jmar
Member
- Μηνύματα
- 333
- Likes
- 5.229
- Επόμενο Ταξίδι
- Overlanding Africa
- Ταξίδι-Όνειρο
- World
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Δρομολόγιο
- Πριν το ταξίδι
- Τα Παμίρ!
- Πληροφορίες
- Προετοιμασία Μηχανών
- Προετοιμασία Οδηγών
- Στο Καράβι
- Στην Αθήνα
- (Day 1) Cesme - Manisa
- Cesme - Manisa II
- Manisa
- (Day 2) Manisa - Amasya
- Amasya
- Amasya II
- Amasya III
- (Day 3) Amasya - Παναγία Σουμελά - Uzungol
- Παναγία Σουμελά - Uzungol II
- Παναγία Σουμελά
- Λίμνη Uzungol
- Λίμνη Uzungol ΙΙ
- (Day 4) Uzungol - Τιφλίδα
- Uzungol - Τιφλίδα II
- Τιφλίδα
- Τιφλίδα II
- (Day 5) Τιφλίδα - Grozny
- Τιφλίδα - Grozny II
- Τιφλίδα - Grozny III
- Εκκλησία Gergeti Trinity
- Τιφλίδα - Grozny IV
- Grozny
- (Day 6) Grozny - Αστραχάν
- Grozny - Αστραχάν ΙΙ
- Astrakhan
- Astrakhan ΙΙ
- (Day 7) Αστραχάν - Ατιράου
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙ
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙΙ
- Atyrau
- (Day 8) Atyrau - Beyneu
- Atyrau - Beyneu II
- Beyneu
- (Day 9) Beyneu - Muynak
- Beyneu - Muynak II
- Λίμνη Αράλη
- Λίμνη Αράλη ΙΙ
- (Day 10) Muynak - Χίβα
- Χίβα
- Χίβα II
- Χίβα III
- Χίβα IV
- (Day 11) Χίβα - Μπουχάρα
- Μπουχάρα
- Μπουχάρα ΙΙ
- Μπουχάρα ΙΙΙ
- (Day 12) Μπουχάρα - Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη ΙΙ
- (Day 13) Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε II
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε III
- (Day 14) Dushanbe - Khalaikum
- Dushanbe - Khalaikum II
- Dushanbe - Khalaikum III
- Dushanbe - Khalaikum IV
- Dushanbe - Khalaikum V
- (Day 15) Khalaikum - Khorog
- Khalaikum - Khorog II
- Khalaikum - Khorog III
- Khorog
- (Day 16) Khorog - Bibi Fatima springs
- Khorog - Bibi Fatima II
- Khorog - Bibi Fatima III
- Bibi Fatima Springs
- (Day 17) Bibi Fatima - Murghab
- Kharghush Pass
- Kharghush Pass ΙΙ
- Λίμνη Yashikul
- Λίμνη Yashikul ΙΙ
- Murghab
- (Day 18) Murghab - Sary Tash
- Murghab - Sary Tash II
- Λίμνη KaraKul
- Kyzylart Pass
- Sary-Tash
- (Day 19) Sary Tash - Kazarman
- Sary Tash - Kazarman II
- Pereval Kaldama Pass
- Kazarman
- (Day 20) Kazarman - Song Kul
- Ak-Tal Pass
- Moldo Asuu Pass
- Λίμνη Song Kul
- Λίμνη Song Kul II
- Λίμνη Song Kul III
- (Day 21) Song Kul - Bishkek
- Song Kul - Bishkek II
- Too Ashuu Pass
- Bishkek
- Bishkek II
- (Day 22) Bishkek - Issyk Kul
- Issyk Kul
- (Day 23) Issyk Kul - Almaty
- Sharyn Canyon
- Almaty
- Almaty II
- (Day 24) Almaty - Balkash
- Balkash
- (Day 25) Balkash - Astana
- Astana
- Astana II
- Astana III
- (Day 26) Astana - Kostanay
- (Day 27) Kostanay - Ufa
- Ufa
- Ufa II
- Ufa III
- (Day 28) Ufa - Nizhny Novgorod
- Νίζνι Νόβγκοροντ
- Νίζνι Νόβγκοροντ II
- (Day 29) Nizhny - Moscow
- Moscow
- Moscow II
- Moscow III
- Moscow IV
- (Day 30) Moscow Sightseeing
- Moscow V
- Moscow VI
- Moscow VII
- Moscow VIII
- (Day 31) Moscow - St. Petersburg
- Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη ΙΙ
- (Day 32) Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη III
- Αγία Πετρούπολη IV
- (Day 33) Saint Petersburg - Kaluga
- (Day 34) Kaluga - Kiev
- Κίεβο
- Κίεβο ΙΙ
- Κίεβο ΙΙΙ
- (Day 35) Chernobyl
- Chernobyl II
- Pripyat
- Pripyat II
- (Day 36) Kiev - Cotârgași
- Προς Cotârgași
- Cotârgași
- (Day 37) Cotârgași - Novaci
- Φαράγγι Bicaz
- Προς Medias
- Transalpina
- Transalpina II
- Transalpina III
- Rânca
- (Day 38) Novaci - Θεσσαλονίκη
- Επίλογος
Ξανά λοιπόν στο δρόμο, με τον καιρό να έχει φτιάξει εντελώς με αρκετό ήλιο όλη την υπόλοιπη ημέρα
Πόσο όμορφα και περιποιημένα τα σπίτια στην Ρουμάνικη επαρχία... περνώντας σιγα σιγά πλέον στα Νότια Καρπάθια
Μπήκα από Salicte, Jina για να βγώ στην Τρανσαλπίνα
Και δώστου ανάβαση...
Χρειαζόταν προσοχή καθώς πολλά ζώα μπαίνουν μερικές φορές μέσα στο δρόμο
Η Transalpina ή DN67Cβρίσκεται στο ορεινό χωριό Parâng, στα νότια Καρπάθια της Ρουμανίας, είναι ένας από τους υψηλότερους δρόμους των Καρπαθίων. Συνδέει το Novaci, νότια του βουνού Parâng, με το Sebeş στα βόρεια. Λέγεται ότι ο δρόμος χτίστηκε από τον βασιλιά Κάρολο Β και ξαναχτίστηκε κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου από γερμανικά στρατεύματα. Επίσης, υπάρχει μια ιστορία ότι ο Νικολάε Τσαουσέσκου έκτισε την οδό Transfăgărăşan Road (DN7C) κατά τη διάρκεια του κομμουνιστικού καθεστώτος για να ξεπεράσει την Transalpina. Ο δρόμος έχει το υψηλότερο σημείο στο Pass Urdele, όπου το υψόμετρο είναι 2.145 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας . Δεδομένου του μεγάλου υψομέτρου, ο δρόμος είναι κλειστός κατά τους ψυχρούς μήνες του έτους. Οι εργασίες άρχισαν το 2007 προκειμένου να μετατραπεί αυτός ο θεαματικός δρόμος σε σύγχρονη εθνική οδό (148 χλμ.), Επιτρέποντας μια γρήγορη διαμετακόμιση μεταξύ της Ολτενίας και της Τρανσυλβανίας. Η Rânca, είναι ένα ένα νεόκτιστο δημοφιλές θέρετρο, το οποίο βρίσκεται στο νότιο άκρο της Transalpina.
Έφτασα στην λίμνη Oasa που βρίσκεται στο βόρειο κομμάτι της Τρανσαλπίνα
Στάση για τις απαραίτητες φώτο!
Ο δρόμος στο πάνω κομμάτι έχει ταλαιπωρηθεί αρκετά σε σχέση με το 2014 που είχα ξαναπεράσει
Σιγά σιγά κατεβαίνω το βόρειο κομμάτι
Υπέροχο πάσο, απ τα ομορφότερα κατ εμέ! Το βρίσκω ομορφότερο από άποψη οδήγησης κι απ το Trasfagarasan, άσε που έχει λιγότερη κίνηση
Συνάντησα αρκετά μηχανάκια στο αντίθετο ρεύμα που έκαναν ανάποδα τη διαδρομη! Τα περισσότερα ήταν street, αλλά είδα και 2-3 Ducati Multistrada
Η χαρά του μηχανόβιου...
Είχα πωρωθεί και πήγαινα όσο πιο γρήγορα μπορούσα! (φορτωμένος και με όχι ασφάλτινα λάστιχα ) Να πω εδώ οτι τα Μιτας Ε07 με εξέπληξαν και σε αυτό τον τομέα! Παρότι ήταν ήδη φορτωμένα με πάνω από 15.000 δύσκολα χλμ (χώμα, πέτρα αλλά και τεράστιες ευθείες), η συμπεριφορά τους ήταν άψογη!

Πόσο όμορφα και περιποιημένα τα σπίτια στην Ρουμάνικη επαρχία... περνώντας σιγα σιγά πλέον στα Νότια Καρπάθια


Μπήκα από Salicte, Jina για να βγώ στην Τρανσαλπίνα



Και δώστου ανάβαση...



Χρειαζόταν προσοχή καθώς πολλά ζώα μπαίνουν μερικές φορές μέσα στο δρόμο

Η Transalpina ή DN67Cβρίσκεται στο ορεινό χωριό Parâng, στα νότια Καρπάθια της Ρουμανίας, είναι ένας από τους υψηλότερους δρόμους των Καρπαθίων. Συνδέει το Novaci, νότια του βουνού Parâng, με το Sebeş στα βόρεια. Λέγεται ότι ο δρόμος χτίστηκε από τον βασιλιά Κάρολο Β και ξαναχτίστηκε κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου από γερμανικά στρατεύματα. Επίσης, υπάρχει μια ιστορία ότι ο Νικολάε Τσαουσέσκου έκτισε την οδό Transfăgărăşan Road (DN7C) κατά τη διάρκεια του κομμουνιστικού καθεστώτος για να ξεπεράσει την Transalpina. Ο δρόμος έχει το υψηλότερο σημείο στο Pass Urdele, όπου το υψόμετρο είναι 2.145 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας . Δεδομένου του μεγάλου υψομέτρου, ο δρόμος είναι κλειστός κατά τους ψυχρούς μήνες του έτους. Οι εργασίες άρχισαν το 2007 προκειμένου να μετατραπεί αυτός ο θεαματικός δρόμος σε σύγχρονη εθνική οδό (148 χλμ.), Επιτρέποντας μια γρήγορη διαμετακόμιση μεταξύ της Ολτενίας και της Τρανσυλβανίας. Η Rânca, είναι ένα ένα νεόκτιστο δημοφιλές θέρετρο, το οποίο βρίσκεται στο νότιο άκρο της Transalpina.


Έφτασα στην λίμνη Oasa που βρίσκεται στο βόρειο κομμάτι της Τρανσαλπίνα


Στάση για τις απαραίτητες φώτο!



Ο δρόμος στο πάνω κομμάτι έχει ταλαιπωρηθεί αρκετά σε σχέση με το 2014 που είχα ξαναπεράσει


Σιγά σιγά κατεβαίνω το βόρειο κομμάτι


Υπέροχο πάσο, απ τα ομορφότερα κατ εμέ! Το βρίσκω ομορφότερο από άποψη οδήγησης κι απ το Trasfagarasan, άσε που έχει λιγότερη κίνηση

Συνάντησα αρκετά μηχανάκια στο αντίθετο ρεύμα που έκαναν ανάποδα τη διαδρομη! Τα περισσότερα ήταν street, αλλά είδα και 2-3 Ducati Multistrada



Η χαρά του μηχανόβιου...


Είχα πωρωθεί και πήγαινα όσο πιο γρήγορα μπορούσα! (φορτωμένος και με όχι ασφάλτινα λάστιχα ) Να πω εδώ οτι τα Μιτας Ε07 με εξέπληξαν και σε αυτό τον τομέα! Παρότι ήταν ήδη φορτωμένα με πάνω από 15.000 δύσκολα χλμ (χώμα, πέτρα αλλά και τεράστιες ευθείες), η συμπεριφορά τους ήταν άψογη!


Last edited by a moderator: