. Άλλωστε αυτό είχαμε έρθει να κάνουμε! Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο ο καταρράκτης αυτός αλλά η μέρα ήταν πανέμορφη και "σήκωνε" βόλτα!
14.JPG

15.JPG

16.JPG


Καθώς μπαίναμε πιο μέσα στο φιόρδ το τοπίο γινόταν ακόμα καλύτερο. Το φιόρδ Hvalfjörður είναι όμορφο, με μεγάλες εκτάσεις επίπεδης γης κατά μήκος μαγευτικών βουνών. Βλέπαμε πράσινη βλάστηση και περνούσαμε διάφορους κολπίσκους. Στην περιοχή έγινε πρόσφατα επιτυχής προσπάθεια αναδάσωσης. Το Hvalfjörður σημαίνει "φιόρδ φάλαινας" και πήρε το όνομα του, είτε από τις φάλαινες που υπήρχαν παλιά εδώ λόγω πλούσιας εύρεσης τροφής, η οποία δεν υπάρχει πλέον, είτε από το σχήμα του κόλπου που μοιάζει με φάλαινα. Πάντως στο φιόρδ υπάρχει ακόμα ο παλιός σταθμός φαλαινοθηρίας….
17.JPG

20.JPG

21.JPG

22.JPG


Glymur
Ο Glymur αναγράφεται ως ο ψηλότερος καταρράκτης της χώρας (198μ). Στην πραγματικότητα δεν είναι, γιατί τα πρωτεία τα κατέχει ο Morsarfoss (230μ), ο οποίος βρίσκεται στο εθνικό πάρκο Skaftafell, σε ένα αρκετά δυσπρόσιτο σημείο και μπορεί κάποιος να τον προσεγγίσει μόνο με οδηγό πεζοπορίας, κάτι που κοστίζει και σε χρόνο και σε χρήμα.
Φτάσαμε στο σημείο που μπορείς να αφήσεις το όχημα σου. Εκεί υπήρχαν αναρτημένες οδηγίες για το μονοπάτι που έπρεπε να ακολουθήσουμε για να φτάσουμε στον καταρράκτη, καθώς και άλλες διαδρομές πεζοπορικές που μπορείς να κάνεις. Παρακάτω οι σχετικές φώτο για όποιον θέλει να οργανωθεί εκ των προτέρων
23.JPG


Βγάλαμε τα μπατόν από τη βαλίτσα, σουλουπωθήκαμε για πεζοπορία και ξεκινήσαμε. Περπατήσαμε στο σηματοδοτημένο μονοπάτι μέχρι που φτάσαμε στο ποτάμι. Εκεί υπάρχει ένας κορμός κατά πλάτος του ποταμού, πάνω στο οποίο πρέπει να περπατήσεις για να περάσεις στην απέναντι όχθη. Στα αριστερά του κορμού έχουν βάλει ένα συρματόσχοινο, χαλαρό θα έλεγα, από το οποίο μπορείς να πιαστείς, δήθεν, για να κρατάς ισορροπία. Εμείς το διασκεδάσαμε αρκετά εκεί, καθώς δεν ήταν η πρώτη φορά που περνούσαμε από κορμό απέναντι σε ποτάμι, αλλά είχαμε να το κάνουμε πολλά χρόνια οπότε….τα παιδία παίζει για άλλη μία φορά!
25.JPG

26.JPG

27.JPG

28.JPG

29.JPG


Από το ποτάμι και ύστερα το μονοπάτι αρχίζει και δυσκολεύει, γίνεται ανηφορικό και σε αρκετά σημεία είναι κακοτράχαλο. Σε κάποια σημεία υπάρχουν σχοινιά στο πλάι του μονοπατιού για να πιάνεσαι, ενώ σε άλλα όχι και θέλει λίγο παραπάνω προσοχή. Καθώς ανεβαίναμε, το τοπίο γύρω μας ανοιγόταν και μπορούσαμε να δούμε το μυχό του φιόρδ!
30.JPG


Φτάσαμε μέχρι το σημείο όπου τελικά ξεπρόβαλε μπροστά μας ο Glymur. Δεν έχει πολύ νερό αλλά ένα ύψος το διαθέτει! Είναι όμορφος!
31.JPG


Μπορούσαμε να συνεχίσουμε και να ανέβουμε πιο ψηλά, αλλά δεν το κάναμε. Αρκεστήκαμε σε αυτό το σημείο καθώς είχαμε και άλλα σημεία ενδιαφέροντος στο πρόγραμμα για σήμερα. Αφού βγάλαμε τις φωτογραφίες μας πήραμε το δρόμο του γυρισμού.
32.JPG


Κατά την επιστροφή γλίστρησα σε ένα σημείο του μονοπατιού και έφυγαν πέτρες κάτω από τα πόδια μου. Εκείνη τη στιγμή περπατούσαν, σε χαμηλότερο σημείο του μονοπατιού, τέσσερα παιδιά που βρίσκονταν κάτω από εμένα. Όταν είδα τις πέτρες να πηγαίνουν κατευθείαν πάνω στη μία κοπέλα της παρέας, έβαλα τις φωνές για να σηκώσει το κεφάλι να με δει και ευτυχώς το έκανε, οπότε απέφυγε τις πέτρες….ευτυχώς! Αφού γύρισε η καρδιά μου στη θέση της…και είδα τη κοπέλα να χαμογελάει και να με ευχαριστεί (!), ζήτησα συγνώμη και συνεχίσαμε όλοι το δρόμο μας.
Η πεζοπορία κράτησε 2 ώρες με χαλαρό περπάτημα και θεωρώ ότι το μονοπάτι έχει βαθμό δυσκολίας 3 σε κλίμακα από 1 εως 5. Τα μπατόν είναι χρήσιμα, όπως και τα ορειβατικά παπούτσια.

Φεύγοντας από τον Glymur βγήκαμε πάλι στον 47 και μετά από λίγο στρίψαμε δεξιά στον 520 με κατεύθυνση τη λίμνη Skorradalsvatn για να κόψουμε δρόμο και να φτάσουμε γρηγορότερα στο επόμενο σημείο ενδιαφέροντος. Ο 520 είναι χωματόδρομος, αλλά καλός, τον διανύσαμε αρκετά γρήγορα και ήταν ο πρώτος μας χωματόδρομος στη χώρα. Έπονταν πολλοί ακόμα…
33.JPG

35.JPG

36.JPG

37.JPG


Κάποια στιγμή, στο τέλος της λίμνης συναντήσαμε τον 50, ο οποίος είναι ασφαλτοστρωμένος και συνεχίσαμε για λίγα χιλιόμετρα, όταν στρίψαμε δεξιά στον 518 για να αντικρύσουμε τον επόμενο μας προορισμό…
39.JPG

40.JPG


Reykholt
Το Reykholt είναι ένα από τα πιο ιστορικά μέρη της χώρας, ένας εθνικός πολιτιστικός τόπος! Ο Ισλανδός ιστορικός, ποιητής και πολιτικός Snorri Sturluson εγκαταστάθηκε στο Reykholt το 1206 και από εδώ άσκησε επιρροή σε όλη τη χώρα έως και τη Νορβηγία. Πιστεύεται, επίσης, ότι ο Snorri έγραψε για πρώτη φορά πολλές από τις σάγκες που διαβάζονται ακόμη και σήμερα. Το Reykholt αποτέλεσε κατά τον Μεσαίωνα σημαντικό εκκλησιαστικό κέντρο και ειδικά στις μέρες του Snorri Sturluson, ένα κέντρο μάθησης και δύναμης. Φτάνοντας παρκάραμε μπροστά από το μουσείο Snorrastofa.
41.JPG


Το Snorrastofa ασχολείται με την έρευνα και μελέτη των μεσαιωνικών χρόνων της χώρας και πιο συγκεκριμένα με την ιστορία της περιοχής του Borgarfjörður. Στο ίδιο κτίριο στεγάζεται βιβλιοθήκη και διεξάγονται συνέδρια. Ήθελα πολύ να το δω αλλά όταν φτάσαμε ήταν 19:00 και είχε κλείσει ήδη…πολύ κρίμα! Η επόμενη επιλογή μας ήταν να κάνουμε βόλτα στη γύρω περιοχή. Πίσω από το μουσείο βρίσκεται η νέα εκκλησία και τα νεκροταφεία. Η νέα εκκλησία είναι διάσημη για την ακουστική της και διαθέτει ένα παλιό εκκλησιαστικό όργανο.
43.JPG

44.JPG


Λίγα μέτρα παραδίπλα βρίσκονται τα ερείπια της παλιάς εκκλησίας στο Reykholt, η οποία χρονολογείται στον Μεσαίωνα (11ο αιώνα). Οι ανασκαφές έχουν δείξει ότι η εκκλησία έχει χτιστεί και καταστραφεί αρκετές φορές. Επίσης έχουν ανακαλυφθεί λείψανα ενός αρχοντικού, καθώς και μία κατασκευή που μοιάζει με θερμά λουτρά. Τα θεμέλια του σπιτιού βρίσκονται σχεδόν θαμμένα…ενώ όλα τα υπόλοιπα ευρήματα βρίσκονται εντός του μουσείου. Τέλος, στον αρχαιολογικό χώρο φαίνεται ότι η περιοχή περιβάλλονταν από φρούριο και έχουν βρεθεί σκαλοπάτια που οδηγούν σε σήραγγα 30 μέτρων που ενώνει τα λουτρά με τις οικίες εντός του φρουρίου. Δίπλα από τον αρχαιολογικό χώρο υπάρχει άγαλμα του Snorri Sturluson
46.JPG

47.JPG

48.JPG

49.JPG


Κατευθυνθήκαμε προς το χωριό. Χαζεύαμε τις καλλιέργειες ώσπου φτάσαμε στο Höskuldargerði. Πρόκειται για αναστήλωση αρχαίου "αχυρώνα" που υπήρχε δίπλα σε αγρόκτημα αλόγων. Το περιεργαστήκαμε και συνεχίσαμε προς το δάσος. Υπάρχουν πεζοπορικά μονοπάτια σηματοδοτημένα στη γύρω περιοχή για όποιον θέλει να περπατήσει τριγύρω.
50.JPG

51.JPG

52.JPG

53.JPG
55.JPG

56.JPG


Έξω από το μουσείο υπάρχει χάρτης της περιοχής με όλα τα σημεία ενδιαφέροντος. Επίσης υπάρχουν και θερμά λουτρά. Για όποιον θέλει περισσότερες πληροφορίες υπάρχει ο επίσημος ιστότοπος εδώ . Είναι πολύ όμορφα στη γύρω περιοχή, αλλά εμείς θέλαμε να δούμε κι άλλα….οπότε κάναμε μια μικρή βόλτα προς το δάσος και μετά γυρίσαμε στο αυτοκίνητο για να συνεχίσουμε.

Hraunfossar
Συνεχίσαμε στον 518 μέχρι τους καταρράκτες Hraunfossar. To όνομα τους σημαίνει "Καταρράκτες λάβας". Οι εκρήξεις ενός εκ των ηφαιστείων που βρίσκονται κάτω από τον παγετώνα Langjökull, το δεύτερο μεγαλύτερο παγετώνα στην Ισλανδία, έχουν σχηματίσει ένα πεδίο λάβας με αναρίθμητες υπόγειες σπηλιές, μέσα από τις οποίες ρέουν υπόγεια νερά που τελικά αναβλύζουν από προεξοχές και σχισμές βραχώδους λάβας, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται πολλοί μικροί καταρράκτες, τα νερά των οποίων χύνονται στον ποταμό Hvítá. Είναι ένα πανέμορφο φαινόμενο! Υπάρχει εξέδρα απο την οποία μπορείς να δεις τους μικρούς καταρράκτες.
58.JPG

59.JPG

60.JPG

61.JPG


Πήραμε το μονοπάτι κατά μήκος του ποταμού και συναντήσαμε μία γέφυρα. Από τη γέφυρα μπορεί κάποιος να περάσει στην απέναντι όχθη και να δει τον ορμητικό καταρράκτη Barnafoss. Σύμφωνα με το θρύλο, η δύναμη αυτών των ορμητικών νερών, που ρέουν σε μία στενή βραχώδη κοιλάδα, αφρίζοντας και αναδεύοντας τα νερά, οδήγησε σε τραγωδία. Λέγεται ότι υπήρχε μια παλιά πέτρινη γέφυρα πάνω από τους καταρράκτες και δύο αγόρια σε ένα κοντινό αγρόκτημα, προσπάθησαν να το διασχίσουν για να βρουν τους γονείς τους, οι οποίοι ήταν στην εκκλησία εκείνη την ώρα. Κατά το διάβα τους από τη γέφυρα ένιωσαν ζάλη λόγω του ύψους και έπεσαν στα άγρια νερά και πνίγηκαν. Ο θρύλος τελειώνει με δύο διαφορετικούς τρόπους. Με το λιγότερο ενδιαφέρον, λέγοντας ότι η μητέρα με θλίψη απλώς διέταξε την καταστροφή της γέφυρας. Η δεύτερη εκδοχή λέει ότι καταράστηκε τη γέφυρα, ώστε όποιος την διέσχιζε να έβρισκε την ίδια μοίρα με τους γιους της. Σε αυτήν την εκδοχή, η γέφυρα και η κατάρα αργότερα έσπασαν από σεισμό…
62.JPG

63.JPG

64.JPG

65.JPG


Borgarnes
Το Borgarnes είναι μια μικρή πόλη, που ιδρύθηκε στα τέλη του 19ου αιώνα και βρίσκεται στην όχθη της χερσονήσου Borgarfjörður. Είναι ένας ιστορικός οικισμός, ένα πολιτιστικό κέντρο και ένας βασικός εμπορικός σταθμός της Δυτικής Ισλανδίας, που αποτελεί τέλεια βάση για ανεφοδιασμό, ιστορική αναδρομή και εξερεύνηση της γύρω περιοχής.
67.JPG


Η πόλη φιλοξενεί δύο μουσεία, το "Κέντρο Πολιτισμού" και το Μουσείο Τέχνης και Κουκλοθέατρου. Το πρώτο μουσείο είναι αυτό που θα ήθελα πολύ να δω, αλλά γνώριζα εξ’ αρχής ότι δεν θα το προλάβω….έτσι είναι όμως τα οδικά και ο λιγοστός χρόνος. Στεγάζει δύο εκθέσεις:
Η πρώτη και πιο σημαντική αφορά την εποχή του εποικισμού στα τέλη του 9ου αιώνα μ.Χ., από Νορβηγούς ευγενείς, οι οποίοι συγκέντρωναν πληθυσμό υπό έναν βασιλιά. Οι αρχηγοί τους αναζήτησαν μια νέα γη, όπου θα μπορούσαν να διατηρήσουν τον έλεγχο. Πήραν σκλάβους, κυρίως γυναίκες από την Ιρλανδία, και εν ολίγοις έτσι σχηματίστηκε ο ισλανδικός πληθυσμός. Εγκαταστάθηκαν σε ολόκληρη τη χώρα, σε περίπου τριάντα φυλές, πριν ενωθούν τελικά το 930 μ.Χ. για να σχηματίσουν αυτό που αργότερα θα γινόταν το πιο μακρόχρονο αντιπροσωπευτικό κοινοβούλιο στον κόσμο. Η δεύτερη έκθεση αφορά τη Saga του Egil, μία από τις σημαντικότερες και παλαιότερες σάγκες της ισλανδικής λογοτεχνίας που έλαβε χώρα στη γύρω περιοχή!
68.JPG

69.JPG

70.JPG


H ώρα κόντευε 22:00 όταν φτάσαμε στο Borgarnes. Η στάση εδώ έγινε, πρώτον γιατί τα στομάχια μας είχαν αρχίσει να διαμαρτύρονται, καθώς όλη μέρα τσιμπολογούσαμε κατά την οδήγηση, και κατά δεύτερον για να ανασυνταχθούμε λίγο και να φτιάξουμε τα πράγματά μας στο camper, κάτι που έπρεπε να γίνει αν θέλαμε να κοιμηθούμε σαν άνθρωποι…. Βρήκαμε ένα ωραίο πάρκινγκ και εκεί έγινε το ουσιαστικό άνοιγμα των βαλιτσών μας! Έβγαλα όλα τα φαγώσιμα που είχαμε φέρει μαζί μας και τα έβαλα στο ψυγείο και στα ντουλάπια που διέθετε το camper. Ταίριαξα κουζινικά και όποια άλλα πράγματα ήθελα να βρίσκονται εκεί που με βολεύουν και τέλος έφτιαξα ένα μικρό και γρήγορο γεύμα για να στανιάρουμε λίγο, γιατί το στομάχι είχε κολλήσει στη πλάτη! Στην συνέχεια κλείσαμε το αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε τη βόλτα μας σε αυτή την μικρή, αλλά κατά τ’ άλλα σημαντική πόλη της χώρας. Ήταν αργά και δεν υπήρχε ψυχή έξω! Εμείς και ένας ήλιος που δεν είχε σκοπό να δύσει…η απόλυτη γαλήνη!
71.JPG


Snorrastadabuid camping
Μπορεί το Borgarnes να είναι καλή βάση για διαμονή, εμείς όμως διαλέξαμε να διανυκτερεύσουμε όσο πιο κοντά γινόταν στη χερσόνησο Snaefellsnes. Είχαμε χρόνο και όρεξη, οπότε διάλεξα να μεταβούμε σε μία φάρμα που βρισκόταν στους πρόποδες της χερσονήσου και ονομάζεται Snorrastadir Farm. Έτσι πήραμε τον 54 και σε λίγη ώρα ήμασταν στη φάρμα.

Δεν είχε κόσμο, όλο κι όλο υπήρχαν δύο οχήματα με μία σκηνή στημένη δίπλα στο καθένα. Βρήκαμε ένα καλό μέρος να παρκάρουμε και εκεί κάναμε το δεύτερο βασικό ταίριασμα που αφορούσε τον ύπνο μας για όλες τις υπόλοιπες μέρες του ταξιδιού. Ανοίξαμε το πτυσσόμενο καναπέ, βγάλαμε τα παπλώματα μας, ένα ατομικό για τον καθένα μας, όπως είχαμε ζητήσει, τα σουλουπώσαμε μαζί με το σεντόνι και μετά βγάλαμε και φουσκώσαμε τα ανατομικά μαξιλάρια που είχαμε φέρει μαζί μας με δικές μας μαξιλαροθήκες. Δεν χρησιμοποιήσαμε τα δικά τους μαξιλάρια. Στην συνέχεια καθάρισα τον κενό αποθηκευτικό χώρο κάτω από τον πτυσσόμενο καναπέ, ο οποίος αποδείχθηκε αρκετά καθαρός τελικά (!), βρήκαμε το βέλτιστο τρόπο τοποθέτησης για όλα τα πράγματα μας και κυρίως για τις βαλίτσες μας, καθώς η μεγάλη εμπόδιζε όταν ανοίγαμε το κρεβάτι.

Αφού πλέον είχαμε ταιριάξει τα πάντα, το μόνο που έμενε ήταν να βρούμε το μπάνιο. Δίπλα από το χώρο του κάμπινγκ υπάρχει ένα κτίριο. Οι τουαλέτες και οι ντουζιέρες βρίσκονται στο πίσω μέρος. Το μπροστινό μέρος είναι ο χώρος του μαγειρέματος και του φαγητού. Στις τουαλέτες εξεπλάγη ευχάριστα όταν διαπίστωσα πόσο καθαρά ήταν, κάτι που το είχα μια έγνοια και έτσι είχα πάρει μαζί μου ολόκληρο "εξοπλισμό", τον όποιο χρησιμοποιούσα πάντα, παρά την καθαριότητα των χώρων υγιεινής σε όλη τη χώρα!

***
Η σημερινή διαδρομή μας φαίνεται παρακάτω
72.png


Η ώρα ήταν 01:30 όταν ο Kόμης Bro έβαλε τη μάσκα ύπνου για να κοιμηθεί και έκλεισε ερμητικά όλες τις κουρτίνες! Εκείνη την ώρα ήμουν αρκετά κουρασμένη για να ξεκινήσω το δούλεμα :haha:.....άλλωστε είχα αρκετές μέρες μπροστά μου για να το κάνω! Η δική μου μάσκα ύπνου έκανε μία βόλτα μέχρι την Ισλανδία και ξανα γύρισε Ελλάδα….όταν θέλω να κοιμηθώ απλά κοιμάμαι, ειδικά όταν είμαι κουρασμένη….zzzzzz
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.077
Likes
20.118
Επόμενο Ταξίδι
Τατζικιστάν
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.077
Likes
20.118
Επόμενο Ταξίδι
Τατζικιστάν
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός
εύγε!


Σχετικα με τά εις την πρώτη σελιδα
Πανοραμική θέα κάπου στη νότια Ισλανδία
προσωπικώς, τυχον ληψις καποιου τοπιου, για το οποιο μετα, δεν θα θυμάμαι πού ηταν κλπ, με ξενερώνει τόσο, ώστε σβήνω την φώτο.
Οι φωτογραφίες που έχω βάλει στην εισαγωγή δείχνουν τη φορά που ακολουθήσαμε στο ταξίδι. Δυτικά, βόρεια, ανατολικά, νότια..... :)
Εννοείται πως ξέρω που είναι η κάθε μία και θα μάθεις και εσύ κατα την διάρκεια της ιστορίας 😉
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.115
Μηνύματα
880.717
Μέλη
38.839
Νεότερο μέλος
mgian

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom