jmar
Member
- Μηνύματα
- 333
- Likes
- 5.229
- Επόμενο Ταξίδι
- Overlanding Africa
- Ταξίδι-Όνειρο
- World
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Δρομολόγιο
- Πριν το ταξίδι
- Τα Παμίρ!
- Πληροφορίες
- Προετοιμασία Μηχανών
- Προετοιμασία Οδηγών
- Στο Καράβι
- Στην Αθήνα
- (Day 1) Cesme - Manisa
- Cesme - Manisa II
- Manisa
- (Day 2) Manisa - Amasya
- Amasya
- Amasya II
- Amasya III
- (Day 3) Amasya - Παναγία Σουμελά - Uzungol
- Παναγία Σουμελά - Uzungol II
- Παναγία Σουμελά
- Λίμνη Uzungol
- Λίμνη Uzungol ΙΙ
- (Day 4) Uzungol - Τιφλίδα
- Uzungol - Τιφλίδα II
- Τιφλίδα
- Τιφλίδα II
- (Day 5) Τιφλίδα - Grozny
- Τιφλίδα - Grozny II
- Τιφλίδα - Grozny III
- Εκκλησία Gergeti Trinity
- Τιφλίδα - Grozny IV
- Grozny
- (Day 6) Grozny - Αστραχάν
- Grozny - Αστραχάν ΙΙ
- Astrakhan
- Astrakhan ΙΙ
- (Day 7) Αστραχάν - Ατιράου
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙ
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙΙ
- Atyrau
- (Day 8) Atyrau - Beyneu
- Atyrau - Beyneu II
- Beyneu
- (Day 9) Beyneu - Muynak
- Beyneu - Muynak II
- Λίμνη Αράλη
- Λίμνη Αράλη ΙΙ
- (Day 10) Muynak - Χίβα
- Χίβα
- Χίβα II
- Χίβα III
- Χίβα IV
- (Day 11) Χίβα - Μπουχάρα
- Μπουχάρα
- Μπουχάρα ΙΙ
- Μπουχάρα ΙΙΙ
- (Day 12) Μπουχάρα - Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη ΙΙ
- (Day 13) Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε II
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε III
- (Day 14) Dushanbe - Khalaikum
- Dushanbe - Khalaikum II
- Dushanbe - Khalaikum III
- Dushanbe - Khalaikum IV
- Dushanbe - Khalaikum V
- (Day 15) Khalaikum - Khorog
- Khalaikum - Khorog II
- Khalaikum - Khorog III
- Khorog
- (Day 16) Khorog - Bibi Fatima springs
- Khorog - Bibi Fatima II
- Khorog - Bibi Fatima III
- Bibi Fatima Springs
- (Day 17) Bibi Fatima - Murghab
- Kharghush Pass
- Kharghush Pass ΙΙ
- Λίμνη Yashikul
- Λίμνη Yashikul ΙΙ
- Murghab
- (Day 18) Murghab - Sary Tash
- Murghab - Sary Tash II
- Λίμνη KaraKul
- Kyzylart Pass
- Sary-Tash
- (Day 19) Sary Tash - Kazarman
- Sary Tash - Kazarman II
- Pereval Kaldama Pass
- Kazarman
- (Day 20) Kazarman - Song Kul
- Ak-Tal Pass
- Moldo Asuu Pass
- Λίμνη Song Kul
- Λίμνη Song Kul II
- Λίμνη Song Kul III
- (Day 21) Song Kul - Bishkek
- Song Kul - Bishkek II
- Too Ashuu Pass
- Bishkek
- Bishkek II
- (Day 22) Bishkek - Issyk Kul
- Issyk Kul
- (Day 23) Issyk Kul - Almaty
- Sharyn Canyon
- Almaty
- Almaty II
- (Day 24) Almaty - Balkash
- Balkash
- (Day 25) Balkash - Astana
- Astana
- Astana II
- Astana III
- (Day 26) Astana - Kostanay
- (Day 27) Kostanay - Ufa
- Ufa
- Ufa II
- Ufa III
- (Day 28) Ufa - Nizhny Novgorod
- Νίζνι Νόβγκοροντ
- Νίζνι Νόβγκοροντ II
- (Day 29) Nizhny - Moscow
- Moscow
- Moscow II
- Moscow III
- Moscow IV
- (Day 30) Moscow Sightseeing
- Moscow V
- Moscow VI
- Moscow VII
- Moscow VIII
- (Day 31) Moscow - St. Petersburg
- Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη ΙΙ
- (Day 32) Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη III
- Αγία Πετρούπολη IV
- (Day 33) Saint Petersburg - Kaluga
- (Day 34) Kaluga - Kiev
- Κίεβο
- Κίεβο ΙΙ
- Κίεβο ΙΙΙ
- (Day 35) Chernobyl
- Chernobyl II
- Pripyat
- Pripyat II
- (Day 36) Kiev - Cotârgași
- Προς Cotârgași
- Cotârgași
- (Day 37) Cotârgași - Novaci
- Φαράγγι Bicaz
- Προς Medias
- Transalpina
- Transalpina II
- Transalpina III
- Rânca
- (Day 38) Novaci - Θεσσαλονίκη
- Επίλογος
ΗΜΕΡΑ 8η, 10 Αυγούστου 2018
Atyrau - Beyneu
Χλμ ημέρας 440
Συνεχίζουμε προς Νοτιοανατολικό Καζακστάν απ τον Α27 και όπως βλέπετε κι απ το χάρτη, οι ευθείες γίνονται ακόμα μεγαλύτερες επίσης αρχίζουν ν' αραιώνουν οι πόλεις και τα χωριά με συνέπεια και τα βενζινάδικα! Το μόνο που βλέπεις είναι μια τεράστια στέπα όπου δεν υπάρχει κυριολεκτικά τίποτα, τέλος συναντήσαμε ελάχιστα αυτοκίνητα στο δρόμο!
Από δω και πέρα όπου βλέπουμε βενζινάδικο, γεμίζουμε, επίσης αρχίζει συχνά ο έλεγχος στο Garmin για βενζινάδικα. Το καλό με το Garmin είναι ότι μπαίνοντας στα σημεία ενδιαφέροντος, σου βγάζει μια λίστα με τα βενζινάδικα, πόσο απέχει το καθένα χιλιομετρικά αλλά και σε ποια κατεύθυνση είναι (προσοχή, την απόσταση την μετράει σε ακτίνα, στο δρόμο μπορεί να είναι πολύ πιο μακρυά ή ακόμα να χρειαστεί και να στρίψεις σε άλλη κατεύθυνση άρα πρέπει να δεις σε ποια κατεύθυνση συγκεκριμένα είναι). Γι αυτό θα πρέπει να ελέγξεις στο χάρτη αυτό που θα επιλέξεις, ειδικά τώρα που είναι σε αποστάσεις από 80χλμ μεχρι και 150 το ένα απ το άλλο!
Γεμίσαμε στο Ατιράου και επόμενο ανεφοδιασμό θα έχουμε στο Kulsary μετά από 220 χλμ!
Περνώντας από Dossor
Η άνυδρη και σκληρή στέπα ξεχύνεται μπροστά μας...
Στάση για φώτο και παιχνίδια με τις καμήλες (το παίξαμε μοντέλα κι ο ένας φωτογράφιζε τον άλλο σε μια ατελείωτη ευθεία)!
Τι κοιτάς βρέ!!

Τα παιδεία παίζει!
Αφού παίξαμε αρκετά, συνεχίσαμε την μονότονη και κουραστική πλέον διαδρομή! Ευτυχώς που ο δρόμος ήταν πολύ καλός (Τελικά την άγονη στέπα την βαριέσαι εύκολα, στην αρχή σου κάνει εντύπωση αλλά αργότερα σε κουράζει, όταν πάλι γυρίσεις πίσω αναζητάς αυτό το απόκοσμο τοπίο! Ψύχωση λέμε
)
Που και που βλέπαμε κάποια ολοκαίνουργια Land Cruiser
Για άλλη μια μέρα πολλά Νεκροταφεία στο πουθενά!
Πλησιάζοντας μια πόλη μετά από πολλά ''άγονα'' χιλιόμετρα
Ενα αξιοσημείωτο νεκροταφείο αποτελούμενο από θολωτά κτίρια αρκετά μεγάλα ώστε να είναι σαν σπίτια!
Στέπα μέχρι όπου φτάνει το μάτι!
Μετά από αρκετά χιλιόμετρα, στάση για ξεκούραση σε ένα αρκετά μεγάλο και σύγχρονο βενζινάδικο για την περιοχή, στο Kulsary! Το Beyneu ήταν μετά από 220 χλμ οπότε δεν θα χρειαζόμασταν άλλο ανεφοδιασμό
Το Κουσσάρι ή το Κούλσαρι (Καζακστάν: Құлсары) είναι μια πόλη και το κέντρο της επαρχίας Ζυλύοι στην περιοχή Ατυράου του δυτικού Καζακστάν. Πληθυσμός: 51.097 Η πόλη βρίσκεται 11 χιλιόμετρα από τον ποταμό Emba και 230 χιλιόμετρα από την πόλη Atyrau. Ο σιδηροδρομικός σταθμός βρίσκεται στη γραμμή Makat-Beyneu. Στην πόλη υπάρχει μονάδα εξόρυξης πετρελαίου αλλά και μια μονάδα επεξεργασίας παλιοσίδερων.
Atyrau - Beyneu
Χλμ ημέρας 440

Συνεχίζουμε προς Νοτιοανατολικό Καζακστάν απ τον Α27 και όπως βλέπετε κι απ το χάρτη, οι ευθείες γίνονται ακόμα μεγαλύτερες επίσης αρχίζουν ν' αραιώνουν οι πόλεις και τα χωριά με συνέπεια και τα βενζινάδικα! Το μόνο που βλέπεις είναι μια τεράστια στέπα όπου δεν υπάρχει κυριολεκτικά τίποτα, τέλος συναντήσαμε ελάχιστα αυτοκίνητα στο δρόμο!
Από δω και πέρα όπου βλέπουμε βενζινάδικο, γεμίζουμε, επίσης αρχίζει συχνά ο έλεγχος στο Garmin για βενζινάδικα. Το καλό με το Garmin είναι ότι μπαίνοντας στα σημεία ενδιαφέροντος, σου βγάζει μια λίστα με τα βενζινάδικα, πόσο απέχει το καθένα χιλιομετρικά αλλά και σε ποια κατεύθυνση είναι (προσοχή, την απόσταση την μετράει σε ακτίνα, στο δρόμο μπορεί να είναι πολύ πιο μακρυά ή ακόμα να χρειαστεί και να στρίψεις σε άλλη κατεύθυνση άρα πρέπει να δεις σε ποια κατεύθυνση συγκεκριμένα είναι). Γι αυτό θα πρέπει να ελέγξεις στο χάρτη αυτό που θα επιλέξεις, ειδικά τώρα που είναι σε αποστάσεις από 80χλμ μεχρι και 150 το ένα απ το άλλο!
Γεμίσαμε στο Ατιράου και επόμενο ανεφοδιασμό θα έχουμε στο Kulsary μετά από 220 χλμ!
Περνώντας από Dossor


Η άνυδρη και σκληρή στέπα ξεχύνεται μπροστά μας...

Στάση για φώτο και παιχνίδια με τις καμήλες (το παίξαμε μοντέλα κι ο ένας φωτογράφιζε τον άλλο σε μια ατελείωτη ευθεία)!


Τι κοιτάς βρέ!!







Τα παιδεία παίζει!




Αφού παίξαμε αρκετά, συνεχίσαμε την μονότονη και κουραστική πλέον διαδρομή! Ευτυχώς που ο δρόμος ήταν πολύ καλός (Τελικά την άγονη στέπα την βαριέσαι εύκολα, στην αρχή σου κάνει εντύπωση αλλά αργότερα σε κουράζει, όταν πάλι γυρίσεις πίσω αναζητάς αυτό το απόκοσμο τοπίο! Ψύχωση λέμε


Που και που βλέπαμε κάποια ολοκαίνουργια Land Cruiser

Για άλλη μια μέρα πολλά Νεκροταφεία στο πουθενά!

Πλησιάζοντας μια πόλη μετά από πολλά ''άγονα'' χιλιόμετρα
Ενα αξιοσημείωτο νεκροταφείο αποτελούμενο από θολωτά κτίρια αρκετά μεγάλα ώστε να είναι σαν σπίτια!

Στέπα μέχρι όπου φτάνει το μάτι!

Μετά από αρκετά χιλιόμετρα, στάση για ξεκούραση σε ένα αρκετά μεγάλο και σύγχρονο βενζινάδικο για την περιοχή, στο Kulsary! Το Beyneu ήταν μετά από 220 χλμ οπότε δεν θα χρειαζόμασταν άλλο ανεφοδιασμό
Το Κουσσάρι ή το Κούλσαρι (Καζακστάν: Құлсары) είναι μια πόλη και το κέντρο της επαρχίας Ζυλύοι στην περιοχή Ατυράου του δυτικού Καζακστάν. Πληθυσμός: 51.097 Η πόλη βρίσκεται 11 χιλιόμετρα από τον ποταμό Emba και 230 χιλιόμετρα από την πόλη Atyrau. Ο σιδηροδρομικός σταθμός βρίσκεται στη γραμμή Makat-Beyneu. Στην πόλη υπάρχει μονάδα εξόρυξης πετρελαίου αλλά και μια μονάδα επεξεργασίας παλιοσίδερων.

Last edited by a moderator: