Sassenach77
Member
- Μηνύματα
- 8.096
- Likes
- 24.234
- Επόμενο Ταξίδι
- Ελλάδα
- Ταξίδι-Όνειρο
- Γη του Πυρός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- 07 Ιουλίου 2019 – Άφιξη, Hvalfjordur, Glymur, Reykholt, Hraunfossar, Borgarnes, Snorrastadabuid camping
- 08 Ιουλίου 2019 (part 1) – Snaefellsnes Peninsula
- 08 Ιουλίου 2019 (part 2) – Snaefellsnes Peninsula, Budardalur camping
- 09 Ιουλίου 2019 (part 1) – Westfjords
- 09 Ιουλίου 2019 (part 2) – Westfjords, þingeyri camping
- 10 Ιουλίου 2019 (part 1) – Westfjords
- 10 Ιουλίου 2019 (part 2) – Westfjords, Saeberg camping
- 11 Ιουλίου 2019 (part 1) – Vatnsnes peninsula, Glaumbær Farm & Museum
- 11 Ιουλίου 2019 (part 2) – Trollaskagi peninsula, Aldeyarfoss, Godafoss camping
- 12 Ιουλίου 2019 (part 1) – Husavik, Ásbyrgi Canyon, Dettifoss
- 12 Ιουλίου 2019 (part 2) – Myvatn Natural Baths, Krafla Lava Fields, Namafjall, Grjotagja Cave, Hverfjall Crater, Dimmuborgir, Skutustadagigar, Godafoss camping
- 13 Ιουλίου 2019 (part 1) – Godafoss, Hverir, The dream of Askja, Modhrudalur
- 13 Ιουλίου 2019 (part 2) – Egilsstadir, Lagarfljot Lake, Hengifoss, Snaefell, Hengifoss Guesthouse camping
- 14 Ιουλίου 2019 (part 1) – Eastfjords
- 14 Ιουλίου 2019 (part 2) – Eastfjords, Vestrahorn Mountain, Hofn camping
- 15 Ιουλίου 2019 (part 1) – Hoffellsjokull, Heinaberg Area, Thórbergur Center, Jokulsarlon Lake, Diamond Βeach, Fjallsarlon Lake
- 15 Ιουλίου 2019 (part 2) – Hof, Skaftafell National Park, Skeidararsandur, Klaustur camping
- 16 Ιουλίου 2019 (part 1) – Kirkjubaejarklaustur, Lakagigar
- 16 Ιουλίου 2019 (part 2) – Lakagigar, Fjadrargljufur, Eldgjá, Vik camping
- 17 Ιουλίου 2019 (part 1) – Vik, Reynisfjara, Dyrholaey, Solheimajokull, Skogar Museum & Skogafoss
- 17 Ιουλίου 2019 (part 2) – Eyjafjallajokull Visitor Center, Seljalandsfoss, Hekla, Landmannalaugar camping
- 18 Ιουλίου 2019 (part 1) – Landmannalaugar, Haifoss, Gjain, Stong
- 18 Ιουλίου 2019 (part 2) – Hjalparfoss, Gullfoss, Langjokull Glacier, Great Geyser, Faxi falls, Reykholti camping
- 19 Ιουλίου 2019 (part 1) – Kerid Crater, Þingvellir National Park
- 19 Ιουλίου 2019 – Þingvellir National Park, Reykjavik camping
- 20 Ιουλίου 2019 – Reykjavik, Αναχώρηση
- Οικονομικός απολογισμός ταξιδιού & Επίλογος
09 Ιουλίου 2019 (part 2) – Westfjords, þingeyri camping
Latrabjarg
Συνεχίζοντας στον 612 φτάσαμε στο Latrabjarg. Πρόκειται για ένα μεγάλο γκρεμό, μήκους 14 χιλιομέτρων και ύψους 441 μέτρων, που φιλοξενεί έναν απίστευτο αριθμό πουλιών και αποτελεί το δυτικότερο σημείο της Ισλανδίας. Είναι ένα τέλειο μέρος για όσους αγαπούν τη παρατήρηση πουλιών και ένα πολύ καλό σημείο για να δει κάποιος puffins! Υπάρχει χώρος να αφήσεις το αυτοκίνητο δίπλα στο φάρο που είναι εκεί και αυτό κάναμε και εμείς. Ξεκινήσαμε με τα πόδια να ανεβαίνουμε το μονοπάτι κατά μήκος των γκρεμών.
Κάποια στιγμή, πριν φτάσουμε στο ψηλότερο σημείο, σταματώ και παρατηρώ τους γκρεμούς. Όταν σήκωσα το κεφάλι είδα τον αδερφό μου να μου κάνει νόημα ήσυχα να γυρίσω. Μόλις γυρίζω βλέπω έναν άλλον κύριο που μου κάνει επίσης νόημα να κάνω ησυχία και μου δείχνει γελώντας ένα σημείο στην άκρη του γκρεμού….
….ήθελα να τσιρίξω από τη χαρά μου, αλλά αντ’ αυτού το βούλωσα και γελούσα αθόρυβα! Αφού σήκωσε μία το αριστερό φτερό για να ξυθεί και μετά μία το δεξί φτερό, ήρθε λίγο πιο κοντά σε εμάς. Γούσταρε πόζα το πουλάκι και ήθελε να βγει φωτογραφία!!!! Ε να μην του χαλάσω το χατίρι εγώ! Μπορεί να το έβγαλα 856.921 φωτογραφίες….
Κάποια στιγμή έφυγε το puffin και πάλι καλά, γιατί δεν θα ξεκολλούσα με τίποτα από εκεί εγώ…Συνεχίσαμε τη βόλτα μας και παρατηρούσαμε τους γκρεμούς με τα αναρίθμητα πουλιά…πολύ χέσιμο λέμε!...τόνοι γκουανο.
Petreksfjordur
Είχε έρθει η ώρα να κινηθούμε βόρεια. Πήραμε το 612 για να γυρίσουμε πίσω και μόλις συναντήσαμε τον 62 στρίψαμε αριστερά και κατευθυνθήκαμε προς τον οικισμό Petreksfjordur. Κάναμε μία στάση για τουαλέτα, να φάμε ένα φρούτο και συνεχίσαμε.
Talknafjordur
Ο επόμενος οικισμός που βρίσκονταν στον δρόμο μας ήταν το Talknafjordur. Στο οικισμό αυτό υπάρχουν θερμά λουτρά. Επίσης, η εκκλησία του οικισμού "χτυπάει" έντονα στο μάτι του επισκέπτη, καθώς έχει ένα ασυνήθιστο, για τα δεδομένα μας, αρχιτεκτονικό στιλ, όπως και αρκετές άλλες εκκλησίες στη χώρα! Μπήκαμε στον οικισμό, κάναμε μία σύντομη βόλτα και συνεχίσαμε.
Bildudalur
Η διαδρομή για τον επόμενο οικισμό ήταν ακόμα πιο ενδιαφέρουσα. Όσο ανεβαίναμε βόρεια τα τοπία γινόντουσαν το ένα καλύτερο από το άλλο!!! Ο επόμενος οικισμός που κάναμε στάση ήταν το Bíldudalur. Πρόκειται για ένα ψαροχώρι των 200 κατοίκων, που άκμασε μετά το τέλος του εμπορικού μονοπωλίου της Δανίας. Μετά την παρακμή της αλιευτικής βιομηχανίας η οικονομία του χωριού στηρίζεται στη λειτουργία ενός εργοστασίου μεταποίησης φυκιών πλούσιων σε ορυκτά και στο τουρισμό.
Dunjandi
Ο επόμενος μας στόχος ήταν ο καταρράκτης Dynjandi. Είναι ο μεγαλύτερος στο είδος του καταρράκτης της περιοχής, το όνομα του οποίου σημαίνει "εκκωφαντικός". Συνεχίσαμε προς βόρεια με κατεύθυνση το Dynjandisdalur. Στο κομμάτι αυτό της διαδρομής συναντήσαμε πολλούς μικρούς και άλλοτε μεγαλύτερους καταρράκτες να ρέουν, είτε σε ανοίγματα βράχων, είτε σε πλαγιές που έμοιαζαν με γεωργικές αναβαθμίδες. Τα τοπία ορεινά με κορυφές βράχων να μοιάζουν σαν από άλλο πλανήτη και πανοραμική θέα των φιόρδ ανεπανάληπτη!…
Όταν φτάσαμε στον καταρράκτη διαπιστώσαμε ότι υπάρχει οργανωμένος χώρος για κάμπινγκ. Είχε τουαλέτες, νιπτήρες για λάντζα και ξύλινα τραπεζοκαθίσματα! Παρκάραμε κοντά σε ένα ξύλινο πάγκο, γιατί ήταν ιδανικό μέρος για μαγείρεμα, και ξεκινήσαμε πρώτα τη βόλτα μας, να δούμε το καταρράκτη.
Ο καταρράκτης μοιάζει με υδάτινη κουρτίνα! Το καλοκαίρι ρέει ιδανική ποσότητα νερού ώστε να δημιουργείται αυτή η όμορφη υδάτινη κουρτίνα. Μπορείς να τον δεις από κοντά αν ανέβεις ψηλά στη πλαγιά του βουνού που χύνεται. Τα νερά του μεγάλου καταρράκτη δημιουργούν άλλους πιο μικρούς καταρράκτες, επίσης πολύ όμορφους! Με τη σειρά: Hæstahjallafoss, Strompgljúfrafoss (Strompur), Göngumannafoss, Hrísvaðsfoss-Kvíslarfoss, Hundafoss και Bæjarfoss (Sjóarfoss).
Δεν ανεβήκαμε μέχρι τη βάση του μεγάλου καταρράκτη, γιατί θέλαμε να μαγειρέψουμε για την αυριανή μέρα και να φάμε το βραδινό μας. Από το σημείο που φτάσαμε πάντως η θέα προς το φιόρδ ήταν όνειρο!...
Αφού ξεκουραστήκαμε, φάγαμε και μαγείρεψα για την επόμενη μέρα, αποφασίσαμε να μεταβούμε στο þingeyri camping, ώστε να είμαστε πιο κοντά στο Isafjordur για το ξεκίνημα της επόμενης μέρας. Η ώρα ήταν 22:00 και είχαμε χρόνο. Αφήνοντας, λοιπόν, πίσω μας το μυχό του φιόρδ αντίκρυσα μία από τις πιο όμορφες εικόνες των δυτικών φιόρδ! Έτσι νόμιζα τουλάχιστον…
Þingeyri
Τελευταίος προορισμός για σήμερα το Þingeyri. Πήραμε τον 626 και πολύ σύντομα βρεθήκαμε να "σκαρφαλώνουμε" σε ένα ακόμα βουνό! Η ισλανδική φύση μας επιφύλαξε άλλη μία όμορφη έκπληξη. Όταν φτάσαμε σε ένα αρκετά ψηλό σημείο του βουνού, σταμάτησα γιατί αυτό που έβλεπα ήταν γαμάτο!… Κατέβηκα από το αυτοκίνητο και κοίταξα μέχρι εκεί που έφτανε το μάτι μου, πέρα μακριά, τα φιόρδ που είχαμε διασχίσει στη σειρά το ένα μετά το άλλο…
Ξαναμπαίνουμε στο αυτοκίνητο και συνεχίζουμε. Μόλις φτάσαμε στη κορυφή του βουνού διανύσαμε μια μικρή απόσταση και αμέσως μετά ξεκίνησε η κατάβαση. Τότε ήταν που περάσαμε στο επόμενο φιόρδ και κόντεψα να βγω από το δρόμο, γιατί αντίκρυσα ένα απο τα ομορφότερα ηλιοβασιλέματα που έχω δει στη ζωή μου…...οργίασαν τα μάτια μου!!!
Πήρε το αυτοκίνητο ο αδερφός μου για να μπορέσω να απολαύσω τις εικόνες αυτές και να βγάλω φωτογραφίες. Βασικά το πήρε για να μη σκοτωθούμε με εμένα οδηγό
.....Άλλωστε είχαμε φτάσει σχεδόν στο προορισμό μας!
Όταν φτάσαμε στο Þingeyri, πήγαμε κατευθείαν στο κάμπινγκ. Δεν βρήκαμε κάποιον για να πληρώσουμε εκείνη την ώρα, οπότε το μόνο που είχαμε να κάνουμε ήταν να ετοιμαστούμε για ύπνο.
Η σημερινή διαδρομή μας φαίνεται παρακάτω:
Πριν κοιμηθούμε ήπιαμε και μία "νερουλή" μπύρα και κάναμε το απολογισμό της μέρας, ο οποίος ήταν πλούσιος και αξέχαστος!....
Latrabjarg
Συνεχίζοντας στον 612 φτάσαμε στο Latrabjarg. Πρόκειται για ένα μεγάλο γκρεμό, μήκους 14 χιλιομέτρων και ύψους 441 μέτρων, που φιλοξενεί έναν απίστευτο αριθμό πουλιών και αποτελεί το δυτικότερο σημείο της Ισλανδίας. Είναι ένα τέλειο μέρος για όσους αγαπούν τη παρατήρηση πουλιών και ένα πολύ καλό σημείο για να δει κάποιος puffins! Υπάρχει χώρος να αφήσεις το αυτοκίνητο δίπλα στο φάρο που είναι εκεί και αυτό κάναμε και εμείς. Ξεκινήσαμε με τα πόδια να ανεβαίνουμε το μονοπάτι κατά μήκος των γκρεμών.




Κάποια στιγμή, πριν φτάσουμε στο ψηλότερο σημείο, σταματώ και παρατηρώ τους γκρεμούς. Όταν σήκωσα το κεφάλι είδα τον αδερφό μου να μου κάνει νόημα ήσυχα να γυρίσω. Μόλις γυρίζω βλέπω έναν άλλον κύριο που μου κάνει επίσης νόημα να κάνω ησυχία και μου δείχνει γελώντας ένα σημείο στην άκρη του γκρεμού….

….ήθελα να τσιρίξω από τη χαρά μου, αλλά αντ’ αυτού το βούλωσα και γελούσα αθόρυβα! Αφού σήκωσε μία το αριστερό φτερό για να ξυθεί και μετά μία το δεξί φτερό, ήρθε λίγο πιο κοντά σε εμάς. Γούσταρε πόζα το πουλάκι και ήθελε να βγει φωτογραφία!!!! Ε να μην του χαλάσω το χατίρι εγώ! Μπορεί να το έβγαλα 856.921 φωτογραφίες….





Κάποια στιγμή έφυγε το puffin και πάλι καλά, γιατί δεν θα ξεκολλούσα με τίποτα από εκεί εγώ…Συνεχίσαμε τη βόλτα μας και παρατηρούσαμε τους γκρεμούς με τα αναρίθμητα πουλιά…πολύ χέσιμο λέμε!...τόνοι γκουανο.




Petreksfjordur
Είχε έρθει η ώρα να κινηθούμε βόρεια. Πήραμε το 612 για να γυρίσουμε πίσω και μόλις συναντήσαμε τον 62 στρίψαμε αριστερά και κατευθυνθήκαμε προς τον οικισμό Petreksfjordur. Κάναμε μία στάση για τουαλέτα, να φάμε ένα φρούτο και συνεχίσαμε.


Talknafjordur
Ο επόμενος οικισμός που βρίσκονταν στον δρόμο μας ήταν το Talknafjordur. Στο οικισμό αυτό υπάρχουν θερμά λουτρά. Επίσης, η εκκλησία του οικισμού "χτυπάει" έντονα στο μάτι του επισκέπτη, καθώς έχει ένα ασυνήθιστο, για τα δεδομένα μας, αρχιτεκτονικό στιλ, όπως και αρκετές άλλες εκκλησίες στη χώρα! Μπήκαμε στον οικισμό, κάναμε μία σύντομη βόλτα και συνεχίσαμε.





Bildudalur
Η διαδρομή για τον επόμενο οικισμό ήταν ακόμα πιο ενδιαφέρουσα. Όσο ανεβαίναμε βόρεια τα τοπία γινόντουσαν το ένα καλύτερο από το άλλο!!! Ο επόμενος οικισμός που κάναμε στάση ήταν το Bíldudalur. Πρόκειται για ένα ψαροχώρι των 200 κατοίκων, που άκμασε μετά το τέλος του εμπορικού μονοπωλίου της Δανίας. Μετά την παρακμή της αλιευτικής βιομηχανίας η οικονομία του χωριού στηρίζεται στη λειτουργία ενός εργοστασίου μεταποίησης φυκιών πλούσιων σε ορυκτά και στο τουρισμό.






Dunjandi
Ο επόμενος μας στόχος ήταν ο καταρράκτης Dynjandi. Είναι ο μεγαλύτερος στο είδος του καταρράκτης της περιοχής, το όνομα του οποίου σημαίνει "εκκωφαντικός". Συνεχίσαμε προς βόρεια με κατεύθυνση το Dynjandisdalur. Στο κομμάτι αυτό της διαδρομής συναντήσαμε πολλούς μικρούς και άλλοτε μεγαλύτερους καταρράκτες να ρέουν, είτε σε ανοίγματα βράχων, είτε σε πλαγιές που έμοιαζαν με γεωργικές αναβαθμίδες. Τα τοπία ορεινά με κορυφές βράχων να μοιάζουν σαν από άλλο πλανήτη και πανοραμική θέα των φιόρδ ανεπανάληπτη!…










Όταν φτάσαμε στον καταρράκτη διαπιστώσαμε ότι υπάρχει οργανωμένος χώρος για κάμπινγκ. Είχε τουαλέτες, νιπτήρες για λάντζα και ξύλινα τραπεζοκαθίσματα! Παρκάραμε κοντά σε ένα ξύλινο πάγκο, γιατί ήταν ιδανικό μέρος για μαγείρεμα, και ξεκινήσαμε πρώτα τη βόλτα μας, να δούμε το καταρράκτη.

Ο καταρράκτης μοιάζει με υδάτινη κουρτίνα! Το καλοκαίρι ρέει ιδανική ποσότητα νερού ώστε να δημιουργείται αυτή η όμορφη υδάτινη κουρτίνα. Μπορείς να τον δεις από κοντά αν ανέβεις ψηλά στη πλαγιά του βουνού που χύνεται. Τα νερά του μεγάλου καταρράκτη δημιουργούν άλλους πιο μικρούς καταρράκτες, επίσης πολύ όμορφους! Με τη σειρά: Hæstahjallafoss, Strompgljúfrafoss (Strompur), Göngumannafoss, Hrísvaðsfoss-Kvíslarfoss, Hundafoss και Bæjarfoss (Sjóarfoss).





Δεν ανεβήκαμε μέχρι τη βάση του μεγάλου καταρράκτη, γιατί θέλαμε να μαγειρέψουμε για την αυριανή μέρα και να φάμε το βραδινό μας. Από το σημείο που φτάσαμε πάντως η θέα προς το φιόρδ ήταν όνειρο!...



Αφού ξεκουραστήκαμε, φάγαμε και μαγείρεψα για την επόμενη μέρα, αποφασίσαμε να μεταβούμε στο þingeyri camping, ώστε να είμαστε πιο κοντά στο Isafjordur για το ξεκίνημα της επόμενης μέρας. Η ώρα ήταν 22:00 και είχαμε χρόνο. Αφήνοντας, λοιπόν, πίσω μας το μυχό του φιόρδ αντίκρυσα μία από τις πιο όμορφες εικόνες των δυτικών φιόρδ! Έτσι νόμιζα τουλάχιστον…

Þingeyri
Τελευταίος προορισμός για σήμερα το Þingeyri. Πήραμε τον 626 και πολύ σύντομα βρεθήκαμε να "σκαρφαλώνουμε" σε ένα ακόμα βουνό! Η ισλανδική φύση μας επιφύλαξε άλλη μία όμορφη έκπληξη. Όταν φτάσαμε σε ένα αρκετά ψηλό σημείο του βουνού, σταμάτησα γιατί αυτό που έβλεπα ήταν γαμάτο!… Κατέβηκα από το αυτοκίνητο και κοίταξα μέχρι εκεί που έφτανε το μάτι μου, πέρα μακριά, τα φιόρδ που είχαμε διασχίσει στη σειρά το ένα μετά το άλλο…


Ξαναμπαίνουμε στο αυτοκίνητο και συνεχίζουμε. Μόλις φτάσαμε στη κορυφή του βουνού διανύσαμε μια μικρή απόσταση και αμέσως μετά ξεκίνησε η κατάβαση. Τότε ήταν που περάσαμε στο επόμενο φιόρδ και κόντεψα να βγω από το δρόμο, γιατί αντίκρυσα ένα απο τα ομορφότερα ηλιοβασιλέματα που έχω δει στη ζωή μου…...οργίασαν τα μάτια μου!!!

Πήρε το αυτοκίνητο ο αδερφός μου για να μπορέσω να απολαύσω τις εικόνες αυτές και να βγάλω φωτογραφίες. Βασικά το πήρε για να μη σκοτωθούμε με εμένα οδηγό



Όταν φτάσαμε στο Þingeyri, πήγαμε κατευθείαν στο κάμπινγκ. Δεν βρήκαμε κάποιον για να πληρώσουμε εκείνη την ώρα, οπότε το μόνο που είχαμε να κάνουμε ήταν να ετοιμαστούμε για ύπνο.


Η σημερινή διαδρομή μας φαίνεται παρακάτω:

Πριν κοιμηθούμε ήπιαμε και μία "νερουλή" μπύρα και κάναμε το απολογισμό της μέρας, ο οποίος ήταν πλούσιος και αξέχαστος!....
Last edited: