Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.219
- Likes
- 55.390
- Επόμενο Ταξίδι
- Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2. Μουρμάνσκ και Βόρειο Σέλας: Καλωσήρθατε στο κορωνοπάρτι, έχουμε και φώτα
- Φωτογραφίες από Κεφάλαιο 2
- Κεφάλαιο 3. Βουνά Khibiny: Η δίδυμη αδελφή του Βενιζέλου, ενάμισι μέτρο κρέας και μια αναρριχώμενη ρεσεψιονίστ
- Φωτογραφίες από Κεφάλαιο 3
- Κεφάλαιο 4. Teriberka: Εκεί που το χιόνι μπερδεύεται με τον αφρό, ο τριανταπεντάρης σάκος και η πτήση του καμπούρη
- Φωτογραφίες από Κεφάλαιο 4
- Κεφάλαιο 5. Κρασνογιάρσκ: Επιτέλους πρωινό του επιπέδου μας και ο Υπερκορωνικός
- Φωτογραφίες από Κεφάλαιο 5
- Κεφάλαιο 6. Λίμνη Βαϊκάλη: Το τζιπ του Στάλιν και το Ουγιούνι της Ασίας
- Φωτογραφίες από Κεφάλαιο 6
- Κεφάλαιο 7. Λίμνη Βαϊκάλη 2: Ρωγμές, σταλακτίτες κι η δεύτερη μέρα που καρα-άξιζε
- Φωτογραφίες από Κεφάλαιο 7
- Κεφάλαιο 8. Επιστροφή στο Ιρκούτσκ: Η Οδύσσεια ενός εμβολιασμένου
- Κεφάλαιο 9. Ιρκούτσκ: 5.000 μογγολικές θερμίδες, ιντελεκτουέλ καφέ και στρηπτιτζούδες με μάσκες όχι στο πρόσωπο
- Κεφάλαιο 10. Ιρκούτσκ και Kyzyl: Η μέρα του τεμπέλη, οι Σκύθες, οι βουδιστές και ο λόξιγκας του πισινού της κυρίας
- Φωτογραφίες από Κεφάλαιο 10
- Κεφάλαιο 11. Abakan: Η Δημοκρατία της Χακασίας, τα μενίρ, οι αστυνομικοί κι οι ταραντούλες
- Φωτογραφίες από Κεφάλαιο 11
- Κεφάλαιο 12. Novosibirsk: Κομουντσκαγια και Σοβιέτσκαγια γωνία
- Φωτογραφίες από Κεφάλαιο 12
- Κεφάλαιο 13. Τομσκ: Χιόνια, φοιτητές και τραμ
- Φωτογραφίες από Κεφάλαιο 13
- Κεφάλαιο 14. Γεκατερίνεμπουργκ: Γέλτσινμπουργκ...
- Κεφάλαιο 15. Tobolsk: To Τολέδο της Σιβηρίας και ο Dr Snoopy
- Κεφάλαιο 16. Tyumen: H πόλη που δεν είχα ακούσει ποτέ
- Κεφάλαιο 17. Καζάν: Οι Τάταροι, ο ιμάμης και ο νέος Παναθηναϊκός
- Φωτογραφίες από Κεφάλαιο 17
- Κεφάλαιο 18. Bolgar: Από πού ήρθαν οι Βούλγαροι, από πού φεύγουν οι προδότες;
- Κεφάλαιο 19. Nizhny-Vladimir: Το Gorky, ο Σαχάροφ και η κουκλίτσα
- Φωτογραφίες από Κεφάλαιο 19
- Κεφάλαιο 20. Σαν βγεις στον πηγαιμό για Petrozadovsk να εύχεσαι να είναι τα ρώσικα σου καλά: Αν τη ρωσική δεν ομιλείς, άντε τράβα να πνιγείς, Ρωσία-Τουρισμός 2020
- Κεφάλαιο 21. Ροστόφ: Meh
- Κεφάλαιο 22. Κρασνοντάρ & Roza Khutor: Meh ξανά & καθόλου meh
- Κεφάλαιο 23. Roza Khutor & Sochi: Κορυφές και χλίδα, μια άλλη Ρωσία
- Φωτογραφίες από Κεφάλαιο 22
- Κεφάλαιο 24. Elista: Ρωσικές παγόδες, γενοκτονίες και η Alexandra η μογγολοβουδίστρια
- Φωτογραφίες από Κεφάλαιο 24
- Κεφάλαιο 25. Elista και προς Βόλγκογκραντ: Παγόδες #2 και ο βανιέρης της καρδιάς μας
- Φωτογραφίες από Κεφάλαιο 25
- Κεφάλαιο 26. Volgograd-Stalingrad-Tsaritsyn: Όπως και να το πεις, Soviets do it better
- Φωτογραφίες από Κεφάλαιο 26
- Κεφάλαιο 27. ΜΟΣΧΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΟΣΧΑ Η Μαρία, η γραφειοκρατία, το χόκεϊ και η επιστροφή
- Φωτογραφίες από Κεφάλαιο 27
- Κεφάλαιο 28. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16
Tyumen: H πόλη που δεν είχα ακούσει ποτέ
Tyumen: H πόλη που δεν είχα ακούσει ποτέ
Αποχαιρέτισα τη ρεσεψιονίστ Νταρντάνοβα και μετά από ένα καλούτσικο πρωινό πήγα με Yandex στο σταθμό λεωφορείων, απύρετος. Η διαδρομή για το Tuymen διήρκησε 4 ωρίτσες αλλά ο μουντός καιρός και η καταρροή την έκαναν μάλλον δυσάρεστη. Κατάφερα να καταναλώσω ένα ολόκληρο πακέτο από χαρτοπετσέτες μέσα σε πέντε ώρες.
Για το Tyumen δεν είχα διαβάσει και τίποτε διθυραμβικά σχόλια: πόλη με πληθυσμό άνω του μισού εκατομμυρίου, με μοναδικά αξιοθέατα ένα ιστορικό μοναστήρι και μια παραλιακή οδό κατά μήκος του ποταμού Tura. Για μένα βέβαια το σημαντικό ήταν ότι διέθετε το κοντινότερο αεροδρόμιο στο Tobolsk και με πτήση για το Καζάν, που θα ήταν ο επόμενος σταθμός μου.
Πήρα ένα ταξάκι για το κατάλυμα που είχα κλείσει, που αποδείχθηκε πως βρισκόταν σε ένα σύμπλεγμα εργατικών πολυκατοικιών σοβιετικής έμπνευσης, Όση προσπάθεια κι αν έκανα, ανεβοκατεβαίνοντας με τα ασανσέρ και ρωτώντας όποιον βρήκα (κανείς δεν ήξερε Αγγλικά φυσικά), τη ρεσεψιόν δεν τη βρήκα ποτέ, ακόμη κι όταν μια ένοικος δέχθηκε να με βοηθήσει. Ε, άσταδιάλα, έκλεισα ένα άλλο,ονόματι Filton, το οποίο αποδείχθηκε πως ήταν ακριβώς δίπλα στο σταθμό λεωφορείου στον όποιο είχα αφιχθεί. Εκεί μια τεράστια Νταρντάνοβα στη ρεσεψιόν μου ζήτησε 3500 ρούβλια, της υπέδειξα πως η κράτησή μου ήταν για 2635, το δέχθηκε και... μου έδωσε λάθος ρέστα. Δεν ξεκινήσαμε καλά στο Tuymen, χώρια ότι μου ζήτησε και το registration card από το Tobolsk, το οποίο ευτυχώς είχα.
Παρά την ασταμάτητη καταρροή και το ενοχλητικό βούλωμα των αυτιών, περπάτησα στο μοναστήρι της Αγίας Τριάδας, που ήταν απλά χαριτωμένο και έκανα τη βόλτα μου στον καταθλιπτικό καιρό κατά μήκος του ποταμού, όπου δε βρισκόταν σχεδόν κανείς, ούτε στην παραλιακή, ούτε μέσα στο ποτάμι, αφού ήταν παγωμένο. Στο κέντρο της πόλης είχε κάποια πιο χαριτωμένα κτίρια, κάποια ξύλινα σπιτάκια, τουλάχιστον δυο πανεπιστημιακά ιδρύματα κι έφαγα και το wok μου σε ένα εστιατοριάκι ασιατικής κουζίνας παρατηρώντας από τη τζαμαρία του καταστήματος τους Ρώσους να περπατάνε συνοφρυωμένοι. Σταμάτησα και σε ένα καφέ βιεννέζικου τύπου, έφαγα ένα καλό γλυκάκι και γύρισα στο ξενοδοχείο μου αποφασίζοντας πως πλέον είμαι γεμάτος από Σιβηρία, δεν έχω κάτι άλλο να δω εδώ, χαρούμενος που την επομένη θα βρίσκομαι στο Ταταρστάν.
Αυτό που δε με χαροποίησε καθόλου ήταν ότι πάλι είχα δέκατα, αλλά ακολούθησα τις οδηγίες του ιντερνετικού μου γιατρού και είπα να μην ανησυχήσω εφόσον δεν έχω βήχα. Έκανα ένα ζεστό ντουσάκι κι έλπιζα να είμαι καλύτερα για την αυριανή πρωινή πτήση.
Tο Μοναστήρι της Αγίας Τριάδας

Η κάθοδος προς τη Μαλεκόν.

Ακινητοποιημένα τα πλοία στον παγωμένο ποταμό.

Στο κέντρο της πόλης υπήρχαν και κάποια αξιόλογα κτίσματα, αλλά τέλος πάντων highlight της Σιβηρίας δεν τη λες την πόλη.

Και μια εκκλησίτσα ακόμη, στο εσωτερικό τους πάντως όλες αδιάφορες ήταν.
