jmar
Member
- Μηνύματα
- 333
- Likes
- 5.229
- Επόμενο Ταξίδι
- Overlanding Africa
- Ταξίδι-Όνειρο
- World
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Δρομολόγιο
- Πριν το ταξίδι
- Τα Παμίρ!
- Πληροφορίες
- Προετοιμασία Μηχανών
- Προετοιμασία Οδηγών
- Στο Καράβι
- Στην Αθήνα
- (Day 1) Cesme - Manisa
- Cesme - Manisa II
- Manisa
- (Day 2) Manisa - Amasya
- Amasya
- Amasya II
- Amasya III
- (Day 3) Amasya - Παναγία Σουμελά - Uzungol
- Παναγία Σουμελά - Uzungol II
- Παναγία Σουμελά
- Λίμνη Uzungol
- Λίμνη Uzungol ΙΙ
- (Day 4) Uzungol - Τιφλίδα
- Uzungol - Τιφλίδα II
- Τιφλίδα
- Τιφλίδα II
- (Day 5) Τιφλίδα - Grozny
- Τιφλίδα - Grozny II
- Τιφλίδα - Grozny III
- Εκκλησία Gergeti Trinity
- Τιφλίδα - Grozny IV
- Grozny
- (Day 6) Grozny - Αστραχάν
- Grozny - Αστραχάν ΙΙ
- Astrakhan
- Astrakhan ΙΙ
- (Day 7) Αστραχάν - Ατιράου
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙ
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙΙ
- Atyrau
- (Day 8) Atyrau - Beyneu
- Atyrau - Beyneu II
- Beyneu
- (Day 9) Beyneu - Muynak
- Beyneu - Muynak II
- Λίμνη Αράλη
- Λίμνη Αράλη ΙΙ
- (Day 10) Muynak - Χίβα
- Χίβα
- Χίβα II
- Χίβα III
- Χίβα IV
- (Day 11) Χίβα - Μπουχάρα
- Μπουχάρα
- Μπουχάρα ΙΙ
- Μπουχάρα ΙΙΙ
- (Day 12) Μπουχάρα - Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη ΙΙ
- (Day 13) Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε II
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε III
- (Day 14) Dushanbe - Khalaikum
- Dushanbe - Khalaikum II
- Dushanbe - Khalaikum III
- Dushanbe - Khalaikum IV
- Dushanbe - Khalaikum V
- (Day 15) Khalaikum - Khorog
- Khalaikum - Khorog II
- Khalaikum - Khorog III
- Khorog
- (Day 16) Khorog - Bibi Fatima springs
- Khorog - Bibi Fatima II
- Khorog - Bibi Fatima III
- Bibi Fatima Springs
- (Day 17) Bibi Fatima - Murghab
- Kharghush Pass
- Kharghush Pass ΙΙ
- Λίμνη Yashikul
- Λίμνη Yashikul ΙΙ
- Murghab
- (Day 18) Murghab - Sary Tash
- Murghab - Sary Tash II
- Λίμνη KaraKul
- Kyzylart Pass
- Sary-Tash
- (Day 19) Sary Tash - Kazarman
- Sary Tash - Kazarman II
- Pereval Kaldama Pass
- Kazarman
- (Day 20) Kazarman - Song Kul
- Ak-Tal Pass
- Moldo Asuu Pass
- Λίμνη Song Kul
- Λίμνη Song Kul II
- Λίμνη Song Kul III
- (Day 21) Song Kul - Bishkek
- Song Kul - Bishkek II
- Too Ashuu Pass
- Bishkek
- Bishkek II
- (Day 22) Bishkek - Issyk Kul
- Issyk Kul
- (Day 23) Issyk Kul - Almaty
- Sharyn Canyon
- Almaty
- Almaty II
- (Day 24) Almaty - Balkash
- Balkash
- (Day 25) Balkash - Astana
- Astana
- Astana II
- Astana III
- (Day 26) Astana - Kostanay
- (Day 27) Kostanay - Ufa
- Ufa
- Ufa II
- Ufa III
- (Day 28) Ufa - Nizhny Novgorod
- Νίζνι Νόβγκοροντ
- Νίζνι Νόβγκοροντ II
- (Day 29) Nizhny - Moscow
- Moscow
- Moscow II
- Moscow III
- Moscow IV
- (Day 30) Moscow Sightseeing
- Moscow V
- Moscow VI
- Moscow VII
- Moscow VIII
- (Day 31) Moscow - St. Petersburg
- Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη ΙΙ
- (Day 32) Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη III
- Αγία Πετρούπολη IV
- (Day 33) Saint Petersburg - Kaluga
- (Day 34) Kaluga - Kiev
- Κίεβο
- Κίεβο ΙΙ
- Κίεβο ΙΙΙ
- (Day 35) Chernobyl
- Chernobyl II
- Pripyat
- Pripyat II
- (Day 36) Kiev - Cotârgași
- Προς Cotârgași
- Cotârgași
- (Day 37) Cotârgași - Novaci
- Φαράγγι Bicaz
- Προς Medias
- Transalpina
- Transalpina II
- Transalpina III
- Rânca
- (Day 38) Novaci - Θεσσαλονίκη
- Επίλογος
To Astrakhan είναι μια πόλη στη νότια Ρωσία και το διοικητικό κέντρο της περιοχής Αστραχάν. Η πόλη βρίσκεται σε δύο όχθες του ποταμού Βόλγα, κοντά στην περιοχή όπου καταλήγει στην Κασπία Θάλασσα. Η πόλη βρίσκεται σε υψόμετρο 28 μέτρων κάτω από τη στάθμη της θάλασσας. Από την απογραφή του 2010, ο πληθυσμός του ήταν 520.339 Το παλαιότερο οικονομικό και πολιτιστικό κέντρο του Κάτω Βόλγα συχνά αποκαλείται το νοτιότερο φυλάκιο της Ρωσίας και η πρωτεύουσα της Κασπίας. Η οδική απόσταση από τη Μόσχα είναι 1.411 χιλιόμετρα
Αφού ξεκουραζόμαστε, μας καλεί η ρεσεψιονιστ ένα ταξί να μας κατεβάσει στο κέντρο, την ρωτήσαμε πόσο θα έχει μεχρι κατώ, 1,20 ευρω μας λέει
Κάλεσε 4 να πάμε συνοδεία σαν ''VIP'' 
Ο ταξιτζής τρελό γέλιο, όλα τα λεφτά, πως συνεννοουμασταν ούτε κατάλαβα ποτέ, βγάλαμε άκρη παρολαυτά (άμα υπάρχει καλή διάθεση όλα γίνονται!
) Με το που μπήκαμε Ρωσία όλοι μας ρωτούσαν откуда (ακτκουντα, δλδ από που είστε? ) ε τότε θυμήθηκα το ταξιδιωτικό των παιδιών (Αρκουda απ τα Σταν)
Το ίδιο συνεχίστηκε και σε όλα τα Σταν φυσικά...! Πλέον το είχαμε μάθει 
Τα περισσότερα αυτοκίνητα ήταν Lada!
Αφού την βγάλαμε καθαρή, φτάσαμε επιτέλους στο κέντρο. Μας άφησε στο Κρεμλίνο της πόλης!
Για αιώνες, το Κρεμλίνο του Αστραχάν ήταν απρόσιτο οχυρό στα νοτιοανατολικά σύνορα της Ρωσίας. Σειρά ιστορικών γεγονότων συνδέονται με το φρούριο, τα "προβλήματα" στη Ρωσία και την εξέγερση των αγροτών που οδήγησε ο Στάπαν Ραζίν τον 17ο αιώνα.Τα γεγονότα αυτά ήταν η εξέγερση το 1705-1706, η ανάπτυξη του κασπικού ναυτικού τον 18ο αιώνα, και η ενίσχυση των συνόρων της χώρας και είσοδος σε τμήμα των ρωσικών εδαφών του Καυκάσου και της Κεντρικής Ασίας. Το 1552 ο Τσάρος Ιβάν IV κατέκτησε το Καζάν Χανάτε. Τέσσερα χρόνια αργότερα, ρωσικά στρατεύματα πήραν το Αστραχάν. Όταν προσχώρησε στη περιοχή του Μέσου και Κάτω Βόλγα, το τμήμα της Μόσχας απέκτησε πρόσβαση στην Κασπία Θάλασσα. Στα νέα εδάφη άρχισε να αναδύεται και να ενισχύεται η ρωσική πόλη.
Η πρώτη κατασκευή του Κρεμλίνου ξεκίνησε το 1587- 1588 υπό την καθοδήγηση του σαπφάρου. Έφτιαξε το πρώτο ξύλινο φρούριο με ισχυρούς στερεους τοίχους και πύργους. Ο τόπος κατασκευής επιλέχθηκε στο λόφο, γνωστό ως "Rabbit" ή "Zayachii" στα ρωσικά. Ήταν σίγουρα το καλύτερο μέρος για να χτιστεί το φρούριο, γιατί από τα δυτικά και τα βόρεια ο λόφος περιβάλλεται από τον ποταμό Βόλγα και νότια και ανατολικά - από λίμνες και έλη. Κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ivan IV του Τρομερού και του Boris Godunov το ξύλινο φρούριο ξαναχτίστηκε σε πέτρινο. Για την ανάπτυξη των τοίχων και των πύργων του Κρεμλίνου, οι κρατικοί επίσημοι πλοίαρχοι κατευθύνονταν από τη Μόσχα στο Αστραχάν. Οι αρχηγοί της δημιουργίας και σχεδιασμού του πέτρινου φρουρίου ήταν ο Μιχαήλ Ιβάνοβιτς Βελιααμινόφ, ο Γρηγορίου Οβτσίν και ο δάσκαλος Ντε Γκουμπαστιέ. Για καλύτερα αποτελέσματα, τα στελέχη χρησιμοποίησαν τα παλιά, αλλά πολύ ισχυρά πέλματα από τατάρ, τα οποία έφεραν από τα ερείπια των πόλεων των πόλεων Golden Horde. Η πέτρινη ακρόπολη χτίστηκε από τον τύπο του Κρεμλίνου της Μόσχας.
Αρκετός κόσμος ''έπαιρνε'' την βόλτα του μέσα στο Κρεμλίνο στους γύρω κήπους
Αρκετά εντυπωσιακό!
Νεαρές οικογένειες Ρώσων, με τα ''ξανθομπουμπουρικα'' αγγελούδια τους
Βγαίνοντας απ το Κρεμλίνο, σιγά σιγά προχωρήσαμε προς τον Βόλγα
Όμορφη και καθαρή πόλη με αρκετές πλατείες και πράσινο
Συναντάμε διάφορα Ρωσικά αξιοθέατα
φτάνοντας κάτω στο Βόλγα
Πολύς ο κόσμος παραλιακά του ποταμού κάνει βόλτα, καθώς ο ήλιος δύει
Όμορφα αυτοκινούμενα καφέ
Φώτο στη φώτο με τον Κώστα
Σελφάρει το κορίτσι
Αφού ξεκουραζόμαστε, μας καλεί η ρεσεψιονιστ ένα ταξί να μας κατεβάσει στο κέντρο, την ρωτήσαμε πόσο θα έχει μεχρι κατώ, 1,20 ευρω μας λέει

Ο ταξιτζής τρελό γέλιο, όλα τα λεφτά, πως συνεννοουμασταν ούτε κατάλαβα ποτέ, βγάλαμε άκρη παρολαυτά (άμα υπάρχει καλή διάθεση όλα γίνονται!

Τα περισσότερα αυτοκίνητα ήταν Lada!

Αφού την βγάλαμε καθαρή, φτάσαμε επιτέλους στο κέντρο. Μας άφησε στο Κρεμλίνο της πόλης!
Για αιώνες, το Κρεμλίνο του Αστραχάν ήταν απρόσιτο οχυρό στα νοτιοανατολικά σύνορα της Ρωσίας. Σειρά ιστορικών γεγονότων συνδέονται με το φρούριο, τα "προβλήματα" στη Ρωσία και την εξέγερση των αγροτών που οδήγησε ο Στάπαν Ραζίν τον 17ο αιώνα.Τα γεγονότα αυτά ήταν η εξέγερση το 1705-1706, η ανάπτυξη του κασπικού ναυτικού τον 18ο αιώνα, και η ενίσχυση των συνόρων της χώρας και είσοδος σε τμήμα των ρωσικών εδαφών του Καυκάσου και της Κεντρικής Ασίας. Το 1552 ο Τσάρος Ιβάν IV κατέκτησε το Καζάν Χανάτε. Τέσσερα χρόνια αργότερα, ρωσικά στρατεύματα πήραν το Αστραχάν. Όταν προσχώρησε στη περιοχή του Μέσου και Κάτω Βόλγα, το τμήμα της Μόσχας απέκτησε πρόσβαση στην Κασπία Θάλασσα. Στα νέα εδάφη άρχισε να αναδύεται και να ενισχύεται η ρωσική πόλη.
Η πρώτη κατασκευή του Κρεμλίνου ξεκίνησε το 1587- 1588 υπό την καθοδήγηση του σαπφάρου. Έφτιαξε το πρώτο ξύλινο φρούριο με ισχυρούς στερεους τοίχους και πύργους. Ο τόπος κατασκευής επιλέχθηκε στο λόφο, γνωστό ως "Rabbit" ή "Zayachii" στα ρωσικά. Ήταν σίγουρα το καλύτερο μέρος για να χτιστεί το φρούριο, γιατί από τα δυτικά και τα βόρεια ο λόφος περιβάλλεται από τον ποταμό Βόλγα και νότια και ανατολικά - από λίμνες και έλη. Κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ivan IV του Τρομερού και του Boris Godunov το ξύλινο φρούριο ξαναχτίστηκε σε πέτρινο. Για την ανάπτυξη των τοίχων και των πύργων του Κρεμλίνου, οι κρατικοί επίσημοι πλοίαρχοι κατευθύνονταν από τη Μόσχα στο Αστραχάν. Οι αρχηγοί της δημιουργίας και σχεδιασμού του πέτρινου φρουρίου ήταν ο Μιχαήλ Ιβάνοβιτς Βελιααμινόφ, ο Γρηγορίου Οβτσίν και ο δάσκαλος Ντε Γκουμπαστιέ. Για καλύτερα αποτελέσματα, τα στελέχη χρησιμοποίησαν τα παλιά, αλλά πολύ ισχυρά πέλματα από τατάρ, τα οποία έφεραν από τα ερείπια των πόλεων των πόλεων Golden Horde. Η πέτρινη ακρόπολη χτίστηκε από τον τύπο του Κρεμλίνου της Μόσχας.


Αρκετός κόσμος ''έπαιρνε'' την βόλτα του μέσα στο Κρεμλίνο στους γύρω κήπους

Αρκετά εντυπωσιακό!

Νεαρές οικογένειες Ρώσων, με τα ''ξανθομπουμπουρικα'' αγγελούδια τους

Βγαίνοντας απ το Κρεμλίνο, σιγά σιγά προχωρήσαμε προς τον Βόλγα

Όμορφη και καθαρή πόλη με αρκετές πλατείες και πράσινο


Συναντάμε διάφορα Ρωσικά αξιοθέατα


φτάνοντας κάτω στο Βόλγα


Πολύς ο κόσμος παραλιακά του ποταμού κάνει βόλτα, καθώς ο ήλιος δύει

Όμορφα αυτοκινούμενα καφέ

Φώτο στη φώτο με τον Κώστα



Σελφάρει το κορίτσι


Last edited by a moderator: