Sassenach77
Member
- Μηνύματα
- 8.096
- Likes
- 24.234
- Επόμενο Ταξίδι
- Ελλάδα
- Ταξίδι-Όνειρο
- Γη του Πυρός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- 07 Ιουλίου 2019 – Άφιξη, Hvalfjordur, Glymur, Reykholt, Hraunfossar, Borgarnes, Snorrastadabuid camping
- 08 Ιουλίου 2019 (part 1) – Snaefellsnes Peninsula
- 08 Ιουλίου 2019 (part 2) – Snaefellsnes Peninsula, Budardalur camping
- 09 Ιουλίου 2019 (part 1) – Westfjords
- 09 Ιουλίου 2019 (part 2) – Westfjords, þingeyri camping
- 10 Ιουλίου 2019 (part 1) – Westfjords
- 10 Ιουλίου 2019 (part 2) – Westfjords, Saeberg camping
- 11 Ιουλίου 2019 (part 1) – Vatnsnes peninsula, Glaumbær Farm & Museum
- 11 Ιουλίου 2019 (part 2) – Trollaskagi peninsula, Aldeyarfoss, Godafoss camping
- 12 Ιουλίου 2019 (part 1) – Husavik, Ásbyrgi Canyon, Dettifoss
- 12 Ιουλίου 2019 (part 2) – Myvatn Natural Baths, Krafla Lava Fields, Namafjall, Grjotagja Cave, Hverfjall Crater, Dimmuborgir, Skutustadagigar, Godafoss camping
- 13 Ιουλίου 2019 (part 1) – Godafoss, Hverir, The dream of Askja, Modhrudalur
- 13 Ιουλίου 2019 (part 2) – Egilsstadir, Lagarfljot Lake, Hengifoss, Snaefell, Hengifoss Guesthouse camping
- 14 Ιουλίου 2019 (part 1) – Eastfjords
- 14 Ιουλίου 2019 (part 2) – Eastfjords, Vestrahorn Mountain, Hofn camping
- 15 Ιουλίου 2019 (part 1) – Hoffellsjokull, Heinaberg Area, Thórbergur Center, Jokulsarlon Lake, Diamond Βeach, Fjallsarlon Lake
- 15 Ιουλίου 2019 (part 2) – Hof, Skaftafell National Park, Skeidararsandur, Klaustur camping
- 16 Ιουλίου 2019 (part 1) – Kirkjubaejarklaustur, Lakagigar
- 16 Ιουλίου 2019 (part 2) – Lakagigar, Fjadrargljufur, Eldgjá, Vik camping
- 17 Ιουλίου 2019 (part 1) – Vik, Reynisfjara, Dyrholaey, Solheimajokull, Skogar Museum & Skogafoss
- 17 Ιουλίου 2019 (part 2) – Eyjafjallajokull Visitor Center, Seljalandsfoss, Hekla, Landmannalaugar camping
- 18 Ιουλίου 2019 (part 1) – Landmannalaugar, Haifoss, Gjain, Stong
- 18 Ιουλίου 2019 (part 2) – Hjalparfoss, Gullfoss, Langjokull Glacier, Great Geyser, Faxi falls, Reykholti camping
- 19 Ιουλίου 2019 (part 1) – Kerid Crater, Þingvellir National Park
- 19 Ιουλίου 2019 – Þingvellir National Park, Reykjavik camping
- 20 Ιουλίου 2019 – Reykjavik, Αναχώρηση
- Οικονομικός απολογισμός ταξιδιού & Επίλογος
10 Ιουλίου 2019 (part 2) – Westfjords, Saeberg camping Súðavík
Φεύγοντας από το Ísafjörður μας ακολούθησε η ομίχλη που απλώνονταν τριγύρω. Η διαδρομή ήταν όλη παράκτια εκτός από μία πλαγιά βουνού που τη διασχίσαμε μέσω ενός μικρού τούνελ. Σε πολύ λίγη ώρα είχαμε φτάσει στο Sudavik.
Απέναντι από το σημείο που παρκάραμε είχε μία παιδική χαρά και δίπλα από αυτή κάτι σαν μνημείο φτιαγμένο από κόκκαλα φαλαινών! Φυσικά μας κίνησε τη περιέργεια και πήγαμε να το δούμε από κοντά.
Λίγο έξω από το Sudavik υπάρχει μία λωρίδα γης που εισχωρεί στα νερά του φιόρδ και ονομάζεται Langeyri. Σε αυτό το σημείο, το 1883, Νορβηγοί ψαράδες και φαλαινοθήρες έχτισαν μια αποβάθρα, η οποία αποτέλεσε τον πρώτο σταθμό φαλαινοθηρίας στην Ισλανδία. Ένας εκ των ιδρυτών του σταθμού ήταν ο διάσημος φαλαινοθήρας Svend Foyn. Ήταν αυτός που εφηύρε το εκτινασσόμενο καμάκι και έφερε την επανάσταση στη φαλαινοθηρία….Αυτός ο σταθμός λειτούργησε μέχρι τις αρχές του 20ού αιώνα. Αν κατάλαβα σωστά, τα κόκκαλα που βλέπαμε ήταν τα "τρόπαια" του Foyn και δείχνουν το μέγεθος της φαλαινοθηρίας στην περιοχή....
Στο Sudavik όμως είχαμε κάνει στάση για να δούμε το Κέντρο Αρκτικής Αλεπούς! Στεγάζεται στο ιστορικό σπίτι "Eyrardalur", που βρίσκεται σε ένα ύψωμα του οικισμού και δόθηκε από το δήμο της περιοχής στους ιδρυτές του κέντρου.
Το κέντρο είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, που άρχισε να λειτουργεί από το 2010 και ιδρυτές του είναι οι Páll Hersteinsson PhD και Ester Rut Unnsteinsdóttir PhD, ειδικοί στην αρκτική αλεπού. Αρχικά ξεκίνησαν με τη μελέτη της αρκτικής αλεπούς στο φυσικό καταφύγιο της, στη χερσόνησο Hornstrandir, μια από τις λίγες περιοχές στην Ισλανδία όπου η αρκτική αλεπού προστατεύεται. Στην πορεία θέλησαν να προστατεύσουν τα ζωάκια εκπαιδεύοντας και ενημερώνοντας τους κατοίκους της περιοχής σχετικά με την αρκτική αλεπού, η οποία στην Ισλανδία είχε αμαυρωμένη εικόνα και φήμη….
Στα διάφορα δωμάτια υπάρχουν βαλσαμωμένα είδη αλεπούς και γύρω από αυτά υπάρχουν πληροφορίες αναρτημένες με τη μορφή ερωτήσεων.
Είχε πολύ ενδιαφέρον το κέντρο και ο χώρος που στεγάζεται πολύ όμορφα περιποιημένος! Όταν μπήκαμε συναντήσαμε δύο-τρία άτομα μέσα. Καθώς διάβαζα τις πληροφορίες και έβλεπα τις εικόνες και τα αλεπουδάκια έχασα τον αδερφό μου από το οπτικό μου πεδίο, αλλά δεν έδωσα σημασία. Στην πραγματικότητα είχα μείνει τελείως μόνη μου μέσα στο μουσείο…Κάποια στιγμή μπαίνει ο bro από μία πόρτα που οδηγούσε στο πίσω μέρος του κτιρίου και μου λέει "άσε τις βαλσαμωμένες και έλα να δεις μία ζωντανή αρκτική αλεπού"’…...ε;...
Βγαίνω έξω και βλέπω ότι υπήρχε ένας περιφραγμένος χώρος, μέσα στον οποίο βρισκόταν μία αρκτική αλεπού! Η πρώτη αντίδραση μου ήταν ένα μειδίαμα γιατί από τη μία με χαλούσε που ήταν μαντρωμένο το ζωντανό και από την άλλη χαιρόμουν που έβλεπα ένα ζώο που είχα δει μόνο σε ντοκιμαντέρ! Γύρω από την περίφραξη υπήρχαν κανα 8 άτομα μαζί με εμάς. Το ζωάκι κοιμόταν…
Καθώς προσπαθούσα να τη φωτογραφίσω μέσα από τα σύρματα, βλέπω να προσγειώνεται μία πέτρα δίπλα στην αλεπού!….Ένας ανεγκέφαλος και ανόητος άνθρωπος ήθελε να την ξυπνήσει για να την βγάλει φωτογραφία! Και φυσικά την ξύπνησε, γιατί το ζωάκι τρόμαξε!!! Αυτός ο ανόητος βρισκόταν δύο μέτρα μακριά μου και μόλις γύρισα και τον κοίταξα του κόπηκε το χαμόγελο. Του είπα, όσο πιο ήρεμα μπορούσα, να μην τολμήσει να το ξανακάνει αυτό….Προσπάθησε να δικαιολογηθεί αλλά, πήρε την ίδια απάντηση.
Η αλεπουδίτσα έκανε μία γύρα μέσα στη φυλακή της, μετά έριξε δυο πολύ συγυρισμένα τεντώματα και στο τέλος ξάπλωσε ξανά, γράφοντας μας όλους στις πατούσες της!!!


Litlibaer
Συνεχίσαμε το δρόμο μας όπως και πριν, κατά μήκος των ακτών των φιόρδ. Εκεί που ήταν πεντακάθαρη και ηλιόλουστη η ατμόσφαιρα, ξαφνικά όλα σκοτείνιασαν και μπήκαμε σε ομίχλη…για αρκετά χιλιόμετρα πηγαίναμε χωρίς να βλέπουμε τίποτα! Ώσπου κάποια στιγμή, λίγο πριν την επόμενη στάση μας η ομίχλη εξαφανίστηκε…ευτυχώς!
Η προγραμματισμένη μας στάση ήταν σε ένα παλιό τοπικό αγρόκτημα με το όνομα Litlibær. Αλλά ένα χιλιόμετρο πριν φτάσουμε εκεί, κάναμε άλλη μία στάση όταν είδαμε φώκιες! Ήταν το τρίτο ενδιαφέρον ζωάκι που βλέπαμε μέχρι τώρα και χαρήκαμε πολύ!!! Αρκετές φώκιες βρίσκονταν σε μία ξέρα σχετικά κοντά στην ακτή και λιάζονταν. Μαζί με εμάς είχαν σταματήσει άλλα δύο άτομα και τις φωτογράφιζαν. Κάποια στιγμή μία φώκια άρχισε να κολυμπάει κατά μήκος της ακτής και άρχισαν να την κυνηγούν μέχρι που έφυγαν και αυτοί και η φώκια! Εμείς μείναμε να χαζεύουμε τις "τεμπέλες" φώκες!!!
Το Litlibær είναι ένα παλιό ιστορικό αγρόκτημα, που χτίστηκε το 1895. Το κεντρικό κτίριο του αγροκτήματος είναι χτισμένο κάτω από τη γη, οι τοίχοι του είναι πέτρινοι και η στέγη του είναι καλυμμένη με χλοοτάπητα. Είναι ένα από τα λεγόμενα turf houses. Oι περισσότεροι Ισλανδοί ζούσαν σε τέτοια οικήματα μέχρι τον 20ο αι. Τα σπίτια αυτά ήταν ζεστά αλλά και δύσοσμα και ανθυγιεινά…Ως εκ τούτου, τα περισσότερα καταστράφηκαν μετά την εκκένωσή τους. Όσα έχουν μείνει αποτελούν μουσειακοί χώροι που δείχνουν το πώς ζούσαν οι Ισλανδοί αιώνες πριν.
Το Εθνικό Μουσείο της Ισλανδίας ανέλαβε το Litlibӕr το 1969, το ανασυγκρότησε και το συντηρεί μέχρι σήμερα. Έτσι μπορεί κάποιος να το επισκεφτεί και να πιεί και το καφέ του, καθώς στο ισόγειο λειτουργεί καφετέρια και πωλούνται σουβενίρ.
Δεν μπήκαμε μέσα γιατί είχαμε δει ήδη παρόμοιο μουσειακό χώρο της περιοχής (και θα βλέπαμε αργότερα κι άλλο). Οπότε αρκεστήκαμε σε μία μικρή βόλτα, ίσα ίσα να ξεπιαστούμε και να συνεχίσουμε.
Ogur & Mjoifjordur
Από το Ísafjörður και μετά η διαδρομή κατά μήκος των φιόρδ δεν είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Όλη η διαδρομή είναι παράκτια χωρίς εναλλαγή τοπίων. Καμία σχέση με τα φιόρδ που διασχίζεις ανεβαίνοντας βόρεια…αυτά προσφέρουν μακράν μεγαλύτερες συγκινήσεις και όμορφες εικόνες!!! Συνεχίσαμε λοιπόν, περνώντας από το Ogur χωρίς να σταματήσουμε και διασχίζοντας το Mjoifjordur….
…ψάχναμε κάτι που θα μας χαλάρωνε! Αυτό βρέθηκε μετά από λίγα χιλιόμετρα!
Nauteyrarlang Natural Hot Spring
Ακολουθώντας τον 61 κάποια στιγμή συναντήσαμε τον 635 και στρίψαμε αριστερά. Μπερδευτήκαμε λίγο μέχρι να το βρούμε το σημείο, αλλά τελικά το βρήκαμε…στρίψαμε δεξιά στον 638 και φτάσαμε μπροστά από μια αλυσίδα που μας έκλεινε το δρόμο. Κατέβηκα από το αυτοκίνητο κυρία, την παραμέρισα, πέρασε το αυτοκίνητο ο bro, την ξανα έβαλα στη θέση της την αλυσίδα, ξαναμπήκα μέσα στο αυτοκίνητο και μετά από λίγα μέτρα συναντήσαμε αυτό που ψάχναμε! Μία θερμή φυσική πηγή που ήταν όλη δική μας!!!
Αλλάξαμε στο ξύλινο καλυβάκι που ήταν δίπλα στη λιμνούλα και μπλούμ! Γράφοντας τώρα την ιστορία ανακάλυψα ότι δεν έχω ούτε μία φώτο με την πηγή μόνη της, οπότε έπεσε "πετσόκομμα"
Holmavik
Η ώρα ήταν 21:00 και κάτι όταν φτάσαμε στο Holmavik. Αρχικά το είχα σκεφτεί ως τόπο διαμονής για τη σημερινή μέρα. Από τη μία ήταν αργά για να δούμε ότι υπήρχε εκεί να δούμε (Icelandic Sorcery & Witchcraft Museum) και από την άλλη ήταν νωρίς για να μείνουμε. Η μέρα δεν ήταν κουραστική και είχαμε χαλαρώσει αρκετά στη πηγή, οπότε αποφασίσαμε να συνεχίσουμε και να κοιμηθούμε εκτός δυτικών φιόρδ, ώστε να είμαστε κοντά στα αυριανά ενδιαφέροντα μας.
Το Holmavik ήταν έρημο, δεν κυκλοφορούσε ψυχή…βρήκαμε όμως ένα μάρκετ ανοιχτό πήραμε νερά μεγάλα γιατί χρειαζόμασταν τα μπουκάλια και φύγαμε.
Saeberg campsite
Όταν φτάσαμε στο Saeberg campsite ήταν δώδεκα παρά. Βρήκαμε ένα ωραίο σημείο και παρκάραμε. Σε λίγα λεπτά ήρθε ένας "εισπράκτορας"! Ήταν μία κυρία, υπάλληλος του χοστελ+κάμπινγκ και είχε έρθει για να εισπράξει το αντίτιμο για τη διαμονή μας. Έτσι βγήκαμε από το κόπο να ψάχνουμε που θα πληρώσουμε! Στο κάμπινγκ είχε κόσμο και οι περισσότεροι ήταν Ισπανοί, οι οποίοι έκαναν και πολύ θόρυβο….το κάμπινγκ διέθετε δύο μικρές θερμές πισίνες με θέα τη θάλασσα και οι Ισπανοί είχαν πάρει τα ποτά τους, είχαν βουτήξει μέσα και γλεντούσαν! Ευτυχώς, μέχρι να κοιμηθούμε είχαν ησυχάσει, αλλά η ώρα είχε πάει 1:30…
Η σημερινή διαδρομή μας φαίνεται παρακάτω:
Λίγο πριν ξαπλώσουμε είδα τον ουρανό ξανά…...αξέχαστος!!!
.....zzzzzzzzz
Φεύγοντας από το Ísafjörður μας ακολούθησε η ομίχλη που απλώνονταν τριγύρω. Η διαδρομή ήταν όλη παράκτια εκτός από μία πλαγιά βουνού που τη διασχίσαμε μέσω ενός μικρού τούνελ. Σε πολύ λίγη ώρα είχαμε φτάσει στο Sudavik.
Απέναντι από το σημείο που παρκάραμε είχε μία παιδική χαρά και δίπλα από αυτή κάτι σαν μνημείο φτιαγμένο από κόκκαλα φαλαινών! Φυσικά μας κίνησε τη περιέργεια και πήγαμε να το δούμε από κοντά.

Λίγο έξω από το Sudavik υπάρχει μία λωρίδα γης που εισχωρεί στα νερά του φιόρδ και ονομάζεται Langeyri. Σε αυτό το σημείο, το 1883, Νορβηγοί ψαράδες και φαλαινοθήρες έχτισαν μια αποβάθρα, η οποία αποτέλεσε τον πρώτο σταθμό φαλαινοθηρίας στην Ισλανδία. Ένας εκ των ιδρυτών του σταθμού ήταν ο διάσημος φαλαινοθήρας Svend Foyn. Ήταν αυτός που εφηύρε το εκτινασσόμενο καμάκι και έφερε την επανάσταση στη φαλαινοθηρία….Αυτός ο σταθμός λειτούργησε μέχρι τις αρχές του 20ού αιώνα. Αν κατάλαβα σωστά, τα κόκκαλα που βλέπαμε ήταν τα "τρόπαια" του Foyn και δείχνουν το μέγεθος της φαλαινοθηρίας στην περιοχή....
Στο Sudavik όμως είχαμε κάνει στάση για να δούμε το Κέντρο Αρκτικής Αλεπούς! Στεγάζεται στο ιστορικό σπίτι "Eyrardalur", που βρίσκεται σε ένα ύψωμα του οικισμού και δόθηκε από το δήμο της περιοχής στους ιδρυτές του κέντρου.



Το κέντρο είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, που άρχισε να λειτουργεί από το 2010 και ιδρυτές του είναι οι Páll Hersteinsson PhD και Ester Rut Unnsteinsdóttir PhD, ειδικοί στην αρκτική αλεπού. Αρχικά ξεκίνησαν με τη μελέτη της αρκτικής αλεπούς στο φυσικό καταφύγιο της, στη χερσόνησο Hornstrandir, μια από τις λίγες περιοχές στην Ισλανδία όπου η αρκτική αλεπού προστατεύεται. Στην πορεία θέλησαν να προστατεύσουν τα ζωάκια εκπαιδεύοντας και ενημερώνοντας τους κατοίκους της περιοχής σχετικά με την αρκτική αλεπού, η οποία στην Ισλανδία είχε αμαυρωμένη εικόνα και φήμη….



Στα διάφορα δωμάτια υπάρχουν βαλσαμωμένα είδη αλεπούς και γύρω από αυτά υπάρχουν πληροφορίες αναρτημένες με τη μορφή ερωτήσεων.


Είχε πολύ ενδιαφέρον το κέντρο και ο χώρος που στεγάζεται πολύ όμορφα περιποιημένος! Όταν μπήκαμε συναντήσαμε δύο-τρία άτομα μέσα. Καθώς διάβαζα τις πληροφορίες και έβλεπα τις εικόνες και τα αλεπουδάκια έχασα τον αδερφό μου από το οπτικό μου πεδίο, αλλά δεν έδωσα σημασία. Στην πραγματικότητα είχα μείνει τελείως μόνη μου μέσα στο μουσείο…Κάποια στιγμή μπαίνει ο bro από μία πόρτα που οδηγούσε στο πίσω μέρος του κτιρίου και μου λέει "άσε τις βαλσαμωμένες και έλα να δεις μία ζωντανή αρκτική αλεπού"’…...ε;...
Βγαίνω έξω και βλέπω ότι υπήρχε ένας περιφραγμένος χώρος, μέσα στον οποίο βρισκόταν μία αρκτική αλεπού! Η πρώτη αντίδραση μου ήταν ένα μειδίαμα γιατί από τη μία με χαλούσε που ήταν μαντρωμένο το ζωντανό και από την άλλη χαιρόμουν που έβλεπα ένα ζώο που είχα δει μόνο σε ντοκιμαντέρ! Γύρω από την περίφραξη υπήρχαν κανα 8 άτομα μαζί με εμάς. Το ζωάκι κοιμόταν…

Καθώς προσπαθούσα να τη φωτογραφίσω μέσα από τα σύρματα, βλέπω να προσγειώνεται μία πέτρα δίπλα στην αλεπού!….Ένας ανεγκέφαλος και ανόητος άνθρωπος ήθελε να την ξυπνήσει για να την βγάλει φωτογραφία! Και φυσικά την ξύπνησε, γιατί το ζωάκι τρόμαξε!!! Αυτός ο ανόητος βρισκόταν δύο μέτρα μακριά μου και μόλις γύρισα και τον κοίταξα του κόπηκε το χαμόγελο. Του είπα, όσο πιο ήρεμα μπορούσα, να μην τολμήσει να το ξανακάνει αυτό….Προσπάθησε να δικαιολογηθεί αλλά, πήρε την ίδια απάντηση.
Η αλεπουδίτσα έκανε μία γύρα μέσα στη φυλακή της, μετά έριξε δυο πολύ συγυρισμένα τεντώματα και στο τέλος ξάπλωσε ξανά, γράφοντας μας όλους στις πατούσες της!!!





Litlibaer
Συνεχίσαμε το δρόμο μας όπως και πριν, κατά μήκος των ακτών των φιόρδ. Εκεί που ήταν πεντακάθαρη και ηλιόλουστη η ατμόσφαιρα, ξαφνικά όλα σκοτείνιασαν και μπήκαμε σε ομίχλη…για αρκετά χιλιόμετρα πηγαίναμε χωρίς να βλέπουμε τίποτα! Ώσπου κάποια στιγμή, λίγο πριν την επόμενη στάση μας η ομίχλη εξαφανίστηκε…ευτυχώς!



Η προγραμματισμένη μας στάση ήταν σε ένα παλιό τοπικό αγρόκτημα με το όνομα Litlibær. Αλλά ένα χιλιόμετρο πριν φτάσουμε εκεί, κάναμε άλλη μία στάση όταν είδαμε φώκιες! Ήταν το τρίτο ενδιαφέρον ζωάκι που βλέπαμε μέχρι τώρα και χαρήκαμε πολύ!!! Αρκετές φώκιες βρίσκονταν σε μία ξέρα σχετικά κοντά στην ακτή και λιάζονταν. Μαζί με εμάς είχαν σταματήσει άλλα δύο άτομα και τις φωτογράφιζαν. Κάποια στιγμή μία φώκια άρχισε να κολυμπάει κατά μήκος της ακτής και άρχισαν να την κυνηγούν μέχρι που έφυγαν και αυτοί και η φώκια! Εμείς μείναμε να χαζεύουμε τις "τεμπέλες" φώκες!!!

Το Litlibær είναι ένα παλιό ιστορικό αγρόκτημα, που χτίστηκε το 1895. Το κεντρικό κτίριο του αγροκτήματος είναι χτισμένο κάτω από τη γη, οι τοίχοι του είναι πέτρινοι και η στέγη του είναι καλυμμένη με χλοοτάπητα. Είναι ένα από τα λεγόμενα turf houses. Oι περισσότεροι Ισλανδοί ζούσαν σε τέτοια οικήματα μέχρι τον 20ο αι. Τα σπίτια αυτά ήταν ζεστά αλλά και δύσοσμα και ανθυγιεινά…Ως εκ τούτου, τα περισσότερα καταστράφηκαν μετά την εκκένωσή τους. Όσα έχουν μείνει αποτελούν μουσειακοί χώροι που δείχνουν το πώς ζούσαν οι Ισλανδοί αιώνες πριν.
Το Εθνικό Μουσείο της Ισλανδίας ανέλαβε το Litlibӕr το 1969, το ανασυγκρότησε και το συντηρεί μέχρι σήμερα. Έτσι μπορεί κάποιος να το επισκεφτεί και να πιεί και το καφέ του, καθώς στο ισόγειο λειτουργεί καφετέρια και πωλούνται σουβενίρ.



Δεν μπήκαμε μέσα γιατί είχαμε δει ήδη παρόμοιο μουσειακό χώρο της περιοχής (και θα βλέπαμε αργότερα κι άλλο). Οπότε αρκεστήκαμε σε μία μικρή βόλτα, ίσα ίσα να ξεπιαστούμε και να συνεχίσουμε.
Ogur & Mjoifjordur
Από το Ísafjörður και μετά η διαδρομή κατά μήκος των φιόρδ δεν είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Όλη η διαδρομή είναι παράκτια χωρίς εναλλαγή τοπίων. Καμία σχέση με τα φιόρδ που διασχίζεις ανεβαίνοντας βόρεια…αυτά προσφέρουν μακράν μεγαλύτερες συγκινήσεις και όμορφες εικόνες!!! Συνεχίσαμε λοιπόν, περνώντας από το Ogur χωρίς να σταματήσουμε και διασχίζοντας το Mjoifjordur….





…ψάχναμε κάτι που θα μας χαλάρωνε! Αυτό βρέθηκε μετά από λίγα χιλιόμετρα!
Nauteyrarlang Natural Hot Spring
Ακολουθώντας τον 61 κάποια στιγμή συναντήσαμε τον 635 και στρίψαμε αριστερά. Μπερδευτήκαμε λίγο μέχρι να το βρούμε το σημείο, αλλά τελικά το βρήκαμε…στρίψαμε δεξιά στον 638 και φτάσαμε μπροστά από μια αλυσίδα που μας έκλεινε το δρόμο. Κατέβηκα από το αυτοκίνητο κυρία, την παραμέρισα, πέρασε το αυτοκίνητο ο bro, την ξανα έβαλα στη θέση της την αλυσίδα, ξαναμπήκα μέσα στο αυτοκίνητο και μετά από λίγα μέτρα συναντήσαμε αυτό που ψάχναμε! Μία θερμή φυσική πηγή που ήταν όλη δική μας!!!


Αλλάξαμε στο ξύλινο καλυβάκι που ήταν δίπλα στη λιμνούλα και μπλούμ! Γράφοντας τώρα την ιστορία ανακάλυψα ότι δεν έχω ούτε μία φώτο με την πηγή μόνη της, οπότε έπεσε "πετσόκομμα"


Holmavik
Η ώρα ήταν 21:00 και κάτι όταν φτάσαμε στο Holmavik. Αρχικά το είχα σκεφτεί ως τόπο διαμονής για τη σημερινή μέρα. Από τη μία ήταν αργά για να δούμε ότι υπήρχε εκεί να δούμε (Icelandic Sorcery & Witchcraft Museum) και από την άλλη ήταν νωρίς για να μείνουμε. Η μέρα δεν ήταν κουραστική και είχαμε χαλαρώσει αρκετά στη πηγή, οπότε αποφασίσαμε να συνεχίσουμε και να κοιμηθούμε εκτός δυτικών φιόρδ, ώστε να είμαστε κοντά στα αυριανά ενδιαφέροντα μας.
Το Holmavik ήταν έρημο, δεν κυκλοφορούσε ψυχή…βρήκαμε όμως ένα μάρκετ ανοιχτό πήραμε νερά μεγάλα γιατί χρειαζόμασταν τα μπουκάλια και φύγαμε.





Saeberg campsite
Όταν φτάσαμε στο Saeberg campsite ήταν δώδεκα παρά. Βρήκαμε ένα ωραίο σημείο και παρκάραμε. Σε λίγα λεπτά ήρθε ένας "εισπράκτορας"! Ήταν μία κυρία, υπάλληλος του χοστελ+κάμπινγκ και είχε έρθει για να εισπράξει το αντίτιμο για τη διαμονή μας. Έτσι βγήκαμε από το κόπο να ψάχνουμε που θα πληρώσουμε! Στο κάμπινγκ είχε κόσμο και οι περισσότεροι ήταν Ισπανοί, οι οποίοι έκαναν και πολύ θόρυβο….το κάμπινγκ διέθετε δύο μικρές θερμές πισίνες με θέα τη θάλασσα και οι Ισπανοί είχαν πάρει τα ποτά τους, είχαν βουτήξει μέσα και γλεντούσαν! Ευτυχώς, μέχρι να κοιμηθούμε είχαν ησυχάσει, αλλά η ώρα είχε πάει 1:30…
Η σημερινή διαδρομή μας φαίνεται παρακάτω:

Λίγο πριν ξαπλώσουμε είδα τον ουρανό ξανά…...αξέχαστος!!!

.....zzzzzzzzz
Last edited: